Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
❀ Paradise Island ❀ EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
❀ Paradise Island ❀ EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
❀ Paradise Island ❀ EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
❀ Paradise Island ❀ EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
❀ Paradise Island ❀ EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
❀ Paradise Island ❀ EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
❀ Paradise Island ❀ EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
❀ Paradise Island ❀ EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
❀ Paradise Island ❀ EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
❀ Paradise Island ❀ EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

❀ Paradise Island ❀

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

❀ Paradise Island ❀ Empty ❀ Paradise Island ❀

Indlæg af Angel Tors 20 Feb 2014 - 19:25

Tid ❀ 12:32 Om Morgen.
Sted ❀ Cambodia
Vejr ❀ Solskind, skyfri himmel, varmt
Omgivelser ❀ Få folk

Privat emne

❀ Paradise Island ❀ Large




(Dagbog. Side 1 )
' Kære dagbog, please red mig. Jeg husker det tydeligt, da chefen kom gående mod mit bord... hvor utilfreds han så ud, da han fortalte at jeg havde fået denne opgave. Gratis tur til Cambodia, gratis blod, selskab med rige og berømte, alt betalt.. dog glemte han lige en ting. Det stadig mit job, eller nærmere HAN er mit job.
❀ Paradise Island ❀ Chris
Jep, det er ham. Egocentreret, skørte jæger... og nårh ja, KENDT. Han er mit job,- Det mig der skal sørger for at passe på ham.. skønt jeg helst ville dø om og om igen, i stedet for at være barnepige for sådan en fyr. Så ja kære dagbog, det er så hvad jeg skal lave i ret så lang tid, dog er det kun her i Cambodia.. når de færdig med deres skattejæger action shooting something her... så tager en anden over, heldigvis, fordi det ca 3 uger vi skal bo på paradis island.. lige ud for Cambodias flotte hvide sandstrande. VIP "hotel". De rige har det sgu for godt. Nåh, men jeg må hellere smutte, inden speedbåden lægger til. Til vi ses kære dagbog, stay classy.


Angel klaskede bogen blidt sammen, før hun førte den sorte bog ned i baglommen af sine lyseblå shorts. Det lange sorte hår, var løst og blafrede elegant i den blide brise, der mødte dem, mens vandet skubbede og sprøjtede op af siderne på den fine hvide speedbåd. De smukke sølvgrå øjne, så kort rundt, fra bag de sorte solbriller, før hun lænede sig tilbage og nød turen, hen til paradis island. Da de endelig ankom, rejste hun sig op og gik op på den fine træbro. Hun så kort rundt, før hun vinkede til personen der havde sejlet hende. Hun tog sin store hvide sports taske over skulderen, før hun gik hen af den fine badebro, hen til øen og de mange huse, der lå ude i vandet næsten. Hun så kort rundt, før hun endelig fandt sin hytte. Den så beboet ud, dog regnede hun ikke med at skulle bo med nogen. " Det er vel her? ". Hun stillede tasken fra sig, før hun tjekkede nummert. Ja, det var skam her. Christian skulle snart komme, eftersom de var begyndt at filme dagen og natten før hun kom.

Hun begyndte så småt at smide sine sko, før hun gik ud til terrassen og satte sig, dyppede sine fødder i den dejlige pool foran sig. Hun lænede sig en smule bagud, før hun langsomt faldt hen i tusinder tanker..

http://data2.whicdn.com/images/101169445/large.jpg

Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

❀ Paradise Island ❀ Empty Sv: ❀ Paradise Island ❀

Indlæg af Carolina Tors 20 Feb 2014 - 19:59

Christian var altid glad for at komme steder hen han ikke havde været før, og dette sted var ganske nyt for ham. Han havde været i nærmest hele USA, I det meste af Europe og lidt af Asien, men dette sted var ganske nyt for ham. Nye piger, nye glæder. Christian var en ganske speciel fyr, mange fandt ham arrogant og lukket, hvilket han nu egentligt nok også var. Han interesserede sig ikke for andet end sin karriere, ikke rigtigt ihvertfald. Han nød at blive forgudet og han nød at piger elskede at kigge på ham. Ligesom han nød at udnytte dem efter natlamperne var slukket.

Christian havde netop afsluttet endnu en optagelse, nu var der pause. Han havde lange sorte cowboy bukser på, hvilket var ganske varmt. En hvid skjorte der der var åben i halsen og hvor ærmerne var smurt op. Han havde Rayban solbriller på og hans hår var smurt flot tilbage. Han var glad for at være et sted som dette: "Christian, I think your new assistant has arrived" sagde en af producerne og kom smilende gående i mod Christian der nikkede, ingen på produktionen snakkede fransk, alle var amerikanere og filmen var endnu en stor Los Angeles movie der blandt andet også havde Jessica Alba og Ioan Gruffudd på rollelisten.

"Oh... Great, the french girl right?" spurgte Christian og produceren nikkede, Christian elskede sit hjemland og han havde derfor også bestilt en assistent der kunne fransk, selvom hans amerikanske var flydende, som havde han altid boet i USA; så kunne han nu tilhver en tid bedst lide det franske sprog. Den blonde producer var omkring 45 år gammel og fulgte Christian op til teressen hvor Angel sad: "Angel this is Christian, Christian - Angel" sagde hun. Christian betragtede hende, damn, hun var nu ikke så grim som hans sidste assistent havde været det: "Hyggeligt at møde dig..." hilste Christian med et charmerende smil som kun kunne sidde på en skørtejæger som ham, han talte naturligvis fransk til hende, også for at sikre sig hun forstod ham.
Carolina
Carolina
Beginner (Rank 4)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 42


Tilbage til toppen Go down

❀ Paradise Island ❀ Empty Sv: ❀ Paradise Island ❀

Indlæg af Angel Tors 20 Feb 2014 - 20:10

Angel hørte skridt, så før de var nået for tæt, havde hun allerede rejst sig op, rettet på sit hår og tøj, sat det lange sorte hår op i en sporty hestehale, der dog blev lidt rodet, men så ret så sexet ud til hende. Hun smilede uskyldigt, da de kom gående hen mod hende. Hun rakte elegant sin hånd frem mod Christian, samt klemte den blidt, vis da han tog hendes hånd, ellers ville hun blot tag den tilbage og lade som om intet var sket. " Mr. Milan,- Mit navn er Angel, jeg vil fremover være din bodyguard ". Hendes fransk var fornemt og flydende, tydelig en af dem der havde haft penge og var gået på privat skole. Angel var iført en grå tanktop, samt lyseblå revet jeans shorts, der gik hende til midt på lårene. Fine kina hæl sandaler, romer stil, samt smykker her og der, for at virke mere civil agtig, mere... turist kinda. " Du kan føle dem tryg i mit nærvær Mr. Milan ". Hun så kort mod hans assistent, før hun forsigtigt tog sine solbriller af og afslørede de fantastiske sølvgrå øjne, der glinsede så smukt i skæret fra solen.

" De er vel klar over at, jeg er af overnaturlig race. Sir ". Hun så afventende på ham, som håbede hun lidt, at han faktisk vidste det. Hun havde bestået politiskolen med bravour, fuld top karakter, samt hun var ret så flittig. Hun så kort på Christian, før hun vende ham ryggen og tog solbrillerne på igen og kiggede en smule rundt. " Hvor er deres hus, sir? ". Hun vende siden til ham og betragtede ham en lille smule nu, mens hun ventede på at høre hans svar, eftersom hun ikke anede om han ville svare, dog blev han nød til det, fordi hun skulle jo være nær ham, for at passe på ham.
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

❀ Paradise Island ❀ Empty Sv: ❀ Paradise Island ❀

Indlæg af Carolina Tors 20 Feb 2014 - 20:22

Christian gjorde tegn til at produceren godt kunne gå sin vej, ja han ønskede at snakke med hende: "Oh ja... Det har jeg skam hørt, det er grunden til du er her" sagde han i et roligt smil og lagde så kort hovedet på skrå: "Jeg regner med du ved du må være yderst diskret, alle på dette sted er mennesker og alle udover min manager aner intet om vores... Tilstande" forklarede han, Christian levede mest i den virkelige verden - i den menneskelige verden, og det var klart at han havde brug for beskyttelse fra væsner, for det skulle helst ikke ødelægge hans karriere.

Han betragtede hende kort, hun var fandeme lækker og Christian fik allerede alverdens forbudte tanker i hovedet, han var jo trods alt en mand og hans tanker lagde sjældent skjul på noget som helst, dog prøvede han ikke at overbeglo hende da det alligevel nok ville være en smule upassede, hvor gammel var hun overhovedet? Teenager? Arh? Måske starten af tyverne? Han var ikke helt sikker.

"Jeg bor lidt nede af kysten, omkring 5 minutter herfra" forklarede han sig og stod stadig op imens han kiggede over i mod hende: "Du skal nok få udleveret arbejds planerne" sagde han og kiggede i mod hende: "Derudover forventer jeg naturligvis også du følger mig rundt om aftenen" sagde han koldt og tog så solbrillerne af så man kunne se hans øjne og hans dem i toppen af sin skjorte, han skulle i byen, han skulle score - og helst uden at blive drabt.
Carolina
Carolina
Beginner (Rank 4)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 42


Tilbage til toppen Go down

❀ Paradise Island ❀ Empty Sv: ❀ Paradise Island ❀

Indlæg af Angel Man 24 Feb 2014 - 20:09

Der var fest inde i byen. Typisk skulle Christian med til den. Angel iførte sig en blodrød kjole, der sad stramt, viste skulder, samt havde list åben ryg, samt viste lidt i siderne her og der. Hun satte det lange sorte hår op, så det hang i en pjusket hestehale, samt hun iførte sig nogle øreringe, diamant, samt tog nogle solbriller på, stiletter i sort, gjorde sig klar og gik hen til båden de skulle med. Hun tog en før Christian, eftersom hun lige ville tjekke området ud, inden han kom. Alt syntes at være sikkert og klart til at han skulle komme. Hun stod og ventede på ham, mens hun rettede en smule på pistolen på inderlåret af sig, under den fine blodrøde kjole.

Det havde virket mærkeligt i nogle dage, at være nær ham, som kiggede han på hende.. med dette dyriske blik.. som ville han gerne bestige hende eller noget i den stil. Hun gøs kort og rettede en smule på solbrillerne. De blodrøde øjne blev tydelige under dem, dog kunne det ikke ses igennem dem. Hun fik øje på Christian noget tid efter, eller den bil han skulle komme i. Hun gjorde sig klar og gik hen af mod ham, før hun mærkede en fyr tag om hendes håndled, det var en af de andre med stjerner... der havde taget fat i hende. En fandens flot og tiltrækkende fyr, med solbrun hud og blonde hår, rigtig beach agtig. " Vincent, let me go. Now ". Hun så alvorligt på ham, før hun trak sin arm til sig og gik hen af mod Christian, for at passe sit job. De smukke hjørnetænder, var så småt begyndt at blotte sig en lille smule, som havde Vincent trykket på en forkert knap inde i hende.
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

❀ Paradise Island ❀ Empty Sv: ❀ Paradise Island ❀

Indlæg af Carolina Man 24 Feb 2014 - 20:21

Christian kiggede roligt i mod hende som hun kom gående, han stod selv i et sort jakkesæt og glædede sig til at komme ud og se det exotiske miljø, måske også en babe eller to, det var ikke svært for en mand som ham at score, han skulle næsten bare sige hey og smile lidt til dem også besvimede de under ham. Han kiggede i mod den anden skuespiller der greb fat omkring hende og sukkede blot imens han rystede på hovedet, folk skulle virkeligt lære at holde hænderne for sig selv.

"Lad være med at vise hjørnetænder her... Du skulle nødigt blive opdaget" snærrede han let med en er-du-dum, stemme. Han ønskede ikke at folk fandt hende mærkelig og han ønskede endnu mindre at folk opdagede hvad der lå bag Christian's smukke fjæs, menensker ville jo tro at han var sindsyg eller mene han var en ny jesus eller noget i den stil og ingen af tingene ønskede han.

Christian havde leget en Audi S8 som holde klar udenfor det store hotel og han gik roligt ned i mod den, på forsædet sad en udenlandsk chauffør som sikkert var fra området: "Bare hold dig i baggrunden, når jeg tager hjem har du fri" sagde han blot og havde uden tvivl planer om at skulle have nogen med hjem, dog havde han det fint med at have Angel med, hun var en smuk pige. Dog forventede han ikke det var muligt at charme sig ind på hende, hun virkede som en hård nød at knække.
Carolina
Carolina
Beginner (Rank 4)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 42


Tilbage til toppen Go down

❀ Paradise Island ❀ Empty Sv: ❀ Paradise Island ❀

Indlæg af Angel Man 24 Feb 2014 - 20:36

Hun så kort mod ham, i det hun hurtigt dækkede sin mund, i det han havde nævnt hendes hjørnetænder. Det var noget hun umuligt kunne kontroller, men alligevel, så gjorde hun dog et ret så ihærdigt forsøg, netop fordi ingen måtte finde ud af hvad hun var, eller hvad Christian for den sags skyld egentlig også var. Hun så kort mod ham og rømmede sig en smule, i det hun fulgte med ham, som en hunde hvalp, der fulgte sin ejer. Hun havde det mærkeligt nær ham.. måske var det fordi hun havde lyst til ham.. dog hun havde aldrig haft en anden end Edward... * Gad vide hvad han rander rundt og laver... *. Hun gav et kort suk fra sig, i det hun satte sig ind bag i bilen og krydsede elegant det ene ben over det andet.

Hun så kort væk fra Christian, da de sad hvor de sad. Tæt og så alligevel ikke. Hun kunne mærke trangen til blod stige. Hun var stadig en nyfødt vampyr, spærret inde i en bil med Christian.. engle og så et andet væsen, der duftede fristende.. der gav hans blod en aroma, der ikke var normal for hende at opfange. " Hvad er du egentlig? ". Hun så kort mod ham og fjernede solbrillerne, så de smukke glinsende sølv grå øjne nu kunne ses. Forsigtigt fugtede hun sine læber, mens hun lænede sig en smule bagud, før hun strakte sig kort. Hun mærkede trangen vokse.. mere og mere.. hurtigere. Hun lod sin hånd glide op til uret om sit håndled... før hun hev en lille nål frem, med væske indeni, der var blåt. Hun stak den forsigtigt ind i siden af sin hals, før hun fjernede nålen og healede efter den... før hun puttede den tilbage i uret. Det var noget der gik ind og lammede hendes evne til at dufte.. samt sænkede trangen til blod.. men bagefter ville hun være trængende. Hun syntes at syne en smule hen.. blive mere blød og medgørlig, som var hun påvirket af stoffer, der gjorde hende uskyldig.. hjælpeløs.. skrøbelig for en stund. Hun vågnede med et sæt, da hun mærkede sig selv, læne sig op af Christian. " Undskyld.. ". Hun så flovt på ham og rødmede en lille smule, før hun satte sig brat op.
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

❀ Paradise Island ❀ Empty Sv: ❀ Paradise Island ❀

Indlæg af Carolina Man 24 Feb 2014 - 20:45

Christian bemærkede hende ikke i bilen, han kiggede end ikke over i mod hende. Mange ville kalde ham et arrogant røvhul og hvad Christian kaldte sig selv vidste han ikke helt, måske en mand der levede livet, en mand som elskede penge og vidste hvad han ville have i en kvinde. Han lod kort en hånd glide igennem sit mørkblonde hår og kiggede så på Angel som hun begyndte at snakke, han var ikke itvivl om at hun var vampyr.

Han skuede til chaufføren som heldigvis ikke kunne snakke Fransk og det var også kun derfor at Christian åbnede samtalen: "Ikke at det rager dig... Men min far er Animagus og min mor er Engel" sagde han imens hans blik kort kiggede over i mod hende før han så igen kiggede ud af vinduet, mange piger falt for hans arrogante attiude, fordi at kvinder tændte på mænd med magt og det havde Christian efterhånden fanget.

Da de ankom til bare steg Christian roligt ud og lod hende følge med: "Du skal bare sidde... Lad være med at tale til mig, lad være med at kigge i mod mig. Bare sid" kommanderede han, han ville ikke have at folk troede han havde en vagt med og da slet ikke at han havde fået sig en date, for var der noget som Christian ikke gjorde, så var det at date. Aldrig om det nogensinde kunne falde ham ind...
Carolina
Carolina
Beginner (Rank 4)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 42


Tilbage til toppen Go down

❀ Paradise Island ❀ Empty Sv: ❀ Paradise Island ❀

Indlæg af Angel Man 24 Feb 2014 - 21:02

Angel glemte hurtigt alt om Christian, hvilket var ret så let. Han var virkelig et arrogant røvhul, i den værste af klassen, simpelthen. Hun sukkede tungt, mens hun sad der og drak drink efter drink. Klokken blev mere og mere og timerne syntes at sløre sig ud i en uendelighed... der aldrig stoppede. mange fyre kom og lagde an på hende, men hun afviste dem alle, koldt og kontant. Hun ville ikke ha noget med nogen at gøre, ikke foreløbig. Der gik dog ikke lang tid, før Angel var omringet af lokale fyre, samt også nogen fra selv samme sted, som Christian arbejdede. Angel smilede og rørte ved de forskellige fyres overarme, eftersom de viste dem frem og udfordrede hende til at mærke på dem.

Hun fik gratis drinks og endte med at trække næsten alle personers øjne mod sig. Hun strålede virkelig, som var dette første gang.. hun havde følt sig sådan rigtig menneskelig, blandt andre. Det op satte hår, blev blidt hevet ud af hestehalen af en fyr, der lod sine arme glide om hende. Hun grinte og smilede forsigtigt, før hun så på fyren og skulle lige til at kysse med ham, i det hun hørte sit ur give en lyd fra sig. * Shit! *. Hun rejste sig hurtigt op og så mod dem, før hun vinkede farvel og små løb mod det sted hun skulle møde Chris.

Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

❀ Paradise Island ❀ Empty Sv: ❀ Paradise Island ❀

Indlæg af Carolina Man 24 Feb 2014 - 21:11

Udenfor stod Christian ved bilen og ventede en smule utålmodigt, chaufføren holde klar i den sorte Audi S8 og Christian stod lige nu alene og kiggede ind i mod aren da Angel endeligt kom ud: "There you are! Where have you been?" spurgte han en smule irriteret på flydende amerikansk og kiggede så let over i mod bilen, hun lignede ikke en der havde kedet sig, men hvordan kunne ma også kede sig dette helt fantastiske sted med så mange exotiske og smukke kvinder.

"Forsædet" sagde han og pegede i mod forsædet hvor hun skulle sidde ved siden af chaufføren, Christian selv sprang ind på bagsædet hvor en ung smuk pige sad, mørkt hår, brune øjne, mørk i huden. Ikke mere end 17 måske 18 år gammel. Meget fuld. Christian var ikke andet end en smule beruset, han drak ikke særligt meget fordi han vidste at han så ofte kom out of limet og det ønskede han ikke at blive.

Som bilen vendte hjemad kyssede Christian løs på den unge pige, og gramset blev der også indtil hun pludseligt stoppede ham og begyndte at snakke på et eller andet sprog han ikke fattede, og snart kyssede de igen. Nok derfor han ikke ønskede at have en samtale med hende, han fattede alligevel ikke et ord. Da de steg ud af bilen hjemme nåede de ikke mange skridt før at den unge pige faldt sammen på jorden og kastede op, Christian nærmest sprang væk for hende: "Forhelved... Christine!" råbte han op i mod hotellet og få sekunder efter kom en ung kvinde løbende ud: "Ryd op" sagde han blot og nikkede i mod den unge pige inden han selv marcherede op i mod hotellet og gjorde tegn til Angel at hun skulle følge med.
Carolina
Carolina
Beginner (Rank 4)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 42


Tilbage til toppen Go down

❀ Paradise Island ❀ Empty Sv: ❀ Paradise Island ❀

Indlæg af Angel Man 24 Feb 2014 - 21:21

Hun hævede det ene øjenbryn en smule, da Christian gik amok på hende, på flydende engelsk. Hun sendte ham et lille uskyldigt smil, før hun flabet svarede ligeså flydende tilbage. " That dosnt concern you, Mr. Milan. You are my boss, not my boyfriend ". Hun grinte kort og satte sig ind på forsædet, før hun lukkede øjnene en kort smule og lænede sig lidt bagud. Hun kunne høre kys lydene, samt hvordan tøjet strøg sig til siden, ved hans berøringer, mod den stakkels unge pige. Forhelved.. hun var jo flere ÅR yngre end ham.. selv hun var ældre end pigen. Hun så kort i bakspejlet, før hun sukkede tungt og prøvede at holde sig en smule i skindet. Hendes gift mod hendes blodtrang, var ved at løbe op, så hun følte sig faktisk lidt taknemmelig, over at Christian ville hjem lige nu og her. Da de endelig holde, steg hun ud med elegance, før hun betragtede Christian en smule og ligeså den unge pige.

Da hun brækkede sig, havde hun allerede hørt det på hjerteslaget, samt den måde hendes hals indeni.. nærmest trak sig sammen. Hun trådte hurtigt væk, i det tøsen brækkede sig over det hele. " Meget elegant. ". Hun sukkede tungt og betragtede Christian med et bebrejdende blik, eftersom det var ham der havde taget pigebarnet med hjem, dog kunne hun ikke lade vær med at smile en smule, som var dette faktisk underholdende, fordi nu kunne han ikke ha sex med pigebarnet, som han havde ønsket. " Oh dear. Was that your boody call, that just messed up the floor? ". Hun så smilende mod Christian, før hun fulgte med ham, eftersom han kommanderede hende med, måske for at fyre hende, eller fyre hendes øre af med fandens i vold snak, angående hvor forsent hun var kommet eller andet.
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

❀ Paradise Island ❀ Empty Sv: ❀ Paradise Island ❀

Indlæg af Carolina Man 24 Feb 2014 - 21:27

Da de var kommet ind i lobbyen vendte Christian sit blik i mod Angel med et hidsigt blik: "Lad mig sige det sådan her... Hvis du skal arbejde for mig, så skal du lære at holde din kæft" sagde han ganske alvorligt og kiggede så på hende, en smule beruset var han ja, men ikke stang stiv og lige nu ville han faktisk bare gerne op at sove: "Så med mindre du vil være mit booty call så vil jeg faktisk gerne i seng" sagde han med et flabet smil.

Christian var direkte, han var ikke genert af sig og han var ikke bange for noget, heller ikke pressen. De havde allerede talt rigeligt om dengang han gik hjem med en 15 årig pige, dog troede Christian hun var ældre, han huskede ikke altid at spørge om alder inden de knaldede. Dog havde Christian en.. Masse fucked up idéer og specielle måder han ønskede sex på. Christian var ikke nogen charmer, han kunne ikke lide kvinder rørte ved ham, hverken hans hår, ryg, bryst eller noget som helst andet sted på hans krop. De kunne røre ved hans pik, and that was it.

Derudover så gad han ikke sove ved siden af dem, han gad sjældent høre på dem snakke og han knaldede for selv at blive tilfredsstillet, ikke fordi de skulle blive det. Ofte så var de tilfredse bare ved det faktum at de kunne prale overfor deres veninder at de havde været i seng med ham og det var nok for ham.
Carolina
Carolina
Beginner (Rank 4)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 42


Tilbage til toppen Go down

❀ Paradise Island ❀ Empty Sv: ❀ Paradise Island ❀

Indlæg af Angel Man 24 Feb 2014 - 21:41

Hun gav et hånligt grin fra sig, da han sagde, at ved mindre hun ville være hans booty call, så ville han blot i seng og hun skulle lære at holde sin kæft. " Jeg ytre mig som jeg lyster, Mr. Milan. Find dem i det, eller fyr mig ". Hun smilede udfordrende til ham, som kunne han end ikke holde en tøs som hende i skak, så var han virkelig et lost cost. Hotel. Hun savnede allerede den smukke strand, med det dejligt brusende vand ved hendes fødder, siddende og betragtede solens smukke stråler. Hun så kort mod Christian Milan, i det hun blev stoppet op af en fyr, der snakkede til hende, på engelsk. Han fortalte, at hun havde fået nyt værelse, eftersom hendes gamle, havde haft nogle problemer med bruseren. Hun nikkede forsigtigt og tog så elevatoren op, eftersom det lå helt oppe hendes værelse... suite. En suite med dør, direkte ind til Christian.

Hun gik ret så hurtigt ud af elevatoren, før hun trådte hen til sin dør og åbnede den og låste sig ind. Hun ville ikke se på ham eller være nær ham lige nu. Da hun kom indenfor, lukkede hun døren efter sig og låste, før hun trådte hen til skabet, hvor hendes silke natkjoler var. Hun iførte sig en smuk navy blå nat kjole, før hun lod håret glide ned af ryggen af sig og gik hen til køleskabet, dog da hun åbnede den, opdagede hun, at der intet blod var i det. Hun så tøvende på køleskabet, før hun sukkede tungt og gik rundt og prøvede at ringe rundt. Hvad skulle hun gør?!. Hun mærkede trangen blive større, den eneste..... ham. Hun gik hen til dørene mellem deres værelser. Hun betragtede det stædig som hun var, før hun åbnede døren og sagde bestemt. " Fint. Let´s make a deal. Jeg dit booty call for i nat, vis du lader mig drikke blod af dig, eller få blod af dig... bagefter ".
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

❀ Paradise Island ❀ Empty Sv: ❀ Paradise Island ❀

Indlæg af Carolina Man 24 Feb 2014 - 22:02

Christian kunne ikke lade være med at komme med et lille grin over hendes flabede attitude, og han kiggede derfor blot udfordrende i mod hende, han ville skam fyrer hende hvis hun blev ved på denne måde og han ville skam være pisse ligeglad med alt, også om hendes væsen blev opdaget hvilket nok ville koste hende et par år på psykriatisk afdeling, mennesker var ikke ligefrem særligt tilgivende på det punkt.

Christian tog telefonen da han kom ind på værelset, tidsforskellen gjorde at man skulle tale med folk om natten, det var hans mor der ringede og Christian fortalte kærligt om hvor god en dag det havde været på sættet, han var ikke en idiot når han snakkede med sin mor, så var han nærmest en lille dreng. Der var jo en naturlig grund til at Christian var som han var, og det var ikke en grund som han ønskede at dele med nogen, de eneste der kendte til den var hans mor.

Han afsluttede opkaldet med sin mor, lige i tide til at døren gik op og Angel kom ind af den, han rynkede let på brynet over hendes foreslag - og over det faktum at hun havde en dør ind til hans værelse. Han tænkte kort, overvejende om han skulle tage i mod tilbudet: "Well... Deal... Men du bider mig først bagefter" advarede han og stod så og afventede om hun ville være med på aftalen, og han tog så roligt sin jakke af, så hans hvide skjorte kom rigtigt til syne: "Tag dit tøj af" kommandrede han uden så meget som at se på hende, imens han lagde sin telefon hen i oplader.
Carolina
Carolina
Beginner (Rank 4)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 42


Tilbage til toppen Go down

❀ Paradise Island ❀ Empty Sv: ❀ Paradise Island ❀

Indlæg af Angel Man 24 Feb 2014 - 22:54

Hun så lettere chokeret på ham, i det han faktisk gik med til netop dette, dog vidste hun ikke om hun skulle lade ham gør det, lade ham.... uden at ha bidt ham først. " Nej, først bid. ". Hun så stædigt på ham, mens hun trådte hen mod ham, for at stå direkte overfor ham, som udfordrede hun ham næsten. Hun ville ikke bukke sig for ham og blive kommanderet rundt, som en eller anden Omega. Hun var en Alfa i denne verden, en som folk skulle følge og ikke omvendt. Hun tænkte lidt mere over det hun havde sagt. Han var nok ikke så liderlig, at han ville gå med til bid først, så hun gav sig, fordi hun var skrup sulten. " Fint.... ". Hun sank kort sine ord, før hun trådte et skridt væk fra ham.

Langsomt begynde hun at smide sine trusser, langsomt gled de blidt ned af de fine lår, ned om anklerne på hende, før hun sparkede dem til side, efterfulgt af den sine hvide natkjole. Hun dækkede sine strittende bryster, fyldige og smukke. Hun så flovt hen mod Christian. Aldrig gå i seng med din boss... det gjorde hun lige nu.. gjorde sig klar til. Hun fangede sig selv i at trække vejret, skønt hun ikke havde brug for det. * Tænk på dette som en undercover mission... tænk ikke på det som andet end... end en aftale.. noget for noget *. Hun smilede en smule og fjernede langsomt sine hænder for brysterne, så hendes krop nu stod til fuld skue. Slanke former.. fyldige bryster, stramme baller.. glat fejlfri hud..
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

❀ Paradise Island ❀ Empty Sv: ❀ Paradise Island ❀

Indlæg af Carolina Man 24 Feb 2014 - 23:02

Christian vendte sig roligt rundt og knappede så sine skjorte ærmer op, så han kunne folde dem op, han havde ingen intension om at tage tøj af der ikke var nødvendigt, tilgengæl stod han blot og kiggede hen i mod hende, wow, hun var en ganske smuk pige, det måtte man alligevel give hende. Så havde den fantasi han havde inde i sit hoved altså ikke været helt forkert alligevel, fantastisk smuk. Dog sagde han ikke noget omkring det.

"Læg dig på sengen, på maven" sagde han og kiggede hen i mod hende. Han gik så hen til sin kuffert og fandt en pakke med strips frem. Han gik op i mod hovedgærdet af sengen og lod den hvide strip komme rundt om hendes håndled og derefter rundt om stålsengen, og han gentog så bevægelsen med den anden hånd så hun lå fast, han sagde stadig ikke et ord på hende:"As of the fact that you're a vampire, I will not use any protection" sagde han, mere til sig selv end til hende.

Han lod en hånd glide ned af hendes ryg, ganske mildt og forsigtigt, han gentog bevægelsen endnu engang men borede denne gang sine negle ned i hendes hud som der kom fire flotte røde striber hele vejen ned af ryggen, dét var hvad der tændte ham, og han elskede det. Christian levede for at toturere kvinder. BSDM var for pattebørn - SM var den ægte vare, og han var ikke bange for at gøre som det passede ham, for det havde aldrig haft konsekvenser der var værd at tænke over. Christian sprædte hendes ben og satte sig knælende imellem dem da han havde fået sine bukser af, og han stødte så hårdt og brutalt ind i hende.

Christian gav den gas - ingen tid til at tænke, og hele tiden tænkte han på sig selv og ikke på hende. Han ville skide på om hun nød det. Han fortsatte i de meget voldsomme bevægelser imens han borede sine negle ned i hendes lend indtil han selv fandt sin udløsning, om hun havde fundet sin ragede ham ej heller.
Carolina
Carolina
Beginner (Rank 4)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 42


Tilbage til toppen Go down

❀ Paradise Island ❀ Empty Sv: ❀ Paradise Island ❀

Indlæg af Angel Man 24 Feb 2014 - 23:11

Hun så undrende mod ham, da han sagde at hun skulle lægge sig på sengen, ligefrem på maven. Hun regnede med at han blot var den der typiske fyr, den der ville være hurtig og så gør det færdigt, men da hun hørte ham rumster med noget, før hun mærkede sit håndled blive taget om og en strips der gled hårdt om det. " Ah..! ". Hun bed sig lidt i underlæben for ikke at give et skrig fra sig igen, da han tog den næste. " hvorfor... ". Hun forstod ikke hvorfor han havde gjort dette, det havde han vel ikke brug for??... havde han. Hun blev pludselig en smule nervøs og tanken om at tag dette helt cool... gik pludselig i baglås. Hvad skulle hun dog gør!?. Hun hørte hans ord og mærkede det løbe hende koldt ned af ryggen. " N-nej vent!? ". Hun ville sgu da ikke lade ham gør med hende som han ville, blot fordi hun ikke kunne blive gravid!?. Det var uretfærdigt, at han havde placeret hende i sådan en situation!.

Hun mærkede hans hånd glide ned af hendes ryg. * Hvad har han gang i?... *. Hun skulle til at se sig over ryggen, i det hun mærkede hans negle. " Argh! ". Hun bed sig i underlæben og mærkede sine hjørnetænder glide frem, før de flotte sølvgrå måneskinds øjne.. langsomt blev en dyb dyrisk blodrød farve. Hun gav et skrig fra sig, da han stødte hårdt og brutalt op i hende. Hun klemte om sengegæret, så godt hun nu kunne. Sengen rystede under dem, mens hun prøvede at holde forhulkede skrig inde, mens hun mærkede hvordan han tog hende, så dyrisk. Var han virkelig en blanding af to harmløse racer!?. Hun mærkede da han kom oppe i hende... hendes underlivs muskler, klemte sig om hans pik.. i det hun mærkede en orgasme glide gennem hendes krop. Hun skammede sig over at ha nydt det.... Da han trak sig ud... ville hun blot fri. Hun hev en smule, blot for at prøve at komme fri. " Release me.. Mr. Milan ".
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

❀ Paradise Island ❀ Empty Sv: ❀ Paradise Island ❀

Indlæg af Carolina Man 24 Feb 2014 - 23:18

Christian trådte roligt væk fra hende, en smule forpustet eller stakåndet, han havde brug for at binde hende, fordi at han ikke ønskede hun rørte ved ham, ingen skulle røre ved ham -overhovedet. Hans krop var hans krop. Tilgengæl nød han at røre andre, han nød at gøre andre ondt. Han havde aldrig voldtaget nogen, ikke sådan rigtigt ihvertfald. Dette grænsede vel op til det og det havde ting før også gjort, men ikke sådan direkte, for så havde han nok ikke været så kendt som han nu engang var.

Blade havde før skrevet om hans sex liv, men egentligt så anede de ikke andet end hvad dumme teenage tøser fortalte dem. De overdrev, de underdrev eller også så fortalte de bare en direkte løgn. Han trak sine bukser på, så han igen stod klæde som inden de gik igang og han hentede så en kniv fra en skuffe på hotel værelset, og han skar så de små hvide strips op, og glædede sig til at se om de havde bordet sig ind i hendes hud.

Han kiggede i mod hende og satte sig så for enden af sengen: "Fair, din tur" sagde han blot: "Men!" advarede han og kiggede i mod hende med et bestemt blik og øjne er stirrede direkte ind i hendes: "Du røre mig ikke, din læber kan røre min hals, and that's it... Forstået?" sagde han blot og kiggede så i mod hende, imens han afventede hende, han skulle skam nok overholde sin aftale, han var også før blevet bidt af en vampyr, og det var bestemt ikke noget han nød, for det gav hende alt for meget kontrol i forhold til hvad han faktisk brød sig om, men på et punkt var Christian dog ganske moralsk, og det var at en aftale var en aftale.
Carolina
Carolina
Beginner (Rank 4)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 42


Tilbage til toppen Go down

❀ Paradise Island ❀ Empty Sv: ❀ Paradise Island ❀

Indlæg af Angel Tirs 25 Feb 2014 - 16:15

Hun mærkede da de sprang. Hendes håndled var røde, de havde gnavet sig ind i de tynde håndled, så let som ingenting og efterladt blårøde mærker. Hun tog sig ømt til hver håndled, før hun satte sig op og betragtede ham med et ret så pist off udtryk. De sølvgrå øjne var blodrøde, samt hjørnetænderne var nuttet sprunget frem, til fuldskue, over de perle hvide tænder. Hun rejste sig hurtigt op, gik med hastige skridt hen til sine trusser, tog dem op i hånden, før hun fandt sin natkjole og iførte sig den. Trusserne, tog hun på bagefter og så derefter mod Christian, da han snakkede om at hun ikke måtte rør ham, at kun hendes læber måtte rør hans hals. " Mine læber, skal slet ikke i nærheden af dig ". Hun så arrigt mod ham, før hun gik hen og tog selv samme kniv, som han havde fundet frem før.

Hun tog fat i lagnet, som bar hun en handske, da hun tog om hans håndled og lavede et dybt snit. Hun løftede hans arm, så blodet fra håndledet kunne glide ned i munden på hende. Hun lukkede sine øjne og gik helt hen i et stadie af salighed.. hun var så uskyldig at se på, så skrøbelig.. når hun drak af blodet. Uden at læberne rørte hans håndled, eller hendes hud.. rørte hans. Hun drejede forsigtigt hans håndled om, i det hun ikke behøves mere blod, før hun bed hul i sin underlæbe og lænede sig frem mod ham, tæt... før hun lod dråberne fra sin mund.. dryppe ned på såret, så det healede på under få sekunder. " Såen ". Hun sagde det med en hård tone, som følte hun sig fornærmet. " Jeg ville ikke rør dig, om du så var den sidste mand, på DENNE JORD ". Hun rejste sig derefter og vende ham ryggen og gik hen til dørene og lukkede dem bræt bag sig.
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

❀ Paradise Island ❀ Empty Sv: ❀ Paradise Island ❀

Indlæg af Carolina Tirs 25 Feb 2014 - 17:13

Edward kiggede imod hende som hun forlod rummet, hun var virkeligt noget af en personlighed at skulle tage sig af, men på den anden side så havde han fået hvad han ville denne aften. Han tog sig let til håndledet, det var en smule ømt men det gjorde ikke direkte ondt.

***

De næste 3 aftener skete det samme. Efter arbejde kom Christian hjem og omkring midnat kom Angel ind til ham fordi at hun var sulten. Han kneppede hende på en eller anden ikke så venlig måde, og var som altid ligeglad med om hun nød det eller ej, og tilgengæl fik hun lov til at drikke af hans håndled, stadig med reglen om at hun ikke skulle røre ham. Han havde derfor også bundet hende fast hver eneste gang de havde sex, sådan kunne Christian bedst lide det, og hvis han ikke kunne binde de tøser han var sammen med, så sørgede han som minimum for at have tøj på.

Klokken lige halv et om natten, Christian kiggede i mod døren ind til Angel og havde undret sig over at hun endnu ikke var kommet igennem døren, de to udvekslede ikke mange ord med hinanden, heller ikke i løet af filmingen om dagen. Men alligevel så nød Christian deres aftale, sex uden en aftale og uden at tænke, det var noget for ham.
Carolina
Carolina
Beginner (Rank 4)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 42


Tilbage til toppen Go down

❀ Paradise Island ❀ Empty Sv: ❀ Paradise Island ❀

Indlæg af Angel Tirs 25 Feb 2014 - 19:38

Angel havde randt lavt på forsyninger, angående blod, men hun havde samtidig også kunnet lide det blod som hun havde fået af Christian, dog var det ikke fordi, at det var ham hun gik og tænkte på... mere Edward. Hvad lavede den fyr egentlig?. Christian og Edward.. begge helt igennem fucked up personer. Christian der elskede at være sadist og Edward der elskede at dominere... som endda havde bidt hende under sex. Hun gøs kort ved tanken, i det hun lagde sig i sin dejlige store seng. Der var ingen i nærheden, andet end hende her og Christian på den anden side af værelses døren.
Hun satte sig op, i det hun syntes at kunne høre en lyd uden for sin dør, dog da den forsvandt, lagde hun sig blot tilbage, iført sine trusser kun. Døren ind til værelset, var så småt ved at blive åbnet, eftersom låsen var lirket op. Hun opdagede intet, fordi hun var sulten og begravet i sine egne tanker og følelses spind.

Hun mærkede noget der gled op af hendes lår.. langsomt, som stof næsten. Hun satte sig forsigtigt op, i det hun kiggede ned mod enden af sengen, før hun gav et skrig fra sig, eller... prøvede. Det var en fyr, af djævle race. Han tog fat om hendes mund og hals, før han tvang hende ned i madrassen. Hun prøvede at skubbe ham væk, men han var for stærk... dette kunne ikke passe, hvordan kunne det ske!?. Hun mærkede rebene om sine håndled, da han bandt hende fast til sengen, mens han førte sin ene hånd ned mod hendes trusser. Hun bed hårdt ned i hans hånd, før hun gav et skrig fra sig og prøvede at sparke ham af sig.
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

❀ Paradise Island ❀ Empty Sv: ❀ Paradise Island ❀

Indlæg af Carolina Tirs 25 Feb 2014 - 19:56

Christian sad i sin seng med sin mobil i hånden, han åbnede twitter og sendte så roligt en tweet ud til de næsten fem millioner følgere "Still shooting, can't wait to show you guys the new movie. It's gonna be a blast" skrev han og sendte den afsted, indenfor de første par minutter var den allerede blevet retweetet mange hundrede gange og de første tusinde beskeder var kommet ind, Christian kunne aldrig nå at svare dem alle, men den magt han havde. Han kunne ikke lade være at smile over den.

Christian kiggede i mod døren indtil Angel med et sæt da han hørte et skrig, han vidste først ikke om han skulle reagere eller om hun måske bare havde set en Edderkop, egentligt burde han jo også være ligeglad. Alligevel fandt han sig selv stående og nu også gående på vej hen i mod den brune dør der adskilte hans værelser og han skubbede så ganske langsomt døren op. Synet der mødte ham var bestemt ikke hvad han havde forventet.

Christian var ret hurtigt henne ved sengen og han kunne med det samme fornemme at det var et væsen og han kunne på ingen måde forstå hvem det var eller hvorfor vedkommende var på netop dette sted. Christian greb fat omkring nakken på ham og slog ham i hovedet, manden vendte sig dog om og slog Christian igen så han faldt til jorden. Christian forvandlede sig til den schæferhund han nu engang kunne og den mørke hund sprang op og bed angrebs manden i struben,
Carolina
Carolina
Beginner (Rank 4)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 42


Tilbage til toppen Go down

❀ Paradise Island ❀ Empty Sv: ❀ Paradise Island ❀

Indlæg af Angel Tirs 25 Feb 2014 - 20:03

Da hun hørte en komme ind, gav hun sig til at rive og slide i rebene. Hun fik dem endelig op, i det Christian havde forvandlet sig til en hund. Hun skyndte sig at sætte sig op, i det hun opdagede Christian angribe manden. Hun så undrende på ham, eftersom hun ikke forstod hvorfor han egentlig prøvede at hjælpe hende. Hun bed sig en smule i underlæben, i det hun sprang ud af sengen, snuppede sin pistol og råbte " Flyt dig! ". Da hun fik muligheden for det, placerede hun et perfekt skud, direkte igennem hovedet på fyren. Fyren faldt til jorden med et bump. Hun så lamslået på sig selv, på sine hænder.. sine finger... pistolen. Hun huskede hendes bror, hvordan han havde skudt hende i brystet, dengang hun næsten lige var blevet forvandlet. Nej ikke igen... ikke igen. Hun lagde pistolen fra sig, før hun tog fat i lagnet over sin seng.. og omfavnede sig selv med det, så den nøgne krop var dækket.

Hun så bange ud, næsten panisk. Hun så kort ned mod hunden og sagde tøvende, i det hun gik ned på knæ overfor ham. " C-Christian.. er det dig? ". Hun så undrende på ham og strakte forsigtigt sin hånd mod ham, dog da hun huskede hans regl.. no touching.. tog hun hurtigt sin hånd til sig og rejste sig op. Hun ville ikke se ham lige nu, især ikke i denne rystende skræmte tilstand, som hun jo egentlig var i.
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

❀ Paradise Island ❀ Empty Sv: ❀ Paradise Island ❀

Indlæg af Carolina Tirs 25 Feb 2014 - 20:10

Christian hang i struben på fyren så blodet så småt begyndte at flyde. På mange punkter satte Christian pris på at han kunne forvandle sig til en schæfer og på mange punkter var det ganske praktisk. Christian sprang væk og satte sig over ved væggen imens han lod sig forvandle tilbage til sin oprindelige skikkelse. Han kiggede i mod Angel tidsnok til at se skudet blive placeret i mandens hoved. Hun måtte jo være bindegal.

Christian rejste sig op og kiggede ned i mod manden: "Er du binde gal?! Tænk hvis nogen hørte skuddet!" sagde Christian i både chok, angst og vrede. Han kiggede over i mod hende og så tilbage i mod manden, han havde blod omkring munden efter at have bidt manden og lignede lige nu en vampyr der netop havde spist. Han tørrede blodet af sin mund så godt han nu engang kunne og kiggede så på Angel.

"Hvad skete der?" spurgte han og kiggede så ned i mod manden: "Vi er nødt til at fjerne spor... Step back" sagde han og rakte så sin hånd frem og lod det hvide lys omkranse manden der lå på gulvet og snart blev kroppen til aske.
Carolina
Carolina
Beginner (Rank 4)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 42


Tilbage til toppen Go down

❀ Paradise Island ❀ Empty Sv: ❀ Paradise Island ❀

Indlæg af Angel Tirs 25 Feb 2014 - 20:18

Angel så lettere lamslået på ham, i det han sagde at de måtte fjerne sporet. " Er du åndsvag?!. Jeg brugte lyddæmper for det første, for det andet. Det var selvforsvar og han overfalde en betjent, så kom ikke og sig at jeg er bindegal! ". Hun så vredt på ham, i det hun gik hen til sit skab. Hun fandt nogle rene trusser og matchende bh, der passede i sort hvid stil sammen. Hun tog derefter nogle shorts på, samt en sort tanktop. " Jeg siger op. ". Hun ville ikke være nær Christian mere.. ikke vær nær nogen fyre i hele sit liv. De var forfærdelige, samt hvad var der egentlig så galt med hende, hvorfor mente alle... at hun var sindssyg... det var hun ikke.

Hun så kort over mod Christian og sagde " Jeg har allerede skrevet under på papirerne, samt lagt et nummer, til at du kan finde en anden og torturer, med dit ukuelige selskab, der overhovedet ikke er til at holde ud. Mor´s dreng! ". Hun så vredt mod ham. Han skulle ikke ha hjulpet hende.. han skulle bare ha passet sig selv. Hun mærkede tårerne komme frem, glide ned af hendes kinder. Hun havde det skidt over at ha taget en anden´s liv.. det var aldrig sket på denne måde før.. ikke sket siden... siden det med hendes mor og far.. og søskende. " Skrid.. ". Hun begyndte at pakke sin kuffert. Hun ville ikke se på ham mere. " Held og lykke med nogensinde at finde en, der faktisk sådan rigtig.. kan holde dig ud ".
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

❀ Paradise Island ❀ Empty Sv: ❀ Paradise Island ❀

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum