Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Paradise at Day and night EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Paradise at Day and night EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Paradise at Day and night EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Paradise at Day and night EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Paradise at Day and night EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Paradise at Day and night EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Paradise at Day and night EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Paradise at Day and night EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Paradise at Day and night EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Paradise at Day and night EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Paradise at Day and night

Go down

Paradise at Day and night Empty Paradise at Day and night

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 17:36

Tid :: 12:21
sted :: Stranden
Omgivelser ::Mange folk der hygger sig,
Vejr :: Gr.27, og Solen skinder, himlen er blå, let brise(kold)
Dato :: irl
Udseende::
Sort bikini, lidt solbrun hud, is blå øjne, Blond lang hår,



Yuuki gik nede ved stranden for sig selv i det hun kiggede på de mange mennesker der hyggede sig, hun bed sig let i læben efter som det var noget tid siden hun selv havde været her nede. hun mærkede blidt det smukke hav vand skylle op mod hendes fødder i det hun gik ved vand kanten. der var ingen sten og vandet var blåt og smukt, nogen surfede mens andre spillede, Hun kiggede sig stille omkring og strøg en hårlok væk fra ansigtet og sukkede over at være alene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Paradise at Day and night Empty Sv: Paradise at Day and night

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 17:40

Ami kom gående, han havde været her før. Mange gange før. Han var her faktisk tit. Men det var næsten aldrig de samme folk han så her, og hver dag havde havet gjort rent efter dem der var der dagen før, det var så forvirrende og irreterende og provokerende på en gang. Han længtes efter dengang han var menneske, ganske vist kunne han tage menneskelig form om dagen, men om natten blev han gennemsigtig og kunne gå gennem alt og genere folk igen, det var entenligt hans største hobby.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Paradise at Day and night Empty Sv: Paradise at Day and night

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 17:47

Yuuki smilede i det hun så en Vollyball komme flyvende mod hende skrig hun og gik ned i knæ. hun undveg den og tog solbrillerne af og så mod dem. De så på hendes øjne og sagde"WoW! undskyld?? men hvordan kan du undvige en bold når du blind" hun havde så blå øjne der var så lyse det lignede hun var blind men det var hun ikke. hun grinte sødt og sagde"Jeg ikke blind" hun kiggede lidt rundt og gik videre i det hun kiggede lidt ned i sandet opdagede hun jo ikke at der var en fyr direkte foran hende og især en smuk en endda. hun gik direkte ind i ham og faldt bagover. hun tog sig lidt til røven og så på fyren og sagde"ej ! det må du virkelig undskylde jeg ?? jeg så mig vist ikke ovenlig for??" hun så på ham med de is blå øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Paradise at Day and night Empty Sv: Paradise at Day and night

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 17:49

Ami kiggede ned på hende med sine udtryksløse øjne, mange mennesker løb skrigende væk når han stirrede på dem pga. øjnenes klarhed og at de skabte frygt langsomt sagde Ami "Det er vel min egen skyld, jeg er bare vant til at kunne gå lige gennem ting, for jeg er vist nok en arrogant skid eller noget" Ami lød alt i alt som en scene der legede emo, men han var ingen af delene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Paradise at Day and night Empty Sv: Paradise at Day and night

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 17:52

Yuuki kiggede stille på ham i det hun rejste sig langsomt op og så stille på hans øjne men fik så et kært smil frem på de blide lyse læber og sagde"årh ? det .... det syntes jeg nu ikke du virker som?? altså efter som jeg kan se kunne jeg ikke gå igennem dig og omvendt ??" hun kiggede stille på ham og rakte sin hånd frem med et smil på læberne og hovedet på skrå i det hun sagde"lad mig præsentere mig selv... mit navn er Yuuki ??... og hvad er dit" hun kiggede yderligere på ham men kunne ikke fjerne øjnene fra hans klare øjne og rødmede let over at være så meget i trance over hans øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Paradise at Day and night Empty Sv: Paradise at Day and night

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 17:57

"Ami" sagde han og nægtede at kigge hende mere i øjnene så han kiggede ud over vandet, det var lidt det samme med dyr, de gad heller ikke se en i øjnene, så kiggede de bare væk det samme gjorde han "Ami hedder jeg." sagde Han langsomt, han gentog sig selv, hvilket var lidt mærkeligt, men det gjorde han altså bare nogengange.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Paradise at Day and night Empty Sv: Paradise at Day and night

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 17:59

Yuuki smilede sødt i det hun strøg sit hår til siden og sagde"åårh okay jamen .... hyggeligt at møde dig Ami eller rettere støde på dig??" hun grinte sødt og kiggede lidt bedrøvet væk og sagde"hmmmmm.... undskyld vis jeg ser meget på dine øjne men de så klare ... og?? jeg har aldrig set så klare øjne før de nærmest uvirkelig altså ikke grimme eller noget" hun kiggede lidt mod havet og sagde"såå?? ami hvad laver du egenlig her??" hun kiggede lettere undrende på ham og ville gerne lære ham at kende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Paradise at Day and night Empty Sv: Paradise at Day and night

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 18:01

"Det ved jeg ikke" svarede Ami opgivende, for han vidste ikke hvad han lavede han gik bare rundt, og rundt, som sædvaneligt, det kunne han ikke se nogen fejl i, han kunne baer godt lide at gå rundt, og kigge på folk og ting og skræmme folk og bare gøre det han nu havde lyst til, og så var han jo i det humør han var i, og idag var det bestemt ikke særligt godt, han var bare vred, og ked af det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Paradise at Day and night Empty Sv: Paradise at Day and night

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 18:06

Yuuki smilede sødt i det hun uglede sit hår lidt og så lidt mere flov og forlegn ud i det hun stille tog hånden til sig og sagde"så vi vist to..... ?? fordi jeg ved egenlig heller ikke hvad jeg laver her??... vil du ??? være...." hun kiggede lidt yderligere rundt og smilede i det hun sagde" vil du være med til at gå lidt rundt og sådan?? ... altså vis du ikke vil siger du bare til??" hun kiggede lidt genert på ham i det hun så væk bed hun sig i underlæben og kunne godt mærke på ham at han var lidt i ikke snakke humør.. måske lidt sur??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Paradise at Day and night Empty Sv: Paradise at Day and night

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 18:09

"Jeg kan lige så godt gå med dig, jeg har ingen andre ting at lave" sukkede Ami, men han gjorde ikke noget for at hjælpe hende op at stå, fact var.. at det gad han bare ikke vis han skulle være ærlig gad han faktisk ikke noget, så det var meget nemt, men han gjorde de forskellige ting alligevellet for at have noget at lave, for det skulle man jo have, ellers så kunne han jo bare rende rundt og se dum ud i al evighed, og det var bogstaveligt talt... i alt evighed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Paradise at Day and night Empty Sv: Paradise at Day and night

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 18:11

Yuuki kiggede stille på ham i det hun jo stod op og så mod ham og sagde"sååå???? Ami?" hun roede sig stille i håret og kiggede på ham i det hun sukkede og sagde"Er livet hårdt lige for tiden du?? virker nemlig temmelig bedrøvet eller sådan noget i den stil" hun bed sig i underlæben over vis hun nu blandet sig for meget.. hun fugtede sine læber med tungen og kiggede lidt over havet i mens hun stille begyndte at gå.. mens hun kiggede nogen gange med Ami

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Paradise at Day and night Empty Sv: Paradise at Day and night

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 18:15

Ami fulgte bare med og sagde uforstående mens han kiggede uforstående på hende "Hvad for et liv?, sidste aftes da jeg tjekkede virkede jeg ret død, det syntes den familie i huset også... mit hus" sagde Ami, han tænkte ikke over de ikke kunne se han var et spøgelse, for han var jo bare et spøgelse ikke så meget andet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Paradise at Day and night Empty Sv: Paradise at Day and night

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 18:18

Yuuki kiggede undrende på ami og så gik det op for hende!.... han var et spøgelse ! et ægte spøgelse!. hun tog stille og blidt om hans håndled og trak ham blidt med hen til siden hvor der ikke var mange mennesker som lyttede med og sagde stille"??? er .... er du et spøgelse Ami??" hun kiggede undrende på ham og kunne stadig ikke forstå hvorfor han var bedrøvet men hun vidste jo heller intet om ?? spøgelser... eller hvad de kunne eller var altså andet end de var døde og havde været mennesker en gang i livet??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Paradise at Day and night Empty Sv: Paradise at Day and night

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 18:21

"Det har jeg da sagt hele tiden" sagde Ami stadig med sin ligeglade tone og hev langsomt og dovent hånden til sig og kiggede på hånden med væmmelse.. den hånd kom ik ned i lommen igen før den var vasket, han troede hun havde forstået ingen berøringer... men det havde hun åbenbart ikke og han ville ikke kommentere på det, han ignorrede det faktisk bare.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Paradise at Day and night Empty Sv: Paradise at Day and night

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 18:24

Yuuki kiggede undrende på ham og sukkede i det hun sagde"undskyld..... jeg??... det var ikke mening at gør.... så.... så du ville væmmes eller noget" hun kiggede væk fra ham og det var nok første gang folk lige frem havde væmmet sig over hende. hun kiggede på ham og sagde"Jeg.... jeg må nok hellere... gå... men vis det kan hjælpe dig så ved jeg lidt af hvordan du har det jeg nemlig... Engel" hun kiggede lidt på ham og stod lidt med ryggen mod ham for ikke at kigge på ham efter som han tydlig vis ikke syntes om hendes selvskab

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Paradise at Day and night Empty Sv: Paradise at Day and night

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 18:28

Ami sagde ikke andet end "Ikke røre... Sidste der rørte... dræbte mig." sagde han med væmmelse, og tænkte på hans vampyr onkel, som havde dræbt Ami og hans tvillingesøster i en mordbrand, for ca... 300 år siden, han kunne ikke huske det præcist. "De bor i mit hus" gentog Ami, og hentydede til dem der havde bygget huset op, hvor det havde stået før og var flyttet ind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Paradise at Day and night Empty Sv: Paradise at Day and night

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 18:34

Yuuki så mod ami og sagde"jeg.... undskyld det vidste jeg ikke.... hvor forfædelig... så.... så ved jeg alligevel ikke hvordan du .... har det.... det må være .... utrolig... forfærdelig.." hun kiggede mod huset og så mod ami igen i det hun sukkede men prøvede at se efter noget der måske kunne få ham til at føle sig lidt i live i det hun så to surf boards og sagde"Hva??? Ami kan du surfe?? eller vil du gerne lære det?? og bare rolig det indebær ikke berørelse af noget...."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Paradise at Day and night Empty Sv: Paradise at Day and night

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 18:36

"Man lærer lidt på 300 år" sagde Ami med et smil og virkede pludsligt meget normal, og ikke så syg i hovedet som før, Ami tog det ene surfboard og bar det ned til vandet før det gik op for ham han ikke havde badetøj med eller på "Jeg har intet badetøj." konstaterede Ami og så ned af sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Paradise at Day and night Empty Sv: Paradise at Day and night

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 19:01

Yuuki stod os med et board og blev gladere inden i da hun så hans smil og sagde"ved du hva?? ami det smil på dine læber ... det klær dig rigtig meget" hun smilede og kiggede lidt på ham og sagde"hmm??" hun tog sig til hagen og så tinksom ud i det hun sagde"hmm skal vi hente noget eller vil du gerne købe noget jeg gir gerne penge til det" hun smilede og så lidt på boardet i det hun kiggede mod vandet der måtte vente lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Paradise at Day and night Empty Sv: Paradise at Day and night

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 19:03

"Jeg har selv" sagde Ami og trak en håndfuld sedler op af lommen som var ret krøllede og han så ud til at være ligeglad med om de gik i stykker eller hvad der skete, han var faktisk også ligeglad med pengenes "værdi", for penge var ikke noget værd i den anden verden, den verdeb efter lyset.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Paradise at Day and night Empty Sv: Paradise at Day and night

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 19:10

Yuuki sendte ham et skævt smil og sagde"Okay" hun gik med ham op til det sted hvor man kunne købe noget, badetøj eller hvad man nu ville ha. hun købte noget sæbe til at slibe hendes board så det blev hurtigere og vildere, hun havde kun prøvet at stå på surfe board 4 gange men var blevet temmelig go til det og kunne godt holde balancen, hun tog en elastik om sit hår og kiggede mod Ami og sagde"jeg er der nede indtil du har klædt om og det"der var bokse man kunne klæde om i, hun satte sig lidt og kiggede mod havet og det var snart nær aften. Hun tænkte*Hmm?? jeg håber at blive venner med ham han virker sød*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Paradise at Day and night Empty Sv: Paradise at Day and night

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 9:51

Ami besluttede sig for at købe en våddragt og smed bare en masse penge - flere end den kostede, nok det 3 dobbelte, og mumlede noget lignende "Behold resten...". Ami gik ind i et af de rum hvor man kunne skifte til badetøj, og tog våddragten på, Ami gik hen til surfbrættet og løftede det op igen, hele vejen op over hovedet og gik langsomt ned mod vandet med det, han gad ikke til at polere surfbrættet først. "Skulle vi surfe?" spurgte Ami da han gik forbi Yuuki.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Paradise at Day and night Empty Sv: Paradise at Day and night

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 15:08

Yuuki kiggede på Ami der gik forbi hende og råbte"hey! haha vent på mig" hun tog brattet hurtigt under armen og løb efter den hurtigt gående ami med et smil på læberne og sagde"hmm?? hvem fanger den første bølge" hun smilede i det hun rakte for sjov tunge til ham og løb ud i vandet og lagde sig på brattet og padlede der ud af til en mega bølge

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Paradise at Day and night Empty Sv: Paradise at Day and night

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum