Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Play a game with me ~Emnesøgning~ EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Play a game with me ~Emnesøgning~ EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Play a game with me ~Emnesøgning~ EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Play a game with me ~Emnesøgning~ EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Play a game with me ~Emnesøgning~ EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Play a game with me ~Emnesøgning~ EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Play a game with me ~Emnesøgning~ EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Play a game with me ~Emnesøgning~ EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Play a game with me ~Emnesøgning~ EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Play a game with me ~Emnesøgning~ EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Play a game with me ~Emnesøgning~

2 deltagere

Go down

Play a game with me ~Emnesøgning~ Empty Play a game with me ~Emnesøgning~

Indlæg af Lionel Søn 16 Mar 2014 - 20:57

Så er det blevet min tur til at søge efter emner og plots, så vær forberedt på det værste ;b


Jeg har nogle meget få regler om hvad jeg helst gerne ser, men her kommer de så.

PLOTS Det her er vigtigt for at jeg skal forblive interesseret i emnet. Det behøver ikke at være meget, det kan sagtens være 'de skal blive venner' eller 'det kunne være cool hvis vi kunne gøre sådan og sådan og se hvor det fører dem hen.' Jeg undgår helst bare at have emner uden en ide om hvad det skal indebære eller føre til. Så vær kreativ! Plottet behøver ikke at være en roman, det kan lige så godt være hvilket forhold du tænker de kunne have, eller en situation vi kunne putte dem i.
LÆNGDE okay, den er lidt sværere. Dit svar behøver ikke at være langt, men jeg vil bare gerne have et minimum på 5 sætninger. Du skal heller ikke føle dig presset af at jeg pludselig kommer med et langt svar, for hvis du ikke har kreativiteten til at beskrive farven gul på 17 forskellige måder, så overlever jeg nok.
TRIGGER WARNING aww ye. Du skal ikke være alt for sart med at der i emnerne bliver indblandet eller nævnt alkohol, stoffer, vold, drab, sex osv. Lionel er en ret ekstrem karakter på de punkter, og er i konstant touch med minimum en af delene. Han er farlig at gøre vred, og er ret så utilregnelig, så hvordan han reagerer varierer meget.

Hvis du stadig er interesseret, kan du jo så læse videre, lidt om Lionel, og beslutte dig for hvad du kunne have lyst til uvu

Lionel vil som enhver anden på hans alder gerne skabe et navn for sig selv. Hans måde at gøre det, er dog lidt alternativ, da han er i gang med at skabe en bande kaldet Día de Muertos(Day of the dead). De er begyndt at komme lidt frem, da de laver masser af ravage i Terre. Det indeholder blandt andet vold, sælge stoffer, hærværk og tyveri(både privat, men også hjemme hos folk). Han er dog en rapkæftet leder, og får tit sig selv ud i problemer, men det har endnu ikke været nok til at han har trukket sig.


Der er masser af ting, som kan gøres med en karakter som Lionel, men her er et par umiddelbare idéer.
FJENDER Lionel er voldelig og rapkæftet. Hvad er der ikke at blive sur over? Om du vil prøve at give ham nogle tæv, eller noget andet, må du selv om. Så længe han ikke dør, har du helt frie tøjler til at bruge ham som du vil.
VENNER/BANDEMEDLEMMER Det siger lidt sig selv, gør det ikke?
FLIRTS/KNALD En anden ting er at han er en meget seksuel person. Hvis han bliver tilbudt et knald tager han imod det, uanset hvem du er.
ROMANTISK PARTNER Hvis du på nogen måde er interesseret i den her form for relation til ham, kan vi lige skrive sammen. Det er virkelig ikke noget han gør sig i, med mindre hans kokoro goes doki doki. Men det kan vi altid diskutere.
FAMILIE okay, det her er bare info om, at det bliver ikke familie jeg leder efter. Måske hvis du har en rigtig god grund, men ellers, nej.

Og det var det! Skriv hvis du kunne være interesseret, enten her, eller i en pb hvis du gerne vil snakke yderligere om det

~ Lionel
Lionel
Lionel
Novice (Rank 1)

Bosted : Logement, i en lille efterladt bygning, hvor han bor med nogle få fra den bande han prøver at starte.

Antal indlæg : 4


Tilbage til toppen Go down

Play a game with me ~Emnesøgning~ Empty Sv: Play a game with me ~Emnesøgning~

Indlæg af Dai Søn 16 Mar 2014 - 21:00

Altså jeg har jo allerede givet dig lov til at torturere søde, lille, uskyldige Dai :P
Men jeg tænker at der skal være et grundlag for det? :)
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

Play a game with me ~Emnesøgning~ Empty Sv: Play a game with me ~Emnesøgning~

Indlæg af Lionel Man 17 Mar 2014 - 13:59

Nu har jeg jo næsten ikke stalket dig og dine emner(*sarkasme*), men jeg læste noget om at Dai havde gang i noget med en bande? Det kunne sagtens være at Lionel gerne ville pisse territorium og at det så kunne gå udover Dai? Han går jo efter folks respekt, og at angribe en anden bande vil i hans hoved vinde ham hvad han vil have :b
Lionel
Lionel
Novice (Rank 1)

Bosted : Logement, i en lille efterladt bygning, hvor han bor med nogle få fra den bande han prøver at starte.

Antal indlæg : 4


Tilbage til toppen Go down

Play a game with me ~Emnesøgning~ Empty Sv: Play a game with me ~Emnesøgning~

Indlæg af Dai Man 17 Mar 2014 - 15:08

Jeg ved godt du udspionerer mig
Men ja det kunne vi sagtens
Det kunne også være at Dai ikke har hørt om denne nye bande og derfor stjæler på Lionels område, uden at vide det? :)
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

Play a game with me ~Emnesøgning~ Empty Sv: Play a game with me ~Emnesøgning~

Indlæg af Lionel Man 17 Mar 2014 - 16:15

Det lyder godt :b
Starter du så? Altså hvor Dai stjæler fra f.eks den del af gågaden hvor Día de Muertos allerede har pisset territorie og hvor han så gjort det et par gange?
Lionel
Lionel
Novice (Rank 1)

Bosted : Logement, i en lille efterladt bygning, hvor han bor med nogle få fra den bande han prøver at starte.

Antal indlæg : 4


Tilbage til toppen Go down

Play a game with me ~Emnesøgning~ Empty Sv: Play a game with me ~Emnesøgning~

Indlæg af Dai Man 17 Mar 2014 - 16:17

Hvis du kan leve med at der kan gå op til en lille uge(Tror jeg ikke der gør, men hvem ved :P ) før det er lavet, kan jeg godt :)
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

Play a game with me ~Emnesøgning~ Empty Sv: Play a game with me ~Emnesøgning~

Indlæg af Lionel Man 17 Mar 2014 - 16:29

Hm, det var lang tid :c men okay så^^'
Lionel
Lionel
Novice (Rank 1)

Bosted : Logement, i en lille efterladt bygning, hvor han bor med nogle få fra den bande han prøver at starte.

Antal indlæg : 4


Tilbage til toppen Go down

Play a game with me ~Emnesøgning~ Empty Sv: Play a game with me ~Emnesøgning~

Indlæg af Dai Man 17 Mar 2014 - 16:33

Skal nok gå i gang nu :3
Men kan ikke love jeg bliver færdig i dag o3o
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

Play a game with me ~Emnesøgning~ Empty Sv: Play a game with me ~Emnesøgning~

Indlæg af Lionel Ons 19 Mar 2014 - 8:52

Shh, du laver det når du har tid uvu

Nogen andre..???
Lionel
Lionel
Novice (Rank 1)

Bosted : Logement, i en lille efterladt bygning, hvor han bor med nogle få fra den bande han prøver at starte.

Antal indlæg : 4


Tilbage til toppen Go down

Play a game with me ~Emnesøgning~ Empty Sv: Play a game with me ~Emnesøgning~

Indlæg af Gæst Ons 19 Mar 2014 - 9:14

Jeg er frisk på et emne ^_^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Play a game with me ~Emnesøgning~ Empty Sv: Play a game with me ~Emnesøgning~

Indlæg af Lionel Ons 19 Mar 2014 - 9:34

Nogen ide om hvad vi kunne lave så? Det kan som sagt godt bare være om de skal have et positivt eller negativt forhold til hinanden, men alle idéer er velkomne :b
Lionel
Lionel
Novice (Rank 1)

Bosted : Logement, i en lille efterladt bygning, hvor han bor med nogle få fra den bande han prøver at starte.

Antal indlæg : 4


Tilbage til toppen Go down

Play a game with me ~Emnesøgning~ Empty Sv: Play a game with me ~Emnesøgning~

Indlæg af Gæst Ons 19 Mar 2014 - 9:58

Hm bare venner til at starte med? xD
Gider du at oprette det xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Play a game with me ~Emnesøgning~ Empty Sv: Play a game with me ~Emnesøgning~

Indlæg af Lionel Ons 19 Mar 2014 - 11:13

Det kan jeg sagtens, hvor skal det være? :b
Lionel
Lionel
Novice (Rank 1)

Bosted : Logement, i en lille efterladt bygning, hvor han bor med nogle få fra den bande han prøver at starte.

Antal indlæg : 4


Tilbage til toppen Go down

Play a game with me ~Emnesøgning~ Empty Sv: Play a game with me ~Emnesøgning~

Indlæg af Gæst Ons 19 Mar 2014 - 12:03

Er ligeglad xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Play a game with me ~Emnesøgning~ Empty Sv: Play a game with me ~Emnesøgning~

Indlæg af Lionel Ons 19 Mar 2014 - 12:15

Alrighty, så bliver det lavet når jeg kommer hjem :B
Lionel
Lionel
Novice (Rank 1)

Bosted : Logement, i en lille efterladt bygning, hvor han bor med nogle få fra den bande han prøver at starte.

Antal indlæg : 4


Tilbage til toppen Go down

Play a game with me ~Emnesøgning~ Empty Sv: Play a game with me ~Emnesøgning~

Indlæg af Gæst Ons 19 Mar 2014 - 12:54

Okay xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Play a game with me ~Emnesøgning~ Empty Sv: Play a game with me ~Emnesøgning~

Indlæg af Gæst Lør 22 Mar 2014 - 19:29

mhh jeg vil nu gerne emne med dig

hvis du kan tage en kvinde i din lille bande, vil jeg da gerne melde mig på der ellers er jeg stort set åben for det hele

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Play a game with me ~Emnesøgning~ Empty Sv: Play a game with me ~Emnesøgning~

Indlæg af Lionel Søn 23 Mar 2014 - 1:50

Jeg kan sagtens bruge en kvinde i banden, Devereaux :b Så længe man kan klare sig selv, er man velkommen
Lionel
Lionel
Novice (Rank 1)

Bosted : Logement, i en lille efterladt bygning, hvor han bor med nogle få fra den bande han prøver at starte.

Antal indlæg : 4


Tilbage til toppen Go down

Play a game with me ~Emnesøgning~ Empty Sv: Play a game with me ~Emnesøgning~

Indlæg af Gæst Søn 23 Mar 2014 - 10:19

mhh det kan hun da ganske vidst :3
så skal høre inde for din fine bande, er der forskellige poster?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Play a game with me ~Emnesøgning~ Empty Sv: Play a game with me ~Emnesøgning~

Indlæg af Lionel Man 24 Mar 2014 - 14:13

Der er rang-ordning, men udover at der nogle gange kommer en titel med, betyder det ikke så meget andet end hvor meget man får at vide.

men der er prøve-medlem, hvor man lige er startet, og der bliver holdt skarpt øje med en, associeret, hvor man kan bevæge sig mere frit og bliver betroet mindre opgaver. Derefter bliver man fuldt-medlem, hvor man får lov til at være med på de større ting, og kan stemme, hvis der bliver sat et valg op. Når man så har været der i længere tid, kan man få rangen kaptajn, major, oberst, general, hvor man gradvist får lov til at bestemme mere og øverst står præsidenten, som i det her tilfælde er Lionel. En sjov lille detalje er at Lionel har valgt de fleste titler for at gøre grin med militæret, ved at sætte dem på en kriminel gruppe :)
Lionel
Lionel
Novice (Rank 1)

Bosted : Logement, i en lille efterladt bygning, hvor han bor med nogle få fra den bande han prøver at starte.

Antal indlæg : 4


Tilbage til toppen Go down

Play a game with me ~Emnesøgning~ Empty Sv: Play a game with me ~Emnesøgning~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum