Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni

5 deltagere

Go down

I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni Empty I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni

Indlæg af Dean Man 5 Maj 2014 - 15:28

SLET


Sidst rettet af Dean Tirs 17 Jun 2014 - 19:03, rettet i alt 8 gange
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni Empty Sv: I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni

Indlæg af Gæst Man 5 Maj 2014 - 16:00

Uuh... Jeg godt se hvordan Abi og Theodore plot ville gå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni Empty Sv: I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni

Indlæg af Dean Man 5 Maj 2014 - 16:05

Jamen har du en god idé er du meget velkommen til at skrive en PB! :)
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni Empty Sv: I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni

Indlæg af Gæst Man 5 Maj 2014 - 17:03

Jeg vil gerne stille Tris til rådighed, ved ikke hvor hun ville passe bedst ind? men jeg er helt klar på at emne;)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni Empty Sv: I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni

Indlæg af Dean Man 5 Maj 2014 - 17:52

Tris: Du kan jo evt. læse lidt om mine karaktere, også måske smide en PB hvis du finder noget spændende?


OBS
*** Har opdateret under Theodor ***
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni Empty Sv: I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni

Indlæg af Dean Man 5 Maj 2014 - 22:36

** Opdateret **
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni Empty Sv: I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni

Indlæg af Scarlett Tirs 6 Maj 2014 - 22:01

Hey there, jeg dumper lige ind :3

Jeg så bedst Scarlett sammen med enten Lawrence eller Ana, så jeg tager dem lige en ad gangen for at kunne holde styr på det xD

Lawrence: Altså jeg tænker lidt, at de kunne kende hinanden lidt i forvejen (creepy basement - of course Scarlett has been there :P) og på en eller anden måde have givet udtryk for at hun står på Lawrence' side for på den måde at blive viklet ind i konflikten.
Det var bare en tanke, hvis du har noget at bygge på, er jeg altid åben ^^

Ana: Siden hun er ny i Di Morga og overnaturlig (en af de mest betydningsrige), ville Scarlett nok holde lidt øje med hende for at passe lidt på hende e. lign. Om det så ville irritere den kære Ana, er jo op til dig :3

Well det var det. Hvis det nu er helt ude i hampen, og du ikke kan bruge det til noget, er det helt i orden, men har du på den anden side noget, du ville bygge videre, er jeg altid åben for inputs ^^
Scarlett
Scarlett
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 141


Tilbage til toppen Go down

I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni Empty Sv: I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni

Indlæg af Dean Tirs 6 Maj 2014 - 22:48

**OBS: Tråden er opdateret, ny karakter tilføjet ***


Scarlett. Uh det kunne vi sagtens finde ud af, vil du ikke måske sende en PB så kan vi aftale nærmere?
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni Empty Sv: I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni

Indlæg af Dean Tirs 13 Maj 2014 - 9:11

*** TRÅDEN ER IGEN OPDATERET ***
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni Empty Sv: I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni

Indlæg af Dai Tirs 13 Maj 2014 - 13:28

Hvis du kan vente et stykke tid(skal lige have overstået mine eksaminer), vil jeg gerne stille min karakter Cassidy, til rådighed for Edward, som noget venskab, kærlighed eller noget i den retning :)
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni Empty Sv: I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni

Indlæg af Dean Tirs 13 Maj 2014 - 18:54

Dai: Det ville da være super, kan du ikke skrive en PB engang når at dine eksamner er lidt på afstand? Så kan vi aftale nærmere :p
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni Empty Sv: I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni

Indlæg af Dai Ons 14 Maj 2014 - 14:14

Sagtens :p
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni Empty Sv: I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni

Indlæg af Gæst Ons 14 Maj 2014 - 16:33

Jeg tror vist at vi skulle snakke om et emne ikke? ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni Empty Sv: I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni

Indlæg af Gæst Fre 16 Maj 2014 - 19:10

Jeg kunne godt være interesseret i et emne! Den kære Theo kunne godt bruge en ven eller en fjende.

Jeg ville være utroligt begejstret hvis vi kunne udvikle et relativt realistisk plot, der kunne holde hen over en periode. Men sig til hvis du er interesseret!
Jeg er ikke så kræsen med hvilken af dine karakterer det skal være :) Bare det giver mening!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni Empty Sv: I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni

Indlæg af Romain Fre 16 Maj 2014 - 19:19

Bonjour 
Jeg sætter gerne Romain til rådighed, jeg ved ikke helt hvor han ville passe ind, der står det vigtigste om ham i min egen emnetråd. 
Svar gerne over PM, hvis du er frisk.
Romain
Romain
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Romain har netop lige anskaffet sig en stor villa iQuartier de Saint-Jean, hvor han lever sammen med hans krybdyr af mange slags og hans hårløse kat Spike. Før boede han i lejlighed i Terre men den er nettop blevet sat til salg, så kontakt ham hvis i ønsker en billig lejlighed.

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni Empty Sv: I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni

Indlæg af Dean Fre 16 Maj 2014 - 19:21

Har svaret jer på PB drenge! :D
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni Empty Sv: I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni

Indlæg af Gæst Fre 16 Maj 2014 - 22:53

Hej, jeg kommer lige springende *springer ind* og jeg vil nu gerne emne med dig :)
Jeg svarer relativt tit, dog her i juni omkring, skal jeg op til mine mundlige prøver, så der vil jeg nok ikke svarer så tit, ellers svarer jeg så tit jeg kan :)

Udfra dine karaktere, ser jeg nok mig selv med enten Anastasia, eller den kære Edward.

Jeg kunne forestille mig med Anastasia, siden de begge er af samme race, hun evt. kunne være en eller anden overlevende familie medlem. Enten en slags moster eller grand grand grand kusine...en eller anden form for familie, om det er tæt eller ej, bestemmer du enlig

Med Edward, kunne hun hvis du er frisk, være en form for kærlighed. Hun er ikke just pigen der har oplevet det bedste inde for kærligheden. Et hun var elsker af en pænt sindssyg aristokrat i sine unge dage. Da han heller ikke har oplevet kærligheden, kunne de vel lære hinanden det.

Det var vel enlig de to ideer jeg havde, ellers er jeg da åben for hvad end du må kunne byde på ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni Empty Sv: I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni

Indlæg af Gæst Tirs 20 Maj 2014 - 17:15

Tror godt Dreshai kunne være det der jagtede Anastasia vis du intresseret?
Eller søger jeg forbindelser til mafian, Dean kunne måske introducere? Jeg såment frisk på begge dele, eller andet for dens sags skyld.
Jeg er dog relativt ny til sådan sidder håber ikke det gør for megget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni Empty Sv: I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni

Indlæg af Gæst Tirs 20 Maj 2014 - 17:26

Kunne sagtens se det sjove i et emne med Edward. Selv er Adelaide nysgerrig, og prøver at få en uddannelse indenfor journalistik, generelt en meget observerende person. Kunne være, at hun havde set Edward tilpas mange gange i parker, eller noget, være nysgerrig over hvad han lavede. Jeg ved det ikke rigtig, kunne bare se det sjove i et plot med Edward. :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni Empty Sv: I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni

Indlæg af Dean Man 2 Jun 2014 - 18:16

Så er emnet igen opdateret! :)
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni Empty Sv: I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni

Indlæg af Stefan Tirs 10 Jun 2014 - 19:10

Hello!

Nu hvor du har så mange spændende personer at lege med, vil jeg gøre nytte af det!

Stefan er forholdsvis alsidig og jeg kan som oftest få ham blandet ind i det meste. Så jeg vil faktisk hellere høre hvilken af dine personer du føler kan matche fedest med Stefan!

Under min emnesøgning står en hurtigt beskrivelse af Stefan:
http://www.vielamort.net/t13256-ballade-og-eventyr-med-en-engel-kom-frisk

Skriv en PB hvis du er interesseret, så kan vi plotte frem og tilbage, indtil vi har fundet på noget genialt!

//Stefan
Stefan
Stefan
Competent (Rank 11)

Bosted : Alene i en mindre 2 værelses lejlighed.

Antal indlæg : 424


Tilbage til toppen Go down

I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni Empty Sv: I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni

Indlæg af Dai Tirs 17 Jun 2014 - 22:08

Jeg er klar på at emne nu :D
Er stort set færdig med eksamener, og den sidste, skal jeg ikke rigtig forberede mig til, så jeg har meget mere tid :)
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni Empty Sv: I Wanna Play A Game (Emnesøgning) - OPT 2. Juni

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum