Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Skal bare væk EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Skal bare væk EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Skal bare væk EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Skal bare væk EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Skal bare væk EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Skal bare væk EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Skal bare væk EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Skal bare væk EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Skal bare væk EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Skal bare væk EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Skal bare væk

Go down

Skal bare væk Empty Skal bare væk

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 20:43

Sted : Forêt - Skoven
Omgivelser : En masse træer, skovens dyr og mange andre ting
Vejr : Solen skinner uden for skoven, og nogle få skyer på himlen
Tid : tæt på 6 om aften
Dato : 10. April 2010

Heath gik langsomt igennem de mange blade og buske der var i skoven, han viste ikke helt hvad han havde lavet her, men det havde regnet da han var gået, og så var solen brudt frem. Han havde vist være her i 3 timer nu uden noget rigtig at foretage sig, bare at håbe på at mørket snart ville falde på eller at han var helt sikker på at solen var væk da han helst ikke ville blive fanget og dræbt på den måde. Kunne godt være at han ikke gav noget for om han var levende eller død, faktisk ville han mere ønske at han snart kunne få lov til at tage tilbage, han havde haft den tid han havde haft brug for selvom han ikke havde opnået det han ville allermest, nemlig at finde den ægte kærlighed, men han måtte dog indrømme for sig selv at han nok aldrig nogen sinde ville møde hende, eller ham for den sags skyld det var nok mere ham han kiggede efter, men en kvinde ville være lige så godt så længe det var en som virkelig elskede ham for ham og ikke for udseende og alt det andet. Han sukkede lidt og fandt sig en sten som han satte sig på og stirrede ud i luften mens han snakkede lidt med sig selv på latin. Han havde været en af de få mennesker der havde fået en uddannelse i den tid han havde blevet født, men nu var sproget ikke rigtig noget vær mere. Han sukkede igen og lukkede langsomt sine øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skal bare væk Empty Sv: Skal bare væk

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 20:53

Yuuki var stukket af fra byen for at få lidt tænke tid og ro i hendes krop alle de elskende par der kyssede og alt det kærligheds pjat, hun sukkede stille i det hun ikke ville være alene og på en måde ville hun gerne fordi så kunne hun ikke blive såret over det andre havde som hun aldrig ville få. hun kiggede stille rundt og tog sig lidt til halsen da hun syntes en myg satte sig på hendes hals. den skulle ikke sluge hendes dyrbare Engel/Aspara blod.... hun kiggede sig stille omkring i den dybt forladte skov. Bladene vislede og vejret var dejligt. hun kløede sig lidt på sine korte short og rettede på sin hvide top hun havde på, og gik lidt dybere ind i skoven. efter noget tid var lyset ... solens smukke lys ligesom forsvundet i sig selv og bladenes tæthed og træerne der stod sammen lukkede de sidste solstråler ude. Hun lænte sig stille op af et træ og lukkede øjnene og stønnede sukkende ud med et "ååårh....." i det hun åbnede øjnene og kiggede ned på den bare lune jord.. der før var opvarmet af solen men nu var helt dækkede af mørket

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skal bare væk Empty Sv: Skal bare væk

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 12:49

Et lille suk undslap hans læber og han havde ikke rigtig lagt mærke til at der var en anden som var på vej inde i skoven. Han sukkede igen og viste ikke helt hvad han da også skulle tage sig til og var ved at gå til over at han ikke kunne komme hjem og pakke sine tasker, han havde besluttet sig for at han ville tage afsted, væk her fra og få noget frisk luft få lov til at løsne lidt op i den gamle gnavende Heath som bare følte han ikke hørte til nogen steder mere. Han havde bare brug for at få lov til at bare at være sig selv væk fra byen og alle mennesker. Han kiggede lidt rundt og fik så færden af noget som var noget meget specielt. han rejste sig langsomt op og forvandlede sig til en kat, inden han begyndte at gå den vej som lugten kom fra, da han så fik øje på hende. Han smilede lidt for sig selv men fandt så den rigtige katte væsen i ham frem og miuwet af hendes og gik lidt usikkert frem og tilbage mens han lagde hoved lidt på skrå, denne kvinde var noget interessant, især fordi at hun var halv aspara og halv engel, hvilket gjorde hendes blod næsten uimodståligt. Men han holdte sig fra ikke at springe på hende, han havde jo allerede lavet for mange ulykker på det sidste, selvom der jo ikke var nogen i nærheden så derfor ville der heller ikke være nogen som kunne se hvad han ville gøre ved denne kvinde, men på den anden side så havde han lige været på jagt og var derfor på igen måder sulten, så det ville bare være frøs hvis han sugede alt blodet ud af hende, så han valgte bare at finde lidt ud af noget med hende. Han satte sig ned i katteskikkelsen på jorden og kiggede med de gule store øjne på hende, det var det gode ved hans katteskikkelse, at den ikke lignede en vampyr på nogen måder. Den var brun og med en meget pjusket hale, gule øjne og en masse hvide pletter der gik fra kattens hals og ned af brystet. Heath miuwede igen af kvinden for at få hende til at kommer hen til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skal bare væk Empty Sv: Skal bare væk

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 15:17

Yuuki sukkede for sig selv og gjorde en elegant håndbevægelse for at fjerne en træls hårlok fra hendes lange blonde hår der drillede med at falde ned igen og igen foran hendes ansigt. hun pustede lidt ud i luften temmelig anstrengen og meget sukkende, hun så lidt rundt og syntes hun kunne høre noget komme mod hende men ignorerede at det kunne være noget farligt, hun tænkte*Hmmm?? hvad er det mund... vis det var noget farligt lød det vel lidt hårde??* hun bed sig let i underlæben med et lidt fjoget udtryk i ansigtet og viste ingen form for angst eller fortvivelse. Da den lille smukke kat kom frem stoppede hun med at bide sig i underlæben og kiggede på den med store øjne, hendes is blå øjne hvilede på den i det hun sagde"ååårh ... hvor er du dog sød" hun smilede og gjorde tegn med hånden og sagde"kom her mis mis" hun smilede og sagde"hvor kom du dog fra???, og er du os efterladt til dig selv" hun smilede og aede den stille på det lille smukke hoved meget blidt og kærligt i det hun stille nussede den på hovedet blidt og så mod himlen og sagde"hvor må du dog nyde livet uden alle de spekulationer.... og ? drenge problemer og ja alt" hun grinte og sagde"hvor er du dog smuk ? tilhøre du slet slet ikke nogen" hun kiggede den sødt i øjnen med et utrolig varmt kærligt blik og gjorde så den kunne springe op i hendes skød. hun nød virkelig denne kats selvskab den var så smuk og nuttede og rolig, mere end hvad andre folk var overfor hende og så skulle hun heller ikke tænke over hvad de mund tænkte om hende fordi at vis en kat spindte så kunne den li en, hun elskede alle dyr men katte havde noget specielt over sig noget magisk syntes hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skal bare væk Empty Sv: Skal bare væk

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 16:31

Hvis Heath havde været sig selv havde han leet over det hun sagde til ham, det lød altså bare så komisk i hans ører, men det gik jo ikke når man var kat. Siden hvornår var han blevet kaldt smuk? Han lo lidt inde i sig selv da det stadig lød utrolig komisk. Han lod langsomt hoved glide op af hendes hånd og satte sig i hendes skød og begyndte at slikke sin porte og spinnede svagt af at blive aet. Ja hun skulle da bare vide hvad han gik igennem, hvad han var og hvem det var hun kælede, det var sjovt at man sådan kunne få folk til at tro at man var noget andet bare ved at skifte skikkelse, han elskede faktisk den følelse nogen gange bare at kunne gemme sig totalt fra det man var, og bare nyde at der ikke var nogen der kendte ham. Han tog den anden pote op og begyndte også at slikke den, nej han tilhørte ikke nogen han var sin egen fri herre og kunne bestemme over sig selv, men som sådan nej så tilhørte han på ingen måder nogen. Han trak langsomt vejret ned i katte lungeren som fik det til at lyde at han spinnede endnu mere, faktisk en ting han elskede ved katte var at de spinnede, det var sådan en betrykkene lyd når det kom til stykket, fordi så viste man da for det meste at katten var glad, med mindre at halen begyndte at bevæge sig fra side til side, så var den ikke helt tilfreds, langsomt lod han sig lægge ned i skødet og begyndte at spinde lidt højere med lukket øjne, det var egentlig rart sådan at ligge og ikke skulle bekymre sig om noget som helst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skal bare væk Empty Sv: Skal bare væk

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 16:49

Yuuki smilede til den smukke kat og sagde"hvor ville jeg dog ønske jeg nogen gange kunne forsvinde... fra denne jord eller at ingen kendte mig og jeg kunne starte på ny" hun kiggede på katten og sagde"hvor er du dog nuttede" hun nussede katten yderligere på hovedet og så op mod himlen og sagde"det egenlig dejligt at du ikke kan tale eller noget.. så følser man virkelig at du lytter" hun grinte kort og rystede stille på hovedet i mens hun nussede katten og sagde"vis folk kunne se mig nu ville de tro jeg var sindsyg at snakke med en kat der sikkert ikke forstår mig ? og dog alligevel syntes jeg dyr forstår en bedre end mennesker eller bare væsner i det hele taget??" hun smilede og aede katten stille hen af ryggen og nussede den igen på hovedet i det hun sagde"Hmm?? det lader ikke til du tilhøre nogen?," hun tænkte på om hun måske skulle tag hjem med katten ikke for at holde den fangede men bare at gi den noget udenfor så den ikke sultede eller noget??. hun så lidt på sit skød og katten og sukkede trist i det hendes øjne lignede dybe sår i sjælen, "hvorfor... er livet så hårdt nogen gange hvor ville jeg dog bare ønske jeg.... jeg kunne finde den perfekte fyr.. eller han findes nok ikke men virkelig for første gang føle mig knyttede til en og ja ?, årh undskyld jeg piver vist lidt for meget i dag hva, vi skulle jo nødig ha du flygtede fra mig fordi jeg forfærdelig at høre på" hun grinte kort og rettede lidt på toppen for oven og aede katten videre og bed sig lidenskabeligt i underlæben mens hun lukkede øjnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skal bare væk Empty Sv: Skal bare væk

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 18:56

Han gabte og strakte sig mens han lod kløerne boret ned i den varme jord foran ham, det var da utrolig som hun snakkede ikke nok med hun havde mange følelser i hende, men også mange tanker, utroligt. han lagde sig langsomt tilbage i den sammen rullet katte stilling som for og kiggede op på hende med de runde gule øjne og lagde hoved lidt på skrå mens ørerne langsomt vrikkede frem og tilbage på grund af de mange lyde som de opfanget, hvis der var noget katte havde så var det god høresans, bare irriterende at de var farve blinde og kun så sort hvidt, men det gik jo sikkert også. Måske kunne han finde en måde hvor han kunne beholde sit menneske syn på et tidspunkt? han havde jo ikke rigtig prøvet, han lagde hoved ned igen og lukkede øjnene og måtte indrømme det var dejligt at blive aet, det var længe siden han havde været en kat, for det meste foretrak han at være en flagermus da det var bøde hurtigere og ikke særlig i øjefaldene om natten selvfølgelig, om dagen var det måske ikke den bedste skikkelse. Han gabte lidt igen og havde det som om at han kunne falde i søvn vært øjeblik det skulle være, selvom han ikke sov kunne han godt mærke at være i en kattekrop om dagen gjorde ham udmattet da katte var natdyr og ikke dagdyr. Han lod sig langsomt døse hen mens hun aet ham og snakkede da han ikke sådan rigtig tog notis af det, og alligevel hørte han hvad det var hun sagde, han svarede som sagt bare ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skal bare væk Empty Sv: Skal bare væk

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 19:28

Yuuki kiggede stille på katten i et hun smilede og sagde"jeg burde nok.... bare tie stille nu ikke også" hun lagde hovedet på skrå og smilede til den trætte kat og lagde sig stille tilbage op af træ stammen og sukkede stille i det hun aede katten videre og lukkede øjnene. hun tænkte*hmmm... det vel fint nok den ikke kan forstå mig.. fordi vis det var en vær anden fyr ville han sikkert ha bedt mig holde mund eller noget..* hun sukkede igen og bed sig let i underlæben i det hun faldt i staver nogen få minutter nærmest dyb søvn men aede stadig katten stille i det hun fjernede langsomt sin hånd og var helt væk i drømme land. hun vidste jo ikke at denne kat kunne være farlig eller faktisk en vampyr for ikke at sige en dreng os... og egenlig mest af alt havde hun bare brug for en pause fra hele balladen... for byen menneskerne alle væsner hun ville bare ligge og slappe af med en rigtig go ven eller for den her sags skyld en rigtig nuttede kat... på hendes skød

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skal bare væk Empty Sv: Skal bare væk

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 16:23

Heath kiggede op på hende og rullede om på maven så hun kunne ae ham der, og spindede stadig mens han hørte hendes tanker, og smilede lidt for sig selv og åbnede så den lille katte mund som kun burde sige miuw lyde "Du burde have mere selvtilid i dig selv" sagde han stille og rullede sig om på ryggen igen og kiggede på en fugl der pippede lidt længere henne og havde allermest bare lyst til at springe efter den og dræbe den som det rovdyr han nu engang var, men han lod værre og trak langsomt vejret ned i lungerne og pustede ud igen "Hvis du ikke tror på at folk gider at hørere på det du siger, så ender folk også med ikke at ville hørere det" sagde han igen fordi at hun sikkert første gang bare havde troet at det var hende fantasi at hun havde en talende kat i hendes skød, men han gjorde ikke yderlige noget end at spinde og kiggede ud i luften, egentlig forventede han at hun enden bare ville sidde og stirre på ham med åben mund og slet ikke fatte hvad der skete, eller hun ville benægte at katten talte og bare blive ved med og sidde i sin drømme verden, eller helt tredje begynde at hvine og smide ham af skødet, der var så mange der reagerede anderledes på forskellige ting så egentlig kunne han slet ikke forudsige det og var egentlig også ligeglad med hvad hun gjorde, nu havde han snakket så kunne man se hvad hun ville gøre ved det. Han kunne mærke at lugten af hende i denne skikkelse ikke var forstærket på samme måde når han var i sin menneskelig skikkelse, da han katte sin var meget mere interesseret i mus og fugle end i aspara blod og engle blod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skal bare væk Empty Sv: Skal bare væk

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 16:54

Yuuki sukkede lidt men fik et lille smil på læben og tænkte på den dejlige tur væk fra byen hun havde haft og hvordan hun dog savnede at ha noget hun ikke kendte og ikke lave de samme rutiner vær eneste dag og sidde og stene resten af dagen efter arbejde undtagen hun havde jo ikke arbejde nu så nu var det total stenern hele dagen. hun kiggede mod katten da den snakkede og så stille mod himlen uden at reager vildt på det eller noget men var for en gang skyld glad for en stemme og sukkede i det hun stille svarede med misfornøjelse i hendes stemme" jeg...." stemmen gled fra hendes læber langtrukken og man kunne se hun overvejede svaret men svarede så"hvorfor burde jeg det" hun støttede ryggen mod træet og aede stille den talende kat i det hun så mod himlen eller det hun kunne skimte mellem bladene og svarede"Fordi at jeg er så gude smuk... skulle det gi mig selvtillid... at blive beundret af folk eller set som den engel jeg nu eller eller halve.... Jeg har aldrig haft selvtillid...." hun så stille mod katten og bed sig blidt i underlæben og vidste ikke denne kat kunne blive eller var menneske bare at vis der fandtes nogen som hende fandtes der vel os talende dyr eller dyr med evner??.. hun kiggede på katten og nikkede stille men med ubehag i stemmen da hun sagde"Du har nok ret ... eller os skulle jeg bare ikke tale? eller jeg mener rettere sige noget til dem...."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skal bare væk Empty Sv: Skal bare væk

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 21:37

Han strakte sig igen "bare fordi man er smuk betyder det ikke man har selvtillid, det betyder for det meste bare man gemmer den man er inden i, og man vil hellere have at folk skal se på det der ikke er så svært at forklare, nemlig udseende, man ser det, optager det og ud fra det for man sine syn på personen" han rullede sig sammen og lukkede øjnene mens han tænkte lidt mere over hvad han skulle sige da det jo ikke var sådan lige til hvordan man opfører sig eller hvordan man skulle domme mennesker. Hvis almindelige piger så ham på gaden ville de falde hvinen hen over ham for han fik en chance for at løbe væk fordi han havde en blændende udstråling, dog var det bare en del af hans evne som det perfekte byttedyr "og det at du snakker meget kan også tyde på at du er usikker på dig selv, som du jo selv bekræfter ved at tro at folk vil bede dig om at holde kæft, du skulle måske bare prøve at balancere det, med at du lytter til hvad andre har at sige svare på det, og så langsomt tilføjere det du nu vil tilføje uden at du gør det overdrevet.. jo mere selvtillid du viser i dig selv jo mere vil andre se dig som en selvtillidsfuld menneske, og jo mere efter hånden vil du også føle du har mere selvtillid, det hele handler jo bare om at føle man har styr på sig selv og har selvtillid i sig selv" sagde han langsomt mens han lå der med lukket øjne "du kan jo se på mig, jeg snakker også meget, men jeg er nu ligeglad med om du ville føle jeg snakker for meget, men du føler vel heller ikke at jeg ikke har selvtillid i mig selv vel? Men så skal man også huske på at man ikke skal have for meget selvtillid i sig selv.. ja det er hele en spørgsmål om den rigtig balance" han åbnede langsomt øjnene og kiggede op på hende med de gule øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skal bare væk Empty Sv: Skal bare væk

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 21:50

Yuuki aede ham stille fortsat og sagde"hmmm ja jeg tror du har fat i noget der??, eller faktisk fat i utrolig meget, men jeg vil helst ha folk ser mig for den jeg er og ikke mit udseende jeg kan godt li at gør mig smuk med tøj som klær mig men hader makeup der skjuler ens sande skind...." hun grinte og så mod katten i det hun stille nussede ham igen og sagde"det egenlig lidt mærkeligt at snakke med en kat men det vel altid bedre end et menneske eller noget i guess??" hun bed sig lidt ekstra i det hun kom til at bide hul i sin underlæbe ved at bruge hjørne tænderne... som hun nogen gange os gjorde i søvne. hun tog sig lidt til læben i det hun så blodet og sagde"av?? det sved... jeg tror det anden gang jeg bider hul i mit læbe sår i dag..." hun kiggede stille på katten og rejste sig stille op og kiggede rundt efter et eller andet hun kunne tør blodet af i men besluttede bare at tøre den lange blod streg på finger spidserne hen af træets meget buede og dybe bark. hun smilede til katten og lænte sig op af et andet træ og kunne smage det metaliske agtige blod i munden og dog ik så metal agtige men hun var jo os en Aspara og Engel så det var temmelig værdifuld blod... hendes mor havde altid advarede hende den gang hun var lille om fremmede og man skulle aldrig være for sikker på personen var den... den nu var. hun kiggede stille mod katten og sagde"du lyder faktisk utrolig meget som et menneske?? .... når man tænker over at du er et dyr og dyr egenlig ikke burde eller kan snakke??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skal bare væk Empty Sv: Skal bare væk

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 9:53

Han smilede stille men det var ikke rigtig noget man lagde mærke til på katte læberne som bare var lige som altid, men øjnene lukkede sig kort så man godt kunne tyde at han smilede også åbnede han langsomt øjnene igen. Da hun bed sig i læben hvæsede han blidt og kravlede lettere væk fra hende da han måtte tage sig sammen for ikke at springe på hende, men han kunne godt hvis han tog sig sammen, det var kun halv engel halv aspara, ikke fuld aspara. Og med engel blod havde han slet ikke nogen problemer da han ikke fandt det så spændende igen. Han tog en dyb indånding og tømte sit sin og åbnede langsomt øjnene igen han kunne godt hvis han ville, han behøvede ikke hendes blod, på ingen måder han kunne på alle mulige måder godt være foruden! Han havde lige spist. Langsomt hjalp det ham, han kiggede lidt på hende og strakte sig og satte sig ned "Ting er ikke altid hvad det ser ud til, nej jeg er bestemt ikke nogen almindelige kat hvis man i det hele taget kan kalde mig en kat" sagde han og kiggede lidt på hende og derefter rundt mens han fik øje på fuglen igen og havde endnu engang lyst til at springe på den med et lille lumsk smil på læben vente han dog igen atter hoved mod aspararen "Mit navn er Heath, jeg tilhører ikke nogen ud over min egen, har aldrig til hørt nogen og vil nok heller aldrig tilhører nogen" han afsluttede sin sætning og kiggede lidt ud i luften mens han sukkede lidt og begyndte at slikke sin pote langsom så den blev ren og fin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skal bare væk Empty Sv: Skal bare væk

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 16:27

Yuuki så stille på ham i det hun sendte ham et smil og sagde"Jamen dejligt at møde dig Heath og jeg tilhøre heller ikke nogen så der har vi noget tilfælles og hvad mener du med at man ikke rigtig??, kan kalde dig for en kat? fordi i mine øjne ligner du temmelig meget en kat??, men dog ?? snakker katte jo heller ikke??" hun grinte sødt i det hun så på fuglen og stille aede Heath på hovedet og sagde"Heath lad nu den fugl leve, vis du sulten kan du? vel bare få noget af nogen mennesker eller noget?, man skal nemlig aldrig dræbe for sjov" hun smilede og fjernede blidt hånden i det hun kørte den gennem sit hår og kiggede stille mod fuglen med et smil og så lettere nysgerrigt på heath igen og tænkte lidt over hvad han dog mente med at han ikke var som en kat?? rigtigt, men efter noget tid slap hun tanken og tænkte at han måtte vel sige det vis han var intresseret i at hun skulle vide det??. hun lukkede blidt øjnene og satte sig ned i det hun fumlede lidt med sit tøj for at få det til at sidde ovenlig igen og så mod heath og sagde"så? heath... hvor kommer du egenlig fra??" hun kiggede lidt mod ham men blev lettere distraheret af omgivelserne igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skal bare væk Empty Sv: Skal bare væk

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 19:08

Han kiggede lidt op på hende "I menneskernes verden findes der heller ikke feer, aspara, engle og vampyrer.. så kan da der vel også findes talende katte, men jeg kunne jo lige så godt være en kat i forklædning ikke?" sagde han stille og kiggede stadig på fuglen, det var nu ikke fordi at han ville angribe den på nogen måde, men han var jo også et rovdyr og rovdyr kunne også godt finde på at dræbe for sjov. Da man nogen gange kun oplevede ruset af at dræbe, og så langsomt bliver det en af de mest vigtige af det hele, selvom at han ikke dræbte for sjov mere han dræbte når han havde brug for blod og ikke andet, og især efter hvad der var sket med Faith så havde han da fået sin lektion omkring hvor vigtigt det var at have selvkontrol. Han sukkede lidt og viste ikke helt hvad han skulle svare på det "Jeg er oprindeligt fra rom" sagde han stille og lagde sig ned på jorden og kiggede ud i luften "også flyttede jeg her til" sagde han langsomt og trak langsomt luften ned i lungerne og pustede ud igen "Hvad med dig selv Yuuki hvor kommer du fra?" sagde han stille og vente sig om så han kunne kigge på hende i stedet for fuglen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skal bare væk Empty Sv: Skal bare væk

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 19:13

Yuuki kiggede stille hen af mod heath i det hun rødmede let og kom til at grine lidt og sagde"jaaaah de findes jo slet ikke ej okay, men ja det kan der jo det os derfor jeg ikke flygtede da du begyndte at snakke men hmm flyttede fra rom så er du sikkert en kat i forklædning men det ligemeget du meget hyggelig at snakke med bare sådan her i dit katte forklædning og du super nuttede sådan" hun smilede sødt og strøg sit hår til siden og sagde"jeg blev født i japan af min mor men vi ikke japansk af natur eller udseende og så flyttede vi til england og så flyttede jeg her til Di Morga for at komme lidt væk fra alt det stressende her i livet og sådan" hun roede stille i sit hår og grinte lidt af sig selv over at hun lige havde afsløret så meget til en komplet fremmede hun overhovedt ikke kendte ??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skal bare væk Empty Sv: Skal bare væk

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 19:48

han kiggede lidt på hende og kunne mærke hvordan han havde ville hæve øjenbrynet hvis det ikke havde været fordi at katte jo som sådan jo ikke rigtig kunne hæve øjenbryn "Hvis du viste hvad jeg i virkeligheden var så ville du ikke sidde her og ae mig, så jeg finder det bedst at jeg fandt mig en skikkelse hvor jeg ikke ville gøre dig noget da det er i vores natur at du ville hade mig og jeg ikke ville kunne holde mig væk fra dig" smålo han lidt over at han nu faktisk havde sagt hvad han var, hvis hun altid ville regne det ud, det var ikke altid at man fandt ud af det sådan lige med det samme selvom at man fik kortene serveret på et sølvfad. Sådan var han også nogen gange, som man kaldte det, blondine dum. Det var egentlig bare dumt at kalde blondiner dumme, da det jo ikke var fordi de sådan set var det, men bare fordi de havde fået et ryg for det, også blev man det også som regel. han nikkede lidt over det som Yuuki sige og kommenterede ikke yderlige på det da han ikke fandt der var nogen sådan rigtigt at kommentere på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skal bare væk Empty Sv: Skal bare væk

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 19:52

Yuuki kiggede undrende på heath i det hun rejste sig stille op og så på katten og sagde"Hmm heath prøv lige at vis dig for mig... vis du vil være så venlig... måske?? måske har jeg set dig før?? egenlgi" hun kunne huske der var en dag hun så en høj flot vampyr fyr der angreb en pige(Asiha) ... Måske kunne det være ham her ? måske var det heath der angreb igen ikke fordi hun var særlig bange men mere nysgerrig. hun kiggede stille mod heath i det hun rettede lidt på tøjet og strøg sit hår til siden for bedre at kunne se lidt mere og kiggede yderligere på ham og sagde"jeg ikke bange for noget... eller jo måske lidt men det ikke sådan at jeg vil flygte fra dig heath det lover jeg"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skal bare væk Empty Sv: Skal bare væk

Indlæg af Gæst Tors 15 Apr 2010 - 4:49

Han grinede og han gik langsomt ind i midten af den lysning som de var i, solen var for længst gået ned og nu var det månen som var oppe og skinnede ned det sted hvor Yuuki og han sad. "Hvis det er det du vil så skal du da få lov" sagde han stille og langsomt forvandlede han sig mere og mere til den vampyr som han var. Han var høj næsten en 2.14 cm høj, meget muskuløs og alligevel ikke for meget. Han var iført en hættetrøje hvor han ikke havde noget inden under som viste hans veltrænet mave, nogle skinny sorte jeans som sad tæt ind til benene og nogle sorte allstars. Der ud over lagde hans sorte pjuskede hår sig langsomt ned over de røde øjne som skinnede i den mørke nat. Langsomt kunne han mærke hvordan at den velkendte aspara dufte slå ham i møde men han stod bare og kiggede på hende med et lille smil "Intet at frygte jeg kan godt styre mig, er blevet en del bedre på det sidste" sagde han stille og nikkede til hende som om at hun ikke skulle være bange, fordi det skulle hun faktisk ikke. Han havde faktisk slet ikke lyst til at drikke noget af hendes blod, især ikke efter at det der var sket med Faith, siden det havde han trænet sig selv i ikke at drikke selv når han var utrolig sulten da han mente at det var på tide at han skulle tage sig sammen med hensyn til dette emne. Han stod lidt og kiggede rundt og smilede så til hende "Nå nu ved du hvordan jeg ser ud" sagde han stille og slå lidt ud med øjnene "Noget der behagere dig at se på?" spurgte ham mest af sarkasme men stadig med et lille grin på læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skal bare væk Empty Sv: Skal bare væk

Indlæg af Gæst Tors 15 Apr 2010 - 14:59

Yuuki så på Heath da han gik ud i månens lys og kiggede stille undersøgende på ham i det hun kunne se han langomt forvandlede sig til en utrolig høj og smuk veltrænet vampyr, en gang havde hun haft en lille svaghed for vampyr fordi de var så mystiske og havde noget slemt over sig men også fordi de var så utrolig smukke, Hun kiggede nysgerrigt på heath og sagde"heeey?? dig har jeg da set før??" hun kiggede lettere facinerende på ham men grinte så kort i det hun stille så på ham og tænkte*Så det var heath der angreb den pige men? hun går jo vist med ham nu så vidt jeg ved? og det vel ikke som om hun ja?? fortryder det skete desuden kan vampyr ikke gøre for det, fordi?? det deres natur ligesom rovdyr altså? de skal ha kød og vis man er byttet må man vel bare ? finde sig i det og håbe på at man er den stærkeste* hun smilede kært og sagde"bare rolig jeg er heller ikke bange for dig???, men jeg har skam set dig før sammen med en pige altså den gang var hun menneske?? men stadig" hun smilede og gik stille hen til ham og gav ham et kram og slap ham så igen efter kun 2 sek og sagde"og nu kunne jeg give min nye ven et kram" hun blinkede drilsk til ham og kiggede lidt rundt og sagde"kræver det egenlig ikke meget for en vampyr at træne sig selv til ikke at angribe??" hun kiggede nærmer på ham og sagde"Joo det behager mig helt vild at se på dig heath heh, men kun som venner du meget smuk ligesom din personlighed"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skal bare væk Empty Sv: Skal bare væk

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum