Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
bare et besøge til en ven EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
bare et besøge til en ven EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
bare et besøge til en ven EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
bare et besøge til en ven EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
bare et besøge til en ven EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
bare et besøge til en ven EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
bare et besøge til en ven EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
bare et besøge til en ven EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
bare et besøge til en ven EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
bare et besøge til en ven EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

bare et besøge til en ven

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

bare et besøge til en ven Empty bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 22:53

Sted: Hospital
Tid:formiddag
Dato:2
Vejr: lidt skyer
Omgivelser: syge menneske og Lucifer

Lucifer kom stille og roligt går ud i by med en smør i mund, han havde dag før snakke med sin god venide og hørt af Yuuki var går igang med uddanslse som sygeplejerste, så han skulle lige over og sige hej til hende, og så havde han også lige være forbi en han kendet som Yuuki ikke vil bliver så god for af høre ud over de kun havde snakke med hinande, han spytte smør ned på jorden lige ind han gik ind på hospital, der kom en læge over til ham og sagde han skulle går over og sidder sig ned til der var tid til ham, han havde kul sort tøj på og en lang sort læder jakke som går ham ned til fødre og en lille sort hat havde han på hoved og en handske havde han også på, men kun ikke lige kender ham med det sammen da han havde så meget på sig, han havde og niterbånd om hals og armene havde han også niter armbånd på men dem kun man ike ser for jakke og ring kun man heller ikke ser for handske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 22:57

Yuuki var stadig ikke helt uddannet sygeplejerske men hun hjalp lægerne med at hente patienter og syge folk ind til dem og vis de havde det skidt skulle hun gør rent efter dem vis der skete nogen uheld. hun smilede sødt i det hun gik hen og så den mærkelig fyr i det sorte tøj og sagde"kan jeg hjælpe dem sir??" hun kiggede ldit på ham og hun havde en liste med papir med sig fordi hun os gik og stregede af hvad der manglede som blod og sprøjter og medicin. hun kiggede stille på den nye fyr og smilede ldit da hun kunne næsten fornemme hvem det var

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 23:10

han smiler roligt da hun kom over til ham og spurget ham om hun kun hjælp, han kiggede roligt op så man ikke kna ser hans ansigt for hat, man han kun godt ser hende, "det kun godt være en ynger smukke kvinde som dem kan hjælp med" sagde han roligt og kiggede roligt på hende, han tænke kort over hvordan han skulle forklare det, "jeg søger noget speciel medicin til min krop" sagde han og smiler roligt, han klør sig kort på kind, folk ved han var sur over af han kom til før dem da han lige var kommer ind i venter stue, "hvorfor kommer der mand før mif frøk, jeg er gammel og svagt, det ynger herre har stadig sit god helbead og det har jeg ikke" sagde en ældre herre som ikke så få godt ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 23:14

Yuuki smilede og sagde"fordi han må jo være rigtig syg efter som han har klædt sig næsten helt tildækket på i dag og ej egenlig ikke derfor jeg kom her for at snakke med den unge mand sir og sige til dig at der er ledigt til dig nu" hun smilede til den gamle mand som en engel plejer at smile så hun rigtig kom til at ligne en gudinde. den gamle mand blev hentet få sekunder efter hun sagde det af en anden læge som tog ham med ind. Yuuki kiggede på lucifer igen og sagde"Hvad mener du med speicel midicin til din krop sir??" hun kiggede lidt på ham. man kunne se hun havde sexet hofte holder på hun havde jo tænkt sig at være den mest lækreste kvinde på hospitalet jo

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 23:21

den ældre herre smiler glad igen og gik med læger da de kom for af henter ham, han smiler bare da hun ikke rigtig forstå hvad han sagde, så måtte han bare forklare det på en anden måde, "noget speicel midicin til min krop så min rød blov lemmer ikke død" sagde han og smiler roligt, nu måtte hun forstå hvad han mener med det, han feljt en meget slem sygdom som næste ingen ahvde ud over alle halv vampyr og vampyr som skulle havde blod for en rød blod lemmer ikke død hvis man kun sige det på den måde, han kun godt lide så hun så ud, lidt for kort tøj og lidt for stramt nogen sted på hendes krop, han gab ikke af tager hatter af før hun havde gemer skud ham ellers vil det ikke være sjov.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 23:26

Yuuki så over sexet ud og hun lignede klart en gudinde med det hotte tøj på en stripper og en gudinde i en ikke for luder agtig men heller ikke for uskyldigt. hun så overraskende på ham og tog ham stille med ned af gangen og kiggede på ham og sagde"jeg må egenlig ikke det her men jeg skal se hvad jeg kan gør sir" hun havde stadig ikke opdaget det var lucifer fordi hun havde aldrig set lucifer gå rundt i sådan noget før aldrig?? det virkede helt unormalt vis det hendes første indskyldelse sagde passet at det var lucifers stemme og måde at være på at det var ham men hun lyttede ikke til sig selv og begyndte at gå ned efter en blod pose

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 23:35

han gik roligt med hende da hun tog han med ned af gang, utroligt af hun ikke havde set af det var ham, godt nok havde han normal ikke så meget tøj på eller det havde hun ikke ser han med og militær stølver havde hun set ham med, og de var engang ny pudser, der kom en læge går mod ham og stop op ved ham og spurget han kun hjælp, Lucifer ryster på hoved hvorefter læge gik videre, han stod bare og venter på af hun skulle kom tilbage til ham, han kiggede kort op på hende da hun kom tilbage til ham, "hvordan går det med Nero og hvordan går det med din uddannslse" spurget han og kiggede kort på hende stadig ud hun vil kun ser hans ansigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 23:41

Yuuki stivenede lidt hvordan vidste denne fremmede hvad hendes værelses bo hed og hvad med hendes udddannelse det kunne ikke være andre nu. Nu vidste hun hvem det var hun tog hatten af ham og grinte i det hun tog om lucifer og trak ham med ind i et skab og gav ham blodet og sagde"haha! din sjover havde du helt gemt dig bagved alt det tøj for at jeg ikke skulle finde ud af det var dig og uddannelsen går fint nok de tog i mod mig og gav mig en chance og så nero ved jeg ikke med i nu han har ikke været hjemme i lang tid desværre??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 23:49

han griner selv lidt af det da hun tog hatter af ham, "nej det har jge ikke, jeg går bare rundt i så noget tøj her nogen gang eller få det mest, har du hvis bare ikke mødet mig med det ud over min læder jakke her, han tog imod pose med blod i og smiler roligt, "utroligt af du kun få fat i noget" sagde han og bide hule i det en hjørne, hvorefter han drikke det og slikke sig kort om mund, "det var godt med lidt af drikke og det er godt af giver gjort det og det var ikke så godt, være han arbejde meget og er ud med en kvinde eller to nu med det han arbejde med" sagde han roligt, han havde aldrig være der men han havde selv fortale hvad han arbejde med, han krammer hende et kort krammer og strøg hende kærligt over hende hår mens han smiler, "sikke noget pæn tøj du har få på" sagde han og smiler drille til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 23:57

Yuukin rødmede let da han stille strøg hende over håret og sagde"jeg kan få fat i alt med den her vondering smukke tro mig alle vil ha noget med mig at gøre som du kan se og først troede jeg faktisk du talte om sex og ikke om blod med det du manglede en ung kvinde krop og sådan speciel midicin til din krop du lød så seksuel total som om du lagde an på mig smukke" hun grinte kort og rødmede let i det hun kiggede på sin krop og sagde"Nåårh den her vundering?? jeg syntes nu jeg ser rimelig lækker ud syntes du ikke smukke?? jeg klarede det da og alle vil snakke med mig fordi jeg lækker og smuk og tiltrækker nærmest alle og alle piger her vil vide min hemmelighed" hun grinte stille og så på ham og sagde"Nåårh det var dejligt med noget blod hva"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 0:04

"alt tror jeg ikke på, du kan ikke få fat i min rigtig papir på mig få dem er der kun nogen få som havde og hospital har dem ikke" sagde han og smiler roligt, "jamen sex kan vi også godt find ud af smukke" sagde han for sjov og lad hænder forføren på hendes hofter og gik lidt tæt på hende, "det er du også smukke og en dag hold en af de mandelig læge på dig eller en af kund" sagde han og kysser hende forføren på hals bare for af drille hende lidt, "hvorfor vil de mund det var smukke og ja det var det" sagde han roligt og smiler roligt til hende, "skal vi ikke find et andet sted af snakke ind lige i et skab" spurget han og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 0:11

Yuuki rødmede meget da han lænte sig op af hende men spillede med for sjov og kyssede ham igen på halsen og blinkede til ham i det hun sagde"så så du din frækkert heh vi skulle nødig begynde på noget inde i skabet og så ville du vel os såre de piger der er vilde med dig og forresten så ved jeg godt hvad nero er og da jeg besøgte hans arbjede drejet alt sig kun om mig ingen af de andre piger kun mig så det var dejligt at vide efter som vi jo os bor samme sted men altså jo lad os kunne ud her fra inden folk får den forkerte ?? ja opfattelse om havd vi mund laver inde i et skab bare dig og mig her inde haha" hun gik ud der fra der da ingen var at høre uden for gangen og kiggede stille på lucifer og sagde"men jeg ser godt ud ikke også??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 0:17

"du er også bare så en lyser slukke" sagde han for sjov da det hele var for sjov, selvom han godt kun find påp det da hun har så noget tøj på, "ja det ved jeg også godt da han selv fortale mig det og nej det tror jeg nu ikke" sagde han og strøg hende kort over hendes hår, "ja lad os det" sagde han kort og gik efter hende ud af skab og lukke det efter dem, "jo da det gør du lige til af spise" sagde han og smiler svagt men nok til af hans hug tænder kom til syn, "når hvor kan vi sidder og snakke lidt eller er jeg nød til af venter til du har pause eller fri" spurget han og kiggede roligt på hende, "og noget andet må jeg enlig få min hat igen" spurget han da hun stadig stod med den i hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 0:25

Yuuki grinte og det hans hat på hovedet og sagde"du må vente til om 5 minutter har jeg fri jeg skal bringe en ny blod pose oven på du kan tag med og så når jeg har fri kan du få din dejlige hat igen der klær mig så over meget" hun grinte lidt ondt og sagde"Er jeg lige til at spise jamen måske må du os spise mig når vi kommer hjem til dig frække" hun blinkede til ham og bukkede sig ned og tog sine papir og man kunne se hendes G-streng lidt gennem det næsten gennem sigtig hvide læge uniform og sagde"Nåårh ja jeg troede ikke du tændte på læge uniformer smukke" hun blinkede og gik hen og fik en ny pose blod og gik oven på med den mens hun bar hatten stadig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 0:30

"okay så går jeg bare med dig og det synes jeg nu ikke til det tøj" sagde han og smiler roligt og kiggede roligt på hende da hun bukke sig for over efter noget papir, "det gør jeg heller ikke men jeg har ikke sagdet om noget dem der bære dem vel" sagde han og smiler minder frækt bare for af drille hende, han gik roligt efter hende op på og sagde ikke noget, de andre som arbejde på hostipal kiggede noget mærkeligt på ham da han bare kom går efter Yuuki som bære på hans hat, deres første indtryk af dem vil nok være af de var kæreste, han tog sig ikke om deres mener da de ikke betyder noget for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 0:36

Yuuki grinte let og sagde"neeeeeeej det har du jo ret i smukke men stadig haha?? men hvordan har din kedelig dag så gået med kun træning og dovning og ja svømning?? siden du jo ikke har noget arbejde eller har du været henne ved en af dine elskovs syge veninder igen" hun smilede meget og var utrolig glad i dag så om han havde fået noget på den dumme ville hun egenlig være ligeglad med altså han var en fyr og sådan var fyre og han var hendes bedste og første ven så hun ville ikke tag det tungt eller noget mere hun elskede bare at drille ham med det nu og kiggede stille på ham i det hun fik afleveret blodet og gik stille ned og tog sin jakke over det sexet tøj og tog sin taske med det normale tøj og sagde"skal vi gå og her" hun gav ham hans hat igen med et smil på læberne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 0:42

han svar ikke på det første hun til ham, han gik bare roligt videre og smlier drille til alle de mandeligt læge som sagde dem, bare for af drille dem, "ja jeg har bruget min dag på af træner og svømmer og besøge en af min god veninde og nej jeg fik ikke noget, vi snakke bare" sagde han da han vidste af hun vil spørge ind til det med det sammen, "ja lad os det og hvad med hjem til mig som du sagde så jeg kun spise dig" sagde han og smiler drille til hende og tog imod sin hat, da hun gab ham det igen, hvorefter han tog den på hoved og gik stille og roligt mod hoved udgang sammen med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 0:48

Yuuki smilede og sagde"vent lidt" hun vendte sig om og vinkede til alle og sagde"Farvel drenge ses i morgen og piger pas nu på med de slemme fyre" hun blinkede og vendte sig elegant om på sine stiletter og sagde"ej hvor ærgeligt at hun kun ville snakke hva?? vis det var mig ville jeg sikkert ha sprunget på dig smukke" hun grinte lidt i det hun stille puffede sødt til ham og blidt og gik videre og sagde"vi kan godt gå hjem til dig smukke så du kan haha spise mig fjolle" hun grinte og gik stille med ham hjem da de endelig var der var hun helt smadret i fødderne efter den lange gå tur og sagde"årh så smadret i fødderne"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 0:55

han stop kort op da hun sagde venter, han smiler bare af de hun sagde især om det hu sagde til piger/kvinder, "nej det er hele okay af hun kun vil snakke, det er ikke det liv kun går ud på, ellers skulle vi to også har sex hver gang vi var sammen eller hvad" spurget han og puffede blidt igen, "okay og ja det kan jeg, hmm det kommer til af smager godt" sagde han og slikke til letter frækt om mund bare for af drille hende, han gik roligt ved side af hende hele tur hjem til ham, da de kom til hus lås han dør op og lod hende går ind første hvorefter han gik ind og lukke dør efter dem, "det synes jeg du tit bliver når du er ud af går en længer tur" sagde han og hælder sig jakke og hat op i indgang og tager militær stølver af, ind han gik ind i hus og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 1:00

Yuuki lagde stille i Sofaen og tog sig til fødderne og tog stiletterne af og sagde"prøv du at gå rundt i stiletter en hel dag og så os her ud i sådan et terræn" hun grinte let i det hun stille rejste sig op og gik hen til ham i det sexet meget afslørende sygeplejerske uniform og sagde"Nåårh hva ville du så gerne smage mig eller hva og desuden ahr du ret alt handler ikke om set som sagt men stadig hvad snakkede i egenlig om så?? siden i kun snakkede og ikke havde sex denne gang??" hun kiggede undrende på ham i mens hun havde fanget ham op af en væg og stille holdte blidt fat i hans trøje

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 1:09

"ellers tak så noget går jeg ikke rundt i" sagde han og kiggede roligt på hende, "alt muligt, hvordan det havde går i hæren og hvordan jeg havde det og hvordan hun havde det og så nogen ting" sagde han og kiggede roligt på hende, "jeg tror bare jeg starte med af smager på dig" sagde han og gik roligt tæt på hende da han går af ser af hun havde fanger ham op af en væg, "spørgsmål er bare hvor jeg skal smager hen din hals eller din skulder" spurget han og gik stadig roligt tæter på hende og smiler roligt, måtte han ser om hun tør den her gang af lad ham bid hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 1:13

Yuuki rødmede meget og sagde frækt"jeg vidste ikke vampyr spurgte deres bytte om de måtte bide og desuden sagde du jo os jeg var til at spise og meget andet frækt inde i skabet" hendes sygeplejerske uniform viste meget hendes kavaler gang og den var het åbent ved hendes ryg så den blev kun lukket ved halsen som en lille hals bånd næsten og så var ryggen blottet og så vis man åbnede den ved halsen kunne man hive hele uniformen ned af hende og den stoppede lige under hendes bagdel så man kunne se hofte holdernes spænder hun smilede frækt og stod tæt på af ham og sagde"Sikke en hyggelig snak i to havde det godt du har så gode veninder"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 1:21

"nej det gør de nok ikke man nu er jeg også kun halv vampyr og jeg sagde til af starte med, så kan vi altid går videre med noget af det andet" sagde han letter frækt og lad armene om hende og tog hende svagt på hendes bagdel, "ja det var hyggeligt nok og ja det er nogen god veninde jeg har, du skulle møde dem en dag" sagde han roligt og gik lidt tæt op af hende, "men hvor vil du helst bides hals eller skulder" spurget han igen og smiler sødt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 1:26

Yuuki rødmede let over hans hænder på hendes bag og sagde"jeg jeg..... det ved jeg ikke Men vis jeg skulle vælge helt vis det skulle være hot så skulle det nok være halsen fordi det tænder mig da bare så meget" hun blinkede til ham efter som hun lavede sjov med ham nu o gik stille hen i sofaen elegant og lagde sig på en over sexet måde på sofaen og sagde"men nu jeg jo heller ikke bange for dig lille vampyr du kan jo ikke rigtig gør mig noget desuden er jeg glad for dig og ja... måske skulle jeg møde dem en dag altså når jeg rigtig har noget til fælles med dem andet en blot at du os er min ven smukke" hun blinkede frækt og provokerende til ham for at prøvede at drille og hidse ham lidt op for sjov og får at prøve at se om han virkelig ikke var tændt af hende i sygeplejerske uniformen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 1:35

"okay så bide jeg dig på hals" sagde han og kiggede roligt og gab slipper på hende da hun gik over til sofa, han gik roligt over til hende og sad sig ved sid af hende og kiggede roligt ned på hende, "hvis du prøve på af op hidse mig skla du øver dig noget mere du og hvor var det vi kom fra når jo bid" sagde han og smiler drille og læner sig roligt ind over hende og stop ved hendes hals, "det er godt du ikke af bange for mig smukke og måske ellers bare forbi du kender mig" hviskede han letter frækt i hendes øre og venter lidt med af bide hende til af hun var klar, "er du klar" spurget han og venter lidt ind han kysse hende svagt på hals og bider hende stille og roligt så det ikke gør så ondt på hende, 10 sek efter giver han slip på hendes hals med tænde, hvorefter han slikke sin kort om mund og ligger en hånd på hendes hals så hun ikke miste mere blod ind det han har tager som ikke var så meget, det var så lidt af hun ikke vil ligger mærke til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bare et besøge til en ven Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum