Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Just the night not a monster?(Nightmare=privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Just the night not a monster?(Nightmare=privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Just the night not a monster?(Nightmare=privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Just the night not a monster?(Nightmare=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Just the night not a monster?(Nightmare=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Just the night not a monster?(Nightmare=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Just the night not a monster?(Nightmare=privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Just the night not a monster?(Nightmare=privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Just the night not a monster?(Nightmare=privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Just the night not a monster?(Nightmare=privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) Empty Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 23:30

Tid :: midnat

Vejr , 23 gr. varmt og månen er højt oppe på himlen
og der er små dejlige blide strøg af kold vind..

Sted :: skoven

Omgivelser :: ingen at se eller høre i nattens mørke

Dato :: irl

Udseende :: som avata undtagen tøjet Platin blonde hår
sat op i en pjusket hestehale hvor håret går hende helt til hofterne

Kjolen :: http://intl.wetseal.com/catalog/product.jsp?categoryId=101&subCategoryId=113&productId=35684


Kajika gik stille for sig selv mod skoven hun følte sådan en stor trang til at følge stien i nat og bare gå igennem den, dog kunne hun heller ikke helt sove sådan en smuk stjerne klar nat som denne hvor varmen virkelig satte ind når man havde den tunge bløde dyne om sig, og hvor alt var lummert og dog ikke for rart når man ville lægge og sove, især ikke når dynen var brændende varm.. Kajika strøg blidt en drillende hårlok til side mens hun fugtede sine allerede fugtige læber blidt med tungen, som et lille kærtegn mens hun tog sig til siden af hovedet og tænkte på de øre hun nogen gange fik... hun betragtede omgivelserne, de kronede træer der skyggede for månens blålig skær så når det endelig slap ind, var det små små lygter der hang ned og lavede pletter på skovens bløde bund.... hun så stille rundt i mørkede og var lettere skræmt... man vidste aldrig hvad der kunne dukke op??.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 23:40

Nightmare sad inde i skoven, ligesom han plegede om natten, han boede der jo. Han gik lidt rundt ovre ved hans store hus og gik så længere væk. Han store sorte engle vinger var ikke gemt væk, for han vidste, eller han troede ikke der kom nogen ud i skoven på denne tid om aftnen. Han kiggede op på månen, han længes efter noget, men han kunne ikke huske hvad, idet han kiggede til siden kunne han føle der var nogle på vej. Han begyndte at gå langsomt idet hans rød-orange øjne begyndte at lyse som en kats. Nightmare's hår blafrede let i den stille vind, hans vinger spredte sig ud, han trængte sådan til at strække dem. Nightmare satte af i et let hop og fløj let gennem skoven til han kunne mærke han mæsten var i nærheden af den anden der var i skoven. Hn var nu sikker på der var en, han som om han kunne høre personens åndedræt. Nightmare landede oppe i et træ og ventede på personen kom forbi

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 23:46

Kajika gik ikke så langt der fra med små skridt og rettede let på den helt hvide lidt krøllende kjole mens hun mærkede hendes lange blonde hår kilde hende ned af ryggen mens hun stille lod øjnene flakke fra den ene side til den anden og trak så lettere undrende på skuldrende og tænkte*Hmm jeg syntes jeg hørte noget men det var sikkert bare min fantasi der spillede mig et pus... de fleste er i seng og der ikke særlig mange onde i de morga....* kajika var vand til at møde modgang op til flere gange endten ville folk ha hende seksuelt, kærste agtig eller os som slave eller skabelse...(vampyr skabning). Hun betragtede stille sine omgivelser med de baby blå øjne og rørte let ved sit pjuskede hår nede for enden og så stille mod det træ han var og gispede"arh...." hun skyndte sig at søge dækning bagved et træ og så lettere skræmt ud fra træets store barkede stamme og så mod ham stille mens han kun ville kunne se hendes smukke ansigt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 23:56

Nightmare så hun søgte dækning bag et træ og et let smil bredte sig på hans læber idet han bed let i sine pircinger. Han hoppede ned fra træet og kiggede over på hende, Nightmare kunne føle det var et hunvæsen, men hvilken race vidste han dog ikke. Han lagde hovedet let på skrå og tog en dyb indånding af luften " hmm der er engel i hende, men det sidste veed jeg ikke" sagde han stille og kiggede på hende og fik øje på hendes baby blå øjne. Nightmare syntes ikke selv hans øøjne var noget at råbe hurra for, de var bare rød-orange og kunne lyse svagt i mørke, det var dog ikke det pigerne faldt for i Rusland, hvor han kom fra. Det var mere kroppen. Nightmare syntes selv han havde en god krop, den var ikke tynd, ikke tyk, han var som han skulle være. Det eneste han ventede på var at han kunne få den besked fra hans herre i Rusland og kunne komme hjem, selv om han ikke ville hjem.
Nightmare tog et par få skridt tættere på og blev stående 5-6 meter fra det træ hun søgte dækning bag

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 0:09

Kajika søgte hurtigt ly bagved træet igen og lod sin rygsøjle stille smedigt nærmest blande sig med stammens tykkelse og dens former, hun rødmede let og turde ikke rigtig rør sig ud af stedet mens hun stille kiggede ude for træet igen og sagde med en blid smuk undetone af en engelsk himmelske klare stemme"hvem... hvem er du" da hun fik ovenlig øje på ham opdagede hun noget!... de mest smukkeste mest specielle øjne hun nogen sinde havde opdaget og glemte helt at tjekke hans krop ud, hun rødmede let over de elegant markerede kindben der fik hende til at se helt ballerinask ud og med kongelig træk. hun betragtede ham en stund i det hun trådte elegant frem med et lidt langt skridt og stod nu 3 meter fra ham ca og stod der med hænderne foldet foran sig og strakte armen mens hun stille så flovt ned på den bare muldjord de stod på og lugtede lidt ind af og tænkte*En engel?.... årh så kan jeg godt tag det stille og roligt igen, jeg var helt bange for det var en? dæmon eller noget.... nær det som vampyr??* vinden tog blidt fat i hendes hår og fik det til at sprede sig og flagre smukt bagved hendes ryg mens hun stille strøg en hårlok væk igen og slikkede sig let om læberne nærmest som en kat ville ha gjordt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 0:24

Nightmare kiggede på hende med et blidt smil på læberne, hans brune hår fløj ind foran hans øjne og væk igen. Han tog elegant og strøg håret væk når det fløj ind over hans unge ansigt. Nightmare ligdede en på 19, trods alt var han 21. Hans store sorte vinger strækte sig og lagde sig atter ned lags han ryg. Nightmare nikkede nikkede sagte " mit navn er Nightmare Hell.. Og du er?" sagde han og fugtede hans halvtørre læber. Nightmare's øjne lyste næsten lige så meget som månen gjorde, han var ikke stolt af at have den øjnfarve, han mor havde orange og hans far røde, desværre dominerer den røde over den orange. Hans far var ond hans mor god. Nightmare havde arvet meget fra sin far, men dog også noget godt. En ting var ssikkert, man skulle ikke disse ham på det forkerte tidspunkt af dagen. Nightmare tog 2 store skridt tættere på og stod ikke så lang fra hende, han kunne ikke få øjnene fra hendes smukke baby blå øjne. Han rødmede let og kiggede op på månen og smilte for let for sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 0:30

kajika gik et skridt bagud af chokket over han sådan gik tætter på hende og rødmede let i det hun strøg det lange hår til siden over sin skuldre så det lå der helt uskyldigt og blidt mens hun stille tog mod til sig i et tungt åndedræt og kiggede på ham og sagde med en glad og meget lettet stemme men dog os flovt fordi hun lagde virkelig mærke nu til hvor smuk han egenlig var og da hun så hans rødmen rødmede hun yderligere mere over de markerede kindben og sagde flovt"jeg..." hendes smukke 1 meter lange dugnede vinger kom ud af ryggen på grund af den pinlige situation lagde lidt stress på hende og så kom de normalt ud, hun gav et lille forskrækkelses skrig"uuuuh!?" fra sig og tog sig til munden med højre hånd elegant lå den spinkel slanke hånd over hendes smukke fyldige bløde læber, mens hendes baby blå øjne betragtede nightmare og sagde"mit navn er Kajika, kajika dé volkan" hun tog sig let til kinderne nu og man kunne se de helt hvide dugnede vinger stille kroge sig lidt over hende og så sprede sig elegant ud igen samt da månen ramte dem let kunne man se de yderste fjer var ikke hvide men helt sølv grå... Hun betragtede Nightmare i lang tid og sagde"så? hvad laver du her... så... så sent? og må jeg kalde dig night?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 22:32

Nightmare smilte sagte da han så hendes rødmen " bare rolig jeg bider ikke " sagde han drillende. Han kiggede let på heende med han rød-orange øjne og *legede' derefter med sine pirsinger han havde i underlæben. Han brune hår fløj stille omkring ham. Nightmare trængte til at strække sine vinger kunne han mærke, han slog sine store sorte vinger ud og lettede let fra jorden idet han strækkede sig.
" sikke da et smukt navn" sagde han efter hun havde sagt hendes navn " tja, jeg er vandt til at blive kaldt Night eller Hell" sagde Han og rødmede let

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 22:38

Kajika grinte let i det hun så op mod ham og sagde"årh jamen hell virker for barsk til en som dig du ved en sød personlighed du har og alt det der og du ligner just ikke lige en bad boy fyr så fra i dag af vil jeg kalde dig night" hun grinte i det hun stille strøg håret til siden og slog sine vinger ud og satte af, i det hun var ved hans side næsten og sagde"så night? er du egenlig lige kommet her til eller har jeg allerede i alt min forvirring spurgt dig om det" hun rødmede let i det hendes baby blå øjne rettede sig mod hans smukke orange-røde øjne og tænkte*de altså bare så unikke! og smukke* hun smilte kært i det hun så mod en bro og fløj stille mod den og satte sig let på toppen mens man kunne høre folk suse forbi, hun kunne se den store skov nær broen og slog let vingerne ind for ikke at tiltrække opmærksomhed og så op mod den smukke klare natte himmel og sagde"så night?... hmm har du mødt andre end mig her i Di morga?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 22:47

NIghtmare smilte let da hun var ved siden af han, idet hun fløj væk fulgte han efter hende og satte sig ved siden af hende * hvordan kan man være så smuk* tænkte han for sig selv og kiggede op på nattehimlen. Nightmare lagde ikke mærke til at han ved et uheld havde lagt han hånd oven på hendes. " Har ikke rigtig mødt andre end dig" sagde han pludseligt idet han slog sine elegante vinger ind igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 22:57

Kajika kiggede på ham med et smil i det hun rødmede utrolig meget da hun opdagede hans hånd der så så elegant oven på hendes skrøbelig slanke finger og der kørte bare en smuk romantisk melodi inde i hendes hoved mens hun stille betragtede helt betagende hans utrolig smukke ydre og indre i det hun ikke kunne lade vær med at grine sødt og nullerede blidt med tommeltotten over hans hånd for at kærtegne den som var det okay at han faktisk lagde den der hvilket han var den første der havde fået lov i sådan et første møde at komme så tæt på hende, hun betragtede ham igen med de blide baby blå øjne og strøg blidt det platin blonde lange hår ned af venstre skuldre så det blæste elegant hen af halsen på hende og så ud i luften som var der nogen der holdte det som var det et hvidt sjal fra en brud.. hun kiggede stille op igen og sagde med en blid klang"hvor er her dog smukt syntes du ikke ?? Night nærmest som dig efter som du os har night i dit navn sjovt ikke" hun grinte sødt

Hun kiggede blidt mod ham i det hun lagde den anden hånd på hans hånd og hendes og nærmede sig ham let ikke for at kysse ham men blot for at betragtede de utrolig smukke øjne igen og sagde"dine øjne, der er virkelig smukke og unikke som dig Night jeg har aldrig set noget ligende i hele mit liv" hun rødmede utrolig meget over de smukke bløde kinder i det hun trak sig lidt væk fra ham igen og tog blidt hånden til ham så den strøg hans med et let vind strøg i sig, og tænkte på det college universitet i terra hun boede på og smilte let. og ville ønske at Night os gik der på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 23:09

Nightmare kunne mærke at Kajika nulrede hans hånd og vendte hovedetover mod hende lige som hun kiggede ham i øjnene. Han grinte let " jeg er også helt væk i dine øjne" sagde han stille og nussede blidt hendes hånd, han vidste det var okay, hun sad jo og nussede hans. Nightmare's hår fløj ind i øjnene på ham " auuv" sagde han og fjernede hans hår fra øjnene. Han kiggede op på himlen, ligesom ham gjorde i gamle dage, dengang han var dreng, Nightmare savnede de dage. Hans familie var samlet, men nu... er de splidtet, for evigt..
En tåre trillede let ned af Nightmare's kind idet han kiggede lige frem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 23:15

Kajika så mod ham i det han stille .... vendte hovedet på grund af håret og tog let hånden helt til sig og sagde"Night du græder jo???" hun strøg blidt tåren væk fra hans kind og smilte let over hans kompliman til hende og sagde"hvor er du dog sød night" hun kiggede stille mod himlen igen og sagde"så night ... hvordan... hvordan var eller er din familie eller burde jeg ikke spørge ind til dem??" hun kiggede stille på ham og kunne mærke at det sikkert var det der plagede ham lidt fordi da hun nævnte noget med familie syntes hun at kunne se en smugle sorg i hans ansigt..

kajika lagde sig let tilbage i det hun stille slog vingerne ud og lagde sig let på dem som en dejlig dugnede blød seng og sagde"arhhh det her er dejligt" hun grinte let og betragtede Night igen lettere bekymrende og sagde"night hvor?? ... hvor gammel er du egenlig" hun roede sig let i håret og tænkte*han ligner en på de 18-19 år men jeg tvivler på han kun er så gammel og dog?? hmm....*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 23:20

Nightmare kiggede på hende og bed sig let i læben " Ser du.. For længe siden da jeg var dreng var hele familien samlet hele tiden, men eftersom min bror, søster og jeg blev ældre skulle vi klare os selv. Vores mor og far blev dræbt og jeg som den ældste skulle tage mig af mine søskende. Min lillesøster er også død. Jeg har kun min bror tilbage, men ved ikke hvor i verden han er" sagde han stille og spredte hans vinger

" er du sikker på du vil vide hvor gammel jeg er ?" spurgte han drillende og skubbede let til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 23:25

kajika satte sig op igen og betragtede ham og blev helt trist i det hun sagde"åårh det er jeg ked over at høre det lyder utrolig forfærdelig... jeg ville ønske hmm jeg kunne hjælpe eller der var et eller andet at gøre night jeg vil med glæde hjælpe dig en dag vis du vil lede efter ham??" hun grinte let i det han skubbede drillende til ham og prikkede ham let i siden og rakte tunge af ham"baaaah ja det er jeg din farlig night! engel" hun blinkede til ham id et hun strøg sig hår let ned af ryggen igen emd håndryggen hun skubbede håret flagrende tilbage og betragtede ham med de baby blå øjne og tog bene op under sig med et smil over de silkebløde læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 23:37

" det er jeg glad for at høre Kajoka" sagde Nightmare og smilte. " okay okay jeg er 21, så jeg er en gammel mand" sagde han og grinte idet han kiggede på hende. Hans øjne begyndte at gløde kraftigt " der er andre her Kajika, jeg kan føle det" sagde han og kiggede sig omkring idet han rejste sig op og spredte sine store sorte vinger ud " bliv her, jeg kommer om lidt" sagde Nightmare og kyssede hende let på kinden inden han flløj væk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 0:02

kajika tog sig blidt til kinden i det hun rødmede kraftigt og gned hånden blidt op af stedet han havde kysset og så helt flov og fjantede ud i det hun sagde"haha" hun kiggede stille mod ahm og roede sig i håret mens hun stille lod tankerne flyve og tænkte*Hvem siger han der er her??* hun bed sig let i underlæben i det hun stille slog vingerne ud og nærmest stille fløj efter ham lydløst og uset mens hun stille fokuserede kun på at følge ham og kunne ikke se den han mente der nu ar her os??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 16:49

Nightmare fløj op hurtigere og derefter højere op i himlen, der var en anden engel der oppe sammen med ham, det var en af budbringerne han snakkede med så tit.

" Nightmare du skal komme tilbage, der er noget fuldkommen galt" sagde englen der var overfor Nightmare " Hvad mener du Merani?" spurgte Nightmare " der er nogle af de andre der er gået amok" sagde Merani " slap nu af, der sker ikke noget, sig til dem at jeg er på vej" sagde Nightmare og fløj væk fra den anden engel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 17:01

Kajika fløj op på hans side og så på Nightmare og sagde"night hvad er der sket hvad er der galt?? jeg vil gerne hjælpe sig jeg kan hjælpe???..... jeg vil nødig ha vores møde stopper her..." hun sukkede let i det hun betragtede ham med de dazzling eyes og rødmede let i det hun flugte den anden engel med øjnene der stille dog lettere hurtigt fløj væk fra dem som om noget virkelig kniv*Hmm gad vide om det var en af disse budbringer?? og hvad er det dog den snakkede om til ham som ..... som om verden næsten var gået under eller noget i den stil dog håber jeg ikke night bliver sur på at jeg spioinerede ham lidt efter som han bare forsvandt så hurtigt* hun så uskyldigt på ham og rømmede sig let

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 11:51

Nightmare så på hende og bed let i sine læbepircinger " hvis du skal hjælpe skal du passe på, det kan blive farligt" sagde han og landede på jorden og kiggede sig omkring " det sker snart, jeg kan mærke det" sagde han stille og lyttede grundigt til omgivelserne. Nightmare begyndte stille at gå længere ind i skoven for at finde ud af hvem eller hvad der var i skoven, budbringeren sagde han skulle være varsom, for dette væsen tog unge piger, mere vidste man ikke. " Kajika når jeg siger du skal løbe gør du det, forstået?" spurgte NIghtmare og så på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 15:14

kajika sukkede og sagde"jamen jeg har ikke lyst til at løbe" hun var gået med ham ned i skoven igen og slået vingerne ind hun havde ingen intentioner om at løbe fra Night fordi han kunne vel os være i fare som hende undtagen den kun tog efter piger hun grinte lidt og sagde"hmmm sig mig Night du har jo os brug for madding og du jo ikke en ladylike så???? måske burde du bruge mig som madding be om jeg vil gerne hjælpe"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 12:00

NIghtmare smilte " fint fint du er madding" sagde han og kiggede på hende, idet han fortsatte ind i skoven. HAn kunne føle væsnet var tættere på end før, Nightmare stoppede brat op, hans øjne begyndte at skinde idet han slog sine store vinger ud " Kom frem! hvor end du er" råbte han og kiggede omkring sig. " Kajika du skal gå ind i skoven, dette væsen er meget høj, helt sort og dækket af pels, npr du ser det løber du tilbage til mig" sagde han og kiggede på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 14:16

kajika nikkede stille i det hun gik forbi Night og sagde"jeg skal nok passe på Night" hun gik med vaklende ben og rystede en smugle fordi det var ikke rart at møde noget man ikke kggerne hvilket ikke gjorde det meget bedre skyggerne hvilket ikke gjorde det meget bedre. kajika gik stille ind i skoven og sagde"Hallo??" hun kiggede rundt og stoppede brat da hun hørte bæstet stille nærme sig utrolig hurtigt i det den fløj mod hende skrig hun, og bukkede sig hurtigt så den ikke fik fat i hende. Kajika skyndte sig at løbe rundt om det og hen til Night og råbte"Det er der nu!" det var direkte bagved hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 18:43

Nightmare bed sig let i læben og lettede så fra jorden " løb!" råbte han og kastede en ild kugle på bæstet, den sank i fart og var et lille stykke bagved Kajika nu. Den var arkurart som han havde sagt stor, sort og dækket af pels

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 20:56

Kajika så sig over skuldren og løb hurtigere i det hun faldt over sine egne men og ramte jorden hårdt og brutalt og udstødte et "Ump!" hun tog sig til hovedet i det hun hørte bæstede bagved sig og den nærmest ånede og var bøjede ind over hende, kajika turde ikke vende sig om og kigge på det, men blev bare læggende og så op mod Night som en slags "Hjælp" mig... ting og prøvede stille at snige kravle væk fra dyret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum