Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Just the night not a monster?(Nightmare=privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Just the night not a monster?(Nightmare=privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Just the night not a monster?(Nightmare=privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Just the night not a monster?(Nightmare=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Just the night not a monster?(Nightmare=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Just the night not a monster?(Nightmare=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Just the night not a monster?(Nightmare=privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Just the night not a monster?(Nightmare=privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Just the night not a monster?(Nightmare=privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Just the night not a monster?(Nightmare=privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) - Page 2 Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 22:57

Nightmare kastede en ildkugle lige i hovedet af bæstet så det gik et par skridt tilbage, han kastede en mere og en mere, nu var bæstet langt nok væk til at hun kunne komme væk. Nightmare gik ind foran hende og bæstet, det kom løbende mod ham og faldt ned over ham. Nightmare var klemp inde under det store bæst, men var dog i live. Han kastede en ildkugle i maven af den og den fløj et stykke op i lyften, nok til at Nightmare kunne rulle til siden og ikke blive flad som en pandekage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) - Page 2 Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 12:10

kajika slog vingerne ovenligt ud og gik hen til Night og sagde"night jeg.. undskyld ... hvad er det bæst for en ting" hun betragtede night med varsomme øjne og turde ikke rigtig spørge ham men nu var ordene sluppet ud om hvad det mund var og ikke nok med det så var dette bæst ikke helt uskadelig gjort i nu.. hun tog let om Night og holdt ham ind til sig i det hun sagde"Night undskyld du næsten blev en pandekage på grund af min dumhed... jeg så klodset" hun rødmede let og smilte til ham i det hun holdte øje med bæstet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) - Page 2 Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 12:26

Nightmare smilte blidt til hende da hun tog om ham, det havde han slet ikke regnet med, " det er iorden Kajika" sagde han med et lille smil på læberne " det bæst har fulgt mig siden jeg begyndte at date piger" sagde han og goldt øje med bæstet, som var død, eller det håbede han på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) - Page 2 Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 12:45

kajika så på ham og smilte i det hun stille grinte og kiggede også hen på bæstet og sagde"Hmm er du sikker på den er død nu??" hun slap ham blidt med et smil på læberne og rejste sig helt op i det hun gik hen og blidt prikkede til det døde bæst der var stiv og kold, mens pelsen var blød og lun. Hun kiggede hen på night i det hun nikkede og sagde"Jeg? tror den er død??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) - Page 2 Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 12:16

" det skulle den da også gerne være" sagde Nightmare med et smil på læberne, han vidste godt den var død

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) - Page 2 Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 18:32

kajika smilede og sagde"åååårh pyyyyha!! vis den rejste sig op og ikke var død tror jeg at jeg ville besvime med det samme og det ville nok ikke være så godt for dig fordi så skulle du redde mig igen men hvad er den for en ting, bare en sort ulden hårbolle, der kan li at æde tøser eller fange dem eller hva?" hun betragtede ham med nysgerrig øjne og grinte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) - Page 2 Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 12:19

" lad mig bare sige uden den pels er den møg grim" sagde Nightmare og grinte, Han kom til at fokusere på hendes bryster. Nightmare blinkede og kiggede så hende i øjnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) - Page 2 Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 16:50

kajika så på ham i lidt tid i det hun blinkede undrende og sagde"Hmm er du okay night??? du ligner en der lige har set noget ? der virkelig overraskede dig" hun grinte sødt og strøg let håret tilbage i det hun rettede let på sit tøj og satte sig op af et træ og sagde"aaaahhhh dejligt" hun betragtede ham og sagde"Hmm?? skal du noget bestemt med dyret?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) - Page 2 Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 20:53

Nightmare rødmede lidt " Ja jeg er okay " sagde han med et let smil på læberne, han kiggede på dyret og tænkte et øjeblik " nej skulle bare dræbe det" sagde han og kom igen til at fokusere på hendes bryster

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) - Page 2 Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 13:18

kajika gik hen mod ham og rødmede let i det hun nærmest kunne se nu hvad han havde fokus på dog var hun ikke sikker så hun tog ham blidt i hånden og sagde"skal vi tag ind til Terra eller blot gå rundt i skoven og udforske dens små steder og hvad der nu ellers er her" skoven var mega! stor og fyldt med huller kløfter, vandfald og smukke søer.. hun gik stille og roligt af sted i det hun slap ham pludseligt fordi hun røg ned af en mudrede skrant og skrig"argH!!" hun lukkede øjnene og trak bene lidt op som ville man lave en bombe i noget vand og endte nede for enden i lidt mudre, og så rundt... Det var en smuk åbning med søer og vandfald der sprøjtede hen til det sted hun var. hun var fuldkommen indhyllet i mudder, fra top til tå, og hendes hår var os, samt hendes top let revnet ved brysterne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) - Page 2 Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 18:00

Nightmare gik over til skrænten " er du okay!?" spurgte han bekymret og gav et lille grin da han så hun var fyldt af mudder og kom så til at ligge mærke til hendes top var revnet ved hendes bryster. Nightmare tog den lette vej ned som var trapper, da han kom ned til hende gav han hende hans hånd i håb om hun tog den og rejste sig.

" kom" sagde han og smilte blidt og forsigtigt til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) - Page 2 Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 19:25

hun grinte let og komisk i det hun ikke anede egenlig hvordan hun skulle reager og råbte"ja jeg er helt okay tror jeg da undtagen min stolthed er vist sunket helt i mudder nu hva hahaha!!" hun grinte og lavede det til mudder i stedet for jorden for at lave ord spil fordi hun var røget i noget mudder og tog så i mod hans hånd med smilet over læberne og grinte kært i det hun betragtede ham og børstede stille noget mudder væk og sagde"Åååårh min top.... og hvor skal vi tag hen?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) - Page 2 Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 13:42

Nightmare grinte let " Ja det har du ret i " sagde han og trak hende op af mudderet. Han lagde mærke til hendes var gået i stykker og hun var smurt ind i mudder over det hele " du skal have noget nyt tøj, jeg køber noget til dig" sagde Nightmare og smilte blidt til hende, bare hun ikke troede han lagde an på hende! det ville være forfærdeligt, nu hvor han havde Namine.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) - Page 2 Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 20:00

Hun smilede og sagde"nej det gør intet jeg skal blot hjem og ha skiftet min trøje du behøves ikke bruge dine penge til mig det burde du gør ved din kæreste eller veninde der ikke er mig eller aådan noget har du egenlig ikke en ..." hun kiggede undrende på ham og tænkte*så længe det ikke er hende der, der havde sex med en eller anden randomly fyr?*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) - Page 2 Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 22:15

Nightmare smilte og kiggede på hende med et blidt blik " jo jeg har en " sagde han og nikkede kort, han havde en kæreste han elskede meget højt, og ville gøre alt for hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just the night not a monster?(Nightmare=privat) - Page 2 Empty Sv: Just the night not a monster?(Nightmare=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum