Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Long Time No See (xxx) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Long Time No See (xxx) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Long Time No See (xxx) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Long Time No See (xxx) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Long Time No See (xxx) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Long Time No See (xxx) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Long Time No See (xxx) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Long Time No See (xxx) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Long Time No See (xxx) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Long Time No See (xxx) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Long Time No See (xxx)

2 deltagere

Side 3 af 22 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 22  Næste

Go down

Long Time No See (xxx) - Page 3 Empty Sv: Long Time No See (xxx)

Indlæg af Bailey Fre 11 Jul 2014 - 13:05

Bailey kunne ikke finde en eneste fejl ved Leetha, men nu havde han jo også altid set godt ud i hans øjne. Han viste jo heller ikke at Leetha faktisk var en lille smule bekymret for, om Bailey faktisk mente at han var fejlfri denne aften. Bailey sad bare og så sødt over på ham, som om der slet ikke skete noget under bordet. Han ville jo virkelig gerne lære ham bedre at kende, men det betød vel ikke at man ikke måtte røre? Han havde jo rørt ved ham før, så der lå vel nogle andre regler bag?
Han nikkede bare et par gange mens Leetha snakkede, som tegn på at han faktisk lyttede efter på hvad han sagde ”det er da også godt.. et mere stabilt job end som danser” sagde han og blottede kort sine tænder i et smil ”er du så mest hund eller katte menneske?” spurgte han om og gav et lille grin fra sig, som han tog en til bid af sin bøf. Hans fod gled bare langsomt op af knæet på ham, og lag sig til rette på hans skød.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.

Antal indlæg : 596


Tilbage til toppen Go down

Long Time No See (xxx) - Page 3 Empty Sv: Long Time No See (xxx)

Indlæg af Leetha Fre 11 Jul 2014 - 14:27

Leetha nikkede da hun sagde det var mere stabilt. "Ha øh ja... og det giver bestemt også en bedre løn" sagde han med et grin. Han smilede lidt "hund tror jeg.. det havde mine bedste forældre da jeg var lille" han tog en bid af sin mad. "Men jeg syntes nu også katte er utroligt søde" sagde han.
Leetha kunne mærke at Baileys berøringer gjorde noget ved ham. Han lod sin hånd glide ind under bordet hvor efter han lod den kærtegne Baileys fodryg. Han lænede dig en smule frem "hvis du bliver ved.. ender det med at vi må springer desserten over!" Hviskede han med et charmerende og frækkert smil
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Long Time No See (xxx) - Page 3 Empty Sv: Long Time No See (xxx)

Indlæg af Bailey Fre 11 Jul 2014 - 14:41

Bailey var bestemt ikke i tvivl om at det gav mere i løn, man skulle jo ligefrem danse for de store, før det kunne betale sig "og hvis du ønsker at danse, så har du altid mulig at blive medlem af en danseclub" sagde han med et lille grin på læberne, der var da altid mulighed for at danse i sin fritid. Bailey havde det utroligt sjovt med at stille spørgsmål, på den måde lærte han jo også bare Leetha bedre at kende "tror jeg er til begge dele.. Katte er mere selvstændige, mens hunde skal passes mere,..." Sagde han med et smil bag, også selv om der lå mere bag. Bailey ville jo nok aldrig ende med at få børn, og dyr gav ham vel bare den mulighed.
Han kunne ikke lade være med at smile, når Leetha bøjede sig frem og sagde nogle ord der fik ham til at rødme "åh du får ikke mig væk her fra.. Ikke før desserten er spist" sagde han med en bestemt stemme
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.

Antal indlæg : 596


Tilbage til toppen Go down

Long Time No See (xxx) - Page 3 Empty Sv: Long Time No See (xxx)

Indlæg af Leetha Fre 11 Jul 2014 - 14:59

Leetha nikkede da Bailey sagde det med dyrene. Leetha smilede varmt og charmerende til hende " du holder virkelig af at pirre mig hva?" Sagde han med et skævt smil.
Leetha kunne mærke at han virkelig skulle koncentrere sig for at holde det ud.
Men han ville nu heller ikke slutte deres date nu. Han ville have det til at fortsætte. Og ville vide mere om hende
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Long Time No See (xxx) - Page 3 Empty Sv: Long Time No See (xxx)

Indlæg af Bailey Fre 11 Jul 2014 - 15:16

Bailey nød faktisk at pirre ham så utroligt meget, det satte bare et eller andet gang i hans krop. Han nikkede dog bare "du tog din hånd fra mig, så må jeg jo bare røre ved dig på en anden måde" sagde han og lod kort sin tunge, glide hen over sine læber. Han havde bestemt heller ikke lyst til at daten sluttede, men nu regnede han heller ikke med at den sluttede bare fordi de valgte at tage hjem til Leetha. Han spiste bare videre af sin bøf, og bevægede sin fod lidt rundt på hans skød.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.

Antal indlæg : 596


Tilbage til toppen Go down

Long Time No See (xxx) - Page 3 Empty Sv: Long Time No See (xxx)

Indlæg af Leetha Fre 11 Jul 2014 - 15:48

Leetha grinte lidt over hendes kommentar. Han spiste lidt videre, og enlig vænede han sig hurtigt til at Bailey havde sin fød på hans lår. Dog var der gange hvor han måtte koncentrere sig lidt for ikke helt at miste kontrollen. Men enlig var det rart. Nok bare det at de havde fysisk kontakt selvom dette var på den helt uskyldige måde.
Leetha så sig lidt rundt. Han var vandt til omgivelserne men på den helt anden måde. Han plejede jo at komme her sammen med nogle helt andre mennesker.
Han så tilbage på Bailey "jeg glemte helt at spørge dig om tidligere.. hvad har du lavet i alt den tid?" Sagde han med et varmt og intrasseret smil.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Long Time No See (xxx) - Page 3 Empty Sv: Long Time No See (xxx)

Indlæg af Bailey Fre 11 Jul 2014 - 15:56

Bailey synes bestemt at det var hyggeligt at sidde og spise mad sammen med Leetha, han havde jo kun været sammen med ham en enkel gang før, og det var i nogle helt andre omgivelser. Han havde nok aldrig troet på at man kunne finde nogen ude i byen, som man faktisk svingede så godt sammen med. Han var glad, det var der ingen tvivl om. Han var glad for at han havde taget med Leetha hjem den aften, at de havde mødt hinanden på gaden denne dag. Det bedste af det hele var, at den mand også var glad for at se ham. Den mand havde virkelig gjort noget særligt ved ham, siden at han ikke havde været sammen med andre siden den nat. Bailey var vel en af de personer som var afhængig af det, så at han ikke havde været sammen med andre siden var helt utroligt. Om det var fordi hans mormor var så utrolig syg, eller den mand var i hans tanker hver dag. Han spiste bare stille og roligt, og blev helt overrasket over det spørgsmål han fik ”øh.. mhm.,,” sagde han kort og tog en lille tår at drikke ”arbejdet.. og været i England” sagde han og lag sit hoved lidt på skrå, det var endelig hårdt at tænke på. At hans mormor lå syg i England, og han sad der og spiste mad og var glad.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.

Antal indlæg : 596


Tilbage til toppen Go down

Long Time No See (xxx) - Page 3 Empty Sv: Long Time No See (xxx)

Indlæg af Leetha Fre 11 Jul 2014 - 16:11

Leetha smilede og nikkede. Arbejde var en meget normal ting, det er sjovt det de fleste havde lavet hvis man spurgte.
Han så en smule mere overrasket ud over det med England. Leetha havde enlig altid ønsket at komme til England, han havde bare aldrig taget sig sammen til det.
Leetha smilede "England? ... det må havde Været dejligt.. jeg har altid drømt om at komme dertil" sagde han og tog en bid mere af sin mad. "Var du på.noget ferie?" Spurgte han af ren interrase.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Long Time No See (xxx) - Page 3 Empty Sv: Long Time No See (xxx)

Indlæg af Bailey Fre 11 Jul 2014 - 16:19

Bailey havde håbet på at han ikke ville spørge mere indtil det, det var jo et blødt emne og noget som Bailey ikke havde lyst til at dele. Han kunne dog ikke være andet bekendt, når Leetha næsten lige havde delt en historie som var så stor som den var. Smilet forsvandt langsomt fra hans læber, og han rystede kort på hovedet ”nej ikke ferie” sagde han og begynde at lege lidt med sin mad, mens tankerne røg over på hans mormor ”je.. jeg kommer fra England, og har ikke været tilbage siden jeg var de 16 år” sagde han og vende langsomt blikket op mod ham ”min mormor er meget syg... hun har måske et par uger tilbage” sagde han med en trist stemme og gav et lille suk fra sig, og lod bare sin fod ligge stille på Leetha’s skød, og var næsten ligefrem ved at trække den til sig ”jeg var henne og sige farvel.. også selv om hun bare sagde at jeg skulle skride” sagde han mens et lille smil kom frem på hans læber igen ”den eneste som elsker mig som jeg er i familien, også skal hun dø” hviskede han og gav et lille suk fra sig.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.

Antal indlæg : 596


Tilbage til toppen Go down

Long Time No See (xxx) - Page 3 Empty Sv: Long Time No See (xxx)

Indlæg af Leetha Fre 11 Jul 2014 - 17:39

Leetha smil forsvandt sammen med Baileys og han vidste med det samme at han havde spurgt for meget. Hans blik blev tungt og trist da hun fortalte om sin mormor. Han tænkte på hvordan han selv ville have det den dag han skulle miste en af sine bedsteforældre.
Og han kunne nemt genkende det med at det var de eneste der elskede ham for den han var.
Leetha rakte hånden frem og tog Baileys i sin, og holde den fast, dog uden at det gjorde ondt. Han gav den et klem. "Det er jeg ked af... det må være hårdt... og jeg er ked af jeg bragte set på banen.." sagde han med en øm stemme.
Han kom med et lille opmuntrende smil. "Vi behøver ikke tale om det.. det bedste et jo at du HAR fået sagt farvel." Sagde han og tog hendes hånd op, hvorefter vi lænede sig lidt indover bordet, og kyssede den.
Han første den op til sin egen kind. "Jeg ved dette lyder gård men... jeg er glad for du ikke er som andre 'piger'... jeg er glad for at du forstår hvordan det er at føre sig forkert" sagde han.
Leetha mente det godt, og det håber han også at bailey forstod.
Han lukkede sine øjne og nød følelsen af Baileys hånd mod sin kind. Han kyssede den igen og gav den er klem.
"Jeg er virkelig glad for at du ikke bare gik forbi mig den aften i baren" Hviskede han så og åbnede sine øjne og så indgående på Bailey
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Long Time No See (xxx) - Page 3 Empty Sv: Long Time No See (xxx)

Indlæg af Bailey Fre 11 Jul 2014 - 17:57

Det var virkelig hårdt at snakke om, mest fordi han fik dårlig samvittighed over at sidde der og hygge sammen med Leetha. Hendes ord blev dog ved med at komme ind i hovedet på ham, og hun havde jo nok med at Bailey ikke bare skulle glemme sit liv. Det var jo hendes ønske, og det måtte han jo bare udføre. Han rystede bare kort på hovedet, og smilte forsigtigt til ham ”det er okay, jeg ved at hun ønskede dette for mig” sagde han og gav et lille nik fra sig, det føltes bare forkert at snakke om det når de var sådan et sted sammen. Han havde ikke lyst til at det skulle blive ødelagt, og derfor var det vel bare bedst ikke at snakke om det.
Han nussede blidt hans kind, og lod sit blik ligge kærligt på ham ”jeg er også glad for at jeg ikke er som de andre piger.. at jeg bare er mig” sagde han og smilte lidt mere kærligt i det. Han var jo utrolig glad for at han var som han var, også selv om det var hårdt nogle af de ting som han havde oplevet.
Han træk bare forsigtigt sit ben til sig, og bøjede sig i stedet hen over bordet ”det er jeg også” hviskede han og skulle lige til at kysse ham, da tjeneren kom tilbage ”undskyld.. er i færdige?” spurgte hun om og hurtigt fik rettet Bailey’s blik mod hende ”ja jeg er” sagde Bailey og træk ufrivilligt sin hånd til sig, og holde sit blik på tjeneren. Som smilte alt for venligt til Leetha ”hvad med dem?” spurgte hun og fik ligefrem brændt øjne på sig fra Bailey, mens tjeneren gik sin vej ”hun kan lide dig” sagde Bailey bare kort, og vende blikket mod Leetha.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.

Antal indlæg : 596


Tilbage til toppen Go down

Long Time No See (xxx) - Page 3 Empty Sv: Long Time No See (xxx)

Indlæg af Leetha Fre 11 Jul 2014 - 18:05

Leetha blev overrasket men også glad da han lagde mærke til at Bailey var ved at kysse ham, og man kunne næsten fornemme at han blev helt skuffet da de blev afbrudt.
Han smilede venligt til tjeneren "ja tak" sagde han og lod sit blik falde mod Bailey igen. Han så undrende på hende sa hun sagde at tjeneren kunne lide ham. Han så kort efter tjeneren "virkelig? ... det lagde jeg ikke mærke til" mumlede han og vende sin opmærksomhed mod Bailey igen. "Hun må ikke være rigtig klog at ligge and på mænd der allerede er sammen med en dame" sagde han med et grin.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Long Time No See (xxx) - Page 3 Empty Sv: Long Time No See (xxx)

Indlæg af Bailey Fre 11 Jul 2014 - 18:14

Bailey blev bestemt ikke afbrudt af nogen, men han kunne bestemt også godt forstå grunden. Hvis man var lidt små lun på en, så gjorde det ondt at se denne person kysse en anden. Bailey havde blevet ked af det, hvis Leetha stod og kyssede med en anden.
Bailey så bare roligt på ham og gav et lille grin fra sig ”gjorde du ikke?” sagde han og var faktisk glad for at han ikke så det, måtte jo bare betyde at hans opmærksomhed var på Bailey. Han træk bare kort på skulderne ”så er jeg heller ikke rigtig klog..” sagde han uden at give et eneste udtryk for at det var forkert, måske var det virkelig det? Bailey skammede sig jo faktisk over den tid, hvor han lod sig blive udnyttet af gifte mænd. Han troet vel bare et eller andet sted at de elskede ham, og at de ville forlade deres koner og børn.
Han lag sit hoved lidt på skrå ”men ikke hendes skyld at du har taget mig med.. hun prøver nok bare at undgå at se os hygge” sagde han og måtte indrømme at han havde ondt af pigen, men ikke nok til at han ville opgave Leetha for hende.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.

Antal indlæg : 596


Tilbage til toppen Go down

Long Time No See (xxx) - Page 3 Empty Sv: Long Time No See (xxx)

Indlæg af Leetha Fre 11 Jul 2014 - 21:40

Leetha smilede til hende "du har nok rat " sagde han med et smil "men det må hun finde sig i" sagde han med et grin. Og blinkede en gang til hende.
Leetha havde ikke i sinde at lade en tjener ødelægge denne aften for ham.
Han var alt for glad for dette var sket. At han kunne sidde her sammen med denne dejlige kvinde


Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Long Time No See (xxx) - Page 3 Empty Sv: Long Time No See (xxx)

Indlæg af Bailey Fre 11 Jul 2014 - 22:22

Bailey havde bestemt heller ikke lyst til at stoppe, det var jo ham som var blevet inviteret med ud på date, så skulle en eller anden tjener ikke ødelægge det for ham. Bailey satte begge sine albuer mod bordet, og lag sit ansigt i sine hænder. Hans hoved lå en lille smugle på skrå, og et sødt smil kunne ses på hans læber ”ja bare lidt endnu” sagde han og betragtede Leetha ”til jeg tager dig væk her fra,.. og giver dig noget du ønsker” sagde han og rakte drillende tunge af ham, da det bestemt ikke kun var noget som Leetha ønskede.. men også ham selv. Han havde savnet den krop, lige siden han forlod lejligheden. Det lange stykke tid, hvor han ikke havde set Leetha og det kun var hans krop og smil i hans tanker. Den mand havde virkelig gjort noget ved ham, som ingen anden nogensinde havde gjort.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.

Antal indlæg : 596


Tilbage til toppen Go down

Long Time No See (xxx) - Page 3 Empty Sv: Long Time No See (xxx)

Indlæg af Leetha Fre 11 Jul 2014 - 22:35

Leetha smilede skævt til hende "jeg kan slet ikke vente" sagde han med frækkert smil.
Leetha kunne næsten ikke få billederne fra sidste gang ud af hovedet. Han savnede virkelig at mærke hende. Han kunne mærke at hans krop lige skulle kontrolleres ellers gik dette galt. "Men jeg tror nu ikke jeg er den eneste her der er lidt utålmodig" sagde han med et grin.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Long Time No See (xxx) - Page 3 Empty Sv: Long Time No See (xxx)

Indlæg af Bailey Fre 11 Jul 2014 - 23:04

Bailey så på ham med åben mund, før han begynde at rødme stort. Han rystede let på hovedet af ham ”jeg har alt den tid i verden” sagde han og gemte kort sit ansigt i sine hænder, mens han prøvede på at forstyr sit røde ansigt. Det var jo noget helt andet når det handlede om en mand, end for en kvinde som det betød noget helt andet for. Inden han fik lov til at sige noget mere, som kom tjeneren tilbage med desserten ”værsgo” sagde hun og sende Leetha et smil, som fik Bailey til at have øjenbrynet ”han skal have sex med mig” sagde Bailey med et helt naturalt ansigt udtryk, som fik tjeneren til at kigge underligt på ham ”undskyld” sagde hun og skynde sig væk.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.

Antal indlæg : 596


Tilbage til toppen Go down

Long Time No See (xxx) - Page 3 Empty Sv: Long Time No See (xxx)

Indlæg af Leetha Fre 11 Jul 2014 - 23:14

Leetha grinte af hende da han vidste at Bailey løj. Han kunne se at hun var mindst lige så tændt som han selv var.
Han så på tjeneren og da hun smilede til ham, smilede han bare igen, men på.en måde der næsten indikerede at han var helt ligeglad.
Han så over på Bailey da hun sagde det med sex'en. Han smilede skævt til hende og kunne ikke helt lade vær med at grine.
Han så på tjeneren med næsten et grin. "Så hvis du vil skive regningen med det samme, så går vi efterdesserten" sagde han med et grin.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Long Time No See (xxx) - Page 3 Empty Sv: Long Time No See (xxx)

Indlæg af Bailey Fre 11 Jul 2014 - 23:40

Bailey var bestemt glad for at Leetha ikke blev sur, de fleste andre mænd ville nok ikke tage det pænt når piger snakkede op om sex. Det gjorde vel bare Leetha meget bedre, at han faktisk også tog Bailey med den del om ikke at være stille. Bailey vende bare hurtigt blikket mod Leetha, og gav et lille grin fra sig ”det går vi åbenbart” sagde han og rejste sig op, hvor han rykkede sin stol hen ved siden af Leetha og satte sig ned igen ”meget bedre” sagde han og lag sin ene hånd på hans lår, og lavede en kysmund.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.

Antal indlæg : 596


Tilbage til toppen Go down

Long Time No See (xxx) - Page 3 Empty Sv: Long Time No See (xxx)

Indlæg af Leetha Fre 11 Jul 2014 - 23:47

Leetha bestemt intet imod at bailey tage om sex. Det gjorde hende kun meget frækkere. Han smilede da hun kom over ved siden af ham. Han gengælde hendes berøring med han hånd på hendes lår.
Han kyssede hende en enkelt gang og derefter et længere og mere indgående kys
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Long Time No See (xxx) - Page 3 Empty Sv: Long Time No See (xxx)

Indlæg af Bailey Lør 12 Jul 2014 - 0:02

Bailey kyssede ham bare tilbage og nussede ham rundt på låret imens, han havde savnet at røre ved ham. Det var bare upassende på et fint sted, men det havde bare blevet for meget og nu ville han bare være i nærheden af ham. Han lag sin anden hånd på hans kind, og smilte svagt i kysset. Han gav langsomt slip på kysset, og tog i stedet Leetha’s ske og tog noget dessert op på den ”her” hviskede han og bed sig i læben, som han rakte skeen op til hans mund.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.

Antal indlæg : 596


Tilbage til toppen Go down

Long Time No See (xxx) - Page 3 Empty Sv: Long Time No See (xxx)

Indlæg af Leetha Lør 12 Jul 2014 - 1:03

Leetha kunne mærke at hendes berøringer virkede og hans egne blev da også lidt mere intense. Han lod sine finder glide ned mellem hendes lår men stadig kun på kjole kanten. Han åbnede munden, og tog tog imod skeen, mens han så på hende med et blik der indikerede at det enlig var noget helt andet end kage han havde lyst til.
Han tog selv et stykke og førte set op mod hendes mund. Da hun havde spidst det, lænede han sig ind mod hendes øre "du er godt klar over at det ikke længere kun er tjeneren der ligger på os ikke?" Sagde han og hentydet til mange af de andre gæster.
Kvinder der sad og misunde at bailey var så intim med Leetha og men der havde det på den modsatte måde.
Han holde stadig sit hoved ved siden af Baileys øre, han nappede blidt i hendes øreflip. "Du gør mig virkelig liderlig" Hviskede han frækkert ind i hendes øre mens hans hånd gled en smule længere op under hendes kjole.
Heldigvis sad de så folk ikke kunne se HVOR intime de var lige nu.
Leetha lod sin tunge glide lidt ned af baileys hals ind til han drilsk vende hovedet og spiste lidt kage.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Long Time No See (xxx) - Page 3 Empty Sv: Long Time No See (xxx)

Indlæg af Bailey Lør 12 Jul 2014 - 1:36

Det var helt forkert at hygge sig på den måde, i det offentlige. Det var heller ikke fordi at Bailey ville have nydt det, hvis det var en anden mand som han havde siddet med. Der var bare noget ved Leetha, som gjorde at han var bedøvende ligeglad med alle omkring dem. Bailey åbnede forsigtigt sin mund til, og slikkede sig let om læberne når han havde spist det. Han knyttede skeen i sin hånd, som han hørte Leetha’s stemme ved sit øre. Det var pirrende ”n.. nej” stammede han og rødmede svagt. Han havde ikke lyst til at kigge på, hvor mange der endelig så på dem. Han havde kun sin fokus på Leetha, og det var rigeligt for ham at kigge på. Hans næste ord fik ham bare til at rødme mere, og greb hurtigt fat i hans håndled. Det var jo næsten ikke til at holde ud, hans fingre og tungen mod hans hals. Han strammede bare grebet om hans hånd, som han vende blikket mod Leetha ”ikke her..” hviskede han og havde mest af alt bare lyst til at give slip på hans hånd, han havde så meget brug for det ”jeg kan ikke gå ud, hvis du pirre den” hviskede han og var jo virkelig bange for at folk ville finde ud af hans hemmelighed, hvordan ville de så se på ham? Som et misfoster som hans forældre? Det var det han var overbevist om ”den kan ses så” hviskede han og klemte om hans lår, med den anden hånd.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.

Antal indlæg : 596


Tilbage til toppen Go down

Long Time No See (xxx) - Page 3 Empty Sv: Long Time No See (xxx)

Indlæg af Leetha Lør 12 Jul 2014 - 1:45

Leetha kunne ikke lade vær med at smile da hun grab hans hånd, men stoppede også da hun bad ham om det. Han forstod udmærket argumentet.
Han kyssede hende på kinden. "Så lad og smutte" sagde han med et smil. Han fjernede stillesin hånd mens han stadig smilede
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Long Time No See (xxx) - Page 3 Empty Sv: Long Time No See (xxx)

Indlæg af Bailey Lør 12 Jul 2014 - 1:53

Det var jo slet ikke for at være ond mod Leetha, at han prøvede på at stoppe det, det var bare noget han var nød til at gøre for sig selv. Han var bare glad for at han ikke blev sur, over at han ikke sådan lige kunne forsætte der. Han nikkede svagt og smilet svagt tilbage til ham, før han rejste sig op og fandt sin anden sko under bordet. Han tog den hurtigt på, og dog skynde han sig også at tage den ene ske og spise lidt mere af begge desserter. Han gik hurtigt hen og tog Leetha i den ene hånd, som han vende blikket mod et par tjener som stod og stirrede på dem ”mmh gode.. jeg kommer helt klar tilbage” sagde han med kage i hele munden, det var nok ikke det bedste indblik at give de rige og fine mennesker. Han havde vel bare indset noget, at han ikke blev som alle de rige og fine. Han kiggede hurtigt på leetha ”uh vent” sagde han og gik tilbage til bordet, og tog den buket roser som stod der. Han skynde sig tilbage i hånden på Leetha, og smilte kærligt op til ham ”meget bedre” sagde han og gav et lille grin fra sig.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.

Antal indlæg : 596


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 22 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 22  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum