Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hello stranger, I want to play a game. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hello stranger, I want to play a game. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hello stranger, I want to play a game. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hello stranger, I want to play a game. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hello stranger, I want to play a game. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hello stranger, I want to play a game. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hello stranger, I want to play a game. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hello stranger, I want to play a game. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hello stranger, I want to play a game. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hello stranger, I want to play a game. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hello stranger, I want to play a game.

Go down

Hello stranger, I want to play a game. Empty Hello stranger, I want to play a game.

Indlæg af Gæst Ons 9 Jul 2014 - 18:15

Godaften alle i skønne væsner

Jeg syns at det var på tide og luk Skyler ud til den fransk befolkning og derfor vil jeg gerne sæt gange i både stor og små plot hvor at Skyler kan være med til skabe et eventyr eller et mareride, det er selvfølgelige helt op os og se hvad Skyler kan give af muligheder men primæret vil helst ikke se at Skyler dør sådan lige med det samme. Vi kan alt snak om et voldsomt plot eller måske lidt mere blodig indhold, det holder jeg mig nemlig ikke tilbage for. Så bare sig til også kan vi snak om det.

Vær sød ikke og krave at skal svare ind for ti minutter for det har jeg altså fået stress over op til flere gange, jeg vil gerne have at folk har lidt ro på med hvornår at i for et svar. Jeg kan svar med større mellemrum, min kreative side skifter nemlig fra dag til dag. Så lad være giv op på mig bare fordi at jeg ikke svare den ene dag og lad os lige være bombe mig med mails om svar.

Angående længde kan jeg skift fra gang til gang men jeg emner altid med svar på minimum 300 ord. Men jeg kan god skriver mere hvis folk gerne vil have større indlæg.  

På daglig plan spiller jeg normalt som Dante, men her for tiden syns jeg ikke at det gik ikke så godt med få ham igang igen og derfor tænkte jeg at det kun være en ide og få lidt frisk kød på bordet og derfor kom Skyler frem hos mig. Jeg kan sige at det først gang at jeg seriøst omkring en varulv, jeg spiller nemlig ikke varulv til hverdag men jeg syns at jeg skulle prøve en race, så her er vi. Men nok om det lad os kig på Skyler.

Skyler Gray, blev født som varulv i det sydlig Alabama. Han lært aldrig hans mor af kende da hun døde efter at hun havde født ham og derfor vokset ham op hos hans bedsteforælder som os var varulve. Fra en alder seks år blev Skyler taget ud af børnhaven og ind et helt andet liv, hans bedsteforælder lært ham at han ikke var ligesom andre børn og at han var en varulv og derfor kun han ikke længere for lov til være sammen med andre børn, han blev undervist i hjemmet og hans først transformation forgik kun få dage efter at han var blev seks år. I sin teenager år var Skyler lidt af en lokal rebel, han kom konstant i kamp med andre unge dreng, primæret var det kamp om piger som Skyler tit havde et vist øje til og derfor var han tit ultra jaloux på andre dreng som der os gik efter de piger som Skyler gerne selv ville have. De mange kampe i skolen blev til sidste for meget for begge bedsteforælder og derfor sendt de Skyler afsted til familie klanen, nemlig Gray klanen som var større klan af varulve. Her kom Skyler ned som et af de mindre led i klanen og han sat sig derfor ind klanen for få status. Efter tre år med slid og slæb som klanen havde Skyler så opnået en høj status i klanen, han fik lov til læg an på en mage og han blev forelsket i en kvinde som der hed Bree. Skyler og Bree tog næsten verden sammen de flyttet hurtig sammen og levet sammen i tre år før en ulykken sket, ved en fuldmånen var Skyler og Bree ude på jagt men Bree blev fanget og dræbt af en jæger gruppe. At miste Bree var nok et de hård slag som Skyler opleve, han kom aldrig over det. Selv ikke efter at han havde dræbt de jæger som der havde taget livet af Bree.

Derfor blev det forslået af Skyler skulle rejse af sted til europa hvor at han kun start om igen, med hans alpha tilladelse blev Skyler sendt ud for start Gray klanen op i Frankring. Han ankom sidste år og han sidden da slået sig godt ned i Di Morga, han har job som guldsmed og han derfor os en utrolig god indkomst når det kommer til penge, han bor i lidt af en luksus villa i den dyre del af byen. Som person er Skyler ret lukket, han har koldt og kynisk ydre til alle omkring ham og han er faktisk kun venlig overfor andre varulve da han har det bedst med hans egen race. Derfor kan det god være svært og lære Skyler og kende hvis man da ikke er en varulv.

Nå, det så lige alt hvad jeg gider og smide i hoved på jer, jeg syns ligesom at jeg bør komme videre i teksten. Jeg vil nemlig gerne ned med de ting som jeg søger til Skyler.

Boddies Gode og længere venskaber som Skyler kan nyde, det kan som sagt være lidt svært kom ind på ham som person da han har det bedst med varulve. Men det altid en mulighed og prøve lykken hos ham, han er utrolig trofast og loyale overfor dem som der efterlader et indtryk hos ham. Race er naturligvis lidt lige meget når det blot er venskaber.

Hunters and enermies Så lad os snak om fjendskaber og jæger som der måske kun være efter Skyler fordi at han jo er en varulv, er han jo os naturlig farlig for mennesker og væsner så lidt spark i røven må han da os gerne få ind i mellem. Bare lad være dræb ham så det okay.

Mate Det bliver nok det mest besværlig punkt. Skyler har ny tid ikke troede så meget på kærlighed og han har derfor ikke haft det så let med find en ny kærlighed, han er biseksuel og et forhold til en mand er os en mulighed. Helst en varulv eller et menneske som Skyler måske kan overtal til blive varulv, helst os på alder med hamselv.

Ellers ved jeg ikke helt hvad jeg skal led efter. Men i må gerne skrive forslag da jeg helt åben på alting. Så kontakt mig gerne her eller privat.
Vi ses på den anden side.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello stranger, I want to play a game. Empty Sv: Hello stranger, I want to play a game.

Indlæg af Aroa Ons 9 Jul 2014 - 18:36

Jeg er da frisk, hvis jeg kan passe ind et sted?
Aroa
Aroa
Beginner (Rank 5)

Bosted : Logemente i en lille, snusket 2 værlsets lejlighed.

Antal indlæg : 58


Tilbage til toppen Go down

Hello stranger, I want to play a game. Empty Sv: Hello stranger, I want to play a game.

Indlæg af Gæst Ons 9 Jul 2014 - 18:50

Altså vi kan jo snak om det :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello stranger, I want to play a game. Empty Sv: Hello stranger, I want to play a game.

Indlæg af Aroa Ons 9 Jul 2014 - 18:51

Hmm det så lige det :)
Aroa
Aroa
Beginner (Rank 5)

Bosted : Logemente i en lille, snusket 2 værlsets lejlighed.

Antal indlæg : 58


Tilbage til toppen Go down

Hello stranger, I want to play a game. Empty Sv: Hello stranger, I want to play a game.

Indlæg af Gæst Ons 9 Jul 2014 - 19:07

Altså jeg tror mest at jeg kan smide dig på som ven.
jeg ved ikke du har planner om blive vampyr eller varulv i fremtiden, men ellers kan det os komme på tale?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello stranger, I want to play a game. Empty Sv: Hello stranger, I want to play a game.

Indlæg af Aroa Ons 9 Jul 2014 - 19:08

Hmm varulv, kunne også være spændende, men jep det kunne starte med et venskab, og så kan vi se om hun vil være en af ulvende.
Kunne det tænkes at du startede det op??
Aroa
Aroa
Beginner (Rank 5)

Bosted : Logemente i en lille, snusket 2 værlsets lejlighed.

Antal indlæg : 58


Tilbage til toppen Go down

Hello stranger, I want to play a game. Empty Sv: Hello stranger, I want to play a game.

Indlæg af Gæst Ons 9 Jul 2014 - 19:12

Altså det jo kun hvis du selv syns at din karakter skal blive en varulv.
Men ja jeg kan god lokkes til start emnet, men jeg skal altså have et sted? :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello stranger, I want to play a game. Empty Sv: Hello stranger, I want to play a game.

Indlæg af Aroa Ons 9 Jul 2014 - 19:15

jeg vil tænke over det.
hmm hvad med skoven ? eller havnen?
Aroa
Aroa
Beginner (Rank 5)

Bosted : Logemente i en lille, snusket 2 værlsets lejlighed.

Antal indlæg : 58


Tilbage til toppen Go down

Hello stranger, I want to play a game. Empty Sv: Hello stranger, I want to play a game.

Indlæg af Gæst Ons 9 Jul 2014 - 19:16

Havnen er et fint sted :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello stranger, I want to play a game. Empty Sv: Hello stranger, I want to play a game.

Indlæg af Aroa Ons 9 Jul 2014 - 19:17

super:)
Aroa
Aroa
Beginner (Rank 5)

Bosted : Logemente i en lille, snusket 2 værlsets lejlighed.

Antal indlæg : 58


Tilbage til toppen Go down

Hello stranger, I want to play a game. Empty Sv: Hello stranger, I want to play a game.

Indlæg af Gæst Ons 9 Jul 2014 - 19:18

Jeg sender et link i din retning når jeg færdig :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello stranger, I want to play a game. Empty Sv: Hello stranger, I want to play a game.

Indlæg af Gæst Fre 11 Jul 2014 - 20:22

jeg er nu også frisk for et fint lille emne :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello stranger, I want to play a game. Empty Sv: Hello stranger, I want to play a game.

Indlæg af Gæst Fre 11 Jul 2014 - 22:08

Skønt, er der noget særlig som du har tænke at dig af vi kan emne om?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello stranger, I want to play a game. Empty Sv: Hello stranger, I want to play a game.

Indlæg af Gæst Fre 11 Jul 2014 - 22:12

altså jeg tænker noget hen af venner eller mate. Måske at vi kan blande dem sammen eller bare tage en af dem specifikt også se hvad der sker?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello stranger, I want to play a game. Empty Sv: Hello stranger, I want to play a game.

Indlæg af Gæst Fre 11 Jul 2014 - 22:13

Det kan vi jo :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello stranger, I want to play a game. Empty Sv: Hello stranger, I want to play a game.

Indlæg af Gæst Fre 11 Jul 2014 - 22:16

så nu hvad hælder du mest til?

og hvor skulle de mødes henne?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello stranger, I want to play a game. Empty Sv: Hello stranger, I want to play a game.

Indlæg af Gæst Fre 11 Jul 2014 - 22:27

Altså jeg er helt med på begge to :)

Ja det er så det, jeg tænkte om de kunne have mødt hinanden før. Måske til en større meet up for varulve i USA?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello stranger, I want to play a game. Empty Sv: Hello stranger, I want to play a game.

Indlæg af Gæst Fre 11 Jul 2014 - 22:29

det kunne de helt sikkert. Måske for 5 år siden?

under dette møde, kunne de måske falde i snak, det vil også gøre at dette møde ikke blive en af de typiske "hej mig navn er..."

- Dette møde skulle så forgå hvor?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello stranger, I want to play a game. Empty Sv: Hello stranger, I want to play a game.

Indlæg af Gæst Fre 11 Jul 2014 - 22:32

Fem er fint med mig.

Altså nu kommer Skyler fra Alabama og Bambi var jo fra Alaska, så meeting kun måske have forgået midt i usa, på den måde havde begge parter ikke alt for lang en rejse?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello stranger, I want to play a game. Empty Sv: Hello stranger, I want to play a game.

Indlæg af Gæst Fre 11 Jul 2014 - 22:36

nej nej sorry jeg mener dette møde...lige nu i nutiden. Ikke deres første møde. Altså what i was meant_ Hvor skulle de møde hinanden? [nutid]

skulle det være per tilfælde at de støder ind i hinanden igen eller aftalt?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello stranger, I want to play a game. Empty Sv: Hello stranger, I want to play a game.

Indlæg af Gæst Fre 11 Jul 2014 - 22:38

Når sorry, tja jeg tænker måske et sted hvor at de begge to kun find på komme? :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello stranger, I want to play a game. Empty Sv: Hello stranger, I want to play a game.

Indlæg af Gæst Fre 11 Jul 2014 - 22:40

ja det er jo bare det. Altså hun har taget arbejde som bartender på en bar. Så han kunne komme forbi der også falder de bare i snak?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello stranger, I want to play a game. Empty Sv: Hello stranger, I want to play a game.

Indlæg af Gæst Fre 11 Jul 2014 - 22:43

det er fint med mig, kun jeg lok dig til lave emnet?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello stranger, I want to play a game. Empty Sv: Hello stranger, I want to play a game.

Indlæg af Gæst Fre 11 Jul 2014 - 22:44

selvfølgelig da, sender straks linket når det er færdigt :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello stranger, I want to play a game. Empty Sv: Hello stranger, I want to play a game.

Indlæg af Gæst Fre 11 Jul 2014 - 22:46

Skønt :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello stranger, I want to play a game. Empty Sv: Hello stranger, I want to play a game.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum