Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En hed aften( xxx )  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En hed aften( xxx )  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En hed aften( xxx )  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En hed aften( xxx )  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En hed aften( xxx )  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En hed aften( xxx )  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En hed aften( xxx )  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En hed aften( xxx )  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En hed aften( xxx )  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En hed aften( xxx )  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En hed aften( xxx )

2 deltagere

Go down

En hed aften( xxx )  Empty En hed aften( xxx )

Indlæg af Aroa Søn 24 Aug 2014 - 21:07

Dette emne er tilegnet Davis McKanzias


Klokken var 08:00 og vækkeuret brokkede sig, over at skulle op nu, men det stoppede hurtigt da en hånd fløj hen og hamrede sluk knappen så larmen stoppede. Morgenlyset strålede ind ad det grimme vindue, hvor gardinet var forsvundet for længst, dobbeltsengen havde også tydeligvis set bedre dage, men personen der lå der i, så ud til at være fuldkommen ligeglad. Dynen blev skubbet til siden og en smuk høj, men spinkel krop kom til syne kun iført et par sorte g-streng, det røde lange hår var uglet og trængte klart til et bad efter gårsdagen arbejde på den fordømte lille Cafe med den ubehøvlede chef, som altid var efter hende, bare fordi hun nogle dage ikke var dukket op til sin vagter. Aroa sukkede tungt, da hun fik sat sig op og svunget bene ud over kanten af sengen, før hun så strakte sin søvnige krop. Hvorfor hun netop var stået så tideligt op, var hende en gåde, men hun kom dog i tanke om at hun skulle hen på stripklubben for at give et kort nummer, for at tjene lidt penge og så kunne hun måske finde en mand´, som ville give hende penge for sex, hun skulle være ved stedet ved 16 tiden. Derfor fik hun rejst sig op og smuttede ud på det sølle badeværelse bestående af en slidt brusekabine, en håndvask og et toilet, men i det mindste var der varmt vand. Aroa stod efter en halvtime ud af badet, allerede frisker, hun smuttede ind og fandt en smuk sort stram kjole på, før hun lagde sin makeup og smilede tilfreds til sit spejlbillede.
Klokken 16:30 stod hun i et omklædningsrum, henne i stripklubben sammen med de normalt fast ansatte stripper. Her fik hun skiftet til en mere afslørende kjole af et læder agtigt stof og at par høje smukke stilletter, håret satte hun op i en knold. Aroa mærkede så småt nervøsitet da tiden nærmede sig, kom chefen ind og sagde at hendes tid var kommet. Hun trådte ud på det største af podierne som hun var blevet hyret til at indtage i et par minutter. Der var allerede dukket mange mænd op, de stirrede på hende med alt fra liderlige blikke, til underen og endda foragt.
Aroa gav den hele armen, et show der gav de fleste mænd, boner på. Efter showet havde hun skiftet om til sin egen kjole og sad nu i baren, og fik sig en rom og cola, samt et par shots, mange mænd kom hen til hende, for at se om de kunne få hende. Men ingen af dem fandt hun interessante eller pæne, så hun sendte dem væk, og lod de smukke mørkegrønne øjne kigge videre for at se om der skulle være en flot fyr.  



http://image.dhgate.com/albu_227106318_00-1.0x0/hot-stylish-casual-dresses-woman-casul-dress.jpg dress
Aroa
Aroa
Beginner (Rank 5)

Bosted : Logemente i en lille, snusket 2 værlsets lejlighed.

Antal indlæg : 58


Tilbage til toppen Go down

En hed aften( xxx )  Empty Sv: En hed aften( xxx )

Indlæg af Davis McKanzias Søn 24 Aug 2014 - 21:35

Klokken ringede omkring 14 om eftermiddagen. Og manden der lå i den velklædte store dobbeltseng med silkedyne. Tog fat i vækkeuret og kastede det igennem rummet for at slukke det. Men med det resultat. At det ramte hans læderstol henne i hjørnet. Hvor det bare fortsatte med at ringe. Han rejste sig op. Og gik direkte hen til uret af ren irritation. Tog fat i det. Og kastede det ind i væggen. "HOLD SÅ DIN FORBANDET KÆFT." Råbte manden. Og så på det kort. En af hans tænder voksede svagt. Mens hans blik blev en smule rødligt. Før han rystede på hovedet. Og lagde hånden over hans mund. Øjnene blev roligt normale igen. Og tanden voksede på plads. Før han sukkede. Og gik så roligt ud på badeværelset. Hvor han så sig kort i spejlet. Og sukkede. Han gik roligt ind i bruseren. Som han tændte. Vandet var kogende varmt. Men han lagde ikke rigtig mærke til det. Jo at det var lidt varmt. Men ellers ikke. Han vaskede sig kort. Og gik så ud af bruseren. Slukkede vandet roligt. Han så kort ned af sig lidt. De tattoveringer han havde. Han smilede kort. Før han gik roligt hen til skabet. Han åbnede det svagt. Og tog en deodorant op. Det var en af de dyre. Han sprøjtede sig kort. Og stillede det ind igen. Og gik så roligt ind til soveværelset igen. Og åbnede skabet til hans tøj. Tog kort en af hans skjorter. Og et par cowboybukser. En lyserød skjorte der passede godt til hans hud. Og iførte sig et par underbukser. Og de cowboybukser han havde taget ud. Roligt gik han ud i stuen. Gabte kort og strakte sig. Før han roligt tog en kop kaffe fra den maskine han havde som havde gjort hans kaffe klar. Før han roligt tog en tår af den. Og stillede den på bordet igen. Tændte sig en smøg. Og stod så lidt og røg og drak. Før han smukkede smøgen ved at putte lidt vand på den. Og smed den ud. Tog den sidste tår kaffe. Og gik så ud i gangen. Iførte sig et par italienske sko. Hans rolex ur. Og så hans mobil og nøgler i lommerne. Og åbnede så roligt døren. Gik roligt ud af den. Og ned af gangen. Han steg roligt på hans motorcykel som holdte ude foran. Og kørte så imod stripbaren. Han havde hørt og et special show af en art. Og glædede sig lidt til at se det. Han stoppede roligt motorcyklen foran baren. Steg af den og så på sit ur kort. Klokken var 16:30. Showet burde begynde nu. Han gik roligt derind. Gav kort dørmanden et omvendt håndtryk blandet med et kram. Og gav så også den anden dørmand sådan et håndtryk. Det var en klassisk sort ting. Han gik så derefter derind. Og gik så mod baren roligt. Hvor han satte sig og bestilte 2 øl. Og vendte sig så roligt imod podiet. Så på det show som allerede var begyndt. Dette specialshow var skam også godt. Han smilede roligt og fulgte med i showet. Hun var lækker. En rødhåret lækkerbisken. Han så på hende kort. Og ventede på hun kom ud. Da hun satte sig i baren kort fra ham. Smilede han kort. Og bedte bartenderen om at sende en drink mere af det hun fik over til hende.
Davis McKanzias
Davis McKanzias
Novice (Rank 2)

Bosted : Han bor i en lille lejlighed på 3 værelser. Som er brugbar som skjulested. Fordi der ingen beviser er for han bor der. Men ellers har han et penthouse i centrum.

Antal indlæg : 14


Tilbage til toppen Go down

En hed aften( xxx )  Empty Sv: En hed aften( xxx )

Indlæg af Aroa Man 25 Aug 2014 - 18:42

Aroa slappede af, selvom flere mænds blikke, hvilede på hende. Men det gjorde hende intet, hun var van til det og havde selv valgt det, her til aften da det var hende selv der var gået op på podiet. Hun drak let af sit glas, før hun satte det fra sig, og tog hænderen op til håret for at tage hårelastikken ud, så håret fladt ned og lagde sig pænt på hendes ryg. Aroa løftede et øjenbryn, da bartenden satte en helt ny rom og cola foran hende. Hun skulle lige til at protestere, men så pegede den unge fyr hen på en flot fyr et stykke derfra. Aroa vendte sig om på stolen, og så hen mod ham med et flirtende blik, før hun lavede et håndtegn og pegede mod den tomme stol ved hende sid, for at invitere ham over. Hun løftede derefter glasset som et skål men også en tak. Han var en hot fyr, hun ville intet have imod at have ham som kunde, han var sikkert god i sengen. Hun smilede let før hun lod blikket vandre lidt rundt, et par nye piger havde indtaget podiet, de var dog ikke så smukke som Aroa, og ej heller ikke så gode som hun havde været.

// undskyld det korte svar//
Aroa
Aroa
Beginner (Rank 5)

Bosted : Logemente i en lille, snusket 2 værlsets lejlighed.

Antal indlæg : 58


Tilbage til toppen Go down

En hed aften( xxx )  Empty Sv: En hed aften( xxx )

Indlæg af Davis McKanzias Man 25 Aug 2014 - 19:11

Et svagt smil kom over Davis'es læber. Da hun valgte at invitere ham over. Han rejste sig roligt fra sin stol. Tog sin øl med. Hvorefter han roligt gik hen og satte sig på den plads hun havde peget på. Og tog en tår fra sin øl. Og så lidt på hende. "Godaften smukke. Jeg håber ikke at jeg forstyrre. Og at den lille hentydning var til en anden." Sagde han og blinkede til hende kort. Før han tog en tår mere af sin øl. "Lad mig være ærlig over for dig. Da jeg så dig så stoppede mit hjerte et kort øjeblik. Din skønhed stråler fra dig. Og jeg kan kun håbe på din personlighed er lige så smuk. Hvilket jeg også regner med." Sagde han roligt og stillede øllen på baren kort. "Jeg kan mærke at fornemmelsen nær dig gør mig nervøs og ustabil. Og jeg vil ikke ha du får de forkerte tanker. Men jeg ville nyde en aften med dig. Hvis jeg må være så venlig at kunne give dig selvskab indtil du keder dig her." Sagde han roligt og smilede til hende kort. Han grinte svagt. "Jeg ved det lyder som en dårlig scorelinje. Men jeg vil fortælle dig. At jeg i sandheden mener det." Han så på hende lidt. Det hele var løgn. Han vidste bare at enhver kvinde ville høre den slags. Og han håbede på hun bed på krogen. Han var ikke typen der brugte penge på sex. Men han var heller ikke typen der holdte igen for at se om hans sweettalk kunne forføre en. Og måske få hende med i sengen alligevel. Han så på hende roligt. Og blinkede kort til hende. Før han hævede sin øl. "For din skønhed." Sagde han som en skål og tog en tår af den roligt.
Davis McKanzias
Davis McKanzias
Novice (Rank 2)

Bosted : Han bor i en lille lejlighed på 3 værelser. Som er brugbar som skjulested. Fordi der ingen beviser er for han bor der. Men ellers har han et penthouse i centrum.

Antal indlæg : 14


Tilbage til toppen Go down

En hed aften( xxx )  Empty Sv: En hed aften( xxx )

Indlæg af Aroa Tirs 26 Aug 2014 - 14:01

Aroa lyste næsten op, da manden kom hen til hende, hun smilede forførende " nej, det var skam til dig smukke" lød det roligt men charmerende fra hende. Hun høftede let et øjenbryn da han sad og komplimenterede hende, men hun tvivlede dog på at hans ord var sande. Let fjernede hun en løbsk hårtot som var gledet ned foran hendes ene øje, det blev pænt sat på plads igen før hun mødte hans blik. Aroa lo blidt " du smigere mig smukke, men jeg tror der ligger noget skjult, bag de pæne ord" lød det fuldkommen roligt fra hende, imens hun prøvede at fange hans blik. Hun løftede sit glas og tog en stor slurk før hun satte det fra sig og lagde det ene ben over det andet, så lidt af hendes inderlår blev synligt for ham. De grønne øjne så undersøgende på ham" du vil i seng med mig? det er det der er planen ikke?" spurgt hun roligt før hun smilede skævt " indrøm det bare smukke, det gør mig intet og måske ville jeg svare ja? hvem ved"lød det lusket fra hende, efterfulgt af et hemmelighedsfuldt blik som kort tid efter forsvandt og blev forførende igen. Aroa tog sit glas og skålede med ham " tak, men du er den smukke her" lød det let fra hende før hun sendte et stort smil " mit navn er Aroa, men du kan kalde mig hvad du vil" tilføj hun le og rakte sin spinkle men smukke hånd frem mod ham " og hvem har jeg den ære at mød?" tilføj hun let.
Aroa
Aroa
Beginner (Rank 5)

Bosted : Logemente i en lille, snusket 2 værlsets lejlighed.

Antal indlæg : 58


Tilbage til toppen Go down

En hed aften( xxx )  Empty Sv: En hed aften( xxx )

Indlæg af Davis McKanzias Tirs 26 Aug 2014 - 17:47

Han smilede roligt til hendes kompliment om han var smuk. Og blinkede kort til hende. Da hun valgte at sige han skjulte noget. Smilede han kort. "Hvad jeg skjuler? Det er min sag. Men i nat kan jeg vel ligeså godt sige det. Da jeg så dig på podiet. Blev jeg afskyet. Ikke af dig. Men af alle de mennesker der så på dig med grådige blikke. Som om du bare var en eller anden slutty girl. Men jeg kunne se den rigtige skønhed. Jeg kunne se at du manglede noget i dit liv. Og jeg vil gerne gøre hvad jeg kan for at hjælpe dig." Sagde han roligt og smilede svagt. Mens han så på hende roligt. Roligt drak han det sidste af sin øl. som han stillede på baren. Og vinkede bartenderen hen. Hvorefter han fandt sin pung frem. Der var tydeligt masser af penge i den. Det var lige før pungen ikke kunne lukkes helt. Da bartenderen spurgte hvad de skulle ha. Smilede han kort. Og beslilte deres bedste champagne. En champagne til 200 euro. Og han smed de 200 euro på bordet. Som om det ikke engang rørte ham. Hvorefter han vendte blikket imod hende. "Indrømme hvad? Jeg har ikke tænkt mig at ha sex med dig på kommando. Jeg vil vide om du føler noget for mig først." Sagde han roligt og smilede blidt. Før han så hende direkte i øjnene. Hans øjne var brune men med en svag glans af blå. Han smilede lidt. Og grinte kort. "Hvis du gik herfra. Ville al lys forsvinde herfra." Sagde han blidt og blinkede kort til hende. "Davis McKanzias." Sagde han og tog roligt hendes hånd og kyssede den kort. "At your service." Sagde han blidt og så op på hende med et roligt smil.
Davis McKanzias
Davis McKanzias
Novice (Rank 2)

Bosted : Han bor i en lille lejlighed på 3 værelser. Som er brugbar som skjulested. Fordi der ingen beviser er for han bor der. Men ellers har han et penthouse i centrum.

Antal indlæg : 14


Tilbage til toppen Go down

En hed aften( xxx )  Empty Sv: En hed aften( xxx )

Indlæg af Aroa Tirs 26 Aug 2014 - 19:57

Aroa betragtede ham, han var så flink, hans ord varmede hende, men hendes indre fortalte at det var forkert. Hvem ville kunne lide hende? ikke engang hendes forældre, de fleste fyre ville bare i trusserne på hende og kvinder, gad hende ikke rigtig. Hun smilede blidt " dine ord er smigerende, og så sande" lød det let fra hende, hun lagde hovet let på skrå, imens hun så nøje på ham og løftede et øjebryn da han bad bartenderen om en flaske champagne. De mange penge undre hende, tænk at have så mange penge? det havde hun aldrig haft, faktisk havde hun kun penge til sin lejlighed og det var på grund af hendes forældre. Hun så kort ned før hun mødte hans blik igen" det er rart at vide, du er anderledes end så mange andre mænd, det kan jeg godt lide"sagde hun med et stort smil" du er godt nok charmerende" tilføj hun kækt før hun sendte et frækt blik. Efter han havde taget hendes hånd, lod hun den dumpe blidt ned på sit skød, hans navn lød godt" jeg er meget beæret smukke" lød det roligt fra hende " nå hvad laver du endeligt her til aften? nogen speciel grund, til at komme her i dag" sagde hun blidt, men nysgerrigt. Aroa ordnede sit hår let, før hun drak hele drinken fra ham, i en kører. Alkoholen påvirkede hende, den beroligede hende og gjorde hende mere åben, hun smed sine hæmninger bedre når alkoholen strømmede rundt i hendes krop. Hun lagde blidt en hånd på hans knæ, imens hun så afventende på ham.
Aroa
Aroa
Beginner (Rank 5)

Bosted : Logemente i en lille, snusket 2 værlsets lejlighed.

Antal indlæg : 58


Tilbage til toppen Go down

En hed aften( xxx )  Empty Sv: En hed aften( xxx )

Indlæg af Davis McKanzias Tirs 26 Aug 2014 - 21:28

Et svagt smil kom over Davis læber da han så at hans komplimenter så ud til at virke. Han så på hende fortsat. Hendes bevægelser. Lærte hendes reaktioner på de fleste ting. Før han så lidt på hende. "Jeg kan kun fortælle dig sandheden. For hvis jeg skal ha nogen chance for at se dig igen. Så er sandheden hvad der skal føre mig." Sagde han roligt og smilede roligt. Før han roligt tog champagnen og hældte et glas op til dem begge. Hende først selvfølgelig. Han havde manere. Han så på hende kort da han stillede flasken på bordet. Og så på hende kort. Han smilede kort. "Det er jeg glad for du synes jeg er. For ellers ville jeg nok spilde min tid på at få dig til at tro på noget som er sandt." Sagde han roligt og så på hende. "Når det kommer fra sådan en skønhed som dig tager jeg det som en kompliment." Han bukkede kort hovedet for hende. Før han rettede sig op og tog champagneglasset. "Jeg vil gerne skåle. Men denne gang for dig. For din personlighed ser lige så smuk ud som dit udseende." Sagde han kort og tog en blid tår af sit glas. Efter selvfølgelig at støde glassene sammen hvis hun gav en hentydning for det. Hendes kommentar om hun var beæret fik ham blidt til at grine. "Æren er helt på min side." Sagde han roligt. Han smilede roligt. OG så på hende lidt. "Jeg hørte at der skulle være en ny stjerne på i aften. Men havde jeg vidst det var dig havde jeg stoppet dig. For de fortjener ikke synet af dig." Sagde han kort og smilede blidt. Da hendes hånd lagde sig på hans knæ. Smilede han roligt. Tog blidt fat i den. Nussede den lidt.
Davis McKanzias
Davis McKanzias
Novice (Rank 2)

Bosted : Han bor i en lille lejlighed på 3 værelser. Som er brugbar som skjulested. Fordi der ingen beviser er for han bor der. Men ellers har han et penthouse i centrum.

Antal indlæg : 14


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum