Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En lun aften EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En lun aften EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En lun aften EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En lun aften EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En lun aften EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En lun aften EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En lun aften EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En lun aften EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En lun aften EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En lun aften EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En lun aften

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

En lun aften Empty En lun aften

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 22:04

S: Søen
T: 19:15
O: Søen, den omkringliggende skov. en stor kampesten.
V: Lunt.

~

Velarian gik ud fra træernes skygge.
Han sprang op på den store kampesten ved søens bred og satte sig ned. Så fandt han sin panfløjte frem, kiggede sig omkring, og begyndte at spille en stille og rolig melodi.
Han nød det varme vejr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En lun aften Empty Sv: En lun aften

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 22:08

Lilly dukkede op lidt bag ha. Hun lyttede efter hans smukke musik, det var det smukkeste hun havde hørt før. Hun smilede kort og stod og betragtede ham lidt på afstand. Hun smilede og gik hen bag ham. Hun prikkede ham blidt på skulderen for at han ikke skulle blive bange for at hun var et monster.. ”Heii! Du spiller vidunderligt” smilede hun kært og blev ståede bag ham. Hun smilede kort og betragtede hans fløjte lidt tid. Hun smilede derefter og kiggede på ham, med hendes blide, men smukke blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En lun aften Empty Sv: En lun aften

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 22:11

Det gav et sæt i ham da hun prikkede til ham. Han havde været så optaget af at spille at han ikke havde lagt mærke til at hun kom.
Han kiggede på hende.
"Mange tak" sagde han og smilede.
Så begyndte han at spille igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En lun aften Empty Sv: En lun aften

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 22:14

Hun smilede og betragtede ham igen, men denne gang med et nysgerrigt blik. Hun kiggede på ham mens han spillede. Hun lukkede lidt efter hendes øjne blidt i og lyttede fredeligt og nød en let vind som kom susede hen mod dem. Hun smilede og åbnede igen hendes øjne og kiggede let rundt. Hun smilede og kiggede hen på søen med hendes uskyldige øjne. Hun smilede igen og kiggede igen på ham. Hun ville jo ikke afbryde hans smukke fløjte spil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En lun aften Empty Sv: En lun aften

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 22:16

Han spillede i et par minutter mere, og stoppede så.
Han bandt fløjten fast i sit bælte og så på Lilly.
"Hvem er du så?" spurgte han med et smil.
Han sad stadig i skrædderstilling på kampestenen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En lun aften Empty Sv: En lun aften

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 22:20

Hun smilede let og uskyldigt. Hun lagde sit hoved let på skrå og rakte en hånd frem.. ”Lilly evalago eratis Motago” smilede hun, og betragtede ham kort… ”Hvis jeg må spørge.. Hvem er du?” smilede hun kært og ventede på hans svar, med et smil. Man kunne godt se at hun mindede lidt om hendes animagus, som var en stor smuk sneleopard. Hun kiggede kort rundt, og smilede over at det var sådan et smukt sted at hun var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En lun aften Empty Sv: En lun aften

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 22:22

Han smilede til hende.
"Det var lidt af et navn... Mit er Velarian D'tarion. Hyggeligt at møde dig."
Han kiggede ud over søen, og smilede da en fisk sprang derude.
Naturen var virkelig skøn heromkring.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En lun aften Empty Sv: En lun aften

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 22:27

Hun smilede let og bed sig kort i læben. Hun havde små røde kinder, hun rødmede igen, men det gjorde hun nu næsten altid. ”Ja, men mit `navn´ er jo Lilly” smilede hun og kiggede kort på ham, med et smil. ”Du har et meget smukt navn Velarian” smilede hun kært og kiggede på den lille fisk som hoppede op af vandet. Hun smilede. *Den er sød* tænkte hun med et smil, og betragtede den lille fisk som om den var en gud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En lun aften Empty Sv: En lun aften

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 22:31

"Hvor er du sød" sagde han og smilede.
"Hva laver du egentlig herude om aftenen? Det kan være farligt her i skoven..." spurgte han så.
Han havde en ide om at hun sagtens kunne forsvare sig selv, men alligevel...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En lun aften Empty Sv: En lun aften

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 22:42

Hun rødmede svagt ”syndes du?” smilede hun med store smukke øjne, der hvilede på ham. Hun smilede igen, og baskede lidt af hendes hår væk. Hun lyttede kort til naturen var meget stille, men dog var der fugle sang. ”Jeg har mit selvforsvar” smilede hun og tænkte kort på, når hun var en stor smuk sneleopard. Hun kiggede stille på ham med et smil. Hun bed sig let i læben og kiggede kort rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En lun aften Empty Sv: En lun aften

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 22:47

"Ja, ellers ville jeg ikke sige det." Han rejste sig op og strakte sig dovent.
"Det er godt at kunne forsvare sig. Jeg har set mange uhyggelige typer på det seneste..."
Han smilede til hende, og begyndte at imitere en dæmon: han lavede horn i panden med sine pegefingre og sagde med en påtaget, kvækkende stemme: "Jeg er Malakel den grusomme! Bøj jer i støvet for min sleske tunge! Mwahahaaah!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En lun aften Empty Sv: En lun aften

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 22:51

Hun smilede kært og rødmede ”tak du er også rigtig sød” smilede hun kært og betragtede ham kort, med et sit smil. Hun lagde hovedet let på skrå ”Er man lidt træt” smilede hun drillede da han strakte sig dovent. Hun smilede og grinede let da han efterlignede den der dæmon.. ”Du er god til at lade som om du vil tage verdens freden” grinede hun let med et smil. Hun betragtede ham kort og smilede igen kært.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En lun aften Empty Sv: En lun aften

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 22:53

Han fortsatte med at immitere Malakel og rakte nu endnu mere tunge.
"Bwaah! Jeg er hersker over alt! Ondskabens pølsefisk længe leve! Bwahahaah!"
Så vaklede han lidt rundt på stenen og sprang så i vandet.
"Aaarh! Ågh nej! Jeg, Malakel, Dødens Pølsefisk, kan ikke tåle vand!" kvækkede han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En lun aften Empty Sv: En lun aften

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 22:57

Hun grinede igen let og smilede. Det var nu rart at møde nogle som var lidt venlige mod hende. Hun smilede, men da han sprang i vandet, begyndte hun at grine stille og let igen. Hun smilede ”Og ham dæmon fyren er ligefrem en `pølsefisk´?” grinede hun med et smil. Hun betragtede ham igen kort og med et kært smil. Hun kiggede kort på ham, men lod så sit blik glide rundt. Hmmm… Var der mon andre end dem?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En lun aften Empty Sv: En lun aften

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 23:05

Han holdt op med at imitere Ma'lakel og sprang op på stenen igen. Han var total gennemblødt, men vejret var varmt så det gjorde ham ikke noget.
"Ma'lakel er faktisk ret farlig... men ja, han er en pølsefisk!" grinede han og sendte hende et gavtyveblik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En lun aften Empty Sv: En lun aften

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 23:09

Hun grinede let og stillede sig hen ved siden af ham. Hun prikkede ham let på næsen, med et drillede smil. Hun smilede og lagde hovedet let på skrå.. ”Fryser du?” spurte hun med et kært smil. Hun betragtede ham kort´, og igen med et kært smil. Hun vippede let med sit hoved. Og sukkede let, men muntret, dog stadig med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En lun aften Empty Sv: En lun aften

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 23:11

"Nej, men tillad mig at tage tunikaen af, ellers begynder jeg at fryse!"
Han bandt sit bælte op, hev tunikaen over hovede og smed den i græsset. Så satte han sig på stenen igen.
"Ahhh... meget bedre."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En lun aften Empty Sv: En lun aften

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 23:15

Hun smilede kært til ham.. "Ihh.. altså jeg får sådan lyst til at lave snebold kamp" smilede hun kært og kiggede rundt, med et varmt blik. Hun kørte let hendes tunge over hendes tænder. Hun smilede igen og kiggede derefter på ham… Hun kiggede lidt efter igen på søen og lagde hovedet lidt på skrå. Hun kiggede om der skulle være endnu en hoppede fisk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En lun aften Empty Sv: En lun aften

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 23:19

Han kiggede på hende.
"Sneboldkamp? Sikke en underlig tanke." sagde han og smilede.
En fisk sprang i vandet, og han kiggede efter den.
"Det varer længe endnu inden der kommer sne."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En lun aften Empty Sv: En lun aften

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 23:22

Hun grinede sødt.. ”Det syndes du nu” smilede hun… Kort efter var der et tyndt lang sne oven på hendes hånd. Hun smilede kært, ”Ikke når man kan bestemme over det” smilede hun og fik det til at forsvinde igen. Hun smilede kært og kiggede på den søde fisk som sprang i vandet.. ”Nuuurh… Det er en sød fisk” smilede hun kært og betragtede den kort med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En lun aften Empty Sv: En lun aften

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 23:27

Han gloede på hendes hånd da hun lavede sneen.
"Fedt nok! Jeg har aldrig set nogen skabe sne før. Og nej.. den fisk smager faktisk ret bittert!" Han smilede til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En lun aften Empty Sv: En lun aften

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 23:30

Hun smilede kært.. ”Det er avet, nej, jeg mente at den så sød ud, ligesom en hundehvalp” smilede hun kært og prikkede ham blidt på næsen.. ”Jeg ville aldrig kunne tillade mig at spise den fjolle” smilede hun kært og drillede til ham. Hun kiggede kort på fisken før hun kiggede op på ham. Hun smilede til ham, igen kært og kort.

//Må desværre smutte xD Skal tidligt op i morgen Zzz ^^ Men vi skrives ved i morgen ikke? ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En lun aften Empty Sv: En lun aften

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 23:31

// Jo da :D Sov godt! //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En lun aften Empty Sv: En lun aften

Indlæg af Gæst Fre 7 Maj 2010 - 13:54

//Skal vi fortsætte det nu? xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En lun aften Empty Sv: En lun aften

Indlæg af Gæst Fre 7 Maj 2010 - 13:55

Han smilede til hende.
"Det ved jeg godt. Jeg driller dig bare. Du er meget glad for dyr, er du ikke?" sagde han så.
Han betragtede søens klare vand. Månen afspejlede sig i søen, og det så meget smukt ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En lun aften Empty Sv: En lun aften

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum