Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I mean no harm... (Bambi) (XXX) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I mean no harm... (Bambi) (XXX) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I mean no harm... (Bambi) (XXX) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I mean no harm... (Bambi) (XXX) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I mean no harm... (Bambi) (XXX) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I mean no harm... (Bambi) (XXX) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I mean no harm... (Bambi) (XXX) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I mean no harm... (Bambi) (XXX) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I mean no harm... (Bambi) (XXX) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I mean no harm... (Bambi) (XXX) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I mean no harm... (Bambi) (XXX)

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

I mean no harm... (Bambi) (XXX) Empty I mean no harm... (Bambi) (XXX)

Indlæg af Nightrage Lør 6 Sep 2014 - 1:55

Tid: lige omkring 01:00
Sted: Dybt i skoven
Omgivelser: En lille lysning hvor Charlie havde lavet sig selv et lille bål

Det var natten før fuldmånen, så denne gang havde Charlie været i god tid med at gemme sig væk fra resten af verden. Nok kunne han styre sig mere end de fleste, men der kunne stadig ske uheld. Den gigantiske mand var iført et par meget slidte jeans, et par solide vandrestøvler og en lysgrå t-shirt der grundet de svulmende muskler sad noget kun stramt. Det eneste der brød billedet lidt var halskæden omkring hans hals der tydeligvis var af indianeroprindelse. Hånden kørte en enkelt gang igennem det tykke mørke hår som han sad der og sukkede ved bålet. Hele hans liv havde han lært at han havde en gave. Stammens ældste havde set Charlie's fødsel som en gave fra forfædreånderne. Det var dog svært at se når man ved hver forvandling risikerede at slå uskyldige ihjel. Det var dog lige netop den fornemmelse der igennem længere tid havde givet Charlie evner til at kontrollere sig mere end andre af sin art. 
Han sad lidt og faldt hen i tankerne om hjemme. Og om hvor meget han egentlig brød sig om legenden om "Nightrage". Mange nybyggere var faldet for hans klo og tænder. De få der slap der fra i live, vidnede om et kæmpestort ulvemonster med pels som hvid røg. Ganske rigtigt så var Charlie selv for andre varulve virkelig stor.

Som han sad der og kiggede ind i flammerne og hørte sin mave rumle, blev han mindet om forandringer. Her havde han ikke rigtig noget. Han havde stadig meget at lære om at være blandt mennesker men det gik da. Han tog det arbejde der nu en gang var. Det havde desværre dog været småt den seneste tid så penge var stort set også væk. Men det var selvfølgelig heller ikke noget problem at fange maden selv. Charlie var beskeden, så lige nu var en hare ved at blive stegt over det lille bål. Duften af stegt hare kunne dog bringe et smil frem på trætte Charlies læber. Han begyndte stille at nynne en indianersang hjemmefra imens han plukkede det nu færdige kød af og begyndte at spise. Men en anden duft fangede dog hans følsomme næse. Noget nærmede sig...


Sidst rettet af Nightrage Søn 7 Sep 2014 - 17:09, rettet 1 gang
Nightrage
Nightrage
Proficient (Rank 15)

Bosted : En pæn men beskeden lejlighed

Antal indlæg : 1075


Tilbage til toppen Go down

I mean no harm... (Bambi) (XXX) Empty Sv: I mean no harm... (Bambi) (XXX)

Indlæg af Gæst Lør 6 Sep 2014 - 14:11

Påklædning + Et par jeans, også nogle sorte støvler, hendes tattoo på maven

Som altid på dagene op til fuldmånen, havde hun valgt at tage fri fra sine jobs, også bruge tiden inde dørs. Ikke fordi hun frygtede for hvad der kunne ske, men mest fordi hendes humør som regel var så utrolig dårligt at der ikke skulle meget til før hun gik amok. Som yngre plejede hun at finde en eller anden tilfældig ung mand også bare have sex med ham hele natten, det udmattede hende og på en eller anden måde tog det toppen af hendes vrede, gjorde det hele lidt nemmere. Hun kunne tydeligt huske tilbage på da hun var trådt ind i puberteten, det havde været et mareridt, specielt fordi hendes kære fader havde holdt en høj rang som flokken beta. Hvilket også gjorde, at hun i den grad var en humørbumpe op til en kommende forvandling.
I dette øjeblik gik hun dog rundt, med en kop kaffe i hånden og forsøgte sig på at slappe af. Man kunne sige i forhold til andre varulve der frygtede deres forvandling, så omfavnede hun den. Hun havde brugt hele sin barndom i en flok der var stolte af deres race, af hvad de var. Hvilket i den grad betød at dem som måtte lide under for hendes angreb, under en fuldmåne i hendes øjne ikke var mord, da det jo blot var føde. Mennesker gik jo alligevel rundt og slog dyr ihjel for at få mad.

Hun blev kastet ud af sine tanker, da lugten af en anden varulv nåede hende, godt nok kunne hun lugte sig frem til vedkommende, ligesom hende var født med virussen, men om ikke andet var vedkommende inde på hendes territorium. Hun knurrede for sig selv, lagde sin kop ned hvorpå hun hurtigt forlod sit hjem. Uagtet om vedkommende var skabt eller fuldblodsvarulv, så havde vedkommende intet at gøre på hendes territorium. Hun knyttede hænderne og lugtede sig hurtigt frem til ham
Hun dukkede op bag træerne, hævede øjenbrynet. Det lange brune hår blæste omkring hendes ansigt, dog kunne man ikke tage fejl af hendes advarende blå øjne "hvem pokker er du og hvad fuck laver du på mit territorium" spurgte hun og hævede øjenbrynet spørgende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I mean no harm... (Bambi) (XXX) Empty Sv: I mean no harm... (Bambi) (XXX)

Indlæg af Nightrage Lør 6 Sep 2014 - 15:32

Han var faldet lidt hen i sin lille sang og den smule mad der nu var, da hun pludselig talte til ham. Det rev ham lidt tilbage til virkeligheden. Charlie rejste sig op i sin fulde højde på lige omkring to meter hvorefter han bukkede venligt for hende og sagde lige så roligt: "Mit navn er Charlie..... Og i kredse af det blod vi begge bærer så er mit kaldenavn 'Nightrage'. Jeg beklager jeg har forbrudt mig på dit område.


Han kiggede først lidt rundt og snuste lidt og nærstuderede træerne. Så vendte hans blik endnu en gang tilbage på hende hvorefter han talte med en underlig ro. "Jeg havde naturligvis meldt min ankomst som følge af jeres skikke.... Hvis dit terretorium var afmærket som det er skik. Men nu hvor jeg ved det er dit område..."


Han betragtede hende først og bevarede en øjenkontakt. Hans øjne havde en subtil glød af det majestætiske rovdyr han nu en gang var. Det eneste tidpunkt han brød øjenkontakten var for ham give den hilsen det var anerkendt blandt varulve verden over. Det hyl han udstødte viste hvor magtfuld han var. Det majestætiske hyl rungede gennem skoven. Han havde selv været hvad der blev betragtet som Alpha der hvor han kom fra. Så sænkede han igen blikket til at møde hendes hvor han endnu en gang bevarede øjenkontakten for ikke at vise svaghed. "Hvem er du så?"
Nightrage
Nightrage
Proficient (Rank 15)

Bosted : En pæn men beskeden lejlighed

Antal indlæg : 1075


Tilbage til toppen Go down

I mean no harm... (Bambi) (XXX) Empty Sv: I mean no harm... (Bambi) (XXX)

Indlæg af Gæst Lør 6 Sep 2014 - 15:50

Hun hævede øjenbrynet, kørte hånden igennem håret. Hun havde skam hørt om navnet, men det havde aldrig rigtig hørt ind under de ting hun bekymrede sig om, men så igen der var ikke mange ting hun bekymrede sig om. Det var ofte hendes moder brokkede sig over hendes manglende bekymring til de vigtige ting, f. eks det med at finde en mage også få børn. Allerede fra da hun fyldte 15 var hendes kære moder begyndt at fine kandidater, der kunne skabe en stærk forening mellem to stærke flokke. Dog havde hun som andre betegnede hende som være en Spitfire, hvilket i den grad betød hun var alt for vild og fri til at kunne være sammen med nogen. Så vidt hun huskede var han vidst også i blandt dem som moderen havde vidst hende, dog i form af billede.
Hun rullede med øjnene, tydeligvis ikke intimideret af hans to meter, hvilket i den grad var en stor højdeforskel når man tænkte på hende små 1,73. Hun skulle i den grad kigge op for at vedligeholde øjenkontakten. Hun lagde armene over kors, om så hun havde afmærket sit territorium som menneske eller ej, ville det være tydeligt at stedet her var ejet, specielt fordi man ofte gjorde den slags som ulv. Dog kunne det jo selvfølgelig også være fordi hun var en kvinde, og derved var hendes afmærkning ikke nær så stærk som en hans.

Hun sukkede "kan du ikke sætte dig ned, eller i det mindste bare bøje dig en smule, jeg får sgu snart hold i nakken af det her" brummede hun og rullede endnu engang med øjnene. Med godt over 20 centimeters forskel mellem deres højder, så var det klart at hun fik ond i nakken af konstant at skulle ligge hoved tilbage for at kunne se ham i øjnene.
Hun kørte hånden igennem håret "mit navn er Bambi Faye" Hendes familie var ikke just berømt, men mange havde hørt om hendes flok Hells gate, specielt fordi de var anset for at være en blodtørstig flok og ja så fordi en flok mennesker bortførte og torturerede hendes bror der stod til at skulle være den næste Beta

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I mean no harm... (Bambi) (XXX) Empty Sv: I mean no harm... (Bambi) (XXX)

Indlæg af Nightrage Lør 6 Sep 2014 - 17:12

Han satte sig roligt ned ved bålet endnu en gang, men med et venligt grin på læben. Ja der var noget af en størrelsesforskel, men det var da også underholdende at høre det på den måde. Stammens ældste havde godt nævnt hende en gang som et forsøg på at mægle mellem deres stamme og hendes flok. Men Charlie havde været for fri en sjæl til at indgå den slags "arrangerede ægteskaber". Han ville vælges fordi en pontetiel mage fandt ham værdig. Hun havde vist haft det på en lignende måde den gang. Men det var jo også et godt stykke tid tilbage.

Han kiggede hen på hende fra sin plads og sagde venligt: "Faye? fra 'Hell's Gate' flokken? Ja din opvækst har været dig gunstig må jeg sige"
Han snuste et par gange imod hende og endnu et smil viste sig
"Jeg kan se på det hele at der stadig ikke var været en værdig mand til dig? Jeg kæmpede mod en fra jeres flok en gang. Det var vist sådan de foreslog mig som mage. Vil du ikke sidde ned? Eller har du arvet din floks trang til en kamp først?"
Charlie var hele sit liv blevet opfostret som en kriger, og vidste hvordan han skulle bruge sine omgivelser. Så den kamp den gang, vandt han uden de store problemer. Men 'Hells Gate'-flokken havde absolut dygtige krigere.

Han vidste til gengæld også hvor blodtørstige de var og det var jo tæt på fuldmånen, så hendes humør rasede uden skyggen af tvivl. Så han var alligevel på stikkerne men satsede dog på hun havde mere end blodtørst mellem ørerne
Nightrage
Nightrage
Proficient (Rank 15)

Bosted : En pæn men beskeden lejlighed

Antal indlæg : 1075


Tilbage til toppen Go down

I mean no harm... (Bambi) (XXX) Empty Sv: I mean no harm... (Bambi) (XXX)

Indlæg af Gæst Lør 6 Sep 2014 - 17:25

Hun nikkede, trak dog på skulderne. Hendes kære flok oppe fra Alaska, havde åbenbart fundet sig vej rundt omkring. Hun lagde hænderne i lommerne, betragtede ham stille, nu hvor han endelig havde fået sat sig ned, hvilket i den grad gjorde det nemmere at så på ham. Hun kunne allerede høre hendes kære moders stemme i hendes hoved, hvordan hun ville brokke sig over at Bambi ikke gjorde noget antræk for at finde en mage. Hun havde efterhånden snart samtaler med sin moder hver uge, hvor det skøre kvindemeneneske ville høre om hun ikke snart fandt sig en mage.
Hun vippede snuden af sin støvle fra side til side, mens han snakkede. Ja det var i den grad tydeligt hun ingen mand havde i sit liv "min kære moder tror åbenbart at det vigtigste for en af vores slags, specielt hunnerne er at finde en mage" hun rullede med øjnene og fnyste. Hun havde næsten ondt af ham, for hvis han havde haft en snak med hendes kære moder, så ville det ikke havde været et under hvis kvinde mennesket ikke havde tilbudt ham det hele.

Hun betragtede ham stille, og et sekund følte hun sig fristet til at grine over hans ordvalg, dog trak hun i stedet på skulderne, hvorpå hun satte sig hen ved hans side. Hun satte sig frem og betragtede ilden foran hende. Hun havde altid elsket naturen, mest fordi hun var vokset op i den og derved var det jo næsten som et hjem for hende. Hun så tilbage mod ham "hvad har så fået dig hen mod Frankrig, var du ikke en eller anden alfa der hvor du boede?" hun så spørgende på ham, og man kunne faktisk sige at dette var en af de første sætninger hvor hun hverken snerrede af ham eller virkede sur, dette var en direkte nysgerrighed

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I mean no harm... (Bambi) (XXX) Empty Sv: I mean no harm... (Bambi) (XXX)

Indlæg af Nightrage Lør 6 Sep 2014 - 17:50

Et venligt smil prægede hans flotte ansigt imens hun talte hvor han så fandt et stykke træ mere og smed på bålet. "Tja det er også en god ide at finde en mage. Men det de fleste ikke tænker over er at lade de unge selv beslutte sig for hvem der er værdig. Folk som din mor vælger mest efter status gør de ikke?"
Grunden til at Charlie overhovedet havde været oppe og kæmpe mod en fra hendes flok, var så vidt han kunne forstå for at teste om han var værdig til Bambi. Den gang gav Charlie det svar han stadig stod ved. "Hun skal selv finde mig værdig"

Ved hendes næste spørgsmål, kiggede han i første omgang lidt undrende på hende. Mest fordi han selv lige skulle huske svaret igen. Han havde været så længe undervejs. Ansigtet vendte dog tilbage til et smil, imens han holdt sin halskæde ud foran sig og kiggede nærmere på den
"Alfa? Jo det kan man vel godt sige jeg var. Mine forældre var de sidste der blev talt som medlemmer af flokken. Jeg har alle dage fået at vide min mor døde ved at føde mig. Så jeg er det sidste medlem af 'Sarsi'-flokken. Jeg tog ud og rejse fordi jeg ville finde et område at kalde mit eget eller se hvad verden bød mig. Når man er den eneste varulv i et område, ender man med at skrive en legende i blod. Og det ender med at blive et stort problem for de mennesker man beskytter"


Han lod halskæden falde på plads igen inden han venligt vendte blikket mod hende og sagde:
"Hvad har så bragt dig helt her til?"
Nightrage
Nightrage
Proficient (Rank 15)

Bosted : En pæn men beskeden lejlighed

Antal indlæg : 1075


Tilbage til toppen Go down

I mean no harm... (Bambi) (XXX) Empty Sv: I mean no harm... (Bambi) (XXX)

Indlæg af Gæst Lør 6 Sep 2014 - 18:06

Hun nikkede stille, hvorpå hun rynkede brynet, så der samlede en lille rynke mellem de tydeligt markerede øjenbryn. Hun sukkede og rullede øjnene "om hun gjorde, fra jeg fyldte 15 år og til jeg tog afsted var det eneste hun gjorde enten at vise mig billeder eller også tage mig rundt hos de forskellige flokke, for at finde en passende mage...de fleste af dem var en flok vatpikke, det var sgu mere ord end handling" brummede hun og vendte sine øjne mod ham. Det var enlig helt sjovt, så lille hun var i forhold til ham, hun var både lavere, men også utrolig meget tyndere end ham, ud fra hun jo ikke havde en muskelmasse som han havde.
Hun betragtede sine fingre, hvor der var et par ringe, de fleste af hendes ringe havde tilhørt hendes bror Nathan, eller også havde det været nogle hun havde fået af ham. Allerede fra en ung alder, havde hun været drenget, man så hende godt nok ikke sidde foran et spejl og ligge make up. Når folk så kendte hende, fandt de det altid underligt hvordan hun så kunne være model, for det var da også et feminint job. Dog virkede det enlig ganske sjovt, plus det ofte hun lavede de mere hårde billeder, end de feminine, plus hun havde da op til flere gange været halv nøgen på et billede.

Hun nikkede stille som han talte. Det måtte være hårdt at være den sidste af sin egen flok. På trods af sin irritation mod sin moder, kunne hun da slet ikke forestille sig ikke at have sin familie, også selvom hun havde været mere knyttet til sin bror. Hun klukkede sine og klokkeklart "jeg blev for træt af min kære moders Bullshit også tog jeg af sted. Hun skulle altid kommentere at jeg ikke tog flokken alvorlig og med min bror væk manglede vi jo en beta. Så ja efter at havde fået af vide gentagende fra, min egen moder, at hun hellere ville have jeg døde i stedet for min bror, så tog jeg af sted" hun var stukket af i en alder af 19, godt nogle af efter nathan var blevet fundet myrdet. På trods af hendes hårde natur, havde hun efter hans død været fuldkommen sårbar, så flugten fra sin familie havde ikke just været uden tårer. For så at gøre det hele værre løb hun også ind i nogle jægere, der forfulgte hende et godt stykke.
Hendes kære bror havde været familiens guldklump, han havde magen, og et barn på vej, på trods af han kun havde været 16 år da han døde. Hun huskede tydeligt, den dag Nathan var kommet ind til hende og fortalt om det menneske han havde mødt, om hvordan han havde forelsket sig i hende. Dog var han blevet bortført en aften, hvor han havde været på vej hjem fra hende. Bare tabet af ham, havde været hårdt for flokken. Hun vendte blikket op mod himlen "det var mere eller mindre et tilfælde jeg endte op her" hun trak på skulderne og vendte de blå øjne ned mod hans

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I mean no harm... (Bambi) (XXX) Empty Sv: I mean no harm... (Bambi) (XXX)

Indlæg af Nightrage Lør 6 Sep 2014 - 18:36

Han nikkede og tænkte over hendes ord imens hun fortalte. Han kunne faktisk godt huske mødet med hendes mor. Charlie var også ganske ung den gang men hun var meget ivrig efter at Charlie skulle tage med og selv møde Bambi. Hun prøvede alle former for smiger og det havde været ganske tydeligt hun egentlig gjorde det mest for at få hendes flok til at stå stærkere. "Ja din mor var ganske ivrig for at få mig med tilbage til jeres flok efter kampen. Nu ikke den bedste kriger de havde valgt... Hun ville ikke rigtig lytte til noget. Fornuft var ikke det der prægede hende mest"


Han kiggede kort ned da snakken faldt på hendes bror. Han havde godt hørt om ham. En ganske ferm kriger Charlie desværre aldrig nåede at møde. "Jeg beklager tabet af din bror.... Men lige så meget at din egen familie sagde sådan"
Charlie rejste sig og tog et par dåseøl nede fra sin taske hvorefter han sagde: "Men du har da klaret dig rigtig flot her. Du har da vist en styrke din flok mangler. Kan du klare sådan en?"

Han kastede den ene øl hen til hende imens han satte sig ned igen og klappede venligt ved siden af sig. Ganske vist lidt drilsk sagde han: "Model simpelthen? Det kan være det er et arbejde man skal se?"
Nightrage
Nightrage
Proficient (Rank 15)

Bosted : En pæn men beskeden lejlighed

Antal indlæg : 1075


Tilbage til toppen Go down

I mean no harm... (Bambi) (XXX) Empty Sv: I mean no harm... (Bambi) (XXX)

Indlæg af Gæst Lør 6 Sep 2014 - 18:49

Hun rystede på hovede "jep det er min moder, hun gider ikke lytte til hvad andre siger, den eneste der rent faktisk kan snakke fornuft ind hos hende er min fader, men han har travlt det meste af tiden" faderen havde travlt med at få flokken til at køre, samtidig med at de ingen Luna havde, så det gik hellere ikke altid nemt med en alfa der troede han kunne det hele. Så det var ofte de var sat nød til at kæmpe mod allemulige andre varulve, dog mest de skabte, samt andre varulve der troede de kunne tage pladsen som alfa, noget der ikke just blev anset. Hun havde selv været med til nogle henrettelser, hvor indtrængende blev offenligt dræbt for at vise andre hvad der ville ske hvis de gik imod alfa'en, selvfølgelig var der ingen fra selve flokken der ville dette, for den flok var bygget op på tillid og ja alt andet en familie nu var bygget på.
Hun trak på skulderne "vi fandt morderne en uge efter og lad os bare sige resultatet ikke var kønt" sagde hun og man kunne næsten fornemme ud fra hendes stemme, de ikke just blev smidt til polititet. Så vidt hun huskede rigtigt, blev de alle tre fundet en måned efter, præcis dagen efter en fuldmåne, alle fuldkommen flænset op. Hun havde dog mest ondt af Nathans kæreste, han havde planlagt at frie til hende, og hende med barn.

Hun så stille på ham som han rejste sig op og hentede nogle øl. Hun klukkede, som han kastede den. Hun greb den og derefter gik der ikke lang tid før den blev åbnet "hvad tror du dog om mig, at jeg ikke kan tåle noget alkohol" kluklo hun og tog en stor tår fra den. hun havde skam drukket før, ofte tog hun ud med sine andre model kollegaer og tog sig noget at drikke. Der var det ofte kun øl hun drak, eller også vodka. Hun var ikke just en pige der var bange for den hårde slags alkohol.
Hun hævede øjenbrynet "siger du at du har set mine billeder eller?" hun så spørgende på ham. Hun havde skam intet imod, hvis han havde set hendes billeder. Hendes fader havde dog ikke været nær så glad, for da han fandt ud af hun havde fået taget et billedet, hvor hun manglede overdelen, og lå op af en anden mand, som dækkede hendes brystparti med armen...ja hans reaktion var ikke just den blideste. Dog fik hans sidste ord hende til at grine, et arbejde han ville se, hvad mente han dog med det?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I mean no harm... (Bambi) (XXX) Empty Sv: I mean no harm... (Bambi) (XXX)

Indlæg af Nightrage Lør 6 Sep 2014 - 19:12

Han grinede noget højere ved hendes ord og så hvordan hun tog en stor tår af sin øl. Så åbnede han sin egen og tømte den næsten i en mundfuld. Øllen så også meget lille ud til så stor en mand. Han blinkede til hende og sagde så nærmest muntert med sin dybe stemme: "Jeg finder jo ikke ud af det hvis ikke jeg spørger vel?"


Det sidste af hans øl blev hældt ned hvorefter han omhyggeligt pakkede den tomme dåse væk. Han hadede når folk bare rodede i naturen på den måde. Så vendte blikket igen tilbage til hende. "Både og. Jeg har set lidt af dine billeder... Man ville da være dum hvis ikke man kunne tænke sig at se mere af dit arbjede. Og så er du fuldt ud klar over hvordan du skal bevæge dig sensuelt eller som en stolt kvinde. Det afslørede dig også. Så har jeg hørt om billeder der er noget mere letpåklædte"


Bålet var så småt ved at brænde ud så han slukkede det sidste med lidt jord hvorefter han tog sin taske. Han følte sig underligt godt tilpas omkring hende. Nok fordi hun ikke prøvede at indynde sig men bare var sig selv. Og så var hun en stærk kvinde. Stolt og smuk. Natten var endnu ung så han smilede og sagde venligt: "Nu er det jo dit område så... Har du et sted i nærheden hvor et bad var en mulighed. Og så kunne vi selvfølgelig altid snakke videre?"


Han blinkede til hende og hev resten af en sixpack op af tasken med et spørgende blik om hun var frisk
Nightrage
Nightrage
Proficient (Rank 15)

Bosted : En pæn men beskeden lejlighed

Antal indlæg : 1075


Tilbage til toppen Go down

I mean no harm... (Bambi) (XXX) Empty Sv: I mean no harm... (Bambi) (XXX)

Indlæg af Gæst Lør 6 Sep 2014 - 19:24

Hun klukkede og nikkede "det har du jo ret i, man ved ikke før man spørger" kluklo hun. Det var underligt, hun plejede aldrig at grine så tæt på en fuldmåne og her sad hun med den fyr hun oprindelig havde tænkt sig at råbe og skrige af, men i stedet for sad hun blot og grinede, i realiteten havde hun det faktisk behageligt i hans selvskab. Hun fik hurtigt tømt sin øl og rakte ham den, for at han kunne ligge den hen til den anden. Ligesom Charlie hade hun også skovsvinderi, måske fordi hun havde vokset op i en fordende smuk skov, uden affald.
Hun smilede og puffede til ham med skulderen "jamen dog jamen dog, det kunne da være hvis du var heldig, jeg lod dig se nogle" hun smilede drillende. Hun fik ofte en kopi af billederne der blev taget, hvilket resulterede i at hun havde en mega mappe med alle mulige billeder, lige fra nøgen billeder til dem hvor hun havde tøj på. Hun rullede med øjnene "jamen så har du da hørt rigtigt, jeg skulle lave en reklame for et firma der udelukkende laver busker, så det endte ud i at jeg også en anden model, lå med kun bukserne på" sagde hun stille. Hun hævede øjenbrynet, ja man kunne da sige at hun var selvsikker. Hun vidste udemærket godt at hun var smuk, så hvorfor dog pakke sig selv ind?

Hun nikkede og rejste sig op "sure hvorfor ikke" hun kørte hånden igennem håret, og gjorde tegn til at han skulle følge med, hvorpå hun vidste ham vej hen til sit hus. Hun havde et relativt stort hus, og det så ligeså smukt ud indvendigt. Dog var skreg det mere af hyggeligt end det gjorde af penge. Hun havde nogle få billeder af sig selv hængene oppe. Mest fordi nogle af de firmaer hun havde stået model for, enten gav hende det eller også var der en af medarbejderne der gjorde.
Hun pegede mod den øvre etage hvor hun havde sit soveværelse, badeværelse, klæde skab og et gæsteværelse "du går bare op, det er anden dør til højre" sagde hun stille. Hvorpå hun bevægede sig hen mod stuen. Hele den nederste etage bestod af et køkken, stue også var der spisebordet. Ganske hyggeligt hvis man tænkte over det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I mean no harm... (Bambi) (XXX) Empty Sv: I mean no harm... (Bambi) (XXX)

Indlæg af Nightrage Lør 6 Sep 2014 - 20:11

Tasken blev smidt hen over skulderen imens han sagde: "Jamen så lad os se om jeg er heldig"


Han gik ganske roligt med hende til hendes hus. Det var virkelig flot. Men i modsætning til andre modeller, virkede hendes hjem langt mere hjemmeligt og hyggeligt på en eller anden måde. Det havde en skøn atmosfære. Da de kom inden for nikkede han smilende rundt og sagde: "De her bliver lige sat i køleskabet, håber ikke generer dig?"
Efter de sidste øl blev sat i køleskabet, gik han ovenpå og fandt badeværelset. Men han kom til at glemme sin taske nedenunder hvor hans tøj lå i. 

Det var et virkelig lækkert badeværelse han kom ind i. Stilrent men igen dejligt hjemmeligt. Tøjet blev smidt i en pæn bunke hvorefter han gik ind i bruseren og tændte for det varme vand. Ind imellem var moderne goder nu ikke så tosset selvom naturen altid var det bedste. Det var nærmest som en massage når det varme vand dækkede hans krop. Hvem kunne ikke bruge det?. 

Han blev færdig med sit bad og rakte efter sin taske men var intet sted at finde. Pokkers! Han fik tørret det tykke mørke hår og viklede et håndklæde om sig. Igen var det meget tydeligt hvor stor han var. Og hvor diskret han end prøvede at være... På mere end en måde. Han måtte håbe at hun ikke var blufærdig. Han gik roligt nedenunder og tog sin taske. "Mange tak for badet. Glemte tøj..."
Nightrage
Nightrage
Proficient (Rank 15)

Bosted : En pæn men beskeden lejlighed

Antal indlæg : 1075


Tilbage til toppen Go down

I mean no harm... (Bambi) (XXX) Empty Sv: I mean no harm... (Bambi) (XXX)

Indlæg af Gæst Lør 6 Sep 2014 - 23:07

Hun trak på skulderne "ja det må vi jo" sagde hun med et skævt smil på læberne. Hun havde aldrig været den mest blufærdige person i verden, til nogle modeshows, hvor hun skulle gå flere gange var det ofte hun rendte rundt kun iført undertøj, endda omkring andre mænd. Hun var fint tilfreds med sin krop, så hvorfor dog skjule den væk, som en eller anden lille bange skolepige. Hun smilede til ham "det gør du bare" hun havde skam intet imod at han lagde det til køl.
Alt i mens han gik op for at bade, valgte hun at læne sig op af væggen, alt i mens hun stod og drak fra sin kaffe, der efterhånden var blevet lidt kold efter bare at havde været lagt væk. Hun kørte den rundt i sin hånd, smilede for sig selv. For engang skyld var hun i ganske godt humør, selv med en fuldmåne ind for de næste 24 timer.

Hun hævede nysgerrigt øjenbrynet da Charlie med et kom nedenunder, kun iført et håndklæde. Hun grinede over hans kommentar, men så igen hvem havde ikke prøvet at glemme sit tøj, hun havde da også vandret rundt iført ingenting, fordi hun glemte at tage tøjet med sig. Uden at gemme det, lod hun de blå øjne glide ned over hans bryst og længere ned. Hun lagde kaffekoppen fra sig, lagde derefter armene over kors, mens hun lod øjnene blive på ham. Hun havde aldrig været en der pakkede noget ind, og fandt hun nogen interessant eller køn, så kunne man være sikker på at vide det, om det så var fordi hun ligesom nu betragtede vedkommende, eller også ville hun sige det. Hun bed sig i læben, med et lille smil på læberne, før hun igen lod sine øjne vandre op mod hans ansigt "det var skam så lidt" hun trak på skulderne, og lod armene falde ned så hun kunne ligge hænderne i lommerne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I mean no harm... (Bambi) (XXX) Empty Sv: I mean no harm... (Bambi) (XXX)

Indlæg af Nightrage Søn 7 Sep 2014 - 0:27

Han lod selv blikket vandre op og ned af hende en gang og sluttede så med et smil. Charlie var ikke nem at imponere når det kom til udseende, men når man gjorde så var det ganske tydeligt. Det kunne ses på den glød Charlie havde i øjet, og så det skæve smil der fulgte med. Lige som nu. "Der sker vel ikke noget ved jeg skifter her gør der? Jeg har vel ikke noget du ikke har set"
Med et glimt i øjet og et drilsk toneleje vendte han sig om og tog tøjet op af tasken. Så lod han håndklædet falde til jorden og begyndte at tage tøj på. Kiggede man efter det, ville man sagtens kunne spotte hvad ville gøre mange flove. Hans bagdel var lige som resten af ham. Fast og muskuløs. Ikke et gram fedt sad forkert på ham. Han iførte sig et par sorte boxershorts og et par sorte løse bukser. Han vendte sig om mod hende imens han iførte sig en grå t-shirt der sad fuldstændig lige så godt som den anden

Så hængte han håndklædet på stoleryggen og kørte en hånd igennem det bølgede mørke hår og sagde smilende: "Nå... Det var dejligt. Skal vi hygge os med lidt at drikke og se på billeder? Eller hvis du har lyst, kan du få en massage jeg lærte i stammen jeg kom fra? Jeg vil jo gerne betale den gæstfrihed"


Hans stemme var en smule legende men stadig dyb som altid. Det var mest fordi han faktisk virkelig nød hendes selskab. Og det har jo aldrig generet nogen at folk kan lide hvordan man ser ud. Hun virkede også langt mere afslappet, og de kunne jo lige så godt få en hyggelig nat. 
Charlie kunne godt mærke at han var langt mere tilpas blandt sin egen art, selvom han sagtens kunne være blandt mennesker
Nightrage
Nightrage
Proficient (Rank 15)

Bosted : En pæn men beskeden lejlighed

Antal indlæg : 1075


Tilbage til toppen Go down

I mean no harm... (Bambi) (XXX) Empty Sv: I mean no harm... (Bambi) (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 7 Sep 2014 - 12:16

Hun slog ud med hånden, lidt ligesom at sige "be my guest" hun var skam vant til at se mænd nøgne, ikke fordi hun gik rundt omkring dem, men mere fordi at hun jo som sagt var model, og der havde man det ofte travlt. Derved var ting som blufærdighed, ikke just noget man havde. Hun klukkede da han med et blot smed håndklædet og begyndte at tage tøj på. Hun lagde hoved på skrå, og gloede åbenlyst på hans røv, uden at gemme det. Hvorfor overhovede det? For hende var det så kedeligt at pakke alt ind, og det var vel også en god ting at udvise hvis man mente en anden person var køn. Ligesom hun nu gav ham det ene elevatorblik efter det andet.
Hun hævede øjenbrynet, det var jo et godt spørgsmål. Hun kørte selv sin hånd igennem håret "hvad med massage først, også ser vi billeder. Jeg kan med hånden på hjertet sige jeg aldrig har prøvet den slags før...plus hvem ved hvilket magier de hænder har" hun blinkede drillende, hvorpå hun vendte om og gik hen mod sofaen, hvor hun satte sig ned. En ting man også ofte kunne betegne Bambi som, var at hun aldrig holde noget tilbage, ligesom hun ikke holde tilbage på hvis hun synes nogle var pæn, eller såvel et røvhul, så var hendes meninger heller ikke en af de ting der blev gemt væk. "hvordan vil du så have jeg skal sidde eller ligge" spurgte hun henne fra sofaen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I mean no harm... (Bambi) (XXX) Empty Sv: I mean no harm... (Bambi) (XXX)

Indlæg af Nightrage Søn 7 Sep 2014 - 13:48

Han kiggede først lidt rundt og tog så et par øl med hen til sofaen og satte sig. Han kunne ikke så meget andet end at grine charmerende af hendes ordvalg. Igen var det tydeligt at han synes virkelig godt om hvad han så. Han var ligeledes opdraget i et samfund hvor menneskekroppen var et naturligt syn så han var ikke blufærdig. Han var selvfølgelig ikke immun overfor tiltrækning af den grund. Lige som hende var han bare vant til at sige det hvis han havde en mening. Øllene blev sat imens han kort så lidt tænkende ud.

"Hvis du har noget massageolie af en art så må du meget gerne hente det. Og jeg skal jo ikke massere tøj så må du jo selv bestemme hvor meget tøj du vil have på. Du kan jo skifte imens så? Så vil jeg håbe på du finder mine hænder tilpas magiske"


Igen var stemmen legende og venlig for at vise han fandt sig godt tilpas i situationen. Hvis hun gik op for at skifte og hente massageolie, tog han en lille lerskål frem og lagde lidt urter fra sin taske der i. Så blev der tændt lidt ild hvilket ville få en behagelig og dejlig men diskret duft til at brede sig. En øl blev åbnet og han tog en tår. En forsigtig latter kom fra ham. Han var slet ikke vant til at have det så behageligt tæt på et skift. Men en gang skulle jo være den første, og man kunne jo lige så godt nyde en dag der normalt set var et helvede
Nightrage
Nightrage
Proficient (Rank 15)

Bosted : En pæn men beskeden lejlighed

Antal indlæg : 1075


Tilbage til toppen Go down

I mean no harm... (Bambi) (XXX) Empty Sv: I mean no harm... (Bambi) (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 7 Sep 2014 - 14:04

Hun fik hurtigt rejst sig op, og vandrede ovenpå, hvor hun fik smidt blusen og valgte i stedet at tage en bh på, dog sad denne kun lige over brystet, så der var hverken stropper eller ligende på. Det forekom hende enlig underligt, hun var på ingen måde vant til at have nogle hjemme hos sig, det med at have gæster var fuldkommen fremmedet for hende. Dog om ikke andet var det jo altid noget nyt der skulle prøves. Alt nyt var jo ikke altid nødvendigvis dårligt, noget af det var jo bedre end hvad man på første hånd troede.
Hun ledte sine toiletting igennem og efter godt fem minutter fandt hun endelig noget der mindede om en massageolie, uden rent faktisk at være det. Hun smed skoene og begav sig igen nedenunder. Med hænderne oppe i håret, for at sætte det op, gik hun hen og satte sig ved hans side. Hun tog en øl ligesom ham, hvorpå den blev skyllede ned "så hvordan gør vi det her" spurgte hun og lagde olien på bordet.

Hun var enlig en smule nysgerrig over hvordan mon det at få massage føltes, hun havde kun hørt godt om det men havde aldrig selv prøvet det...eller jo hun var tæt på at prøve det en gang, men da manden havde lagt hænderne på hende, var hun begyndt at knurre af ham og var endt op med at give ham en på siden af hovedet. Så ja nysgerrigheden var skam i hende.
Hun hævede øjenbrynet, hvilket man snart kunne sige var et kendt træk på hende. Hvis hun enten ikke vidste hvad hun skulle gøre af sig selv, eller også bare var i dårligt humør, så røg øjenbrynet til tider op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I mean no harm... (Bambi) (XXX) Empty Sv: I mean no harm... (Bambi) (XXX)

Indlæg af Nightrage Søn 7 Sep 2014 - 14:24

"Hvis du bare lægger dig ned på maven så skal jeg nok klare resten... Jeg føler mig ligefrem heldig lige nu"


I takt med hun lagde sig på maven, tog han olien og smurte sine hænder godt ind i det og kørte hænderne rundt i hinanden et par gange så de var varme. "Så begynder jeg"
Det var altid en god ide lige at nævne man startede så de ikke fik et chok eller noget i den stil. Han startede lavt på hendes ryg og ved hendes lænd. Det var et fast tryk men han havde utrolig blide hænder på trods af de var så stærke. Det var ganske tydeligt at han vidste hvad han lavede. Massagen var lavet sådan at på intet tidspunkt forlod hans hænder hendes krop, så varmen fra ham også hjalp til. Det var også dejligt at massere hende men det var jo med fokus på hun skulle nyde det. Han fulgte muskelbanerne så det ville give mest mulig nydelse. Og så sørgede han for at give sig god tid, så det ikke bare var overstået nærmest inden hun fik lagt sig

"Jeg skal nok ordne nakke og skuldre bagefter men det er bare nemmest når du sidder op afslappet"


Så gik han lidt længere op af ryggen og masserede de store muskelgrupper tæt på hendes rygsøjle. Det ville give en svag fornemmelse lidt som kuldegysninger men af nydelse og afslapning. Nok sad hænderne på en stolt kriger, men det var tydeligt at han forstod meget andet med hænderne end at kæmpe. Håndfladerne tog sig kærligt at midten af ryggen imens hans fingre tog sig af musklerne ud mod hendes sider
Nightrage
Nightrage
Proficient (Rank 15)

Bosted : En pæn men beskeden lejlighed

Antal indlæg : 1075


Tilbage til toppen Go down

I mean no harm... (Bambi) (XXX) Empty Sv: I mean no harm... (Bambi) (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 7 Sep 2014 - 14:35

Hun nikkede og modsat sin rebelske og vilde person, så gjorde hun hvad han sagde "så man føler sig heldig" klukkede hun i tak med hun lagde sig godt til rette, hvilede kinden mod sin arm, alt i mens hun lukkede øjnene og forsøgte at nyde det. Fra han lagde sin hænder mod hende, var hun i en tilstand af ren nydelse. Hun brummede, smilede halvt om halvt, samtidig med hun bed sig i læben. Som regel var der ikke mange der fik lov til at lægge hænderne på hende, det var som regel kun folk hun gav grønt lys, alle andre fik en på siden af hovedet. Så dette var i den grad en behagelig oplevelse.
Det var nu enlig dejligt for hende, specielt fordi hun hele dagen havde været opspændt, grundet fuldmånen lå så tæt på. Så at få behagelig massage var helt klart med til at gøre hendes muskler mere rolige. Hvilket som regel aldrig var en mulighed for hende, da hun koncentrerede sig for meget om at holde andre sikre.

Hun nikkede stille, lod ham agere som han ønskede. Hvad end han gjorde ved hende så lullede det hende ligeså stille ind i en større tilstand af afslapning, end hvad hun nogensinde havde været i. Hun brummede næsten dyrisk, lyde af ren nydelse, og som samtidig umuligt kunne komme fra et menneskes hals, kunne høres fra hende. Hun vrikkede med hofterne, og blev helt slap i alle musklerne. Hun måtte i sandhed være enig med alle de kollegaer der forslog hun fik massage, for det var da noget af det bedste, selvfølgelig var ting som sex bedre, men det kom da godt der op af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I mean no harm... (Bambi) (XXX) Empty Sv: I mean no harm... (Bambi) (XXX)

Indlæg af Nightrage Søn 7 Sep 2014 - 15:00

Ved lyden af hvordan hun nød det grinede han lavt og bed sig diskret i læben. "Så hvor magiske er de her hænder så?"
Han bevægede sig igen længere op af hendes ryg i et ganske langsomt tempo. Han udstødte selv en lav lyd af subtil nydelse for at vise han også nød det. Han gik nu i gang med skuldrene fast og næsten sensuelt. Det var vigtigt for at hun fik nydelse og at musklerne slappede af. En drilsk stemme lød fra den store mand. "Sikke anspændt du er..."


Han masserede også et lille stykke ned af hendes arme inden han gik op og masserede hendes nakke. Her tog han sig særlig god tid da det kunne give stærke afslappende og nydende fornemmelser. Der satte sig også mange spændinger omkring et skift. Det var også et af de steder der kunne opstå en mere intim fornemmelse alt efter hvor følsomme ens muskelgrupper var. 

Imens han tog sig rigtig godt af hendes nakke, brummede han selv nydende og sagde: "Så er jeg så småt ved at være der.... Med mindre du selvfølgelig kunne tænke dig at få masseret arme, ben, hænder og fødder også? Steder folk tit undervurderer at få ordnet...."
Stadig havde hans hænder på intet tidspunkt forladt hendes krop. Det gav den absolut bedste fornemmelse at gøre det sådan. Og hvis hun alligevel nød det sådan, så hvorfor ikke lade hende nyde det?
Nightrage
Nightrage
Proficient (Rank 15)

Bosted : En pæn men beskeden lejlighed

Antal indlæg : 1075


Tilbage til toppen Go down

I mean no harm... (Bambi) (XXX) Empty Sv: I mean no harm... (Bambi) (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 7 Sep 2014 - 15:21

Hun rullede øjnene og åbnede dem, blot for at betragte ham stille "lad os bare putte det sådan her, havde du ikke været god til det, så lå du på gulvet med et blåt øje...så læg endelig bare to og to sammen" Hun stønnede svagt, gøs og sukkede. Det var sjældent nogen mand havde givet hende så meget nydelse uden at det var noget seksuelt. Hun klukkede stille over hans ord, og rystede på hovedet. Hvis der var noget hun ikke var lige nu, så var det anspændt, specielt som hans hænder gled over hendes krop.
En rumlen fra hendes bryst begynde at forme sig, et tydeligt tegn på at lige netop det sted omkring nakken var noget hun kunne lide. Hun udstøtte lyde for at vise hvor meget hun nød hvad han gjorde, også i tegn af hun ubevidst trykkede det pågælende punkt af sin krop op mod hans hånd. Hun brummede og det var næsten som om hendes ulv tog halvt om halvt over, da hun ubevidst gjorde sig mere til for ham.

I løbet af ingen tid, efter han havde udtalt de ord, fik hun rykket sig fra at ligge på maven, til nu at ligge på ryggen. Hun så på ham med nysgerrige øjne, og to udspillede pupiller. Hun bed sig i læben, samtidig med at der stille begyndte at forme sig et smil på hendes læber "mhh så det mener man, hvilke andre steder refererede du da til, ud over arme og ben" spurgte hun åndeløst. Hun rev elastikken ud af håret, så det brune hår krøllede omkring hendes ansigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I mean no harm... (Bambi) (XXX) Empty Sv: I mean no harm... (Bambi) (XXX)

Indlæg af Nightrage Søn 7 Sep 2014 - 15:33

Han kom med hvad der blandt ulve blev betragtet som en anerkendende knurren for at vise han kunne lide det. Han tog stille hendes ene hånd og lagde på hans ben imens hans hænder fik endnu en omgang olie. Kort viste han på sig selv imens han forklarede: "Der er rigtig mange steder folk glemmer. Såsom toppen af brystkassen eller ansigtet. Men så vil jeg da fortsætte så længe jeg undgår en på hovedet" Han blinkede drillende til hende imens han tog hendes ene hånd og begyndte at massere den. Massage af hånden tog ikke så lang tid men det var stadig et følsomt område så selvfølgelig ville det mærkes dejligt. 

"Hvis jeg nu starter med armene så kan du selv tænke over hvad du vil have masseret i mellemtiden ikke sandt?"
Det var meget tiltalende med de små signaler om hvordan hun gjorde sig til for ham. Men så igen han gjorde jo sådan set det samme for hende også. Han masserede hele armen med samme princip som før. På intet tidspunkt forlod hans hænder hendes arm. Han tog hele armen i lange nydende men faste bevægelser så hele armens muskler fulgtes ad. På toppen af armen, lavede han indimellem nogle cirkulære bevægelser med sine fingre som om den rare fornemmelse skulle forbinde arm og skulder. 

Når han sad og tænkte over det, var det længe siden han havde været så intim med en anden som nu. Ikke fordi han ikke ville. Men fordi de fleste han mødte af sin egen art ville slås. Og mange af dem var mere vilddyr end respektable varulve. Så han lod sig selv for første gang i lang tid nyde øjeblikket
Nightrage
Nightrage
Proficient (Rank 15)

Bosted : En pæn men beskeden lejlighed

Antal indlæg : 1075


Tilbage til toppen Go down

I mean no harm... (Bambi) (XXX) Empty Sv: I mean no harm... (Bambi) (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 7 Sep 2014 - 15:45

Hun knurrede ligeså selv, dybt nede fra brystet. Havde han været et menneske, var det næppe han ville havde fået lov til at gå så langt og om ikke andet, var det næppe hun ville gå så langt med ham, for hans nydelse, men mere sin egen. Hun bed sig i læben, som han forklarede hvordan det ville foregå og nogle steder folk ikke kendte til. Hun så ned mod sin egen hånd og derefter på ham, som han masserede hendes hånd i stedet. Hun kunne hurtigt opfange han ligesom hende selv lagde nogle fine små signaler, der enlig pegede hen mod et fint emne. Som ulve, havde varulve en ganske ferm lugtesans, selv i deres menneskeform. Så hendes ophidselse var i den grad nem at opfange i luften, selv for hende selv.
Hun kneb øjnene sammen, betragtede ham med de udspillede pupiller, der i den grad fortalte om hvilke stadie hun var i. Hun fik hurtigt revet sig væk fra hans hænder, men valgte i stedet at lægge armene om hans hals, også benene om hans liv "mhh jeg må sige dine hænder er i sandhed magiske..I wunder if other parts of you body has the same magic" sagde hun og den sidste del på perfekt engelsk, og en gammel accent der i den grad viste at Frankrig ikke var hendes hjemland.

Hun flettede sine fingre ind i hans hår, hævede øjenbrynet som hendes øjne gled fra hans øjne til det punkt lige under han næse. Det var enlig længe siden hun havde været så intim med en anden af hendes egen art. Som regel var det bare nogle mennesker, som hun ligeså hurtigt smed ud igen, efter at havde fået hvad hun ville. Hun var ikke meget for at knytte sig til folk, specielt mennesker...men så igen der skulle vel også en speciel person til for at vende ens synspunkt på det hele.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I mean no harm... (Bambi) (XXX) Empty Sv: I mean no harm... (Bambi) (XXX)

Indlæg af Nightrage Søn 7 Sep 2014 - 16:42

Han grinede meget lavt i følge af en nydende knurren som hun gav udtryk for hvad massagen egentlig gjorde ved hende. Det generede ham ikke det mindste og det lå alligevel i deres respektive natur at give efter for den slags signaler og indtryk. Hendes ophidselse var klart at fange for hans følsomme næse hvilket kun gjorde den lystne knurren mere markant.
Selv for varulve var det de var i gang med noget ganske særligt. Det var meget sjældent at man var så subtil. Det var oftest meget mere direkte. Men det her gjorde så absolut ingenting for Charlie. Han nød det til fulde

Da hun nærmest sprang op på ham, blev han ganske vist lidt overrasket men hans smil voksede stødt. Han inhalerede nærmest hendes ophidsede duft, hvilket var stærkt berusende. Langsomt slikkede han sig om munden og lagde hænderne på hendes lænd. Med en tydelig accent hvor han var fra sagde han: "There is only one way to find out isn't there.... Might even help myself to some magic...."


Med en fast bevægelse trak han hendes bagdel tættere på sig imens han kørte læberne op af hendes hals nærmest som om han smagte på det begær der var mellem dem lige nu. Så kiggede han dybt i hendes øjne med en glød kun set blandt de største alfaer. Men det var ikke præget af dominans. Mere at han fuldt ud var med på hvad hun ville. For at vise interesse endnu en gang, satte han sine læber så tæt på hendes at hun ville kunne mærke varmen fra dem. Dog uden at røre helt
Nightrage
Nightrage
Proficient (Rank 15)

Bosted : En pæn men beskeden lejlighed

Antal indlæg : 1075


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum