Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning]

Go down

Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning] Empty Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning]

Indlæg af Gæst Man 10 Nov 2014 - 21:14

Greeting dear mortals and immortal beings!

Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning] Tumblr_lvnikmK6BS1qbm4md


Så efter en lang pause, eller rettere en masse tid hvor jeg har skiftet Nádia ud, både navnemæssigt, men også FC mæssigt...så føler jeg endelig jeg har fundet den rette FC til hende, samt den helt rigtige karakter. Det eneste jeg mangler er nogle at emne med....så yeah jeg jeg følte vel samtidig også det at smide en lille søgning af sted, var på tide jeg smider en søgning afsted, og får søgt noget til min kære Nádia her. Hun er da endelig klar på banen også selvom jeg skal skrive nogle ting i profilen, så føler jeg da hun er i fin stand til at kunne klarer sig ude omkring jer fantastiske folk! Så hver da endelig søde og tag imod hende...for mangler i den grad emner til hende!!!!!

Krav

- Længden Jeg kan rigtig godt lide en god længde, bare så man har noget at skrive tilbage på. En god længde på de 200-500 er da altid dejlig, for så har man en hel del at skulle svare tilbage på. Selvfølgelig har vi alle lorte dage, hvor kreativiteten bare ligger i bund...shit happens også tager man den derfra, bare at det ikke hele tiden er under de 200 ord.

- Anime Altså jeg har intet imod folk, som gerne vil bruge Anime som Fc og det er ikke for at virke ond...men jeg kan bare ikke emne med folk, som ikke bruger en IRL FC...jeg føler vel jeg ikke kan forestille mig emnet og derved har jeg utrolig svært ved, at svarer.

- Komma, punktum Jeg er ikke selv perfekt til det, men bare de er der...jamen så brokker jeg mig ikke, heller det flere end det få :)


About the vampire

Nádia er en ældre vampyr, som i den grad har lært at leve i det nye samfund...også selvom hun engang imellem savner et korset eller det ligene. Hun er en bestemt kvinde, der ikke er bange for at sige sin mening også selvom hun blev født ind i en tid hvor kvinderne virkelig ikke havde meget at sige. Hun kan være kærlig overfor dem hun ønsker, samtidig kan hun også optræde drillende og direkte legesyg. Mange vil endda mene de ikke helt ved hvor de har hende, fordi hun ofte skifter mellem venlig til direkte manipulerende i løbet af ingen tid. Hun har før udtalt sig, hun gør mange ting for at overleve. Hun er også en ganske typisk vampyr, hvilket vil sige hun har intet imod at dræbe, hvilket hun gerne gør...under mange situationer. Da hun så samtidig blev født som djævel, har hun været vant til at være en kold kvinde, der hellere end gerne vil manipulere med dem tæt på hende. Dog kan man være sikker på, at det sekund man er kommet helt ind i hendes inerkreds, så bliver man der skam også. I sine unge dage, blev hun kaldt: the blood countess, hvilket enlig også bare viser hvor koldblodig hun kan være. Hun optrådte som en kvindelig seriemorder da hun var omkring de 200 og dette fortsatte hun med i nogle år, til det blev kedeligt. Alt i alt er Nádia, en begavet kvinde, der ikke er bange for at dræbe...men der på samme tid også har et kærligt hjerte, ligeså snart man kommer helt ind til det.


Søger

- Maker Jeg søger i den grad en skaber til Miss Khariskówa her. Jeg har endnu ikke besluttet hvornår hun blev skabt, men blot at hun blev skabt i Bulgarien for mindst 600 år siden. Derfor er kravene vel for dette, at vedkommende er over de 600 år gammel, resten kan vi finde ud af. Jeg har ikke helt lagt detaljer i, om hun var tæt på sin skaber eller hvorfor han/hun skabte hende, men jeg er da sikker på vi nok skal kunne finde på noget spændende

- Lovers Hun er en kvinde, der elsker selvskabet af både mand og kvinde, så en elsker eller to kunne vel godt blive brug for. Om "forholdet" mellem hende og hendes elsker bliver mere end bare det...jamen det må tiden vel vise. Jeg gider ikke det med, at sætte kæreste eller ligene ind, da man aldrig ved om ens karakter spiller godt med hinanden. Så vel bare lade tiden vise om det er dem der skal være sammen eller ej :P

- Venner/Veninder Nogle gamle venner/bekendte, som hun evt. kunne se igen eller blot nogle hun møder nu og falder i snak med, alt i alt blot en form for bekendskab. Om de så bliver tætte, er vel lige som den øverste, noget tiden må vise, men de kan sagtens være gamle venner/veninder som mødes igen efter lang tid

- Gamle flammer Nu har hun levet længe, så man kan ikke slippe for nogle gamle flammer. Om det så er fordi de var en fortids udgave af friends with benifits eller rent faktisk havde et forhold til hinanden, som i kærester eller det ligene...det kan vi skam finde ud af....det er blot en form for forbindelse til hendes fortid

- Flatemate i øjeblikket bord hun i en penthouselejlighed, men en fin bofæller kunne vel være dejligt, om ikke andet er det en som hun også kan udvikle et andet forhold til (venner, flirt osv.) Da hun samtidig er så velhavende, vil hun højest tænkelig ikke bede om leje, så vedkommende bord gratis, blot de respektere hendes regler.

- Andet Det var lige hvad jeg søgte overordnet, men hvis i har nogle ideer...jamen så lytter jeg gerne :) Alt kan jo ske, som man siger det er kun fantasien som sætter grænserne


Men yeah, jeg håber da at høre fra jer :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning] Empty Sv: Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning]

Indlæg af Gæst Tirs 11 Nov 2014 - 17:59

Ingen?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning] Empty Sv: Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning]

Indlæg af Gæst Tors 13 Nov 2014 - 18:09

hold da op....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning] Empty Sv: Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning]

Indlæg af Gæst Tors 13 Nov 2014 - 20:37

Im in! Måske kunne Maze gå som en lover?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning] Empty Sv: Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning]

Indlæg af Gæst Tors 13 Nov 2014 - 21:11

JUHU *highfive man!*

og ja det kunne han da sagtens! hvad har du i tankerne...altså møder de hinanden lige nu eller har de haft denne ting i gang i noget tid?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning] Empty Sv: Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning]

Indlæg af Gæst Tors 13 Nov 2014 - 21:18

Måske har de mødtes et par gange, men der ikke er sket noget mellem dem før nu? Jo måske et kys eller to før hen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning] Empty Sv: Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning]

Indlæg af Gæst Tors 13 Nov 2014 - 21:20

jo det kan vi da sagtens sige!

så hvad hvordan skal de mødes nu? og hvor?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning] Empty Sv: Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning]

Indlæg af Gæst Tors 13 Nov 2014 - 21:30

Måske på diskoteket? eller en random bar? Måske genkender hun ham da han sikkert sidder sammen med nogle tøser

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning] Empty Sv: Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning]

Indlæg af Gæst Tors 13 Nov 2014 - 21:32

mhh så altså hun kommer ind på en bar og ser ham sidde med et par tøser? mhh kan vi skam godt sige

- btw kunne du evt. starte? du ved give scenen på hvor hvordan han sidder med dem osv.?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning] Empty Sv: Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning]

Indlæg af Gæst Tors 13 Nov 2014 - 21:32

Kan jeg godt, Diskoteket eller en bar ?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning] Empty Sv: Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning]

Indlæg af Gæst Tors 13 Nov 2014 - 21:33

jeg tænker en bar

hvilket navn kalder hun ham ved?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning] Empty Sv: Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning]

Indlæg af Gæst Tors 13 Nov 2014 - 21:36

Super!

Måske et som kun hun bruger? måske er hun den eneste der kender hans rigtige navn, men bare kalder ham Maze?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning] Empty Sv: Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning]

Indlæg af Gæst Tors 13 Nov 2014 - 21:38

vi kan da sagtens sige hun er den eneste der kender til hans rigtige navn :) og jo det kan hun da sagtens!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning] Empty Sv: Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning]

Indlæg af Gæst Tors 13 Nov 2014 - 21:38

Super! opretter nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning] Empty Sv: Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning]

Indlæg af Gæst Tors 13 Nov 2014 - 21:40

du er en skat!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning] Empty Sv: Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning]

Indlæg af Gæst Tors 13 Nov 2014 - 22:52

Jeg er frisk i morgen, lige nu er jeg for træt til tænke på plot, men håber du kan vente til i morgen? c:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning] Empty Sv: Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning]

Indlæg af Gæst Tors 13 Nov 2014 - 22:54

JUHU ENDNU EN PERSON *highfive man!*

men jo selvfølgelig kan jeg da det!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning] Empty Sv: Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning]

Indlæg af Gæst Søn 30 Nov 2014 - 16:28

Ellers andre?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning] Empty Sv: Emne for vampyren [Emne-,Plot- og Relationssøgning]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum