Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Emne-/plot-/relationssøgning til C.C.

3 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. Empty Emne-/plot-/relationssøgning til C.C.

Indlæg af C.C. Man 24 Aug 2015 - 16:37

Hey alle sammen, nu hvor C.C. er klar til at være på, vil jeg gerne søge nogle plots, emner og evt. relationer, så kig nedenunder for at se lidt mere om ham.

Cecil, kendt som C.C. blandt sine venner og kollegaer er født som varulv, og har dealet med det siden sin fødsel. Dem omkring ham ved egentlig ikke så meget udover at han som 15-årig kom alene til Di Morga med de penge han nu en gang havde taget fra sine forældre, og at han herefter har klaret sig selv - ikke altid på en god måde, men han er i hvert fald stadig i live. Han har haft en del shady business kørende, men snakker ikke rigtigt om hvad han helt præcist har haft gang i for at skaffe penge til at overleve. Nu arbejder han så lovligt som man nu kan, og er bl.a. kendt for også at tatovere og pierce magiske væsner, som ellers har problemer med at de heler for hurtigt. Derudover arbejder han på en café om morgenen og formiddagen, for at tjene lidt ekstra i de stille timer hvor der ikke kommer så mange kunder i hans egen butik. Så udover den månedlige transformation fra menneske til ulv, og de særheder, som følger med lever han et nogenlunde normalt liv.

Og naturligvis, vil jeg ikke have at han bliver alt for komfortabel.

Jeg vil gerne have noget plot op at stå med ham, og det kan være alt fra at slås op territorium, til at møde en fra hans fortid, som har noget på ham eller at der er nogen, som kommer og vil have lavet en tatovering, eller bestiller en kop kaffe på hans andet arbejde.

Her er et par lidt sjove, hverdags-idéer, som kunne tages op, hvis du ikke har noget stort plot i tankerne.


  • Din karakter kommer rimeligt ofte på caféen om formiddagen, og C.C. staver konsekvent deres navn forkert uanset hvor mange gange de staver det for ham, kun for at få dem til at snakke med ham under sin vagt
  • Det er første gang din karakter er på caféen og C.C. synes de ser sød ud, og skriver derefter lamme pick-up lines på deres bon/krus for at få deres opmærksomhed (af hensyn til hans romantiske tiltrækning, ville en mand være bedst i det her tilfælde)
  • Din karakter, eller en af din karakters venner skal have lavet sin første piercing/tatovering og besvimer/får det dårligt efterfølgende, så C.C. tager dem med op i hans lejlighed for at sikre sig at de er okay.


Så C.C. behøver ikke at være farlig bare fordi han har nogle tatoveringer og piercinger!
Andre, lidt mere seriøse idéer kunne være


  • Din karakter kendte C.C. i hans unge dage, i en periode hvor han næsten altid var høj på stoffer, og muligvis også var prostitueret - om de var en del af det, eller bare genkender ham er op til dig
  • C.C. er på druktur med sine to venner, og kommer i problemer ved at provokere de forkerte personer
  • En uge op til fuldmånen har C.C. store problemer med at fungere og har brug for hjælp pga. hvor dårligt han har det (kun hvis de er venner på forhånd ofc.)


Men andre idéer er også tilladte! Jeg er ikke så kræsen med hvad du skal eller ikke skal kunne, men ok stavning/grammatik og minimum en 200-300 ord, så er jeg en glad gris.


Sidst rettet af C.C. Man 24 Aug 2015 - 17:30, rettet 1 gang
C.C.
C.C.
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed på 1. sal i Terre, lige over hans butik

Antal indlæg : 146


Tilbage til toppen Go down

Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. Empty Sv: Emne-/plot-/relationssøgning til C.C.

Indlæg af Gæst Man 24 Aug 2015 - 17:20

Jeg kan godt smide Aia ind, men så må du forberede dig på lidt svartid, da mit liv roder lidt lige nu. Jeg skal nok gøre et forsøg på at svare hurtigt.

Da Aia er meget beskyttende og temperamentsfuld af natur tænker jeg, at det måske kunne være interessant med den drugtur. Måske kunne Aia hjælpe? Det kunne også være, at det var HENDE, de provokererede.

Hvis der er noget andet du hellere vil - eller ikke er interesseret - så bare lige skriv det :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. Empty Sv: Emne-/plot-/relationssøgning til C.C.

Indlæg af C.C. Man 24 Aug 2015 - 22:29

Hmm, ja det er et godt spørgsmål om hun skal hjælpe C.C. eller komme op og toppes med ham... Det er egentlig op til dig for at være ærlig, alt efter hvad du vil udsætte Aia for c:
C.C.
C.C.
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed på 1. sal i Terre, lige over hans butik

Antal indlæg : 146


Tilbage til toppen Go down

Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. Empty Sv: Emne-/plot-/relationssøgning til C.C.

Indlæg af Gæst Tirs 25 Aug 2015 - 7:56

Altså Aia har en stor del af løvens styrke, selv når hun er i menneske form. Så det kunne være meget interessant at de kom op og slås c:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. Empty Sv: Emne-/plot-/relationssøgning til C.C.

Indlæg af C.C. Tirs 25 Aug 2015 - 9:15

Let's do it then! :b Hvem laver så? Og hvor skulle de evt. mødes?
C.C.
C.C.
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed på 1. sal i Terre, lige over hans butik

Antal indlæg : 146


Tilbage til toppen Go down

Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. Empty Sv: Emne-/plot-/relationssøgning til C.C.

Indlæg af Gæst Tirs 25 Aug 2015 - 14:40

Tænker, at hvis C.C. har været på diskotek eller lignende med sine venner, kan de måske møde hende på vej fra et sted til et andet? Aia holder mest af byen om natten, når der ikke er så mange mennesker ude - og dem der er, er meget nemme at stjæle fra.
Hvis du gider starte det, vil jeg være så lykkelig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. Empty Sv: Emne-/plot-/relationssøgning til C.C.

Indlæg af C.C. Tirs 25 Aug 2015 - 15:13

Will do, jeg sender en pb når det er lavet
C.C.
C.C.
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed på 1. sal i Terre, lige over hans butik

Antal indlæg : 146


Tilbage til toppen Go down

Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. Empty Sv: Emne-/plot-/relationssøgning til C.C.

Indlæg af Denja Fre 28 Aug 2015 - 22:08

vis du stadig søger emner vil jeg gerne stille Denja til rådighed :D
Denja
Denja
Novice (Rank 3)

Bosted : En 3 værelset lejlighed i Terre

Antal indlæg : 28


Tilbage til toppen Go down

Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. Empty Sv: Emne-/plot-/relationssøgning til C.C.

Indlæg af C.C. Fre 28 Aug 2015 - 22:56

Det har jeg altid Denja! c:
Har du nogle bestemte idéer?
C.C.
C.C.
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed på 1. sal i Terre, lige over hans butik

Antal indlæg : 146


Tilbage til toppen Go down

Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. Empty Sv: Emne-/plot-/relationssøgning til C.C.

Indlæg af Denja Søn 30 Aug 2015 - 16:49

Denja leder efter et job, det kunne være han kunne hjælpe hende med at finde et?

ellers kunne det være at de mødes på den café han arbejder på og falder i snak på en eller anden måde
hvor efter emnet de snakker om kan komme ind på tatoveringer, da Denja gerne vil have en og så kunne han måske lave den? :)

har du noget du kan bruge Denja til måske? :)
Denja
Denja
Novice (Rank 3)

Bosted : En 3 værelset lejlighed i Terre

Antal indlæg : 28


Tilbage til toppen Go down

Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. Empty Sv: Emne-/plot-/relationssøgning til C.C.

Indlæg af C.C. Man 31 Aug 2015 - 9:31

Nummer to lyder som et meget godt bud, om ikke andet, kan hun jo spørge ind til hvor han har fået lavet nogle af sine tatovering, fordi hun skal finde en, der kan lave hendes? Efter det kunne de evt. blive gode venner eller bekendte! c:
C.C.
C.C.
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed på 1. sal i Terre, lige over hans butik

Antal indlæg : 146


Tilbage til toppen Go down

Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. Empty Sv: Emne-/plot-/relationssøgning til C.C.

Indlæg af Gæst Tirs 8 Sep 2015 - 20:04

Well hello!!!

Jeg vil super gerne emne med dig! Tænker noget flirtende? Nu ved jeg ikke om skønne C.C. kan være dominerende, hvis ikke så noget venskab?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. Empty Sv: Emne-/plot-/relationssøgning til C.C.

Indlæg af C.C. Tirs 8 Sep 2015 - 22:15

C.C. kan sagtens være dominerende, da det ligger lidt i hans natur efterhånden og en flirt ville absolut ikke være helt ude af billedet! Så er det bare under hvilke omstændigheder de skulle mødes?
C.C.
C.C.
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed på 1. sal i Terre, lige over hans butik

Antal indlæg : 146


Tilbage til toppen Go down

Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. Empty Sv: Emne-/plot-/relationssøgning til C.C.

Indlæg af Gæst Tirs 8 Sep 2015 - 22:20

Jamen perfekt!!

Mhh en nat i byen? (Diskotek)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. Empty Sv: Emne-/plot-/relationssøgning til C.C.

Indlæg af C.C. Tirs 8 Sep 2015 - 22:27

Lyder som et godt bud.

Hvem starter så??
C.C.
C.C.
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed på 1. sal i Terre, lige over hans butik

Antal indlæg : 146


Tilbage til toppen Go down

Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. Empty Sv: Emne-/plot-/relationssøgning til C.C.

Indlæg af Gæst Tirs 8 Sep 2015 - 22:28

Kunne du være en skat og starte det?

Per sted tænker jeg et diskotek i terre?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. Empty Sv: Emne-/plot-/relationssøgning til C.C.

Indlæg af C.C. Tirs 8 Sep 2015 - 22:37

Okay, jeg sender et link i en pb når det er lavet!
C.C.
C.C.
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed på 1. sal i Terre, lige over hans butik

Antal indlæg : 146


Tilbage til toppen Go down

Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. Empty Sv: Emne-/plot-/relationssøgning til C.C.

Indlæg af Gæst Tirs 8 Sep 2015 - 22:43

Smukt! Jeg glæder mig allerede!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. Empty Sv: Emne-/plot-/relationssøgning til C.C.

Indlæg af Gæst Lør 12 Sep 2015 - 0:26

Tænker at Matt ville padde godt ind som en der ofte komme på cafe'en. Det. Med at C.C skulle skrive hans navn forkert er nok lidt svært, da man skal værre temmelig ordblind for ikke at kunne stave til Matt XD men det er selvfølgelig op til dig. Men Matt ville helt sikkert ikke have noget imod at få nogme små beskeder

Så tænker noget flirt?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. Empty Sv: Emne-/plot-/relationssøgning til C.C.

Indlæg af C.C. Lør 12 Sep 2015 - 0:53

Det kunne vi sagtens lave noget med! Vi kan eventuelt sige at Matt muligvis har været der et par gange, og at det er noget C.C. har gjort hver gang han havde en vagt, og så bygge videre derfra?
C.C.
C.C.
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed på 1. sal i Terre, lige over hans butik

Antal indlæg : 146


Tilbage til toppen Go down

Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. Empty Sv: Emne-/plot-/relationssøgning til C.C.

Indlæg af Gæst Lør 12 Sep 2015 - 2:18

Det kunne vi sagtens sige. Matt har det med at haave en del stam steder, alt efter hvad han skal! Så han kan sagtens ha været kommet der maange gange!
Men hvilke slaks beskeder er det C.C skriver? For Matt ville nok reagere allerede første gang, hvis det var et frækt tilbud eller noget X'D
Men små søde beskeder der ville han nok bsre tænke at alle fik dem.?

Men skal vi sige det er en aften Matt er der? Så kunne de eventuelt rykke videre når C.C. har fri :p

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. Empty Sv: Emne-/plot-/relationssøgning til C.C.

Indlæg af C.C. Lør 12 Sep 2015 - 2:29

Tror mest C.C. ville bruge lamme Pick-up lines såsom "your dad must be a drug-dealer, 'cause you're dope," men kunne sikkert også finde på at efterlade en sød besked til at muntre Matt op hvis han så ud til at have en hård dag?

Men yeah, det lyder som en god ide!

C.C.
C.C.
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed på 1. sal i Terre, lige over hans butik

Antal indlæg : 146


Tilbage til toppen Go down

Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. Empty Sv: Emne-/plot-/relationssøgning til C.C.

Indlæg af Gæst Lør 12 Sep 2015 - 2:36

Super! Jamen så er det vil det? Så kan vi ko altid snakke om det hvis vi kommer på noget :)
Hvem skal oprette?
Hvis jeg skal, bliver det først i morgen ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. Empty Sv: Emne-/plot-/relationssøgning til C.C.

Indlæg af C.C. Lør 12 Sep 2015 - 2:40

Jeg kan sagtens oprette det, men det bliver først imorgen ^^
C.C.
C.C.
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed på 1. sal i Terre, lige over hans butik

Antal indlæg : 146


Tilbage til toppen Go down

Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. Empty Sv: Emne-/plot-/relationssøgning til C.C.

Indlæg af Gæst Lør 12 Sep 2015 - 2:46

Bare helt i orden ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. Empty Sv: Emne-/plot-/relationssøgning til C.C.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum