Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Let's get this party started! - Emne søgning. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Let's get this party started! - Emne søgning. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Let's get this party started! - Emne søgning. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Let's get this party started! - Emne søgning. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Let's get this party started! - Emne søgning. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Let's get this party started! - Emne søgning. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Let's get this party started! - Emne søgning. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Let's get this party started! - Emne søgning. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Let's get this party started! - Emne søgning. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Let's get this party started! - Emne søgning. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Let's get this party started! - Emne søgning.

2 deltagere

Go down

Let's get this party started! - Emne søgning. Empty Let's get this party started! - Emne søgning.

Indlæg af Evelyn Swift Tirs 6 Jan 2015 - 17:42

Let's get this party started! - Emne søgning. Tumblr_lyg9coEQsO1qfqzs8o1_500

Så, ja.. Jeg sidder lidt og er ved at springes over at jeg gerne vil i gang med min karakter Evie igen. Har en masse idéer, men ingen rigtig at udføre dem samme med. Hvilket i sidste ende, jo er sjovest!

Vil dog starte ud med at sige, jeg er ikke den super hurtigste til at svare i emner. Dit svar skal nok komme, det lover jeg dig! Desuden bliver jeg ikke sur hvis man giver mig en reminder en gang i mellem. Men vil selvfølgelig gøre mit bedste for at svare så hurtigt som muligt.

Men hvad søger jeg så?
JO! Nu skal i høre, jeg har opbygget min karakter på, at en meget gammel dæmon har taget bolig i hendes krop, da denne dæmon ikke kan klare sig uden en menneskelig vessel. Dette vil sige, at Evie trods at hun er ved at have nået en ret pæn alder, ikke ældres lige som almindelige mennesker. Selvom at det er det hun i virkeligeheden er bag kulissen. Derfor er der to slags kvinder man kan emne med, dæmonen som er ondskabsfuld helt ind til knoglerne, og der elsker at se andre lide. Der ud over har hun også overtaget organisation Paradox.
Så er der den menneskelige kvinde, som der prøver desperat at komme ud af sin aftale med dæmonen, som hun indgik i panik om at dø da den tidligere leder af Paradox dræbte hende ud af noget som kedeligt som jalousi. Så det er lidt indsider vide omkring kvinden i kan komme til at emne med. Håber ikke i er faldet af stolen endnu og tænker, det gider jeg sgu ikke emne med!

Hvad for nogle plots søger jeg så?
Jeg søger plots for mennesker her på siden der kunne tænke sig at blive en del af tyve gruppen Paradox. Det vil sige eksperter inde for det bestemt felt. Også gerne andre klaner/organisationer hun kan indgå partner skab med.

Søger også gerne plots med folk der måske møder den menneskelige Evie, nogle der eventuelt kan hjælpe hende med at komme ud af denne pagt hun har lavet.

Søger faktisk generelt alt til min lille søde Dæmon. Så hvis du har en idé kom frisk! Søger, venner, fjender, elskere, folk hun kan få lov til at torturer. What ever! Hvad du end begære tænker jeg nok vi kan komme på en løsning

Så, håber at høre fra nogle emne glade folk!
Peace.
Evelyn Swift
Evelyn Swift
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Når hun ikke sover på kontoret, har hun nu købt et hus som er bygget ind et sted i bjergkæden.

Antal indlæg : 117


Tilbage til toppen Go down

Let's get this party started! - Emne søgning. Empty Sv: Let's get this party started! - Emne søgning.

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jan 2015 - 23:05

MUHAHA, got cha! XD

jeg er bestemt frisk, kære Evelyn *knækker knoer* og hvad slår vi så på blot idag? hehe :3

hmm.. i will give you 3 offers! XD

the lover!: det kunne da være spændende, at Kuuma måske falder for hende's charme, imod de fleste odds eller hun måske falder for den store varulv's charme? hvem ved, måske er kemi'en den rigtige, ellers er partner og friend altid en mulighed?

the partner: Kuuma arbejder for Libra, imod mafia'en, og finder godt i dette arbejde, men han søger også gerne andre, måske kan Evelyn opsøge Kuuma, efter at have hørt om ham og han's lille kobbel mande varulve ( + naya og Noira, men de ikke en del af kamp enheden, og er faktisk real players, fuck yea! XD ), dog er de kendt som ''enforcers'' AKA Guns for hired, så hvis Paradox har brug for folk til og være ''security'' for en sum penge, så er Kuuma og han's mænd friske, så længe det ikke indstrider sig med han's arbejde for Libra, Libra kommer i første række :P

the friend: kan være de på en eller anden måde bliver venner, måske mødes de i byen, måske stjæler hun noget fra ham, som han vil have tilbage, og vil kæmpe for, måske han's billede af han's forældre, the fuck i know what i thief steals? im a fraking soldier! XD men ellers kan vi sagtens finde på noget? :3

og så hva du selv ellers vil

hilsen Teddy! ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's get this party started! - Emne søgning. Empty Sv: Let's get this party started! - Emne søgning.

Indlæg af Aiden Ons 7 Jan 2015 - 2:13

Hey jeg er også frisk på et emne med dig Evelyn. ^^
Min første tanke af ide var muligvis at lade Aiden og evelyn mødes, lade dem skabe et godt forhold til hinanden, som så på et eller andet tidspunkt måske bliver ødelagt af dæmonen der nu engang bor i hende.

Altså dæmonen der ser sit snit til at torturere Aiden i forbindelse med at han "sænker sit forsvar" fordi han stoler på Evelyn.

Men ja simpelthen få dem til at skabe et "ambivalent" forhold hvor der er et godt forhold mellem Aiden og Evelyn som dæmonen sørger for at udnytte for at skade Aiden.

Det var lige en ide, ellers er jeg altid frisk på at snakke om andre muligheder. ^^
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Kælder lejlighed i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 125


Tilbage til toppen Go down

Let's get this party started! - Emne søgning. Empty Sv: Let's get this party started! - Emne søgning.

Indlæg af Evelyn Swift Ons 7 Jan 2015 - 17:21

Kuuma skrev:MUHAHA, got cha! XD

jeg er bestemt frisk, kære Evelyn *knækker knoer* og hvad slår vi så på blot idag? hehe :3

hmm.. i will give you 3 offers! XD

the lover!: det kunne da være spændende, at Kuuma måske falder for hende's charme, imod de fleste odds eller hun måske falder for den store varulv's charme? hvem ved, måske er kemi'en den rigtige, ellers er partner og friend altid en mulighed?

the partner: Kuuma arbejder for Libra, imod mafia'en, og finder godt i dette arbejde, men han søger også gerne andre, måske kan Evelyn opsøge Kuuma, efter at have hørt om ham og han's lille kobbel mande varulve ( + naya og Noira, men de ikke en del af kamp enheden, og er faktisk real players, fuck yea! XD ), dog er de kendt som ''enforcers'' AKA Guns for hired, så hvis Paradox har brug for folk til og være ''security'' for en sum penge, så er Kuuma og han's mænd friske, så længe det ikke indstrider sig med han's arbejde for Libra, Libra kommer i første række :P

the friend: kan være de på en eller anden måde bliver venner, måske mødes de i byen, måske stjæler hun noget fra ham, som han vil have tilbage, og vil kæmpe for, måske han's billede af han's forældre, the fuck i know what i thief steals? im a fraking soldier! XD men ellers kan vi sagtens finde på noget? :3

og så hva du selv ellers vil

hilsen Teddy! ^^

GOT ME!? D: That is indeed scary.
- Jeg hælder ind til videre mest til din mellemste idé, jeg skal dog ikke kunne sige om der skulle ske noget 'romantisk' eller 'venskabeligt' imellem dem. Men Evie er en meget paranoid person og eftersom at lederen af amber sky slog deres tidligere leder ihjel, er dæmonen i Evie bange for at han kommer efter hende næst. Derfor har hun ikke det bedste forhold til Varulve og bestemt ikke engle. Så, alt i alt vil hun være skeptisk over for idéen, men man kan jo altid sige at hun har hørt at de er det bedste inde for deres felt og derfor vælger at kontakte ham, for beskyttelse af deres organisation?

Aiden skrev:Hey jeg er også frisk på et emne med dig Evelyn. ^^
Min første tanke af ide var muligvis at lade Aiden og evelyn mødes, lade dem skabe et godt forhold til hinanden, som så på et eller andet tidspunkt måske bliver ødelagt af dæmonen der nu engang bor i hende.

Altså dæmonen der ser sit snit til at torturere Aiden i forbindelse med at han "sænker sit forsvar" fordi han stoler på Evelyn.

Men ja simpelthen få dem til at skabe et "ambivalent" forhold hvor der er et godt forhold mellem Aiden og Evelyn som dæmonen sørger for at udnytte for at skade Aiden.

Det var lige en ide, ellers er jeg altid frisk på at snakke om andre muligheder. ^^

Jeg ELSKER din idé! Det synes jeg helt bestemt kunne være en rigtig god begyndelse på et rigtig godt plot mellem dem ^^
Evelyn Swift
Evelyn Swift
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Når hun ikke sover på kontoret, har hun nu købt et hus som er bygget ind et sted i bjergkæden.

Antal indlæg : 117


Tilbage til toppen Go down

Let's get this party started! - Emne søgning. Empty Sv: Let's get this party started! - Emne søgning.

Indlæg af Gæst Ons 7 Jan 2015 - 17:24

im a scary motherfucker, i know

det lyder fint med mig, jeg er frisk! ^^ og genere ikke mig, ellers holder de det bare professionelt, som partnere, og Kuuma og han's mænd har intet udstående med Amber Sky, men angriber de, så vil de stille sig imellem xD
og de ikke de bedste, men de er sjældne på markedet, grundet deres erfaring og træning xD

men det lyder fint med mig, vil du så lave, hvor du kontakter dem osv og alt det? ellers laver jeg bare, hvis det er lidt for meget, og nu mener jeg bare sån all round, men yes, du gir lyd fra dig ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's get this party started! - Emne søgning. Empty Sv: Let's get this party started! - Emne søgning.

Indlæg af Aiden Ons 7 Jan 2015 - 17:33

Super godt at du kan lide min ide. xD
Hvad gør vi så med at starte emnet? Hvor skal de mødes og hvordan tænker du?

Jeg skal nok lave emnet. :)
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Kælder lejlighed i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 125


Tilbage til toppen Go down

Let's get this party started! - Emne søgning. Empty Sv: Let's get this party started! - Emne søgning.

Indlæg af Evelyn Swift Ons 7 Jan 2015 - 17:46

Kuuma skrev:im a scary motherfucker, i know

det lyder fint med mig, jeg er frisk! ^^ og genere ikke mig, ellers holder de det bare professionelt, som partnere, og Kuuma og han's mænd har intet udstående med Amber Sky, men angriber de, så vil de stille sig imellem xD
og de ikke de bedste, men de er sjældne på markedet, grundet deres erfaring og træning xD

men det lyder fint med mig, vil du så lave, hvor du kontakter dem osv og alt det? ellers laver jeg bare, hvis det er lidt for meget, og nu mener jeg bare sån all round, men yes, du gir lyd fra dig ^^

Jeg tænker nok det er bedst at jeg starter emnet så? Men hvor skal de mødes henne? Hvor kan hun opsøge ham?

Aiden skrev:Super godt at du kan lide min ide. xD
Hvad gør vi så med at starte emnet? Hvor skal de mødes og hvordan tænker du?

Jeg skal nok lave emnet. :)

Oh du er en skat! - Jeg tænker lidt, at hun i forvirring over hun har fået kontrol over hendes egne handlinger igen, render rundt i byen for at finde ud af hvor hun er, hvad der er sket. Og hun så støder på ham på en eller anden måde? Så enden kunne hun støde ind i ham omkring aften tiden hvor han er ude, ved ikke hvad han tager sig til, om han måske har gået en tur, kommer hjem fra arbejde eller måske har været i byen?
Evelyn Swift
Evelyn Swift
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Når hun ikke sover på kontoret, har hun nu købt et hus som er bygget ind et sted i bjergkæden.

Antal indlæg : 117


Tilbage til toppen Go down

Let's get this party started! - Emne søgning. Empty Sv: Let's get this party started! - Emne søgning.

Indlæg af Gæst Ons 7 Jan 2015 - 17:53

tja, hun kan opsøge ham i lutte á mort, stort set alle barer og diskoteker, så hun kan stort set let opspore dem, da de ikke just prøver og skjule sig, så alle steder hvor man kan få en næve kamp og en drink, vil Evelyn kunne finde dem xD

og yes, lyder fint du laver bare, så svare jeg så hurtigt jeg kan ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's get this party started! - Emne søgning. Empty Sv: Let's get this party started! - Emne søgning.

Indlæg af Aiden Ons 7 Jan 2015 - 17:57

Det lyder helt fint for mig Evelyn, jeg finder et sted, og en grund til hvorfor Aiden er der om aftenen. xD
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Kælder lejlighed i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 125


Tilbage til toppen Go down

Let's get this party started! - Emne søgning. Empty Sv: Let's get this party started! - Emne søgning.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum