Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
To the unknown. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
To the unknown. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
To the unknown. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
To the unknown. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
To the unknown. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
To the unknown. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
To the unknown. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
To the unknown. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
To the unknown. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
To the unknown. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

To the unknown.

Go down

To the unknown. Empty To the unknown.

Indlæg af Gæst Fre 30 Jan 2015 - 20:37

Tid :: 21.30
Sted :: Saint Petersburg Rusland, på et utrolig snuske hotel.
Omgivelser :: Værelset er ikke specielt stort, der double seng hvor at der maks kan være halvanden person i sengen, der er et meget lille bord, to stole, et skab. Der et lille vindue i værelset. Et utrolig lille badværelse, hvor at de fleste fliser er blev ødelagt, der er et mindre bad, en lille handvask, wc.
Påklædning :: Outfit
Vejr :: Det er en utrolig kold aften, temperaturen er nede på minus 20 grader. Der er sne alle steder og vinden blæser en smule.
Emnet er tilegnet Cash.

Han trak vejret ganske kort før at hans tog et kort hive af den smøg som han placeret i mellem hans finger, for blot få timer siden havde han ophold sig i den mindre loungen i Di Morga lufthavn før at flyet havde vendt næsen imod Paris. I selve Paris havde han vente i en time før at han fløj videre imod Rusland. Det havde været en lang flyvetur, fire timer tog det, men han havde vende sig til det. Flyvetyren var altid bedre end bil, tog eller bus. Kort pustede han røgen ud af hans lunger før at han vende hans blik ud af det lille vindue, gaden var næsten øde for liv, kun et par enkelte skikkelser give frem og tilbage, men snart ville disse skikkelser forsvinde fra gaden. Han blikkede ganske kort før at han vendt ansigtet tilbage ind i det lille lokale, igen tog han et kort hiv af smøgen før at han drabet resten af smøgen i det lille askebæger. Det virkede så underlige at være tilbage igen, efter firetyve år var han igen tilbage i Rusland, naturligvis havde hans ankom mærke dette, de viste at han var der, de var næsten ivrige efter at han kom besøgte dem. Men dette måttet vente et par dage i nu, til at begynde med havde han andre planner, han var kommet tilbage til Rusland for bruge tiden med den unge dæmon, Cash.
Det var første gang i flere hundred år at han havde valgt af rejse med en anden person, men her var han samme med den unge dæmon som han havde faldt for i Di Morga. Han havde været tiltrukket af den unge dæmon fra den første dag, lige siden at han var løbet ind ham på Host Clubben. Det var næsten lidt underlige, hvordan at han havde trukket sig selv derind, men det var lykkes. Den gang viste han ikke engang selv hvorfor at han var gået derind, han havde slet ikke haft lyst til sex, sulten havde han heller ikke været den nat, måske var det bare den uendelige kedsomhed som det havde trukket ham derind dengang. Men han var glad for at han kommet derind, det havde været starten på mange eventyr i mellem dem, både gode og dårlige.

Kort lod han blikket gå ud i det lille lokale, dette sted. Det var et snusket hotel, men sådan var det, ind i mellem behøvede det ikke altid at være en luksus. Han var faktisk træt af alt den luksus, han ejet alt hvad han kunne ønske sig tilbage i Di Morga, men her havde han ingenting, de eneste der var tilbage i Rusland var hans statsborgerskab og hans børn, men alt andet lå tilbage i hans fortid. Han lukkede langsom hans øjne før at faldt ind i hans tanker, tanker om alt hvad der var sket siden da, alt det som der ville kommet til ske, fortid og fremtid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To the unknown. Empty Sv: To the unknown.

Indlæg af Gæst Fre 30 Jan 2015 - 22:50

Påklædning::Outfit

______________________________

Der var ikke nogen tvivl om t den lange rejsetid var det hele værd. Blot chancen for at være kommet væk fra Di Morga og hele vejen til Rusland. Et skævt smil kom frem på hans læber som han kom ind på værelset, ganske vidst var der ikke ret meget plads, men der var plads nok til dem… Ham og vampyren. Han kunne mærke hvordan hans hjerte hamrede i brystet på ham. Tanken om at han skulle bruge så mange dage sammen med vampyren gjorde ham nærmest som et lille barn igen, dog uden alle lydende og alle bevægelserne. Med et smil fiskede han en pakke cigaretter op fra lommen af jakken og fik sat en i mundvigen og fik hurtigt fikset sin lighter frem og sat gang i den. Efter en længere flyvetur var der intet bedre end en smøg. Han tog et hiv før han med rolige skridt gik over til vampyren og lod kort en hånd glide over hans skulder før han fortsatte rundt på det værelse de havde fået på hotellet.

Stedet var gammelt, det var der bestemt ingen tvivl om, både møbler og alt andet på hotellet mindede ham om noget fra 70’erne, måske tidligere, men han klagede ikke.. Han nød blot han havde den mulighed for at kunne komme med. Han gik tilbage til Dante og lod noget af asken fra smøgen falde ned i askebægeret før han tog endnu et hiv og så ud. Intet… Gaderne var øde, måske kom der en enkelt person forbi fra tid til anden, men det var ikke fordi der skete meget. Lyden af skridt ude i gangen fik ham til at kaste et hurtigt blik over skulderen, heldigvis ikke nogen der skulle her ind.. Han tog endnu et hiv af sin cigaret og satte sig ved siden af vampyren.

Tanken om hvordan de egentlig var blevet så tætte fik frembragt et smil på hans læber. Han kunne huske dagen på De Host Club og han nærmest var ny på stedet… Så kom denne vampyr. Til at starte med regnede han ikke just med der skulle ske noget den nat, eller for den sags skyld fremadrettet.. De snakkede lidt og han endte med at se vampyren mere og mere. Til sidst kan man vel sige de forelskede sig i hinanden? Måske mere var besat af hinanden.. Han forstød bestemt ikke han sagde ja til at ses flere gange med vampyren og nu sad de her… i Rusland side ved side og røg hver deres cigaret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To the unknown. Empty Sv: To the unknown.

Indlæg af Gæst Lør 31 Jan 2015 - 0:05

Han indåndende kort den tunge duft af den røg som der luften omkring dem, stille åbnende han sine øjne igen. Han lyttede til de trin som Cash lavede, han kiggede der efter på ham i stillehed, før at han lod et smil komme frem på hans læber. Han havde ikke troet af Cash ville tag med ham på rejsen, men her var de, flere tusind kilometer fra Di Morga og den stress som der altid var i byen, Rusland virkede altid så stille når han vendt tilbage dertil, men nu var det en tid hvor krig ikke ligefrem forgik i Rusland. Han kunne stadig huske den kolde krig fra dengang da han forlod landet, men den tid var forbi, alt var tilbage til det fredelige. Han blinkede igen kort, før at hans lod hans øjne gå hen på Cash, han kiggede ganske rolig på den unge dæmon før at han langsomt rettede sig op. ”Jeg er glad for at du gad at tage med mig, det bliver så ensomt når jeg rejser alene, så jeg altid glad for at have dit selskab med, selv hertil.” sagde han kort, roligt lod han en hånd gå igennem hans eget hår. ”Men nu hvor vi er her, hvad skal vi så lave. Der er utrolig mange steder af se, plus at der par vampyrer der gerne vil mødes, hvis vi gider at se dem.” sagde han kort efter.
Når alt kom til alt ville han gerne lad Cash bestemme hvad de skulle lave i Rusland, trods alt kende han selv det hele, der næsten ikke den by som han ikke havde set, for at tale om de steder som han ikke havde været ved. Han havde set alt hvad Rusland kunne byde på. Krig, magtskift, vold, kærlighed, sorg, ja han havde oplevet det hele her, dette var hans hjem, han viste godt at han altid ville vende tilbage dertil, selv når der ikke var noget af vende tilbage til. Men lige nu var han fokus hos Cash, så længe at Cash var der kunne han forlad Di Morga, det ville blot resultere i hans egen undergang, en undergang som han ikke ønsket at møde igen. Man kunne næsten se at han blev smule afhænge af Cash, han hade når han var væk fra Cash i længere tid af gangen, men der var naturligvis stunder hvor at han var nødsage til det, som når han skulle jage, men ellers prøvede han altid på være samme med dæmonen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To the unknown. Empty Sv: To the unknown.

Indlæg af Gæst Ons 4 Feb 2015 - 18:40

Han så kort på Dante med et kort smil inden han tog endnu et hiv af sin cigaret. Vampyrens ord gav ham et smil på læberne ” Jeg er bare glad for at du ville have mig med… ” sagde han inden han pustede røgen ud gennem næsen og fortsatte ” Men kan godt se hvad du mener med at det ville være ensomt” sagde han og sendte ham et kort smil. Der var ikke nogen tvivl om at turen fra Di Morga og her til Rusland, ville være et helvede at tage alene… Ingen at snakke med, ingen at ligge tæt med i sengen om natten. Han kunne ikke forestille sig hvordan det ville være at tage af sted alene, for han var blevet vandt til at Dante altid var ved ham, så at tage nogen steder uden ham… Ville være tæt på umuligt.

” Jeg har aldrig været her.. Så jeg ved ikke hvad der ville værd at se” sagde han med en blid stemme inden han tog det sidste hiv af smøgen og dræbte gløden i askebægeret. Han lod sig selv falde bagover og lå nu hen over sengen på ryggen og så direkte op i loftet. Jo ganske vidst havde han hørt om få steder i Rusland man burde se, men det eneste han kunne huske var Sankt Petersborg plads og Romanov slottet, eller resterne af det… Men ellers ikke.. Han bed sig kort i underlæben inden han vendte blikket mod vampyren ” Romanov slottet måske? Hvis ikke det ligger tusind kilomener væk” sagde han med et smil på læberne. Han ved ikke hvorfor, men han har altid gerne ville se det slot og nu havde han jo muligheden..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To the unknown. Empty Sv: To the unknown.

Indlæg af Gæst Ons 25 Feb 2015 - 21:06

Han lyttede rolige til den unge dæmon, hans ord var rare at høre. Det gav en vis varme i hans ellers så kolde hjerte, næsten ingen havde formode at rør hans hjerte på den måde. Det var kun Cash der kunne dette, han lavede et varmt smile ”Vinter paladset? Det er ikke langt herfra, jeg har ikke besøgt det i næsten… Hvad bliver det, hundred år eller mere, den gang kom jeg der som gæst… Jeg var ven af familien for en tid… men som vi alle ved har jeg været nødsaget til at flytte og skift identitet op til flere gange.. Men ja det skal være en mulighed” sagde han kort før at han lukkede øjnene ”Men kære gå nu ikke alene på eventyr, i dag timerne. Trods alt er du i et land hvor at det kun er få der snakker engelsk og far du vild kan jeg ikke komme ud og finde dig før at solen gå ned” sagde han kort. Han gabte kort der efter, før at han lukkede det lille vindue, og rolig trak at de mørklægnings gardiner for som der var.

”Jeg gå ikke udfra at vi skal uden for mere i aften, det er trods alt vinter og vinteren er kold her i Rusland” han kiggede kort på ham før at han rejste sig op, kort gik han hen og kiggede sig i det lille spejl, lidt efter vendt han sig igen om, hvor efter at han gik over og satte sig på den halv lille seng. ”Jeg savner min lejlighed her i Rusland, men indtil videre må vi klare os med dette. Min lejlighed er i Moskva, men den er ikke tom” sagde han kort før at han begyndt at tage hans sko af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To the unknown. Empty Sv: To the unknown.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum