Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tittle Unknown xD// Untitled // EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tittle Unknown xD// Untitled // EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tittle Unknown xD// Untitled // EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tittle Unknown xD// Untitled // EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tittle Unknown xD// Untitled // EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tittle Unknown xD// Untitled // EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tittle Unknown xD// Untitled // EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tittle Unknown xD// Untitled // EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tittle Unknown xD// Untitled // EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tittle Unknown xD// Untitled // EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tittle Unknown xD// Untitled //

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Tittle Unknown xD// Untitled // Empty Tittle Unknown xD// Untitled //

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 12:37

Sted: Forêt - Skoven
Tid: Aften, omkring en 22 tiden
Dato: IRL
Vejr: kølig brise og måneskin
Omgivelser: skov? xD

Ai stod hjemme i hytten hvor hun vaskede op.. hun skulle tage opvasken i dag, men hun havde først taget sig sammen nu... der gik et stykke tid før hun blev færdig... men hun blev færdig.
hun tog sit forklæde af og kiggede ud af vinduet "hehe det er ikke så sent..." hun smilte for sig selv og gik mod hoveddøren. "jeg går lige en tur...!" råbte hun til de personer der nu var hjemme denne aften.
Ai havde en rød nederdel på og en sort top, indenunder nogle strømpebukser. Hun tog dog sin sorte jakke på det gik ned over numsen og kunne lukkes med knapper...
Hun åbnede døren og gik udenfor, hun blev ved med at gå indtil hun kom til et stort træ i området.
Hun satte sig stille ned, med ryggen op i mod træet "her er så hyggeligt om natten" hviskede hun så til sig selv
Hun lukkede øjnene og lyttede til aften brisen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tittle Unknown xD// Untitled // Empty Sv: Tittle Unknown xD// Untitled //

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 12:56

En spinkel og kynisk skikkelse gik med tunge skridt ind i mod en ukendt skov, drengen som var iført en sort frakke, og havde trukket huen til frakken op over hans hoved, så folk næsten ikke kunne se ham, udover lidt af hans ansigt. Huen dækkede så meget over ham, at det kun var hans ene øje der kunne ses, Untitled også kaldt BB, var næsten lige ankommet til Vie La Mort, et sted han ikke havde hørt om før, men han havde tidligere fundet ud af at hans søster var blevet begravet på kirkegården og senere hen ville han besøge hende. Alene. Han hadet at være i selskab med nogen for det meste efter at han havde mistet sin søster. Elskede store søster, efter at han tænkte tilbage på hende, var han også ret vred på sig selv, han kunne have reddet hende.. men selv efter hendes død, valgte han så selv at død.. hvor han i sidste ende blev til et spøgelse, hvor han hen på natten blev usynlig.. Et kønt syn på et liv. Untitled, var blevet til en dreng, som ikke snakkede særlig meget, der skulle lidt til at få ham til og snakke, han var speciel og andre folk så ham som et mærkelig væsen, som ingen ville kunne forstå. Hans hår var sort, det sad glat hvor noget af hans pandehår sad henne af den ene side og ned over hans ene øje, som gjorde det svært at se ind i hans øjne, hvis nogen ville have øjenkontakt med ham. Ellers havde han sorte stramme jeans på, hvor der hang kæder ned på hver sin side af hans bukser, inden under frakken havde han dog en hvid t-shirts på og et halsbånd rundt omkring halsen. Et halsbånd, som han aldrig tog af sig. Imens at han fortsatte med at gå ind imellem skoven, studerede han jorden, uden at smile, han var ligeglad med hvad folk tænkte om ham, og om hvordan de kiggede på ham. Untitled havde ikke lagt mærke til at der var nogen til stede og alligevel havde han, et sværd siddende på ryggen, som skræmte de fleste vampyrer væk, det var en dræber maskine, et sværd ved navn, Beyond, som tilknyttede til hans rigtige navn. Sværdet hjalp ham også af og til med at finde ud af om folk var en vampyr eller ej, han afskyet vampyrer som pesten og ville med glæde dræbe dem, hvis han fik chancen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tittle Unknown xD// Untitled // Empty Sv: Tittle Unknown xD// Untitled //

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 13:06

//haha, meget tekst xD, du kommer til at klare dig fint herinde//

Ai sad stille og lyttede om der skulle komme nogen, men hun kunne intet høre lige nu.. man ved jo aldrig hvilke syge personer der kunne komme i skoven om natten, og alligevel blev Ai altid fascineret af dem, hun syntes de var spændende fordi de var så mystiske.
Ai åbnede øjnene og kiggede op mod månen.. den var smuk denne aften, næsten fuld men lyst mere end nogen anden aften... hun smilte.
Ai førte blikket ned mod jorden men så op i normal højde igen... hun kiggede om der ikke snart ville komme nogen hun kunne have lidt selskab med, ellers ville hun gå hjem igen da det kan være skræmmende herude om natten. Alen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tittle Unknown xD// Untitled // Empty Sv: Tittle Unknown xD// Untitled //

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 13:35

Untitled nærmede sig et stort træ som stod i skoven, hans ene mundvige veg sig i et skævt smil, da han fandt træet fascinerende, men det forsvandt hurtigt efter at han fik øje på en pige, siddende tæt op af det. Et svagt trak på skulderen og han lod sine røde gylden brune øjne hvile på den ukendte pige. Alt hvad han ikke kendte til, betragtede han som en ukendt skabning. Han satte sig ned på hug og lagde sine hænder på hver sit lår, imens at han så lod sit blik glide rundt, inderst inde kunne han ikke lide når folk gloede på ham og hvorfor skulle pigen så kunne lide det? Hvis der skulle føres en samtale, skulle hun komme til ham. Dog ikke sikkert at han ville svare første gang, hvis at de kom i snak. *Hm, hvor skal jeg tage hen? Kirkegården?.. Nej ikke endnu, må aller først finde mig et hjem* tænkte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tittle Unknown xD// Untitled // Empty Sv: Tittle Unknown xD// Untitled //

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 13:40

Ai gabte lidt og strakte sig så, da hun fik øje på noget sort, for det var lige det eneste hun kunne se lige nu.. en sort frakke med et øje... måske lidt underligt sådan mit om natten..
Hun kiggede mod personen der nok gemte sig under den og begyndte at forstå at han nok ikek var så glad for at man gloede på ham, deraf frakken.
Ai smilte sødt mod ham og fjernede så blikket op mod himlen... hun ville ikke være ond mod personen ved bare at beglo ham hvis nu han ikke kunne lide det... alligevel havde hun lyst til at gå hen og sige hej...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tittle Unknown xD// Untitled // Empty Sv: Tittle Unknown xD// Untitled //

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 13:53

Untitled kunne gætte sig frem til at den ukendte pige blot var et menneske. Da hun virkede meget svag. Men han vidste det ikke med sikkerhed og dog ville han ikke ende med at komme op at skændes. Untitled kiggede op mod himlen og opdagede med forbløffelse, at der var måneskin? Han måtte snart komme i skjul, da hans egen grav ikke var på kirkegården i vie la mort. "Ehm.. har du.. et sted at tage hen?" spurgte han stille, efter at han havde taget sin frakke op i sine hænder og havde gået hen til pigen, som han ikke kendte, han stod nu foran hende, et par skridt væk. Hans hår kunne ses.. også hans ansigt kom mere til syne, da han havde taget sin frakke af, imens at han så lidt afventende på hende.. måske var det lidt for skræmmende for hende, men han måtte bare komme et sted hen, som ikke var udenfor, inden at det blev midnat. Mystisk af ham at han bare snakkede til hende på den måde. Men han var jo heller ikke som sådan van til at være i nærheden af andre folk. "Jeg søger.. ly og læ.. ehm.. jeg har ingen steder at tage hen.. at bo.." mumlede han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tittle Unknown xD// Untitled // Empty Sv: Tittle Unknown xD// Untitled //

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 13:58

Ai fjernede blikket ned ad igen og så så en dreng stå foran hende
hun rejste sig stille op og kiggede på ham, lyttede til hvad han sagde og ventede til han blev færdig. "De kan da tage med mig hjem, jeg bor i nærheden..." hun smilte venligt til ham..
hun blev ikke skræmt af hans udseende eller hvordan han var overfor hende, hun tog bare varmt i mod ham med et smil..
"følg med" sagde hun stille hvorefter hun begyndte at gå tilbage mod sit hus, dog ventende på drenge så han kunne se vejen "...er det månen du skal skjule dig for, for så skal du jo ind i et rum der kan mørklægges, og da jeg ikke kender de andre værelser bliver det nød til at være mit, det kan mørklægges" hun kiggede ikke tilbage på drengen, men fortsatte bare hjemad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tittle Unknown xD// Untitled // Empty Sv: Tittle Unknown xD// Untitled //

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 14:06

Untitled blev en smule overrasket over hendes væremåde, havde han ikke regnet med. Som han fik besked på fulgte han efter hende, så godt han kunne og kom op ved siden af hende, "..Ah det er månen jeg skal skjule mig for..", svarede han med et nik, han ville vente med at takke hende på det rigtige tidspunkt, "Ved dog ikke om det vil lykkes med et mørkeliggende rum, men vil prøve det.. og se om det ikke vil hjælpe..", mumlede han, og bed sig hårdt i læben og syntes det var underligt at komme lidt i snak, fordi det ikke var en vane for ham, "Du kan kalde mig Untitled..", han kiggede lidt på hende imens at de gik, hun var ret så flink, af hvad han havde oplevet end til nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tittle Unknown xD// Untitled // Empty Sv: Tittle Unknown xD// Untitled //

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 14:10

Ai smilte til ham da han kom op på siden af hende "hihi... jeg gætter på du blvier til et monster eller noget når månen rammer dig på et bestemt tidspunkt... eller hvad?"
hun virkede ikke bange ved tanken, for hun havde jo set en vampyr voldtage hende og i hendes øjne ville det nok være det værste monster man kunne møde... en voldtægtsmand
"hmm... untitled... kan jeg ikke sige unknown i stedet" Da hun sagde untitled, lød det meget hakkende og hun kunne ikke rigtig sige det...
De kom hjem til hendes fars kæmpe hus med 2 etager... "hmm.. forresten jeg hedder Loveless Ai" sagde hun så og åbnede døren for ham "efter dem"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tittle Unknown xD// Untitled // Empty Sv: Tittle Unknown xD// Untitled //

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 16:47

Untitled kiggede på hende og rystede svagt på hovedet, "Nej det vil ikke ske.. bliver blot usynlig hvis jeg er udenfor ved midnat", svarede han og bed sig i læben, "Eh.. jo, du bestemmer" mumlede han, men sådan at hun stadig kunne høre ham, efter at de stoppede op ved hendes hjem, trådte han ind i huset, som han fik besked på, han stillede sig til den ene side, så hun også kunne komme til, "Loveles.. smukt navn", han vidste godt at hun hed mere end det, men han betragtede mest navnet Loveless. Han så sig omkring i huset. "Bor du alene, eller?" spurgte han stille og fugtede let sine læber. Det vidste han jo ikke noget om, at hun boede alene, eller om hun stadigvæk boede ved sin familie. Så godt kendte han hende ikke. Og det var jo også naturligt, efter at det var deres første møde med hinanden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tittle Unknown xD// Untitled // Empty Sv: Tittle Unknown xD// Untitled //

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 16:58

Ai gik selv ind og lukkede døren, hun så på ham og smilte venligt
"sejt... at du kan blive usynlig" sagde hun så og rødmede af at han kunne lide hendes fornavn, hendes rigtige navn, loveless...
hun så på ham med blide øjne "jeg bor hos min adoptiv familie, og deres venner, så nej... men jeg har mit eget værelse"
hun tog sin jakke af og begyndte at gå ovenpå, dog ventende på ham igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tittle Unknown xD// Untitled // Empty Sv: Tittle Unknown xD// Untitled //

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 17:05

Untitled begyndte at gå efter hende, da hun gik op af mod sit værelse. Imens at han godt havde lagt mærke til at hun rødmede, men det sagde han ikke noget til, hvad skulle han også sige? Normalt rødmede man når folk var ved at blive forelsket, så han vidste ikke rigtig hvordan han skulle reagere på det, men han syntes så at det klædte hende. "Okay, heldigt nok alligevel" sagde han med et skævt smil på den ene mundvige, som langsomt forsvandt igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tittle Unknown xD// Untitled // Empty Sv: Tittle Unknown xD// Untitled //

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 17:09

ai smilte stille for sig selv mens hun gik "så..hvad er du for et væsen" sagde hun så og så sig over skulderen...
hun gik op af nogle trapper, hen ad en gang og så op af nogle trapper igen... hen til en dør og åbnede det... der var hendes værelse... gamle møbler og meget tøj rundt omkring
"hvis jeg havde vist jeg fik en gæst, havde jeg ryddet op" sagde hun så... gik ind og trak sine gardiner for der var sorte...
Der lå lidt undertøj på gulvet også som hun ikke rigtig tænkte over

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tittle Unknown xD// Untitled // Empty Sv: Tittle Unknown xD// Untitled //

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 17:13

Untitled gik med ind på hendes værelse og alligevel uden at han vidste af det, undslap han et lille grin, efter at han så alt rodet. "Tja, det er okay" sagde han og bed sig i læben, imens at han så sig omkring, og fik øje på noget af hendes undertøj, skulle han til at være lidt ond? Han rystede kort på hovedet, Untitled var ikke lige frem den person som drillede folk, alligevel gik han hen med forsigtige skridt, uden at træde på noget af hendes tøj og bukkede sig ned, efter at han havde set en af hendes.. bh'er? Han samlede den op i sin ene hånd og kiggede over på hende, "Man skulle næsten tro.. at du havde haft kæreste besøg" sagde han, imens at han dog stadig holdte sin frakke i sin anden hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tittle Unknown xD// Untitled // Empty Sv: Tittle Unknown xD// Untitled //

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 17:17

Ai kiggede på drengen og grinte sødt da han holdte hendes bh
"nah jeg har ingen kæreste... ednnu" sagde hun så og gik hen til ham
"men jeg plejer at rode meget når jeg ikke kan finde det jeg leder efter"
hun tog bh'en ud af hans hånd og kiggede på den "men du ville måske se kær ud med den på"
hun gik om bag ham og holdte bh'en rundt om ham så den var ved hans bryst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tittle Unknown xD// Untitled // Empty Sv: Tittle Unknown xD// Untitled //

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 17:26

Untitled bukkede sig lidt ned da han mærkede bh'en omkring sig, "Neej.." mumlede han og fniste lidt, han fandt det noget morsomt, selvom han ikke syntes at det klædte ham. "Okay.. kærligheden er også svær" sagde han stille og prøvede på at holde et grin inde, men det var noget svært for ham. Untitled rømmede sig, "Jeg er et spøgelse..", efter at han havde sagt det, vidste han ikke om hun ville blive bange over det, eller på hvordan hun i det hele taget ville reagere, hvilket gjorde ham i lidt trist humør og et kynisk ansigtsudtryk, begyndte at dukke op på hans ansigt, "Hm, du virker ikke til at være så meget Loveless.. selvom at du hedder det" sagde han så stille, med et skævt smil og lagde sine hænder hen på hendes, og tog fat i hendes hænder blidt og løftede dem lidt op, så bh'en faldt ned på gulvet, han vendte sig om mod hende. "Tak fordi jeg måtte komme med dig hjem".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tittle Unknown xD// Untitled // Empty Sv: Tittle Unknown xD// Untitled //

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 17:32


Ai smilte venligt til ham da han fniste... *han kan altså grine, og så er han sød når han rødmer*
hun så på ham med glade øjne da han sagde han var et spøgelse "...Sejt" hun smilte stort og kiggede på ham med generte øjne, pga det han gjorde efterfølgende
"mmh...det var så lidt" hun rødmede men smilte sødt
"og undskyld... men jeg ved godt jeg ikke er så loveless"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tittle Unknown xD// Untitled // Empty Sv: Tittle Unknown xD// Untitled //

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 17:41

"Gør intet.. syntes alligevel om navnet.. og dig" sagde han stille, og nikkede, han slap hendes hænder inden at han gik hen til hendes seng og satte sig på sengekanten, "Hm, spørgsmålet er om jeg skal smide min frakke i alt rodet?" spurgte han drilsk med et lille grin, imens at han kiggede på hende og betragtede hende.
Hun var en smuk pige og han kunne ikke rigtig som sådan forstå at hun ikke havde en kæreste,
det havde Untitled ikke selv og han havde ikke tænkt så meget på kærlighed siden at hans søster døde og selve tabet på sin søster og sig selv.. efter at have begået selvmord.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tittle Unknown xD// Untitled // Empty Sv: Tittle Unknown xD// Untitled //

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 17:43

Ai smilte stille da han slap hendes hænder
"hmm... du ehm" hun gik hen og tog hans frakke og gik så hen og lagde den på et skab
"såeh... spøgelse..." sagde hun så og gik tilbage til ham og satte sig ved siden af ham
"burde jeg så ikke kunne føre min hånd igennem dig eller noget?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tittle Unknown xD// Untitled // Empty Sv: Tittle Unknown xD// Untitled //

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 17:49

"Kan du først når det er midnat" sagde han roligt og vendte sit blik mod hende, lagde sit hoved en smule på skrå, "Ellers.. lever jeg som jer mennesker.. - Ved hver midnat bliver jeg usynlig.. dog ikke helt usynlig, hvis jeg er inde i sådan et mørkt rum som dette" forklarede han med et skævt smil. "Så lige om lidt.. så kan du" tilføjede han, og bed sig i læben, han kunne allerede mærke hvordan han var ved at blive lidt usynligt, fordi det var så tæt på midnat.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tittle Unknown xD// Untitled // Empty Sv: Tittle Unknown xD// Untitled //

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 17:51

Ai smilte sødt "haha...det er altså virkelig sejt"
hun rejste sig op og gik ud i sit lille køkken, her tog hun et glas vand
hun var helt spændt på at se et rigtig spøgelse... se hvor fantastisk det måtte være
hun kiggede mod ham med et smil på læben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tittle Unknown xD// Untitled // Empty Sv: Tittle Unknown xD// Untitled //

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 18:03

Untitled vidste ikke om hvor det var at hun så ham, det gjorde ham lidt usikker, "Tja. syntes jeg ikke.. fordi af og til ville jeg ønske at jeg så stadig var et menneske.. jeg døde på et dårligt grundlag" sagde han og sukkede lydløst, da han kiggede ned af sig selv, og der gik ikke lang tid efter at han var blevet sådan lidt gennemsigtig i det, han så på hende derefter, "Så.." mumlede han, til at hun nu kunne stikke en finger gennem ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tittle Unknown xD// Untitled // Empty Sv: Tittle Unknown xD// Untitled //

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 18:23

Ai gik hen til ham og smilte sødt
"hmm... men efter min mening er du stadig i live" hun ville ligge sin hånd på hans skulder men røg så igennem og ned på sengen
"sejt" hviskede hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tittle Unknown xD// Untitled // Empty Sv: Tittle Unknown xD// Untitled //

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 19:07

Untitled kiggede på hende, uden at svare hende, smilede så skævt, "Syntes jeg ikke at det er.." sagde han og lukkede sine øjne, efter et kvarter til en halv time, begyndte han at blive sig selv igen, "Skal jeg sove på gulvet?" spurgte han stille, og smilede stadigvæk.. han vidste ikke rigtig hvordan han skulle komme ind på det emne, derfor spurgte han som han gjorde.
"Hm.. eller har du lyst til noget andet og lave, end at vi ligger os til at sove?" spurgte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tittle Unknown xD// Untitled // Empty Sv: Tittle Unknown xD// Untitled //

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 19:10

Ai så på ham med et smile og beundrede den måde han blev sig selv igen på
"undskyld..." sagde hun stille og kiggede lidt ned
"og du kan bare sove her hos mig hvis det er... det er jo en dobbelt seng og jeg har to dyner..."
Ai lagde sig på den ene side af sengen "hvad skulle vi da lave?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tittle Unknown xD// Untitled // Empty Sv: Tittle Unknown xD// Untitled //

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum