Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I thought this to be a silent night  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I thought this to be a silent night  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I thought this to be a silent night  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I thought this to be a silent night  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I thought this to be a silent night  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I thought this to be a silent night  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I thought this to be a silent night  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I thought this to be a silent night  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I thought this to be a silent night  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I thought this to be a silent night  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I thought this to be a silent night

Go down

I thought this to be a silent night  Empty I thought this to be a silent night

Indlæg af Gæst Tors 12 Nov 2015 - 20:08

Tid Klokken er 21:45
Sted Jonlu - hospitalet
Omgivelser Der er ikke meget aktivitet på den pågældende afdeling
Vejr Udenfor er det koldt, men det er ikke så koldt det ikke er til at holde ud.
Påklædning Hun er iført en sygeplejerske uniform
Emnet er tilegnet Rosie

På trods af at være en studerende, så var hun den bedste i sin klasse og fik derfor chancen for at arbejde alene en aften. Eller så alene var hun heller ikke, hun gik rundt blandt de andre sygeplejerske, samt de andre læger. Aftnen havde været stille, og der havde virkelig ikke været meget at lave hele dagen. Hun havde brugt det meste af aftnen, ved informations stedet, samt det sted hvor de pårørende kom til for at høre lidt omkring deres tilskadekommende kære. Hun sad i øjeblikket blot og bladrede igennem et blad, alt i mens hun snakkede med en kvindelig læge. kvinden forsøgte stærkt at flirte med hende, hvilket nok skyldte hendes fe blod, der gjorde hende det mere attraktiv i øjnene af andre. Hun lyttede ikke så meget med i hvad der blev sagt, faktisk var det kedelige blad det mere interessant i forhold til tøsen.
Med et gik døren op, og Rose løftede blikket. Det var her hun fik øje på hende, det var her hun fik øje på det hun nok ville sammenligne med en engel. Hun var graciøs, smuk og perfekt. Selv de små skræmmer gjorde ingenting, det fjernede ikke hendes skønhed det mindste. Alt andet omkring hende forsvandt, præcis som deres øjne mødte hinanden. Hun havde set en del kvinder i sit liv, mange smukke og mange interessante, men alle dem forsvandt i lyset af denne blonde kvinde. Hun kunne slet ikke forklarer hvad der skete, ikke andet end der med et kom et dumt smil frem på hendes læber. Hun blinkede og rejste sig op, hvor hun straks gik den unge kvinde i møde "Er du okay? Her vi kan gå denne vej også kan jeg få dig lappet sammen" hun pegede imod et ledigt værelse og her førte hun den fremmede smukke kvinde der ind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I thought this to be a silent night  Empty Sv: I thought this to be a silent night

Indlæg af Gæst Tors 12 Nov 2015 - 20:23

En ulykke. Ikke en slem en af slagsen, men en ulykke kunne man godt kalde det. På vej hjem fra biblioteket den aften på sin nye cykel, var Rosie blevet påkørt af en bil. Simpelthen, så havde bilen ikke opdaget hende, før den havde væltet hende af cyklen. Et par skrig var lydt og derefter en masse menneskers stemmer, der havde samlet sig om den tilskadekomne på vejen. Cyklen var åbenlyst blev delt i flere stykker, og det var ikke længere en brugbar cykel. Men kunne det ikke også være lige meget?

Flere folk samlede sig om Rosie på vejen, selv chaufføren på bilen, som undskyldte og undskyldte. Men det hjalp ikke, det var for sent nu. I sidste ende ringede han til ambulancen, som kom hurtigt derefter. Der var alligevel ikke meget at lave for dem sådan en aften. Så den lyshåret kvinde blev bragt op i ambulancen via en båre og så kørte ambulancen af sted. Med sirener og det hele. Ingen vidste, hvor slemt det stod til. Heller ikke Rosie, til trods for, at hun helt klart var i smerte. En del smerter, rundt i sin lille krop.

Ambulancen ankom ca. tyve minutter derefter til hospitalet, Jonlu. Båren blev bragt ud af ambulancen og videre indenfor på selve hospitalet. Her fandt de i fællesskab ud af, om Rosie kunne gå selv og det kunne hun. Der var heller ikke langt fra indgangen til værelset, som hun skulle blive undersøgt i. Det blødte fra hendes pande og hendes kind. Samt flere stedet på kroppen. Hul i bukserne og jakken. Det havde været et hårdt styrt på asfalten. Rosie trådte indenfor til et rum og blev mødt af en mørkhåret en kvinde. Højere end hende selv. En rigtig smuk, ung kvinde, så det ud som. Med de smukkeste og rareste øjne nogensinde. Var hun hendes sygeplejerske? Det håbede hun. Med en arm om sig selv, betragtede Rosie den mørkhåret kvinde nærme sig hende, for derefter at tale til hende. Hun var vidst hendes sygeplejerske. Et svagt smil dukkede op på hendes læber og kort nikkede hun. Så fulgte hun med den smukke kvinde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I thought this to be a silent night  Empty Sv: I thought this to be a silent night

Indlæg af Gæst Tors 12 Nov 2015 - 20:25

Hun smilede blidt til pigen, som hun viste hende hen til en seng, hvor hun kunne sætte sig ned. Hun havde efterhånden gjort dette så mange gange, så det hele blev gjort på automatik. Dog var det denne gang i selskab af en ufattelig smuk ung kvinde "Jeg hedder forresten Rose" Ganske vist hed hun Rosalie, men hun kaldte sig efterhånden aldrig dette og det ville være et under hvis nogle vidste det var hendes fulde navn, uden at havde kigget i noget form for register først. Hun fik stille lappet et par sår sammen, alt i mens hun hele tiden blev ved at med betragte den smukke kvinde "undskyld jeg siger dette, og det er helt okay hvis du bliver lidt bange, men wow hvor er du smuk" hun kørte en tot af den andens hår om bag øret, alt i mens hun satte et plaster på såret i panden, selvfølgelig ikke uden at rense det først. Måske var hun optaget af den andens skønhed, men hun var da ikke dum og da slet ikke i det omfang af at hun ville glemme noget. Det var ikke så ofte hun lappede så smukke kvinder sammen, ofte var det idioter af mænd, der derpå forsøgte at flirte med hende. Ofte sagde hun bare lige ud hun var lesbisk, også ende de ud igen at forsøge sig med at flirte med hende. Komme med kommentarer som, at hun bare ikke havde været sammen med den rette mand "Så fortæl mig lidt om dig selv beautiful" hun blinkede til hende, hun vrikkede drillende med hofterne, som hun vende ryggen til ende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I thought this to be a silent night  Empty Sv: I thought this to be a silent night

Indlæg af Gæst Tors 12 Nov 2015 - 20:27

Langsomt satte Rosie sig ned. Det var rart at sidde ned igen. Til trods for at hun kun lige havde gået og stået i et par minutter, så var det stadig rart at kunne få lov til at sidde ned igen. Hun var begyndt at blive svimmel, og det føltes specielt ikke rart. Specielt ikke, når hun endnu ikke anede, hvad der var sket. Måske havde hun endda fået sig en hjernerystelse?

Rosie betragtede den mørkhåret kvinde med nysgerrige øjne. Nysgerrig, det havde hun alle dage været. For alting og for alle. Det lå til hende, eftersom hendes indre dyr var en ørkenræv og som alle de andre ræve i rævefamilien, så var de pisse nysgerrige. Og hvis fare rørte på sig, var de væk på et splitsekund. Sådan havde den lyshåret kvinde det også. Men lige nu, så mærkede hun ingen fare. Der var helt roligt. Faktisk, så følte hun sig ret så tryg i nærheden af denne kvinde. Rose, som hun præsenterede sig som. Rosie," Svarede hun med en hæs stemme efter alt det skrigeri fra før på vejen, "Vores navne minder meget om hinanden." Hun kunne ikke lade være med at grine lidt.

Arh..! Av..!" Jamrede Rosie og lukkede øjnene stramt i, da Rose begyndte at lappe hendes småsår. Det gjorde oprigtigt ondt. Selvom det måske kun var små hudafskrabninger, så gjorde det alligevel pisse ondt. Hun hadede alt det med kroppen. Altså, sår, blod, osv. Det er det meste forfærdelige! Langsomt åbnede Rosie øjnene op igen og kiggede på hende med et svagt smil. "Fortælle lidt om mig selv? Jeg hedder Rosie. Enogtyve år gammel. Jeg studerer på Universitet  og går meget op i min skolegang. Jeg var på vej hjem fra biblioteket, da jeg blev påkørt."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I thought this to be a silent night  Empty Sv: I thought this to be a silent night

Indlæg af Gæst Tors 12 Nov 2015 - 20:44

Som kvinden præsenterede sig selv som Rosie, kunne hun selv ikke lade hver med at grine over lighederne mellem deres navne. Hun blinkede med det ene øje og smilede bredt "Jamen dog sikke et tilfælde, det er skam ikke hver dag det sker" Det var ikke just hver dag hun mødte en kvinde, som havde et navn der havde så stor lighed med hendes eget, om ikke andet så en kvinde med sådan et smukt ydre og interessant indre. Dog var det ikke til at fortælle om Rosie var til kvinder, eller bare i det mindste var interesseret i hende. Hun ventede på at hun ville begynde at fortælle om sig selv, og som der blev sagt noget nikkede hun med og blev stille færdig "Det lyder da interessant, men jeg er ked af du blev påkørt. Ganske vist gjorde det muligheden for mig, at jeg skulle kunne se dig, men det er da stadigvæk trist" hun trak på skulderne, men fik stille gjort det hele færdigt "Jeg skal ikke mere resten af aften, kunne du måske have lyst til at drikke kaffe? Jeg kender en hyggelig cafe og jeg tror ikke du skal være alene, specielt ikke hvis du har fået en hjernerystelse" hun så betragtende og ikke mindst afventende på Rosie. hun håbede på et ja, men hun forstod godt hvis der ville komme et nej "Jeg forstår godt hvis du siger nej, din kæreste vil sikkert blive sur. Han venter sikkert på dig" hun smilede til hende, alt i mens hun vende sig om, for at pakke tingene sammen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I thought this to be a silent night  Empty Sv: I thought this to be a silent night

Indlæg af Gæst Tors 12 Nov 2015 - 20:59

Rosie betragtede den smukke kvinde foran sig. Den smukke Rose. En af de smukkeste kvinder, som hun længe havde mødt. Og set. Det var helt afgjort. Et smil bredte sig på hendes læber og kort nikkede hun, til trods for, at det gjorde ondt i hovedet. "Ja, det er måske skæbnen." Lo hun svagt og rakte forsigtigt op for at tage en hånd til sit hoved. Det gjorde ondt. "Kan jeg få nogle smertestillende?" Spurgte hun med en sød surmulen.

Rosie kunne ikke holde op med at grine, da Rose nævnte det med, at hun fik chancen for at se på hende. Det varmede, det gjorde det virkelig! Og dette kunne godt ses på hendes kinder, der forvandlede sig fra lettere blege til en mere varm, rød farve. Kort førte hun blikket nedad, men kiggede så op på den smukke kvinde atter igen. "Jeg vil meget gerne med dig ud og have kaffe." Faktisk, så håbede Rosie på mere. Der var noget sygt tiltrækkende over denne kvinde og faktisk, så ville hun have hende!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I thought this to be a silent night  Empty Sv: I thought this to be a silent night

Indlæg af Gæst Søn 15 Nov 2015 - 17:02

Hun klukkede "Jeg ville måske ikke bruge ord som skæbnen, men hvis du siger det så er det vel sikkert også rigtigt" hun blinkede til hende, og trak på skulderne. Måske var det skæbnen, skæbnen at denne smukke unge kvinde skulle komme forbi hospitalet netop den aften hun havde vagt, at hun skulle have brug for hjælp og ud af alle dem der kunne hjælpe hende, var det hende selv der kom på banen. Så ja måske var det skæbnen, eller også var det et virkelig godt tilfælde. Hun blev kastet ud af sine tanker, som Rosie spurgte ind til nogle smertestillende. Hun havde været helt fanget i sine egne tanker, at hun i et sekund slet ikke havde givet virkeligheden en eneste tanke. Om ikke andet nikkede hun, og fandt straks nogle smertestillende piller frem, samt en kop med noget vand. Hun rakte Rosie tingene, alt i mens hun selv stod med et blidt smil på læberne. Hun lagde hovedet på skrå, armene over kors, men som Rosie med et begyndte at grine kunne hun selv ikke holde grinet væk. Det blide grin, og blot den måde Rosie så ud på, var med til at smitte hende selv. Ikke desto mindre klædte den rosasøde farve hende virkelig godt, og fik hende blot til at se det meget bedre ud. Ikke at hun ikke gjorde det førhen, men hun var virkelig smuk og det var som et syn for guderne, at se denne smukke kvinde rødme sådan som hun gjorde. Det tog hende nærmest et minut før hun fattede den anden kvinde havde sagt ja. Hun stod bare med et smil på læberne, men da det endelig gik op for hende blev smilet større og spredte sig op til hendes øjne "Jamen fantastisk, jeg håber du kan holde ud at jeg er uniform" hun så ned af sig selv, før hun fulgte Rosie ud af rummet, hen til receptionen. Her tog hun sine ting, og var derpå klar til at gå.
Sammen gik de igennem byen, og Rose gjorde intet tegn på at stoppe før de nåede hen til den hyggelige lille cafe. Det var et intimt sted, ikke særlig stort og i aften var der live musik. Eller der var live musik hver aften, men denne aften var det noget stille jazz musik. Hun så smilende hen på Rosie, og forsøgende tog hun hendes hånd i sin egen. Hun havde haft lyst til at holde hendes hånd på hele gåturen derhen, men nu tog hun endelig chancen og sammen gik de ind i cafeen. De fandt hurtigt et bord, her sad de overfor hinanden og for alle andre kunne det enten ligne to veninder der hyggede sig eller en sød lille date.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I thought this to be a silent night  Empty Sv: I thought this to be a silent night

Indlæg af Gæst Man 16 Nov 2015 - 22:29

Rosie kunne ikke holde op med at smile af den smukke kvinde. Skæbne eller ej, nu var de to sammen. Nu havde de mødtes. Og det var pragtfuldt. Hvis ikke mere. Mere end pragtfuldt, kunne det være det? Med et større og bredere smil på sine læber, lyste Rosie op. Hun tog imod de smertestillende, som Rose gav hende, samt koppen med vand i. Hun tog de to piller i munden og sank dem sammen med koppen med vand. Så gav hun koppen til Rose igen og smilede til hende. Det var ikke fordi, at hun var i voldsom smerte, men smerte, det var der nu alligevel.

"Jeg kan ikke vente," Rosie rejste sig op fra briksen og støttede sig kort til den. Hun tog en hånd til hovedet, før hun fulgte efter Rose ud derfra, "Nej, overhovedet ikke!" Faktisk, så så Rose utroligt fræk ud i sin uniform. Var det forkert at tænke sådan om sin sygeplejerske? Næ, det syntes Rosie ikke. Bestemt ikke. For Rose var fræk at se på. Så sammen gik de af sted ud for at finde en lille café, som de fandt efter en lille gåtur. Rosie havde pillet en del ved sin jakke, da hun ville holde om Rose eller bare holde hende i hånden, men simpelthen bare ikke turdet gøre nogle af delene. Men da de så nåede hen til caféen og skulle til at træde indenfor, kunne Rosie mærke noget ved sin hånd og hun kiggede ned. Mærkede Rose tage fat om hendes hånd. Med et bredt smil, trådte de sammen indenfor og fandt sig et lille bord at slå sig ned ved. Det var nu en rigtig hyggelig café, endda med livemusik! Det elskede Rosie, både den stille slags, men også det mere festlige. Men i aften var der stille jazz og det var lækkert! Bare at sidde her med Rose, kun de to, uden de, som sådan, kunne blive forstyrret. Hvor var det bare dejligt!

Rosie lænede sig smilende blidt tilbage i stolen efter at have hængt sin jakke på stolens ryglæn. "Fortæl mig lidt omkring dig selv, Rose," Smilede hun så og lagde en hånd på bordet, alt imens hun betragtede den smukke Rose overfor sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I thought this to be a silent night  Empty Sv: I thought this to be a silent night

Indlæg af Gæst Tirs 17 Nov 2015 - 19:26

Som de sad der overfor hinanden, kunne hun for alvor lægge mærke til de små detaljer. Der var så mange af dem, og det var alle nogle som tiltrak hende. Der var bare et eller andet over den anden kvinde som tiltrak hende, hun kunne virkelig ikke forklarer hvad det var, men det var helt klart noget hun gerne ville udforske. Mest af alt hvis der var en mulighed for det. Nu var det jo blot at finde ud af det, men dette krævede vel lidt snak, for Rosie kunne måske anse dette for en mulighed for en venskab, hvor hun selv håbede på noget helt andet. Hun skar en grimasse da Rosie spurgte ind til hende "Lad mig se, mit fulde navn er Rosalie Ellen Marryweather, men aldrig kald mig det! Jeg snakker ikke med mine forældre...de kunne åbenbart ikke klarer deres eneste barn var lesbisk. Jeg er studerende og arbejder imod at blive sygeplejerske. Lad mig se hvad kan jeg ellers fortælle" hun tav og fik et mere tænksom udtrykke i ansigtet, dette vidste sig både i hendes øjne, men også fordi hun bed sig i læben og en fin lille rynke dannede sig mellem hendes øjenbryn "Jeg er født og opvokset i Wales, men flyttede til Di Morga kort efter mine forældre smed mig ud, så i en alder af 15 vil jeg skyde på. Jeg fik nogle roomies, nogle som jeg stadigvæk bor sammen med og jeg synes du er helt vidunderlig smuk" hun smilede til hende, men man kunne samtidig også se i hendes øjne, dette var et stort spring for hende. At sige sådan til en person hun ikke engang vidste om var til kvinder eller ej. Det var vel virkelig problematikken med at være til kvinder, man vidste jo ikke just om vedkommende man fandt attraktiv også selv var til kvinder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I thought this to be a silent night  Empty Sv: I thought this to be a silent night

Indlæg af Gæst Tirs 17 Nov 2015 - 20:08

Rosie betragtede den smukke kvinde overfor sig. Hende, hun delte bord med og hende, der havde hjulpet hende igennem styrtet på cyklen. Sikke noget. Og hun havde ikke engang fået chancen for at kigge sig selv i spejlet, før de havde trådt ind på caféen. Gad vide, hvordan hun så ud? Med hensyn til sår og skrammer, altså. Hun anede jo ikke, om de sår, hun havde fået sig i ansigtet, var slemme eller ej. På et tidspunkt måtte hun lige liste ud på toilettet, eller spørge Rose ad.

Så skar Rosie en grimasse og rettede sig op. "Nej, vel? Smed de dig ud af den grund?" Hvor forfærdeligt, og dumt! Du lyder som en sygt klog og unik kvinde," Rosie gav et nik fra sig og samlede armene over brystet. Så kunne hun dog ikke lade være med at grine over Roses store kompliment til hende. hvor var hun bare sød! "Okay, min tur! Jeg hedder oprindeligt Roseanne Spaughton. Jeg er enogtyve år gammel. Oprindeligt fra den indre del af London, hvor jeg boede med begge mine forældre og lillebror. Så flyttede jeg til Di Morga for at gå på Universitetet her og bare opleve noget nyt. Heldigvis, så accepterer mine forældre det, at jeg er biseksuel," Hun gav Rose et lille smørret smil, da hun nævnte det sidste, "Og jeg er synes ligeledes, at du er helt igennem smuk~".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I thought this to be a silent night  Empty Sv: I thought this to be a silent night

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum