Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10

5 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 Empty Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10

Indlæg af Seelie Søn 14 Feb 2016 - 23:31

Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 Nbwt8y

Nu er det godt vel lidt over en uge siden jeg fik min dejlige Seelie godkendt. Jeg har masser af fede emner på hende, og jeg kan allerede se en lille udvikling i hende. Dog har jeg også andre karaktere, så hvorfor ikke også få gang i dem?! I disse tider hvor man keder sig, så kan man vel ligeså godt søge efter emner og hvilket andet bedre sted at søge emner, end i en emnesøgning? Dog får jeg brug for jeres fantastiske hjælp til at skabe liv i min sex glade vampyr, så kom gerne! Jeg bider ikke… medmindre i spørger om det selvfølgelig Som mange nok kender til [da de selv oplever det] så er jeg i gang med 2.g på mit gymnasium, så nogle gange vil jeg ikke altid være den hurtigste til at svarer. Derudover er jeg også blandt de ret så uheldige der har en sindslidelse, så nogle dage kan jeg bare ikke svarer, enten på grund af manglende energi/krea eller blot fordi jeg har en af mine dårlige dage. Dette er om ikke andet blot en reminder til folk, men sker det der går mere end en uge hvor jeg ikke har haft svaret, så skriv der gerne til mig også finder vi ud af noget! Når nu til det vigtige ^^

Sie rules Når det kommer til emner, så har jeg ligesom så mange andre vise regler. Disse regler er ikke for at se ned på folk, det er ikke for at påpege folk ikke kan de ting der står, det er derimod en personlig præference. Jeg ser ikke ned på folk eller tænker på dem som værende mindre end mig, men for at min oplevelse bliver af det bedste, såvel som oplevelsen af den jeg skriver sammen med, så finder jeg det bedst at have nogle små krav ^^ Jeg er en person der holder af at skrive, derfor kan jeg nemt i et emne komme op på en længde de 700 ord og nogle gange endda længere. For mig er detaljer fantastiske, detaljer betyder man kan leve sig ind i teksten og for alvor finde sig i stedet af sin karakter. Derfor beder jeg om at mine emnepartnere mindst skriver 200 ord. Selvfølgelig er der dage hvor man ikke har meget krea og dette bliver skam ikke set ned på! Det næste er stavningen. Jeg er måske lidt af en kontrolfreak og kan derfor ikke med alt for mange stavefejl, selvfølgelig sker der smuttere. Et godt kneb kan være at skrive sin tekst i Word, da der ofte kommer en fin rød streg under forkert stavede ord. Det sidste af mine krav er FC. FC er faceclaim, hvilket vil sige de personer vi bruger til vores karaktere. Jeg kan mig ikke med anime eller URL fc/billeder. For mig er det mere det, at det fjerner krea’en fra mig og jeg kan ikke sætte mig ind i emnet, som jeg kan med IRL FC/billeder. Det er ingen hate imod de som bruger anime/URL fc/billeder, det er blot min mening og præference



Personality Seelie er en ufattelig kompleks kvinde. Hun er en der igennem hele sit menneskelige liv har været set ned på, og det var først da hun blev vampyr hendes evner blomstrede ud og her tog hun for alvor kontrollen over sit liv tilbage. Hvor det før var andre der bestemte over hende, så bestemmer hun selv nu og det vil hun altid gøre. Hendes politik er at hun ikke behøver nogen mand eller kvinde. Hun har samme rettigheder til at dyrke ligeså meget sex som mændene har, og dette viser hun i stor grad. Som en nymfoman har hun en umættelig sex lyst, og holder sig ofte aldrig til en elsker/elskerinde af gangen, ofte er det måske op til tyve på en gang. Med sine to evner, har hun også en vis magt. Den første gør hende i stand til at fængsle stort set alle med blot et kys, hvor den anden gør hende smukkere men også i stand til at udgive unikke feromoner der får de fleste til at gøre som hun ønsker. Så med andre ord er hun en kvinde der nyder sig af livet, hun er en kvinde som får hvad hun vil have og hun er ikke bange for at knuse et par hjerter eller to på vejen. Med disse evner har hun også fået en hel del ting, stort set alt hvad hun ejer er noget hendes mange elskere/elskerinder har givet hende. Hun er ret så forførende, mystisk og helt klart ikke en man ved helt hvor man har. Hun er en kvinde der kan være alt lige fra ens største drøm, til ens værste mareridt. Hun kender ikke til ting som venskaber, da hun udelukkende kun har haft seksuelle forhold i sit liv. Hun er samtidig også ødelagt, dette kommer fra en barndom med voldtægt, vold og meget andet. Dog ser man hende aldrig som andet end stærk, da hun ikke lader nogle se sin svage side. Hun har en stor forkærlighed for musik, det beroliger hende og specielt hvis det er klassisk musik. Hun er mange ting, faktisk så mange at det hele ikke ville kunne beskrives ned. Hun er ikke perfekt, ganske vist er hendes udseende perfekt og dette skyldes udelukkende hendes race, samt evner. Men hun mangler perfektion på indersiden. Hun mangler evnen til at kunne binde sig til folk, hvilket ofte er svært når man er en nymfoman.

Searching Som man kan forvente, så søger jeg da ting til min Seelie. Herunder kan i se de ting jeg søger til hende.
Elskere/Elskerinder Som skrevet i beskrivelsen af hende, så er hun en nymfoman. Dette vil sige hun har ufattelig svært ved at blive seksuelt tilfredsstillet. Hun er med andre ord oftest ude efter en ny elsker/elskerinde. Seelie er på ingen måde sart når det kommer til det seksuelle. Hun er både til mænd såvel som kvinder. Hun har intet imod smerter, og finder det faktisk ret sexet. Hun tænder til tider på at blive stukket under den seksuelle akt. Så med andre ord skal man ikke være bange for at hun ikke tænder på en, eller hvad man laver. Som krav på denne søgning, er det at man ikke skal forvente hun binder sig til en. Foruden det faktum hun har seriøse tillidsproblemer, så har hun svært ved at binde sig til en person. Ideen med at sidde fast i et partner skræmmer hende, og derfor vælger hun ofte flere elskere/elskerinder på én gang - Jeg søger i øjeblikket ikke flere elskere for hende
Old lovers Jeg søger gamle flammer. Hvordan deres forhold var, samt hvorfor det endte kan vi sagtens finde ud af.
Skabte Jeg søger nogle hun har skabt, altså hendes afkom. Hun har igennem sit lange vampyr liv skabt en del vampyrer. Så hvis du mangler en skaber for deres vampyr, så er dette da lige noget for dig ^^ Historien for deres forhold til hinanden, kan vi sagtens finde på og der er egentlig ingen krav til denne søgning.
Venner Jeg søger venner til hende. Jeg søger en som kan vise hende der er andet i verden end at udnytte folk, også selvfølgelig sex. Måske en der kan nå ind til hendes nærmeste og rent faktisk forsøge sig på at redde hende fra hendes selvdestruktive jeg. Dette vil selvfølgelig være en svær opgave. Vedkommende her må også være klar på, at hun ofte lægger an på dem tæt på hende, så hvis de kun ønsker et venskab… så skal der være viljestyrke til stede
Andet Hvis du har en eller anden fantastisk ide som du gerne vil have Seelie er en del af, så kom da endelig med ideen! Jeg er altid klar på det meste!

Emner De emner jeg har gang i med Seelie
Let's have some fun - Emma
The filth and the fetish - Antonio Black
This is just about you and me - Mei
It seems as if we know each other - Zachary
First moon - Damian
I wish I remembered - Gabriel
Finally.. I found you! - Lilianna

Relationer
Katherine - Hun skabte hende, de er tætte veninder
Lilianna - Hun skabte hende, tidligere elskere
Gabriel - Hun skabte ham, som en søn for hende
Damian - Tidligere ven med fordelle, nu blot tæt ven
Antonio Black - Hun skabte ham, nu elsker
Emma - Mulig elskerinde
Zuresh - Boss
Mei - Veninde
Zachary - Mulig bofælle



Personality Eva er inspireret af River Tam, nogle af hendes karakter træk er derfor ens, dog er det meste af hende noget jeg selv har fundet på. Evangeline eller Eva som hun bliver kaldt er den yngre søster af Miloslav. I sine unge dage viste hun tegn på at være et ualmindelig intelligent barn, stort set alt hun gjorde, gjorde hun til perfektion. Dette fik et specielt videnskabelig Institute til at finde interesse i hende. Her blev hun så inviteret til hvad folk troede var en speciel skole, for ualmindelige unge. Det var så her de forsøgte at lave eksperimenter på hende, og denne vej igennem fik hun fundet sin anden evne. Grundet dette der var hændt i hendes fortid, er hun ufattelig psykisk ustabil. Hun ser ting der ikke findes, høre stemmer og bliver faktisk dagligt forfulgt af en hun kalder Jamie, hun er den eneste der kan se og høre ham. Hun er blevet diagnosticeret som værende Paranoid skizofren. Hun har episoder hvor hendes humør svinger kraftigt, derudover lider hun af en kraftig paranoia, hallucinationer og meget mere. Hendes anden evne gør hende til et levende våben, og bliver navnet Miranda udtalt, går hun i det de fleste kalder Beserker mode (Læs mere under magi 2). På samme tid er hun også en intelligent, blid ung kvinde som viser store tegn på kreativitet, og evnen til at danse. Hun er naiv i den form af at hun ikke kender til mange ting i livet, som f. eks sex og alt andet lignende dette.

Searching  Som man kan forvente, så søger jeg da ting til min Eva. Herunder kan i se de ting jeg søger til hende.
Elskere/Elskerinder Modsat Seelie, så er Eva på ingen måde seksuelt aktiv, hun har faktisk aldrig haft sex. Så med dette er der også noget flirt ind over. Bær dog over med hendes underlige væremåde ^^
Venner Jeg søger venner til hende. Jeg søger en som kan vise hende hvordan tingene fungere. Jeg tænker på samme tid også en som hun kan knytte sig til, en ven for uden hendes storebror
Andet Hvis du har en eller anden fantastisk ide som du gerne vil have Eva er en del af, så kom da endelig med ideen! Jeg er altid klar på det meste!

Searching De emner jeg har over Eva
Der er ingen i øjeblikket

Relationer
Miloslav - Hendes storebror og i øjeblikket den eneste hun stoler på



Personality Katherine er en hybrid mellem Vampyr og menneske, personligt: Katherine er først og fremmest en ufattelig klog kvinde. Hun har igennem flere år anskaffet sig viden omkring verden, og med en fotografisk hukommelse, så bliver det hele holdt gemt. Dog med alt den viden om historie, politik, biologien af menneskets krop og meget mere, så er der en ting hun stadigvæk ikke forstår sig på. Hun forstår sig simpelthen ikke på de menneskelige følelser. Hun er født som hybrid, og med en halvdel som vampyr har hun aldrig rigtig kunne forstå mennesker. Hun levede for det meste sammen med sin fader (han er ikke hendes rigtige far, han overfalde hendes moder da hun var gravid med hende, og tog hende derefter til sig), som selv var vampyr og derfor voksede hun op med hans mening om mennesker, hvilket nok ikke var det bedste. Selvom det bånd imellem hende og hendes fader eksistere som noget lignende det mennesker har med sin nærmeste, så er det alligevel et bånd dybere end det der forekommer hos mennesket. Ganske vist kan hun holde af folk, men der har altid været spørgsmål om hun overhoved kan elske eller om hun kender følelsen af dette. Hun kender definitionen, men har aldrig prøvet at elske nogen, så hun kender derfor ikke selve følelsen. Derudover er følelser i sig selv, noget hun ikke rigtig kender til, hun forstår ikke de menneskelige følelser og undre sig altid over hvordan mennesker agere omkring hinanden. Derudover blev hun ikke født som et menneske, måske er halvdelen af hende som et menneske, men halvdelen af hende er alt andet end et. Man kan med andre ord sige, at med alt hendes styrke og intellekt, så har hun en manglende forståelse på følelser samt mennesker. Man kan vel sige hun er en koldblodig morder, men der er selvfølgelig også de få som rent faktisk kan få det gode ud af hende og dette sker omkring dem hun holder af, hvilket er af få. Så de få gange hvor man virkelig ser noget venligt ved hende, hvilket man skal være heldig for at gøre, så ser man til gengæld også den blide side af denne hårde tøs. Dog stikker man hende i ryggen, så er man færdig! For ganske vist kan hun være lettere venlig og ikke desto mindre loyal, men hun er også en kvinde der finder sig bedst tilpas i sit brutale hjørne. Hun er et monster, og man kan derfor ofte fornemme en vis forvirring omkring hende, når først hun forsøger sig med noget venligt. Hun har i mange år ikke ville lade sin blide side træde frem, eller også var det simpelthen fordi hun først for nyligt, er begyndt at få en forståelse for den. Dog kan hun vise en smule medfølelse og blidhed, f. eks har hun et form for kodeks, hun slår ikke børn ihjel! Ganske vidst slår hun alle andre ihjel, men ikke børn! Børn er fredet. Hendes venlige side, er på mange måder derfor kun tilegnet folk hun er tætte på, samt børn. Katherine blev trænet af sin fader, han var en gammel vampyr som havde levet i godt over 500 år, derfor faldt det ham nemt til at skulle træne sin pige. Hun skulle være den perfekte dræber, den perfekte morder og alt dette kunne man nemt sige hun blev. Fra det sekund hun kunne gå, fik hun en smag for blod. Hun voksede op med kamp og ødelæggelse som en normalitet frem for alt andet. Ganske vist var der en vis kærlighed i hendes opvækst, men det var ikke meget. Hun er en manipulerende kvinde, hun vil hellere stikke folk frem for at dø og hun er heller ikke bange for at stikke folk i ryggen. Hun lærte at dræbe fra en ung alder og med mange hundrede år på bagen, så kan man vel ikke sige hun ikke har fået smag for drabene, specielt fordi hun somme tider endda anser det for leg. Hun har efterhånden trænet sig selv i stort set alle former for manipulation, samt kamp. Hun elsker at manipulere med mennesker eller for den sags skyld andre vampyrer, lade som om hun bekymre sig eller er bange og ikke ønsker dø. Men i sidste ende, ender de ofte døde og hun har sejren. Selvom hun faktisk er halv vampyr, så har hun fundet sig selv jage andre vampyrer og endda drikke deres blod, som hun ville gøre ved ethvert andet menneske. Med andre ord er hun ikke typen der holder sig igen. Dog hvis hun finder sig i sit mere sadistiske hjørne, har hun mange gange bortført folk, også derefter brugt timer på at torturere dem, dette er dog sjældent da det ofte keder hende eller også er væsenerne bare for kedelige. Da hun samtidig også er talentfuld inde for våbenbrug og varierende former for kampsport, så kan man da kalde hende lidt af en snigmorder. Hun har dog også en aggressiv side til sig, så hvis det går virkeligt dårligt for hende, så slår hun nærmest en dyrisk side ind også er det monstret der kommer frem. Med dette, kan man så også forventet, er Katherine er en naturlig skabt morder. Hun har adskillige mord på samvittigheden, hver og en af dem føler hun ikke det mindste for. Med andre ord angre hun ikke og dette ville hun aldrig gøre!

Searching Som man kan forvente, så søger jeg da ting til min Katherine. Herunder kan i se de ting jeg søger til hende.
Elskere/Elskerinder Som Seelie er Katherine ikke typen som holder ved sine elskere/elskerinder, så derfor kan der være mange. Hun finder ofte sammen med nogen og udnytter dem, hvis der ikke er noget i det for hende, ender forholdet ofte ret hurtigt. Med andre ord har hun dette træk fra Seelie
Old lovers Jeg søger gamle flammer. Hvordan deres forhold var, samt hvorfor det endte kan vi sagtens finde ud af.
Skabte Jeg søger nogle hun har skabt, altså hendes afkom. Hun har igennem sit lange vampyr liv skabt en del vampyrer. Så hvis du mangler en skaber for deres vampyr, så er dette da lige noget for dig ^^ Historien for deres forhold til hinanden, kan vi sagtens finde på og der er egentlig ingen krav til denne søgning.
Venner Jeg søger venner til hende. Hun er ikke just typen der får venner, så det vil skam heller ikke blive nemt
Andet Hvis du har en eller anden fantastisk ide som du gerne vil have Katherine er en del af, så kom da endelig med ideen! Jeg er altid klar på det meste!

Emner De emner jeg har over Eva
Der er i øjeblikket ikke nogen

Relationer
Seelie - Skaber, tæt veninde

Det var alt for nu, håber at høre fra jer!!!


Sidst rettet af Seelie Søn 2 Okt 2016 - 17:04, rettet i alt 2 gange
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 Empty Sv: Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10

Indlæg af Nessa Man 15 Feb 2016 - 2:52

Jeg melder mig gerne!
- Måske et emne til Katherine? Nessa virker til at ville kunne finde ud af noget med hende.
Nessa
Nessa
Advanced Beginner (Rank 6)

Antal indlæg : 83


Tilbage til toppen Go down

Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 Empty Sv: Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10

Indlæg af Seelie Man 15 Feb 2016 - 9:04

Nessa skrev:Jeg melder mig gerne!
- Måske et emne til Katherine? Nessa virker til at ville kunne finde ud af noget med hende.

Jamen perfekt!!!
Det kan vi sagtens, hvad har du i tankerne for et plot?
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 Empty Sv: Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10

Indlæg af Cain Devereaux Man 15 Feb 2016 - 11:46

Ellers andre?
Cain Devereaux
Cain Devereaux
Beginner (Rank 4)

Bosted : A Flat in Terre

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 Empty Sv: Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10

Indlæg af Nessa Tirs 16 Feb 2016 - 3:07

Seelie skrev:Jamen perfekt!!!
Det kan vi sagtens, hvad har du i tankerne for et plot?

Siden de begge er gamle væsner, kunne de måske være noget med gamle elskere, der har en form for mærkeligt venskab?
Nessa
Nessa
Advanced Beginner (Rank 6)

Antal indlæg : 83


Tilbage til toppen Go down

Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 Empty Sv: Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10

Indlæg af Seelie Tirs 16 Feb 2016 - 10:07

Nessa skrev:Siden de begge er gamle væsner, kunne de måske være noget med gamle elskere, der har en form for mærkeligt venskab?

Så de har været elskere, men har nu et mærkeligt venskab?

Hvornår tænker du de fandt sammen? Og hvad indegår et mærkeligt venskab? ^^
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 Empty Sv: Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10

Indlæg af Jupiter Lør 20 Feb 2016 - 12:47

Jeg er helt klart frisk på et eller andet! ^ ^
Jeg har Jupiter, du er velkommen til at tage et kig om der skulle springe en idé frem med en af dine. - Så vil jeg gøre det samme c:
Jupiter
Jupiter
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Han bor lidt rundt omkring.

Antal indlæg : 88


Tilbage til toppen Go down

Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 Empty Sv: Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10

Indlæg af Seelie Lør 20 Feb 2016 - 14:06

Jupiter skrev:Jeg er helt klart frisk på et eller andet! ^ ^
Jeg har Jupiter, du er velkommen til at tage et kig om der skulle springe en idé frem med en af dine. - Så vil jeg gøre det samme c:

Hvis du vælger en af mine tre karaktere, så kan vi da se på det ^^
Lige nu har jeg nemlig ikke just en ide
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 Empty Sv: Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10

Indlæg af Nessa Man 22 Feb 2016 - 23:10

Seelie skrev:

Så de har været elskere, men har nu et mærkeligt venskab?

Hvornår tænker du de fandt sammen? Og hvad indegår et mærkeligt venskab? ^^

Hvis de har været elskere før i tiden, kan de umiddelbart ikke have et helt normalt venskab - specielt hvis de stadig ikke har noget imod at ende i den andens bukser.

Til hvornår de mødtes, kan det være før Nessa døde; så et sted i 1800-tallet?
Nessa
Nessa
Advanced Beginner (Rank 6)

Antal indlæg : 83


Tilbage til toppen Go down

Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 Empty Sv: Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10

Indlæg af Gæst Søn 28 Feb 2016 - 13:29

Smider gerne Amelia ind i et emne med Seelie... Tænker de kunne blive gode veninder og måske elskerinder ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 Empty Sv: Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10

Indlæg af Seelie Søn 6 Mar 2016 - 11:07

Nessa skrev:Hvis de har været elskere før i tiden, kan de umiddelbart ikke have et helt normalt venskab - specielt hvis de stadig ikke har noget imod at ende i den andens bukser.

Til hvornår de mødtes, kan det være før Nessa døde; så et sted i 1800-tallet?

Det kommer vel stærkt an på hvor meget hver enkel af dem går ind for forholdet ^^ Men hvor længe tænker du de var sammen? Og de har stadigvæk sex med hinanden?
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 Empty Sv: Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10

Indlæg af Seelie Søn 6 Mar 2016 - 11:09

Amelia skrev:Smider gerne Amelia ind i et emne med Seelie... Tænker de kunne blive gode veninder og måske elskerinder ^^

De kan da sagtens blive begge dele ^^

Tænker du de kender hinanden i forvejen?
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 Empty Sv: Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10

Indlæg af Nessa Søn 6 Mar 2016 - 11:24

Seelie skrev:

Det kommer vel stærkt an på hvor meget hver enkel af dem går ind for forholdet ^^ Men hvor længe tænker du de var sammen? Og de har stadigvæk sex med hinanden?

Selvfølgelig. Måske var de sammen et par år, måneder - jeg tænker ikke ligefrem EU århundrede.
Hvis du synes, det er sådan et forhold de skal have igen-?
Nessa
Nessa
Advanced Beginner (Rank 6)

Antal indlæg : 83


Tilbage til toppen Go down

Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 Empty Sv: Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10

Indlæg af Seelie Tirs 15 Mar 2016 - 18:08

Nessa skrev:Selvfølgelig. Måske var de sammen et par år, måneder - jeg tænker ikke ligefrem EU århundrede.
Hvis du synes, det er sådan et forhold de skal have igen-?

Mhh jeg tænker de måske var sammen i tre-fire år?
Vi kan jo se hvordan de er omkring hinanden, hvis det er hvad der sker så ja det kunne da være en mulighed ^^
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 Empty Sv: Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10

Indlæg af Nessa Søn 20 Mar 2016 - 13:17

Seelie skrev: jeg tænker de måske var sammen i tre-fire år?
Vi kan jo se hvordan de er omkring hinanden, hvis det er hvad der sker så ja det kunne da være en mulighed ^^

Lyder som en plan!
Nessa
Nessa
Advanced Beginner (Rank 6)

Antal indlæg : 83


Tilbage til toppen Go down

Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 Empty Sv: Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10

Indlæg af Seelie Lør 26 Mar 2016 - 18:08

Nessa skrev:Lyder som en plan!

Jamen perfekt, kunne du evt. lave emnet?
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 Empty Sv: Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10

Indlæg af Salem Fre 10 Jun 2016 - 14:21

Hey!

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at få sparket gang i Salem her, men ved ikke om han går ind under kategorien "URL" da han jo (på trods af at være med i en helt almindelig spillefilm) jo ikke ligner et menneske som sådan.

Inden jeg begynder at fordybe ham og fortælle, så vil jeg lige vide om det er et no-go med hans FC. Ingen sure miner hvis han ikke funger, men orker bare ikke at sidde og komme med en lang forklaring og historie om ham hvis han allerede bliver valgt fra på FC xDD
Salem
Salem
Novice (Rank 1)

Bosted : En efterladt lagerbygning som han har indrettet efter bedste evne med gamle møbler

Antal indlæg : 7


Tilbage til toppen Go down

Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 Empty Sv: Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10

Indlæg af Seelie Tors 29 Sep 2016 - 21:24

Hej!!

Sorry jeg ikke har haft svaret dig, jeg har haft mega travlt også har der været en masse andet shit!
Men jo hvis du stadigvæk har lyst til at emne med mig, så vil jeg meget gerne emne med dig ^^

Med URl fc mener jeg specifikt Anime, eller tegnet billeder. Dit faceclaim er egentlig ikke url, da det er et menneske ^^
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 Empty Sv: Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10

Indlæg af Gæst Tors 29 Sep 2016 - 21:56

Jeg kunne godt være interesserede i Katherine. Måske Skye desperat forsøger at være venner med hende?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 Empty Sv: Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10

Indlæg af Seelie Fre 30 Sep 2016 - 18:37

Mhh jeg skal også have gang i hende
Men ja jeg elsker ideen!!
Kender de hinanden eller er det deres første møde
- Hvis det er første møde, hvordan tænker du det skal være
- Hvis det er de kender hinanden, hvor længe og hvordan skulle deres første møde være?
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 Empty Sv: Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10

Indlæg af Gæst Lør 1 Okt 2016 - 12:09

Jeg tænker de kender hinanden lidt i forvejen, og deres første møde var fællesvenner der præsenterede dem for hinanden?
Jeg har også Ayah, hvis hun lyster

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 Empty Sv: Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10

Indlæg af Seelie Lør 1 Okt 2016 - 12:17

Det kan de sagtens? Hvor lang tid?
Mhh en fællesven? Det kan vi sagtens sige^^

Vi kan køre med lige præcis den karakter du skulle have lyst til!

Skye skrev:Jeg tænker de kender hinanden lidt i forvejen, og deres første møde var fællesvenner der præsenterede dem for hinanden?
Jeg har også Ayah, hvis hun lyster
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 Empty Sv: Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10

Indlæg af Gæst Lør 1 Okt 2016 - 12:18

I så fald, vil jeg hellere igang på Ayah, når hun engang er godkendt. xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 Empty Sv: Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10

Indlæg af Seelie Lør 1 Okt 2016 - 12:20

Jamen så lad os tage hende!!
Hvilken af mine karakterer ønsker du her? Og hvilket plot?

Skye skrev:I så fald, vil jeg hellere igang på Ayah, når hun engang er godkendt. xD
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 Empty Sv: Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10

Indlæg af Gæst Lør 1 Okt 2016 - 12:24

Stadig Katherine, og jeg tænker det samme plot.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 Empty Sv: Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum