Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Emnesøgning med 7 karaktere - Opdateret D. 17. Juni EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Emnesøgning med 7 karaktere - Opdateret D. 17. Juni EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Emnesøgning med 7 karaktere - Opdateret D. 17. Juni EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Emnesøgning med 7 karaktere - Opdateret D. 17. Juni EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Emnesøgning med 7 karaktere - Opdateret D. 17. Juni EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Emnesøgning med 7 karaktere - Opdateret D. 17. Juni EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Emnesøgning med 7 karaktere - Opdateret D. 17. Juni EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Emnesøgning med 7 karaktere - Opdateret D. 17. Juni EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Emnesøgning med 7 karaktere - Opdateret D. 17. Juni EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Emnesøgning med 7 karaktere - Opdateret D. 17. Juni EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Emnesøgning med 7 karaktere - Opdateret D. 17. Juni

Go down

Emnesøgning med 7 karaktere - Opdateret D. 17. Juni Empty Emnesøgning med 7 karaktere - Opdateret D. 17. Juni

Indlæg af Dean Tirs 17 Jun 2014 - 19:14

VELKOMMEN TIL MIN VERDEN!

Emnesøgning med 7 karaktere - Opdateret D. 17. Juni Large

Forord:
Jeg indrømmer gerne jeg er en smule træt af at lave emnesøgninger - altså at skulle lave nye hver gang jeg søger noget. Derfor har jeg simpelthen valgt at dette her er TRÅDEN. That's it. Jeg opdatere den når jeg søger emner, istedet for jeg hele tiden skal ind og skrive en ny xD. Så selvom du måske ser mange svar i denne tråd, så skal du bare være ligeglad og gå efter hvad der står under karakterene!

Jeg er interesseret i alle former for emner, jeg forventer en vis længde i dine svar. Ikke at du behøver fyre 1000 ord af, men et par hundrede burde vi da nok kunne klare ikke? Det bliver bare så tørt at være kreativ på 2 linjer. Jeg svare oftest en gang om dagen - nogengange mere, nogengange lidt mindre. Jeg har intet i mod hvis du ikke svare ofte, og ej heller hvis du svare på sekundet efter mit. Men jeg vil bare PLEASE bede dig om at hvis du ikke ønsker emnet/plottet fordi du mister interessen eller du tager på en lang ferie, så sig det lige? Det er så surt bare at vente forevigt xD. Skriv helst til DEAN (denne bruger) hvis du vil lege med en af mine drenge eller piger, da jeg oftest tjekker beskederne ved ham.

Denne plot tråd er sidst blevet opdateret 17. Juni 2014: Ændret i Plots, Personer og emnet generelt

Status farver:
Inaktiv: Denne karakter søger jeg pt ikke flere plots med, har du en super genial idé eller har du tidligere emnet med karakteren, så skriv alligevel. Måske jeg kan overtales!
Semiaktiv: Denne karakter søger jeg pt ikke nogen hovedplots til, men måske mindre plots.
Aktiv: Jeg søger pt plots med denne karakter, har du en genial idé så skriv endeligt!

Dean
Emnesøgning med 7 karaktere - Opdateret D. 17. Juni Tumblr_m0jwuiaprl1qk8lwlo1_500
Dean er engel, han er fucked. Han er netop blevet en del af den franske mafia og har generelt bare et liv der pt kun går ned af bakke for ham. Dean har en datter i England og hans store kærlighed gik bort for snart to år siden. Dean er mester til at rode sig ud i problemer, siger tingene meget direkte og er ofte ret så flabet i munden. Dean har blandt andet også voldtaget to piger og arbejder pt som lejemorder for at tjene penge til at leve.

Status: Inaktiv

Plots jeg evt søger:
----

____________________

Nathan Sanders
Emnesøgning med 7 karaktere - Opdateret D. 17. Juni Tumblr_m3ao6i2SxI1r9gwxjo1_500
Nathan er Dean's lillebror. De to taler ikke sammen og de er som nat og dag. Nathan er på mange måder en good guy, charmerende, smilende og frisk på livet. Han arbejder som model ved Desiré Noir og prøver at få et normalt liv til at fungere. Nathan er djævel og får af og til opgaver som han skal løse for sin herre, dog er Nathan ikke glad for det - da han ikke bryder sig om at gøre folk ondt og løse opgaver som skader andre mennesker. Men det er nu engang nødvendigt og han lever derfor lidt af et dobbeltliv.

Status: Aktiv

Plots jeg evt søger:
Søger faktisk alt til Nathan. Kærlighed, Venner, Fjender, Kollegaer, Andre djævle der er i samme båd som ham. Søger også kvinder han tidligere har været en idiot overfor da Nathan i sin fortid har været lidt for glad for stoffer og lidt for stor en idiot - men er nu blevet en meget sød og lovlydig borger.

____________________


Lawrence Watson
Emnesøgning med 7 karaktere - Opdateret D. 17. Juni Large
Lawrence er en af byens mange rigmænd, han ejer det store modefirma Desiré Noir og er en mand der har styr på sit liv. Han mistede for 1 år siden sin kone Madison og siden har han - som før han giftede sig, misbrugt kvinder i sin kælder. Han gør det kun når de ønsker det og det er af egen fri vilje. Altså et S/M forhold. Lawrence er dæmon, men bruger sjældent sine magier. Dog er der fornyeligt opstået krig i Lawrence's familie og han har derfor været nødt til at tage affære og vise sine kræfter.

Status: Semiaktiv

Plots jeg evt søger:
Desiré Noir søger altid modeller, fotografer mv. Skriv hvis du ønsker din karakter til samtale.

____________________


Theodore
Emnesøgning med 7 karaktere - Opdateret D. 17. Juni Large
Theodore er tidligere præst og er nu mand af djævlen. Han arbejder og udfører opgaver for Lucifer og arbejder derudover som professer på byens universitet. Theodore kan godt virke lidt hård, firkantet og er ikke altid lige tilfreds med sit liv. Tilgengæl har han en stor selvironi, er en sjov person og har altid en flabet kommentar klar i baglommen. Theodore er glad for unge piger - og drenge for den sags skyld, der ofte falder på hans charme trods hans alder.

Status: Aktiv

Plots jeg evt søger:
Søger nogen af disse "unge" (under 25 af udseende) folk som Lawrence har i sine klør eller får i sine klør. Søger ligeledes folk der er tidligere "slaver" af hans og også folk hans egen alder som enten laver det samme som ham eller som er imod hans metoder.

____________________


Edward Thompson
Emnesøgning med 7 karaktere - Opdateret D. 17. Juni Large
Edward er vampyr. En ung fyr der tidligere har arbejdet som gigolog, men som nu arbejder med at buste om kvinder er deres mænd utro. Edward kan til tider virke en smule snoppet og arrogant, men på bunden er han faktisk både flink og følsom. Edward kender ikke til følelser mellem mennesker, han har ikke rigtigt venner og har aldrig rigtigt oplevet kærlighed, ikke siden dengang han var menneske. Edward elsker sit liv og sit arbejde udadtil, men indvendigt dræber det ham.

Status: Aktiv

Plots jeg evt søger:
Søger pt en pige der kan smelte hans hjerte.
Ligeledes kunder, bagmænd mv.


____________________


Anastasia
Emnesøgning med 7 karaktere - Opdateret D. 17. Juni Large
Anastasia er apara. Hun har ikke boet i Di Morga særligt længe, hun har ingen familie. Ingen venner. Kender ikke særligt mange mennesker og er meget forvirret. Hun er på mange punkter en sød og uskyldig pige, hun er dog meget smilende, elsker opmærksomhed og vil egentligt bare gerne klare sig igennem livet uden de store skrammer, men det kan være svært når man er aspara. Hendes familie er døde og hendes familie er jagtet, hendes far mente at Di morga kunne beskytte hende og det er derfor hun nu gemmer sig her.

Status: Semiaktiv

Plots jeg evt søger:
Jeg har pt ikke nogen super geniale idéer til plots, men hvis du har så sig endeligt til! :)

____________________


Nicole Sanders
Emnesøgning med 7 karaktere - Opdateret D. 17. Juni Large
Nicole er 18 år gammel, hun er halv engel og halv asapara. Hendes mor er Kajika som desværre er død for snart 2 år siden, hendes far er min anden karakter Dean Sanders, hvilket jo så gør hendes onkel til min karakter Nathan Sanders. Nicole er en party girl, nok noget hun har efter sin far, hun er rapkæftet og elsker at leve livet, der er gang i hende og livet skulle nødigt blive for kedeligt for hende! Hun elsker at have det sjovt og tror ikke på kærlighed.

Status: Aktiv

Plots jeg evt søger:
Søger altid gode plots til Nicole, men har pt ikke umiddelbart nogen idéer til hvilke.

Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum