Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 13 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 13 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 13 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 13 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 13 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 13 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 13 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 13 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 13 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 13 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Let me save and protect you - Will (XXX)

Side 13 af 15 Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Næste

Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 13 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Gæst Tors 16 Jun 2016 - 16:01

Cass stønnede højere og dybere jo mere Will fortsatte. Det var virkelig ikke til at holde ud! Hvorfor skulle Will også være så famdens god til det her? Hvorflr kunne han ikke bare give et helt almindligt, kedeligt blowjob, så der faktisk var en chance for at men kunne afvise ham?

Han så lidt ned, og lagde mærke til at Will var igang med at givee sig selv finger. Og hvia ddt overhoved var muligt, fik swt Cass til at vokse endnu mere af ren lyst. Han så dog lidt overrasket op da Will pludselig sprang op i hans favn, og han mærkede hvordan Will pressede sig ned mod hans lem. Han sukkede over det, og bed sig i læben. åh det ville være så nemt bare at sprede Wills baller, og bare bore den op i ham.

Han hørte hvad Will bad om, og han bed sig hårdt i læben. Han så nede "jeg... jeg kan ikke William.. det.." han vidste slet ikke hvad han skulle sige! Han habde virkdlig lyst til bare at tage Will her, på alle tænklige måde. Men det var det der skræmte ham. for hvad hvis det slog klik igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 13 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Will Tors 16 Jun 2016 - 16:07

Han mærkede hvordan det langsomt begyndte at synke ind. Bakkede Casstiel ud lige nu? Will så nærmest knust ud og skubbede sig væk fra Casstiel, han løb ud af bruseren. Greb et håndklæde og så hurtigt han kunne, med hans vampyr fart, blev han tørret, fik tøj på og løb ud af huset, hvor han smækkede døren i med et brag.

Will løb ud i det kolde vejr, stormede igennem sneen og de mange træer, ind i en skov i nærheden. Han blev ved og ved med at løbe, kæmpede sig igennem mørket og mærkede hvordan kulden bed ind i hans krop, hvilket ikke plagede ham så meget igen. Han kom ud til en kløft, hvor han stoppede op, satte sig ned på en sten og krøb sammen der.

Tårerne væltede ned over hans kinder og han begyndte at græde. Casstiel ville ikke mere? Han kunne åbenbart ikke lide ham nær så meget mere.. Wills hjerte blev næsten knust og ha mærkede hvordan det hele langsomt faldt sammen omkring ham. Han knugede hans hænder og mærkede hvordan hans magi satte i gang og fik det til at sne omkring ham, sne meget.
Will
Will
Competent (Rank 11)

Bosted : Hans familie's palæ langt udenfor byens grænse.

Antal indlæg : 501


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 13 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Gæst Tors 16 Jun 2016 - 16:26

Cass så hurtigt hvordan Will blev helt knust over det han sagde. Og han vidste godt at det nok var dunt sagt. Men han var så bange for at skade Will, han ville ikke løbe nogle risiko. Dog blev han meget ovdrrasket over at Will sprang ned og for ud af badet.. Han var på vej efter ham men Wilm var alt gor hurtig! Han nåede ligd ud i soveværelset med et håndklæde om sig da Will forsvandt ud af døren. Han skynde sig at få nogme bukser på, og skynde sig så ud. Han kunne heldigvis se sporende i sneen.
Han foldede sine vinger ud, og lettede. Han fulge de fodspr der var i sneen,

Dog begynde det at sne meget mere, og små blæse. Han kunne ikke længere se sporende "William!?" kalde han ud i mørket. Det var virkdlig svært at se noget i det mørke, og alt den sne. Han fløj ret længe og ret langt, og vinden samt sneen blev kun værre og værre. Så slemt at han til sidst måtte lande, og gå. Han kunne slet ikke klare den kulde i hans vinger.

Til sidst fik han dog øje på noget, tæt ved kløften. Han så merr efter on konstaterede at det var Will. nu havde det også taget ham mere end 30 min at finde ham. Han skynde sig over til ham, og satte sig foran ham i sneen. Han havde kun bukser på, intet andet. Hans vinger vsr stadig fremme. "William! der er du... hvad laver du her ude?" spurgte han bekymret, og lagde sine hænder mod Wills arme, som hvis han prøvede at varme ham skøndt det jo var lidt lige meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 13 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Will Tors 16 Jun 2016 - 16:34

Will sad bare krøbet sammen der oven på stenen han græd ret meget og kunne godt mærke hvordan sneen lagde sig oven på ham lidt. Dog hørte han ikke Casstiel første gang, men da han kom tættere på og stod foran ham, kunne han ikke lade vær med at kigge op på ham. Han snøftede svagt og kiggede væk.

”Tænker.. Tænker på hvorfor du ikke vil have sex med mig.. Om du er ved at miste følelserne for mig? Det er jo som om du ikke vil for tæt på mig!” Græd han og skreg op højt. Han rejste sig op og stod oven på stenen, højere end Casstiel lige nu.

”Jeg ved ikke hvad det kunne være, men hvorfor? Hvorfor vil du ikke have sex med mig? Din krop udviser at det virkelig gerne vil, men hvorfor gør du det så ikke? Hvorfor for du mig til at stoppe sådan?” Råbte han og trampede lidt på stenen under ham.
Will
Will
Competent (Rank 11)

Bosted : Hans familie's palæ langt udenfor byens grænse.

Antal indlæg : 501


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 13 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Gæst Tors 16 Jun 2016 - 17:03

Cass bed sig i læben da han så hvor meget Will græd. Han prøvede virkelig på at komme på noget at sige til ham. Men hvad? Han kunne jo ikke bare undskylde, det ville jo ikke hjælpe noget. Han blev dog overrasket da Will begynde at tale. Han så på ham, og han rystede på hovedet af det han sagde. Han var ikke miste føleserne for Will, tvært imod. Men betød sexen virkelig så meget?.. Hvem prøvede han dog på at narre? Den betød stort set alt! Det var deres måde at vie deres følelser på. Og når det ikke fungerede, så gjorde rasten heller ikke.

Han skulle lige til at svare da Will rejste sig og endnu engang udbrød noget. Han bed sig i læben og hørte på hvad han sagde. Havde han virkelig hylet Will så meget ud af den?
Han sukkede ”William… jeg kan ikke have sex med dig.. fordi jeg ikke tår!” sagde han så og så op på ham ”Jeg er bange for at miste kontrollen igen… og jeg mister ellers aldrig kontrollen” sagde han så. Han god lidt fat i Wills arme, dog blidt ”William i de 500 år jeg har levet, har jeg aldrig gjort skade på nogle, med mindre de prøvede at slå mig ihjel… og så kommer du?... en person jeg virkelig holder meget af, og som jeg for alt i verden ikke vil såre..” han sank blikket.

”jeg kunne have gjort meget værre ting ved dig.. jeg er alt for stræk, og jeg har ingen kontrol over mine kræfter mere!..”
Han så op på Will med et mere fast blik ”for hvad nu når jeg siger til dig.. at jeg ikke engang klemte til da jeg knuste din hofte?” spurgte han så.
Han bed sig i læben ”der var ikke noget jeg hellere ville end at tage dig her og nu… men.. jeg holder for meget af dig til at gøre så meget skade på dig.. derfor tør jeg ikke have sex med dig.. for jeg ved ikke om jeg overhoved kan styre mig”

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 13 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Will Tors 16 Jun 2016 - 17:10

Will kiggede ned på ham og lyttede imens han mærkede varmen fra Casstiel, via hans hænder på hans arme. Han hev svagt efter vejret og lyttede. Så han havde ikke mistet hans følelser? Will faldt lidt ned, så sneen stoppede pludselig med at falde omkring dem.

”Jeg forstår dig godt.. Men helt ærligt? Jeg healede jo hurtigt igen. Jeg blev bare lidt forskrækket, siden jeg ikke havde regnet med at du kunne blive så vild. Du vil nok komme til at gøre det igen, og hvad så? Jeg healer jo hurtigt. Specielt virkelig hurtigt med dit blod. Så vi skal nok finde ud af det.. Du skal bare lære at styre dig selv lidt, og det kan du kun lære ved at øve.” Smilte han lidt og hoppede frem, så han i Casstiels favn igen. Han svang hans ben omkring livet på ham og armene omkring hans nakke.

”Jeg elsker dig af hele mit hjerte Casstiel og helt ærligt? Så tror jeg nogen gange at jeg er den ældste her.” Grinte han lidt og lænede sig op for at kysse den smukke engel foran ham igen.
Will
Will
Competent (Rank 11)

Bosted : Hans familie's palæ langt udenfor byens grænse.

Antal indlæg : 501


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 13 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Gæst Tors 16 Jun 2016 - 23:01

Cass blev lettet da det så ud til at Will slappede mere af. Han så bestemt ikke ud til at være så ked af det mere. Cass lyttede til hvad han sagde. Ja Will var healet, men måske ende det med at Cass gjorde så meget skade på ham  at han ikke healede.. Eller måske ende han med at gøre noget andet ved ham.
”Jeg ved det Will, men… Hvad hvis det sker igen? Og hvad hvis det er endnu være der? Hvad hvis jeg ender med at skræmme dig endnu mere?.. I går kunne du komme væk, hvad hvis jeg ender med at holde dig tilbage, eller ikke stoppe selvom du beder mig om det?” Han sukkede. ”De var ikke noget jeg hellere ville end at have sex med dig.. men…. jeg kan ikke tillade mig selv at bringe dig i fare!”

Han så meget overrasket på Will da han sagde at han elskede Cass. Han stod lidt, og så meget chorkeret ud. Havde Will virkelig lige sagt det der?
Et bredt og mildt smil bredte sig hos ham. Han lagde en hånd mod hans kæbe og trak ham mod sig i et blidt men dybt kys. Da han afbrød det, så han op på ham ”det er første gang du siger det!” sagde han så. Han nussede Will på kinden ”Jeg elsker også dig William! Mere end noget andet” sagde han så. Han kyssede ham igen.

Han smilede til ham, og lod sin pande Hvile mod Wills. Han så på ham ”lad os smutte tilbage” sagde han så med et smil. Dog smilede han lidt lumsk. ”men det tager alt for lang tid at gå” sagde han så. Han lagde armene om Will ”hold fast” sagde han så. Og satte af fra jorden. Hans vinger foldede sig ud, og ha lettede. Han fløj over det sneklædte landskab. Han smilede til Will, og grinte lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 13 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Will Man 20 Jun 2016 - 15:31

Will lyttede til ham og sukkede lidt imens han kyssede ham igen og kunne ikke helt lade vær med at smile. Han lagde selv armene omkring Casstiels nakke og holdte godt fast i ham. Han kunne ikke lade vær med at skrige lidt op og holdte sig tæt ind til ham imens de fløj afsted på denne måde. Det var lidt skræmmende, at det endelig kun var Casstiel som afholdte ham fra at falde ned på jorden igen, ret smertefuldt.. Ikke at Will ville dø af det, men det gjorde alligevel ret ondt!

Da de endelig kom tilbage igen og var på jorden, gav han ikke slip. Will stod på Casstiels fødder, på hans egne tær og holdte om ham. Casstiel var så dejlig varm og hans egen krop var ret kold. Han sukkede og puttede sig ind til ham imens han lukkede hans øjne lidt.
Will
Will
Competent (Rank 11)

Bosted : Hans familie's palæ langt udenfor byens grænse.

Antal indlæg : 501


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 13 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Gæst Man 20 Jun 2016 - 16:08

Cass kunne ikke helt lade vær med at smile over Will. Der var så mange ting den fyr ikke var bange for, og så lige at flyve sammen med Cass? Han grinte lidt ”haha William! Det er lidt pinligt… ungerne på børnehjemmet får altid en flyvetur” grinte han. Og de jublede faktisk altid

Da de kom hjem til huset bemærkede Cass hvordan Will stadig holde fast i ham. Han smilede bare lidt for sig selv. Han lod sine vinger forsvinde tilbage, og tog så fat under Wills ben, og løftede ham op. Så han havde et ben på hver side af Cass. Han begynde at gå ind i huset, og ind i stuen. Han satte sig på knæ ved Ild stedet. ”Hvis du slipper mig, så tænder jeg lige op så vi kan få varmen” sagde han roligt.

Da først Will havde sluppet ham, vende han sig og tænde peisen der var ved siden af. Han havde sat Will af på et pelset tæppe på gulvet, og da han havde tændt op i paisen, rakte han over og snuppede 2 puder og et tæppe fra sofaen. Han lagde det ned, og lagde sig så selv. Hev will med ned, og lagde sine arme om ham samt tæppet. ”Du er altid så kold… og jeg ved godt det er fordi du er vampyr, og det med din evne.. men.. er det derfor du søger så meget varme?” spurgte han roligt, mens han fjernede en tot fra Wills ansigt. Han lå og nussede Will lidt på kinden. Der gik ikke længe før der var godt fut i paisen, og varmen fra ilden strømmede ud på dem begge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 13 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Will Man 20 Jun 2016 - 16:16

Han fnyste bare lidt da de gik ind i huset, den bemærkning tog lidt på hans stolthed, men han bed ikke mere mærke i det. Han nød bare at blive løftet ind i huset af Casstiel, bare være der i hans arme, det gjorde ham virkelig tryg. Ingen ville tro at en engel og en vampyr kom så godt ud af det med hinanden.

Da de kom ind, gav han slip på Casstiel og satte sig på gulvet. Han tog hans sko af og satte dem ved siden af pejsen. Dog passede han virkelig godt på med ikke at komme for tæt på ilden, da det virkelig kunne skade ham voldsomt.

Will puttede sig ind til Casstiel og sukkede tungt imens han mærkede hvordan varmen gik ind i huden og knoglerne på ham, det var rart. Dog ændrede det ikke rigtigt på det faktum at han stadig var kold som is. Det var han jo altid. Han kiggede op på Casstiel, da han spurgte ham.

”Ja.. Det kan godt være. Jeg elsker kulden og isen. Da det er en stor del af mig.. Men denne varme.. Det forbinder jeg bare med dig og det er rart.. Jeg kan ikke huske hvordan det føltes at have en varm krop, men når jeg ligger helt tæt på dig, kan jeg svagt forstå hvordan det er..” Hviskede han puttede sig helt ind til Casstiel.

Will havde altid hadet det faktum at han var vampyr og væmmes stadig ved det. Han savnede at være menneske og når han var sammen med Casstiel, så følte han sig.. Menneskelig.. Han følte sig varm, let og ikke så sulten igen. Da Casstiels blod virkelig gjorde ham mæt!

Will
Will
Competent (Rank 11)

Bosted : Hans familie's palæ langt udenfor byens grænse.

Antal indlæg : 501


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 13 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Gæst Man 20 Jun 2016 - 16:34

Cass lå og lyttede til hvad Will sagde. Han kunne godt sætte sig ind i det. Det måtte også være underligt at have været menneske, og nu vampyr. Han strammede sine arme lidt mere om Will, da han puttede sig ind til ham. Han nød at have Will så tæt på sig.
Han nussede Will ned af ryggen, og mærkede pludselig hvor fugtigt Wills tøj var efter at han havde siddet ude i den sne. Han rettede hovedet lidt op. ”Lad os få dit tøj af, det er helt fugtigt” sagde han roligt, og tog sine hænder op til Wills brystkasse og begynde at knappe hans skjorte op. Han så lidt ned på ham. Da han havde fået åbnet hans skjorte kunne han ikke holde sig tilbage mere. Nu måtte det briste eller bære. Han skubbede sig lidt ned, så han lå ud for Wills brystkasse. Han lod sine arme hænder glide ind mod Wills sider og ryg, under skjorten. Han lænede sig ned, og kyssede Wills bryst, hans hals og hans kraveben.

Efter noget tid, vende han sig, så han lå på alle fire over Will. Han trak ham en smule op, så han kunne trække hans skjorte af. ”måske skulle vi sørge for at du fik varme?” sagde han Roligt, og bukkede sig ned, kyssede Will blidt og dybet. Han havde sådan lyst til Will. Og han vidste godt at han ikke kunne holde sig fra ham altid ! det ville ikke fungere. Men denne gang måtte han bare prøve at styre sig!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 13 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Will Man 20 Jun 2016 - 17:54

Will smilte lidt til Casstiel og kunne pludselig ikke lade vær med at grine, da han begyndte at åbne hans skjorte, for at få det våde tøj af. Han havde endelig ikke selv lagt mærke til det. Dog da Casstiel pludselig begyndte at kysse hans brystkasse, skulder og hals. Veg han lidt tilbage, men stoppede det dog hurtigt og stønnede svagt. Grunden til at han veg lidt tilbage, var fordi det føltes så rart, så pludselig og varmen fra hans læber overraskede ham.

Han lagde sig selv ned på ryggen, på det bløde tæppe og mærkede hvordan hans egen vejrtrækning blev tungere og han blev hård nede i bukserne, som et instinkt på Casstiels utrolig sexede adfærd og behandlinger.

”Casstiel.. Årh..” Gispede han svagt, svang hans ben op og rundt omkring hans hofter hvorefter han blidt lod hans kolde hænder glide ned over hans brystkasse.

Hans øjne lyste op i den tændte røde farve og hans tænder groede ud.
Will
Will
Competent (Rank 11)

Bosted : Hans familie's palæ langt udenfor byens grænse.

Antal indlæg : 501


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 13 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Gæst Man 20 Jun 2016 - 18:46

Cass smilede over hvordan Wills krop reagerede på det Cass gjorde. Han smilede da Will vende sig om på ryggen, og sank ned i det bløde tæppe. Cass sank hovedet ned, og kyssede hans hals og bryst lidt. Han rettede sig op, og så på Will, lod deres øjne mødes, og holde øjenkontakten. Han lod sin hånd glide op, og kærtegnede hans kind ”hvor er du smuk William” sagde han med en blid stemme. Mørket omkring dem, og den måde deres kroppe kun blev oplyst af ilden fra pejsen. Alt dette, samt Wills røde øjne der glitrede i skæret fra flammerne, og hugtænderne som Cass underligt nok fandt lidt kære, trods deres dødbringende virkning.

Han lænede sig mere ned mod Will, kyssede ham blidt, nussede ham over kinden. ”500 år… Og jeg havde aldrig troet jeg skulle elske en på denne måde” hviskede han, mens han nussede sin næse mod Wills. "Vi skal aldrig skides igen.. ikke nu hvor jeg endelig har fundet dig"Han kunne mærke hvordan hans bryst næsten gjorde ondt. Hvordan hans Hjerte slog 3 gange så hårdt når han var tæt på Will. Han elskede denne Vampyr. Og intet i verden skulle tage ham fra Cass.

han rettede sig en smule mere op, lod sine hænder glide ned, og åbne Wills bukser. Han så på Will ”jeg lover dig at jeg ville tage dig… blidt!” sagde han med et blidt smil. ”så lad mig ELSKE med dig William?” sagde han, og satte sig mere op, for at trække Wills bukser og underbukser af, inden han bukkede sig ned over ham, og kyssede ham igen. Sultent men blidt og ømt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 13 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Will Man 20 Jun 2016 - 18:54

Will kiggede overrasket op på Casstiel imens han lyttede til hvad han sagde. Han sank en klump og mærkede hvordan det virkelig kneb i hans brystkasse. Dette var ægte kærlighed og han kunne simpelthen mærke hvordan det hele sitrede i hans krop, da hans bukser og underbukser blev fjernet, så han lå helt nøgen på det bløde tæppe, kun oplyst af ilden ved siden af ham.

Han kravlede op på knæ foran Casstiel og kiggede op på ham, imens han lod hans kølige hænder glide op langs hans sider og greb hans bukser.

”Jeg havde heller aldrig troet at jeg endelig ville finde en som 100% kunne acceptere mig.. Forstå mig og lade.. Mig vise kærligheden uden problemer.. Jeg havde aldrig troet at jeg ville kunne blive så lykkelig..” Hviskede han og hans stemme knækkede da der pludselig trillede tårer ned over hans kinder.

Tårer af glæde og lettelse. Han græd af glæde og mærkede hvordan hans hjerte nærmest blev healet igen. Selvom den stadig var stille. Han var blevet glad igen og den eneste som han kunne takke var Casstiel.
Will
Will
Competent (Rank 11)

Bosted : Hans familie's palæ langt udenfor byens grænse.

Antal indlæg : 501


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 13 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Gæst Man 20 Jun 2016 - 19:28

Cass betragtede Will da han stillede sig op på sine knæ. Han lyttede til hvad han sagde, og smilede over det. Han lænede sig frem så deres pander ramte hinanden mens Will talte. Han så hans tåre, og vidste godt at dette ikke var triste tåre. Han tog hænderne op til hans kinder, og tørrede tårende væk med sine tommelfingre. Han smilede blidt og varmt til ham ”bare rolig William… Du skal aldrig mere være alene” sagde han så. Han trak ham mod sig, og kyssede ham blidt.
William var intet i nærheden af Lucy! Lucy havde været hans ven, hans lillesøster hans ansvar. Will… Will var hans elsker, hans kæreste, hans store kærlighed, hans bedste ven. Trods de ikke kende hinanden mere.

Cass åbnede sine egne bukser, trak dem ned, og halvt af. Han lod sin ene hånd glide om Wills nakke mens han stadig kyssede ham, den anden grab ham om livet. Og lænede sig ned mod tæppet igen. Han lagde Will under sig. Sparkede bukserne helt af. Han lod sine hænder glide ned over hans krop. ”bare slap af William.. og lad mig” sagde han blidt. Han satte små kys mod Wills hals, længere ned over hans kraveben og hans bryst. Han brugte tid, og alle hans kys og berøringer var blide og kærlige. Ikke bare det. Men man kunne ligefrem mærke hans kærligheds erklæring gennem dem. Han los sin tunge glide over hans nippel, mens hans hånd gled ned, og lod et par finger glide op af skaftet på Wills lem. Han kyssede længere ned over Wills mave, og lod samtidig de varme hænder bevæge sig rundt på hele Wills krop. helt ned fra hans skinneben, op af hans lår, hofte, mave og bryst.
Han så lidt op mod Will ”lad mig vide hvis du vil have mig til at gøre noget ved dig.. hvad som helst” sagde han med en rolig stemme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 13 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Will Tors 7 Jul 2016 - 14:26

Dette var meget anderledes end normalt, det var tydeligt hvor mange følelser som var med nu, i forhold til de andre gange hvor de havde hygget sig på denne måde. Will lå der på hans ryg, buede lidt i den og mærkede hvordan han virkelig bare ikke kunne holde de mange støn tilbage. Hans hud var virkelig sensitiv lige nu og han kunne slet ikke stoppe sig selv. Han rakte ned og greb Casstiel i håret imens han kyssede og nussede om hans krop, han lod hans læber bevæge sig fra hinanden og slikkede dem lidt imens han nød dette i fulde drag.

”Årh.. Casstiel..” stønnede han og kiggede lidt ned imod ham med hans pludselig blodrøde øjne, som lyste op inde i rummet. Normalt ville mange løbe skrigende væk når de så hvordan Will virkelig så ud. Hans røde øjne, de synlige blodårer omkring dem og hans hals, de lange tænder og hans blege hud. Han lignede et monster, men Casstiel havde aldrig reageret på det. Han virkede ikke til at blive påvirket af det på nogen som helst måde, hvilket var en af de mange tinge som Will virkelig elskede!

”V-vil..” Han rødmede svagt, meget svagt og kiggede ned på ham, da han pludselig havde noget han gerne ville have Casstiel til at gøre. Dette var dog ret pinligt på en måde. Før i tiden ville han nemt kunne kneppe andre uden problemer. Men Casstiel fik ham virkelig til at klynke af glæde og være genert.

”Vil.. Uhm.. Du måske.. g-give.. Uhm.. Slikke mig dernede?” spurgte han genert og kiggede op på Casstiel med hans røde øjne og reptil formede øjne. Han ønskede at mærke Casstiels tunge både imod hans hul og hans lige nu sitrende lem. Den styrende og ret dominerende Casstiel kunne bare få ham til at vride sig i nydelse!
Will
Will
Competent (Rank 11)

Bosted : Hans familie's palæ langt udenfor byens grænse.

Antal indlæg : 501


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 13 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Gæst Tors 7 Jul 2016 - 14:56

Den måde hvorpå Will vrad sig, de små lyde og støn han kom med, følelsen af hans krop der sitrede under Cass hænder. Det hele var bare så fantastisk. Nej han havde aldrig gjort det her med andre! Men han kunne heller ikke forestille sig det! Han kunne KUN forstille sig det her ske sammen med Will. Han smilede lidt over Wills grab i hans hår, og den måde han svajede i ryggen. Det var faktisk lidt sært, men kulden i Wills hud, fik den kun til at virkelig blødere, glat og bare på alle måder fantastisk!
Han så lidt op mod ham da han hørte han støn, han lagde godt mærke til det noget anderledes udsende Will havde nu. Men han havde set det før, og det var ikke noget der prægede ham særlig meget. Han syntes Will var smuk! Og det var jo en del af hans væsen! Så den del elskede han også.

Han så lidt op mod ham, afbrød krop kyssende mod hans mave da han hørte Will prøvede at fremstamme noget. Han så spørgende på ham, og undrede sig en del over hvad der mon var så svært at få sagt? Han blev en anelse overrasket over Wills spørgsmål, men smilede så roligt og varmt til Will ”selvfølgelig” sagde han roligt.
Han tog en smule fat om Will, og skubbede ham om på siden, og lagde sig ned mellem hans ben, lod Will hvile sit ben over hans skulder.
Lod sine hænder glide over hans baller, og nussede dem. Han så en smule op mod Will, inden han bukkede sig ned, kyssede ham længere ned, og placerede et par kys mod Wills indgang, og kort efter, lod han sin tunge glide langsomt ind over hullet også. Han ville gerne gøre det godt for Will, men samtidig, ville han også gerne se om ikke han kunne styre sig. Derfor var han nød til at ligge roligt ud, for ikke at køre sig selv for meget op i gear.

Han fortsatte lidt tid hvor han blot lod sin tunge glide lidt ind over Wills hul. Dog lod han derefter sin tunge glide op mod hans mellemkød, længere op, og lod sin tunge fugte Wills pung. Dog ville han vente lidt med at gå længere op. Derfor gled han ned igen, log sin tunge danse ind over Wills hul, indtil han lod sig rige helt med. Han pressede sin mund mere mod Wills, og lod grådigt sin tunge slikke Will, lod sit eget savl fugte Wills hul grundigt, lod hans tunge presse sig mod hullet, og også IND! Så langt ind han overhoved kunne. Han bruge sine hænder til at sprede Wills baller, mens han klemte dem fast. Han fortsatte med at slikke Will længe, med at æde om op, og fugte ham både ude og inde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 13 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Will Tors 7 Jul 2016 - 15:18

Will kiggede overrasket ned og peb svagt da han blev vendt om. Denne måde hvorpå Casstiel altid havde ham under kontrol, var bare dejlig. Derfor kunne han nemmere slappe af og nyde det, uden at være bange for at hans eget væsen ville slippe løs og gå amok. Casstiel ville nemt kunne holde ham nede og få ham til at slappe af.

Han greb en pude og krammede den tæt ind til sig, imens han lå der på siden. Et dybt støn kom fra ham, da han mærkede den varme tunge imod hans sensitive hud. Will greb puden hårdere og mærkede hvordan stoffet kæmpede imod hans kræfter. Han mærkede den varme tunge trænge lidt ind i ham, hvilket fik ham til at spænde lidt i kroppen og skreg svagt op i nydelse. Dette var som et stof for ham, han kunne ikke undvære Casstiels fantastiske evner i sengen, som han lige nu vidste ham. Det var virkelig ikke til at tro at han faktisk var jomfru for nogle få dage siden!

Will kiggede lidt ned imod ham og hev efter vejret. Det var bare så vildt, som han kunne arbejde dernede, hvordan han allerede havde fået Will til at løsne meget op.
Will
Will
Competent (Rank 11)

Bosted : Hans familie's palæ langt udenfor byens grænse.

Antal indlæg : 501


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 13 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Gæst Tors 7 Jul 2016 - 15:37

Der var nok ikke mange der ville tro på at Cass ikke havde været sammen med nogle før Will! Det var de færreste der nok fangede det hele så hurtigt. Men på den anden side! Will var altid så ufattelig sensitiv og åben, at Cass nemt kunne høre og mærke forskel på hvad der føltes godt, og hvad der føltes RIGTIG godt! Og noget sagde ham at Will havde fået smag for netop DETTE. I hvert fald, fik det hver gang hans krop til at dirre, og ikke mindst var det umuligt for ham at ligge stille. Hans stemme slog med det samme over i høje og nydende støn, der af og til blev mere og mere skingre og skrigende. I starten havde han været i tvivl om det var noget skidt. Men han havde hurtigt lært at det var det stik modsatte! De skrig betød ikke stop, men derimod at han IKKE skulle stoppe!

Cass arbejdede ivrigt med sin tunge mod Wills hul, og alt omkring. Så meget at tæppet under dem næsten var vådt. Men det kunne ikke rage Cass mindre lige nu. Det eneste der betød noget var at Will nød det har. Han så lidt op mod Will da han igen begynde at slikke og kysse ned mod Wills mellemkød. Ned mod hans pung. Han lod sin tunge glide fugtigt inder over hans pung, inden han begynde at sutte på den. Kyssede den, og lod den få næsten lige så meget opmærksomhed som Wills bagdel havde fået. Han bevægede sine hænder lidt, holde stadig Wills baller spredte, men lod sin ene tommelfinger glide ned og nusse hans hul. Inden han lod den trænge op i ham, masserede ham inde fra. Mens hans tunge og læber arbejdede sig længere på. Og til roden af Wills lem. Han lod sin tunge glide vådt rundt ved hans rod, og så roligt op på Will.
”lad mig høre dig William” hviskede han, inden han lod sin tunge glide vådt og legende op af Wills lem. Dette gjorde han flere gange, inden han sultent tog Wills lem i munden, og pressede sit hoved ned i en hurtigt og sulten bevægelse! Lod Wills fulde længde forsvinde ned i hans hals. Han valgte at skifte finger, brugte sin lange finger presse sig op i ham, og lod den glide i bund.
Will skulle mærke det hele! På en gang!
Han begynde at bevæge hovedet ivrigt, sultent og legende. Samtidig lod han sin finger bevæge sig i et fast tempo, skubbede den helt i bund, og pressede mere. Lod den glide op og trykke mod hans g-punkt, alt imens han åd Wills lem op.

Han kunne ikke lade være med at få en lumsk ide. Han tog den hånd der ellers holde Wills ene balle, og lod den i stedet glide op af Wills mave, og op til hans nippel. Han begynde så småt at nusse den ene, kilde den, og bare lege med den, inden han trykkede lidt hårdt sammen om den, slap.. og gentog forløbet. Will skulle mærke det hele lige nu! Havde han haft flere hænder havde han gjort meget mere end blot disse tre ting.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 13 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Will Tors 7 Jul 2016 - 15:51

Will kunne virkelig ikke styre sig lidt nu, dette var himlen for ham. Casstiel vidste bare virkelig hvad han lavede! Han gispede og stønnede svagt da han mærkede hvordan han begyndte at bevæge sig imod hans lem igen, og denne ganske ønskede han virkelig at han ikke stoppede lige inden igen! Dette var lækkert og meget frustrerende på samme tid!

Dog da han pludselig endelig var ved hans lem, væltede Will om på ryggen, placerede hans fødder imod jorden og buede mere i ryggen, så hans bagdel var oppe i luften og nu med en finger indenfor! Han stønnede højt og mærkede hvordan det strammede i hans pung, da han snart ville komme.

”Årh!! Shit.. Casstiel!!” Stønnede han og greb puden, mærkede den varme hånd på hans brystkasse og nu den som legede der. Det føltes som om hans fingre og hænder var overalt på hans krop og denne varme fra dem, imod hans kolde krop. Casstiel vidste bare hvordan han skulle få Will til at skrige op i ren nydelse.

Pludselig mærkede han virkelig hvordan det hele spændte op i hans krop, han gik svagt i panik, men kom pludselig ind i Casstiels mund. Han hev efter vejret og skreg op i en skinger stemme, fyldte hans mund op og mærkede hvordan han langsomt gled ned og lå på gulvet igen.
Will
Will
Competent (Rank 11)

Bosted : Hans familie's palæ langt udenfor byens grænse.

Antal indlæg : 501


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 13 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Gæst Tors 7 Jul 2016 - 16:34

Det var fantastik at mærke Will vride sig sådan under ham. Og der var ingen tvivl om at Will nød det her! Og om at han kunne lide hvad der blev gjort. Men nu havde Cass jo også opmærksomhed stort set alle steder undtagen hans mund. Men Den ville han nu hellere ikke dække til lige nu! Lyden af Wills støn var alt for dejlig til at han ville ødelægge det.
Han mærkede hvordan Wills krop pludselig spænde, hvordan hans støn blev højere og mere skingre! Og før Cass noget at tænke tanken at Will nok var ved at komme, smagte han den salte væske der blev skudt ud i hans mund, og fylde den. Han blev ærligtalt overrasket. Og for en der aldrig var blevet kommet i munden før, ville man tro at han ville gå i panik! Måske endda spytte ud. Men nej! Det var en del af det! Og Will havde gjort det på ham før.
Han trak sin mund en smule væk fra Wills lem, slugte den salte væske, og lod derefter sin tunge glide over Wills lem igen, for at få det sidste med.
Det var egentlig sært! For det smagte ikke ligefrem godt, men det tænde ham faktisk. Men det var nok mere fordi at han vidste at han havde sørget for at Will var kommet, og samtidig havde han givet ham den bedste følelse lige indtil han kom, og ikke mindst imens.

Han så op mod Will, og slikkede sig om munden. Han trak roligt sin finger ud af Will, og kravlede lidt mere op mod Will, kyssede ham mod halsen, og nussede hans hæfter. Han vende hovedet lidt, og så hen mod sine bukser. Han rakte ud efter dem, og grab hans bælte. Han tog det over til sig og så på Will.
”jeg stoler stadig ikke på mig selv… Så jeg vil gerne have at du styre” sagde han og lagde sig ved siden af Will. Han gav ham bæltet og rakte sine hænder til ham ”Bare for en sikkerhedsskyld” sagde han roligt. Han ville ikke ende med at gøre Will fortræd igen. Derfor ville han gerne have at Will styrrede det her, i hvert fald bare til at starte med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 13 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Will Tors 7 Jul 2016 - 17:15

Will kiggede lidt op på ham og kunne ikke lade vær med at grine svagt. Casstiel havde virelig slugt det og endda slikket ham ren! Mange mænd ville brække sig ved første gang, hvor de smagte sæd. Will var meget imponeret over Casstiel og specielt fordi han virkelig havde slugt det hele! Og havde ikke sagt en lyd.

Han smilte lidt og puttede sig ind til Casstiel da han pludselig kom med bæltet. Will kiggede lidt forvirret og forstod ikke rigtigt noget, før han hørte hvad Casstiel sagde, om at han skulle tage styringen? Så.. Casstiel ville virkelig gerne prøve det. Will sank en klump og nikkede lidt. Satte sig op og bandt bæltet omkring Casstiels hænder, stramt og hårdt.

Han bevægede sig derefter ned til Casstiel’s lem, kyssede og slikkede hans varme hud og nåede hurtigt derned. Han greb den ret store lem med hans egen hånd og tog hovedet ind i hans eget, meget mindre mund og begyndte at gøre den våd og lækker.

Dog havde Will virkelig misforstået noget, han havde troet at Casstiel ville have ham til at stikke hans up i den dejlige engle numse. Så Will suttede pludselig på hans egen finger, lod den glide ned og begyndte at gnubbe den imod Casstiel’s hul. Pludselig pressede han den ind og stønnede svagt ved følelsen, da han mærkede det lille dejlige område, som han selv kendte så godt.

Will
Will
Competent (Rank 11)

Bosted : Hans familie's palæ langt udenfor byens grænse.

Antal indlæg : 501


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 13 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Gæst Tors 7 Jul 2016 - 17:31

Cass betragtede Will lidt mens han satte sig mere op, og lod ham blot stramme bældtet om hans hænder. Uh! Det kunne man da sige var stramt, men det ville nok også være det der skulle til. Han sukkede lidt da Will beynde at bevæge sig ned af. De fugtige kys mod hans mave fik det til at kilde i hele kroppen. Han nød det virkelig. Han håbede virkelig på at det her kunne hjælpe! At det kunne gøre at han ikle gik sådan amok, og mistede kontrolen.

Der kom et tungt støn fra ham, da Will begynde at sytte på hans lom. Den følelse var fantastisk, og han ville aldrig blive træt af den. Will var virkelig god, men han havde helt sikkert også haft nogle år at træne i. Han bemærkede ikke rigtig at Will fugtede sin finger, han havde travlt med at nyde det der goregik om hans lem. Han åbnede dog øjnene, og så lidt undrende ned mod Will da han mærkede hans finger ved sinne baller. Han skulle lige til at spørge ham hvad han lavede, da han mærkede Wills kolde finger glide op. Der kom en sær klynkende lys fra ham, og han så bestemt ikke nydende ud i ansigtet, han habde nærmere et sært udtryk. Han bed sig lidt i læben. "uhm... Kære William.... Det..mgh... det var ikke helt det jeg mente" erkende han lidt. Men der var næsten noget i ham der ikke ville stoppe Will. Ville Will virkelig gerne have lov til at gøre det på Cass? forførste gang mærkede Cass, at der var noget omkring deres sex han var i tvivl om han kunne gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 13 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Will Tors 7 Jul 2016 - 17:51

Han kiggede op hurtigt og trak pludselig fingeren til sig. Will blev næsten højrød i ansigtet og kiggede op på Casstiel, mærkede pludselig skyldfølelsen løbe ind over ham.

”D-det må du.. Årh.. Jeg troede du.. Hvor er jeg dum..” Hviskede han svagt og kravlede op imellem Casstiels ben. Han satte sig på Casstiels skød, med et ben på hver side og faldt forover. Han gemte hans ansigt lidt imod Casstiels skulder og mærkede skammen fylde ham op, dog reagere hans krop lidt på at Casstiels stive lem var imod hans bagdel.

Han begyndte svagt at bevæge hans ende imod den, gnubbede hans hul imod hovedet og mærkede varmen, næsten stige op igennem hans krop. Et svagt støn kom fra ham og han stødte hans hofter tilbage imod den, mærkede hvordan han virkelig var stadig utrolig fugtig efter Casstiels tunge.

Will satte sig lidt op, lod hans hænder hvile på Casstiels mave og det var tydeligt at han nu forstod hvad Casstiel endelig havde ment.. Han ville have Will til at tage styringen, ved at være øverst og bevæge sig for ham. Hvor dum kunne man være. Will rystede kort på hans hoved, bevægede sig lidt op og greb Casstiels lem. Han ledte den op imod hans hul og begyndte langsomt og lede den ind i ham. Will åbnede lidt hans mund og stønnede højt, mærkede hvordan Casstiels kæmpe manddom hurtigt fyldte hans hul op, og løsnede ham op på denne meget. Perverse måde.
Will
Will
Competent (Rank 11)

Bosted : Hans familie's palæ langt udenfor byens grænse.

Antal indlæg : 501


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 13 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Gæst Tors 7 Jul 2016 - 18:00

Cass kunne ikke undgå at små grine lidt. Han måtte virkelig bide sine tæbder sammen for ikke at grine for meget af stakkels Will. Da han sagde at han var dum, og gemte sig ned mod Cass skulder smiledd han bare overbærendd "Det gør nok! Det skal du ikke tænke på" sagde han roligt.

Der kom nogle lidt dybe suk fra ham da Will begynde at bevære sig. Det var en virkelig rar følelse. Han lod kort sin tunge glide over hans læber mens han nød hvordan Will gnubbede sig mod hans allerede alt for hårde lem. Da Will rettede sig op, smilede Cass roligt til ham. Han glædet sig faktisk til det her! at lade Will styre tempoet. Han bed sig lidt i læben, men kom så med nogle tunge og dybe støn da Will gled ned over ham. Han havde ikke som sådan problemer med at komme i bund hos Will, men han var klar over at Will var godt fyldt ud når det skete.

en lille del af ham fortrød allerede at han havde ladet Will binde hans hænder. Han havde sådan lyst til bare at rive Will rundt, kneppe hans dejlige lille bagdel søndersammen. Han rystede tanken fra sig. Det var netoo DE tanker han skulle prøve at undgå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 13 af 15 Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum