Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
 Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
 Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
 Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
 Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
 Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
 Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
 Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
 Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
 Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
 Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX)

2 deltagere

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

 Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX) - Page 3 Empty Sv: Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX)

Indlæg af Lilianna Søn 24 Jul 2016 - 20:34

Hun kiggede overrasket op på Zakaroff og grinte lidt imens hun gik over til hendes lille taske, fandt en billet frem og gik tilbage til ham.

”Så svært et valg.. Hmm… Tror jeg gerne vil føle mig lidt som en prinsesse igen, i armene på en super skurk.” grinte hun og greb hendes jakke, puttede billetten ned i hans bukselomme og åbnede hendes arme til ham.

”Den skal du bruge for at komme ind, du har en af de bedste pladser og får tilladelse til at komme backstage.” Smilte hun imens hun lod ham løfte hende op. Hun kyssede blidt hans kind igen og lagde hendes arme tæt omkring hans nakke imens hun viftede spændt med hendes fødder og glædet sig virkelig meget til at danse for Zakaroff.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

 Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX) - Page 3 Empty Sv: Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX)

Indlæg af Zakaroff Søn 24 Jul 2016 - 20:42

"Så lad os komme afsted......"
Han sikrede sig lige en ekstra gang at hun havde alt med sig hvorefter han sprang meget elegant op på tagene. Det virkede dog mere som om han sprang mellem tagene i stedet for at løbe men det ville kun give en mere svævende fornemmelse og det gik stadig virkelig hurtigt.

Hurtigt var de henne ved teatret hvor forestillingen skulle foregå hvorefter han satte hende stille lidt afsides så der ikke blev stillet spørgsmål.
Han kyssede hendes kind og så hende intenst i øjnene imens han sagde:
"Jeg vil sidde så du tydeligt kan se mig.... Og når forestillingen er slut kommer jeg om bag ved og besøger dig.... Så må vi jo se om du vil hjem i mine arme....."
Med hånden nappede han hende fosigtigt bagi og med munden nappede han hende ganske forsigtigt i øret inden han løb afsted for selv at blive klar.

Da gæsterne så begyndte at komme ind, dukkede han op i et sort jakkesæt med blodrød skjorte og med dyre italienske sko. Håret var sat i en helt perfekt hestehale.
Så tog han ellers plads og ventede spændt. Han havde jo aldrig set sådan noget før
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

 Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX) - Page 3 Empty Sv: Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX)

Indlæg af Lilianna Søn 24 Jul 2016 - 20:52

Lily var gået hen til teatret blev blodrøde kinder og en svævende fornemmelse i kroppen. Okay, hun var helt fortabt! Hun skyndte sig om bagved hvor mange af hendes veninder og kollegaer var. De fik snakket og mange spurgte indtil hvorfor hun så så forlegen ud. Lily skød det hurtigt væk og fniste for sig selv. Hun fik lagt make-uppen og sat hendes hår op i en smuk knold, lod en masse af hendes krøller hænge nede og fik kostumet på. Det hele sad som om det var malet på hende, helt perfekt! Det var tydeligt at ballet var hendes sport.

Endelig da forestillingen begyndte var musikken høj, scenen flot og alt perfekt. Lily kom først ind i midten af showet, men mange gispede allerede bare ved synet af hende, hun stak meget ud og alle hendes bevægelser var virkelig helt perfekte. Hun dansede og sprang rundt, lod hendes partner gribe hende som Zakaroff også skulle gøre og hun fik danset det hele fejlfrit. Forestillingen forsatte og hun kom ind flere gange, hele historie var nemlig om et trekantsdrama imellem 2 piger og 1 fyr, om hvordan kærligheden for Lily’s rolle aldrig ville finde sted men hun alligevel levede lykkeligt.

Endelig da de var færdige efter halvanden time, kom de alle ud, bukkede og smuttede derefter ud bagved.

Lily sad ved hendes eget lille bord og var ved at tage det meget dramatiske make-up af. Hun fik vasket hendes ansigt og gik derefter i gang med at pille de tusinder hårnåle ud af hendes hår.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

 Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX) - Page 3 Empty Sv: Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX)

Indlæg af Zakaroff Søn 24 Jul 2016 - 21:43

Zakaroff sad og nød forestillingen til fulde, specielt de dele hvor hun kom ind. Egentlig havde han aldrig set sig selv som en der gad se ballet og den slags men han måtte indrømme det var enormt flot. Det kunne selvfølgelig være fordi hun var med men lige nu nød han bare at se hende danse. Hun virkede helt i sin egen verden når hun dansede rundt der oppe. Fuldstændigt fejlfri.... Intet mindre end perfektion.
Da forestillingen så var slut, rejste han sig og hentede lige noget inden han gik mod backstage.

En af hendes kolleger kom hen og prikkede til hende lidt forsigtigt: "Lily?..... Du har vist en beundrer..... En hr. Dumi..... Dumit...... Ja et specielt navn....."
Hun gik igen og lige efter stod Zakaroff i døren med den største buket roser man kunne tænke sig.
"Intet mindre end perfekt......"
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

 Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX) - Page 3 Empty Sv: Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX)

Indlæg af Lilianna Søn 24 Jul 2016 - 21:49

Lily kiggede op og hun havde lige pillet den sidste hårnål ud og hendes hår faldt ned i de bløde krøller som gik hende til det nederste stykke på ryggen. Hun smilte stort da hun så ham i døren og rejste sig hurtigt op.

”Zakaroff. Årh, hvor er du vidunderlig.” Grinte hun og gik over til ham, hun var stadig i hendes kostume og skulle til at tage den af.

”Håber du nød showet?” Grinte hun og gik op på toppen af hendes tær hvor hun blidt kyssede hans kind. Derefter dansede hun let ind i rummet igen og grinte.

”Giv mig lige et sekund, så er jeg klar.” Smilte hun og gik om bagved en omklædnings skærm hvor hendes andet tøj hang hen over den. Hun fik hurtigt kostumet af og skiftede tilbage til de mere afslappende bukser, en top og en cardigan. Hun hoppede i nogle ballerinasko og gik derefter om til ham med kostumet i hænderne som hun fint lagde ned i tasken igen, som han havde pakket den før.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

 Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX) - Page 3 Empty Sv: Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX)

Indlæg af Zakaroff Søn 24 Jul 2016 - 22:27

Han smilede som hun kom hen og kyssede hans kind hvorefter han lagde blomsterne ved hendes bord så hun kunne komme til at skifte.
"Ikke halvt så meget som dig..... Jeg håber en buket roser er tilfredsstillende?.... Jeg nød hele forestillingen, men sjovt nok mest der hvor du var på...... Men det kan du sagtens lokke mig til igen....."

Han ventede tålmodigt ind til hun var færdig hvorefter han lagde armen om hende som hun kom ud. Så snuppede han hurtigt hendes roser og gik stille ud med hende.
"Ahhh..... Så kommer det store spørgsmål..... Hvordan vil de gerne hjem Madame?"
Det var tydeligt på tonelejet at han drillede hende lidt
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

 Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX) - Page 3 Empty Sv: Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX)

Indlæg af Lilianna Tors 28 Jul 2016 - 19:02

Hun kunne virkelig ikke lade vær med at fnise lidt som hun gik der i armen på Zakaroff, han var virkelig behagelig at være sammen med og hun følte sig virkelig som verdens heldigste vampyr. Hun lagde hovedet lidt imod hans skulder og rakte over for at blide røre ved en af roserne, hvor hun dog kom til at stikke sig på en torn. Hun gispede svagt og kiggede på hendes finger, hvor hun kom til at bløde lidt.

”Hmm, jeg kunne nu godt lide den måde hvor du bragte mig herover på.” Grinte hun lidt genert og kiggede ned. Han vidste virkelig bare hvordan han skulle få hende til både at rødme, men også blive lidt genert på.

Mange af hendes kollegaer kiggede lidt over på hende, da de gik igennem det hele og hviskede lidt til hinanden om hvem han mon var? Osv. Lily kiggede dog lidt ned og vidste virkelig ikke helt hvad hun skulle gøre af sig selv og med dem? Hvad ville de dog ikke sige? Hun vidste jo ikke helt selv hvad hende og Zakaroff endelig var.. Hun kunne ikke beskrive det helt med ord? Og hvordan skulle hun dog svare på de mange spørgsmål som der sikkert ville komme..
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

 Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX) - Page 3 Empty Sv: Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX)

Indlæg af Zakaroff Tors 28 Jul 2016 - 21:13

Da han så hun stak sig, stoppede han kort op og så intenst på hende imens han sagde: "Sikke noget..... Nu skal jeg...." Så løftede han hendes hånd og kyssede fingeren ganske blidt hvilket ville få såret til at forsvinde. Dette ville dog ikke kunne ses af hends kolleger på den afstand.
Bagefter rakte han hende buketten og løftede hende op i sine arme og sagde:
"Som de ønsker....."

Så gik han afsted med hende og tænkte ikke yderligere over de mange blikke. Da de så var kommet uden for synsvidde af de mange mennesker, smilede han drilsk til hende og satte af. Et splitsekund efter svævede de nærmest afsted over de mange hustage som om vinden selv bar dem.
Som de løb afsted kunne hun se en lille halskæde han bar der lignede et simpelt våbenskjold
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

 Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX) - Page 3 Empty Sv: Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX)

Indlæg af Lilianna Tors 28 Jul 2016 - 21:28

Hun kiggede smilende op på ham, da han bar hende og hun holdte buketten tæt ind til hendes krop imens hun svævede afsted med ham. Dette var virkelig bare en dejlig følelse! Hun kunne ikke beskrive det med nogen som helst ord, det var som om de fløj! Som om hele verden under dem virkelig forsvandt og de bare var i deres egen. Lily lod hendes hoved hvile på hans skulder imens han bar hende og hun fik hurtigt øje på halskæden.

”Den her, har jeg aldrig set før.” Spurgte hun blidt imens hun rakte frem og greb den blidt. Hun holdte den roligt i hendes håndflade imens hun passede meget godt på at hun ikke ville ødelægge den. Hun kiggede lidt nærmere, prøvede at studere den lidt og finde dens historie.

Dog kom hun langsomt til at tænke på noget. Lily vidste jo ikke så meget om Zakaroff? Om han havde en familie? Om han havde en kæreste endelig og alt det. Hun kendte kun til det hun havde set i hans hjem, de mange våben og hans job endelig. Denne mand som bar hende lige nu, kunne endelig være en fremmed, han kendte jo mere til hende end hun til ham.. Hvilket på en måde fik hende til at se utrolig trist ud. Hendes grønne øjne falmede lidt til en mørkere grøn farve og lyste ikke så voldsomt som de altid gjorde.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

 Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX) - Page 3 Empty Sv: Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX)

Indlæg af Zakaroff Tors 28 Jul 2016 - 21:55

Han smilede til hende da hun rørte halskæden og han fornemmede hurtigt hun blev trist.
"Det er min families våbenskjold... Jeg er greve af en region i Rumænien. Manden der gjorde mig til vampyr efterlod det til mig. Så jeg er en slags adelsmand. Og single..."
Ved de sidste ord, blinkede han ned til hende, hvem ved måske kunne det lette hendes humør lidt.
Han krydsede ind over parken hvor det hurtigt ville blive klart at søen var for bred til han kunne hoppe hen over den. Men han fortsatte og løb alt hvad han kunne og sprang. Midt ude på søen var det som om han satte af mod vandoverfladen og fortsatte.

Da de så nåede hans hus, smilede han til hende og satte hende ganske elegant ned hvorefter han låste op. Så bukkede han meget ærbødigt og sagde: "Domnișoara a venit în termen....."
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

 Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX) - Page 3 Empty Sv: Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX)

Indlæg af Lilianna Tors 28 Jul 2016 - 22:07

Hun nikkede lidt og rødmede derefter meget over hans kommentar med at være single. Okay, var han tankelæser også? Hun mærkede hvordan det svagt knugede i hendes brystkasse og hun lod en hånd hvile der lidt, ved hans halskæde. Så han havde rimelig mange penge og ejede meget, kunne hun forstå og grinte lidt. Hun havde selv eget meget engang, dog havde hun solgt det i sorg over hendes families død og hun havde rejst rundt i stedet, brugt de forskellige penge og set verden.

Lily sukkede svagt da hun så ned over søen under dem, det var så smukt og hendes øjne lyste svagt op igen efter denne oplevelse med ham. Årh hvor kunne han bare ændre hendes humør til det bedre i løbet af ingenting!

Hun grinte svagt da han landede foran hans hus igen og hun mærkede hvordan hun lidt begyndte at savne hans arme, da hun blev sat ned på jorden igen. Hun holdte de mange roser tæt på hende og smilte blidt til ham da han åbnede døren for hende.

”Thank you sir.” Smilte hun og svarede ham med en gammelt Britisk accent. Hun smuttede dog hurtigt inden for, gik ud i hans køkken hvor hun lagde de mange roser ned og blidt rørte ved de flotte blade som næsten passede til hendes ild røde hår. Hun grinte lidt og kiggede rundt, fandt en vase oven på et skab, som hun hurtigt fyldte vand i. Alt imens små dansede hun lidt rundt, nynnede en blid melodi og fik sat alle roserne smukt ned i vasen. Det var næsten som om hun passede i det hjem, fik med hendes levende sjæl, dog selvom hende krop var død og kold.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

 Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX) - Page 3 Empty Sv: Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX)

Indlæg af Zakaroff Tors 28 Jul 2016 - 22:18

Han tog selv hendes taske og satte ved stumtjeneren hvor han ligeledes hængte sin blazer og gik så hen til skrivebordet hvor han tog et billede ud. Selvom han ville vise hende det, kunne han ikke lade være med at falde lidt hen i hendes sang og hvordan hun dansede så yndefuldt.
Da roserne så var sat i en vase, stod han lige pludselig bag hende med armen om hende og holdt om livet på hende.

"Her er mit hjem...."
Så holdt han billedet ind foran hende så hun kunne se det lidt gamle fotografi. Det var et rimelig gammelt men pænt palæ der lå på en bakketop lige ved en flod og noget skov i baggrunden. Det bragte egentlig lidt minder frem at se det igen. Det var sådan set det eneste sted før huset her hvor han ikke skulle passe på. Der var et fristed for ham
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

 Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX) - Page 3 Empty Sv: Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX)

Indlæg af Lilianna Tors 28 Jul 2016 - 22:24

Hun smilte og kiggede lidt på roserne imens hun var faldet selv lidt hen i tankerne om at få flere af sådan nogle smukke gaver. Selvom blomster var en simpel ting, så var de alligevel så utrolig smukke og yndefulde i deres egen eksistens.

Lily gispede svagt, lidt forskrækket da han pludselig var bagved hende og holdte hende tæt. Hun fniste lidt og tog blidt imod billedet.

”Årh hvor er det smukt Zakaroff.” Smilte hun og kiggede på det. Det vækkede selv minder for hende at se sådan et smukt og gammelt hus.

”Jeg er selv født og opvokset i England.. Mine forældre havde det smukkeste hus oppe i Nord England hvor vi boede.. Dog var jeg så dyb i sorg at jeg solgte huset og flyttede væk, hvilket jeg grufuldt har fortrudt i mange år.” Sagde hun blidt og sukkede svagt.

Det var sandt, hun fortrød det voldsomt, da hun så gerne ville have blive ved med at bo i det hus.

”Men dette hus, du har både her og der på billedet er smukke og minder meget om dig.” grinte hun blidt og kiggede op på ham med hendes store øjne. Hun kunne ikke lade vær med at legesygt og elegant glide ud af hans greb. Hun tog vasen, snurrede fint rundt på hendes fødder og smuttede ind i stuen hvor hun satte vasen ned på stue bordet og nikkede.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

 Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX) - Page 3 Empty Sv: Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX)

Indlæg af Zakaroff Tors 28 Jul 2016 - 22:45

"Selvom det måske har virket underligt i manges øjne har jeg dog gjort hvad jeg kunne for at skabe et hjem for mig selv... Selv en med et job som mit kan jo have trang til at komme hjem og smide fødderne på bordet. Og måske blive nusset lidt om...."
Han så intenst efter hende som hun snoede sig ud af hans arme hvorefter han selvfølgelig fulgte hende med sit blik der ikke veg fra hende et eneste sekund.

Med en lynhurtig bevægelse var han henne ved stumtjeneren og satte sine sko hvorefter han kom hænderne i lommen og gik langsomt mod hende.
Det havde altid været en vane for Zakaroff at læse sine omgivelser og de folk der var i hans nærhed. Men ikke hende. Der var ikke noget at læse. Hun var fuldstændig som hun var. Og sådan var hun perfekt
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

 Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX) - Page 3 Empty Sv: Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX)

Indlæg af Lilianna Fre 29 Jul 2016 - 20:01

Hun smilte da han kom hen til hende igen, hvorefter hun blidt vendte sig om og lagde hendes arme omkring nakken på ham, hun kiggede op og smilte stort.

”Blive nusset om? Hvad har du da i tankerne?” Grinte hun kærligt og lod hendes slanke fingre lege lidt med hans hår, det var virkelig blødt og glat! Lily havde aldrig troet at hun ville blive interesseret i en fyr som Zakaroff, specielt med hans udseende. I manges øjne ville han være utrolig skræmmende at se på, men det synes hun ikke. Måske fordi hun vidste var der gemte sig bag de kølige og meget intense øjne. Hun vidste at der var en blid mand, en mand med meget kærlighed at give af. En hun kunne stole 100% på og en som hun flere gange havde lagt hendes liv i hænderne på.

”For hvis du har noget specielt i tankerne, så kunne jeg måske gøre det for dig.”
Smilte hun lidt og kunne endelig godt lide tanken om at lege lidt husmor, eller andet. Gøre noget for Zakaroff, specielt fordi han jo havde gjort så super meget for hende!
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

 Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX) - Page 3 Empty Sv: Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX)

Indlæg af Zakaroff Fre 29 Jul 2016 - 20:36

Før hende, havde han aldrig rigtig forestillet sig at skulle så tæt på en anden person med mindre det var med deres død til følge. Og selvom han altid havde været meget hemmelig omkring sin egen eksistens, så var det som om hun kunne se lige igennem det. Hun så mere end bare hans arbejde.

Imens han så meget eftertænksom ud, lagde han hænderne på hendes lænd og hviskede: "Åh der kan være så mange ting.... Man kunne jo blive så øm over det hele med så fysisk krævende opgaver...."
Så lænede han sig ind som om han skulle til at bide hende men kyssede hende lidt op af halsen. Ganske forsigtigt nappede han hende med tænderne inden han på et splitsekund sad ovre i sin lænestol og smilede intenst til hende.
"Med mindre frøkenen selv kan komme på noget?...."
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

 Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX) - Page 3 Empty Sv: Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX)

Indlæg af Lilianna Fre 29 Jul 2016 - 20:51

Hun lukkede hendes øjne lidt og mærkede hvordan hele hendes verden blev opslugt og kun hans stemme var der, hun bed sig svagt i hendes fyldige underlæbe og mærkede de blide kys og mange nap i hendes super sensitive hals hvilket fik hende til at gispe lidt. Dog kunne hun ikke stoppe med at grine da hun mærkede at han var væk igen.

Lily vendte sig om og kiggede på ham med et lille smil, hun lagde hendes hænder på hendes hofter og så lidt fornærmet på ham, dog med det stadig meget legende smil på hendes læber.

”Nå nå, så Herren ved ikke selv hvad han vil have. Hmm.. Jeg kunne jo gøre at han sad lidt bedre!” Grinte hun og hendes øjne lyste op i den flotte pastel lyserøde farve.
En fodskammel blev rykket over og hans ben fløj op i luften af en usynlig kræft, hvorefter de endte på skamlen, derefter blev en tæppe trukket over og landede oven på hans skød. Hun grinte lidt og gik derefter over til ham imens hendes øjne blev normale igen. Hun gik om bagved stolen til han, bukkede sig ind over ham, så hendes hoved var lige ved siden af hans.

”Hmm? Bedre? Ellers kunne jeg ogsåå..” Hun kyssede kærligt hans hals og lod hendes hænder glide ned over hans brystkasse og hun hurtigt løsnede hans slips, trak det af og åbnede de øverste knapper i hans skjorte. Hendes hænder bevægede sig derefter op og hun begyndte blidt at massere hans skuldre med hendes ret stærke hænder.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

 Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX) - Page 3 Empty Sv: Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX)

Indlæg af Zakaroff Fre 29 Jul 2016 - 21:03

Han kunne ikke lade være med at grine lidt da han lige pludselig sad med fødderne oppe og halvvejs viklet i et tæppe.
"Ja det her er jo ikke så tosset.... Nu føler jeg mig da for alvor gammel.... Men egentlig rart....."
Da hun så kyssede hans hals og åbnede hans skjorte og slips, sukkede han nydende og smilede.

"Hmmm ja det kunne sagtens være noget i den retning..... Det føles helt fantastisk....."
Så lagde han hovedet tilbage og lukkede øjnene med et lokkende smil. Utroligt at en massage kunne føles så dejligt selvom hans krop egentlig var død.... Lige nu som de var, nød han det virkelig meget. "Hvis der kommer sådan noget her ud af at se dig danse ballet, så vil jeg gerne købe billet til alle forestillinger...."
Selvfølgelig med et drilsk toneleje
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

 Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX) - Page 3 Empty Sv: Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX)

Indlæg af Lilianna Fre 29 Jul 2016 - 21:09

Hun kunne ikke lade vær med at grine lidt og gav ham en virkelig god omgang massage inden hun blidt nussede hans skuldre og gik rundt om stolen, hvor hun dumpede sig ned og sad på hans skød. Der gled hun selv ind under tæppet med ryggen imod hans brystkasse og lod hendes fødder nusse sig op oven på hans, så hun nærmest brugte ham som en stol.

”Hmm, der er ikke nogen lige foreløbigt, men jeg skal nok holde dig underrettet.” smilte hun og kiggede op på ham imens hun rodet lidt med hendes knold. Hun fik viklet den gamle elastik ud så hendes hår fladt ned i de lange bløde krøller. Derefter gik hun lidt i gang med at redde det ud med hendes fingre.

Selvom det altid så virkelig glat og fint ud, så kunne hendes hår hurtigt blive rodet og filtret, hvilket altid var et helvede at få viklet ud.

”Sådan nogle aftener her kunne jeg nemt vende mig til.” smilte hun lidt og lod hendes hoved hvile lidt imod hans skulder imens hun kiggede lidt på de lange røde totter som hun havde i hendes hænder.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

 Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX) - Page 3 Empty Sv: Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX)

Indlæg af Zakaroff Fre 29 Jul 2016 - 21:57

Det var overraskende dejligt at sidde sådan sammen med hende hvor hun nærmest brugte ham som en stol. Da hun så sad under tæppet sammen med ham, lagde han sine hænder om på hendes mave og nussede ganske stille.
"Det kunne jeg faktisk også.... At bruge mine aftener som din stol...."
Han grinede lidt inden han nappede hendes øre og sukkede stille.

Så kørte han ganske kort hænderne ned af hendes hofter og lår inden han kørte dem tilbage endnu en gang på hendes mave og spurgte:
"Det kunne da også være du kunne tænke dig en massage?.... De her hænder kan bruges til andet end at slå ihjel.... Måske vil du kunne lide det....."
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

 Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX) - Page 3 Empty Sv: Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX)

Indlæg af Lilianna Fre 29 Jul 2016 - 22:05

Hun grinte blidt og rødmede mere da han nappede hende i øret, det var virkelig utrolig sådan som han kunne få hende til at blive så genert og forlegen.

Lily kiggede op på ham, mærkede hans hænder og rødmede endnu mere imens hun kiggede ned, greb tæppet og trak det mere op, så hun var næsten helt gemt væk under det. Hendes ene ben gled lidt op og hun klemte hendes lår sammen, da hun tydeligt kunne mærke hvordan hendes ellers så døde krop reagerede på hans berøringer.

”Det kunne nu være meget dejligt.” Smilte hun og bed sig meget i underlæben imens hun kiggede lidt mere væk og prøvede at tænke på alt andet end hvad hans hænder ellers kunne. Årh, ikke tænk sådan Lily! Råbte hun inde i hendes hoved imens hun knep hendes øjne lidt sammen og talte til 10 på Engelsk inde i hendes fine hoved.

Okay! Han gjorde hende virkelig rundtosset engang imellem og hun kunne mærke hvordan mange af hendes facader faldt helt i nærheden af ham. Hun måtte virkelig holde godt fast for ikke at smelte helt som smør i hans hænder.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

 Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX) - Page 3 Empty Sv: Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX)

Indlæg af Zakaroff Fre 29 Jul 2016 - 22:57

Han nussede lidt op af hendes mave til lige under hendes bryster mest for at pirre lidt men også for det skulle være rart.
"Med fare for det lyder for intimt...... Du siger bare til så skal jeg nok massere hele din krop....."
Det var tydeligt det ikke generede ham at det blev intimt men samtidig skulle hun også bare nyde at være hos ham.

Som de sad der, kunne han godt mærke hvordan hun måtte holde sig selv tilbage. Et eller andet sted var det jo sødt for det måtte jo være fordi hun kunne lide det han gjorde. Og sådan skulle det jo helst blive ved. Selv havde han ingen intention om at skjule hvad hun gjorde ved ham
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

 Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX) - Page 3 Empty Sv: Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX)

Indlæg af Lilianna Tirs 2 Aug 2016 - 21:39

Hun kunne virkelig mærke at han også kunne lide at de lå sådan, hvilket blot gjorde det meget sværere for hende. Lily vendte sig om, så hun sad overskrævs på hans skød og havde hendes front til ham. Hun bukkede sig frem, så hendes ryg var bar for ham og hendes ansigt gemt ind imod hans hals.

”Du kan nusse min ryg.” Grinte hun lidt og lod hendes hænder hvile på hans brystkasse imens hun lukkede hendes øjne.

Det var virkelig utroligt hvor meget ro han bragte hende, hun ville nemt kunne leve sådan her med en person!
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

 Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX) - Page 3 Empty Sv: Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX)

Indlæg af Zakaroff Ons 3 Aug 2016 - 10:12

"Det var faktisk en rigtig god idé.... Det vil jeg da gøre...."
Han så på hende med meget intense øjne imens han hænder meget langsomt gled op af hendes ryg. Samtidig brugte han neglene for at pirre en smule men kun ganske forsigtigt for han var så udemærket klar over hvor skarpe og giftige de egentlig var.

Det var en helt underlig og mærkelig fornemmelse at en anden person kunne føle sådan en tryghed ved en som ham så det var selvfølgelig med at nyde det. Han havde jo altid godt kunne lide folks lidelse så længe den var godt begrundet
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

 Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX) - Page 3 Empty Sv: Finally, we meet again – Zakaroff. (XXX)

Indlæg af Lilianna Ons 3 Aug 2016 - 10:22

Hun kunne næsten spinde som en kat, så rart føltes det at han nussede hende på den måde. Dog da hans negle engang imellem rørte hende, kunne hun ikke lade vær med at smile og fnise lidt. Hun satte sig lidt mere op, så hun kunne se hans ansigt. Hun rakte blidt frem og rørte ved hans kind imens hun kunne på ham med de blide og meget intense græsgrønne øjne.

”Har nogen.. Nogensinde fortalt dig hvor blid og venlig du endelig kan være?”
Spurgte hun med et lille smil på hendes læber.

I hendes øjne, så var Zakaroff virkelig blid og venlig, han var ligesom den her hårde skal. Men en mur, som ikke kunne brydes, dog når man blev lukket ind. Fandt man denne her blide mand, fyldt med kærlighed og omsorg som han slet ikke kunne styre.

”Jeg kan slet ikke forklare hvordan jeg føler lige nu..” Hviskede hun og kiggede ned i stedet. Hun nussede blidt hans mave og bed sig selv i underlæben, så hårdt at der næsten gik hul.
Lilianna
Lilianna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En fin lejlighed i midtbyen.

Antal indlæg : 217


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum