Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En manglende overskrift - Zane - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En manglende overskrift - Zane - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En manglende overskrift - Zane - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En manglende overskrift - Zane - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En manglende overskrift - Zane - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En manglende overskrift - Zane - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En manglende overskrift - Zane - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En manglende overskrift - Zane - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En manglende overskrift - Zane - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En manglende overskrift - Zane - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En manglende overskrift - Zane

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

En manglende overskrift - Zane - Page 2 Empty Sv: En manglende overskrift - Zane

Indlæg af Zane Søn 29 Jan 2017 - 21:35

"Råbende og skrigende...? Det er svært efter et slag i maven, tro mig... og du kan reagere præcis som du har lyst til. Jeg har dig hvor jeg vil have dig alligevel." sagde han og smilede skævt til hende.

Humøret var steget en del hos ham siden han var stødt ind i denne pige...
"Ja... se den. Jeg har tænkt mig at lege videre med dig, og på et tidspunkt vil jeg se om din mave er lige så sexet som jeg tror den er. Og det skader heller ikke at se resten..."

Endnu en gang var hun næsten bedårende, og sagde at han skulle slippe hende fri - selvom hun godt vidste at det ikke ville ske.
Ikke endnu i hvert fald.

Zane holdt op med at massere hendes mave, og gav den et lille, blidt klap.
"Så burde det ikke gøre så ondt længere..." sagde han.
"Hvilket jo betyder... at du kan klare endnu mere, før jeg er nødt til at heale dig."
Zane
Zane
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 659


Tilbage til toppen Go down

En manglende overskrift - Zane - Page 2 Empty Sv: En manglende overskrift - Zane

Indlæg af Belle Søn 29 Jan 2017 - 21:50

Hun fnyste efter det han sagde, hun skulle sgu nok finde på den ene eller den anden måde for at råb eller skrige.

"Så dette er den rene leg for dig?" Kom det fra hende, da hun lyttede uroligt til det han sagde, "Se resten?" Kom det fra hende, hvad mente han med at se resten. Selv om hun i princippet godt, kunne tænke sig vej frem til hvad han mente.

Det havde været en tåbelig ide, at besøge skoven i dag. Men hun havde virkelig trængt til det, også var det som om skoven bare havde kaldt på hende.

Endelig stoppede han med at massere hende mave, det havde ikke lige frem været behagelig eller det var hvad hun selv fortalte sig selv. Men han havde egentligt rart, det gjorde ikke så meget ondt længere som før. Selv om hun stadig godt kunne mærke lidt smerte, men bare det at det meste var væk var dejligt.

"Klare endnu mere?" Det lød ikke bestemt rart, han havde virkelig tænkt sig at fortsætte med det han havde i gang med. Dette var bestemt ikke, Belles lykkedag.
Belle
Belle
Novice (Rank 2)

Antal indlæg : 15


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum