Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Busy Opening.... XXX(Cara)

2 deltagere

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 2 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Cara Ons 21 Jun 2017 - 0:05

Og du havde helt ret blev fristet af det, jeg havde hørt lidt omkring det fra folk i gågaden...De havde bare snakket omkring det, hvisket og tisket...Så jeg kunne slet ikke undgå at høre det, og jeg var allerede sikker på jeg skulle med til det"sagde hun og rødmede en lille smule over hans kys, men blev også glad indeni over det. Da hun så trådte ind i hans sted, betragtede hun omgivelserne lidt, lod  hendes øjne beundre de mange forskellige ting der var, og det var virkelig savnet, ja tænk hun bare havde savnet det hele , og savnet at stå herinde i hans lejlighed og på en måde gav det en dejlig følelse. "Det er rigtig godt at være tilbage har virkelig savnet at være her"Sagde hun og sendte ham et blidt smil og et varmt blik.


Hendes øjne beundrede hans sted, og tingene de var helt præcis som hun huskede dem, det var helt rart på en måde at være her igen, bare at se alle tingene, møblerne det hele var bare rart."Jeg kan huske alle de ting vi lavede her...Fra hede nætter...Til romantik"Sagde hun og vendte sig rundt mod ham, hun lagde en hånd på hans kind"hvert et minde...brændte sig fast i mig..Lige fra første gang vi var sammen..Til vores første nat sammen...Til vores første kys sammen"Sagde hun og kiggede ham dybt ind i øjnene.


"Jeg er mere end glad for at være tilbage...Det giver sådan en dejlig følelse..Og jeg nyder virkelig at se dit hjem igen...Nyder virkelig at stå her sammen med dig"Sagde hun med et stort smil, og sendte ham så et blik hvorefter hun gik langsomt hen mod bordet tæt ved dem, hvorefter hun stilte sig med fronten mod ham, holdte hendes hænder på bordet, hvorefter hun bare stod der så elegant hun kunne."Jeg nyder bestemt også udsigten jeg har ligenu"drillede hun så hvorefter hun sendte ham et lusket blik.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 2 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Caleb Ons 21 Jun 2017 - 0:21

Som hun stod der med hånden på hans kind og så på ham, var det som om tiden stod helt stille og verden faldte længere og længere væk. Han var helt sikker på hvor hans plads egentlig var, den var lige ved hende. Han gengældte det blidt ved at lade en finger glide langs hendes kæbe, selvfølgelig var han meget forsigtig da han var fuldt ud klar over hvor skarpe hans negle var.
"Hver eneste berøring.... Hvert eneste kys.... Hver eneste blik.... Hvert eneste øjeblik med dig er dyrebart.... Alle sammen dyrebare minder brændt i mit indre hvor ingen nogensinde kommer til at tage dem fra mig.... "
Så tog han hendes hånd og løftede den så han kunne kysse hendes fingre forførende men blidt inden han næsten hviskede:
"Du kan tro jeg også nyder hvert eneste sekund... Det er slet ikke et hjem uden dig..... At være så tæt på dig endnu en gang er berusende....."

Så kiggede han ganske kort ned som hun gik hen til bordet hvorefter han kiggede op da hun talte. Da hun kendte ham så godt, ville hun kunne ane den intense glød dybt i hans blik. Med meget langsomme skridt gik han hen til hende og sagde:
"Jeg nyder den også virkelig meget.... Så vidunderligt smuk..... Lokkende.... Du ved lige hvad du skal sige og gøre....."

Så stod han så tæt på hende at hun måtte bøje ryggen ganske let så deres læber næsten mødtes og han tog hendes hånd. "Siger det her bord dig noget?...... Ms. Cara......."
Meget langsomt uden at fjerne hans blik fra hende, førte han hendes hånd lidt hen af bordpladen og ind under kanten hvor hun ville kunne mærke nogle riller fra da hun holdt fast i det sidst de var sammen.
"Noget du kender til?...... Ms. Cara......."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 2 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Cara Ons 21 Jun 2017 - 0:57

Da hun rørte ved kanten under bordet var det som om hun fik et flashback fra dengang de var godt igang her, både intens men også med hensyn til de hede nætter, hun huskede godt hvordan hun havde ridset i bordet, alt sammen fordi det var så godt, hun bed sig lidt i underlæben, som hun rørte ved ridserne, det var sjovt de stadigvæk var der, og at han slet ikke havde fået et nyt bord. Måske var det bare fordi der var så mange minder i hans lejlighed, selv bordet de var ved, havde minder, så hun forstod godt hvis han ikke ville smide det ud. Hun fik så et drilsk smil på læben, og et lusket blik i øjnene, hvorefter hun satte sig op på hans bord, så kjolen automatisk ville glide lidt op, så der kunne ses lidt mere hud end bare det ene ben.

"Du bliver hvist nød til at opfrisket min hukommelse Hr. Caleb"drillede hun med en lokkende tone, og et blink med øjet. Hun kunne enlig godt huske det, men drillede ham lidt, hvilket hun nød meget, og var altid så spændt på at se hvad han kunne finde på, og hvad han ville gøre. Cara sad bare med det ene ben over det andet, og kærtegnede bordet kant lidt, mens hendes ansigt var tæt på hans, dog rørte hun også lidt ved kanten af hans jakkesæt ved halsen"Jeg kan muligvis fornemme bordet her...De ting vi gjorde her...De hede nætter...Men du er nød til at opfriske det lidt Caleb"sagde hun i en drillende tone, hvorefter hun bed sig forførende i underlæben.


Cara kunne slet ikke lade vær, det var som om det at være i hans lejlighed, og bordet alting fik hende til at tænke på første gang hun var her, og alle de ting de lavede samen. Hun holdte så blikket på ham, lod hendes øjne hvile sig på hans øjne, mens hun bare mest af alt kunne ligne en af hans smukke modeller igen, eller rettere sagt hans model igen som dengang, det var smukt og fantastisk, og en dejlig følelse og oplevelse. Og Cara vidste godt, det var aldrig til at vide hvor og hvad de ville ende med.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 2 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Caleb Ons 21 Jun 2017 - 1:19

Han kunne nærmest mærke hvordan den intense glød i hans øjne brændte imens de var så tætte og der herskede ingen tvivl om han havde fået øje på at hendes kjole var gledet lidt op. Det viste han ved at lade fingerspidserne kærtegne ganske blidt hvor der nu var mere bart.
"Genopfriske lyder som en rigtig dejlig idé...... Og hvis du stadig er lidt glemsom... Så må jeg hellere være lidt mere tydelig.... Tror du ikke?...... Hov.... Inden jeg bliver helt..... En lille overraskelse......."
Så lænede han sig ganske kort ned og kyssede hendes lår inden han rettede sig op og hjalp hende ned fra bordet. "Luk dine øjne......"

Når hun så havde lukket dem, lagde han hånden på hendes bagdel og den anden ved hendes hofte imens han førte hende afsted. Hun ville nok kunne genkende lyden af den antikke dør indtil hans private galleri hvor lyset var lidt mere dæmpet for at skåne billederne. Så stillede han hende hvor hun ville kunne mærke hvordan han stod bag ved hende tæt nok på til at de rørte hinanden.
"Nu må du åbne dem......"

Det var et billede af hende i fuld figur. Selve lærredet der var brugt, var to meter højt. Det var malet med virkelig mange detaljer, noget af det mest detaljerede han nogensinde havde lavet. På billedet bar hun en kjole der mindede meget om den hun havde på nu, dog var den i en mørk bordeaux rød farve. Hun stod rank og med et smukt smil med en enkelt sort rose i sin hånd. Og kiggede man rigtig godt efter ville man kunne se hans signetring malet på hendes venstre hånd.
"Kan du lide det?......"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 2 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Cara Ons 21 Jun 2017 - 20:58

Da hun pludselig åbnede sine øjne da han sagde hun gerne måtte åbne dem, blev hun hurtigt overrasket over at se hvad, det var for en gave han havde til hende, og hun var helt betaget over det, hun stod længe med munden åben, kun fordi hun var så overrasket over at se, hvad det var, og det var virkelig en god gave bestemt en hun godt kunne lide. Hun vendte så hen imod ham med et blidt smil, og et sødt blik hvorefter hun næsten kastede sig i armene på ham, hun gav ham et kram og et kys på munden. Lod hendes læber røre hans, hvorefter hun lukkede øjnene, og bare holdt kysset lidt. Hendes fingre kærtegnede hans nakke mens hun kyssede ham.


Hun sagde slet ikke noget ligenu, kyssede ham bare fordi hun bare var så glad for gaven, det var så godt lavet, hun var positivt overrasket over den. Så holdte hun kysset lidt mere, før hun slap det igen, og holdte rundt om hans nakke, mens hun lænte sin pande ind mod hans pande, kiggede ham dybt ind i øjnene og smilte varmt"jeg elsker den...Det er virkelig en smuk gave Caleb...Så udtrolig betagende...Og du har gjort det rigtig godt"sagde hun og kiggede kort over skulderen hen på billedet, det var vildt han havde fået det til at ligne hende perfekt, han var så dygtig.


Cara stod og holdte rundt om hans nakke, mens blikket skiftevis gik fra ham, til billedet, aldrig havde hun fået så sød en gave før, tænk at han havde lavet det. Og han havde gjort så flot et stykke arbejde med det hun elskede det, og vidste godt hvor det skulle hænge, hun skulle generelt have det op at hænge. En så smuk gave var nød til at blive hængt op uden tvivl.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 2 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Caleb Ons 21 Jun 2017 - 21:39

Han grinede kærligt og holdt lavt på hendes ryg imens han samtidig holdte det lidenskabelige kys. Det gav det en brændende intens følelse han på ingen måde kunne få andre steder. Ingen var skabt mere for hinanden end de to. Så støttede han ligeledes sin pande mod hendes og nussede hendes lænd lige over bagdelen.
"Jeg... Har ikke været helt ærlig.... Billedet er dit.... Men det er ikke den egentlige gave..... "

Han havde ikke bare tænkt sig at sige Det, de kunne lige så godt drille hinanden som de altid havde gjort. Og der var ikke nogen tvivl om at Caleb var ovenud lykkelig for hun valgte at komme til ferniseringen. Men han var virkelig meget mere lykkelig for hun valgte at tage med ham hjem.

Så strøg han den skarpe negl så det ville kilde langs hendes hals imens han så brændende intenst i hendes øjne. "Men Jeg siger ikke hvad det er...."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 2 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Cara Ons 21 Jun 2017 - 23:38

Den drillende følelse hun fik indeni sig, var på en måde både dejlig, men også lidt pirrende, men hun nød det også meget, når de bare drillede hinanden, og havde deres intense øjeblikke. Hun nød generelt alt med ham, og der var ingenting ved ham, som hun ikke kunne lide. Da deres pande rørte ved hinanden, beundrede hun bare hans øjne for en stund, stod bare der og nød hans nærvær, hun kunne bare godt lide at være både hjemme hos ham men også ved siden af ham.  Og da han så nævnte at billedet ikke var hendes oprigtig gave, dog var billedet hendes, det gjorde hende nysgerrig. "Du er en drillepind Caleb"sagde hun og måtte lukke øjnene lidt da hun mærkede neglene på hendes hals, det føltes dejligt, og det gav en dejlig fornemmelse indeni hende.



Så holdte hun hendes øjne på ham et øjeblik, og valgte så pludselig at gå hen mod bordet igen, hun satte sig op på det, og havde hevet Caleb med hen til sig, derefter lagde hun sig ned på bordet, men trak igen ham med ned, så han var ovenpå hende, et smil kom frem på hendes læber, et sødt smil, og et legende blik. "Alt du gør...Og siger...Alle dine bevægelser...Berøringe alt elsker jeg ved dig, selv den mindste detalje"sagde hun, og betragtede ham, mens hun lå på bordet som var hun en fin model i nattens mørke.


Kjolen var krybbet lidt op, så der uden tvivl kunne ses noget mere hud, det generede hende ikke, og hun hev den lidt længere op, bare for at drille og pirre Caleb lidt."Jeg kan huske bordet...Vores hede nætter...De gange hvor jeg bare følte tiden stod stille...Kun os to i mørket"sagde hun og kiggede på ham mens hun kærtegnede hans kind med nogle fingre på en blid og kærlig måde.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 2 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Caleb Ons 21 Jun 2017 - 23:54

Måden hun lagde sig ned og trak ham med ned på bordet, var en fin måde at vise hun ville drille ham rigtig meget. Så han måtte jo hellere give tilbage af samme skuffe, men deres leg gik jo ud på hvem der gav op først. Det var også tilfældet nu og så skulle hun selvfølgelig mærke hvor meget han ville hende.
"Hver eneste lille ting ved dig er berusende..... Hver duft..... Hvert blik.... Lyden der kommer fra dig når jeg kysser dig for eksempel her......" Så lænede han sig lidt mere ned og nappede hende stille ved halsen og kørte tungen ned af hendes hals inden han så i hendes øjne endnu en gang.
"Eller når selv dine bevægelser nærmest hiver i mig....."

Han rejste sig en anelse mere op så han bedre kunne se som hun pirrede ham ved at hive lidt op i kjolen. Selv der vidste hun lige præcis hvor meget hun skulle hive for at pirre ham men også kun lige nok så der stadig var til fantasien. Hun vidste alt hvad der kunne pirre ham.
Ganske roligt rejste han sig og satte sig ved siden af hende på bordet hvor han lod den ene hånd kun lige nøjagtigt røre som de gled lidt længere op uden at nå noget alt for intimt. Netop for at pirre hende endnu mere tilbage.

Egentlig ville han tage hende med op til hans nye terrasse, hvilket var oppe af trappen bag døren ude på gangen. Men det var aldrig til at sige hvor de endte henne. Imens hans fingre nussede, pillede han ved sine skjorteknapper og hviskede forførende:
"Vi kunne altid få tiden til at stå stille.... Jeg tror kun ganske få møbler er blevet skånet...."
Så skar han et par skjorteknapper af med de skarpe negle så lidt af hans brystkasse kom til syne.
"Ups...."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 2 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Cara Tors 22 Jun 2017 - 0:17

Efter at have ligget ned lidt sammen med ham, valgte hun at sætte sig op ved siden af ham, hun kiggede så rundt mens han snakkede, og han havde helt ret, hun huskede hvertifald godt, de havde hygget sig i sengen, bordet, sofaen, så der var masser af møbler tilbage der måske lige manglede at blive 'mærket'. Men det kunne de sagtens nå, dog var hun nysgerrig efter og meget spændt på at se, hvor meget han kunne drille hende med, for hun vidste godt han var god til at drille hende, og vidste lige hvad han skulle gøre. Hvilket også var fint nok, fordi hun nød det meget, klagede bestemt ikke."Jeg nyder hver lille detalje ved dig...Dine berøringer, og for hver bevægelse du laver på mig...Det hele giver en dejlig gnist indeni mig...Og det giver en dejlig følelse jeg nyder fuldt ud"sagde hun blidt, og sendte ham et smil.




Hun sad pt og beundrede ham med et blik der bare udstrålede af en særlig gnist, og hun kiggede ikke væk fra ham, det var ham der havde hendes opmærksomhed, ham der havde hende fokus ligenu. Hun trak så kjolen ned igen bare for at overlade resten til hans fantasi, men så kyssede hun ham så på kinden, hvorefter hun rejste sig fra bordet og gik hen mod et vindue til det der lignede en terrasse, hun betragtede den lidt. Og holdte et blidt smil siddende på ansigtet og et blik der blev sendt ud ad vinduet, hun kiggede lidt på omgivelserne derude, hvordan det så ud, og lige der fik hun bare en dejlig følelse indeni, en romantisk og varm følelse. Det hele var både pirrende, romantisk, en også kærligt. Der var så mange gode ting, hun lagde en hånd ovenpå ruden til terrassen, mens hun fik et tænkende udtryk på ansigtet"Tænk der er sket så mange ting...Fra allerførste gang til nu.."Sagde hun og kiggede over skulderen hen på Caleb.



Hun stod og holdte blikket på ham lidt, og kom så i tanke om noget mens hun stod der med hånden på ruden"Ville du nogensinde redde mig, hvis der skete noget med mig...Hvis der skete noget frygteligt"spurgte hun med et lille smil på læben, og et blik der både kunne se bekymret ud men også undrende. Cara nød at kigge på ham, og selvom de både kunne drille hinanden, men også være seriøse og intense, ja de kunne faktisk være alt sammen, der var ikke noget de ikke kunne være. Hvilket var meget rart og dejligt.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 2 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Caleb Tors 22 Jun 2017 - 0:33

Mest for at drille kom han med et nærmest skuffet ansigtsudtryk da hun trak kjolen ned, men samtidig kom han med et ansigtsudtryk der fortalte han langt fra var færdig med at pirre hende. Da hun så stod henne ved vinduet og kiggede ud samtidig med det specielle spørgsmål gik han stille hen og lagde armen om hende imens han sagde:
"Hvis der skete dig noget.... Hvis nogen forsøgte at tage dig fra mig.... Ville intet hjørne af verden vide sig sikker.... Ingen rejse for lang... Intet bjerg for højt.... Intet hav for dybt.... Jeg vil altid komme efter dig... Du er min såvel som jeg er din..... Og jeg vil beskytte dig med mit liv...."

Så trak han hende lidt tættere på og kyssede hendes kind et par gange inden han sagde:
"Så selvfølgelig vil jeg komme og redde dig..... Kom.... Jeg har noget andet du skal se...."
Roligt gik han ud på gangen med hende i armen og ind af den anden dør. Her gik de op af en lille trappe ud på taget der var indrettet som en rigtig flot terrasse i japansk stil. Det var med rigtig gode liggestole og en lille pavilion hvor der også var en lille bar og selvfølgelig en passende belysning. Det mest markante var den store lækre pool midt i det hele.
"Hvad synes du?....." Han grinede let inden han nappede hende let i bagdelen og prøvede at se uskyldig ud. En lille brise fik hans skjorte til at glide lidt mere op
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 2 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Cara Fre 23 Jun 2017 - 20:03

Efter det han sagde med han altid ville komme efter hende, kunne hun ikke lade vær med at smile lidt, det gjorde hende glad at høre det, og hun betragtede ham lidt, hvorefter hun bare nød at han havde lagt armen omkring hende, det gav på en måde en rar tryghed, noget hun slet ikke klagede over, og enlig nød hun bare at stå der med ham. Hendes øjne var rettet på omgivelserne der var udenfor og hun havde et smil på læben, et sødt smil, og hendes øjne udstrålede en særlig gnist.  Hun var bare så glad for, at han ville redde hende ligemeget hvad, og at han altid ville komme efter hende, han var hendes prins på den hvide hest kunne man vel godt sige. Det var let for Cara at forstille sig, hvordan det måtte være at blive reddet af ham, sådan helt romantisk og elegant, eller ja bare på hans specielle måde. "Jeg er virkelig glad for at høre det....Jeg vil altid redde dig også, selvom det nok er mere romantisk hvis det er fyren ikk"Sagde hun og puffede blidt til ham, mens hun sendte ham et blink.

Da han så nævnte han havde noget hun skulle se, var hun spændt og nysgerrig og var frisk på at se, hvad det var. Caleb havde tit et eller andet, og noglegange var han god til det med at holde nogle hemmeligheder for hende, kun på den gode måde, ligesom overraskelser, det var på en sød og kærlig måde han gjorde det på"Uh gad vide hvad det er så"hun og sendte ham et smil, og et varmt blik. Og hun fulgte så med ham, og da de så pludselig var nået frem til det han ville vise hende, stod hun helt målløs det var virkelig flot, og elegant hun kunne slet ikke lade vær med at betragte det, og hendes beundring af det var stor"Wow hvor er det bare flot...Hold da op.. Det er virkelig smukt Caleb"sagde hun og kiggede rundt, og fik studeret de forskellige omgivelser som der var.


Stilen var meget pæn, passede meget godt ind i det hele, og at der var en pool, var bare endnu mere fantastisk og elegant, Cara var helt overrasket, hun havde slet ikke set det komme, men var positiv overrasket, det var så flot, og smukt. Hun kunne stå der og kigge på det i timevis"Jeg vidste ikke du havde sådan en smuk teresse Hr. Caleb"sagde hun og puffede blidt til ham, mens hun smilte.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 2 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Caleb Fre 23 Jun 2017 - 20:29

Han grinede let inden han strøg hende blidt på ryggen og gik lidt rundt på terrassen med hende. Her oppe var der en helt anden ro og man følte at månen var så tæt på at man kunne røre den. Og det at kunne nyde alt det her med Hende, gjorde det endnu mere magisk. Nærmest som om de var begyndt på deres helt eget eventyr.
"Det er også rimelig nyt jeg har fået lavet.... Poolen er med temperaturregulering da det ikke er specielt varmt her oppe jo....."

Imens de gik lidt rundt, nappede han hende drilsk i bagdelen og kiggede væk som om han ville være uskyldig. Den lette vind gjorde st hans skjorte var næsten åben.

Han smilede kærligt som han trak hende tættere på med en fast bevægelse for at vise en lille smule dominans. De havde jo altid drillet hinanden på alle mulige måder så folk ikke kunne være i tvivl om de intense følelser mellem dem.

"Der er nu altså noget magisk over at være her med dig.... Nærmest som om vi er de eneste i hele verden....."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 2 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Cara Lør 24 Jun 2017 - 15:30

"Det lyder virkelig godt...Og ja det er meget nyt kan huske sidste gang jeg var hos dig var der ikke en pool"sagde hun og kiggede lidt rundt omkring, hun betragtede omgivelserne, og poolen lidt, før hun smilte, og fandt det hele meget spændende og smukt"Men den havde ikke været der sidst jeg var her havde den"spurgte hun undren, og hentydet til poolen fordi det havde undret hende, men hun mente godt nok at den ikke altid havde været der, det var nyt det var hun næsten også sikker på. Da han fortalte om poolen lyttede hun efter, og nikkede, det ville nok heller ikke være så godt hvis der var for varmt heroppe, de var jo vampyrer, kulde var altid bedst, dog var det som om der altid var noget hedt, og varme blandt dem det havde der altid været.


Cara nød at han trak hende tættere på ham, det klagede hun ikke over, hun kiggede på ham ed et sødt smil, og et blidt blik, hun var bare så glad for at være her hos ham, bare gnisten der var her mellem dem, den var tydelig, og det havde den altid været. "Ja det er som om vi er de eneste i verden...Som om tiden bare stod stille og det kun var os to"sagde hun og nikkede en smule, hvorefter hun nød at være tæt på ham, hun kunne dufte hans duft, og siden hans skjorte stod åben, og flagrede lidt i vinden, drillede hun en smule ved at kysse ham på brystet, hvorefter hun slikkede ham på hans bryst.


I hendes øjne var Caleb bare smuk, hans krop, øjne, ansigt, alt ved ham var bare smukt og betagende i hendes øjne, selv i mørket her strålede han, og hun kunne bruge flere timer på bare at sidde og kigge på ham"I nattens mørke vil du altid fange min opmærksomhed....Du vil altid kunne fange mig...Og du vil altid mærke mig"sagde hun og lagde en hånd blidt på hans kind mens hun sendte ham et blidt smil.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 2 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Caleb Lør 24 Jun 2017 - 16:31

Som hun kyssede hans brystkasse og slikkede ganske Kort, lukkede han kort øjnene og sukkede nydende. Så åbnede han langsomt øjnene og lyttede til hendes vidunderlige ord.
Så lod han kort en finger glide langs hendes kæbe imens han så hende brændende intenst i øjnene imens han talte dragende:
"I nattens mørke..... Vil jeg fange dig...... Vil jeg mærke dig....... Nyde dig som kun sande elskende kan...... Du har fortryllet mig...... Hypnotiserede mig.... Alt fra det første blik...... Til det næste kys..... Magi der aldrig stopper......"

Med et let og elegant skridt stod han lige pludselig bag ved hende og holdt sin ene hånd lige under hendes navle. Med den anden hånd lod han en finger glide ned fra hendes kraveben. Lige i det hans finger nåede hendes kavalergang, kyssede han hende meget intenst på halsen. Efter ganske kort at have strejfet hendes bryst, stod han pludselig henne ved døren ned til lejligheden og blinkede til hende.
"Ups....."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 2 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Cara Lør 24 Jun 2017 - 17:16

Cara stod pludselig lænet ind over ham mens han stod op ad døren til lejligheden, hendes øjne beundrede ham, og hun havde et smil på læben, hvorefter at hun lod hendes fingre ridse kærligt ned ad hans brystkasse. Hun nød det uden tvivl, og lagde hovedet en smule på skrå mens hun ikke sagde noget, og så lod hun hendes fingre kærtegne og strejfe hendes kjole og hun nød Caleb s nærvær, men så pludselig lænte hun sig ind mod hans ansigt"Min kære Caleb..Mangler vi ikke et eller andet"sagde hun med et drilsk blink, og en  næsten lokkende stemme, dog var det mest drillende.


Hun kunne godt lide at drille ham, elskede at være tæt på ham, og at hun bare følte sig så tryg ved ham, det hele var bare fantastisk og passede bare sammen.  Hun klagede bestemt ikke, og det at være hos ham igen, var bare rart. "Du er slem Hr. Caleb"sagde hun drillende hvorefter hun lagde en finger på hans læber, mens hendes øjne var rettet på hans øjne, hendes opmærksomhed og fokus var på ham, og det var noget hun godt kunne lide.


Hvordan kunne man ikke have det, Caleb var så smuk at se på, han var fortryllet, og elegant, han var bare alt det man ville ønske en fyr var og havde. Cara strøg en hårtot væk fra ansigtet, og lod hendes ene arm hænge ned ad siden, så armen bare hang tæt til kroppen. Kjolen var smuk og elegant, og den havde en perfekt facon til hendes krop.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 2 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Caleb Lør 24 Jun 2017 - 18:12

Han nappede efter hendes finger uden at få fat for at drille hende hvorefter han så meget intenst i hendes øjne og lod blikket vandre ned over hende en gang.
"Jeg er da ikke slem..... Endnu Ms. Cara..... men hvem ved..... Skal vi ikke med og tage et lille glas.... Aftenen er jo ung endnu.... Evigheden er jo lang....."
Så tog han hendes hånd og begyndte at gå ned i lejligheden sammen med hende. Men på intet tidspunkt fjernede han sit blik fra hende. Hun var noget ganske særligt, alt for ham. "Jeg må sige...... Den kjole sidder virkelig fortryllende på dem Ms. Cara...... Jeg kan nærmest ikke få øjnene fra dem....."

Som de kom ind i lejligheden og hen til køkkenet, trykkede han hende nærmest op mod bordet imens han tog hende fast på bagdelen og kyssede hende meget intenst. Så kiggede han hende igen i øjnene og sukkede.
"Jeg kunne simpelthen ikke lade være...."

Meget langsomt slap han hende, fandt et par glas og en flaske særlig vin i vinskabet inden han så intenst på hende imens der blev hældt op. Ganske med vilje spildte han en lille smule på sig selv
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 2 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Cara Lør 24 Jun 2017 - 20:01

"Jeg syntes du er meget slem Caleb, men det kan jeg godt lide...Det der bad noget over dig..."sagde hun og sendte ham et blink, hvorefter hun nikkede og gik med ham, så de kunne få noget drikke, hun havde også trængt til det lidt, og kunne slet ikke vente med at få en tår eller to. Hendes øjne flyttede sig ikke fra ham, hun beundrede ham så meget, og hendes øjne var da meget glade for at holde sig på ham, de kunne lide ham ligeså meget som hun kunne."Det er også lidt trængende...Altså til noget at drikke"sagde hun og smilte til ham, hvorefter hun så mærkede han havde trykket hende op ad bordet, og hun slikkede sig lidt rundt om munden, hvorefter hun nød det.


Hun nød kysset rigtig meget, og havde slet ikke noget imod det, det føltes dejligt, og hun hev lidt op i kjolen, satte sig ovenpå hans bord, hvorefter hun lagde det ene ben over det andet, og tog fat  rundt om hans nakke på en blid måde, hvorefter hun trak ham tættere på sig"Hmmm..Det her er meget hyggeligt...Og jeg har god udsigt"sagde hun og blinkede til ham, hvorefter hun var klar til at tage en tår af drinken.


Derefter mens hun bare sad forførende på bordet, lod hun med vilje en af kjolens stropper glide lidt ned ad den ene skulder, hvorefter hun bare kiggede på ham med et uskyldigt blik"Ups...Se nu der.."Sagde hun drilsk, og kørte med hendes højre fod langsomt op ad hans ene ben, bare for at drille ham en smule. Da hendes fod nåede op til hans lår, stoppede hun mens hun lænte sig lidt tilbage så hun støttede med albuerne. "Jeg nyder virkelig at være hos dig igen Caleb..Her er virkelig hyggeligt...Og tak for din søde kompliment...Men du ser virkelig også godt ud"sagde hun med et blidt smil.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 2 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Caleb Lør 24 Jun 2017 - 20:43

Hans øjne blussede nærmest op som stroppen fra hendes kjole gled lidt ned hvorefter han tog en tår af sit glas. Så strøg han langs halsen af glasset og bed sig ganske let i læben. "Ja se nu der..... Nu skal jeg....."
Meget forførende lod han øjnene glide op og ned af hende imens han satte stroppen på plads. Dog med vilje så den ville glide ned igen.

Så tog han blidt hendes glas og gav hende en tår så en ganske lille smule gled ned af hendes hals og ned til hendes ene bryst. Så kiggede han meget dragende på hende og sagde: "Hvor er jeg dog klodset..... Nu skal jeg......"
Meget blidt lod han en finger danse hen over hendes bryst og op af hendes hals hvorefter han slikkede vinen af sin finger meget forførende.
Så lod han sin hånd hvile på hendes knæ imens han gav hende sit glas tilbage.

Derefter så han meget intenst i hendes øjne og smilede som han kun smilede til hende.
"Jeg nyder at være slem ved dig så.... Jeg nyder virkelig min udsigt..... Jeg er helt fortryllet..... Hvordan smager vinen?..... Ms. Cara?....."
Det var helt perfekt at de var sammen igen
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 2 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Cara Lør 24 Jun 2017 - 23:27

Da han så med vilje havde spildt og slikket væsken fra drinken op, smilte hun lidt lusket, og havde slet ikke noget imod det, tværtimod fandt hun det interessant, og det føltes meget dejligt. Følelsen af hans tunge mod hendes hud, var bare så rart og virkelig dejligt. Hun elskede virkelig hvergang hun mærkede hans bevægelser, hænder, tunge, ligemeget hvad det var så hvergang han rørte ved hende, gik der en gnist igennem hende, og hun fik bare en dejlig følelse indeni.


Da han så kiggede ind i hendes øjne, bemærkede hun hvordan det bare føltes helt rigtigt, hvordan det hele bare føltes fantastisk og rart. Hendes øjne der kiggede ind i hans øjne var næsten som om begge deres øjenfarver blev blandet sammen"Jeg nyder at slem med dig...Nyder hvert et øjeblik med dig... Og jeg elsker at være i nærheden af dig"sagde hun med blid stemme, og et tilpassende smil på de bløde læber.


Efter nogle tåre så hun helt tilfreds ud, og kiggede på ham"Den smager helt fantastisk, jeg er meget tilfreds"sagde hun, og kiggede på ham, hun lagde en hånd ovenpå hans kind og kærtegnede den blidt"Du har god smag i vin..Det har du altid haft"sagde hun og lagde hovedet en anelse på skrå, hvorefter hendes fod igen kærtegnede hans ben lidt.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 2 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Caleb Søn 25 Jun 2017 - 0:26

Han kiggede meget intenst på hende med et blik der nærmest trak i hende. Som de kom tættere på hinanden, deres følelser voksede, blev han også meget mere sikker i sin beslutning. Men det var en del af overraskelsen til hende senere, han kunne bare håbe på hun kunne lide den når det kom til stykket.
"Det er faktisk dig der valgte den vin..... Den allerførste aften hvor vi kom her hjem..... Der prøvede jeg lidt forskelligt..... Og det var den du valgte..... Hvad kan jeg sige..... Jeg har en svaghed for detaljer.... Og jeg vil give dig det bedste....."

Så kiggede han ned på hendes fod der kærtegnede hans ben og man kunne nærmest se hvordan han tænkte hun skulle have igen. Netop fordi det var sådan et kærligt drilleri der var en af de ting de altid havde sammen. Han var også klar over at ingen ville kunne få ham til at føle sådan. Kun hende der kunne starte hans indre ild.

Lidt pludselig lagde han hånden om hendes talje imens han kørte hånden op af hendes lår imens han kyssede hende intenst og lidenskabeligt. Life pludselig sad han ovre i en højrygget stol og kaldte nærmest på hende med en lokkende pegefinger
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 2 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Cara Søn 25 Jun 2017 - 20:40

Det var tydeligt at mærke deres følelser voksede og voksede, det havde de nok allerede gjort fra starten af, det var ret sjovt at hun aldrig havde tænkt tanken, om hun ville blive så glad for Caleb, hun havde aldrig forstillet sig at han ville ende med at betyde hele verden for hende, men det skete, og det skete faktisk meget hurtigt. Det var rart, og meget dejligt, det var bestemt ikke noget hun klagede over."Den er virkelig også god...Jeg kan huske første gang da vi drak den..Så smagfuldt...Og fantastisk"Sagde hun med et blidt smil, og holdte blikket på ham.


"Det er en god ting at have øje for detaljer...Og du gør det meget godt med hensyn til det"sagde hun så og sendte ham et kærligt smil, og hun fulgte hans bevægelser som han pludselig sad i en højstol, hun gik hen mod ham på en forførende og elegant måde, mens hun satte en fod op på stolens kant, mens hun stod og betragtede ham, hun lagde hovedet på skrå"Du er yderst betagende at se på...Mine øjne kan slet ikke få nok af dig"sagde hun med blid stemme, og et drilsk smil.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 2 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Caleb Søn 25 Jun 2017 - 22:05

Som hun kom hen til ham med så forførende og elegante skridt, var hans blik fuldstændig fastlåst på hende med en intensitet man ganske enkelt ikke så andre steder. Hver enkelt lille bevægelse der kom fra hende var lige så hypnotiserende som alt andet ved hende. Det var noget han i høj grad nød og han var fast besluttet på at se hvem der gav efter først denne gang. Men noget sagde ham at hun på ingen måde ville gøre det nemt for ham. Det generede ham nu ikke det mindste for han ville være lige så drilsk ved hende.

"Jeg gør da mit bedste..... Kun det bedste er godt nok til min Cara..... Du vil finde at der er rigtig mange ting her der er som sidst.... Bortset fra de møbler der ikke nåede at blive påvirket.... Men så igen..... Der er masser tilbage af evigheden ikke sandt?....."

Netop som hun stillede sin fod op på kanten af stolen, lagde han sin hånd ved hendes knæ og lod den så glide meget langsomt op af hendes lår med fingerspidserne der ligeledes kærtegnede- Dog stoppede han inden det blev alt for intimt mest for at drille. Så tog han den anden hånd og fejede blidt den anden strop ned af hendes skulder imens han fastholdt sit blik i hendes øjne. Hvis hans hjerte slog, ville det gallopere afsted
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 2 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Cara Tirs 27 Jun 2017 - 12:05

"Hmmm....Måske det ville ende med de møbler ville blive påvirket også...Man ved aldrig med os to jo Caleb"sagde hun og blinkede til ham, hvorefter hun lod hendes øjne glide ned ad ham, han var bare så smuk at se på, og helt betagende. Hun kunne slet ikke få hendes øjne væk, Caleb var den mest tiltrækkende fyr hun nogensinde havde mødt, og hun var så heldig at kende ham, hendes øjne faldt så op på ham igen, efter at hun blot havde kigget på hans krop, hans brystkasse og musklerne.


"Og kun det bedste til dig Caleb...du fortjener kun det bedste..Fortjener alt godt"sagde hun og sendte ham et blidt smil, hvorefter hun lagde en hånd ovenpå hans kind, og bare stod lidt og kiggede på ham, før hun valgte at glide forførende ned ad ham, mens hun drilsk kiggede sig over skulderen til ham, blinkede nogle gange"Ups se nu her...Hvad du får mig til Caleb"hun og slikkede sig rundt om munden.


Og da stropperne på kjolen pludselig gled langsomt ned ad hendes kolde og bløde skuldre, sendte hun Caleb et sødt smil  og et blidt blik. Hun nød hans bevægelser, og nød at mærke hans hænder på sig, det føltes dejligt. Da hun så havde gledet forførende og elegant ned ad ham, vendte hun sig rundt for at kigge på ham, så lænte hun sig lidt ind mod ham, så det næsten var tydeligt at se kavalergangen, og udsyn til hendes bryster. "Jeg er sikker på aftenen her nok skal blive interessant... Og jeg er sikker på at vi kommer til at være meget tætte"sagde hun og bed sig blidt i læben.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 2 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Caleb Tirs 27 Jun 2017 - 13:03

Han lyttede til hendes ord der var som den sødeste musik imens han virkelig nød hvordan hun rørte ved ham. Selv en hånd forsigtigt på hans kind var helt fantastisk at mærke, så ganske hurtigt holdt han sin egen hånd på hendes imens han så brændende intenst på hende og hviskede næsten:
"Jeg får det bedste...... For hvert øjeblik med dig, er som en evighed af magi og intens nydelse....."
Da hun så gled forførende ned af ham, kunne man nærmest se gløden i hans øjne blusse op efterfulgt af et dragende smil. Hun vidste virkelig hvad hun skulle gøre for at pirre ham, og han vidste udemærket at hun var langt fra færdig endnu. Hvilket han kun nød til fulde.
"Hvad mener du dog?..... Jeg nyder bare en helt fantastisk aften...... Og en lige så fortryllende udsigt........ Jeg kan jo slet ikke få øjnene væk....."

Da hun så vendte og kiggede så forførende på ham med en udsigt til hendes kavalergang, besluttede han sig for at give rigtig godt igen. De skulle ikke have det nemt nogen af dem, det var nærmest en del af deres lystne måde at lege på. Så han kiggede åbenlyst på hendes fyldige bryster inden han så hende dybt i øjnene og sagde:
"Så må jeg vist hellere give dig en ny kjole....."

Så tog han en enkelt finger og lagde mellem hendes bryster og trykkede ned så hans skarpe negl skar i kjolen til hendes bryster blev let mere blottet imens hans fod meget forsigtigt kærtegnede hendes ben
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 2 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Cara Tirs 27 Jun 2017 - 14:55

Da han pludselig havde skåret ned i hendes kjole med hans finger, kiggede hun på ham, først lod hendes øjne følge hans bevægelser, før hun sendte ham et drilsk blink, og et sødt smil. Derefter satte hun et ben på hver sin side af ham, mens hun lod den sidste del af kjolen hænge rundt omkring taljen på hende, næsten som var det en nederdel. Og hun havde intet imod at hendes bryster nu var frie til at se, hun bed sig i underlæben mens hendes øjne langsomt gled ned ad ham"Jeg nyder det her...Nyder at drille dig"sagde hun med lokkende stemme, hvorefter hun lænte sig lidt ind mod ham, så hendes pande mødte hans. Og så stod hun der elegant med en hånd på hver sin side af ham, og hun havde lyst til at give ham endnu en overraskelse så hun rykkede sig tættere på hans øre.


Så lod hun hendes tunge danse lidt på spidsen af hans øre, hvorefter hun pustede drilsk ind i hans øre"Jeg har foresten ingen trusser på"hviskede hun, hvorefter hun fik et lusket smil på læben, og bare trak langsomt hendes hoved tilbage, så hun kiggede på ham igen. Lod hendes øjne hvile sig på hans øjne, og hun nød bare at kigge på ham, hun kunne gjorde det i evigheder, og de havde jo tid nok, desuden skulle alting vare ved, og desuden var hun sikker på at de havde hele evigheden foran sig, da de jo også var vampyrer, betød det kun at de levede forevigt.


Så gled hendes blik ned ad hende, hun kærtegnede så derefter hans hår lidt, og holdte et lusket blik på ham, og et passende smil hængende på hendes ansigt."Ja og det bliver jo spændende... Så kan det være jeg kan se hvad slags kjoler du er til jo..Hvilke kjoler du finder tiltrækkende og som vil passe til den her krop"sagde hun hvorefter hun kørte en hånd langsomt ned ad hendes bryst og længere ned mod hendes navle. Så stoppede hun, og kiggede på Caleb igen.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum