Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Busy Opening.... XXX(Cara)

2 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 3 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Caleb Tirs 27 Jun 2017 - 16:25

Som hun stod med kjolen der efterhånden var en nederdel, lod han sine øjne vandre imens en enkelt finger fik lov at vandre meget stille hen over hendes bryster så den kun lige nøjagtigt rørte.
"Du kan tro jeg også nyder det.... Alle måder du driller mig på...... Det giver mig kun blod på tanden til at drille dig mere..... Pirre dig mere..... Se hvad du gør hvis jeg.... Skruer lidt op?..... Der er så meget man kan gøre..... Så meget jeg vil gøre...... Og det kommer jeg også til..... Lad os bare sige det er en rigtig rigtig god ting at vi har evigheden......."

Da hun pustede blidt og hviskede så lækkert i hendes øre, lukkede han kort øjnene og nød det virkelig meget med et dybt og nydende suk.
Da hun så trak hovedet lidt væk, stoppede han hende først og trak hende ned så han kunne nappe hende kærligt ved halsen og så i øret inden han hviskede tilbage:
"Åh det ved jeg...... Og jeg nyder tanken...... Virkelig meget......"
Selv for vampyrer, var Calebs sanser voldsomt stærke så hans sanser havde afsløret det ved hende men det generede ham ikke.

Så fjernede han skjorten helt imens han lyttede til hende og sagde: "Så må vi jo hellere ud og købe nyt til dig en aften..... Er da spændt på hvad du finder på..... Der skal vel også være lidt overraskelse i det ikke sandt?...."
Da hun så kørte hånden langsomt ned af hendes bryst og ned mod navlen, svarede Caleb med en dyb og lysten knurren og et blik der nærmest ikke ville slippe
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 3 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Cara Tors 6 Jul 2017 - 16:53

”Der er rigtig mange muligheder...Og det klager jeg bestemt ikke over..At mærke dine fingre mod min hud.. Dine bevægelser mod min krop det hele føltes rigtigt og virkelig dejligt”sagde hun og sendte ham et varmt smil, og et legende blik. Hun nikkede så til ham, han havde helt ret det var meget godt de havde evigheden, og det betød også der var meget tid til både det ene og det andet, ja der var meget tid til at prøve mange ting, og at nyde en helt masse. ”Jeg glæder mig kun mere og mere”sagde hun så og sendte ham et drilsk blik, hvorefter hun holdte hendes øjne på ham, hun elskede at kigge på ham, beundrede ham meget, og han var bestemt en god udsigt for hende.


Hun nød hvordan hun påvirkede ham, hvordan han bare så ud til at han ville have hende her og nu, men der var altid noget sjovt i at pirre hinanden til det sidste, lige til det punkt hvor de ikke kunne mere. Cara lagde hovedet en lille smule på skrå, og bemærkede så at han ikke havde skjorten på mere, hun var stadigvæk iført kjolen, og vidste at hun kunne drille lidt med den, men den kunne selvfølgelig også hurtig komme af. ”Jeg nyder virkelig udsigten til dig...Nyder at være tæt på dig”sagde hun og smilte blidt, og kunne slet ikke lade vær med at have et blik der bare udstrålede gnist, og skønhed.


Så lod hun hendes hånd glide langsomt ned ad hendes kavalergang, mens hun satte sig ovenpå Caleb, langsomt rykkede hun sit ansigt tættere på ham, og hun slikkede ham op ad halsen. Derefter kiggede hun på ham, og slikkede sig rundt om munden. Hun var legende, drilsk, og forførende men det var vel en af de gode ting ved hende.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 3 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Caleb Tors 6 Jul 2017 - 18:32

Han grinede lokkende og kærligt imens han nussede hende på ryggen med fingerspidserne imens han fastholdt sit blik på hende imens hendes ord var som sød musik. Hun havde virkelig på alle gode måder påvirket ham til et punkt hvor han ikke så noget formål i evigheden hvis ikke hun var en del af det alligevel.
"Det er altid noget du kan lide min berøring..... For jeg kan slet ikke lade være..... Det er som om du trækker i mig.,...... Bare det at få lov til at kærtegne noget så unikt og smukt som det vi har sammen..... Og når du kigger på mig på den måde så bliver resten af verden kun et fjernt minde...."

Så kørte han ganske kort hænderne ned og nappede hende lokkende i bagdelen og kiggede kort væk som om han ville være uskyldig men samtidig være dragende og helt væk i hende.
"Du kan tro jeg også nyder at være så tæt på dig..... At mærke dig...... At se dig.... Du må gøre lige præcis det du vil......"

Da hun så kørte sin hånd ned af sin kavalergang og satte sig på ham, sukkede han nydende og så meget intenst på ham. Da hun lænede sig tættere på ham, lænede han hovedet lidt til siden og lukkede øjnene med et smil der voksede. Fornemmelsen af hendes tunge på hans hals fik ham til at sukke og bare nyde øjeblikket til fulde.
Da hun så trak sig lidt tilbage og kiggede så drilsk på hende, lod han sig fortabe i hendes øjne inden han bed sig i læben og knurrede lystent.

"Du driller godt nok...... Jeg elsker det...... Men du kan vente dig....."
Med et blik der nærmest lyste af intensitet, lod han en finger kærtegne hende på brysterne efter han meget kort havde kysset dem begge. Så nappede han lidt drilsk hende i øret og hviskede:
"Ups......"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 3 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Cara Søn 9 Jul 2017 - 17:08

"Jeg elsker og nyder din berøring hvergang... Det føltes fantastisk, og det har det altid gjort.."Sagde hun med et varmt blik, og blidt smil på læben. Hendes opmærksomhed var på ham, og hun havde slet ikke lyst til at kigge væk fra ham, han var og ville altid være hendes yndlings udsigt, den udsigt hun nød at se på hvergang, og hun klagede bestemt ikke over det."Som man også siger... Et blik siger tusind ord"sagde hun efterfulgt af et blink til ham. Følelsen af at han nappede hende i bagdelen gjorde hende ikke noget, derimod kunne hun godt lide det, men hun kunne generelt lide alt han gjorde, han vidste lige hvordan han skulle gøre det, og hvordan hans bevægelser skulle være. Cara slikkede sig kort rundt om munden, hvorefter hun betragtede ham en smule. Hun lyttede til det han sagde, og begyndte at få mange gode ideer, måske var de fleste af ideerne skumle, og lumske men der var da også nogle der var alt for geniale.

"Du må også gøre lige hvad du vil.. Jeg kan slet ikke få nok  af dig"sagde hun og lod hendes blik hvile sig på hans øjne. Og da hun så mærkede han kærtegnede hendes bryster kunne hun ikke lade vær med at bide lidt i underlæben, hun nød det meget og elskede at drille ham, og hun vidste at han også kunne lide at drille hende, så det var en perfekt blanding, og det var kun mere og mere intens og dejligt. Så smilte hun lusket da hun hørte hans ups, og det fik hende til at lade kjolen langsomt glide af, så hun slet ikke havde noget tøj på. Så trådte hun ud af kjolen, og vendte sig så hun sad med ryggen til ham, dog stadigvæk ovenpå ham"Men du elsker at jeg driller dig...Jeg  nyder det rigtig meget"sagde hun og kiggede sig over skulderen på ham med et blidt smil.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 3 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Caleb Søn 9 Jul 2017 - 20:16

Han strøg hende ned af kinden med en enkelt finger og havde lænet sig lidt tættere på så deres læber næsten mødtes imens han så hende i øjnene med en brændende intensitet.
"Et blik siger virkelig mere end tusind ord..... Tusind ord er langt fra nok til at beskrive hvor smuk du er..... Hvis jeg mistede synet lige nu ville jeg stadig kunne fryde mig over at du var det sidste for mine øjne.... Men jeg er lige så uendeligt lykkelig over at se dig..... Føle dig.... Høre dig....."

Da hun så stod og lod kjolen glide helt af, var der ingen tvivl om han virkelig nød hvad han så. Hun ville nærmest kunne mærke hvordan hans lidenskabelige blik trak i hende.
Da hun så sad på ham med ryggen til, lukkede han nydende øjnene imens han lyttede til hendes ord og smilede endnu mere.
Så lidt pludselig tog han ved hendes ene bryst og trak hende helt tæt imens han med den anden hånd trykkede hendes ene ben ud til siden imens han langsomt lod hånden glide op af hans inderlår.
Imens nappede han hende i øret og hviskede imens hans læber var blidt mod hendes øre:
"Åh ja jeg elsker du driller mig..... Jeg elsker ligeledes at drille dig..... At skrive Nattens Symfoni med dig mit livs rose..... At smage lidenskabens vin hver gang jeg mærker dit kys..... At føle lysten og mit hjerte der nærmest banker igen..... Alt for dig..... Min Cara......"

Dog stoppede han sin hånd meget meget tæt på hendes underliv men klemte lidt til for at pirre hende endnu mere. Samtidig med det pirrede ham også
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 3 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Cara Man 31 Jul 2017 - 15:43

Et blidt smil bredte sig over de bløde læber, og hendes øjne nød meget at være på Caleb, hun lyttede til ham, og kunne slet ikke forstille sig et liv uden ham, hun kunne generelt ikke forstille sig hvordan det måtte være hvis han pludselig mistede synet."Så er det godt dine smukke øjne ikke er blinde og lukket"sagde hun og kærtegnede hans kind en smule, før hun plantede et kys på hans kind. Hun kunne slet ikke nyde det at være sammen med ham mere end hun allerede gjorde, hun var bare så glad for at være sammen med ham, hun nød altid hans selskab ligemeget hvad det var, og måtte være"Vores syn opfanger mang ting...Men ingen af de ting kan sammenlignes med dine øjne Caleb"sagde hun med et varmt smil, og et intens blik.


Følelsen af at han pirrede hende og følelsen af hans berøringer var vildt dejligt og var der en ting hun godt kunne lide var det deres pirren mod hinanden. Bare hvordan de kunne pirre hinanden, det hele var fantastisk og dejligt, og hun holdte sine øjne hvilende på ham, hvorfor skulle hun også se andre steder end ham, han var jo den bedste udsigt hun nogensinde havde set."Caleb jeg ved slet ikke hvad jeg skulle gøre hvis jeg ikke havde mødt dig"sagde hun med blid stemme, og strøg en hårtot ombagved det ene øre.

"Min Caleb..."hviskede hun forførende og lokkende.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 3 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Caleb Man 31 Jul 2017 - 16:01

I det hun hviskede i hans øre, lukkede han stille øjnene og sukkede nydende imens han tog fat ved hendes bagdel. Så åbnede han dem stille og en lysten og kærlig glød dominerede hans øjne. Så trak han hende tættere på i en fast bevægelse så deres underliv næsten mødtes. Mest for at pirre hende endnu mere. Så trak han hendes hoved let tilbage og kyssede hende intenst på halsen og stoppede lige inden hendes bryster.

Ganske kort så han ud som om han skulle til at sige noget men nappede hende lystent i brysterne med tænderne imens han knurrede som et lidenskabeligt rovdyr. Så kiggede han hende i øjnene og sagde drilsk: "Ups..... Se nu hvad du får mig til.... Du er berusende fantastisk..... Jeg kan slet ikke..... Lade være..... Min Cara....."

Så tog han godt ved hendes bagdel og kyssede hendes bryster endnu mere intenst. Der herskede ingen tvivl om hvor han hørte til. Lige ved hende.
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 3 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Cara Man 31 Jul 2017 - 16:16

Følelsen af hans napperi gjorde ikke hende noget, tværtimod føltes det blot meget dejligt, men alt han gjorde var generelt dejligt, den måde han gjorde det på, det hele var bare fantastisk. Hun lænte hovedet  lidt tilbage af ren nydelse, og hvor vidste hun godt hvor god han var til at drille og pirre, men det kunne hun også være, så uden at han havde set sig om, havde Cara hevet ham ned mod gulvet og lagt hendes ben rundt om livet på ham. Blot for i det øjeblik at kysse ham på halsen, lod hendes tunge lege med halsen indimellem, og hendes fingre kærtegnede hans ryg, måske efterlod nogle mærker her og der.


"Godt nok ramte vi gulvet lige hurtigt...Men jeg nyder at pirre dig...Nyder at få dig til at hungre efter lysten til mere og mere.."sagde hun næsten hviskende og lokkende. Derefter slikkede hun hans hals, og lidt længere ned til hun nåede hans bryst. Hun bed så drilsk fat i hans nipples en smule, hvor at hun bagefter slikkede rundt om dem. Ja hun kunne slet ikke lade være, og hun elskede bare deres nærkontakt, at være tæt på ham, og mærke hans krop mod hendes det føltes dejligt.
Der var ingen tvivl om at hun tilhørte Caleb, en masse scenarier dukkede op i hendes hoved, og hun kunne forstille sig hvordan det måtte være at være hans til evig tid.


Til evig tid...Ikke bare noget man lige sagde, men sådan virkelig virkelig foraltid.. Cara lukkede kort øjnene hvorefter hun lagde hovedet lidt tilbage, og kørte hendes ene fod op og ned ad hans ryg mens hun bare lå der på gulvet med ham ovenpå sig. De fleste ville nok have sex i det her øjeblik, men ikke hende og Caleb, de drillede hinanden og pirrede hinanden til en af dem gav op, og ikke kunne mere. "Mhmmm"hviskede hun så af nydelse af det han gjorde, og det hun selv gjorde mod ham.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 3 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Caleb Man 31 Jul 2017 - 17:28

Han lod sig uden problemer falde med hende ned og kunne slet ikke få øjnene fra hende. "Åh der hersker ingen tvivl om hvor meget lyst jeg har til dig..... Dig og ingen anden......" Så lukkede han sine øjne og sukkede af nydelse oven hendes intense kys og hendes tunges leg ned af ham. Kort knurrede han mere da hun lavede mærker på hans ryg og da hun bed men det var en lysten knurren da det var en rigtig lækker smerte.
Hvis hun kunne se hans øjne ville de nærmest blusse op af begær som hun hviskede så nydende i hans øre.

Ganske kort strakte han sig op på armene og smilede kærligt. "Jamen dog..... Hvis du bliver værre..... Så bliver jeg jo nødt til at binde dig......" Så huggede han nærmest tænderne i hendes hals som om han skulle til at drikke men det var for at give hende et nydende chok. Så begyndte han at kysse meget lidenskabeligt ned af hendes hals og lod kort tungen lege. Så fortsatte han ned mod hendes bryster imens han trak de knivskarpe negle ned af hendes sider dog uden der gik hul. Uden at give tegn på Det, bed han også i hendes bryster imens hun ville kunne se hvordan han næsten vred sig af nydelse.

Derefter fortsatte han de lidenskabelige kys ned af hendes perfekte krop men stoppede lige før han nåede hendes underliv. Der gav han kun et enkelt meget blidt kys der kun lige strejfede inden han så op på hende
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 3 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Cara Man 31 Jul 2017 - 20:55

"Jeg har ligeså meget lyst til dig...Det svært ikke at have lyst til dig"sagde hun så næsten med en lokkende og blid stemme. Ja det var blot mere og mere svært når han var så tæt på hende, og med alt hans drilleri og pirren måtte hun holde sig lidt tilbage for ikke at tage ham her og nu. Desuden var det ret så intens at de bare var fuld igang med at pirre hinanden, og drille hinanden. Hans ord, og berøringer fik hende til at bide sig i læben af ren nydelse, og hun klagede bestemt ikke over det de havde gang i ligenu.

Det hele var rart, og hun lod hendes negle køre lidt skarpere ned ad hans rygge, mens hun kiggede på ham"Så mange ting vi kan gøre...Og vi har tid nok jo"sagde hun efterfulgt af et legende smil. "Jeg vil ikke have noget imod du bandt mig fast, jeg vil bestemt også nyde at binde dig fast....Så kan jeg gøre lige hvad jeg vil"sagde hun lokkende og blidt mens hun kørte hendes negle længere ned ad hans ryg, hvorefter hun slikkede sig rundt om munden. Hun nød at mærke hans krop mod hende, enlig bare hud mod hud.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 3 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Caleb Man 31 Jul 2017 - 21:25

Han grinede kærligt og meget drilsk hvorefter han sagde: "Binde mig?...... Ikke hvis jeg kommer først....". Så klemte han sig mere mod hende så hans lem trykkede sig fast mod hendes underliv til det punkt hvor hans lem var lige ved at glide op i hende.
Dog stoppede han lige inden og rejste sig hvorefter han løftede hende op i armene hvorefter han lagde hende meget blidt på det antikke sofabord. Så spredte han blidt hendes ben imens han hviskede: "Sikke noget..... Hvad er det du får mig til...... Jeg er næsten...... Opslugt.... Eller det er jeg....."

Så tog han et silketæppe og skar det lidt i strimler hvorefter han bandt hendes ben fast. Så kiggede han dragende på hende og slikkede sig om munden inden han lod en finger liste langsomt op af hendes ben
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 3 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Cara Tirs 1 Aug 2017 - 17:43

Følelsen af at blive bundet gjorde ikke hende noget, tværtimod så kunne hun godt lide det, det føltes dejligt og rart på en underlig måde. Måske var det også fordi det var Caleb, alt han gjorde føltes fantastisk og dejligt, hun klagede slet ikke over det. Der var nu også et elle andet intens og næsten magisk over det hele, og hun bed sig lidt i underlæben, desvære så der gik hul på læben, men hun slikkede bare blodet væk. Han havde været hurtigere end hende, og bundet hende, så hun ikke kunne binde ham, men dog kunne hun godt lide det"Så hvad er din plan hr. Caleb"spurgte hun lidt drilsk, med et lokkende blik til ham.


Sofabordet, hvor hun lå elegant og yndigt var på en måde ret underholdende, og hun var blot mere og mere spændt på at se, hvad han ville finde på. Der var ikke så meget hun kunne gøre andet end at nyde de han ville gøre,og nyde hendes syn af ham."Du er en bandit ved du godt det...En slem en af slagsne...Men"sagde hun med kort pause og sendte ham et blidt smil"Det er noget af det jeg godt kan lide ved dig, du ved altid lige hvordan man pifter noget op... Og du ved lige hvordan man skal udlevere ideer"sagde hun og kunne slet ikke lade vær med at smile, og mens hun lå på bordet lagde hun til den ene side, så hun kiggede på ham.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 3 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Caleb Tirs 1 Aug 2017 - 18:15

Han grinede lidt som han lod en finger glide langs hendes kæbe og langs halsen.
"Mig?..... En bandit?...... Jeg har da ikke bundet dine hænder endnu..... Ms. Cara...... Men det kan være jeg gør det...... Hvis du også er en bandit......"
Så lænede han sig kort ned og kyssede hende meget intenst og kørte tungen over hendes læbe så hullet forsvandt. Meget pludseligt tog han godt ved hendes inderlår imens han meget lystent bed hendes bryst og slikkede brystvorten. Han havde placeret sin hånd meget højt på hendes lår så han nærmest kun skulle vippe med en finger for at mærke hvor tændt hun var.
Så holdt han fast i hendes brystvorte med tænderne og kørte imens tungen hen over inden han slap og så hende i øjnene.
"Er Jeg stadig en bandit?......"

Så ventede han lige til hun skulle svare hvor han så hurtigt strejfede hendes underliv med en finger. Ganske kort rejste han sig så hans lem med vilje ville strejfe hendes hånd hvorefter han stod for bordenden og kiggede på det vidunderlige syn foran ham.
"Du er så fortryllende.... Tænk sig de ting jeg kunne finde på..... Eller hvad du lokkede mig til....."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 3 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Cara Ons 2 Aug 2017 - 22:58

"Du er og vil altid være en bandit Caleb....Ligemeget hvad...Men det er noget jeg godt kan lide ved dig"Sagde hun og lagde hovedet lidt til siden, hvorefter hun betragtede ham lidt, og bare mærkee hvordan bordet mødte hendes ryg, som hun bare lå der, bundet, godt nok var hendes hænder ikke bundet, men det var nu heller ikke noget Cara havde noget imod.


Hun havde slet ikke noget imod at være bundet, og hun var heldig at hun kunne bruge hendes hænder. "Jeg kan godt lide at være en bandit... Det ved du"sagde hun med et blidt smil, og hun blinkede til ham, et blink der både var forførende men også lokkende.


Det han gjorde føltes dejligt, som altid, og det fik hende til at bide sig i underlæben, kun af ren nydelse, og hun vrid sig en smule mens hun lå der på bordet. Så lukkede hun øjnene og lænte hovedet en smule til den anden side, mens hun nød det han gjorde ved hende."Ja det er du stadigvæk..En slem bandit...Men også en fræk en af slagsne"sagde hun med blid stemme.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 3 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Caleb Ons 2 Aug 2017 - 23:15

"Så lad os se hvor meget en bandit du bliver af det her..... Min Cara....."
Så satte han sig på knæ for bordenden så han var placeret mellem hendes ben hvorefter hans hænder langsomt nussede fra hendes ankler og op af hendes ben. Imens så han op af hendes krop med et nærmest lystent og sultent blik, hviskede han nærmest: "Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre hvis du bliver mere en bandit....... Måske værre end det her....."
Så stoppede han sine hænder og lod en finger kærtegne hendes underliv ganske blidt og han blinkede drilsk til hende. "Jamen dog...... Tændt?...... Det er jeg også...... Det nyder jeg du kan gøre ved mig...... Gad vide om jeg kan gøre det lidt værre for dig...... Du skal jo ikke vinde nemt.... Vel?......"
Så trykkede han lidt med sin finger så hun kort ville få fornemmelsen af at den ville glide op i hende.
I stedet for lænede han sig hurtigt frem og kyssede hendes inderlår og bed dem kærligt så der kom små mærker men ingen hul.

Derefter stoppede han med sin mund lige ved hendes underliv og kiggede forførende og dragende op på hende. Så var han helt tavs lige indtil hun skulle til at sige noget hvor han meget hurtigt trykkede sin tunge utrolig blidt mod hendes underliv. Så begyndte han at bevæge tungen meget meget hurtigt men kun så den lige nøjagtigt rørte. Da hun så virkede til at vride sig mest, pressede han for en kort stund tungen op i hende og holdt den der lidt inden han trak den tilbage. Derefter stillede han sig ved siden af bordet og kiggede ned på hende med et stenhårdt lem lige over hende.
"Se hvad du fik mig til...... Ups...."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 3 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Cara Lør 5 Aug 2017 - 19:31

Hun lyttede til ham, og elskede lyden af hans stemme, nød hvordan det hele lød og hvordan hver en bevægelse han gjorde, hver berøring han gjorde bare var virkelig dejlig. Hun kunne slet ikke få nok af det, for det hele var bare fantastisk og vidunderligt, det var slet ikke til at få nok af"Jeg elsker det...Nyder det virkelig meget, alt det her"sagde hun og kunne ikke lade vær med igen at bide sig i underlæben, mest fordi det han gjorde bare fik hende til det, og hun nød hvordan han drillede hende og pirrede hende. Hun kunne være en slem bandit, hun kunne være meget drilsk, og det vidste Caleb godt, han vidste det godt, hvor meget hun faktisk kunne pirre ham, dog havde han ikke set det hele... Hun gemte på meget han slet ikke havde set.


"Du skal helelr ikke vinde så let"Sagde hun med blid stemme og blinkede lidt til ham, det var en sjov kamp de havde ligenu, hun ville lade ham vinde, og det så ud og føltes som om han heller ikke ville have at hun skulle vinde. Og følelsen af hans tunge mod hendes underliv fik hende til at næsten skyde hendes hoved bagover af nydelse, det var bare vildt dejligt, og hun nød det, og kunne slet ikke lade vær med at stønne af det. Og da hun så pludselig fik øje på hans lem, smilte hun lusket og drilsk til ham, hvorefter hun prøvede at komme fri, men hun lå stadigvæk bundet ved fødderne"Du kan lide det Caleb..Jeg kan gøre mange ting"sagde hun og slikkede sig rundt om munden.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 3 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Caleb Lør 5 Aug 2017 - 19:49

Det var som sød musik at høre hendes reaktion og mærke på hende hvad hans tunge gjorde ved hende. Det gjorde jo at han fik lyst til at gøre så meget mere ved hende men som når de to legede, skulle hun pirres så meget som overhovedet muligt.
Som han stod der og hun vred sig lidt, kunne han ikke lade være med at grine drilsk inden han satte sig på hug ved siden af bordet og strøg hende på maven med et par fingre imens han sagde:
"Jeg tvivler ikke på du kan mange ting.... Mange ting som garanteret vil gøre det svært for mig... Og selvfølgelig kan jeg lide det..... Jeg elsker at du gør..... Alt du er..... Alt du siger...... Men lad os nu se....."

Meget langsomt lænede han sig ned og begyndte at kærtegne hendes fyldige bryster med blide kys og med tungen. Hele tiden blev det gjort på en måde så det mærkedes som om han ville gøre mere.
Så lod han en finger glide ned og kærtegne hendes underliv meget meget blidt imens han kortvarigt bed hendes brystvorte og pustede meget stille på den for at pirre mere.
"Jeg tror jeg vil være lidt sød ved dig...."
Så rejste han sig langsomt og meget bevidst om hans lem ville strejfe hendes hånd men ikke langsomt nok til hun ville kunne få fat. Derefter gik han ned til bordenden og skar hendes bånd ved fødderne af imens han hviskede: "Du har jo ikke været så slem endnu at jeg behøver binde dig helt..... Men pas på..... Det kan sagtens ske jeg bliver nødt til det.... Og så ved man jo aldrig hvad der sker....."

Meget hurtigt kyssede han hende mellem benene hvorefter han pludselig sad i en højrygget antik lænestol og kiggede lystent på hende. Med vilje havde han placeret sine hænder så hun kunne binde dem hvis hun ville
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 3 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Cara Ons 9 Aug 2017 - 21:08

Hun betragtede ham med øjnene en smule, lod hendes øjne glide ned ad ham, og hun nød bestemt synet af ham, det var noget særligt som altid. Hun nød alt han gjorde ved hende, og hun nød hver en bevægelse han lavede med hans tunge, det føltes så dejligt. Men alt hvad han gjorde ved hende føltes bare generelt dejligt, sådan var det altid. "Der er ligeså mange ting du kan ved mig...men det føltes dejligt"sagde hun og bed sig lidt i underlæben, hvorefter hun lukkede øjnene kort, blot for at nyde det han gjorde ved hende lidt mere. Følelsen af båndet for hendes fødder blev skåret over, gav hende nu lyst til mange ting, mange ting der galt at binde ham, pirre ham endnu mere end hun allerede havde gjort, ja hun havde lyst til rigtig mange ting ved ham. Men hun var også sikker på at Caleb ville nyde det.


"Min kære....Jeg er først lige startet"sagde hun næsten lokkende og hviskende, hvorefter hun bemærkede at han havde sat sig i en elegant stol, så hun smilte for sig selv, og slikkede sig kort rundt om munden. Så satte hun sig på kanten af bordet, og skulle næsten til at bide sig i læben af nydelsen han før havde givet hende, bare følelsen af hans tunge der næsten dansede hen over hendes hud, det føltes så dejligt og fantastisk. Hun kunne ikke få nok af ham, og var sikker på at de slet ikke var færdige endnu, der var meget mere pirren, og drillerier, før de faktisk ville ende med at have sex...Dog var det ikke noget Cara havde noget imod, hun syntes det var meget underholdende, intens og sensuelt på en særlig måde. Hun betragtede ham så, og gik langsomt hen mod ham, men tog fat i det bånd han havde skåret over. Elegant og forførende gik hun hen mod ham, og sendte ham et blidt smil.

"Jeg håber du er klar"sagde hun så og blinkede drilsk til ham, med hovedet en smule på skrå.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 3 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Caleb Ons 9 Aug 2017 - 23:01

Han så på hende med et dragende blik og en glød i øjnene der nærmest fortalte hvor meget lyst hun gav ham. Heldigt at aftenen var ung for der var meget han ville gøre ved hende endnu. "Min kære..... Det tvivler jeg ikke et sekund på..... Natten er ung..... Og vi har evigheden foran os....."

Hver eneste lille lyd hun lavede, måden hun så på ham, måden hun bed sig i læben på..... Måden hun bevægede sig på var hypnotiserende. Han var fuldstændig fortryllet af hende og han nød hvert eneste sekund de var sammen som kun sande elskende kunne. Og det kom til udtryk i alle aspekter selvom det lige nu var en kærlig og meget sensuel leg.
Ved hendes næste ord, blinkede han til hende hvorefter han bed sig i læben og sagde: "Det er jeg skam..... Meget..... Men jo mere du pirrer mig..... Jo mere pirrer jeg dig..... Og som du selv siger... Så er jeg jo en bandit...."

Da hun så kom lidt tættere på, rejste han sig op lige foran hende nærmest som om hun selv måtte skubbe ham ned igen. Og blot for at pirre hende yderligere strejfede han meget forsigtigt hendes underliv imens han hviskede: "Ups....."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 3 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Cara Fre 18 Aug 2017 - 19:04

Følelsen af at han strejfede hendes underliv fik hende til at bide sig hårdt i underlæben, hun kunne lide det, det var dejligt som alle de andre ting han gjorde ved hende. Hun kunne aldrig få nok af ham, hun ville altid have mere og mere af ham, hvordan kunne hun ikke få nok af ham, det var jo Caleb, ham de fleste kvinder ville gøre alt for at være i selskab med, og mærke røre ved en, men det var blot heldigt for hende at hun fik lov til at mærke det, det var helt fantastisk. "Mhmmm"mumlede hun blidt, næsten stønnende, hun ville ikke give op, hun havde så mange ideer og muligheder der kunne prøves af, og hun ville altid se hvordan han ville reagere på det.


Hun slikkede så blodet væk fra hendes underlæbe, og skubbede ham så ned i stolen igen, hvorefter hun placerede hendes fod på kanten af stolen, lod hendes hånd glide langsomt op ad benet, mens hun slikkede en smule på hendes finger på den anden hånd"Du får mig jo til at pirre og drille dig helt ekstremt....Men jeg elsker vi pirre hinanden....Det er sensuelt...Og fristende...Virkelig fantastisk...Fyldt med en masse intenshed"sagde hun og sendte ham et lokkende og tiltrækkende blik.


Hendes hånd fortsatte op ad hendes ben, og hendes øjne hvilede sig på hans ansigt, så valgte hun at køre hendes negle på den anden hånd langsomt ned ad brystet på ham, og hånden der var gledet op ad låret, nærmede sig hendes underliv, hvor hun var tæt på at drille ham ved at lade hendes fingre fra hans bryst glide op i hende.
Cara
Cara
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Normalt Rusland, men hun flyttede så til Terre, og der bor hun alene i en stor villa

Antal indlæg : 197


Tilbage til toppen Go down

Busy Opening.... XXX(Cara) - Page 3 Empty Sv: Busy Opening.... XXX(Cara)

Indlæg af Caleb Lør 19 Aug 2017 - 1:35

Han smilede intenst til hende imens han kom med et nærmest forførende grin som han blev skubbet tilbage i stolen. Det var selvfølgelig heller ikke nogen udsigt der generede ham det mindste. Nærmest tvært imod. Hun var helt ufattelig smuk og vidste altid lige hvad hun skulle gøre eller sige. Og når han kiggede på der var der ingen tvivl. Caleb havde et ganske særligt blik når han var fast besluttet på noget og han havde noget ganske særligt i tankerne til hende der vendte så voldsomt op og ned på hans liv på en måde han ellers aldrig troede muligt.
Da hun så satte foden op på stolen og lod hånden glide op af hendes ben samtidig med hun slikkede på sin finger på den måde, måtte han kort bide sig i læben for ikke at give efter. Hun skulle ikke have det nemt.
"Selvfølgelig...... Jeg kan slet ikke lade være..... Det er forførende..... Sensuelt..... Fantastisk.... Men ikke kun det..... Det er perfekt..... Jeg håber inderligt du ved at jeg kun er din...... Kun sammen med dig vil jeg skrive Nattens Symfoni......"

Som hun rørte så forførende og fristende ved sig selv, lagde han sin hånd på det ben hun havde på stolen og lod den langsomt glide op af hendes ben kun med fingerspidserne. Selvfølgelig med de skarpe negle så hun ville mærke den så intenst sitren igennem sig. Nærmest som om hans fingre fortalte om hvad der ville komme til at ske. Så nussede han hende lidt op af maven og tog fast på hendes bryster imens han dragende hviskede:
"Kun med dig vil jeg skrive Nattens Symfoni.... Den smukkeste musik...... I nat....... Lad os skrive et mesterværk..... Musik så sød og intens at vi glemmer resten af verden eksisterer....."

Så rettede han sig lidt og nærmede sig meget langsomt hendes underliv med sin tunge imens han kiggede op på hende. Mest for at pirre hende så hun også kunne stoppe ham hvis hun ville drille endnu mere. Ellers havde hun meget mere i vente
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum