Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Side 1 af 10 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) Empty Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 1:31

Sted: Diskotek nede omkring midtbyen i Terre
Tid: Omkring 23:45
Omgivelser: Unge der fester, og har det sjovt.
vejr: en varm sommer aften.


Kalona bevægede sig langsomt ind på Diskoteket, og hørte det lættere tunge musik der kørte der inde, og smilte for sig selv, og tændte en cigaret i rygezonen, hvorefter han bestilte en drink til ham selv.
*Ah.. endelig fred efter en hård dag.. nu mangler der kun meget få ting og så har jeg faktisk haft en god dag* tænkte han for sig selv, imens han havde et smøret smil på læberne, og kiggede rundt på Diskoteket hvor musikken skiftede imellem alt hvad hylden havde at byde på, og så de unge skifte deres danse i takt med musikken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) Empty Sv: Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 1:43

kajika kom stille gående ind af døren , det var som om hun lyste hele lokalet op med det platin blonde hvide hår der lå bølgende(næten fladt) ned af ryggen på hende helt til hofterne, mens hun stille fugtede de silkebløde rosa farvede læber med den jordbær farvede røde tunge, og satte kursen mod baren. Som altid bar hun sine hvide shorts, og sine stiletter i sort, og den sorte smukke nedringet top bagved med åben ryg, og dog lidt nede foran med kæder.. hun tog sig blidt til halsen mens hun stod der i baren lænt lidt over bardisken, og snakkede med en bartender om hvilken drink hun skulle ha. hun havde glemt sit halsbånd der hjemme, det hun fik af Zane hun inderligt ønskede sig, men det betød ikke hun var hans, hun var ingens... en utæmmelig tiger, der var jagtede af de fleste fyre, for at de ville ha hende som slave eller andet??... hun sukkede let i det hun strøg nogen drillende hårlokker bagved øret og stod stille der og så rundt i lokalet med de smukke baby blå dådyr øjne der var smukke blanke og matte i det, som hendes hud var funklende og glansfuld som håret, var platin og smuk som sne..*Hmm lang tid siden jeg har været her*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) Empty Sv: Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 1:48

Kalona gik langsomt op mod baren og stillede sig bag ved Kajika og sagde lavmeldt ''ska jeg ikk gi' første omgang..?'' og smilede til hende *hun ligner en der kender byen.. og kan muligvis vise mig rundt på et tidspunkt..* han kiggede hurtigt over mod den plads han havde taget og efterladt sin cigaret ved, der var ingen der havde taget pladsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) Empty Sv: Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 1:52

Kajika kunne mærke hvordan hun rødmede over de smukke kinder der var bløde som smør nærmest men faste alligevel, i det hun mærkede hans ånde næsten i nakken vendte hun sig elegant om og så ham i øjnene med disse specielle hav agtig øjne der stille fik smilet frem på læberne af at se i hans øjne og sagde lettere genert"øøøhhm?... jo det ... det kan du godt heh" hun satte sig og betragtede ham lidt i det hun rakte hånden roligt mod ham med et veltilfreds smil og sagde med selvtillid og flovhed"Øh? mit navn er forresten Kajika, kajika de volkan rart at møde dig??... øh??" hun ventede på hans navn så hun kunne sige det med smilet over de smukke spændte læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) Empty Sv: Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 1:56

han lagde hendes hånd i sin egen, bukkede sig ned og kyssede overfladen af hendes hånd, og sagde ''Mit navn er Kalona.. jeg er ny her i byen, mig en ære at møde dig'' han smilte op til hende, og kiggede ind i hendes øjne som han rejste sig fra sit lange buk, og kastede så et blik over på bartenderen ''jeg betaler hendes drink'' og smilte til Kajika igen ''det er et interessant navn du har.. har det en betydning..?'' hans smil var blevet til et nysgerrigt blik, han kiggede på hendes ansigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) Empty Sv: Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 2:02

Kajika kunne ikke lad vær med yderligere at rødme endnu mere da han sådan galant kyssede hendes hånd blot et blidt og præsenterede sig, hun smilede kært til ham utrolig uskyldigt og lod den frie hånd føre op til de varme kinder og mærkede hjertet hamre af sted, hvorfor vidste hun ikke men nok fordi han var så galant... hun elskede galante fyre og ham her bar det meste, dog følte hun sig lettere nøgen om halsen os i det hun følte hun virkelig manglede sit halsbånd men det kunne vel gå an, det var jo som et smykke og hun havde ikke brug for smykker lige nu?.. "Nej æren er helt på min side Kalona" hun smilte kært i det hun nikkede let og sagde"Ja noget med håb eller fremtid så vidt jeg husker??" hun grinte let i det hun betragtede ham lettere studerende hans krop, måder at være på og øjnene i det hun sagde"skal jeg følge dig rundt i terra og udenfor en gang vis det er noget, så du ikke fare vildt??" hun grinte let og tog sig for munden i det hun grinte , mens hun stille tog om sin drink med den anden. Ice on heaven hed den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) Empty Sv: Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 2:08

Kalona kiggede på Kajika, og sagde ''det var en intressant mening af et navn..'' og tog en tår af sin egen drink, og kiggede på hende da hun nævnte hendes tilbud om at vise ham rundt ''det var sjovt.. jeg havde helt håbet at De ville spørge om det.. og hvis ikk de selv spurgte ville jeg nok have spurgt dem..'' han smilte et venligt smil til hende, og kørte en hånd igennem sit sorte hår, hans mørke øjne holdt hendes blå øjne fast, med et venligt blik ''det ville faktisk være rart at kunne se byen ordentligt.. i stedet for at gætte som jeg har gjort ind til nu'' sagde han og smilte endnu en gang til hende og tog der efter en tår af sin drink igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) Empty Sv: Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 2:20

kajika grinte sødt og tog blidt en tår af sit glas, lod nænsomt læberne kærtegne glasset og tog en blid lille tår af det og stillede det så fra sig for ikke at gør det helt dampede og duggede af hendes egen krops tempratur igennem de lange smukke smalle finger og man kunne se de glas agtig smukke negle der skindte for sig selv mens hendes blå øjne var helt fokuserede af den facinerende fyr der sad overfor hende og svarede sødt"nåårhh hvor sødt tak, jeg glad for du allerede stoler så fuldt og fast på mig til at være din turgirl" hun grinte og sagde"eller nærmere guide" hun tog blidt en tår igen og betragtede let glasset for at rive blikket fra ham, det varme blik fra hendes øjne skulle nødig gør ham til en beundre af hendes udseende eller natur, og hun ville næppe ha at han blev endnu en af dem der ville ha hende som slave blot for at eje hende... Hun rødmede let og sagde"så hvor boede du før Kalano"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) Empty Sv: Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 2:24

han smilte til hende ''Jeg boede på en gård med min familie, som... øh... døde.. i en mindre ulykke..'' han kiggede på hende *Jeg håber ikk hun tror jeg er en overfladisk nar som så mange andre..* han tog en Cigaret ud og kiggede på Kajika ''Cigaret..?'' og tændte sin egen, og tog et par hiv af den, hvor efter han tog en mindre tår af sin drink igen, og smilte til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) Empty Sv: Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 2:28

Kajika roede sig let i håret i det hun så lidt fraværende væk fra ham for at dulme hans smerte så hun ikke så ham blive lettere ked eller noget fordi de fleste fyre var så flove vis piger så dem græde eller vise tegn på svaghed, men hun smilte blot til ham bagefter og sagde mens hun blidt bed sig i underlæben"årh det er jeg virkelig ked over at høre.... det må ha været hårdt Kalona" hun rødmede let igen i det hun tænkte*årh!! HAN ER SÅ NUTTEDE!!... heh og virkelig sød... hmm jeg tror faktisk han er engel?... han lugter sådan lidt* hun strøg blidt håret til side og så ham igen dybt i øjnene lidenskabeligt for at holde hans blik og sagde sødt, dog ikke forførende" Så? Kalona har du mødt andre end mig? i byen i nu" hun slikkede sig let om læberne i det hun blidt tog en tår igen og sagde"Nej tak jeg ryger ikke, men det var sødt af dig at spørge hansom" hun blinkede let til ham og smilte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) Empty Sv: Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 2:34

Han kiggede på hende i lidt tid ''jeg klarer mig.. der var ikk noget jeg ku gøre ved ulykken'' han smilte til hende, og tog cigaret pakken da hun takkede nej, og slukkede sin egen cigaret af hensyn til hende, og besvarede først nu hendes spørgsmål ''Ja, jeg har mødt to en halv andre end dig, jeg var i samme diskussion som ham der Zane fyren... og så hjalp jeg en pige der blev mobbet Jolene, og jeg mødte en Ild Demon ved navn Cricker.. og jeg tror det er det.. ud over dig selvfølgelig..'' han smilte varmt til hende og kiggede igen i hendes øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) Empty Sv: Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 13:32

Kajika tog sig flovt til halsen og tænkte*årh Zane...??? har han mødt Zane??* hun smilede kært til ham og sagde"Hmm Zane okay Herskeren af Terra og en af mine gode venner, vis han ikke er ovenlig siger du bare til så skal jeg se hvad jeg kan gøre haha" hun grinte let i det hun strøg blidt det lange hår over skuldren og tog endnu en tår og sagde blidt da hun havde stillet glasset fra sig"du behøves ikke slukke din smøg hansom, det gør intet den er tændt" hun blinkede forførende til ham blot lidt drilsk, og rejste sig let op i det hun sagde"vil du med ud og danse eller tør du ikke" hun sendte ham et varmt udfordrende blik og smilet over de smukke lyse røde læber kunne man ikke tag fejl af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) Empty Sv: Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 13:38

Kalona smilte kort for sig selv *En af Zane's venner... så kan det være jeg kan tjæne lidt status på et tidspunkt..* tænkte han, og kiggede på Kajika ''jeg skal nok sige til hvis han ikk' er ordentlig'' sagde han smilende, og kastede et blik ud mod dansegulvet ''selvfølgelig vil jeg da danse med dig'' sagde han og kiggede igen på Kajika, og smilte varmt til hende, og rakte sin hånd ud til hende for at følge hende til dansegulvet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) Empty Sv: Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 13:44

Kajika tog i mod hans hånd og lod blidt sit hår falde ned på ryggen og rødmede let i det hun smilede kært til ham og sagde"Hmm? så Kalona fortæl mere om dig selv, har du nogen søskende eller ? lever dine forældre stadig??" hun ville gerne lære mere om ham efter som han virkede temmelig intressant, hun så lettere genert ud i det hun grinte let og sagde"Hmm? forresten Kalona er du" hun gik tæt på ham og hviskede blidt i hans øre"er du en engel..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) Empty Sv: Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 13:50

Kalona smilte da hun tog hans hånd, og svarede ''Nej, der er ikke nogen af dem tilbage... jeg bor på gaden, men det er heller ikke så slemt igen..'' han kiggede på Kajika, mens han førte hende ud på en meget stor åbning på dansegulvet, hvor hans smil falmede da hun spurgte til om han var en Engel *Engel... der er intet engle agtigt over mig..* han håldt hendes øjne fast med sine egne, og slog så på et split sekund sine store sorte vinger ud omkring Hende og ham selv ''Jeg er vel hvad du kalder en Dødsengel...'' sagde han med en flad tone.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) Empty Sv: Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 13:55

Kajika betragtede ham da han sagde han boede på gaden og sagde"Hvad.... nej kalona det må du ikke, kan jeg slet slet ikke hjælpe?? hmm.... med noget finde et hus til dig et eller andet jeg vil så gerne hjælpe" hun betragtede ham og rødmede utrolig meget nu da han sådan så hende i øjnenen og betragtede de smukke øjne af hans og da vingerne af hans kom ud stivnede hun lidt inden i og sagde"hva?" hun betragtede det og sagde"Dødsengel.... men... men de stadig søde... ?" hun rømmede sig let i det hun betragtede vingerne og var rygget tættere på ham efter som hans vinger skubbede hende længere ind af, fordi de var så store og mændgen var presset.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) Empty Sv: Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 14:00

Kalona kiggede ned i Gulvet ''det er ikke noget jeg er stolt af..'' han lod vingerne forsvinde ind i hans ryg igen, og kiggede på Kajika ''vil du stadig danse..? selvom jeg er en dødsengel, kan jeg godt være flink.. jeg er bare ikke den største optimist..'' han kiggede rundt på de folk der sendte ham blikke, og ignorerede dem der efter, fokuserende på Kajika ''Eller har jeg skræmt dig væk fra mig i aften..?'' han smilte drillende til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) Empty Sv: Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 15:28

Kajika smilede i det hun blidt tog om ham og sagde"du kan umulig være, være end alle mine dæmoniske venner og vampyr der gir mig deres hjerte så nej du har ikke skræmt mig væk smukke" hun grinte sødt i det hun blidt strøg ham over kinden med smilet på læberne og betragtede ham med de krystal agtig øjne der blidt glimtede når spot lysene oppe fra dj´en ramte dem og sendte smukke lys i hendes øjne som indholdte hendes øjne the Rainbow i hendes klare blå blanke øjne. hun slap ham blidt og sagde"ja lad os det" hun smilede lettere frækt i det hun grinte drilsk til ham og begyndte at danse i takt med musikken og slog sig rigtigt løs

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) Empty Sv: Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 15:32

Kalona smilte til hende glad for at hun accepterede ham som han var ''du skal nok ikke forvente at jeg serverer mit hjerte på et sølvfad for dig'' han lo let for sig selv, og sluttede sig til dansen, fulgte musikken, og holdt sit fokus på Kajika *Hun er en interessant person..* og så slog det ham.. ''Hvor god en ven er ham der Zane fyren egentligt...?'' spurgte han imens de dansede, hans øjne låst fast på hendes smukke blå øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) Empty Sv: Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 15:37

Kajika betragtede ham og lod blidt fingerne glide ned af hendes guld agtig farvede smukke hud mens den glinsede af sin egen smukke nuance og rødmen blussede stille over kindbene der var smukt markerede så hendes ansigt havde lidt en lignelse som en kats facon, dog ikke på en dyre måde men blot noget katte agtig ? over hende. Hun sagde med blide toner og dog varsomt"Hmm meget gode venner og bare rolig det altid godt du ikke gør det, jeg nemlig ved at være træt af der så mange der prøvet at få mig, når det teknisk set er umuligt" hun grinte let og mente hun ikke havde ladt sig tæmme i nu af nogen"Hmm mig og Zane er rigtig gode venner egenlig... hvorfor?? altså sådan ikke kærester men måske ville han ønske det tror jeg?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) Empty Sv: Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 15:42

Kalona kiggede igen hurtigt rundt på dansegulvet, og låste igen blikket på Kajika ''jeg vil da lige påpege at der ikke er noget der er umuligt'' han smilte varmt, og kørte en hånd igennem sit hår ''så i er bare gode venner.. hvordan er han når man kender ham, jeg har kun mødt folk der ikk' ku' li' ham.. og du sagde du godt ville hjælpe med et sted at bo..?'' han kiggede ind i hendes øjne igen, og tændte en cigaret til sig selv, imens han fortsatte sin dans.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) Empty Sv: Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 15:44

Kajika smilede i det hun tog ham i hånden blidt og hev ham simpelthen med hen i et hjørne ved en sofa en dejlig rød blød læder sofa og satte sig der ved det sorte barbord og sagde"Hmm mange er misundelig på hans kræfter og så der oprørenes leder der hedder faith altså jeg kan ikke klare hende, hun er lidt skøge agtig har jeg hørt, men Zane... ?? han er kold over for andre, men vis man lære ham at kende vil han beskytte en med sit liv og han tænder hurtigt af"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) Empty Sv: Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 15:50

Han fulgte med over til sofaen, og askede sin cigaret i askebægeret hvorefter han kiggede på Kajika igen ''Javel ja.. så han er næm at gøre sur..? det ku da være at man skulle møde ham en dag'' sagde han og grinte venligt *Interessant.. så han kan altså være flink..?* han kastede et blik rundt på diskoteket, og smilte til Kajika igen ''men.. er du i stand til at hjælpe mig med at finde et hjem?'' spurgte han og kiggede spørgende ind i hendes øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) Empty Sv: Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 15:54

Hun smilede kært og strøg blidt håret bagved øret i det hun betragtede ham og nikkede sødt"ja jeg billionær så eller min familie er så du kan bare finde en lejlighed eller hus jeg skal nok betale til du finder et arbejde eller får en uddannelse med penge, hehe jeg arbejder selv på et uni som sygeplejerske elev, altså du ved uddannelse på medicinsk afdeling der får man så mange penge" hun grinte let og betragtede ham og tænkte*Hmm??.... bare han ikke vil angribe Zane eller noget fordi han virker rigtig sød og ville nødig ende i endnu et 2 drama....* hun strøg blidt håret væk fra øjnene det pjuskede pandehår strittede let mens hun betragtede hvordan han sad der og studerede hendes øjne som altid

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) Empty Sv: Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 16:00

Kalona tog et hiv af sin cigaret, og svarede hende hurtigt ''og hvor bor du..? på festningen sammen med Zane og hans mænd..?'' han smilte varmt til Kajika, og trummede en rytme på bordet med sin venstre hånd ''jeg vil kigge rundt og se hva lejligheder der er her i byen..'' han slukkede cigaretten da den var halvt færdig, og smilte endnu en gang varmt til hende *hmm.. jeg tror ikk' jeg gider bruge min tid på at angribe det der fort.. det er en selvmordsmission alligevel..* kiggede over skulderen, for at sikre sig at der ikke var alt for mange folk omkring dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) Empty Sv: Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 10 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum