Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat) Empty Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 2:40

Tid: Lidt over Midnat... Alle sover næsten nu.
Vejr: Der er ingen måne og tunge skyer der svæver hen over himlen.
Omgivelser: Ingen... Alle sover jo som sagt...
Sted: I skoven ved Kajikas Villa



Gabe kiggede på Villaen. Han havde holdt øje med den i nogle uge... Nu havde han endelig forstået dens struktur og han havde endda allerede fundet en indgang. Det var på 1 sal hvor han ville skære et fint hul i vinduet og stikke sin hånd ind og åbne for vinduet.
Gabe trådte let ud fra skoven. Hans egen specielle taske som kunne proppes til bristepunktet uden at lade inholdet rasle eller røre hinanden. Tasken sad fint til resten af hans tøj. En blanding af sort, gråt og mørkebrunt som fik ham til nærmest at forsvinde i et med skyggerne. Han havde handsker, normale sko som man kunne købe for en 50.- i det nærmeste supermarked og afsted var han.
Flygtig som en skyge løb han lydløst afsted mod Villaen. Han havde ingen idé om ejeren var hjemme... Han havde endnu ikke set ejeren når han var ude og tjekke... Men han måtte bare håbe... Indtil nu var han endnu ikke blevet set... Lad os se om han kunne blive ved med det.
Han var hurtigt henne ved poolen hvor han langsomt satte farten ned og krummede sig sammen mens han hurtigt sneg videre imod huset.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat) Empty Sv: Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 2:47

Kajika havde for en gang skyld taget chancen og taget hjem i det hun ville ha et bad fordi hendes smukke prinsesse look var blevet spuleret af alt det snigen væk fra vagter så hun havde slukket næsten alt lys dog var det meste dæmpede til en smuk romantisk dejlig aften med blot hende og de smukke stjerner der plejede at lade månen lyse men månen var mærkeligt nok forsvundet.. Kajika var kendt som den met eftersøgte i både udseende og papir efter som hun var sygeplejerske mega uskyldig og kunne ej kæmpe med sine evner. hun havde gyldenbrun hud så blød som baby hud og glat som silke stram som latex og glinsende i fugtig vejr som regn dråber. hendes øjne som dådyrs, smukke store(ikke for store) hav blå dog lyse som baby blå, og skindende og blanke som var de dryppet med dråber for at beholde den blanke nuance. mens kindbene var markeret smukt katte agtig ansigt og alligevel kongelig prinsesse nuttet.. Krop som en atlet dog med spinkle skuldre og krop men dog med slanke former og store bryster der slet ikke hørte til den lille krop?!.. Kajika stod under bruseren der var lettere lydløs bagved døren ind til det store sove værelse med de smukke malerier og flere tusind milioner kr smykker hængende og læggende i skufferne. Hun smilede let og strøg det platin hvid blonde hår bagud i det hun slukkede stille vandet og svang et håndklæde om sig selv uviden om fyren der ville bryde ind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat) Empty Sv: Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 3:03

Gab stoppede op ikke så langt ved vinduet. Han tog et dybt snus. Han kunne dufte klor fra Poolen, mallingen, murværket og taget. Han bøjede benene. HAn koncentrerede sig kort og forvandlede så sine ben kun. Hurtigt voksede hans muskler og pelsen dukkede op samtidig med han sprang. Han landte lydløst på taget og lod sine ben forvandle sig hurtigt tilbage.
Gabes Ansigt var ikke dækket til og heller ikke hans hår... Det var ikke nødvendigt. Hans mørkebrune hår sad godt fat på hans hoved og han havde endnu ikke fældede et hår, hans mørke nøddebrune øjne kiggede rundt for at tjekke om der var nogen kamaraer... Ingen.
Hurtigt bukkede han sig ned, trak sin ene handske af og lod sig hænge ud over kanten af taget og skar et fint lige hul med endnu en lille forvandling i sin hånd. Neglene blev rene Ravknive og stærke fingre lige til at skære igennem.
Hurtigt skar han en perfekt cirkel og smed den ned i poolen. Hullet var lige ved håndtaget til at åbne vinduet. Hurtigt førte han hånden ned og låste så op for det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat) Empty Sv: Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 3:11

Kajika tørte sin krop med håndklædet og mærkede det køre mod kroppen forskellige steder og smilede let i det hun fandt et par gstreng trusser frem og så en hvid skjorte intet mere ville hun bære denne gang fordi hun elskede blot at være i sit hus hvor ingen kunne se hende og ingen kunne høre hende om så nogen skrig.. hun åbnede stille døren og slukket lyset inden hun gik ud der fra og lukkede så døren efter sig i det hun undrede sig ved lyden af noget der faldt i poolen og tænkte*hvad i???* hun kiggede stille rundt i det hun stille så mod vinduet og gik helt i stå..... *EN TYV!* hun listede i mørket stille neden under, kunne det være en tyv??.. hun fandt en baseball kølle frem og gik oven på igen, og kiggede rundt mens hun tænkte*bare han ikke så mig*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat) Empty Sv: Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 3:19

Gabe kravlede professionelt ind gennem det halvt åbne vindue.
Han tog et godt snus endnu engang og stivnede. DEt var et væsen... Ikke et normalt menneske... *Fuck!* tænkte han surt og stod lidt og tænkte på om han bare skulle smutte ud igen.
*Nej... Jeg er kommet så langt* tænkte han og prøvede at finde ud af om der var nogen i huset. Han kunne ikke lugte nogen lige nu... Det kunne muligvis være kloerets skyld nede fra poolen... Det kvalte nærmest alle dufte rundt om ham.
Han tog sin handske ned over sin igen nu normale hånd og smilte lidt da han lydløst som et spøgelse sneg sig hen til væggen og forsvandt næsten ind i skyggen. Han vidste ikke hvad han skulle endnu, men han ville allerførst vide om der var nogen eller ikke...
Gabe smilte svagt da der var en svag duft af noget... Lidt aspara... Og en duft han havde kunne lugte før... Sådan en sød duft som hang lige foran en og nærmest drillede en... Engel... Selvfølgelig var det en Engle duft...
Så boede der 2 i det her hus?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat) Empty Sv: Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 3:24

kajika var dog den eneste der boede i dette hus, hun syntes at se ham et eller andet sted og de fleste blev forvirret over hendes blandinge lugt men ligeså snart hun var tæt på kunne man sagtens vis man var go se hun var halv af hver fordi hendes skønhed havde ingen fejl fra nogen af racerne kun deres skønhed og udstråling af balance elegance og uskyldighed... hun gik stille med battet knyttede til hånden og sagde"Ha....ha...hallo?? er her nogen" hun trådte nærmere... hun var sove værelset nu, som havde udsigt til poolen og dens smukke udsigt foran sig.. hun gik der forsigtig med battet og fornemmede et væsen og tænkte*HMM!! måske skulle jeg ha holdt min mund arg!!!... den duft... det mande duft!* kajika havde ingen sminke på fordi hun behøvede det ikke og hendes duft var smuk uden perfume dejlig fangende sensuel og forførisk dog ejede hun ikke evnen til at forfør.. hun så stille rundt i rummet og vendte det så ryggen og tænkte*Hmm ingen mærkeligt*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat) Empty Sv: Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 3:31

Gabe vidste han ikke kunne lade sit ansigt blive set. Så var hans løb som tyv kørt... Det her havde været en virkelig tåbelig idé, men nu skulle den gøres færdig.
Han forvandlede sig. Gabe var født med den form for gave at når han ikke var forvandlede, var hans duft rent menneske... Men når han var forvandlede kunne man sagtens lugte Animagussen... Den underlige hybridform. Heldigvis havde de ingen lighedstegn... Det var derfor han for det meste begik tyveri i den form... Så ingen ville genkende ham.
Pelsen voksede frem, øjne blev skjult bag de ravgule katte øjne med en sprække til at splitte det ravgule. Musklerne voksede frem på hans ellers yderst adrætte krop og hans krop blev lettere bøjet. Kløerene udskiftede hans negle og kunne ligeså godt være barberblade. Munden blev skudt frem og fyldt med stærke, hvide og skarpe tænder.
"Bag dig" sagde han så og listede mod hendes venstre side. Hans skridt var stadig utroligt lydløse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat) Empty Sv: Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 3:38

Kajika stivnede inderligt meget i det hun stod der uskyldigt og anede ikke hvilken side det kom fra, men han sagde bagved hende men hun var skam ikke dum!... hvorfor skulle han dog sige hvor han var??"Hvem! er du .... vis dig dit Animagus bæst!!" hun kunne lugte det, mens hun vendte sig om flere gange og svang med det store bat indtil hun gik udmattende ned i knæ og det smukke lange platin blonde hår strøg mod det smukke bløde gulv mens hendes ´åndedræt var mere stønne hivende end almindelige... battet var virkelig tungt og efter det her kunne man sagtens se hun ikke var den stærkeste i verden... hun bed sig i underlæben og sagde"Kom frem!!" hun kiggede panisk fra side til side i det hun rejste sig hurtigt for at løbe over til væg telefonen for at ringe efter hjælp.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat) Empty Sv: Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 3:44

Gabe hoppede ned foran hende og afspærrede hende vejen. Han målte deromkring 2 meter i højden når han var forvandlede... Han greb hende og sørgede forsigtigt for at han ikke skadede hende.
"Ville du ikke hellere ha ønsket du ikke havde set mig?" spurgte han og kiggede på hende med de sprækker af sort i øjne. Hendes skønhed overraskede ham faktisk rimelig meget... Men han var van til Vampyrenes skønhed... Hvilket han var nød til eftersom han havde en Kæreste som var Vampyr... Underligt nok eftersom han også var menneske.
"Jeg bryder mig forresten ikke rigtig om at blive kaldt for et bæst" sagde han så og stirrede hende intenst ind i øjne. De ravgule imod de babyblå. Hans blik flakkede ikke det mindste og hans bløde pelshale snoede sig rundt om hendes ene ben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat) Empty Sv: Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 3:48

Kajika skrig i det hun så ham oven på sig og skubbede ham af sig da hun mærkede hvordan hans hale snoede sig om hendes ben"ÅRH! PERVERT!!!" hun tog fat i battet og slog efter ham i det hun hurtigt styrtede ned af trapperne trippende på tærene og tænkte*hurtigt ned i våben rummet kajika!!* hun var blevet mega bange og hendes hjerte hoppede os hurtigt mens hun fortsatte ned af trappen så hurtigt hun kunne samt hun fumlede efter nøglen i køkkenet til våben rummet!.Hun kunne ikke glemme hans stemme, de ravgule øjne!??... hvad var han for en animagus der var så ond og så bryde ind ved hende, og vidste han overhovedet hvem han snakkede til!... hun sukkede let pustende ud og løb mod våben rummet med nøglen hængende i hånden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat) Empty Sv: Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 3:57

Gabe sukkede irriteret. Det var faktisk ret sårende. Han havde passet på at han ikke havde skadet hende... Han fulgte efter hende og så hvor fint huset var.
Hurtigt lod han sin højre hånd tage fat i hendes platin fine hår. Underligt forsigtigt, men det ville hun nok ikke kunne mærke, eftersom han stadig trak hende hen til sig.
"Hør.. Jeg vil ikke skade dig... Men jeg kan komme til det hvis du ikke forholder dig rolig" sagde han advarende og viste sin venstre hånd med alle de skarpe klør. Han lod klikke faretruende imod hinanden.
"Så forhold dig nu roligt... Tak" sagde han og kiggede hende igen intenst i øjne. Han holdte hendes hår i et hårdt greb som også tvang hende til at se ham i øjne og kunne se hans skarpe klør.
Hans hale gled op og gled rundt om hendes håndled med nøglen for at hun ikke skulle prøve noget igen. "Og den Nøgle er til hvad?" spurgte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat) Empty Sv: Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 14:00

kajika skrig i det hun prøvede at flygte men var tvunget til at gå tilbage til ham og stod nu overfor panteren der var mærkelig høj, panteren fik hende til at huske en vampyr fyr der havde holdt hende fanget i hans slot og torturerede hende indtil han forelskede sig i hende. hun mærkede hans hale igen og rødmede i det den havde snoede sig før op af hendes ben. hendes baby blå dådyr øjne var blanke og glimtede næsten i mens hun betragtede panteren i det dæmpende lys og sagde"det siger jeg dig ikke!! skrid ud af mit hjem!!!" hun lukkede øjnene for ikke at se panteren i øjnene hun nægtede! at se den i øjnene, hun havde ingen fyr og var aldrig vand til at se fyre eller nogen i øjnene overhovedet... Hun bed sig lidt i de silke bløde fyldige pink rosa læber der så smukt funklede efter den jordbær røde tunge havde gjordt dem fugtige igen....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat) Empty Sv: Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 14:10

Gabe smilte lidt. "Hvis du ikke vil sige det... Så gætter jeg på at den til noget vigtigt" sagde han og kiggede på hende. Han havde ikke nogne håb om at hun skulle forelske sig i ham... Han elskede allerede Angels... "Nej... Jeg skal bruge enten noget Infomation eller noget der vil se fint ud hjemme hos mig" sagde han og smilte bare lidt.
Det kunne jo være at eftersom hun var et magisk væsen, at hun så vidste noget info om Zane og hans sværd... Han ville virkelig gerne snart lave det indbrud hos zane... Og hver en omgang rundt om området fik ham til at ville endnu mere ind i slottet og stjæle derfra...
"Kender du... Noget til Zane?" spurgte han så. Hans greb blev lidt hårdere da han af nysgerrighed kunne mærke hvordan hans muskler spændte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat) Empty Sv: Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 14:19

Kajika så rødt da hun hørte om Zane, *ZANE!!! blot fordi jeg gik på date med ham, skete der intet, blot fordi jeg den eneste der har været helt hjemme ved ham behøves folk ikke spørge mig!, blot fordi jeg var den første han mødte i di morga! af alle folk og har en fortid som fjende med ham så skal i ikke spørge mig mere!!!* hun tog hårdt fat i Gabe og smilede i det hun sagde"JA! MERE END DU ANER PATTEBARN!" hun var mindre årig end Gabe men stadig så hadet hun alle dem der skulle spørge hende som Zane der ville dræbe hende, selvfølgelig vidste hun mere end de gjorde angående ham.... hun vidste omtrændt så meget som hans bror gjorde!... Hun tog hårdt fat i Gabes hænder og sparkede ham bagud ved hjælp af sin fødder begge, i det hun var kommet fri styrtede hun neden under, under huset i den store kælder hvor der var gamle stature kun som var umulige at bære... men der var våben i den nederste ende.. hun løb hen til enden mellem statuerne der var næsten en halv kilomet til enden desværre fordi det skulle være så stort

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat) Empty Sv: Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 14:26

Gabe blev overrasket over hendes pludselige vrede og smilte svagt da han kom op at stå. hurtigt fulgte han efter duften og kom også under huset. Han kunne ikke fordrage duften af gamle huse... Det sved ham hårdt i næsen, så han var glad for at hendes hus var så nymoderne.
Hurtigt fulgte han rundt igennem hele kælderen, men han løb mere forsigtigt og holdte et dæmpet tempo sådan så han ville kunne skjule sig hvis hun kiggede bagud, men stadig kune følge med hende... Han ville se hvad hun gjorde.
*Hun kender tydligvis Zane... Det var godt* tænkte han selvom han ikke kunne lide hendes måde at vise det på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat) Empty Sv: Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 14:33

kajika smilede i det hun tænkte*Lad os vende denne kamp til min fordel!* hun grinte i det der kom et bur smækkende direkte ned over alle statuerne et bur med stød i, umuligt at løfte! selv for vampyr, med mega små huller dog var det muligt at se men end ikke muligt at få fingerne igennem... kajika smilede og sagde"er du så færdig tresspasser med at genere min eneste fridag fra disse latterlige ! vagter der så dejligt elsker at genere mig som dig nu og skrub så hjem til din lille vampyr sugende kæreste du stinker langt væk af en blod suger og nej jeg hader dem ikke jeg hader blot folk der bryder ind i mit moderne hjem!, så hør Prettyboy du får intet her fra så vis jeg lukker dig ud skal du være en god lille pussycat og skride fra min grund og aldrig vise dig!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat) Empty Sv: Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 14:38

"tror du at det der kan holde mig fast?" spurgte han med et lille grin og kiggede på buret. Det var rimelig hightech, men det kunne ikke holde ham fast... Men hvis han skulle ud, ville det komme til at gøre ondt... Meget ondt.
Gabe kiggede på hende med hovedet lidt på skrå. "Men... Siger du så meget som en dårlig ting engang til... Så kommer du galt afsted" sagde han og kiggede surt på hende med hadet selv brændende intens ud øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat) Empty Sv: Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 14:41

Kajika så på ham og smilede i det hun fik forbi buret og sagde"Jeg går op og ringer til politiet vi kan se hvor hurtig du er til at komme ud her fra" den smukke hvide skjorte dækkede for hendes bag og hvad der nu ellers kunne friste samt hendes bryster.. mens hun gik oven på og ignorerede et hvert ord af hvad Gabe sagde hun var nemlig ikke bange!... hun smilede lidt for sig selv og gik så op og tog fat i telefonen og tastede nummert ind i det den sagde hun skulle vente..hun sukkede let og besluttede sig for at gå oven på igen og lægge sig i den dejlige seng og blot flade ud...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat) Empty Sv: Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 14:56

Gabe fulgte hendes bevægelser før han kunne se og høre at hun var væk længe nok.
Han smilte lidt da han lukkede sine øjne og tog sig en stor dyb indånding inden han lod sin Astrale form glide ud af hver en pore ud af hans krop. Han hadede følelsesn af sin Astrale form der både gik ind og ud... Det føltes som vand der løb ud af kroppen.
En spøgelse af ham stod nu på den anden side af buret. "Du burde passe bedre på" sagde spøgelseskopien af ham. "Årh hold mund" sagde den anden ham irriteret.
Gabe tog endnu en dyb indånding. Ganske langsomt lod han sin fysiske krop forsvinde, bid for bid over i spøgelsesformen. Hvis der var nogen der havde kigget på ham, kunne de se hvordan han langsomt forsvandt inde fra buret og ud af det.
"Gud hvor jeg hader den følelse... JEg tror jeg skal brække mig" Mumlede han og listede så op af trappen som en kat.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat) Empty Sv: Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 15:03

Kajika lå der og havde slået noget total kamp klar musik på i det hun blot lå i den silkebløde seng og hørte det mens telefonen lå lidt fra hende fordi de sagde det ville tag ca. 45 minutter før de kunne tag i mod hende. hun sukkede let og lod blidt bene glide op af hinanden mens hun mumlede"ja ja som om han kunne gør mig noget som helst den idiot!" hun kiggede mod vinduet og satte sig så langsomt op i det hun syntes at kunne lugte ham igen!!!

//Sorry det blev kort//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat) Empty Sv: Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 15:13

"Har du savnet mig?" spurgte Gabe henne fra døren. Han tog et langt hop og landte lige henne ved vinduet. Hans klør fløj gennem luften og satte sig fast i vindueskarmen. Han havde ramt hendes skjorte sådan så den sad i klemme mellem hans hånd og væggen.
Hans øjne var vrede... Ingen tvivl om det. Han kiggede rundt. Han brød sig ikke direkte den musik, men for ham var det alt for højt til at han gad at høre det...
"Du troede vel ikke at det der kunne holde mig fast" sagde han og kiggede stadig vredt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat) Empty Sv: Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 15:22

Kajika så mod ham og sagde"Nej egenlig ikke!! men jeg syntes nok der stank her inde af vådt dyr der ikke har guts! nok til at vise sig i sin rigtig form!!!" hun kiggede vredt i det hun skrig da skjorten faktisk blev revet! af hende... Hun rejste sig op fra sengen og stod nu der kun iført den sorte Gstreng... Hendes mave var smuk stram og blød i det samt hendes hud gyldebrun og dejlig varm.. hendes krop glinsede nærmest som var den af små dirmandter.. hun holdte hænderne foran brysterne på sig selv og gik stille bagud for han intet så af hende.... hun var så flov!!!...."HVAD SKULLE DET TIL FOR!!!" hendes blik kunne man se var ikke mere venligt men nærmere udfordrende.. han kunne komme an kunne han!.. hun var ikke offert her, og hvad ville han dog gør hende!?...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat) Empty Sv: Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 15:31

"Jeg ville bare ikke have du skulle løbe væk... Her" sagde han ligeglad og kastede den flåede skjorte hen til hende. Han lagde hovedet lidt på skrå. "Lad os lige være ærlig... HVis jeg viste dig min rigtige form, ville du straks angive mig" sagde han og smilte bare drillende som om de havde gang i en diskusion... "Og hvis jeg forvandlede mig, ville jeg ligesom også være nøgen" sagde han irriteret og lod sin klør glide henover væggen så der kom lange, fine rifter direkte i vægen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat) Empty Sv: Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 15:34

Kajika så på ham og tog skjorten på i det den viste lidt af hendes bryst.. hun rødmede let i det hun så flængerne på sin væg sagde hun"OKAY! SÅ DET NOK!!" hun løb hen til ham og med det hun slog sine vinger ud fin hun mere styrke og skubbede ham og sig selv ud af vinduet!.. hun mærkede glasskårene om hinanden, de måder de skar hendes krop i det hun sagde på faldet der ned af"jeg er eftersøgt! jeg hedder kajika !!!! siger det dig noget" hun faldt ned i vandet med ham i sin favn i det hun ramte vandet mistede hun alt luften i lungerne ved at ramme med ryggen først... hun lå blot der i vandet nu og sank ned mod bunden... hun var fyldt med ridser og skjorten var helt i stykker nu.......

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat) Empty Sv: Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 15:47

Gabe ville springe ud til siden og undgå hende, men vingerne overraskede ham. Hun fløj ind i hans museklspændte krop. Glasskårene gjorde ikke Gabe noget... Ikke så længe han var forvandlede.
Gabe stirrede på vandet bag hende. Han var ligeglad med at hun var eftersøgt... Han vidste alligevel ikke det så længe han fik info om Zane og så til sidst fik nok til at kunne stjæle det ene af hans sværd...
Vandet ramte ham ikke ligeså hårdt som hende, men ramte ham stadig. Han svømmede op igen og kiggede rundt efter hende. Kloren ville sætte sig i pelsen... Fantastisk... Hans næse var næsten lammede af den kraftige dunst af klor og han kiggede efter Englen... Hvor blev hun af?
Han kunne se det hvide i vandet... Hvorfor kom hun ikke op? Han så blodet og panikken greb ham... Han ville ikke skade nogen...
Hurtigt dykkede han ned og fik hende op... Hun vejede det rene ingenting. Han slækkede hende op på kanten... Bare så hun ikke ville ryge i vandet igen...
"Fantastisk" mumlede han irriterende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat) Empty Sv: Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum