Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat) Empty Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 0:16

Dato: IRL

Tid: midnat

Vejr: overskyet, og fuldmåne.

Omgivelser: den sagte lyd af søen, og en læt brise over landskabet, to skikkelser er ved søens sumpede område.


Kalona stod og ventede tålmodigt på at de andre skulle troppe op ''er du klar Zal..?'' spurgte han koldt imens han havde en hånd på sværdet han havde taget fra zane nogle nætter før.
Han kiggede ud over søen ''Jeg er klar..'' sagde han uden at kigge på Zal...
*Jeg håber det her går..* tænkte han imens han lagde armene over kors og slog sine vinger ud, og foldede dem sammen så de stadig var ude, han kunne kun ane smerten fra kampen mod Zane i dem nu, de burde være brugbare...
Han kiggede op på månen, og vendte sig om i det sekund nogen kom.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat) Empty Sv: Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 0:22

Zal lå dovent vedd siden af i sin ulve form
og nikkede sløvt "Det går nok, ind ud, jobs done..."
Han rullede sig rundt og gik i sin menneske form igen
Zal stod og spejdede ud over søen, i aftens anledning havde han taget en sort skjorte på
og en rød vest, han rapir hang ved hans side og begge hans pistoler var i bæltet.
Zal havde ikke den samme nervøsitet som Kalona og stod mest af alt og trippede efter blod.
*Det her skal nok blive sjovt*
"Lad os... Ramme ham hvor det gør mest ond" Grinte han mens han sagde det.
Zal havde det samme kolde og morderiske øjne som den dag på Diskoteket, Kalona ville nemt kunne se det, og nu havde de jo kendt hinanden i noget tid.
De her øjne betød en ting, det burde Kalona vide.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat) Empty Sv: Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 0:26

kajika gik stille der og så ned i jorden og betragtede de lettere sumpede områder og mærkede hvor varmt der egenlig var hun var kun iført en Bikini, og hvide shorts til den sorte Bikini/Bh ... hun havde på og havde os halsbåndet der var hvid lædersnor med blå diamanter som hendes øjne matchede til... mens hun havde slået sine katte øre og hale ud i det hun virkelig nød vejret og sagde"mmmh dejligt..." hun så stille mod der hvor Zane gik og tænkte*hvad vil .... Kalona dog med mig.... altså hvorfor spurgte han efter mig.... hvad skal jeg dog her ude så sent og natten og midt i min svømme time.... det virker meget skummelt og klamt her... dog er nogen søer smukke men jeg kan ikke li stedet her* hendes sneakers gik let ned i det bløde mudder så hun gik og trippede let med blide skridt fra side til side nogen gange. kajika tog hænderne ned i lommerne på sine shorts der gik til lige under bagen og de var sstramme, hun havde gjordt sig ekstra til for Kalona´s skyld i det han skulle falde først for hende... hun lod blidt det sexet uglede hår hænge og fik der og legede lidt med en fr hånd med de sorte seler der hang ned i hver side og blidt baskede ind til hendes lår i det hun så kalona og så ?? ZAL!!!...."Hva i!????"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat) Empty Sv: Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 0:34

Zane kom gående derind.
Han var iført en sort skjorte, et par læder armskinner, et par sorte bukser og støvler, og en lang, sort kappe med hætte. Hætten var slået op lige nu.
Han gik roligt gennem det mudrede græs.
Han fornemmede Kajika i nærheden, og kneb øjnene en anelse sammen. *Hvad er det her?* tænkte han.
Han nåede den lille forsamling og lagde armene over kors.
Han så dem koldt i øjnene en efter en. Alle tre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat) Empty Sv: Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 0:46

Kalona smilede til Zane da han kom og kiggede på Kajika med et varmt smil ''Undskyld..'' sagde han til Kajika ''jeg håber du kan tilgive mig..'' sagde han og kiggede på Zane ''god aften Zane.. hygger du dig?'' spurgte han nedladende til Sortelveren ''Lad os se dit ansigt..'' sagde han koldt nu, alt hans had til Zane lyste op i hans øjne og han smilte grumt til ham ''Du har ikke mere at gøre i Di Morga.. kravl ned i dine huler sort elver.. og lad folket her leve et godt liv..'' sagde han med foragt i stemmen imens han kiggede på Zane..
hans hånd var lynhurtigt på grebet af hans sværd da han var færdig med at tale, og han ignorerede hvad Zal havde gang i...
*Fuck jeg hader mig selv for det her!!* tænkte han og kiggede på Zane med et hadefuldt smil.
''Vini...vidi..vici...'' sagde han lavmeldt, og kiggede Zane i øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat) Empty Sv: Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 0:46

I det samme Kalona sagde ordet Undskyl forsvinder Zal i en skygge og dukker op bag Kajika på under et split sekund "Vi mødes igen Frøkken, Jeg kan på forhånd sige undskyld for din død... Hele din skæbne ligger i din elskede Zane" Zal havde sin pistol ved hendes højre side og sin klinge fra sit ærme ved hendes strube.
Han havde placeret sin klinge på langs af halsen så han kunne holde hende stramt indtil ham og skære hendes hals over i et vrid.
Derefter så han på Zane "Prøv ikke engang på noget før du får lov min lille trold" Grinte han næsten sygt til Zane.
Zals øjne vidste at den rolige Zal som folk havde mødt var en trænet dræber... En af det bedste.
Hvis man kendte til historie vil man også kunne kende den klinge han havde i sit ærme for den samme klinge som slog adskillige korsriddere ihjel og stod bag snig mordet på Paven i 1300 tallet.
Zal kyssede Kajikas nakke og duftede til hendes hår "Sikke en skam" Sagde han koldt.
Hvis man så godt efter kunne man at deres skygger nærmest fyldte halvdelen af Zal's ben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat) Empty Sv: Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 0:54

Hendes øjne glinsede af sig selv ud mod de 3 andre fyre og gjorde hende lettere utilpas i det hun stille fik et navn på gled over læberne"Kalona?" hun havde jo egenlig blot fået besked på at komme altså at kalona! faktisk kun ville være der ikke! Zal??? eller Zane i mens... så hvad lavede Zane! her... havd lavede Zal!! her??? på hende og Kalona´s møde sted eller ikke deres oprigtig men stadig det bestød et eller andet at de alle var her???... Kajika så på Kalona i det han tog om sværdet og sagde"Kalo! Argh! ZAL!??" hun så sig over skuldren i det hun mærkede pistolen og gav et blidt klage støn! fra sig og sagde"Zal....s.... Stop!!" hun mærkede klingen og rødmede let svagt da han kyssede hende i nakken og lod sine knæ mødes mod hinanden med føderne ud til siden og stod der rimelig akvat i mens hun rødmede flovt over han stod så tæt op af hende og hendes arme kunne hun slet ikke bevæge hun turde ikke, men dog tog hun langsomt sin ene hånd den der var i lommen op og sagde"prøv ikke på noget! spejder dreng!.... ellers ender det med at alle mine såkaldte beundre slår dig ihjel .... og det blot væsner der har mere grumt blod end du kan forstille dig!" hun vidste der var mange der ikke ville finde sig i at nogen fyre holdte hende så tæt til sig... og især! KYSSEDE HENDE!!! ... hun mærkede hvordan hans brystkasse var op af hendes ryg og vær af hans åndedrag og sagde"slip! mig fri!! jeg ikke bange for dig PRETTYBOY!!" hun lukkede øjnene i foragt og mærkede en underlig følse i sig..... lyst kunne altid komme frem.... hendes øjne spejdede mod Kalona i det hun råbte"ZANE! IKKE HØR PÅ DEM!!! KÆMP!!! FOR MIG JER BER DIG! KÆMP FOR DIT! LIV!!!......" hun sukkede over at det var sket men ville dog ikke lade den lille wunderboy prøve på noget!!!...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat) Empty Sv: Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 1:17

Zane slog hætten ned og stirrede Kalona i øjnene. Hans egne øjne lyste af foragt og en ulmende, brændende vrede der lige nu var så kraftig at den, havde den været en ildebrænd, ville have udslettet hele byen på ganske få minutter.
"Hvad er det her!?" råbte han rasende, og hans sværd dukkede op i hans højre hånd i et hvidt lysglimt.
"Hvor vover i!? SLIP HENDE!!" brølede han sydende af raseri.
Aldrig havde han født så altødelæggende et raseri før! Hvor vovede de at bruge Kajika som gidsel!?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat) Empty Sv: Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 1:25

Kalona kiggede koldt ind i Zanes øjne ''Slip dit sværd.. han dræber hende faktisk Zane.. Ser du.. jeg er ikke interesseret i at hun kommer til skade.. men det her er den eneste måde hvorpå vi kan ramme dig.. jeg holder ufatteligt meget af pigebarnet.. nok er jeg ikke faldet for hende.. endnu.. men det sker nok.. og vi ved begge, at hvis du gør noget overiglet.. så dør hun.. en meget træls død..'' han kiggede kort på Kajika ''Tilgiv mig Kajika..'' og kiggede så tilbage på Zane ''Du kan jo godt se.. at npr vi kun vil det bedste for befolkningen, må vi gå til ekstremer ikk'?'' sagde han og smilte til ham ''hvor meget er du villig til at ofre for at hun går fri?'' spurgte han koldt *Jeg hader det her så inderligt.. undskyld kajik!! Undskyld!!* tænkte han og smilte hånligt til Zane ''Fald ned lille mand.. vi kan ikke bruge dine sindssyge raseri anfald til noget her, jeg er villig til at snakke med dig om det her.. ser du.. jeg er her ikke for blod.. men ham der..'' han pegede på Zal ''Han er her for blodet.. og hvis du bevæger din lillefinger i den forkerte vinkel, så dør hun..og det er ingen af os interesseret i..'' han sukkede, og kiggede på Zane, imens han tændte en cigaret ''jeg ville normalt have taget kampen op for Kajika i det her tilfælde.. men ser du.. med ham der.. er det en tabt kamp.. og det er jeg ikke interesseret i..'' sagde han og smilte til Zane.

Kalona tog et par hiv af cigaretten før han fortsatte ''Zane.. folket vil ikke have dig som leder..'' sagde han koldt som en afslutning på sine ord.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat) Empty Sv: Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 1:32

Zal begyndte at grine højlydt, både af Kajika men ikke mindst også af Zane.
Hans grin blev mere lavt og hånende da Zane beordrede ham om at slippe hende.
"Uh Hård ord fra en lille knægt... Kom tilbage når du har over 800 år bag dig" sagde han
ned til Zane. Man kunne se at Zal ikke så Zane som en trudsel.
"Zane du gjorde en fejl som leder... Du fik en masse magi og magt... masser af power... Du fik et kongerige at lege med... Masser at damer... Du lavede dog en fejl... Ved at se ned på dit folk.. Ved at føle dig over dem... Dette var dog ikke din fejl.. din fejl var at blive forelsket når du spillede så hård... Mærk dig mine ord.. Jeg ved Kalona elsker denne pige ligeså meget som dig.. Men tro mig.. Efter at ha myrdet mine egne børn og min Forlovet føler jeg ikke sympati med nogen mere... Ikke engang hende her.. Og specielt ikke dig... Du er en ynkelig mand... ikke værdig nok til dette kongerige... Ikke værdig nok til dit sværd... Eller din pige" Sagde han koldt til Zane "Jeg er her for at lege... Og lige nu er hun mit legetøj... Om jeg så skal voldtage hende for øjnene af dig... Om jeg så skal sprætte hende op for at få dig til at forstå at din lille pige... Bliver min hele natten... Zane... Kig på min hånd... Ser det ud som om jeg spøger?" Zal flashede sit hånd Hvor ordne "Jus Primae Nocte" var tattooveret.. "Kig på ordene... Forstå dem... Retten til den første nat er min... med en lille forkert bevægelse" Zal kiggede på ham med ingen skam i hans øjne, så klappede han Kajika provokerende i røven og grinte.
"Du lege med det forkert mennesker... Du har magi... Vi... Ikke mindst jeg... Har dit svageste punkt.." Zal kiggede roligt på Zane.
Denne mand(Zal) som de alle kiggede på lige nu lignede det mest rolige mand i verden, en mand uden skam, uden synder... Hvis ikke... En Helgen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat) Empty Sv: Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 1:38

Kajika så på Zane og sagde"Zane! arh" hun mærkede sværet mod struben og så mod ahm og lukkede øjnene og sagde"Zane... jeg klare mig... du skal bare kæmpe!.... jeg vil ikke se dig lide under dem... og især ikke lusede lille ZAL!" hun så fornærmet ud og så mod Kalona som en måde at sige, hvordan kunnne du dog! finde på det. Sagde hendes øjne og hun bed tænderne sammen og hendes katte øre, pjusket og smukke kom helt frem, mens halen bagved os gjorde og bevægede sig yndefuldt fra side til side og piskede sig let mod Zal´s ben...

Kajika lukkede øjnene i og sagde"dit SVIN! ZAL!! !jeg ikke DIT! legetøj du står og leger med noget du end ikke er klar over hvor farligt det er!!" hendes hår blev langsomt pink i det og hendes øjne som en kats og rav farvede i det hun så mod Zane og sagde"Zane gå på og Kalona!.... tro ikke jeg så svag!!! ALDRIG!"

Kajika grinte ondt i det hun mærkede sin evne, Blod kontrold.... Hun så mod Zane i det hun sagde"tag det roligt Zane" hun smilede ondt i det hun lynhurtigt med sin smidighed stoppede alt blodet i Zal´s! krop og fik ham til at stivne i det hun greb klingen med munden og skubbede pistolen ud af hans hånd eller prøvede men hun fik den væk fra sig og vendte sig om sparkede højt direkte mod Zal i det hun hurtig hoppede over ham og vis han ville kunne han ! ... Skære hende langs brystet dog ville det skade hende men os fjerne bikinien!!.. Hun smilede i det hendes metaliske skind kom frem som ingen af dem undtagen Zane kendte til, og den kunne intet! trænge igennem men den ville kunn holde få sekunder før den slap op som altid... Hun løb hurtigt ind i det sumpede område og trak vejret hurtigt i det hun råbte"DIT! SVIN! ZAL!!!! og bare vent ! kalona! du får mig ikke at rør mere" hun lukkede øjnene og gik ned i knæ og mærkede på jorden i det hun satte af som en kat og flygtede langt i ind i sumpen indtil hun mærkede et sted hvor det tog fat i hendes ben... vis hun ikke var der foran ! dem.... foran kalona og Zane i live, ville Zane sikkert slå Kalona ihjel vis han ikke kunne se Kajika var i fare... fordi vis! Zal dræbte hende inde i skoven og tog hende med død så ville Zane blot dræbe dem begge koldblodigt! sikkert!...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat) Empty Sv: Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 1:50

*Sådan Kajika!* tænkte han og kneb øjnene sammen. Han måtte dække hende...
"KAJIKA! LØB SÅ!!" råbte han og hævede en hånd mod hende.
"Hellfire!" sagde han, og en tårnhøj mur af lilla flammer sprang frem af ingenting. Den afskar Kajika fra Zal, Kalona og Zane så hun kunne flygte uden at blive forfulgt.
"Det her er mellem os tre... ikke Kajika." sagde han koldt og sænkede sin hånd igen.
"Men mærk jer mine ord... dette bliver jeres sidste aften..."
Han tog et godt greb om sværdets fæste og mumlede igen "Hellfire.
Med en voldsom hvæsen, blev klingen omspændt af voldsomme, lilla flammer.
"I vover at bruge Kajika mod mig... at true med at gøre hende ondt, pine hende og voldtage hende... i vover at sige at folket ikke vil have mig.. at det er bedre tjent uden mig... men når jeg er færdig med jer, og lige inden jeg slår jer begge to ihjel, så skal jeg fortælle jer noget..." sagde han.
Hans vrede voksede, og det gjorde hans kræfter også.
"Hellfire Cloak!" sagde han højt, og en aura af de samme lilla flammer, dannedes omkring ham. Hans øjne lyste nu helt lilla.
Og de var fulde af had, mordlyst og hævntørst.
Deres plan havde været god... De havde bare ikke taget højde for at Kajika også havde særlige evner.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat) Empty Sv: Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 1:55

Kalona Trak hurtigt sit sværd, og mumlede nogle ord, da en Sort Coat af energy dækkede sværdet og han kiggede på Zane ''hm.. Jeg havde håbet at vi ikke behøvedes at slås Zane..'' sagde han og der kom en Aura af sort magi omkring Kalona ''Ser du.. jeg ahr fundet min evne...den er at genoplive.. og at dræbe.. ved hjælp af sort magi..'' hans øjne blev helt sorte af energi udladningen, og han kastede sig op i luften med sine enorme vinger, og pegede sværdet ned mod Zane ''Kom.. lad os Danse.. D'tarion.. det smertede mig da Kajika var indblandet.. men nu da hun er sikker.. er jeg ikke længere nervøs.. og nu, da hun forråder min tillid til hende, ved at stole mere på dig, end mig.. så vil jeg dræbe dig.. og spræde dit blod over hele Di Morga!!'' Råbte han til Zane, og afventede hans træk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat) Empty Sv: Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 2:02

Zal smilte til Zane.
"Du har måske brugt dit ild godt... Og hun har brugt sine evner... Men hun er svækket... og du kan ikke fjerne skygger" grinte han mens han kiggede mod Zane.
"God plan... ikke god nok..."
Zal smilte og forsvandt så i skyggerne, han var lige glad med Kalona, han havde en plan nu.
Zal dukkede op foran Kajika på den anden side.
"Buuuh lille pige... Nu skal vi ha det sjovt" Sagde han og rettede pistolen mod hende.
Zal grinte og sigtet så på hendes ben og trykkede af. To store brag kunne blive hørt i skoven fra Zal's pistol. Han var blevet lidt overrasket over hende træk før "Det giver jeg dig min pige, du er smart... Men flugt hjælper ikke" Zal Greb Kajika i en hurtig bevægelse og de forsvandt begge i skyggerne og dukkede op inde i Zane's cirkel af Hellfire.
Zal holdte Kajika oppe igen med et grin og så på Zane.
"Her er din kitty kat igen... grib hende hvis du kan"
Zal holdte hende i en arm ind mod ilden og holdte pistolen i den anden mod hendes ansigt.
"Prøv at flygt igen og hun dør"
Zal havde en bevægelse klar. Hvis Kajika gjorde noget som helst ville han putte hende ind i ilden og trykke af, det samme gælder hvis Zane gjorde noget. Hun ville dø i forsøget... Og de vidste alle sammen godt.. han ville dræbe hende med koldt blod og brænde hendes krop op med Zanes egen magi. Hvis noget gik galt... Hah så kunne han altid få fat i hende igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat) Empty Sv: Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 2:10

Kajika så mod Zal og sagde"dig dit slimede lille uhyre!!! skrid!! " hun så skudene og i det kuglerne kom mærkede hun dem plante sig i hendes ben og hun skrig højt i det hun krøb sammen af smerte som en lille hunde hvalp eller killing og mærkede hvordan han tog om hende og holdte hende i det hun stod på det ene ben og tårene løb mens hun mærkede smerterne og mærkede hvordan blodet i hende syede og kødet nærmest brændte fra de åbne sår og dråberne af blod blidt blev ristede væk i flammerne og sagde"argh!!!!:....... dit..... ! argh" hun lukkede øjnene hårdt i og råbte"JEG ! HADER DIG! KALONA!!!" hun mærkede hvordan hendes kræfter forsvandt i det hun prøvede at styre Zal´s blod men var for svag dog kunne han ikke ha mærket hun prøvede... men hun så mod flammerne og så mod Zane så godt hun kunne og sagde"Zane træk din ild tilbage.... jeg ber dig!" hun så på ilden og var bange for at falde ned i den hun ville blot ned og lægge, benet tog livet af hende og hun kunne ikke gå ned i knæ og hele det.... hun ville blot dø så... af endten flammerne eller af Zal... hun slikkede sig let om læberne i det hun gjorde dem fugtige igen og gjorde en blid bevægelse bagud med hovedet for at fjerne håret fra ilden så den ikke lod det brænde eller kom til det!...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat) Empty Sv: Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 2:16

"Nej... " hviskede han bange da Zal dukkede op med Kajika igen.
Den massive mur af flammer forsvandt på få sekunder, og Zane så på Zal.
"Lad hende gå... forbandede krystere! Tør i ikke møde mig i ærlig og åben kamp!? Er DET HER DI MORGAS HELTE!!?" brølede han rasende.
Han holdt stadig det flammende sværd i et fast greb, og hans Hellfire Cloak var ikke forsvundet.
"Lad Kajika gå og vis jer som mænd i feje kujoner!!" råbte han.
De havde skadet Kajika... de havde faktisk vovet at gøre hende ondt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat) Empty Sv: Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 2:22

Kalona kneb øjnene sammen da han så Kajika igen *Fandens.. hun er såret..* han fik kvalme af det, og kiggede ned på Zane ''Hvem siger vi er helte?! vi udbringer retferdighed!'' råbte han ned til Zane, og så skar Kajikas ord igennem ham, og han frøs i få sekunder *Nej! det var ikke meningen!* tænkte han panisk ''Zane.. Vi er ikke Kujoner.. Nu er det tid til at handle Zane.. træd af magten.. og opgiv din magi...'' sagde han koldt ''der bliver ikke nødvendigvis nogle dødsfald i nat Zane D'tarion.. lad os forhandle..'' sagde han og kiggede på Zane, han lukkede på intet tidspunkt ned for noget af sit magi..
''Zane.. sæt dit sværd i jorden, luk ned for din magi.. og så snakker vi.. hvis ikke.. så dræber han hende..'' sagde han med en kulde i stemmen der ville skræmme et normalt menneske *Øg det er jeg ikke interesseret i... hvis hun dør, vil jeg være uden energi i flere dage efter at genoplive hende* tænkte han imens han holdt et ondt smil i Zanes retning, men kastede et bekynret blik på Kajika.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat) Empty Sv: Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 2:30

Zal kiggede på dem alle tre.
og sukkede "I to er godt nok nogle pussys... Er træt af det her fis med kærlighed... I har ingen ide om smerten... om tab... I føler jer som guder... Alle tre... Det er på tide i lærer det på den hårde måde" Zal åndede ud og kiggede mod Zane.
"Ærlig talt er jeg ligeglad med dig... Terre... Eller nogen anden... I kan rende mig.. Styr dit land som du vil, det kunne ikke rage mig mindre... Ynkelig satan... Jeg har aldrig sagt jeg var helt... Aldrig sagt jeg var en mand af ære... Fuck ære... Jeg vil se blod"
Zal kiggede koldt på Zane "Grib" sagde han mens han kastede Kajika over i hans arme.
Zal sukkede og åbnede øjene "Blod..."
Han trak sin anden pistol og begyndte at tømme begge sine magasiner mod Kajika mens hun forsvarsløst røg over i armene på Zane, Hvis skudende ramte var det 100% død.. Det var over 38 skud. Zal grinte ved sig selv. Hans bagtanke var at skyde igennem Kajika og ramme Zane med kuglerne som stadig ville være hårdt sårende om ikke dræbende hvis de ramte.
Bag efter vente han sig om og gik dovent ind mod skoven med et lille grin.
Han fik hvad han ville ha... blod...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat) Empty Sv: Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 2:34

De smukke klare øjne var nu igen baby blå dådyrs agtig og hendes pupiller var normale igen, mens hendes åndedrat var nærmest stønnende og hendes øjne hårdt lukket i mens hun stønnede vær en vejrtrækning ud der lød som om hun var ved at ha sex, men hun stønnede for at få vejret ovenligt i det skud sårene bare gjorde forbandet ondt og ånd hende op inden i syntes hun mens hun prøvede at komme fri fra hans greb men turde dog heller ikke at rør sig, i det han skubbede hende hen mod Zane så hun ham i øjnene og mærkede skud efter skud i ryggen og vendte sig langsomt i luften og mærkede det så i siden og så et i tændingen... hun faldt direkte til jorden blidt i det vingerne skød ind og blafrede let, men faldt dog ned mod jorden igen og visnede til sorte døde vinger..... kajika hostede blod op fra munden i det hun stirrede og alt blev sort.....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat) Empty Sv: Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 2:42

Det der skete med Kajika, oplevede Zane nærmest i slowmotion. Han så hende blive ramt og falde til jorden. Han så hende blive ramt i tinningen... han så hende dø.
Han elskede hende så højt... og nu havde han set hende dø.
I det sekund kuglerne fra Zal's pistol nåede ham, eksploderede et sandt inferno af Hellfire fra ham. Det brændt øjeblikkeligt kuglerne op så de ikke skadede ham. Ilden ramte heller ikke Kajika.
"NEEEJ!!!!" skreg han fortvivlet.
"KAJIKA!!! aaaAAAAAAAARRRGHH!!!!" brølede han, og vinger af lilla flammer dannedes på hans ryg.
Med et hadefuldt brøl, satte han af mod Zal. Det gik så hurtigt at snigmorderen ikke ville kunne nå at reagere.
Zane nåede ham på under en tiendedel af et sekund, og sparkede ham i ansigtet med al sin kraft, hvorefter han greb fat i ham og slyngede ham over skulderen og kastede ham af alle kræfter op mod Kalona.
"RRAAAAAAAARRRGHH!!!" skreg han og den vanvittige hede fra ham intensiveredes endnu mere.
Jorden rystede under dem og alt væske i den fordampede øjeblikkeligt.
SÅ satte han af op mod Kalona, stadig mens Zal fløj mod Dødsenglen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat) Empty Sv: Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 2:49

Kalona reagerede hurtigt da Kajika blev ramt af den første kugle, og satte af ned imod hende, han fløj hurtigere end han selv havde troet han kunne, da han nåede hende, så han at Zal fløj forbi på det punkt han havde været på, og sendte alt sin sorte magi af i et blast imod Zane, i håb om at skade ham ''Kajika... Jeg bringer hende tilbage!'' råbte han, og tog fat omkring hende, og fløj af al kraft op imod bjergene.. og håbede at Zane ville lade sin vrede gå ud over Zal, han havde ikke engang set om hans magi havde truffet Zane på nogen måde, han fløj med en sindssyg fart, hans vinger smertede ham, så hurtigt baskede han med dem, og da han fandt en hule der kunne bruges landede han der, og lagde Kajika foran sig, og påbegyndte hans eneste helene gave... dette ville tage flere timer, og efterlade ham sårbar som en nyfødt hvalp i en kasse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat) Empty Sv: Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 2:59

Zal bliver ramt af det hele og flyver op i luften med at grin.
"Han....Er sgu... en hidsig trold..." Grinte han mens han så at søen forsvandt og hab røg hen mod skoven. *Sikke en dejlig masse blod...* Tænkte han og begyndte at falde ned mod skoven.
Zal faldt ned i skoven men det så ud som om at han faldt igennem en skygge.
Her lå Zal, i skyggerne, sikke en dejlig følelse det var at få en på hovedet igen.
Zal rejste sig op og mærkede sin kæbe... *Brækket... Great...*
Zal begyndt at vade ud af skoven og ind mod byen.
"Nu kan han sgu få lov at hygge sig" grinte han men sank i knæ af smerte.
"Godt han kun ramte mit ansigt" klukkede han...
"For Satan en hoved pine" klynkede han en smule mens han langsomt forvandlede sig til en ulv.
*Heldigvis healer jeg hurtigt i skygger og i ulve form* Tænkte han mens han begyndt at hoppe i sin ulve form mod byen.
Zal stoppede op... Og ændrede sin kurs... Mod Bjergene... Jobbet var ikke færdigt endnu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat) Empty Sv: Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 3:05

Zane fulgte efter Kalona, og landede i den samme hule.
Han betragtede Dødsenglen heale Kajika. I den tid det tog ham, ville Zane ikke gøre Kalona noget... men han skulle ikke tro at han kunne flygte.
Han fornemmede Zal...
"Giver han aldrig op?" hvæsede han rasende og vendte sig halvt mod udgangen, så han kunne se både Kalona og udgangen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat) Empty Sv: Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 3:10

Kalona sad og arbejdede på at genoplive Kajika og mumlede ''det her vil tage timer Zane...smut ud og hyg dig med Zal..'' han kiggede ikke på Zane, og sad bare i den samme position, med vingerne omkring ham og Kajika *Kom nu.. det er første gang jeg gør det her...det skal virke...* tænkte han imens en tåre faldt ned på Kajikas ansigt, og han anstrengte sig ud over alle grænser i alt den tid, hvert sekund føltes som flere timer.. han havde ikke styr på hvor langt han var, men han var ikke mere end en halv time inde i ritualet... han beregnede at klokken ville blive ihvertfald syv før han var færdig.. det her var hårdt.. hårdere end han havde forventet...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat) Empty Sv: Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 3:23

Zal stod lige uden for hulen og nynede en lille sang og gabte.
Han kiggede uf i horisonten. "Sikke en dejlig aften" Sagde han lavt til sig selv.
"Rød... Men dejlig.." gabte han og lænte sig op ad klippe væggen.
hans kæbe var meget øm men føltes bedre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat) Empty Sv: Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum