Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat)

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) Empty Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 1:11

Tid :: 19:32

Sted :: bolig områderne.

Omgivelser :: Nogen huse er tændte andre er gået i seng, nogen er i byen og hygger, andre på ferie.

Vejr :: Solnedgang varmt og lun brise, romantisk stemning..


Kajika gik stille for sig selv i sin nye lejlighed den var hvid udenpå og smuk inden vendig hvid.. Hun betragtede sin seng i sort der var en lille dobbel seng med hvide smukke dugnede dyner, og hendes røde lampe på det lille sorte natbord med 3 skuffer under, og hvordan vinduerne i siden var store og smukke med en åbning ud til haven der stille gik ned mod en sti til en skovsø. Hun betragtede hvordan vasken var lavet i smuk metalisk børstede stål. Hvordan der manglede gardiner eller den store bruser der var gennemsigtig glas lidt tåge glas så man ikke kunne se personen kun omridset og så en sauna, og et boblebad med sten omkring store smukke sten.. og 2 trin op til det, og højt til loftede og badet eller jakuzzien var sænket ned u jorden og huset lå oppe på en bakke udenfor di morgan... hun havde sendt en besked til Kalona om han ikke ville komme eller sagt det til nogen der kendte ham og vidste hvor han plejede at gå... rundt og sådan.. hun håbede han kom i aften...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) Empty Sv: Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 1:17

Kalona kravlede stille ind af et vindue han havde dirket op, og lænede sig op af væggen og betragtede Kajika i noget tid.. ''Har du savnet mig?'' spurgte han og smilte varmt, hans nu grønne øjne lyste af glæde over at se hende igen ''jeg har ihvertfald savnet dig Kajika...'' sagde han lidt efter ''flot hus du har her.. det må jeg gi dig..'' sagde han og smilte til hende, imens han ventede på hendes reaktion på at han bare var kommet ind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) Empty Sv: Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 1:21

kajika så på ham med store øjne og faldt bagover på sengen i det hun for lidt tid siden havde sat sig på den smukke store seng og så mod ham nede fra gulvet af og tog sig let til hovedet og så på ham undrende"kalona??" hun kiggede lidt mere og sagde"Kalona!!" hun grinte sødt i det hun rejste sig op og tog om ham i et kram og sagde"ååårh kalona jeg har savnet dig!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) Empty Sv: Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 1:23

han lagde armene blidt om hende og holdt hende tæt i et par minutter ''Jeg har osse savnet dig Kajika.. virkeligt meget.. jeg troede ikke jeg ville se dig igen...'' sagde han imens han holdt hende ind til sig selv ''Jeg er så glad for at du inviterede mig søde..'' sagde han hurtigt bag efter, og kiggede ing i hendes øjne ''Dine øjne er smukke som altid Kajika...'' sagde han og smilte varmt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) Empty Sv: Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 1:34

kajika så på ham og sagde"kalona dine øjne.... de grønne Wauw!!! hvor er det dog smukt!!" hun havde kun set de grønne øjne ved en før... ma´lakel dog var Kalona´s ej dyriske ... hun elskede grønne øjne ved fyre... hun betragtede ham og var bare mest glad for han var der og kyssede ham let på halsen og sagde"åååårh Kalona jeg har virlelig savnet dig mega os!!!! så meget!"hun så rundt og sagde"er der noget du vil ha??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) Empty Sv: Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 1:37

Kalona nød hendes selskab endnu en gang ''Det er virkelig helt vildt hvor meget jeg har savnet dig Kajika..'' sagde han roligt, imens hun kyssede hans hals, og han bøjede sit hovede ned til hendes hals, og placerede flere kys på hendes hals ''Nej.. jeg mangler intet nu..'' sagde han venligt til hende, han havde ikke troet han skulle se hende igen, men nu hvor han så hende, var han så uvirkeligt glad for det, men dog hadede han at være menneske igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) Empty Sv: Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 1:42

kajika hviskede i hans øre blidt mens hendes hænder kærtegnede hans arme let og hendes øjne beskuede hans"jeg vild med dine øjne og jeg er ligeglad Kalona om du er menneske eller .... eller Engel jeg vil blot ha dig ved mig det alt , så slip alle de bekymringer jeg kan se i dine øjne og bliv ved mig natten igennem til næste morgen eller hvor lang tid du nu lyster" hun smilede kært og rødmede let da han kyssede hende på halsen, hendes svageste sted.... det tændende sted.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) Empty Sv: Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 1:47

Han kiggede ing i hendes øjne ''Jeg bliver her så længe du ønsker det..'' sagde han og smilte varmt til hende, hvorefter han lænte sig frem mod hendes ansigt, og kyssede hende lidenskabeligt, på læberne, kysset varede i mindst ti minutter den her gang og bagefter kiggede han på hendes ansigt imens han smilte til hende ''Jeg er så glad for at være her sammen med dig Kajika...'' sagde han og kiggede ind i hendes øjne ''Jeg vil glemme alle bekymringer nu Kajika.. nu hvor jeg står her sammen med dig...'' sagde han varmt til hende *Er hun faldet...?* tænkte han hurtigt, og blev enig med sig selv om at det var irrelevant.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) Empty Sv: Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 2:16

kajika rødmede i det hun nærmest lod sig fortrylle af kysset og blot stod der helt fra sig selv og vidste ikke om hun skulle holde om ham eller blot falde om i dette magiske kys han gav hende i de 10 minutter der varede som flere timer... Kajika betragtede ham og nikkede i det hun krammede ham ind til sig og sagde"du så dejlig Kalona" hun turde ikke tænke på om han var faldet eller ej men hun vidste hun var næsten faldet for ham selv om han var så utrolig dejlig..... men han gav hende ikke modspil... dominerede hende eller prøvede det mindste, men det var os en ting hun elskede ved ham.. hun satte sig ned på sengen og sagde"så nu har du ikke lavet ulykker i mens vel?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) Empty Sv: Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 2:21

Kalona fulgte med hende til sengen ''Mig.. lave ulykker? aldrig.. jeg er ikk go nok til det, jeg har givet op med det'' grinte han og kiggede på hende med et smil *Hun er så fantastisk..* tænkte han imens hans øjne lyste op af glæde, han var ubskriveligt glad for at være der sammen med hende, han lagde en arm omkring hende imens de sad der ''Hva er planen så i aften Kajika?'' spurgte han med den gamle rolighed i stemmen som han havde da han var en dødsengel, og kørte en hånd igennem sit sorte hår, og kiggede ind i hendes øjne igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) Empty Sv: Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 2:25

kajika rødmede i det hun tog blidt om ham og tog dynen med den frie hånd og rullede blidt om ham og sagde"i aften skal handle om dig og hvor meget jeg vil passe på dig ! og kun dig og pleje dig og hjælpe dig med alt som at finde mad i mit køleskab til dig eller nusse dig og se dig smile hente mad se film snakke og nusse dig her og der og massage til dig, denne aften er udelukken til dig Kalona netop fordi jeg var skyld i dine kræfter blev taget....."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) Empty Sv: Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 2:28

Han rakte ud og lagde sin hånd på hendes ansigt ''Det var ikke din skyld.. og jeg var skyld i at du døde Kajika... jeg har slet ikke fortjent det her.. selvom det smertede mig at udsætte dig for det.. jeg skulle aldrig have gjort det...'' sagde han og kiggede ind i hendes øjne ''Jeg fortryder hvert sekund af den aften... virkelig...'' sagde han og kørte sin hånd igennem hendes hår ''Du har fortjænt så meget bedre end det jeg gjorde imod dig..'' sagde han og kiggede ind i hendes blå øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) Empty Sv: Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 2:37

kajikas øjne dirrede smukt til siderne som var hun ved at græde af de smukke ord og tog blidt om ham så de endte med at lægge ned i sengen i et kast mod ham med ordene"Kalona!!" hun tog om ham blidt og lå halvt over hans brystkasse og med benet over hans ene ben og så på ham i det hun blidt lod sig række over ham og så ham i øjnene med de blå smukke blanke krystal glinsende øjne og smilede kært over de funklende og betagende kysse rosa lyse læber silkebløde var de og det smukke hvide glansfulde hår faldt blidt ned af skuldrene på hende og rørte blidt hans brystkasse.. hun så på ham og sagde"det gør intet kalona..., virkelig jeg mener det, det gør intet"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) Empty Sv: Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 2:41

Han placerede en hånd på hendes ene side, og mumlede ''For mig gør det noget..'' hvor efter han trak hendes hovede helt hen til hans og kyssede hende på læberne, hvor efter han bevægede sine kys ned til hendes hals, og kyssede hende adskillige gange på halsen ''Jeg er virkelig ked af at jeg har gjort som jeg har gjort Kajika.. og nu hvor jeg ved at jeg dør.. af alderdom, kan jeg med sindsro sige at jeg er faldet..'' sagde han og smilte varmt til hende, imens han lagde begge arme omkring hende, og holdt hende tæt ind til sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) Empty Sv: Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 2:53

kajika åbnede øjnene hurtigt i det hun så på ham helt chokeret i det han kyssede hende på halsen og sagde"kalona..... mener du det??? men jeg ved jo stadig ikke med mig selv med de dumme dumme følser der ikke vil vælge noget der forvirre sig selv inde i mig over alt og alle..." hun så på ham og rødmede da han bare kyssede videre og så holdte hende tæt... hun lagde blidt sin arm op af hans brystkasse og betragtede ham med de smukke blå øjne og lagde hovedet ind til ham og sagde"du dejlig kalona så dejlig varm og blødhjertet"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) Empty Sv: Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 2:56

Han lod sin hånd køre igennem hendes hår ''Du har bare brug for tid til at føle dig tryg... føler du dig tryg med mig i nærheden...?'' sagde han og kiggede ind i hendes øjne, han var blot et menneske, men ikke med et svagt sind ''Og ja.. jeg er faldet først...'' sagde han og smilte varmt til hende ''og jeg vil gøre hvad som helst for at du har det godt Kajika..'' hviskede han ind i hendes øre, og kyssede hende blidt på kinden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) Empty Sv: Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 3:02

kajika grinte let i det hun krammede ham ind til sig og nussede ham blidt i håret og sagde"Hmmmm..." hun nussede videre og sagde"jeg er fuldkommen helt rolig ved dig kalona, jeg er fuldkommen rolig ved dig og jeg stoler på dig og du gør mig altid tryg, dog ikke lige der ved søen men nu gør du mig tryk efter du har sagt du aldrig ville gøre det igen mod mig og det er tilgivet søde" hun rødmede let over han kyssede hende og tog blidt puden under deres hoved og dem begge under dynen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) Empty Sv: Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 3:05

Han holdt hende stadig tæt ind til sig selv, og kyssede hende på halsen igen, han var virkelig glad for den her pige.. men nu hvor han var dødelig ville det også være synd for hende at indlede et forhold med hende...''Du betyder så meget for mig Kajika... jeg ville stoppe med at jagte Zane hvis du bad mig om det.. jeg ville gøre hva' som helst for dig..'' hviskede hand til hende, imens han nussede hendes ryg blidt med sin ene hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) Empty Sv: Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 18:07

kajika sukkede let og kyssede ham blidt på kinden og så ham i øjnene i mens hun stille nussede ham over det sorte hår og lod det blandes let med hendes hvide hår der lå tæt på hans og sagde"hvor er du vidunderlig Kalona og jeg ville gerne ha du stoppede med at jagte ham men det er jo egenlig din belutning.... desværre og jeg vil nødig være en klods om dit ben"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) Empty Sv: Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 18:11

Han kyssede hendes hals blidt ''Så vil jeg stoppe med at jagte ham Kajika..'' sagde han og kiggede ind i hendes øjne, han holdt virkelig meget af den her pige, og ville ikke risikere at miste hende på nogen måde... *Hun er fantastisk.. jeg troede mine evner var alt for mig.. men.. Hun er alt for mig...* tænkte han imens han kiggede på hende og smilte varmt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) Empty Sv: Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 18:23

kajika lukkede blidt øjnene og mærkede hvordan varmen i hendes krop spredte sig af hans kys over den sårbar hals der stille fik hende til at blive lidt mere og mere tændt... hun betragtede Kalona i det hun bed ham let i underlæben og så på hans læber og så øjnene i det hun blidt kyssede ham og lå blot over ham og kyssede ham let over de smukke bløde læber i det smukke lys

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) Empty Sv: Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 18:34

Kalona kyssede hende blidt tilbage, imens hans hænder kærtgnede hendes krop, han nød hvert sekund han brugte sammen med Kajika, hans hænder kørte kærtegnende rundt på hendes ryg, sider ned til lårene, og tilbage igen, *kan det være hun ikke er forvirret mere...?* tænkte han imens de kyssede *Kan det være hun er faldet for mig...?* tænkte han bag efter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) Empty Sv: Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 18:38

kajika rejste sig op i det hun sagde"jeg må .... må altså lige på toilet Kalona" hun gik hen til badeværelset i det hun lukkede døren blidt efter sig og lod sig dumpe ned mod gulvet og så på de blanke fliser og sukkede let,*hvad skal jeg gør..... hva vis jeg er faldet.... hva med alle de andre.... elsker jeg ham.... eller kan jeg blot ikke tåle andre har mig, kan jeg ikke leve med en, uden at føle mig fanget?.... kalona ååårh kalona ....... jeg tror jeg er faldet og de kys den måde han er....* hun sukkede og tændte vandet i vasken

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) Empty Sv: Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 18:46

Han satte sig i sengen da hun havde reageret sådan *Pis! hva gjorde jeg forkert?!* han slog ned i madrassen, og kiggede ned i gulvet... *Tog jeg fejl?! var det en fejl?!* tænkte han og hadede sig selv lige nu, han kiggede ud af vinduet da han hørte vandet begynde at løbe, lagde hans ansigt sig i glade folder og han ventede på at hun kom ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) Empty Sv: Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 18:49

kajika så sig i spejlet og tog blidt vandet i hænderne samlet og lod det kærtegne hendes ansigt i mens hun blot lod det løbe og slappede af og tænkte...*Hvad skal jeg gør... velarian er tilbage nu?, Zane er blevet ond igen på grund af mig... mere end han var før... jeg forfærdelig og kalona er menneskelig og han er sikkert bange for at dø... jeg så forbandet håbløs.... han burde få bedre... og det for faarligt for ham at indlede forhold med mig... hvad vis nogen vil skade ham og de andre bliver ked... og argh! jeg kan ikke holde til det..* hun kom ud efter noget tid og vandet var stoppede.. hun smilede kært og lagde sig blidt ved hans side

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) Empty Sv: Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum