Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx)

2 deltagere

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx) Empty hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 31 Dec 2011 - 0:30

tid: aften
vejr: irl
sted: helenas nye lejlighed
omgivelser: flytte kasser
påklædning: strop løs sort top og sort kort nederdel

helena stod og så på det rod hun havde.
hun havde lige fået sin lejlighed, da hun havde sparret længe op til den.
hun ville nemlig gerne væk fra den hytte hun havde boet i siden hun var blevet færdig med skolen.
hun havde sendt breve til sin kæreste zankuji om hendes nye adresse, så han ikke skulle gå ud til hytten ved søen, da hun jo ikke længere boede der.


Sidst rettet af Helena Søn 8 Jan 2012 - 21:23, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx) Empty Sv: hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Lør 31 Dec 2011 - 0:46

Zankuji kom stille og roligt gående og havde fået brevet som hans kæreste Helena havde sendt ham om at hun havde fået sig en lejlighed, så det ville han da lige tjekke ud og sådan noget så han viste hvordan hun boede og sådan noget.
Han gik den lange vej og stod udenfor hendes dør og bankede så på og sådan noget det var jo vigtigt at banke på når det ikke var ens ejet hjem og alt det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx) Empty Sv: hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 31 Dec 2011 - 0:51

Helena hørte ham. hun faldt over en kasse på vej mod døren.
"Av" sagde hun og fik åbnet døren.
"Hej søde" sagde hun og gned sit knæ. "Åndsvage flyttekasse" sukkede hun.
Hun fjernede flytte kasserne så han kunne komme ind i lejligheden.
hun havde skrevet på alle kasserne hvad der var i dem.
den hun var faldet over var der bøger i

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx) Empty Sv: hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Lør 31 Dec 2011 - 1:06

Han kiggede på hende da hun åbnede døren "Hejsa søde"sagde han stille og roligt ind i hendes lejlighed hvor hun var i gang med at sætte på plads og ja få hende selv til at føle sig hjemme der. Han så på hende "her er da hmm fint"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber og viste jo godt at hun helst ville være ude i skoven men det var nok bedre og være i byen og sådan noget.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx) Empty Sv: hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 31 Dec 2011 - 1:14

"det eneste jeg mangler for at føle mig hjemme er vel blomstre fra søen, ellers føler jeg mig hjemme, jeg er ikke langt fra mit arbejde, jeg er ikke langt fra dig, dog tager det mig lidt tid lige at sætte tingene på plads. jeg havde mere end jeg enlig troede" sagde hun.
"dog mangler jeg lige en seng, den gamle var for gammel og passede ikke ind" sagde hun og smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx) Empty Sv: hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Lør 31 Dec 2011 - 1:37

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja den ville slet ikke passe ind i et sted som dette her"sagde han stille og roligt og så på hende med et smil på sine læber. Han gik lidt rundt uden sådan og gå ind i noget det var jo ikke ham der undgik kasserne men kasserne der undgik ham kunne man sige "du skal nok falde til her søde"sagde han stille og roligt og så på hende med et smil.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx) Empty Sv: hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 31 Dec 2011 - 1:45

den står på Lutens værelse, jeg skal finde en ny til mit værelse" sagde hun.
"den skal måske vare en dobbelt" sagde hun og tog en kasse op og gik ind i stuen og satte tingene der fra på plads.
hun nynnede lidt og smilede glad, da hun havde fået tømt kassen helt.
men hun havde stadig over 40 kasser at skulle have tømt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx) Empty Sv: hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Lør 31 Dec 2011 - 1:48

Han kiggede på hende "ja tror jeg også den skal være for man ved jo ikke hvornår jeg er på besøg her og alt det"sagde han på en fræk måde bare for at drille hende. Han så på hende og håbede på at hun ville drille lidt tilbage og alt det for han drillede jo hende også var det jo kun rimelig at hun drillede tilbage.
Han så på hende og hjalp hende stille og roligt med at få tingene på plads så hun kunne komme til at få en god start i den nye lejlighed.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx) Empty Sv: hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 31 Dec 2011 - 1:51

jep en dobbelt seng, til når du er her" sagde hun på en fræk måde.
hun smed pap kasserne ud og smilede meget glad da alt var på plads.
dog havde hun lige en kasse med tøj.
hun begyndte at fylde sit skab og smilede da hun fandt sin frække kjole.
den hun havde haft på den sidste gang hende og zankuji var sammen.
hun rødmede kort for hun blev rimelig varm i kroppen ved at tænke på det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx) Empty Sv: hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Lør 31 Dec 2011 - 1:57

"du kan jo lide det"kom det som et skud fra himlen for han viste jo hvad hun kunne lide og det var jo kun godt for ham, og alt det han gik ind til hende og så på hende "hvad tænker du på søde"sagde han stille og roligt og gik hen til hende og lagde sine arme om hende.
"hvis man da må høre det"sagde han stille og roligt og slappede bare af mens han holdte om hende og sådan noget.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx) Empty Sv: hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 31 Dec 2011 - 1:59

jeg tænker skam bare på sidste gang vi var sammen, hvor jeg drillede dig med at tage min frække kjole på og hvor jeg hældte champange ned over mig selv" sagde hun og smilede frækt.
hun lå kort håret bag øret og så på ham.
"Du blev rimelig tændt af det jeg gjorde" grinede hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx) Empty Sv: hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Lør 31 Dec 2011 - 2:03

Han kiggede på hende "Ja gjorde jeg da"sagde han roligt og kørte en hånd ned af hendes mave "men vi var to der blev det selv dig du blev da også selv tændt af det"sagde han stille og roligt og nød bare at stå der sammen med hende.
Han kørte hånden op på hendes mave igen og slappede bare stille og roligt af med hende i sin favn og alt det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx) Empty Sv: hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 31 Dec 2011 - 2:06

jeg bliver jo tændt bare at du rør mig" sagde hun og rødmede kort.
*den skulle jeg vist ikke have sagt* tænkte hun.
hun smilede og ville tænke på andet, men det kunne hun ikke.
nu når hun stod i hans arme, var det ham som hun tænkte på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx) Empty Sv: hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Lør 31 Dec 2011 - 2:12

Han kiggede på hende "ja det ved jeg skam søde det behøver du ikke at sige til mig"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af mens han stod og holdte om hende hun var dejlig og alt det.
Han så på hende og kyssede hende på kinden og det var jo hende der gjorde ham glad og alt muligt andet.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx) Empty Sv: hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 1 Jan 2012 - 18:15

hun smilede og så på ham.
"Søde kan jeg få dig til at hjælpe mig med at få et nyt arbejde, jeg vil skaffe et nyt arbejde og sørge for at min bror luten ikke skal være på den cafe jeg arbejder på nu, da det more chefen at gennem banke ham, når jeg ikke holder øje med luten" sagde hun.
hun holdt meget af luten, som hun havde fundet ud af var hendes forsvundne lillebror

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx) Empty Sv: hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Søn 1 Jan 2012 - 20:37

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jeg kan da prøve på det søde men det kan være svært at få fat i et job til dig"sagde han rolig til hende og viste jo godt hvor svært det varat få et job og alt det. "Søde hvorfor får du ikke bare ham luten knægten ud af den cafe"sagde han med et smil på sine læber og sådan noget.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx) Empty Sv: hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Fre 6 Jan 2012 - 10:40

det kunne jeg jo.. " sagde hun og så på ham.
"Jeg vil hvertfald ikke have ham nær chefen, man skal passe på når man er nær ham, en ting forkert og man får en på hoved, det ved jeg selv" sagde hun.
hun stivnede, hun havde lige afsløret at hendes chef havde slået hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx) Empty Sv: hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Fre 6 Jan 2012 - 16:36

Han kiggede på hende "hvad skal det lige sige slår den nar dig"sagde han og kiggede på hende og ville vide det hele nu hun slap ikke mere hun skulle nok komme til at fortælle ham det.
Han så på hende og ventede på at hun sagde noget og det skulle helst være sandheden og kun sandheden og ikke andet, han så på hende "kom så"sagde han til hende og så på hende.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx) Empty Sv: hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Fre 6 Jan 2012 - 19:03

det var da jeg reddet luten.. chefen slår hver eneste, men jeg er flere gange blevet slået i hoved, når jeg har forsvaret de andre piger eller luten" sagde hun.
hun hadet at minde sig selv om alle de slag hendes chef havde givet hende.
hun gøs for hun huskede på at hendes chef ragede på hende den dag hun startede.
hun knyttede hånden i sit skød

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx) Empty Sv: hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Fre 6 Jan 2012 - 22:23

Han kiggede på hende "hvorfor arbejder du der så"sagde han og kiggede på hende og på en måde ville han gøre noget ved det men på en måde ikke hun kunne jo se at finde sig et andet arbejde i stedet for at arbejde ved sådan en klov som denne her 'chef' han ikke viste navnet på endnu. Han så på hende og ventede bare på svar fra hende af og ville gerne ha det hun var en han stolede på og måske kunne han sikkert hjælpe hende med det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx) Empty Sv: hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 7 Jan 2012 - 0:29

fordi jeg aldrig fik taget min uddannelse færdig.. jeg er der kun fordi..jeg har brug for pengene til min uddannelse, og det var den eneste cafe som tog imod piger som kun havde folkeskoleuddannelsen" sagde hun og skammede sig helt over at hun kun havde sin folkeskoleuddannelse.
*hvad vil han ikke tænke om mig nu* tænkte hun og sukkede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx) Empty Sv: hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Lør 7 Jan 2012 - 0:45

Han kiggede på hende og sagde ikke så meget og slappede af for at kontrollere sig helt og alt det "okay men har du ikke nogen forældre der kunne hjælpe dig med det"sagde han roligt og viste ikke hvad hun havde af familie. Han så på hende og ventede på svar fra hende af og ville kun vide sandheden, han ville ikke ha noget andet end den for han stolede på hende.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx) Empty Sv: hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 7 Jan 2012 - 0:56

jo..men de skal ikke plages med det, jeg har forlangt for meget af dem..." sagde hun.
hun så ned, tårerene begyndte at presse sig på, men hun ville ikke græde, hun forbød sig selv at græde.
"De betalte alt for mig da jeg gik i folkeskolen.... alt...jeg kan ikke forlange mere af dem, det kan jeg ikke tillade mig" sagde hun og så ned.
hun lod sit hår falde ned i sit ansigt. sådan at håret ville skjule hendes tårer

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx) Empty Sv: hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Lør 7 Jan 2012 - 15:35

Han kiggede på hende "altså hvis de elsker dig så vil de godt hjælpe dig"sagde han roligt og så på hende *hun skal ud af det der arbejde men hvordan*tænkte han for sig selv og så på hende. Var der overhovedet noget han kunne gøre for at hjælpe hende, for hvis der var noget ville han godt vide nu og her men han kunne komme på noget lige nu.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx) Empty Sv: hjem kære hjem -zankuji - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 7 Jan 2012 - 20:16

jeg kan da ikke blive ved med at bede dem om ting jeg vil" sagde hun
*jeg vil væk fra det job, men jeg skal bruge de penge og der er ikke andre ledige jobs* tænkte hun.
hun tog en dyb vejrtrækning

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum