Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alene på denne dag? - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alene på denne dag? - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alene på denne dag? - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alene på denne dag? - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alene på denne dag? - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alene på denne dag? - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alene på denne dag? - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alene på denne dag? - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alene på denne dag? - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alene på denne dag? - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alene på denne dag?

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Alene på denne dag? - Page 2 Empty Sv: Alene på denne dag?

Indlæg af Gæst Man 8 Mar 2010 - 16:00

Jess så på ham og tænkte på hvad hun skulle gøre "væk fra dig fordi du ikke kan fange mig" sagde hun og vende sig hurtigt om og løb hurtigt hen til kantet af taget, hun så sig tilbage inden hun lod sig hoppede ned. hun landede ned på jorden og slog sin fod lidt, men sagde ikke nået til det og så bare op efter ham. hun løb hurtigt ud på gaden og var tæt på at løbe ind i en gammel mand, der råbte efter hende. men Jess grinte bare og løb videre og smilte stort da hun kunne se gå gaden ikke så langt det fra *han er ret hurtig* tænkte hun og gættede på at han ikke var menneske

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene på denne dag? - Page 2 Empty Sv: Alene på denne dag?

Indlæg af Gæst Man 8 Mar 2010 - 17:39

han grinede lidt af hende "Nå nå" råbte han da han så at hun forsvandt igen *holder det kvinde menneske da ikke på?!* små lo han lidt for sig selv og fulde efter hende uden nogen form for besvær. Han tog sit skateboard under armen og hoppede ned af brandtrappen og da han var på 3 etage hoppede han ned på jorden, han bøjede let ned i knæende da han ramte jorden og lod den ene hånd støtte fra sig for han kom op at stå igen og løb efter hende, lige som hun var ved at løbe ind i manden tog han en smutvej som han kendte og løb igennem en masse gyder og var inden længe henne ved gågade. Han stoppede op og så at hun kom løbende derhen, et smil bredte sig på hans læber og han lagde hænderne ned i hans jeans forlommer og ventede på at hun ville komme over til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene på denne dag? - Page 2 Empty Sv: Alene på denne dag?

Indlæg af Gæst Man 8 Mar 2010 - 17:51

Jess løb videre og stoppede hurtigt op da hun fik øje på ham, hun fald ned på røven og lag sit hoved på skrå "du snyder" grinte hun og kiggede kort på sin fod inden hun rejste sig op og gik hen til ham og prikkede ham på næsen, hun rakte drillende tunge af ham "hvor skal vi nu gå hen ?" spurgte hun om og tog hans hånd og begynde at gå ind i gå gaden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene på denne dag? - Page 2 Empty Sv: Alene på denne dag?

Indlæg af Gæst Man 8 Mar 2010 - 21:09

Han hævede det ene øjenbryn da han så hende gå på røven og grinede så af hende "Du ved.. fødder er blevet bygget til at man skulle stå på dem, og numsen bygget til at side på, ikke omvendt vel?" små lo han drillende til hende og trak så på skuldrene da hun sagde at han snød "Går jeg da ikke, hvem var det der bare sådan løb uden at give mig en chance for det andet, ingen regler, så kan der heller ikke være noget snyderig" små lo han igen og begyndte så at gå med hende, og holde hende let i hånden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene på denne dag? - Page 2 Empty Sv: Alene på denne dag?

Indlæg af Gæst Man 8 Mar 2010 - 21:16

Jess kunne ikke lade være med at grine af det han sagde og rystede på hovedet "du gav mig et chok" sagde hun bestemt og så over på ham og træk lidt på skulderne og så surt på ham, selv om man kunne se på hende at hun endelig ikke var sur "jamen jeg sagde jo du ikke kunne fange mig" sagde hun og gik helt tæt på ham og prikkede ham på næsen, hun så ned på deres hænder og havde først nu opdaget at hun havde taget hans hånd. hun bed sig i læben og lod bare sin hånd blive i hans, da hun ikke ville give slip i den uden at han ville sige nået til det "jov det kan, du snyder" sagde hun bestemt og kom til at give hans hånd et klem da der var en folk unge piger der gik ind i hende, hun vende sig hurtigt surt om og havde mest lyst til at slå dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene på denne dag? - Page 2 Empty Sv: Alene på denne dag?

Indlæg af Gæst Tirs 9 Mar 2010 - 20:11

Han smilede skævt til hende "Det er jeg ked af, det var ikke meningen" sagde han og kiggede lidt rundt mens de gik, der var nu alligevel en håndfuld mennesker rundt omkring. Han fugtede langsomt sine læber og lod sit kølige blik vandre rundt på menneskerne, og lagde ikke mærke til pigerne som kom gående over imod dem og hensynsløs stødte ind i Jess. Han kiggede lidt på hende og gav hendes hånd et klem for han slap den "Og hvor om jeg må spørger skal i puderdåser så hen?" sagde han med en kølig og meget gennetragende stemme som fik mange til at få det som om noget koldt løb ned af deres ryk. De vente sig om "Hvad kaldte du os?" sagde den ene pige som tydeligvis havde alt for meget sminke i hoved og bevægede hoved mens hun snakkede, altså troede de at de var en eller anden form for nikkedukke eller hvad?? "Ja du hørte mig.. hvad fanden tror du lige du har gang i, sammen med dine noget så oversminkede barbi dukker.. tror i bare i kan gå ind i folk?" han lagde armene over kors og kiggede på dem med et hævet øjenbryn mens de begyndte at flæbe over at de var hende der var gået ind i dem han afbrød dem dog bare "Undskyld frøken, jeg gør aldrig noget forkert, men hvis du vil skylde de løgne som der komme ud som om nogen har lukket lort ud af hanen, så må du sku alligevel komme noget mere af den stas på dit ansigt.. for det andet.. man kan stadig se bumserne hvis det er det du prøver at gemme" Han prikkede lidt til hendes kind og fik en masse snask på sin finger "mmhm.. just.. lækkert" han rystede på hoved og ventede sig om mod Jess med pigerne der stod med åben mund og stirrede efter ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene på denne dag? - Page 2 Empty Sv: Alene på denne dag?

Indlæg af Gæst Tirs 9 Mar 2010 - 20:28

Jess grinte lidt af ham "det er okay jeg overlever nok" sagde hun, men fik dog et chok da han slap hendes hånd og vende sig om. hun vende sig stille op og så over på ham og bed sig i læben, hun gik stille hen til ham og prøvede at holde masken da hun syntes det lød lidt sjovt. hun lag stille sine hænder ned i lommerne og lag sit hoved på skrå *hvad har han dog gang i* tænkte hun og kunne ikke forstå hvorfor han dog gjorde det, hun ikke dog ikke lader være med at smile når han prikkede til den enes kind. hun gik stille helt tæt på ham når han vende sig om mod hende "hvad laver du dog ?" spurgte hun om og lag sit hoved på skrå og så op på ham, med et kærligt blik og et lille smil på læben. hun tog stille sine hånder op i lommen og tog hans hånd og prøvede at få snasken af hans finger, og syntes det var sødt af ham at gøre det selv om det hun havde prøvet det så mange gange før at hun ikke rigtigt lag mærke til det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene på denne dag? - Page 2 Empty Sv: Alene på denne dag?

Indlæg af Gæst Ons 10 Mar 2010 - 9:45

bare fordi deres forældre køber dem alt hvad de peger på" han trak lidt på skuldrene af det og kunne ikke rigtig forstå at hun var så rolig omkring det nu, hvor hun for havde haft lyst til at slå dem, det havde været så tydeligt i hendes tanker at det havde været umuligt ikke at hører dem, han prøvede så vidt muligt ikke at læse andre folks tanker da han mente at det var en privatsag og ikke kunne være noget som han skulle blande sig i, men nogen gange var det ret så praktisk, men ja, kom virkelig an på hvilken person det var han stod overfor, omkring hvordan han behandlede deres privateste område, kunne man vel godt kalde det egentlig? Det var jo der alle de tanker var alle de hemmeligheder som aldrig nogen sinde skulle ud, dem kunne han gå ind og læse som det passede ham, og han var blevet ret god til det efterhånden, når man havde så meget tid i livet som han havde, så kunne det være svært ikke at udvikle de kræfter som han nu engang havde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene på denne dag? - Page 2 Empty Sv: Alene på denne dag?

Indlæg af Gæst Ons 10 Mar 2010 - 14:01

Jess træk på skulderene og så op på ham "det ved jeg god, min gamle bedsteveninde var sådan en.." sagde hun og prikkede ham blidt på næsen, og gik lidt tætter på ham og så op på ham "du har en sød næse" sagde hun og prikkede igen på den, og lod sin hånd falde ned ved siden af sig "hvordan skal jeg dog takke dig ?" spurgte hun om og lag sit hoved lidt på skrå, mens hun tænkte over hvordan hun endelig skulle takke ham. hun vende dog blikket efter pigerne og rakte barnligt tunge af dem "ja bare smut,, inden jeg kommer efter jer" råbte hun efter dem, men var dog klar til at gemme sig bag Heath hvis de skulle vende sig om og komme tilbage. men hun vende dog sit blik op mod ham igen da de ikke vende sig om, hun betragte ham lidt og tænkte på om hun skulle spørge ham eller ikke. hun fik dog taget sig sammen til sidst "hvad er du ?" spurgte hun om

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene på denne dag? - Page 2 Empty Sv: Alene på denne dag?

Indlæg af Gæst Ons 10 Mar 2010 - 18:53

"Hmm.." mumlede han stille og fattede ikke hvordan det kunne være at folk skulle være sådan i det hele taget, han hadet folk som var sådan skulle tro at de var bedre end alle andre fordi at de var født ind i en rig familie. Han viste faktisk ikke hvad han skulle sige til hende lige nu men fandt det bare ikke okay, bare fordi at folk gjorde det tit betød det ikke at man skulle lade vær med at gøre noget ved det, men grinte så over at hun råbte det efter dem at de bare kunne komme an og derefter gemte sig bag ham da hun var bange for at de skulle komme efter hende, da hun spurgte hvad han var hævede han det ene øjenbryn "Jeg er mig" sagde han så meget afvisende "og ikke her" sagde han så og begyndte at gå væk fra stedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene på denne dag? - Page 2 Empty Sv: Alene på denne dag?

Indlæg af Gæst Ons 10 Mar 2010 - 19:02

Jess så bare op på ham og hævede det ene øjebryn, hun gik hurtigt efter ham og smilte "men udover dig" hviskede hun og og bed sig i læben og tænkte lidt over det, hun vende sit blik kort ned af sig selv og tænkte lidt videre "du er ikke bare dig vel ?" spurgte hun om og smilte stort og pejede over mod en butik "der arbejder jeg" sagde hun og vende sit blik op mod ham og viste ikke hvad hun skulle gøre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene på denne dag? - Page 2 Empty Sv: Alene på denne dag?

Indlæg af Gæst Ons 10 Mar 2010 - 22:33

Han kiggede lettere irriteret på hende da hun blev ved efter han jo havde sagt at det ikke skulle være her "Ikke her" hvæsede han nu mere og kiggede på butikken som hun pegede på, og trak hende lidt hurtigt derover, hvis hun nu var så forbandet nysgerrig over at få at vide hvad han var så skulle hun da også få det at vide, han kiggede rundt for at se om der var nogen steder han kunne trække hende ind, han fik øje på en gyde der var lige henne ved hendes butik og hurtigt trak han hende der ind, han pressede hende op af væggen og lod sin mund lægge sig på hendes hals hvor efter hans tænder langsomt voksede frem og prikkede hende på halsen, han holde hende godt fast og sårede for at hun ikke ville skrige. Han gjorde dette egentlig kun af irritation for at hun var så opsat på at vide hvad han var, så skulle hun da få hele pakken af hvad han var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene på denne dag? - Page 2 Empty Sv: Alene på denne dag?

Indlæg af Gæst Ons 10 Mar 2010 - 22:47

Jess så efter ham og bed sig i læben da han virkede sur på hende, og det gjorde hende lidt ked af det over sig selv *Jess lære at holde kæft* tænkte hun, Jess fik et chok da hun blev trukket med ham og bed sig i læben. hun så lidt på ham og lukkede sine øjne i, hun åbnede dem dog hurtigt da hun mærkede hans tænder. hun prøvede at få sine hænder fra men uden held "Heath ikke bid pleas" hviskede hun og lukkede sine øjne i og åbnede på at han ville lytte på hende og ikke gøre det, hun prøvede at rykke sit hoved væk fra ham og havde endelig ikke lyst til at skrige. hun holde endelig alt for meget af ham, selv om de ikke havde kendt hinanden særlig længe. hun lag stille sine ben omkring livet på ham og tænkte bare på at hun ikke havde lyst til at blive bidt "Heath.. søde.. ikke bid" hviskede hun og bed sig hårdt i læben og ventede bare på at mærke smerte eller ikke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene på denne dag? - Page 2 Empty Sv: Alene på denne dag?

Indlæg af Gæst Ons 10 Mar 2010 - 23:34

Han trak sine tænder til sig og slap sit greb omkring hende og betragtede hende lidt, han havde aldrig haft i sinde at skulle bide hende, og at hun overhoved troede at han ville det kunne godt såre ham lidt, men på den anden side havde han jo nok overrasket hende på den måde som han havde grebet sagen an på. Han fugtede sine læber lidt og førte sine læber op mod hendes ører "Jamen så bliver man nød til at være lidt mindre nysgerrig min søde ven" mumlede han stille inden han trådte helt væk fra hende og sagde ikke mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene på denne dag? - Page 2 Empty Sv: Alene på denne dag?

Indlæg af Gæst Ons 10 Mar 2010 - 23:42

Jessica gled stille ned på jorden og åndede lettet op "undskyld, jeg ville bare så gerne vide hvad du var" hviskede hun og så bare op på ham og viste ikke hvad hun skulle gøre, hun håbede på at han ikke havde blevet alt for sur på hende da hun ikke ville stoppe med at være venner med ham "men hvis man ikke spørger så finder man jo heller ikke ud af det" mumlede hun og var ikke sikker på om det var okay at sige, hun var lidt bange for hvad der nu ville ske og det eneste hun tænkte var at hun stadig kunne mærke kulden mod sit øre. hun vende sit blik ned mod jorden og rejste sig stille op og gik stille hen til ham, hun lag sine arme omkring ham uden at tænke over det. hun lukkede sine øjne i og trykkede sig bare let mod ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene på denne dag? - Page 2 Empty Sv: Alene på denne dag?

Indlæg af Gæst Tors 11 Mar 2010 - 20:39

Han små lo af hende over at hun havde været så ivrig efter at vide hvad han var, hun burde være mere forsigtigt, og det var faktisk kun det som han havde vist ved at have opført sig på den måde som han havde opført sig på, måske ikke den bedste måde, men nogen gange så var han bare sådan.. og han kunne ikke rigtig gøre for det. Han sukkede lidt og betragtede hende så da hun lige pludselig krammede ham, han rynkede brynene og lod så langsomt hans hånd glide hen over hendes hår og smilede skævt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene på denne dag? - Page 2 Empty Sv: Alene på denne dag?

Indlæg af Gæst Tors 11 Mar 2010 - 21:20

Hun åbnede stille sine øjne og så op på ham "jeg tror jeg lader være med at spørge næste gang" hviskede hun og rystede svagt i sin krop, da det havde gjort hende lidt bange selv om hun ikke var bange for ham. og nød at mærke hans hånd igennem sit hår, hun trykkede sig let tætter på ham og gemte sit ansigt ind mod hans brystkasse "dumme vampyr" mumlede hun drillende og bed ham blidt i brystkassen, inden hun så op på ham og smilte svagt "vil du se hvor jeg arbejder ?" spurgte hun om og åbnede lidt på at hun kunne få ham lokket op i hendes lejlighed efter

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene på denne dag? - Page 2 Empty Sv: Alene på denne dag?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum