Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Fuck My Life ! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Fuck My Life ! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Fuck My Life ! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Fuck My Life ! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Fuck My Life ! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Fuck My Life ! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Fuck My Life ! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Fuck My Life ! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Fuck My Life ! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Fuck My Life ! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Fuck My Life !

2 deltagere

Go down

Fuck My Life ! Empty Fuck My Life !

Indlæg af Damia Lør 3 Jul 2010 - 22:31

I aften har jeg hverken lyst til at skrive dette eller sætte farver, fed, og stor skrift på min besked som jeg plejer at gøre - og jeg ved i elsker det.

Jeg dropper RPG'en.. jeg ved ikke om det bliver for evigt eller om det bare er i noget tid. Særiøst jeg er VIRKELIG nede og det er ikke rigtigt noget jeg har prøvet før. Jeg bilder mig intet ind såsom: Jeg er pisse tyk og vil på slankekur - eller andre af sådan nogen dimseduttedimser.. Wella jeg kan bare ikke klare RPG ligenu.
1. Min krea er helt væk.. den er død
2. lysten er forsvundet
3. Jeg er nede, deprimeret eller hvad fuck man nu plejer at kalde det.

Riight så er det sagt? Orker ikke at sige en skid mere. Nåh ja bliver lige nød til at fortsætte de emner jeg har gange i med Israel, Belphegor(ved ikke om jeg overhovedet får svaret på den sorry belphie) og den der note-dimseting. Hvor min krea er forsvundet er jeg ikke sikker på at komme til at svare på dem udover israels emne fordi jeg har lovet ham det.
jeg skriver stadig med jer over msn og de dersens forskellige steder men INGEN RPG tak.. det får mit humør længere ned >_< det gør forhåbentlig ikke sådan at jeg udelukkene er nede 24-7 vel. Altså jeg kan vel have nogle få gode øjeblikke hvor jeg glemmer alt om dårlige ting. Men de øjeblikke skal særiøst også være noget der fylder mit hovede så jeg ikke tænker på andet. Med den stakkels hjerne der skulle have haft sommerferie nu >.< Kinda shit.. ting noget.. okay fint det var det - jeg skriver stadigvæk over pm og chat herinde så jeg forlader ikke siden sådan på den måde. Endnu. Tror jeg nok.

Far Vel (kæft hvor lyder det her deprimerende) Pigen bag skærmen.


Just Wanna Die..
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Fuck My Life ! Empty Sv: Fuck My Life !

Indlæg af Gæst Lør 3 Jul 2010 - 22:48

Dami my bastard-killer girl... Jeg fejler det samme lige i øjeblikket... (men kommer over det ved at se min nabo køre ind i forskellige ting :3)
And I know, that if I'm never going to rite with you again... I'll die! O.o

Ihvertfald håber jeg at det ikke bliver sidste gang du skriver...min lille perfektionist killer... *Giver Dami en krammer* Jeg er ligeglad med om det er i chatten, eller andre steder...bare...skriv...

See ya, my dearest friend, when you get better (if you do) T-T

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fuck My Life ! Empty Sv: Fuck My Life !

Indlæg af Malakel the Vanquished Lør 3 Jul 2010 - 23:42

Arrrghhhs !!! Men du var en del af min mester plan Dx!!!...
Du skulle have regeret noget af Di Morga og alt muligt Dx!!! NUUUUUUUUUUHHHH!!!.. *Falder på knæ meget dramtisk!*

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Fuck My Life ! Empty Sv: Fuck My Life !

Indlæg af Gæst Lør 3 Jul 2010 - 23:48

Are you stalkin' me or something! *Sparker til Ma'lakel* Go die somewhere else!
*Holder stadig om Dami* Så, så... den onde, selviske mand er snart væk >:3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fuck My Life ! Empty Sv: Fuck My Life !

Indlæg af Malakel the Vanquished Lør 3 Jul 2010 - 23:56

*Bliver sparket og ser meget ligegyldigt over på Belph*.. Siger møg ungen ... -.-

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Fuck My Life ! Empty Sv: Fuck My Life !

Indlæg af Gæst Lør 3 Jul 2010 - 23:58

Because I'm a prince... *Stryger Dami over håret* Why aren't you dead yet? *Glor overpå Ma'lakel og rækker tunge*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fuck My Life ! Empty Sv: Fuck My Life !

Indlæg af Damia Søn 4 Jul 2010 - 10:30

*bliver krammet og strøget over håret* .__.
jeg skriver stadig i chatten - Malakel jeg skal nok færdiggøre det dersens emne XD jeg er bare lidt - halvfraværende fordi Damia er ude i verdenen og.. spiser mennesker? for at.. forøge sine kræfter? xb

Årgh My Belphie! *Krammer igen så godt man kan* I'll Write in the chat.. promise my little psycho-boy..

- jeg skriver i nyhederne og straks kommer de to mest psykopatiske knægte xD
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Fuck My Life ! Empty Sv: Fuck My Life !

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 4 Jul 2010 - 14:47

Hey!!
Jeg er ikke psykopat! Jeg er bare en misforstået bad guy XD! - Det kan Faith bevidne O___X... tror jeg ..
Og det var godt Dx !! Fordi ellers, ville jeg få et rage anfald.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Fuck My Life ! Empty Sv: Fuck My Life !

Indlæg af Damia Søn 4 Jul 2010 - 15:29

tsk tsk my little Malak.. Jeg kalder dig psykopatisk hvis jeg vil - skal jeg hellere kalde dig for kakkerlak? :P
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Fuck My Life ! Empty Sv: Fuck My Life !

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 4 Jul 2010 - 15:38

*Rækker tunge og snaver Ahngel!!*.. >__>''.. NEJ!!.. LAD VÆRE MED DET!

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Fuck My Life ! Empty Sv: Fuck My Life !

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 17:49

Okay... Damia nu er det jo sådan at jeg jo kender den bedste kur mod Deprimerende... Ting Ting Ting... (Der mistede jeg jo lige noget af dramatikken.... Damn)
Men nok om det... Kuren er selvfølgelig at blive glad og lykkelig og alt det der fe lort... så derfor vil jeg nu fortælle dig hvad min Far har sagt til mig... Han fortalte mig, Hvad der egentlig sker når han får Tequila XD (Ved godt i sikkert Tænker WTF!?, Men prøv at læse med...)
Han havde været ude og drikke med venner i Rom, da han jo så fik nogen Tequila shots xD. Det næste han ved er at han vågner op med tømmermænd i en fængselscelle. Vagterne kommer ind og fortæller ham at der er blevet lagt sag an imod ham og han aner stadig ikke hvad der er sket... Det fandt han så ud af i retssalen.
Anklageren, lagde nemlig sag an imod min far, fordi han havde stået Nøgen og sunget til Statuerne i et Roms mest berømte Springvand.... Og det var seranader han havde sunget XD... Og selvfølgelig viste Anklageren... En video foran alle i retten, med ham der rendte rundt og gjorde det.... Det mest underlige er så godt nok at han havde været flere kilometer fra omtalte springvand XD

Håber det hjalp lidt på humøret hos alle der læser dette... Og hvis min far spørg... Har jeg ikke skrevet det XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fuck My Life ! Empty Sv: Fuck My Life !

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 17:53

Awwh D: takkels Dead T___T... håber du snart får det bedre! :]
men vi har alle sådan en tid, og vi skal bare over den så hurtigt som muligt og huske på at vi har venner omkring os ^^ husk på vi er her for dig!

Ej Israel xD okay, jeg ved ikke med jer andre, men jeg sad og rolfede da jeg læste det x'D
skal du ikke følge kunsten efter af din far? x3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fuck My Life ! Empty Sv: Fuck My Life !

Indlæg af Damia Søn 4 Jul 2010 - 19:01

OH MY DEMON!!!!!
Ice for fanden you little twinny XD Hvorfor kan du altid få mig op i humør når jeg er nede hva? HVORFOR?! Jeg faldt særiøst ned fra stolen og mistede lige mit ellers så deprimerede face x) Is jeg elsker dig fucking meget og hils din far Cx Nøøjh hvor jeg elsker når du vil muntre mig op - du ender virkelig med at få mig til at grine røven ud af bukserne (i dont hope that will happen... O.O) men really takker Ice x)

Haha tusind tak Thief håber sq også det snart er ovre :O
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Fuck My Life ! Empty Sv: Fuck My Life !

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 20:41

Okay, for det første: Dami, jeg er ikke psykopat...jeg er morder og syg i hovedet... ¬u¬
For det andet: Ma'lakel... Ahngel er min *Rækker tunge til Ma'lakel igen* :P
Og for det tredje: Dami, du skal bare lytte til noget virkelig depri musik mens du lukker alle i verden UDE! Så skal du nok komme op på tæerne igen! ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fuck My Life ! Empty Sv: Fuck My Life !

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 22:54

Jeg ved ikke... Jeg er rimelig meget ved bevidsthed når jeg har drukket over 9 genstande... Så gad vide hvor meget det skal til oghvad jeg skal drikke for at der også vil ske det for mig xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fuck My Life ! Empty Sv: Fuck My Life !

Indlæg af Malakel the Vanquished Man 5 Jul 2010 - 13:41

Belph, en morder og syg i hoved, the key words for a psyhco >___>''.. OG NEJ AHNGEL ER MIN!!!.. *Holder om Ahngel*.. >=| !

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Fuck My Life ! Empty Sv: Fuck My Life !

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 13:46

Nuh-uh! Ahngel is mine! And I'm not a...oh... >_>

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fuck My Life ! Empty Sv: Fuck My Life !

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 21:17

Men Damia... DU behøver ikke svare hvis du ikke vil... Bare se det mere som et sted, hvor du, HVIS din kreativitet slår ned i dig, at du så kan skrive der.... ^^ Håber du kommer til at få det meget bedre...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fuck My Life ! Empty Sv: Fuck My Life !

Indlæg af Damia Tirs 6 Jul 2010 - 22:47

Ice yoou x) fordi jeg tog til spanien og du ikke kunne vente med at starte gabe op OO' ih altyå!! Well jeg svare lige i emnet en gang i den her uge - bare så du kan svare igen og ikke føler jeg har glemt dig min tvilling ^^ Haha 9 genstande? Yooow O.O

Belphie - oh yeah? Your'e a psycho when i say it! OK?!! ;3 og eh.. det hjalp faktisk fint mig ices historie om hans far. Hvad med en historie om din stupide fugl? x)

PS. er i spanien indtil på mandag og er ikke sikker på at komme på com..

Dami
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Fuck My Life ! Empty Sv: Fuck My Life !

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 22:49

Ja undskyld Dami *Kigger flovt ned jorden og skrabber med foden*
Men du kender mig... Jeg har ingen tålmodighed... Ligesom dig xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fuck My Life ! Empty Sv: Fuck My Life !

Indlæg af Damia Tirs 6 Jul 2010 - 23:01

Hah pis også du læste min del af vores hjerne! behold din egen halvdel! :P haha men vi fortsætter emnet alligevel x) bare lige for at få det med du ved.. right? :'3
*Ingen tålmodighed præcis ligesom dig.. Gomenasai!* xD
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Fuck My Life ! Empty Sv: Fuck My Life !

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum