Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
skygge over Terre  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
skygge over Terre  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
skygge over Terre  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
skygge over Terre  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
skygge over Terre  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
skygge over Terre  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
skygge over Terre  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
skygge over Terre  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
skygge over Terre  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
skygge over Terre  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

skygge over Terre

Go down

skygge over Terre  Empty skygge over Terre

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 17:21

T: 12:20
O: en masse af Zane´s folk
V: solskin
S: Terre



Mikala stod på et hustag . Og så ned på gaden en masse af Zane´s folk gik rundt og holdt øje med alt og alle , men ikke Mikala da man kunne ikke se hende hun var som en skygge voget hun over dem som en grip over et bytte . Hun var vred forledne dag hade de sloge hende også i dag ville de går efter hende vis de bare kunne se eller finde hende , men det var svære da hun var sort og ugenkendelig for dem som ikke viste hvem hun endlog var .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skygge over Terre  Empty Sv: skygge over Terre

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 19:00

ross gik ned af gaden. der gik en masse underlig klædte folk. De ledte efter nogle. de kiggede omkring. Ross gik som sædvanelig i sine egne tanker. Kiggede rundt, men tænkte over alt og intet. Hun sukkede lidt. Men solen skinnede i det mindste smukt. SMukkere end den havde gjort længe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skygge over Terre  Empty Sv: skygge over Terre

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 19:03

Mikala lidet en høg ned fra gande i det hun satte af og landen ned springvandet og lode sine vunger får lidt luft hun stod og så på alle dem som gik forbi 4 af dem falde på knæ foran Mikala hun var deres lede en oprøresleder hun hade altid sine holdkammarte med eller lige i nærheden vis hun fik probelemer

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skygge over Terre  Empty Sv: skygge over Terre

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 23:09

ross gik bare i sin egen verden. Stoppede op da hun så 4 sidde på knæ foran en pige. *hvorfor gør de mon det?* hun kiggede sig omkring. Ingen lagde mærke til det. All egik videre. alle var lige glade. hun stod selv bare og kiggede. *hvorfor? hvad mon de laver.?* hun bevægede sig lidt videre, forsigtigt. Der skete noget. Men hvad.?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skygge over Terre  Empty Sv: skygge over Terre

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 14:16

2 rejse jer venner " sagde mikala hun stod og så rundt og viste at de skulle være på vagt da de sikkerte hade tiltrukken en dele opmærksomhed

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skygge over Terre  Empty Sv: skygge over Terre

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 15:29

Ross kiggede væk. Der skete en masse i denne by, mere end nogle anden by hun havde været i.. hun kiggede nyggerigt der over igen. hun vidste ikke hvad der skete. Hun satte sig ned på en brun og gammel bænk. hun fandt sin bog frem og begyndte at læse. læse om månen og den evner til at påvirke ting.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skygge over Terre  Empty Sv: skygge over Terre

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 15:32

Mikala sad og snakke med sine venner ved springvandet da en flok sortelver kom forbi dem og uden avrsel skød de på dem men Mikala og hendes venner var meget hurtiget end dem så de var væk på nul,fem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skygge over Terre  Empty Sv: skygge over Terre

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 15:42

Hun sad og læste da hun hørte nogle skud. *hvad i alverden?!?!* Ross kiggede op og så sortelvene begyndte at skyde med sølv kugler på en pige og hendes venner. ross rejste sig op. Der var ingen på gaden andet end hende, sortelverne go pigen og hendes venner. Hun lagde hurtigt bogen ned i tasken. "hvad skal jeg gøre?" spurgte hun sin lede ånd som altid fulgte med hende. "intet. Vent og aflæs. " sagde han roligt. HUn stod lidt og kiggede. Hun ville nødigt se nogle blive skudt, men hun ville nødigt heller ikke havde konflikter med sortelver.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skygge over Terre  Empty Sv: skygge over Terre

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 15:51

Mikala sprang hen over sortelveren men falde og slog sig men kom valken på bene hun var ramt i låret hun humpe sted for at komme væk men de var nu hurtiget end hun var og det fik hende fanger ret hurtig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skygge over Terre  Empty Sv: skygge over Terre

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 16:01

Ross så pigen blive ramt og faldt. pigen rejste sig hurtigt op, men endte med at blive fanget. Hendes venner bekæmpede stadigvæk. Men skønt de gjorde det ville de snart blive slagtet, hvis hun ikke gjorde noget. hun åbnede bogen igen og fandt siderne hvor der stod hvordan hun kunne bruge søvn. *hvor stod det?! jeg kan ikke finde det.* hun kiggede den hurtigt igennem og fandt den enelig. Bare det ikke var for sent. hun læste ramsen lukkede bogen tog noget af hendes druide pulver og løb der over. Hun begyndte at mumle noget der lød i stil med " solodallagu" hun sagde det langsomt, imens hun kastede det på de 2 sortelvere der havde taget fat i pigen og de begyndt så småt at sove. HUn satte sig ned til pigen og skulle til at hjælpe hende op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skygge over Terre  Empty Sv: skygge over Terre

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 16:08

2 tak for hjælpen " sagde mikala og kom på bene igen " vent lidt alko og sita kom så " sagde mikala de 2 ander rette sig op og for frem i mellem sortelveren og hjalp mikala med at gå hendes ben kunne hun slet ikke rør mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skygge over Terre  Empty Sv: skygge over Terre

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 16:15

Ross kiggede... *det her kommer til at ende galt.* "lad mig tag hende. måske er jeg ikke den største. men jeg kan begynde at gå med hende, så holder i dem tilbage, ogfølger langsomt med.."hun tog fat i pigen. og begyndte langsomt at gå tilbage med hende i mens de andre fulgte langsomt efter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skygge over Terre  Empty Sv: skygge over Terre

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 16:16

Mikala humpe stille med men kunne snart ikke mere hendes ben gjore ondt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skygge over Terre  Empty Sv: skygge over Terre

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 16:27

"det skal nok gå." sagde ross beroligende. "vi skal bare over til cathedralen.. eller deromkring.. " hun kiggede over på de to andre. "tag hende jeg har en ide.. begynd at løbe med hende. " hun fandt noget pulver frem. lukkede øjnene og kastede det, imens sagde hun " dagrasgifulagrysol forsvind!" og en stor støvsky kom foran dem... hun kiggede bag efter, de andre var begyndt at løbe, hun løb efter. de kom til cathedralen og hun løb nu forverst og pegede "denne vej.." hun løb ned af en siidde gade og åbnede 3 dør på højre hånde, derfra gik hun op til sin lejlighed og åbnede den. De 2 venner og pigen kom op af den. HUn lukkede døren og låste. løb over og kiggede ud af vinduet. Sortelverne stod ude på gaden men kunne ikke finde ud af hvilken vej de havde gået. hun trækkede gardinerne for. og gik over til de 2 der stod med pigen. *mon hun er bevistløs?* hun sagde roligt, "her over, i kan ligge hende her. hun pegede ind i et lille rum hvor en enkelt seng og et lille bor stod. rummet var lille. Men på hele den modsatte væk hvor sengen stod hang der tegninger. Smukke veltegnede tegninger. på nogle af tegningerne stod der også tegn. over seng hang et lille kors, og på natbordet stod der sterin lys og nogle få farvede sten. Gardinet var trykket for. "her.. " hun pegede ned på sengen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skygge over Terre  Empty Sv: skygge over Terre

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 16:35

Mikala hade en smule ondt i benet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skygge over Terre  Empty Sv: skygge over Terre

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 16:38

"klare du dig"ross kiggede på hende. Hun kiggede på benenet. Det så ikke helt godt og kiggede på pigen igen. " hva er jeres navne? og hvorfor er de ude efter jer?" hun kiggede rundt p åalle tre. det underede hende en del hvorfor disse tre blev jagtet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skygge over Terre  Empty Sv: skygge over Terre

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 16:50

2 det gøre ondt og jeg hende mikala og hende med det blåstribe hår er Sita og ham med det rødsorthår er Alko og vi er oprør i mod Zane " sagde mikala hun holdt for sit ben det sveg rigtig meget i såret lige nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skygge over Terre  Empty Sv: skygge over Terre

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 16:54

"oprører fra Zane? Zane kan jeg regne ud er sort elvere? ikke? " hun satte sig nedog kiggede på såret, det var dybt. Hun rejste sig ud- gik ud i køkkenet og hentede første hjælps kassen. " jeg er nød til at rense såreet. det kommer til at gøre ondt, men du ka få en sove pille eller oger smertestillende - eller urter.. Du vælger selv. " hun smilte venligt. "bagefter binder jeg det ind, og liggeer nogle urter på som for det til at lukke hurtigere. " hun kiggede på dem alle 3. " jeg har mad nok til at vi alle kan få, og rent vand i hanen.. "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skygge over Terre  Empty Sv: skygge over Terre

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 16:59

" men hvad med kuglen " sahgde Sita urolig Alko nikke " den skal tags ud men hvordan " sagde Alko Mikala ville bare en en sovepille hun hade ikke sove i flere dage af bare fryget for at de ville fiden og dræbe hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skygge over Terre  Empty Sv: skygge over Terre

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 17:04

"jeg har mine metoder.. " smilte Ross. "jeg kan desvære ikke forklare dem. men den skal nok komme ud.. bare tro på mig. Jeg tror sove pillen er bedst og rakte hende den. " ross gik ud og tog et glas vand og kom et med det og rakte det til mikala. fandt tingene frem. " jeg venter til at du sover. "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skygge over Terre  Empty Sv: skygge over Terre

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 17:06

Mikala nikke og tog pillen i munden samt lidt vand og sluget pillen og lad sig ned Sita og Alko lag deres jakke under Mikalas såret og skadet ben så hun kunne ligge blødt med det hun faldt ret hurtig i søven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skygge over Terre  Empty Sv: skygge over Terre

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 17:10

tiden gik og Ross havde sendt de 2 andre ud. HUn ordnede sikert og hurtigt bennet, og fik sølvkuglen ud. Hun kiggede ordentligt på bennet. Hun lukke øjnene og lagde hånden på benet. og mumlede noget på latin. Derefter lage hun urter og forbining på. og nu var bennet forbundet. Hun smilede. Og sagde de andre godt kunne komme ind, men at der gik lang tid før mikala vågnede. så alle ventede. Ross gik d og lavede mad, så den var klar til når pigen vågnede..

// er nød til at smutte.. men kommer og skriver vidre når jeg kommer på igen
:P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skygge over Terre  Empty Sv: skygge over Terre

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 17:23

Mikala rurte på sig efter nogen timer hun hade det godt men hendes ban gjore meget ondt


// okey //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skygge over Terre  Empty Sv: skygge over Terre

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum