Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Domkirkens skygge.... EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Domkirkens skygge.... EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Domkirkens skygge.... EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Domkirkens skygge.... EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Domkirkens skygge.... EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Domkirkens skygge.... EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Domkirkens skygge.... EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Domkirkens skygge.... EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Domkirkens skygge.... EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Domkirkens skygge.... EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Domkirkens skygge....

2 deltagere

Go down

Domkirkens skygge.... Empty Domkirkens skygge....

Indlæg af Mr. Ting Søn 9 Maj 2010 - 19:35

S: Hm Cathédrale Domkirke....
T: Kl. 23:45...
O: Mig og min le, ingen menesker at se...
V: Lyn og torden, men det regner ikke. Sjovt nok...

Ting chan stod ude for Domkirken og stirret på den. Lynet lynede ned, så kirken fik små skygger. Tordenbraget lavede sådan en forfærdeligt støj. Ting chan tog sin sorte le tæt ind til sig, imen blev tordenbraget stille. Bare lige pludselig stille. Hun åbnede døren til domkirken og gik ind. Nu kunne man høre tordenbraget igen. Hendes fordtrin lyd som et ekko, da hun gik ind i domkirken. Hun var ikke våd, det regnede ikke engang.... Hun gik stille ind i den store Domkirke og sukkede. Hun burde give op med at møde sin far... som var jo 'Manden med leen'....

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Domkirkens skygge.... Empty Sv: Domkirkens skygge....

Indlæg af Yukii Søn 9 Maj 2010 - 19:42

Yukii kom stille gående udednfor kirken hun kiggede på nogle gravsten som stod i rækker
ved selve kirken, mon hun skulle gå derind eller vente udenfor, hun vidste
at der var noge tmed vejrte det var ikke lige solskin men regn, torden, lyn det var et træls vejr, men underligt nok havde Yukii det helt fint med det. Så hun smillede bredt og tog fat i håndtaget for at gå derind i kirken da hun kom derind stod hun lidt
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Domkirkens skygge.... Empty Sv: Domkirkens skygge....

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 19:45

Lg kom gåendene ud fra et af rummene i domkirken og fik øje på Chi hendes gamle såkaldte veninde , hun betraktede hende og der kom et lille fnys *stadig ikke stærkere* tænkte hun og lukkede sine øjne. hun var Iført en sort kjole og en lang sølvhalskæde med en medaljon i hendes hår var løst og gik hende ned til hofterne og på sine føder hade hun højhælede elegante støvler

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Domkirkens skygge.... Empty Sv: Domkirkens skygge....

Indlæg af Mr. Ting Søn 9 Maj 2010 - 19:48

Hun mumlede "Lyn, mit element. Men så kraftigt, men så smukt" Man kunne høre hun vrøvlede lidt og tog noget fra sin lomme og hev den op. En sort bog, som var lille. Hun satte sig op på en af staturene i kirken, sammen med sin le og bog. Hun åbnede bogen lidt og så i den. Der stod skrevet alt muligt i, hun bladet vidre. På den næste side var der en kæmpe blodplet, hun sukkede da hun så den. Hun bladet igen vidre og så på den tegning, den var halv færdig. En lille smil kom frem på hendes læber, hun tog en blyant bare ud af den blå luft og tegnede vidre.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Domkirkens skygge.... Empty Sv: Domkirkens skygge....

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 19:52

Lg så kort på pigen der lige var kommet ind "godaften" lød Lg's stemme mørk og kold men også høffelig "Længesiden Chi" sagde hun lidt lavere end før men stadig med den mørke og kolde stemme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Domkirkens skygge.... Empty Sv: Domkirkens skygge....

Indlæg af Yukii Søn 9 Maj 2010 - 19:54

Yukii kiggede lidt rundt indenfor hun stod foran et meget stort ogl og ville på
en måde prøve det af med at spille nogle toner derpå. Så hun trippede
stille hen til det det så ret gyldent ud tagenterne var hvide og sorte så fik hun
sat sig ned og begyndte at spille uden at have lagt mærke til at der var nogen i området.
Hun kunne fornemme nogen så mon ikke det var to dæmoner som hende
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Domkirkens skygge.... Empty Sv: Domkirkens skygge....

Indlæg af Mr. Ting Søn 9 Maj 2010 - 19:57

Hun så op fra sin bog og så på den fremmede pige, hvis det er en pige... Hun så direkte, på en måde igennem hende *Hmm en til demon* tænkte hun og sagde venligt "Nihao, uhm Chi..? Uhm jaa hej" hun vidste ikke hvad hun skulle sige, hun vidste det slet ikke. Pludselig hørte hun nogle spille og en brise ramte hende så hendes røde hår svajede lidt *Kii* tænkte hun glad..

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Domkirkens skygge.... Empty Sv: Domkirkens skygge....

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 20:01

"ja Chi dit navn ... du har vel ikke glemt det ?" sagde LG koldt og så mod pigen der spillede ogl *en demon og endu en slave* tænkte hun 'glad' og så rundt "kirker" mumlede hun koldt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Domkirkens skygge.... Empty Sv: Domkirkens skygge....

Indlæg af Yukii Søn 9 Maj 2010 - 20:05

Yukii spillede lidt videre og lyttede til dem begge to
chi car der nogen der sagde"åh hejsa med jer to undskyld hvos lyden fra oglet overdøver jers stemmer ja mit navn Yukii hejsa LIger længe siden"sagde hun de kendte hvist hinanden , så kiggede hun hen på Ting chan"og Ting chan hejsa igen hyggeligt at se jer to heridne"sagde hun smillende
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Domkirkens skygge.... Empty Sv: Domkirkens skygge....

Indlæg af Mr. Ting Søn 9 Maj 2010 - 20:07

Hun tænkte sig om *mon jeg har mødte hende i min rejse* tænkte hun så det knagede *har jeg mødt hende* tænkte hun og så på den kolde pige igen og sagde varmt "Ja, eller nej. Jeg tror jeg har mødt dig i min rejse i Asien" sagde hun med et smil men så lidt bekymret ud. Var det rigtig sagt det hun sagde..? Hun så mod Yukii og så lidt bange ud *gøre jeg det rigtige. Yukii hjælp mig..* tæntke hun

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Domkirkens skygge.... Empty Sv: Domkirkens skygge....

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 20:15

Lg så på pigen ved oglet *endu en slave* tænkte hun 'glad' og smilte ondt
"ja vi har mødes" mumlede Lg, "du leder stadig efter din far ikke ?" sagde Lg roligt og vidste atdt om dem bægge (faderen og Chi) "du ved jo udemærket godt at du ikke finder ham" sagde LG koldt og så på Yukii igen "på hvilken måde hyggeligt ? " hun så sig om og fandt kirken afskyelig "der er ingenting der er hyggeligt her inde"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Domkirkens skygge.... Empty Sv: Domkirkens skygge....

Indlæg af Mr. Ting Søn 9 Maj 2010 - 20:22

Hun så på 'Den kolde pige' med et smil men tænkte over om der var noget at smile over "Så har vi mødt hinanden" sagde hun overrasket. Men da pigen sagde sådan til Yukii, hendes første veninde her på stedet, strammede hun hårde på sin sorte le og puttede den lille bog ned i lommen "Jeg syntes det er hyggeligt, men skal jeg skrue ned for tordenbraget så det ikke larmer så meget. Så det bliver en lille smule hyggelgit" sagde hun venligt men så lidt koldt ud.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Domkirkens skygge.... Empty Sv: Domkirkens skygge....

Indlæg af Yukii Søn 9 Maj 2010 - 20:24

Yukii s blik skiftede lidt hendes finger var på ogles tangenter, og
hendes blik var rettet bagud på LIger og Tin chan, var LIger nu blevet ond
eller var hun mon besat hun smillede bredt ikke meget hun var selv lidt
afskyr lige netop nu men hun ville ikke gøre nogen noget kun hvis der skete noget
som gjorde at hun fik dæmon delen frem"Jamen hyggelig på en god måde hva ellers da"sagde hun smillende
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Domkirkens skygge.... Empty Sv: Domkirkens skygge....

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 20:32

Nej endelig ikke.” sagde Lg koldt ”det er det eneste der gør det bare en lille smugle værd at være her” sagde hun hårdt ”der er ingen ting der er såkaldt hyggeligt lige her” sagde Lg hårdt og afskyede ordet
Gode *mennesker* tænkte Lg kort *men de er jo ikke mennesker hvad er der så galt med dem siden de synes ting er hyggelige * hun så skuffet ned i jorden som om han var der nede *det er vidst på tide at du slipper posten der nede … du kan jo ingengang holde dine undersåtter onde* tænkte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Domkirkens skygge.... Empty Sv: Domkirkens skygge....

Indlæg af Mr. Ting Søn 9 Maj 2010 - 20:41

Ting chan sprang ned fra staturen og sprang langt så hun noget lidt til pigen. Da hun lande, lande hun blødt, som en fjer. Hun var kun 4 m fra pigen *hmm hun ser da sød ud, gad vidre hvorfor hun ser trist ud* tænkte hun, fordi hun syntes pigen så trist ud og sagde så venligt "Ok, mit navn er Ting chan, hvad er dit. Hvis du vil sige det" sagde hun venligt.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Domkirkens skygge.... Empty Sv: Domkirkens skygge....

Indlæg af Yukii Søn 9 Maj 2010 - 20:44

Yukii kiggede kort med et løftet blik hen på hende, så virkede hun
da til at være meget ond nu Liger, ja en hel dæmon det avr det hun var
selvom Yukii var halv gjorde det ikke hende mindre stærkere for
hun havde jo stærke krøfter, som hun bare ikke ville ud med det samme"Hmmm ja du har hvist nydt at være ond og ikke spor venlig kan jeg da se, men glem det hvad laver du her, og vær måske lidt mere venlig over for os"sagde hun undrene med et lille suk og spillede ikke på ogletr mer men stod og kiggede på dem
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Domkirkens skygge.... Empty Sv: Domkirkens skygge....

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 20:47

”jeg er Liger Moon Light” sagde Lg koldt men høfligt og så på pigen ”hvad laver i i grunden her ” spurgte Lg kort og så rundt
Der var vist kun dem, hun satte sig på en af de mange bænke og sukkede kort *gadvide hvornår man skal hjem igen* tænkte Lg ligegyldigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Domkirkens skygge.... Empty Sv: Domkirkens skygge....

Indlæg af Mr. Ting Søn 9 Maj 2010 - 20:51

Hun tænkte sig om. Skulle man sige efternavnet også..? "Mit efternavn og mellem navn er Naidi Fyjiha Pham" sagde hun, men syntes det lyd mærkeligt at man skulle sige hele sit navn. Hun så på Yukii med et bekymret udtryk *Er hun sur...?* tænkte hun

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Domkirkens skygge.... Empty Sv: Domkirkens skygge....

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 20:52

Venligheden har jeg for længst skaffet mig af med den er overflødig” sagde Lg koldt og så på pigen
*hvad kom det hende ved om hun var god eller ond … de havde ikke haft meget at gøre med hinanden… men pyt hun er ikke værd at tænke over* ”jeg er her fordi jeg er blevet bed om det ” sagde hun køligt og så på Yukii ”hvorfor ?”


//havde ike lige set Yukii's indlæg //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Domkirkens skygge.... Empty Sv: Domkirkens skygge....

Indlæg af Yukii Søn 9 Maj 2010 - 20:58

//damn skal logge kommer nok lige om lidt i skriver bare videre;///
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Domkirkens skygge.... Empty Sv: Domkirkens skygge....

Indlæg af Mr. Ting Søn 9 Maj 2010 - 21:00

Hun så lidt på de to og tænkte om de havde mødt hinanden før..?

//Ok, sees Kii håber du kommer igen^^//

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Domkirkens skygge.... Empty Sv: Domkirkens skygge....

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 21:07

Lg så lidt på Chi "ja vi kender hinanden lidt" sagde Lg kort til pigen og så ned

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Domkirkens skygge.... Empty Sv: Domkirkens skygge....

Indlæg af Yukii Søn 9 Maj 2010 - 21:12

Yukii kiggede lidt på dem begge to hun var enlig ikke så sur
af det bare lidt rystet over at hun var blevet sådan"hvorfor er dub levet så ind Liger sådan husker jeg da dig ikke"sagde hun undrene

//back^^//
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Domkirkens skygge.... Empty Sv: Domkirkens skygge....

Indlæg af Mr. Ting Søn 9 Maj 2010 - 21:14

Hun så på Liger og tænkte på et sødt navn til hende, men så på Yukii "Liger, hvorfor er du sådan..?" spurgte hun og så lidt trist ud da hun så Yukii ryste. Liger, bare hun kunne huske hende. En minde slog hende lidt "Liske, du du var Tikata. Nu kan jeg huske deT" sagde hun med et overrasket blik og betragte hende for at se om hun ligende dne gamle Liske.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Domkirkens skygge.... Empty Sv: Domkirkens skygge....

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum