Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hemmeligt møde! //Privat=Robby// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hemmeligt møde! //Privat=Robby// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hemmeligt møde! //Privat=Robby// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hemmeligt møde! //Privat=Robby// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hemmeligt møde! //Privat=Robby// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hemmeligt møde! //Privat=Robby// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hemmeligt møde! //Privat=Robby// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hemmeligt møde! //Privat=Robby// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hemmeligt møde! //Privat=Robby// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hemmeligt møde! //Privat=Robby// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hemmeligt møde! //Privat=Robby//

Go down

Hemmeligt møde! //Privat=Robby// Empty Hemmeligt møde! //Privat=Robby//

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 20:29

Sted; Midt inde i den dybe skov.
Tid; 01.00
Omgivelser; Træer, Tarathiel.
Vejr; Stjerneklarhimmel, kølig brise.

Mori stod midt i en lille åbning, som der mellem træerne inde i dybet på skoven. Han kiggede lidt rundt, han havde brændt alle blomsterne ned, så det ikke så så venligt ud længere. Mori stod nu og ventede, han ventede på en allierede. En, som skulle hjælpe ham i kampen mod Zane. Men samtalen var krævet, hvis planlægningen skulle blive bedre. Der skulle også komme flere informationer. Informationer var meget vigtige.
Moris drøm/ønske var at se, Zane blive skubbet af tronen, måske få fjernet hovedet. Han begyndte at smile, han elskede allerede tankerne, men nu skulle han jo passe på. Tingene var lige nu alt sammen til Zanes foredel. Hvilket ikke var godt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hemmeligt møde! //Privat=Robby// Empty Sv: Hemmeligt møde! //Privat=Robby//

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 20:35

En bleg dreng, kom gåene inde i skoven. Han vbar på vej til sit livs største møde, og han glædede sig. Han skulle snakke med sin 'chef/boss/allierede' eller hvad man nu kaldte det. Det var et hemmeligt møde. Et møde der omhandlede meget død, og sorg. Et møde der handlede om planlæggelse. De skulle skubbe Zane af tronen. Og det var derfor drengen ved navn Robby var gået med til at komme den aften. Hans allerførste kæreste, blev dræbt af Zane´s mænd, og han ønskede nu hævn. Han havde for længst slagtet de mænd der havde gjort det men det var ikke nok. Han skulle have mere. Men der var også en anden grund. Hans mørke, og demoniske side, Rauko, som betød Demon på elvisk, ville have tronen. Og han ville reagere over landet, og gøre alting til et bedre sted. Og så alligevel ikke. Robby nåde frem til en lysning, hvor en dreng/mand stod og ventede. Alle blomster var brændt ned.
"hej" sagde Robby og gik hen til manden...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hemmeligt møde! //Privat=Robby// Empty Sv: Hemmeligt møde! //Privat=Robby//

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 21:05

Mori havde lagt mærke til vampyren længe, før han var kommet ind i lysningen. Han havde vendt sig i mod retningen, så han kunne så vampyren, så snart den kom ind i lysningen. Dette må være denne Robby, som så gerne ville være en del af styrken, som skulle skubbe Zane af hans høje trone, men der var jo en modstand på. Temmelig stor, så vidt, som han havde forstået. Så næsten alle var velkomne.
Mori nikkede til vampyren, da den kom ind i lysningen og hilste. "Du må være Robby." sagde han, hans stemme var kold, som altid. Men mere sagde han ikke. Han lukkede øjne og strækkede armene ud til sidderne, man kunne så lidt mørk skygge forlade hans hænder. Mori var ved at afsikre området og sætter "alarmer" op. Da han igen åbnede øjne, nikkede han og sagde, "Området er afsikret, hvis vi skulle blive forstyret."


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hemmeligt møde! //Privat=Robby// Empty Sv: Hemmeligt møde! //Privat=Robby//

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 8:58

Robby nikkede anerkendene. Det var ikke alle der kunne sætte alarmer op på 2 secunder.
"ja jeg er Robby. Og du er så Tarathiel? Så vidt jeg kan forstå" sagde han. Robby havde meldt sig til denne modtsands-bevægelse, fordi han ville vælte denne stodder til Zane ned fra tronen. Og han ville selv gøre det. Når han havde gjort det ville han lægge sig til at 'sove' og hans Demoniske side ville komme frem, og forhindre ALLE andre i at tage tronen. Rauko skulle have tronen, og når tiden var inde, kom Robby frem igen. Det var de to´s plan.
"skal vi gå igang?" spurgte robby og børstede lidt hår væk fra øjnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hemmeligt møde! //Privat=Robby// Empty Sv: Hemmeligt møde! //Privat=Robby//

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 12:04

[color:d845=grey.]"Jo, jeg er Tarathiel." sagde Mori og smilte lidt. Det var kun blandt hans venner, at han blev kaldt Mori, fordi de kendte til hans mørke magi, som ikke var særlig sjov at hilse på, men, som Mori, så kendte de heller ikke til alle hemmelighederne bag hans magi.
Mori nikkede til Robby. "Jeg har en informationskilde, men for at beskytte kilden, så kan jeg ikke nævne, hvem det er. Gennem denne kilde har jeg fået en del informationer, som kommer til at blive vigtige i vores kamp mod Zane." forklarede Mori, hans hånd knyttede lidt, da han nævnte Zane, "Men du skal vide, at det er de helt store kræfter, som vi går op imod. Og det er ikke sikkert, at alle overlever denne kamp." Han ville være sikker på, at Robby ville være med til dette. og ikke ville stikke af på halvvejen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hemmeligt møde! //Privat=Robby// Empty Sv: Hemmeligt møde! //Privat=Robby//

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 15:21

Robby så sig lidt omkring. Han havde en hemmelig evne, som kun dem som havde set den kendte til. Og de var alle døde.
"Jeg er med. Jeg vil bruge alle mine kræfter til at styrte Zane og hans mænd" sagde han højt.
"Jeg vil bruge mine 'kæledyr' til at dræbe hans mænd. Og jeg kan love dig.. ingen vil overleve"
sagde han. Han knyttede en næve, og stak så sin pegefinger ud fra næven. Straks begyndte en høj.. mur eller hvad man ville kalde det. Et tårn at bygge sig op. Det var et tårn af insekter. Det var dog ikke højt, som et rigtigt tårn, bare sådan et lille et. Han kiggede op på Tarathiel, og så ned på insekterne, igen. Han rystede lidt på hoved, og billerne faldt sammen. En masse små prikker kom ind i Robby´s øjne. De var forandret.
"De er ikke døde.. bare rolig, de.. har bare ingen sjæl mere" sagde han med et grusomt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hemmeligt møde! //Privat=Robby// Empty Sv: Hemmeligt møde! //Privat=Robby//

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 15:31

Mori ville ikke modsige vampyren, fordi han virkede så sikker i sin sag. Men jo sikrere han virkede/følte sig, jo bedre var det, fordi så vidste Mori, at han ville kæmpe til det sidste.
Mori betragtede insekterne, som vampyren åbenbart kunne styre. Det var meget interessant. Han havde ikke set den teknik før. Det var første gang, at han så sådan noget. "Altså viljeløse insekter?" sagde Mori og smilte. Ja, han kunne vildt godt lide denne tanke. Så skulle han bare lade Robby være en kriger, måske med en lille styrke under sig, hvis han kunne få dem alle samlet, af dem, som han skulle bruge. Han kunne allerede se, at hans planer blev ført ud i livet. Zane skulle nok få kamp til stregen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hemmeligt møde! //Privat=Robby// Empty Sv: Hemmeligt møde! //Privat=Robby//

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 15:37

Robby så lidt på Tara.
"Altså jeg vil ikke sige de er viljeløse, men de sådan adlyder bare.. jeg kunne få dem til at hente en sodavand, vis det skulle være, men de gjorde det i fri vilje. Insekter bliver sådan tiltrukket af mig. De snakker til mig, spiser hos mig. Lytter til mine problemer. Men de gør det af fri vilje. Jeg kan bare tænke hvad jeg vil have dem til at gøre, og så gør de det." sagde han og smilte. Zane ville få en langsom smertefuld død. Først skulle hans øjne spises. Så skulle de begynde at fortære ham op indefra. Så skulle de kravler ind i hans hals, så han ikke kunne trække vejret, og til sidst skulle han ikke have nogen sjæl. Det ville blive en fin hævn.
Robby smilte stille for sig selv ved tanken..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hemmeligt møde! //Privat=Robby// Empty Sv: Hemmeligt møde! //Privat=Robby//

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 15:50

"Meget interessant." sagde Mori og smilte, det var virkelig noget, der kunne bruges. Og alt kunne vel bruges i kampen mod Zane. Han begyndte stille at gå frem og tilbage, dette gjorde han altid, når han skulle tænke lidt større tanker. Han foldede hænderne på ryggen. Han havde fuldstændig nedtrampet græsset, da han igen stoppede. Der var lige noget, som var gået op for Mori, som nok måske lige skulle opklares.
"Jeg har tænkt mig, at du kunne være en kriger, måske med en mindre styrke under dig. Medmindre der er noget andet du hellere vil?" spurgte Mori og kiggede på vampyren, Robby, "Har du kamptræning?" Dette var også et vigtigt spørgsmål. Ellers måtte han få fat i Kirchhof.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hemmeligt møde! //Privat=Robby// Empty Sv: Hemmeligt møde! //Privat=Robby//

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 15:55

Kamptræning? Altså vis man regnede det ud han selv havde lavet, så ja?
"Jeg kan kæmpe. Både med sværd, og næver. Men min styrke, er mine evner, til magi.. eller hvad man nu kalder det" sagde han. han havde endnu ikke fået professionel træning, men han havde da formet insekter som dyr, og hakket dem ned. Og så lige de fire soldater der hang ham og hans kæreste. Men tjaah. Han kunne godt slås..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hemmeligt møde! //Privat=Robby// Empty Sv: Hemmeligt møde! //Privat=Robby//

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 16:04

Mori nikkede tilfreds, men lagde mærke til at hans spørgsmål om stilling blev lidt overhørt. Han ville ikke sige, men vente til at se, om vampyren ville komme i tanke om, at han faktisk manglede at svare på noget. Mori betragtede træet bag Robby, han kunne godt se, at han havde ramt den med sin ild, men det kunne vel ikke gøre så meget skade. Og døde træet, så var Mori nok lidt ligeglad, fordi naturen interesserede ham ikke. Og gik Mill på ham, så var han også ligeglad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hemmeligt møde! //Privat=Robby// Empty Sv: Hemmeligt møde! //Privat=Robby//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum