Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The Sebastian behind the Sebastian 8D. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The Sebastian behind the Sebastian 8D. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The Sebastian behind the Sebastian 8D. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The Sebastian behind the Sebastian 8D. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The Sebastian behind the Sebastian 8D. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The Sebastian behind the Sebastian 8D. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The Sebastian behind the Sebastian 8D. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The Sebastian behind the Sebastian 8D. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The Sebastian behind the Sebastian 8D. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The Sebastian behind the Sebastian 8D. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The Sebastian behind the Sebastian 8D.

2 deltagere

Side 1 af 11 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Næste

Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. Empty The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 19:08

KONNICHIWA! ^____^

Well, mit navn er Sebastian :3 Både her og irl ... sjovt ikke? xD *hosthost* <_< Jeg er desværre kun femten år gammel .__. Det blev jeg den 15. juni her i år ^^
Jeg bor eeet elller andet sted i Jylland, jeg siger ikke hvor xDD Lige som at jeg heller ikke vil give mit efternavn, mobilnummer eller msn til nogen, jeg ikke kender o_o.
Jeg har en mor og en far *surprise* xD ... og en halvbror der er nitten år, så han bor ikke hjemme mere T-T ... mjahaha ... mere plads og kærlighed til mig ¦3
Jeg er BESAT af Kuroshitsuji! O_O Især Sebastian! TwT *drools* ... <_< >_> Sorry xD *tørre savl væk fra hagen*.
Sebastian, Sebastian, Sebastian, Sebastian, Sebastian, Sebastian, Sebastian, Sebastian, Sebastian, Sebastian, Sebastian, Sebastian, Sebastian, Sebastian! =W=
*Host* ehmmm ... jeg skal til at starte i 9. klasse her efter sommerferien ... gider ikke rigtig det der efterskole - medmindre der havde været en for Kuroshitsuji fans, så ville jeg måske have overvejet det xD
Jeg har en kat! OwO Den hedder Ciel ... wrahah! >:3 Men den er ni år gammel, så den er gammel .__. Og kedelig! Den laver ikke andet end at æde og sove! >< *kick'er Ciel* Gør noget, dumme kat! Gå ud og ... jag nogle fulge! O_O
Right ... back to me! 8D Jeg kan godt lide viskelædere, der har sjove former og motiver på! xD Og så kan jeg ikke tåle bladselleri, kokos, bananer (xD) og mandler! T-T
Jeg har haft togskinner en gang, men fik dem endelig taget af faktisk lige her i sidste måned! :D *happiness*.
Når jeg keder mig, (hvilket jeg desværre gør lidt for tit -.-), så kan jeg godt lide at udspionere mine naboer! xD Med 3D-briller på igennem revnerne i persiennerne OwO
Okay ... det lyder lidt stalker-agtigt, I know but ... xD
....... jeg er gift med min PlayStation xD n_n *ae'r PS3*
Ehm, jeg bruger briller ... når jeg da gider tage dem på -__-"
Uhm, I guess I'm done now? ö ... hvis der er noget andet, I vil vide, må I jo bare spørge! xDD

.... PICTURE-TIME! OwO (btw jeg er grim, det ved jeg godt <_< og mit hår er altid totalt fucked up! xD).
The Sebastian behind the Sebastian 8D. B The Sebastian behind the Sebastian 8D. C
Mæhææ-æ ... jeg er den fødte spion! ¦3

The Sebastian behind the Sebastian 8D. H The Sebastian behind the Sebastian 8D. G

The Sebastian behind the Sebastian 8D. D The Sebastian behind the Sebastian 8D. A

The Sebastian behind the Sebastian 8D. F The Sebastian behind the Sebastian 8D. E
Okay ... det må være nok! xD
Sooo ...

SAYONARA! n_n


Sidst rettet af Sebastian Ons 21 Jul 2010 - 19:47, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 19:18

Omg... *Glor billederne igennem én gang til* You're hot! O////O <-Skammer sig over sine tanker ><' Sorry...

Du lyder virkelig spændene, seriøst! Og hvis din kat manger et eller andet at lege med, må den godt få min undulat! O_O'''
*Host* Men ihvertfald... *Glor billeder igen* Av... my eyes... O///<

Peace! ><' *Well... det gik jo fint... >_>* xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 19:25

AHhahaha i want your cat =_=! even if its boring xD and ummm your wife (ps3) er dig utro med mig xD MUahaHa anywayyy your pretty O.o want to switch person with me ? xD


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 19:54

Arh, du må godt beholde din undulat! ¦D Min dumme, dovne kat ville sikkert alligevel være ret ligeglad med den -.-
Og ja, du må meget gerne få den Chez! xD Jeg sender den til dig i morgen :3 *propper fede Ciel ned i en stor konvolut >:D*
.... NOOOOOOOO! Get your dirty hands off my beloved wife! ToT *krammer PS3 og skjuler den for Chez* ><
Og jeg er altså ikke pæn xD Jeg er også alt for lille!.. Hvornår stopper man med at få vokseværk? Jeg kunne godt bruge en stor dosis af dét <_<"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 19:59

Jeg er altså også virkelig... og jeg mener virkelig lav!! ><'''

(Så jeg cosplayer normalt som Ciel! :3) Og... er du sikker på at din kan ikke vil have min fugl? Please? O.o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 20:02

But I don't like Ciel ... well not that much ... I wanna be tall like Sebastian! T-T *rækker armene op i vejret og hopper i et ret lamt forsøg på at blive højere* ToT
Ja ... xD Tror faktisk ikke, at min kat kan lide fugle overhovedet! o.o Han virker nogle gange lidt ... bange for dem xD *sparker til Ciel igen* Din skod kat! What's wrong with you? ><

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 20:05

I have to cosplay him... and destroy him with my YAOI-ness xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 20:08

>_______<"
Btw ... kan du lide min 'I love yaoi'-tshirt? xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 20:09

Nooooo!! but your wife love me >.< jeg er 14 år og er 160 jeg er den mindste i klassen -_-"

tar imod posten YAYNESS jeg har en ciel xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 20:10

Yeah! Sebby! Where did you get that!? T-T
Wish I had one too!!! Dx

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 20:13

No she doesn't! She only loves me!! T-T *kaster kastestjerner efter Chez D:*
Jeg har selv lavet den xD Eller ... ikke selv'selv, men inde i et trykkeri/billedebutik/noget o.o
Ham bag kassen var sådan lidt - ehh okaaay <___<" - da jeg sagde, hvad der skulle stå på den xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 20:16

Oooh!! O_O Jeg skal så meget have lavet én i lyserø... I mean... *host* sort <_< >_> xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 20:17

Starlet ... *totalt seriøst ansigtsudtryk* ... are you gay!? O.O xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 20:19

Ahaha xD i want one in red !! vampire color xD *unvier kastestjernerne * haha you didn't hit me na na na na na naaaa *rækker tunge og stjæler Ps3'en xD* now we are alone my love! *kysser PS3'en xD*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 20:20

Mmmmmmaybe... <_< >_> Why do you ask Sebby? xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 20:24

I'm sooo gonna kill you, Chez! You better sleep with your eyes open from now on! Ò_Ó
Ehmmm ... <_< >_> ... ikke for noget ... ¦3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 20:25

Tsk she is mine MUHAHHAHAHAHA wait im already marriged to my computer -_-"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 20:35

How tacky! Then ... if you're being unfaithful, I can be it too! >< *drøner hen til Chez' computer og overfalder den* owo

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 20:39

NOOOOOO not my computer i begging you!! *hiver Sebby væk fra computeren xD*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 20:40

Ò_______Ó GO AWAY! I'm about to rape your computer! >:O

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 20:41

NOOOO dont !!! >.< pleaseeeeeeee mercyyyyy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 20:45

Oh common ... pull yourself togehter a little -.- ... it's just a quick rape xD It's completely innocent ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 20:54

NO IT ISN'T and umm how are you going to rape the computer , it dosent have a hole =_=

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 20:58

... you're saying something ... okay uhmm ... arh here! *hiver et stik ud af den xD*.
Wait ... how the fuck are my *beep* gonna fit in that small hole? O_o" xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 21:00

Oh My Goddes you're.. HOT!!! *perverse tanker* hæhæ ..
må jeg komme og stalke dig en dag? XD (børnelokker stemme) Elsker dit hår og og.. er helt enig angående det med katten! har en på samme alder og hun.. glemmer at hun fucking har spist når hun lige har spist *kick-er sin kat* Hun jager ikke engang mine nøgler mere *sørgeligt*

You are so cuuute and hoot and.. du lyder spændende i det hele taget ^^ intet kedeligt over dig overhovedet :'P Du lyder pretty Nice

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 11 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum