Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The Sebastian behind the Sebastian 8D. - Page 11 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The Sebastian behind the Sebastian 8D. - Page 11 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The Sebastian behind the Sebastian 8D. - Page 11 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The Sebastian behind the Sebastian 8D. - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The Sebastian behind the Sebastian 8D. - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The Sebastian behind the Sebastian 8D. - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The Sebastian behind the Sebastian 8D. - Page 11 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The Sebastian behind the Sebastian 8D. - Page 11 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The Sebastian behind the Sebastian 8D. - Page 11 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The Sebastian behind the Sebastian 8D. - Page 11 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The Sebastian behind the Sebastian 8D.

2 deltagere

Side 11 af 11 Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. - Page 11 Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Lør 18 Sep 2010 - 23:02

Hvad snakker vi om :D?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. - Page 11 Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 9:04

*Bliver en smule mast i gruppekrammet men siger ikke noget...* hmmmrmm.. *Kan ikke få luft!* O_______O

ehm.. Lige nu er vores samtale gået fra højde til mega kram ^___^'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. - Page 11 Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 10:14

@Sophia
- Ingen anelse o_o Jeg tror det er Sebastian vi snakker om.. Then again, no sure..
@Amelia
- Oi! Ikke kramme andre end mig! >_< Jeg er din originale bror, fra før du var herinde! >_<
@Myself..
- Wtf? Get a haircut Nicklas ._.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. - Page 11 Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 10:17

*Stirre mod Chaac* >_____> I....can't....bre-bre-ath!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. - Page 11 Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 10:18

*Trækker Amelia ud og krammer hende* Mine! O_O

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. - Page 11 Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 10:20

*At føle sig om en kludedukke xD* Ehm.. I'm nobody's! I'm not a toy so don't treat me like on =________= Men nu hvor vi er igang.. Weee!! n____n *Gengælder krammet*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. - Page 11 Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 10:29

Yeh like huggles from bruda! *Smiles* :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. - Page 11 Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 10:31

........ |3 *Silence*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. - Page 11 Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 10:33

Meeeh >_< *Dør*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. - Page 11 Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 10:35

Ehm.. What?? >______>

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. - Page 11 Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 10:37

*Er ligesom død så kan ikke besvare dit spørgsmål, men hvis jeg levede så ville jeg nok sige at du skulle have sagt: Jeg elsker dine kram, brormand som er sej, smuk og klog! OG COOL!*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. - Page 11 Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 10:39

Seeeeeebbyyy!!! Q_______Q Bro' is deeaaad!!.... *HappyDance xD haha(Just kidding)*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. - Page 11 Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 10:43

*Revives* Oi! Hej.. *Waves*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. - Page 11 Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 10:55

What the ... x_x

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. - Page 11 Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 10:56

*Ser rundt og begynder så at tude igen* Vræææl!! I forvirret mig begge to!! Jeg kan ikke klare det!! Vrææl!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. - Page 11 Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 10:57

Sorry.. >_< Det var ikke min mening at forvirre dig søs! O_O *Kram* :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. - Page 11 Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Tirs 21 Sep 2010 - 18:52

O_O <- big big eyes
What the Bullpoopie is happening here?!
*glor på Machii, Lordness, og Sæbe(sebastian)*
mmmh like watching Sæbes forklaring på sig selv n____n

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. - Page 11 Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Tirs 21 Sep 2010 - 19:15

*Ser tudene mod Daim* They just make me feel sooooo good because I'm small! Q_______Q *Smiler stort.. Med tårene løbende ned af kinderne xD*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. - Page 11 Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Tirs 21 Sep 2010 - 19:26

OMG.. I'm Green >_<........... *Awesome Face* But I'm worth it!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. - Page 11 Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Tirs 21 Sep 2010 - 19:29

youre not green *går over til Lordness og prikker til ham* nope.. not green at all 0o'
aww machii <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. - Page 11 Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Tirs 21 Sep 2010 - 19:32

I'm blue though *Nods*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. - Page 11 Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Ons 22 Sep 2010 - 11:43

*Giver dig en dosis af mit vokseværk, da jeg mest har det i hofterne >____>* Du er altså totalt smuk! *Drooooool* O///////O
Må jeg ikke få dig? x3 Du lyder totalt spændende! *Svinger arme vildt omkring* Eheh >____> Jeg er hyper >w<

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. - Page 11 Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Gæst Ons 22 Sep 2010 - 12:53

Well yeah blue.. youre an Angel <o< *pjuske pjuske op i Lordness hår* meh need Jelly Belly 0o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. - Page 11 Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Giselle Søn 8 Apr 2012 - 9:56

Du' da ikke grim o.o Du virker som en mega awesome person btw. n.n

- Jeg har ikke en lang eller fancy tekst at skrive her.. Jeg syntes bare lige, at jeg ville gøre opmærksom på mig selv? xD

Giselle
Competent (Rank 9)

Bosted : -

Antal indlæg : 306


Tilbage til toppen Go down

The Sebastian behind the Sebastian 8D. - Page 11 Empty Sv: The Sebastian behind the Sebastian 8D.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 11 af 11 Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum