Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Bartenderinde(Lucifer) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Bartenderinde(Lucifer) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Bartenderinde(Lucifer) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Bartenderinde(Lucifer) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Bartenderinde(Lucifer) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Bartenderinde(Lucifer) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Bartenderinde(Lucifer) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Bartenderinde(Lucifer) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Bartenderinde(Lucifer) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Bartenderinde(Lucifer) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Bartenderinde(Lucifer)

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Bartenderinde(Lucifer) Empty Bartenderinde(Lucifer)

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 14:29

Tid : 23:21
sted : Baren, Midt i terra´s gader
Omgivelser : mange fulde mennesker der hygger sig
vejr : udenfor lunt, indenfor mega varmt og lummert, Månen er højt på himlen
dato : irl




Kajika var stille på vej til arbejde hun traskede af sted og tænkte lidt over det folk havde sagt til hende og tænkte for sig selv*Jeg får da ikke altid? min vilje og det ville os være kedeligt vis man ikke havde lidt, modgang i sit liv? ville det ikke også?* hun sukkede og kom ind i det hun så rundt og gik om bagved og klædte om til sine sorte shorts og sorte top hvor der stod CULT på og begyndte så stille at arbejde. Hun arbejdede som bartenderinde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bartenderinde(Lucifer) Empty Sv: Bartenderinde(Lucifer)

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 16:53

Lucifer kom stille og roligt går ned gennem by gader sammen med en af hans veninde, hun gab gerne af fejer af hun havde få kæreste på så det gik ud over ham, selvom han ikke havde noget imod det, han sit normal kul sort tøj på da han ikke kun rigtig lide af havde andet tøj på ind så noget, veninde forstå af de gik til bar som lå midte i terra´s gader, han nikke bare soim svar på det og så går de der over, de fandet hurtig et bord som de kun sidder ved da nogen mænd flytte sig da de så Lucifer, han smiler svagt af dem og sat sig ned mens veninde gik op og bestille, "to fad øl" sagde hende og smiler sødt og glad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bartenderinde(Lucifer) Empty Sv: Bartenderinde(Lucifer)

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 17:22

kajika smilede og sagde"okay hva for nogen slags" hun smilede kært tilbage og havde det egenlig godt med at arbejde her i baren så længe ingen var for meget påtrængende det hadet hun og hun hadet især fyre der lagde an på hende hun var så mega genert og hun ville helst ikke ha noget drama, hun fandt nogen øl frem vær af forskellig slags med et smil og sagde"du ser ud til at være rigtig glad i dag er der sket noget godt" hun snakkede for det meste med kunderne når hun havde tid og hun var lige den eneste forløbig der skulle bestille noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bartenderinde(Lucifer) Empty Sv: Bartenderinde(Lucifer)

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 21:28

"bare giver mig noget kan drikke det hele" sagde veninde og smiler sødt, hun ligner alle andre normal kvindepåmidte af tyver, hunkiggederoligtop på hende da hun spurget hende om noget, "ja det er jeg, for jeg har få kæreste på" sagde veninde glad og tog mod øler, hvorefter hun går ned til Lucifer og giver ham den en af dem mens hun sidder sig over for ham, Lucifer tog roligt imod øl og skåler med hende og smiler svagt, han kiggede kort rundt og få øje på Kajika man han hilser ikke på hnede, det var nu ikke den bedst må de sagde farvel til hinande på sidste de så hinande.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bartenderinde(Lucifer) Empty Sv: Bartenderinde(Lucifer)

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 21:35

kajika så stille mod hende og smilede sødt i det hun sagde"Lyder fantastisk og dejligt" hun smilede da hun gav hende øllene og så stille mod hende i det hun så Lucifer løb det hende koldt ned af ryggen og faktisk en smugle vrede kom frem fordi hun fik ikke alt hun pegede på og så vis hun gjorde hvad skulle hun så leve for desuden var det ham der havde været ubehøvlet sidst, hun sukkede stille i det hun øste op til andre og sagde til en af vennerne de skulle tag over og gik hurtigt udenfor og satte sig på en bæk bagved og lagde hovedet mod væggen og sukkede i det hun kiggede op mod himlen og sagde"ååårh man...."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bartenderinde(Lucifer) Empty Sv: Bartenderinde(Lucifer)

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 21:54

veninde nikke til det hun sagde, efter de havde skål tog han en lille tår mere ind han stille glad på bord som de sat ved, han kiggede kort på Kajika, da hun rejse sig og kommer om bag ved, hvorefter han begynde af snakke med veninde, om lidt af hver, efter noget tid kom en af de arbejder fra bar ned til dem og sagde roligt af han skulle ser af går ud til Kajika og sige undskylde da han havde set hvordan hun fik det efter hun så ham, "bare fordi vi er ikke sågod venner betyder det ikke af jeg ikke må kom og drikke en øl her sammen med en veninde" sagde han roligt og kiggede på ham som arbejde i bar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bartenderinde(Lucifer) Empty Sv: Bartenderinde(Lucifer)

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 21:59

kajika strøg en tåre væk fra kinden og sukkede stille i det hun, besluttede sig for at gå tilbage til sit arbejde lige efter hun havde fået en lille tår vodka, hun tog en af pakkerne omme bagved og åbnede stille med en hoppe kniv hun havde i baglommen der var arbejdes beregnet netop til at skære disse kasser op for at få mere ind i baren og stille begyndte hun at hælde lidt sammen i plastik krusene ved siden af og tog lidt inden bors og kiggede mod himlen og sagde til sig selv"måske.... jeg burde ... snakke med ham eller nej! det var ikke mig der var arogant og .... stødende det var ham som om han ved noget om mig overhovedet" hun begyndte stille at græde...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bartenderinde(Lucifer) Empty Sv: Bartenderinde(Lucifer)

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 22:20

hende arbejdes kolloge bliv sur over hans svar og sagde lidt sur af det skulle han gør selvom han godtmåtte være hende, man hun er hele færdig fordi hun så dig, han trakke kort på skulderne ogdrikke det sidste af sin øl, hvorefter han rejse sig op og stille stol ind til bord, "okay hvis hun ikke kan hold ud af ser på mig, så går jeg bare" sagde han roligt og kiggede roligt på ham ind hankiggede på hende, hvor hun rejse sig op og begynde roligt af går, Lucifer føler roligt med hende, de havde enlig ikke betale for øl man når han var så vil han sgu ikke betale for dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bartenderinde(Lucifer) Empty Sv: Bartenderinde(Lucifer)

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 22:29

kajika kom ind da de var gået og snakkede med sin ven og sagde"HVAD! ikke betalt jamen så kommer det på min regning det har jeg ikke råd til... for !!.... uuuh ha ! han kan ikke bare skride fra regningen uanset hvad!" hun skyndte sig at gå ud af døren og kiggede efter dem i det hun kastede sig hår bagud og satte det op i en hestehale og så lidt efter dem ned af en gade og løb der hen og stoppede foran dem og sagde"undskyld betjeningen han var lidt fra den men.... lucifer man kan altså ikke bare få sin vilje vær gang så kom med pengene" hun så alvorligt på ham og havde brugt samme replik mod ham som han brugte mod hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bartenderinde(Lucifer) Empty Sv: Bartenderinde(Lucifer)

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 22:45

de stopper op da hun stå foran dem, "det er ikke dig der skal undskylde, det er ham og det ved jeg godt af jeg ikke gør. for så havde jeg være død dag i dag" sagde han og kiggede på hende, "du kan få penge lide så snart han har sagdet undskylde til mig, og ikke før" sagde han og vendt om og gik stille og roligt tilbage, han stille sig lige ud for bar og venter roligt på af han skal kom og sige undskylde, nu måtte han bare venter og ser om han få den undskylde ham, det skulle være em god aften for hans veninde med det er det nu ikke hele mere, det synes han ikke af det er for hende, tror bare han betale oggår der efter, lyder til af han ikke er velkommer her i by her til aften.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bartenderinde(Lucifer) Empty Sv: Bartenderinde(Lucifer)

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 22:49

kajika nikkede og gik med dem tilbage og hendes medarbejder gik stille ud og sagde undskyld i det de fik pengene, kajika så på dem og sagde"næste gang betal uden at gå" hun gik stille ligeglad og neutral ind i baren og hun havde aldrig været så kold før som hun var denne gang hun brød sig ikke om lucifer hans være måde eller hvordan han dog var i alt... hun sukkede lidt efter der gik 4 timer derefter og kajika stod for at lukke baren for sig selv, alle var taget hjem og hun stod der og talte pengene de andre steder i byen havde lukket for 1 time... hun sukkede og sagde"man for en aften"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bartenderinde(Lucifer) Empty Sv: Bartenderinde(Lucifer)

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 23:05

han tog mod undskyldening og betale, hvorefter de gik væk der fra igen, han gik rundt og havde det hygge med sin veninde indtil hun tager hjem, hvor han så går lidt rundt i by for sig selv og få røg sig en smøg selvom han næste var stopper med af ryge, han fik også lide jagt lidt så han ikke behøver af tager noget blod der hjem fra, han kom stille og roligt går forbi bar ud rigtig af tænke over det, han lad heller ikkemærke til det eller jo det gjort han da han kan mærke hendes puls, man ved bare ikke af det er hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bartenderinde(Lucifer) Empty Sv: Bartenderinde(Lucifer)

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 23:09

kajika tænkte stille*Køn halv vampyr arogant og..... og bare dum ... han dømmer en for hurtigt og hvad ved han overhovedet om mig han ved ingen gang at jeg faktisk er ... en der fik min vijle en gang men stak af for at opleve verden og tjene føde selv .... derfor var jeg os hjemløs først! så han skal ikke komme og sige jeg får alt* hendes puls var rigtig oppe og køre hjertet pumpede blodet hurtigt i hendes krop hun havde ikke låst bagdøren men hoved døren var lukket og låst hun tog hånden om i baglommen og sagde stille" av!?" hun så på sin finger det blødte lidt meget fordi det var sådan et rent snit sår og duften spredte sig smukt i luften,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bartenderinde(Lucifer) Empty Sv: Bartenderinde(Lucifer)

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 23:25

han gik roligt videre og kun næste med det sammen dufte hendes blod, han gik roligt der over og kiggede ind fra bag dør, da han endelig kommer der over, det var ind til bar kun han ser, så det kun være hende eller en andens, man det var nok ikke så tit af de arbejde med så noget, de vil nok mest arbejde som model eller så noget, hvor de skulle bruge krop, han slå hurtig vinger ud og flyver opo på tag og landen der op ud af giver en lyd fra sig, hvorefter han trække vinger ind i ryg, så nu skulle han bare venter på af der kommer andre vampyr og ser hvordan hun så klare sig mod den eller dem hvis der kommer flere ind en.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bartenderinde(Lucifer) Empty Sv: Bartenderinde(Lucifer)

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 23:30

kajika løb ud på badeværelset og holdte sin finger under vandet og helede såret i det hun trak vejret hurtigere og hurtigere og tænkte*bare ingen af vampyrene lugtede det.... de ville komme med det samme så* hun skyndte sig hen og lukkede bagdøren og tjekkede alle døre og låste og slukkede lyset i det hun tog noget sølv og en kniv og satte sig i et hjørne mens hun holdte skarp tøje med alt omkring sig og rystede lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bartenderinde(Lucifer) Empty Sv: Bartenderinde(Lucifer)

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 23:45

han sad roligt op på tag og venter og ser om der kom nogen vampyr, han kun godt høre af hun låse bag dør og slukke lyser kun han ser af vinduet, han lukke kort sin øjne hvorefter han kort klør sig på hage, det ser ikke ud til der kommer nogen, eller jo var det ikkeen skygge han så der over, nej det vardet hvis ikke, han bliv bare sidder op på tag ogventer stille og roligt på hvad der vil sket, om hun kommer ud eller huyn bliver der ind eller kom der en vampyr eller to eller mange flere, det kun man aldrig vide når det var ind i en by, og især ikke om aften hvorde fleret er ud af jagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bartenderinde(Lucifer) Empty Sv: Bartenderinde(Lucifer)

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 23:52

kajika tog sin taske over skuldren og lagde kniven i det hun løb mod døren åbnede den kom ud lukkede den i og tog sin nøgle stille men dog hurtigt frem og låste efter sig i det hun løb nogen få meter væk fra baren og så rundt på en åben gange med huse op af hinanden så de kunne komme bagfra eller foran kun eller oppe fra selvfølgelig men hun håbede inderligt de ikke kom hun så sig stille rundt og sagde"hallo" hun kunne høre lucifer

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bartenderinde(Lucifer) Empty Sv: Bartenderinde(Lucifer)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 0:00

han rejse sig roligt og lyd løs op og kiggede roligt ned på hende, når så der kom hun ud, han slog vinger udog flød stille og roligt op iluft hele lyd løs. og flød over på et andet hus og kiggede ned på hende, han svar ikkeda hun sagde hello da det så ud til af hun havde hørt ham, det kun være lige meget, han slag lyd løs med vinger for af hold sig op i luft, nu måtte han ser om hun havde bruge or hjælp selv om han ikke rigtig havde lyst til det man han måtte nok nu hvor hun kommer til af dummer sig med af blod fra et sår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bartenderinde(Lucifer) Empty Sv: Bartenderinde(Lucifer)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 0:09

kajika så stille rundt i det hun bed sig i underlæben og rødmede og begyndte stille efter noget tid at løbe stille hjem af hun boede jo i en lejlighed nu og hun ville specielt ikke være her helt alene. hun var så flov og hun ville bare hjem hun havde helet sin finger for længst så såret var lukket og blodet væk , hun så en skygge og kendte den som en engel og kunne ikke tænke på andre end Lucifer og sagde"lucifer gå med dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bartenderinde(Lucifer) Empty Sv: Bartenderinde(Lucifer)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 0:22

han flød stille og roligt efter hende op fra luft, da hun lad mærke til ham stoppe han op i luft, han flød lidt væk og flød så tilbage lidt efter og sad sig på et tag kant og kun ser ned på hvor hun bor, ud af hun kun ser ham, der sad han bare indtil butikker åben om morgen hvor han tager ned i byog køber nogen rose og en flaske vin, hvorefter han låse sig ind der hvor hun bor da han løbe af natten havde regn ud hvor det erhun bor, han snig sig rundt lyd løs udi hende køkken og ligger roser og stille flaske med vin i på køkken og et lille brev hvor der stå undskylde på papir ind i det, hvorefter han snig sig ud og låse dør lyd løs så hun slet ikke kun høre ham, hvorefter han går ud i by lidt væk fra hende hvor han sidder sig på en cafe og køber en kop kaffe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bartenderinde(Lucifer) Empty Sv: Bartenderinde(Lucifer)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 0:28

kajika kom stille gående ud i køkkenet iført sin nat kjole denne gang og gned sig træt i øjnene mens hun betragtede sine omgivelser og sukkede lidt over det allerede var morgen hun havde ellers rug for meget meget!.... mere søvn end det hun overhovedet havde fået hun sukkede igen og så mod bordet i det hun over rødmede og løb der hen og så på dem og sagde"Wauw hvor er de smukke men hvem ?? hvad" hun så på kortet og så brevet og tog det og læste det i, det et lille smil kom og hun sagde"sødt gid jeg kunne sige tak til ham"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bartenderinde(Lucifer) Empty Sv: Bartenderinde(Lucifer)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 0:55

han sad roligt ned i cafe og drak stille og roligt sig kop kaffe, da han kun ser hnede ihendes vinduet i køkken, tog han sin iphone frem og trykke hnedes nummer da han havde undersøget det kort mens han sad og drak kaffe, ind hanring til hende, tog han høre telefon i den, hvorefter han ring op til hende, "godmorgen" sagde han kort da hun tog den, "du kan forklare dig når du kommer ned, kiggede nedpåcafe" sagde han roligt og kiggede roligt op på hende, han vinker kort da hun kiggede ned mod cafe, så hun kun ser ham, "ses omlidt" sagde han og lad på og togiphone og høre telefon ned i lommer mens han venter på hun skulle kommer ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bartenderinde(Lucifer) Empty Sv: Bartenderinde(Lucifer)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 12:12

kajika tog forsigtigt telefonen og så på den og sagde"hallo" hun stivnede lidt i det da han holdte øje med hende og han kendte hendes nummer, hun lagde på efter noget tid og gik op for at få noget ovenlig tøj på i det hun stille kom tilbage igen og gik ud af døren og satte kursen mod det sted lucifer sad mens hun gik der hen kørte tankerne lidt i hendes hoved angående hvorfor han dog ville snakke med hende hvad blomsterne var for og hvor han havde hendes nummer fra og om han fulgte efter hende igår men hun besvarede dem nærmest selv efter som hun kunne gætte svarene,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bartenderinde(Lucifer) Empty Sv: Bartenderinde(Lucifer)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 14:12

han sad roligt og venter på af hun skulle kom ned efter hun havde ladet på, da hende næste var ned ved ham bestille han noget mere kaffe til sig selv og et glas vand til hende, da hun jo ikke plejer af drikke, hvis han husk rigtig, "godmorgen man sove lidt længe idag" sagde han roligt da hun sat sig ved bord, der lå en avis på bord som han havde haft med eller købet for af har lidt af laver, der var ikke noget spænde i den man han havde læse den hele igennem alligevel, han skulle jo har tid til af går med et eller andet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bartenderinde(Lucifer) Empty Sv: Bartenderinde(Lucifer)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 14:19

hun nikkede stille og så på ham i det hun trak stolen ud og satte sig og så over på ham med et blidt og dog forvirrende ansigts udtryk og sagde stille"så? Lucifer... hvad vil du mig? og ja... jeg sover temmelig længe efter at være så sent på arbejde" hun så lidt væk og sukkede stille i det hun var så træt og sulten, hun så på vandet og sagde"er det til mig??" hun pegede stille på det og rødmede let i det hun tog en tår af vandet og stillede glasset fra sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bartenderinde(Lucifer) Empty Sv: Bartenderinde(Lucifer)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum