Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
WHat! Lucifer?? hvor er du EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
WHat! Lucifer?? hvor er du EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
WHat! Lucifer?? hvor er du EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
WHat! Lucifer?? hvor er du EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
WHat! Lucifer?? hvor er du EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
WHat! Lucifer?? hvor er du EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
WHat! Lucifer?? hvor er du EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
WHat! Lucifer?? hvor er du EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
WHat! Lucifer?? hvor er du EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
WHat! Lucifer?? hvor er du EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

WHat! Lucifer?? hvor er du

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du Empty WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 20:01

Tid :: Over Midnat
Sted :: Dybt inde i skoven nær en legeplads
Dato :: marts 18.
Omgivelser :: ingen at se Overhovedet??
vejr :: Lunt og sådan nogen lunde varmt. Himlen skinder smukt fordi
månen er helt fremme og gør alt drømmende.
Udseende, langt Brunt Mørkt hår ned af skuldrende til taljen.
Stramme Korte Shorts på blåhvid. Og en Stram top(Sort) og Et armbånd
og et plaster om fingeren,



Yuuki Kom gående i sine egne tanker på vej over til Lucifer hvorfor tog han ikke mobilen når man ringet. hun så på Sin nye Iphone igen og slog lidt på den og sagde"Så Due Dog! Dumme dumme ting Lucifer tag den så?? jeg bliver sku bekymret snart" Yuuki kiggede på iphonen igen og sukkede dybt hun tog stigen gennem den dunkle skov fordi den var meget hurtiger end gennem byen og så uden om skoven. Yuuki var ikke så bange der var jo ikke rigtig nogen efter hende ingen fjender og de vampyr der nu var, var gammel. eller det var ihvertifald hvad hun troede, Hun kiggede omkring og ringede en sidste gang i det hun hørte en mobil tæt på og tænkte*Er! det Lucifers! Er han her i skoven* hun skyndte sig at løbe mod lyden hun var helt angst og nervøs var der mund sket noget siden han ikke tog den?? .. og han skulle høre den gode Nyhed hun havde fået fra sin mor.. Yuuki løb så hurtigt hun nu kunne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 20:32

han havde være våge i en time nu og havde det mærkeligt, han kun godt husk hvad der var sket, han var bliver overfor af en vampyr og nu håber han bare ikke af han var bliv vampyr, så vil han ikke kun går rundt ud i sol, ud han selv hele ved det havde han overfalde en hjort og druk dens blod, efter han havde det fik han det bedre, nu havde han enlig lige druk to ellere tre l blod, hvad så en hjort nu indholdt, han har ikke giver af tager sig mobil da han ikke kender nummer, han viser ikke af Yuuki havde få sig en mobil telefon, da han kun høre nogen kommer tæt på ham, gik han person i møder så person ikke så den død hjort, han slikke sig hurtig om mund da han havde lidt blod sidder med det var væk af tung, da han så af det var Yuuki smiler han svagt, han smiler rigtig et rigtig smiler efter han død mærkeligt, "jamen dav søde Yuuki" sagde han og kiggede på hende, han kom går mod hende fra side af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 20:37

Yuuki sagde"Typisk måske fik han ikke min sms inden han gik fra hotellet! dumme mobil net" hun kiggede rundt og hørte noget i busken hun tænkte*bare det ikke! er en vampyr fordi som Lucifer sagde er jeg nok det mest udsøgte bytte ever* hun så mod busket og gav et skrig "Argh!!!!" fra sig da hun så Lucifer og hoppede bagud og faldt ned på røven fordi hun gik bagud i mens. hun tog sig til røven og så på Lucifer og sagde"årh! for helved! Lucifer du gav mig en forskrækkelse jeg har ringet og ringet til dig hvad har du lavet hvor har du været??" hun kiggede undrende på ham og roede sig i håret lidt og tænkte*Søde??? Søde?? Yuuki hvad er der med ham i dag??* hun rejste sig op og så på sit lår og sagde"årh se nu Lucifer nu har jeg fået en flænge dit dyr" hun grinte og gik hen mod ham det lyste rødt, (flængen) men blødte ikke i nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 20:47

han gik bare videre mod hende og smiler svagt ud men kun ser det af hun skrig, "det må du undskylde af jeg forskrækkelse dig" sagde han og gik over og gab hende en hånd til af kom op af stod, "når det var dig der ring til mig når gang ind for den sidste halv time" sagde han og krammer hende kort, "ja det kan jeg godt ser af du har få en flæmge mig det er ikke hele min skylde da det var dig der falde" sagde han og kiggede kort på hende, "nu hvor du har prøve af få fat i nu, hvad vide du mig, for jeg er her" sagde han og kiggede kort på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 21:01

Yuuki så på ham og sagde"jeg ville spørge dig om jeg skulle lære dig i aften at danse inden i morgen så du kunne danse med andre piger end mig" hun så lidt væk og rødmede let og sagde"Lucifer er du?? forandret?? du ser lidt ja mærkelig ud" hun kiggede på ham og så en blod plet på hans trøje i siden og gik lidt bagud men rødmede og gav ham et kram og sagde"Er du okay?? lucifer det ikke dit blod det der vel"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 21:09

"ja det må du godt Yuuki, lad os tager hjem til mig" sagde han og kiggede kort på hende, "nej hvorfor skulle jeg være det" spurget han og kiggede på hende, "ja jeg har det fint nu, var bare i lidt dårligt humør tidligt på dag men har det fint nu, og nej det er ikke mit ejert blod" sagde han og kiggede ned på trøje han tør det væk og tør det af i græs så det ud til mig han slikke det selv i sig. hvor han rejse sig op og kiggede på hende, "skal vi kommer hjem af mod mig ind det bliver for sent" spurget han og gik rundt lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 21:14

Yuuki nikkede stille og så undrende på lucifer og sagde"Lucifer ?? Er du okay?? du virker helt væk??" hun gik hen til siden af ham. hendes flænge var begyndt at bløde men hun kunne jo ikke hele det så der var intet at gør foreløbig. men hva pokker der var ingen vampyr i nærheden, hun kiggede på Lucifer og tog om hans liv og gik med ham hjem helt uviden om han var mega farlig for hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 21:24

"ja jeg har det utroligt godt, jeg kan ikke husk hvornår jeg sidste har det så her" sagde han og kiggede på hende, han lad en arm om hendes liv, han så ikke af hun blødet fra hendes flænge og lugte kun han heller ikke da han ikke var fuld ud forvandle i nu, han kiggede kort på hende, "hvorfor gik du gemme skov for af kom hjem til mig, det er mere farligt her i skov und hvis du gik ud om" sagde han og strøg hende ned af hendes side ind han lad hånd på hendes hofte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 21:37

Yuuki kiggede på ham og sagde"nåår okay tror jeg det er vel godt men bare du ikke har taget nogen stoffer eller noget ulovligt" hun kiggede underligt på ham og roede sig i håret og rødmede da han tog om hende og så på ham og lagde sin hånd over sit sår og de var lige foran hans hus hun sagde"jeg bløder nu Og det var fordi du ikke tog din iphone jeg blev bekymret for dig Lucifer så jeg tog den hurtige vej"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 22:37

"nej det har jeg ikke, det er rigtig mange år side jeg tog prøve af tager stoffer, så vil jeg heller har en kold øl" sagde han og kiggede kort på hende, de gik i lidt tid i stillehed ind de når til hans hus, "når det var ikke så godt af du bløder, det må vi heller ser af få reste og det må du undskylde" sagde han og strøg hende kort over hår, ind han lås dør op pg åben dør og lod hende dør ind første, han hænge sin jakke op i gang og lukke dør efter dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 22:40

Yuuki tog om Lucifer og sagde"Jeg så glad for der intet er sket dig Lucifer jeg var så bekymret for at du var blevet angrebet af en af de der vampyr og så lå død et sted de jo vilde med Engle blod" hun kiggede på Lucifer og strøg ham kærligt over håret og så ham i øjnene og smilet rigtig glad til ham og gav ham et blidt kys på kinden og sagde"såå? skulle jeg lære dig at danse?? men først skal jeg lige ha ordnet mit lår"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 22:52

han lad armene om hende da hun lad sin armene om ham, "det er jeg da glad for af høre Yuuki, og ja det er de" sagde han og strøg hende af hendes ryg, det havde han fundet ud af de var, forbande vampyr, "nu skal jeg find noget du kan ordnet dit lår med imens jeg tager mig et hurtig bad" sagde han og kiggede kort på hende, ind han fandet en lille kuld og noget af reste sår med, han stille det foran hende og strøg hende kort på kind hvorefter han smutte i bad, da han sto under vand kiggede han på sig krop, ingen ny ting af ser godt, da han kom ud af bad har han kun et håndklæde om liv, han forsvande op på og kom ned lidt efter i nogen løs sidder bukser i rød, "ja så er jeg klare" sagde han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 22:56

Yuuki tog plaster på sit lår og så mod Lucifer og sagde"jeg syntes altså der er noget forandret over dig lucifer men skidt med det så længe du har det godt er jeg glad" hun gik stille mod ham og der bredte sig et smil på hendes læber og hun tog hans hænder og satte dem hvor de sku være lidt over hoften og den anden i hendes hånd og satte sine hænder hvor de sku være og sagde"følg mig først okay Hottie" hun blinkede til ham fordi han jo ikke havde nogen trøje på. hun begyndte stille at bevæge sig så han kunne følge med og sagde"Følg godt med fordi bagefter er det dig der skal føre an" hun smilte sødt og bevægede sig lidt hurtigere efter som det lignede han var ved at fange tempoet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 23:00

"okay men det er der ikke, og ja jeg det fint" sagde han og kiggede kort på hende, "selvfølgeligt og du ved af jeg ikke har så meget tøj på når jeg er hjem i mit ejer hus" sagde han og følge hende i danse, han fandet hurtig tempoet i den, det var ikke så svær igen af danse, "ja det kan jeg godt, jeg skal bare af genop frisk dem, og noget andet bliver du og sove nu hvor kl er så mange" spurget han mens de danse videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 23:04

Yuuki drejede elegant rundt og endte med at stå helt tæt på af Lucifer og over rødmede i det hun så ham i øjnene og sagde med en blidt stemme"det ved jeg ikke jeg tror godt jeg overlever selv om jeg lugter af blod vis jeg flyer hjem eller går rundt om skoven??" hun kiggede på lucifer og sagde"ikke fordi jeg ikke?? vil sove her men Nero jo og så? vil jeg nødig være til besvær for dig Lucifer" hun kiggede stille på ham og rødmede meget let og uskyldigt og tænkte på hele deres sex snak og rødmede bare endnu mere nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 23:10

han kiggede roligt på hende da de havde danse færdig, "når er det så min tur til af føre dig" spurget han og kiggede på hende, "ja du overlever du skal bare flyve hjem eller går ud om skov så møder du nok ikke så mange vampyr" sagde han og stille sig klare til af danse engang til bare hvor han føre, "det er også hele iorden hvis du heller vil det og det er du da heller ikke" sagde han og begynde af danse, nu kun han husk hvordan det er af danse igen, hvordan han lære det for mange år tilbage til de fin balle, da de havde danse færdig hvor han havde føret hende havde han ikke laver nogen fejl.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 23:14

Hun så på Lucifer med store øjne og sagde"nok ikke så.. Så mange vampyr har du da set nogen i nærheden!??" hun kiggede på ham og nikkede til ham om at det var ham der skulle føre nu. Hun så på ham med et smil og sagde"hmm måske .. måske jeg godt kunne overnatte her i nat bare lige i nat men så heller ikke mere og i din seng fordi nu har du gjordt mig bange" hun kiggede stille på lucifer og rødmede let og sagde"hvor er du dog dygtig til at danse Lucifer" hun smilte og stoppede da han os gjorde det og nejede smukt og elegant foran ham og sagde"tak for dansen smukke gentleman" hun blinkede sødt til ham og bed sig lidt i læben i det hun rykkede sin top lidt længere ned

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Fre 19 Mar 2010 - 10:31

"nej men jeg har hørt fra skov af, af nogen går eller løbe der ud og jeg ser også nogen gang ser jeg også nogen" sagde han og kiggede på hende, "okay må du også godt og det var ikke min mener af gør dig bange" sagde han og strøg hende kort på kind, "ja jeg ved godt af jeg er dygtig til af danse skulle bare har det genop frisk, "det var så lidt min frøk" sagde han og bukke høfte lidt da hun nejede, "kun jeg burde frøk på noget af drikke" spurget spurget han på en gammel find måde og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 18:26

Yuuki smilte og gav ham blidt et kys på kinden og kiggede ham i hans øjne og sagde"Tak fordi der intet er sket med dig lucifer" hun rødmede let og så rundt og smilte kært i det hun tog hans hånd og gik ud til køkkenet og sagde"vi kunne tag os en Cola og sætte os udenfor i dette dejlige vejr" hun blinkede til ham og tog en cola til sig selv og stillede en på bordet vis han nu ville ha den ellers havde hun os stillede en øl til ham efter som han jo godt kunne li at få en øl, hun smilede sødt til ham og kærtegnede hans kæbe, med sin lange finger helt ned til hans hage og så på ham og nærmede sig ham og lod stille sine læbere være tæt på hans men fortsatte hen til hans øre og hvisket blidt "du sådan en gentleman Lucifer" hun så på ham og smilede i det hun gik mod haven og så op mod himlen og lod stille sin finger klaprer mod dåse colaen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 19:01

"jamen det var så lidt" sagde han og kiggede kort på hende, han gik roligt med hende da hun tog hans hånd og gik ud i køkken, "lyder som en god ide" sagde han og tog også selv en cola og stille øl ind i køkkenskab, "ja ved jeg godt af jeg er, når jeg vil" sagde han og gik roligt efter hende med ud i haven, han åben cola dåse med en finger og tog en tår af den, han sad sig på en have stol da de kom ud, der var tre andre hun kun sidder på eller fire man så måtte hun sidder på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 19:04

Yuuki smilede og så mod himlen og sagde"hvor er himlen dog smuk i aften" hun så stille mod Lucifer med et smil på sine læber og satte sig på hans skød og så stille på ham og sagde" så lucifer tidligere i dag du ved hvor nysgerrig jeg er men hvems blod var det så du havde på dig vis det ikke var dit??" hun kiggede lidt på ham og så ham i øjnene hun var klar til at se om han løg eller noget men hun ville sikkert ikke kunne gennemskue det vis han gjorde. hun tog en lille tår af sin cola og smilede til ham i det hun sagde"hvor er dit skød dog dejligt at sidde på smukke" hun strøg ham over håret med et smil på sine lyse læber og så mod himlen igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 19:10

"ja det er den" sagde han og tog en tår af sin cola, han kiggede kort på hende da hun sad sig på hans stød, han lad den en arm om hendes liv, "en fyr ind fra by af, jeg gik forbi nogen som var igang med en slå kamp, hvor noget af blod så havde flød over og ram mit tøj ud jeg har set det" sagde han og kiggede hende ind i øjne da hun kiggede ham ind i øjne, hans øjne sagde ingenting på af han lyve, "det er da godt af høre af du synes det, dit stød er sikke også dejligt af sidder på smukke" sagde han og kysser hende svagt på hals.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 19:18

Yuuki så mod himlen og sagde"årh det så typisk nogen der slåsser og ikke tænker på dem omkring sig" hun kiggede stille på lucifer med et smil og sagde"bare godt du ikke var med i det og kom tilskade selv om det sikkert var dem der var kommet til skade eftersom du meget stærker end de fleste og især mennesker vis de altså var det??" hun lænte sig stille tilbage op af ham da han tog om hendes liv og lagde stille hovedet på hans skuldre nær hans hals.. hun rødmede let og lukkede øjnene da hun mærkede hans kolde dog dejlige læbere mod hendes bløde glatte hals. og forsvandt helt i en drømme verden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 19:25

"ja det er det og nej det var jeg ikke, det giver jeg ikke af bruge tid på, ja det er jeg ind da meget stærke ind menneske og de var de hvis" sagde han og kiggede på hende, han tog en tår mere af sin cola og stille den på have bord som stod ved side af dem, han lad roligt sit hoved ind mod hende og ae hende roligt på hendes mave med tommelfinger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 19:29

Yuuki ånede stille øjnene igen og rødmede stille i det hun sagde"jeg så glad for du ikke mødte nogen vampyr Lucifer kunne du ikke se vis du var blevet angrebet det ville være forfærdelig og sådan som du så ud du lignede en der havde været i slagsmål hele natten så smadret så du ud" hun kiggede stille mod ham og kunne mærke hendes krop blive varmer og blodet pumpe hurtigere af hans kærlige bevægelser.. hun lukkede blidt øjnene igen og følte sig helt tryg ved Lucifer

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WHat! Lucifer?? hvor er du Empty Sv: WHat! Lucifer?? hvor er du

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum