Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en stormfuld vinternat // Reldus // EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en stormfuld vinternat // Reldus // EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en stormfuld vinternat // Reldus // EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en stormfuld vinternat // Reldus // EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en stormfuld vinternat // Reldus // EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en stormfuld vinternat // Reldus // EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en stormfuld vinternat // Reldus // EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en stormfuld vinternat // Reldus // EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en stormfuld vinternat // Reldus // EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en stormfuld vinternat // Reldus // EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en stormfuld vinternat // Reldus //

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

en stormfuld vinternat // Reldus // Empty en stormfuld vinternat // Reldus //

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 15:18

T: 00:00
O: soven børne
V: snestorm
S: malikas lejlighed



Malika sad oppe en iskold og snestomefuld nat. Hun hade for 4 timer siden sagdet godnat til sine børnen som nu lå og sov eller sammen, Malika sad og læste i en bog ind i stuen Angel var ikke hjemme han var ude sammen med nogen ander engel. Imens Malika tog sig af børnen som alle sov på sammen værlse, malika lavet noge varm the til sig selv og sad og læste vider ind i mellem kunne hun høre vinde hyle og børne som vendt sig. I deres seng ind ved siden af de 3 mindste lå ind i soveværlset og sov , da den stadig var for små til at sove sammen med de store endnu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en stormfuld vinternat // Reldus // Empty Sv: en stormfuld vinternat // Reldus //

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 15:28

lidt derfra gik en dreng med lilla hår og en lang sort frakke rundt nede på gyden, der var lejligheder til begge sider, men ingen af dem viste tegn på at der var nogen oppe...
"jeg må se at komme indenfor" mumlede drengen og kiggede rund for et åbent vindue eller en åben dør han kunne komme ind til, men forgæves...
men som drengen kom længere frem så han at der var lys inde i et vindue, vinduet var lukket med der var lys! *endelig, nu må jeg bare håbe at de vil lukke mig ind* tænkte han før han lavede en lille snebold som han smed op på ruden hvor der var lys...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en stormfuld vinternat // Reldus // Empty Sv: en stormfuld vinternat // Reldus //

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 15:33

Malika lag sin bog fra sig og gik over til vinduet. Og så ned på gaden og så en dreng Hun lukke sin døre op og gik ned til hoveddøren og så på ham, han var nok et år ælder eden hun var " men du må da fryste kom dog ind i varmen inde du fryste ihjel " sagde malika og lod ham kunne ind. i Opgange og førte ham op til hendes lejlighed og lod ham komme ind i den lunde stue

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en stormfuld vinternat // Reldus // Empty Sv: en stormfuld vinternat // Reldus //

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 15:39

"tak" sagde drengen da han trådte ind i lejligheden "mit navn er Reldus, hyggeligt at møde dig" præsenterede han sig og rakte sin hånd frem.
"hyggelig lejlighed du har her" mumlede Reldus og kiggede lidt på omgivelserne.
"endnu en gang tak for denne venlighed" sagde han igen og og smilte taknemmeligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en stormfuld vinternat // Reldus // Empty Sv: en stormfuld vinternat // Reldus //

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 15:54

" jeg hedder malika og vil du ikke godt væren lidt stille eller vånger de bare " sagde malika og tilbyd ham en kop vram the og en blød stol at side i. Hun hent en kop til ham og nogen småkage hun hade baget " her drik lidt vrem teh og for varmen og hvad lave du ude i den kuld " spurte malika stille for ikke at vække børnen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en stormfuld vinternat // Reldus // Empty Sv: en stormfuld vinternat // Reldus //

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 16:03

"vække hvem?" spurgte han forvirret "nå men altså jeg var der ude og prøvede at finde et sted hvor jeg kunne komme ind, selv er jeg sådan lidt hjemløs" forklarede han stille og tog en slurk af den varme te.
"så ja... tak igen..." mumlede han stille og smilte venligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en stormfuld vinternat // Reldus // Empty Sv: en stormfuld vinternat // Reldus //

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 16:06

"børnen og du må godt bor her sammen med mig og min familie " sadge malika og tog selv en tår af sin varme the. Hun sukke og kigge i mor døren og kunne høre at suki var vånget og lidt efter, stod en lille 6 år gammel pige i stuen hun lindet sig mor malika rigtig meget " mor hvad sker der " sagde Suki gaben. Hun gned sine øjne " ikke noget min skat gåbare i seng igen okey " sagde malika stille Suki nikke og gik tilbage i seng igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en stormfuld vinternat // Reldus // Empty Sv: en stormfuld vinternat // Reldus //

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 16:15

Reldus smilede "tak, men jeg vil da ikke trænge mig på" svarede Reldus og tog endnu en slurk af sin te
"men hvor mange børn har De så?" spurgte Reldus og så nysgerrigt på Malika

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en stormfuld vinternat // Reldus // Empty Sv: en stormfuld vinternat // Reldus //

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 16:22

" det gøre ikke noget Angel siger at her kan vi godt være flere og børne tja lad mig se 2 sagde malika. Og tænket hun viste det var 13-14 børne hendes og Angel hade sammen " se der er Suki,Buller,Bølle,Key,Kay,Kiy,Jos,Joy,Jas,Jasper,Taia,Tami og lala der er 13 i alt sådan set " sage malika

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en stormfuld vinternat // Reldus // Empty Sv: en stormfuld vinternat // Reldus //

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 16:34

"så kan jeg vel godt blive" sagde Reldus glad og smilte, men hans smil forsvandt ligeså forsigtigt da Malika begyndte at nævne alle børnene "øhm tja... det er ret mange børn... og mange navne... dem skal jeg vist lige ha' lidt tid til at huske" sukkede Reldus "tretten børn... og så har i stadig plads til en fremmed i huset?" sagde Reldus og så forbavset imod Malika *enten er den her lejlighed meget stor eller også er de bare meget venlige, eller begge* tænkte Reldus, han havde stadig et forbavset ansigtsudtryk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en stormfuld vinternat // Reldus // Empty Sv: en stormfuld vinternat // Reldus //

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 16:42

" tja den her lejlighed er en gave fra mine forælder og den hade købet den til mig før de døde og nu bore min familie og jeg er smamen og den er meget store 6 store soveværlse og 2 badeværlse og køkken og stue,gang, brykkers og loftrum det her er på flere 100 kvadrat meter " sagde malika og fandt komtrakten og vise ham den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en stormfuld vinternat // Reldus // Empty Sv: en stormfuld vinternat // Reldus //

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 16:49

"wow... men altså... din mand, hvem er han så?" spurgte Reldus og så på Malika mens han tog endnu en slurk af sin te.
"desuden så er det en meget god te det her" sagde Reldus og smilte venligt og så ind i Malikas store lilla øjne...

//sorry for at det er så lille, kunne ikke finde på mere//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en stormfuld vinternat // Reldus // Empty Sv: en stormfuld vinternat // Reldus //

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 16:54

" han her Ligth-Angel og er en engel " sgade malika og satte sig ned hun drak en smule sf sig the igen " tak den er hjemmelavet det er jordbøre og himbær sammen " sagde malika og tog en slurk mere hun så på uret # hvor mon Angel bliv af han sagde ved 00:30 tiden og nu er den 01:00 # tænket malika uroliget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en stormfuld vinternat // Reldus // Empty Sv: en stormfuld vinternat // Reldus //

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 17:04

"en engel? hvor sjovt, jeg er også en engel" grinte Reldus stille.
"uhm er der noget galt?" spurgte Reldus, da han syntes at Malika så lidt bekymret ud.
"men altså, nu hvor jeg jo skal bo her, så kunne du jo måske vise mig hvor mit værelse er" foreslå Reldus og smilte igen venligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en stormfuld vinternat // Reldus // Empty Sv: en stormfuld vinternat // Reldus //

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 17:08

" åh endnu en engel i huster og jeg er bare urolieg for Angel han skulle ha vært her for ½ time siden nu og når ja kom denne vej 2 sgde malika og viste ham ind på er værles " det her er så dit værsle og mine sønner sover ind ved siden af dig Suki sover sammen med Taia og Tami i mens lala sover inde hos mig og Angel da hun ikke er mere en 4 månden gammel " sagde malika

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en stormfuld vinternat // Reldus // Empty Sv: en stormfuld vinternat // Reldus //

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 17:18

"ok og endnu en gang tak for at lade mig bo her" takkede Reldus og så på sit værelse "så bliver det vist første gang at jeg sover i en blød seng siden..." han tøvede lidt, men sukkede så og sagde "min død" med en trist og lidt dyster stemme...
"undskyld, jeg skal da ikke stå her og lægge sådan en dyster stemning op" undskyldte Reldus og smilte falsk, dog venligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en stormfuld vinternat // Reldus // Empty Sv: en stormfuld vinternat // Reldus //

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 17:24

"det er okey men får nu noget sover det er sent " sagde malika. Hun kunne ikke selv gå i seng for Angel kunne så ikke komme ind, det for bliv hun oppe ind til at han var hjemme igen så hun kunne fortælle at og Reldus og om at han skulle bor hos dem så længe han ville. Malika sad oppe til sent og Angel kom slet ikke hjem men han ringe at han overnatte hos en ven og malika faotale ham om Reldus og Angel var slet ikke i mod det ovet hovedt ikke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en stormfuld vinternat // Reldus // Empty Sv: en stormfuld vinternat // Reldus //

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 17:33

"okså godnat" sagde Reldus glad og lukkede døren ind til værelset.
han lagde sig ned i sin bløde seng og og faldt så i søvn...

//er emnet så slut eller?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en stormfuld vinternat // Reldus // Empty Sv: en stormfuld vinternat // Reldus //

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 17:53

Malika sad i stuen og sov hun var ikke gå i seng da hun ikke ville vække lala af hendes søven men bliv sidden i sin stole


// ved det ikke ?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en stormfuld vinternat // Reldus // Empty Sv: en stormfuld vinternat // Reldus //

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 18:11

//jeg har ihvertfald ikke mere, medmindre vi bare siger at det blev næste morgen og så tager den derfra...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en stormfuld vinternat // Reldus // Empty Sv: en stormfuld vinternat // Reldus //

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 18:26

Næste morgen var malika ved at lave morgenmad. Hun hade bække bord i stuen til dem alle 15, Lala var stadig for lille til at spise med ved bordet men malika gjore sig udmage med at lave en god og sulide morgenmad til de ander. Hun vække dem " børnen og Reldus der er morgenmad nu " kaldt malika ud fra køkkenert

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en stormfuld vinternat // Reldus // Empty Sv: en stormfuld vinternat // Reldus //

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 18:32

Reldus rejste sig træt op, han tog sit tøj på, men han lod frakken blive, og gik så nedenunder...
"godmorgen" sagde han venligt og satte sig ved bordet "hej" hilste han til alle børnene der sad og så underligt på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en stormfuld vinternat // Reldus // Empty Sv: en stormfuld vinternat // Reldus //

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 18:38

" det er okey børne han bor her nu så være nu søde og sige godmorgen til ham okey " sagde malika " godmorgen " sagde børne i kor og spise deres morganmad " se her Suki jeg er køb din yngliges morgenmad til dig " sagde malika og satte den på bordet til hende hun åben den og fik en gave som lå ned i den malika kom med pandekager til Reldus " og Angel komme snart hjem " sagde malika og børne juble

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en stormfuld vinternat // Reldus // Empty Sv: en stormfuld vinternat // Reldus //

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 18:45

Reldus smilte glad af både børnenes reaktion og af hans pandekager "lang tid siden jeg har fået en ordenlig morgenmad..." mumlede han og begyndte at spise.
"de smager meget godt" sagde Reldus til Malika og smilte...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en stormfuld vinternat // Reldus // Empty Sv: en stormfuld vinternat // Reldus //

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 18:52

" tak og børne i skal rydde op idag 2 sagde malika. Og så på dem de sukke " ej alser mor kan vi ikke gøre det i morgen " sagde børne i kor og så beden på deres mor, malika så på dem " nej for vil skal gøre klar til jul i morgen " sagde malika og satte sig ned og spiset. Men ikke ret længe da lala var vånget " når så er den lille vånget " sgade malika og gik ind og hent hende, Lala lå i armen på malika og så på Reldus med sin køne blåøjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en stormfuld vinternat // Reldus // Empty Sv: en stormfuld vinternat // Reldus //

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum