Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
stormen... /Reldus EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
stormen... /Reldus EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
stormen... /Reldus EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
stormen... /Reldus EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
stormen... /Reldus EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
stormen... /Reldus EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
stormen... /Reldus EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
stormen... /Reldus EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
stormen... /Reldus EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
stormen... /Reldus EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

stormen... /Reldus

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

stormen... /Reldus Empty stormen... /Reldus

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 18:12

O: et par få fulde unge og af og til tåg… med ganske få mennesker i
S: de ferme - Banegård
V: kraftig blæst, Regn, torden og slf lyn … man kunne jo kalde det storm ???
T: 23:35 8/8

Nifi stod ved en af de endnu ikke malede mure og overvejede hvad hun skulle skrive… der stod en taske fylde med spray dåser i forskellige farver som hun netop havde stjålet fra en halv skæv dreng på godt 17 år. Vinden tog kraftigt fat i hendes hår da hun stod nær en af de mange udgange og et lyn kunne ses hvorefter et lamendene tordenbrag kunne høres. Få vagabonder søgte ned i ly for den kraftige regn men gik uden om Nifi da hun så en smugle spukeay ud … Hun var iført lange sorte bukser med en masse lommer, en sort hettetrøje og hendes sorte handsker med nitter på, ud over det havde hun sine slidte gamle sorte sko på af ukendt mærke … Endelig fik hun en ide og begyndte at skrive noget med både fremmede bogstaver og fremmed sprog … det var pænt men ulæseligt da ingen kendte sproget eller tegnendene … men dog så smukt ? hvis man altså ikke afskyede graffiti

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

stormen... /Reldus Empty Sv: stormen... /Reldus

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 18:29

En mand i en lang sort frakke kom gående ind til banegården, han havde sin hætte på eftersom at det regnedemeget udenfor. han kunne se nogen der stod og lavede graffiti på en af vægende, han smilede kort... pludselig skiftede hans udtryk til at være vredt *STOP SÅ!" råbte han mental og sendte disse tanker ind i denne persons hoved.

//bare lige for at være helt sikker på at du ved hvad jeg mener, så vil jeg lige sige at han bruger sine telepatiske evner/han taler gennem tanker//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

stormen... /Reldus Empty Sv: stormen... /Reldus

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 18:35

Nifi smilte ondt og fortsatte … kort efter var hun færdig …med denne farve *hvorfor skulle jeg* tænkte hun og fornemmede hvam det var der havde sendt tankerne … Hun så ham kort an og smilte så koldt til ham ”godaften” sagde hun og tog en ny farve op fra tasken og begyndte at tegne det op med en sort… ”smukt ikke?” sagde hun roligt og dog koldt uden at se på ham. Endnu et lyn og et dertil hørendene tordenbrag kom og regnen blev kraftigere. Hun smilte roligt for sig selv ved lyden af braget…

//ha ha forstår skam godt xD…. Og jeg skal af en eller anden grund ned til min farmor og spise -.-’ så må desværre logge//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

stormen... /Reldus Empty Sv: stormen... /Reldus

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 18:53

"jeg får aldrig en god reaktion..." mumlede han stille da hun havde spurgt ham om graffitien.
"jeg kender ikke helt til graffiti-kunst, men det ser vel godt nok ud..." sagde han og smilte lidt nervøst mens han kløede sig i nakken.
han så hurtigt hen imod nogen af de fulde unge mænd der langsomt sneg sig hen imod en anden ung kvinde, han kunne hurtigt se hvad de havde tænkt sig og brugte derfor sine telepatiske evner endnu en gang *hold jeg fra hende! I bliver sat i fængsel for resten af jeres liv hvis i gør det!* tænkte han til de tog fulde mænde.
Mændene så sig hurtigt omkring med et skramt udtryk og løb så ud af banegården mens den råbte noget om at den var hjemsøgt...
Manden i den sorte frakke grinte stille af de to mænd og vendte så igen sin opmærksomhed på pigen der lavede graffiti "mit navn er Reldus, hvad er dit?" spurgte han og smilede venligt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

stormen... /Reldus Empty Sv: stormen... /Reldus

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 22:31

Hun så kort på ham og derefter på mændene … ”svin” mumlede hun til dem og smilte koldt da han sendte tankerne til dem … reaktionen var nu sjov nok på dem… Hun lagde atter spraydåsen og tog en lilla op hvorpå hun malede noget andet graffiti over da hun selv ville tegne der … ”det er ellers smukt … vil du prøve ?” sagde hun kort og lugtede kort efter ”engel ?” sagde hun roligt og en smugle koldt. ”jeg er Nifi” sagde hun ”og jeg bidder kun hvis det bliver nødvendigt så kom bare ” sagde hun roligt … den kolde tone var næsten væk …og aligehvel ikke…

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

stormen... /Reldus Empty Sv: stormen... /Reldus

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 22:43

//menneske O_O //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

stormen... /Reldus Empty Sv: stormen... /Reldus

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 22:48

//det er sikkert deres reaktion på det du lige sagde...//

"nej tak, det er ikke lige mig" svarede han kort.
"og desuden tror jeg du skulle slappe lidt af med at snakke om magiske væsner lige her..." sukkede han stille og så hen imod et menneske der lige havde hørt hvad hun sagde...
"bare... pas lidt på for eftertiden" mumlede han kort

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

stormen... /Reldus Empty Sv: stormen... /Reldus

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 22:52

”Han dør aligehvel om et par minutter” sagde hun og smilte ondt.
”desuden … kan han bevise noget som helst?” sagde hun kort… hun havde endnu ikke set ham i øjnendene hvilket var det første de fleste folk gjorde …. ”hvad laver man her nede?” spurgte hun kort og ventede kort på at den lilla’e farve ville tørre så hun atter kunne tegne/male…

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

stormen... /Reldus Empty Sv: stormen... /Reldus

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 23:18

Reldus så underligt på hende "altså... du behøves ikke at slå folk ihjel sådan uden videre, det ved du godt ik'?" spurgte han og så lidt underligt på hende.
"og altså jeg er her fordi... det er faktisk et godt spøgsmål" sagde han og grinte lidt af sig selv.
"jeg ved det faktisk ikke" sukkede han stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

stormen... /Reldus Empty Sv: stormen... /Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 17:24

Jo desværre skal han dø” sagde hun roligt ….”og ja jeg ved godt at jeg ikke er tvunget til at dræbe alle og en hver men ham der har levet længe nok” et kort og en smugle ondt, smil bredte sig langsomt på hendes læber kort inden hun begyndte at små grine af hans ord ”jeg kender det med at være et sted og ikke vide hvad man egentligt laver der…” hun stoppede langsomt hendes grin da der hørtes en rumlen fra et tog der var på vej … på få sekunder stod hun ovre ved manden og skubbede ham ud foran toget. Han nåede hverken at skrige eller at fat i hendes arm, det eneste der beviste at han var død var det blod der blev slynget op på toget og lyden af de brækkendene knogler … Nifi stod kort og kiggede på sit værk hvorefter hun atter gik hen til englen og tog en ny spraydåse op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

stormen... /Reldus Empty Sv: stormen... /Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 17:33

Reldus så overrasket på hende... "det var... ondt?" mumlede han, hans stemme lød som om han ikke var helt glad for det.
"hvorfor var det lige at han skulle dø?" spurgte Reldus og så på Nifi

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

stormen... /Reldus Empty Sv: stormen... /Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 17:46

”ja og jeg kan li det” grinte hun og rakte tunge til ham. Hun så hen mod liget og en sort rund skygge/’perle’ kom flyvendene over til hende og hun fik den på en måde til at forsvinde ind i handsken. Hun så alvorligt på ham… ”det de 2 fulde knægte prøvede på … dem som du skræmte væk … det har ham prøvet flere gange end du kan tælle på 2 hænder” sagde hun koldt …*men min herre plejer at være ligeglad med disse ting … hvad mon hun vil med de sjæle? …* hun rystede tanken væk da en god slave bare fulgte ordre og ikke spurgte!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

stormen... /Reldus Empty Sv: stormen... /Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 17:51

han smilte nærvøst da hun sagde at hun kunne li det.
"hvad var det?" spurgte Reldus og så på de t sorte skugler fløj ind i hendes handske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

stormen... /Reldus Empty Sv: stormen... /Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 18:45

//waiting...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

stormen... /Reldus Empty Sv: stormen... /Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 18:45

”bare rolig jeg dræber dig ikke … med mindre du fortjener det” det sidste lød skummelt og mørkt, men kort efter kom et venligt smil frem. ”det kunne du li at vide hva?” smilte hun drilskt… hun var tydelig vis i humør til at drille men de fleste dun drillede endte hun bare med at slås med … hvilket ikke var så godt …

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

stormen... /Reldus Empty Sv: stormen... /Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 18:50

Reldus smilte kort af hendes lille bæmerkning "pas hellere på med de drilleriger, ellers vil jeg ikke kunne lade være med at drille igen" sagde han og grinte kort.
"men, graffiti? hvorfor lige graffiti og ikke en af de mange andre former for kunst?" spurgte han nysgerrigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

stormen... /Reldus Empty Sv: stormen... /Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 18:56

”ha ha prøv” grinte hun … ”hvilke andre former ?” spurgte hun ”graffiti er spichelt ingen kan efterligne en… man kan prøve men det bliver aldrig helt… og alle de andre er der jo ingen der gider at kigge på … graffiti er stort og smukt og det bliver tegnet offentligt så folk er nød til at se på det ! det tager opmærksomhed med farverne på de kedelige mure ” forklarede hun og rystede spraydåsen hvorpå hun skrev noget nyt på det fremmede sprog med de fremmede bogstaver… dette blev smukkere…
Et nyt tog kunne høres komme ”skal du ud foran ?`” drillede hun og blinkede til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

stormen... /Reldus Empty Sv: stormen... /Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 19:12

Reldus smilte mens hun forklarede det "så kort sagt: der er ingen idioter der kan kopiere det og så tage æren for det, og så er du sikker på at folk faktisk ser det" sagde han og smilte.
"nej... men jeg tænker lidt på at smide dig der ud" sagde han og grinte lidt, mens toget fløj forbi i høj fart...
"men hvad laver du ellers til dagligt, altså udover at male på vægene" spurgte han og grinte stille...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

stormen... /Reldus Empty Sv: stormen... /Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 19:15

”præcis” grinte hun ”men jeg signere dem aldrig … heller ikke med initialer som der er mange der gør” sagde hun roligt … ”nå hvad skal jeg nu der ud efter?” grinte hun og gik over og puffede til ham ”hmmm jeg … ehhh tjener min herre og æhhh ” hun så tænkendene på ham ”dræber folk ?” sagde hun på en skør måde … ”ja jeg er vanvittig men dem der dør fortjener det … eller har et elendigt liv” sagde hun roligt og havde dog en anelse om at han ikke ville godtage den undskyldning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

stormen... /Reldus Empty Sv: stormen... /Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 19:32

Reldus smilte drilsk "hvorfor overrasker det mig ikke?" spurgte han sarkastisk, Reldus havde altid været hurtig til at tilpasse sig...
"det var så dit job... har du så også en hobby der ikke er graffiti?" spurgte han og så endnu en gang nysgerrigt på Nifi

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

stormen... /Reldus Empty Sv: stormen... /Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 19:36

”hmmm æhhhh” hun kløede sig kort i baghovedet ”du er besværlig nu skal jeg tænke” hun rakte tunge af ham og så lidt rundt … ”jeg synger ??? i al hemmelig hed???” sagde hun pludselig … det var egentligt ikke hendes mening at sige det så en svag rødmen kom frem, som hun skjulte ved at se ned. *bare han ikke ser det* tænkte hun surt til sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

stormen... /Reldus Empty Sv: stormen... /Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 19:42

"synger?" gentog han og smilte da hun så ned "du rødmer vel ikke?" spurgte han drillende og løftede hendes ansigt lidt op så han kunne se det.
"Jammen du rødmer jo!" grinte han drillende, hans grin var venligt og dumt, og ikke hånende...
"jeg vil egentlig gerne høre det" sagde han så og smilte venligt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

stormen... /Reldus Empty Sv: stormen... /Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 19:46

Hun tog hurtigt et skridt tilbage og rødmede bare mere ved at han så det ”ev” mumlede hun og noget anden uforståeligt brok over han havde set det.
”det skal du ikke … det lyder ikke godt … tror jeg” mumlede hun og rakte tunge af ham efter den røde farve i hendes kinder var forsvundet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

stormen... /Reldus Empty Sv: stormen... /Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 20:01

"jeg er klar til at tage chancen" sagde han og smilte stort, og drilsk...
"men det kan godt blive en anden dag, en dag hvor der ikke er andre end os to" hviskede han stille og smilte. "Hvis det altså er okay" tilføjede han stille igennem hans drillende smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

stormen... /Reldus Empty Sv: stormen... /Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 20:10

”jeg synger ikke for andre” mumlede hun og så kort på ham
”man skal da love for at du kan drille” smilte hun og ledte hovedet let på skrå. ”så meget drillede jeg da ikke dig ???” sagde hun en smugle barnligt og dog spørgendene da hun ikke helt havde styr på hvor meget hun drillede hvem. Men egentligt var hun ligeglad for man skulle da ha lidt sjov ? og hver sin fornøjelse ikke?. Hun rakte atter tunge af ham ”og hva med dig har du nogle hobbys eller noget? Ud over at vandre rundt uden at vide hvorfor?” hun smilte en smugle drilskt til ham og så lidt rundt på de få folk der nu var på stationen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

stormen... /Reldus Empty Sv: stormen... /Reldus

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum