Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
bag skærmen... EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
bag skærmen... EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
bag skærmen... EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
bag skærmen... EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
bag skærmen... EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
bag skærmen... EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
bag skærmen... EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
bag skærmen... EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
bag skærmen... EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
bag skærmen... EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

bag skærmen...

Go down

bag skærmen... Empty bag skærmen...

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 17:11


bag skærmen... 5aga2q

Navn: Lotte... kald mig venligst Nød
Alder: 15
Søskende: 1 rigtig og 3 bonus/sted
Forældre: min mor og far... også sted/bonus mor og far XD
Dyr: en skildpade(men skal snart af med den), katte killing, og på en måde to hunde Oo
Status: Single
Forelsket: aner det virkelig ikke Oo

Personlighed: ja...jeg er utrolig dårlig til at beskrive mig selv, men vil da prøve XD... jeg er somreglt en meget rolig type.. det vil sige jeg bliver meget svært sur eller agrresiv.. men når det enelig sker så råber jeg enten meget højt eller så bliver jeg direkte ondskabsfuld og meget ubehagelig at være uvenner med. det der gør mig vred er når folk viser interesse for mig(dvs. at de vil spørger mig om noget) og derefter bare snakker til en anden imens jeg er igang med et svare.. det gæller også hvis en bliver ved med at snakke til mig selvom det er tydeligt at jeg sidder og snakker med en anden.. selvfølgleig bliver jeg ikke sur med det samme, jeg beder personen om at stoppe og hvis det ikke hjælper kan jeg bliver meget sur.. det sker somreglt kun 5 gange p løbet af et år. det var nok mere en advarsel XD øhm... jeg for at vide at jeg er en rar person at være i nærheden af og at jeg er god til at hjælpe.. folk stolet hurtigt på mig. jeg er ærlig og holder på alle hemmeligheder. jeg kan være utrolig højlyt og meget belastene, men er for det miste lyttende og meget stille. normalt vil jeg være snaksagelig men på grund af de ting der er sket i mit liv siger jeg sjælent noget hvis folk ikke lige spørger mig om noget. jeg skaber mig dog meget opmærksomhed, ved at opføre mig som en sind syg i offentligheden og når jeg er sammen med folk jeg føler mig tryk ved. jeg kan derfor være utrolig pinlig at være sammen med. de fleste vil nok kalde mig uintelligent da det nok også mest er sådan jeg fremstår, da jeg godt nogle gange kan se helt blank ud, hvis folk forklare mig noget fagligt eller noget med film/bøger osv... dog er mine karaktere over middel så helt uintelligent er jeg dog ikke... jeg opføre mig på mange måder utrolig dumt, men kan sagtens havde en alvorlig samtale.

Had: når folk lader som om de interessere sig for mig, men egentlig er ligeglad. og en masse ting som ikke er vigtigt at vide for jer at vide om mig

Kærlighed: en ting jeg har været meget glad for, men nu egentlig helst vil holde på afstand.. udover kærlighed til mine venner og veninder...

Venner/Veninder: dem har jeg og jeg vil gøre alt for ikke at miste dem, da det er dem der holde mit humør oppe og gør livet vær at leve ^^

Musik: ROOOCK!!! musik betyder så meget og vil ønske jeg var bedre musikkalsk da jeg virkelig gerne vil være sangerinde... jeg slapper af til musik.. når jeg er sur/trist/psykisk nedbrudt. hjælper musik mig altid og jeg for tit min frustrtioner ud på den måde... mit ynglings bandt hedder H.I.M... jeg vil ikke til at lave en liste med hvilke bands jeg høre for det vil tage alt for lang tid XD

Angående min tøjstil: jeg er det man vil kalde for alternetiv... jeg skifter mellem punk, emo og gothic fra dag til dag... dog blander jeg tit de stil arter og laver min egen.. jeg har også små ting som gør det mere min egen stil..


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bag skærmen... Empty Sv: bag skærmen...

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 17:43

HENDE KENDER JEG!! xD HENDE KENDER JEG BARE!! xD
Haha! x''3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bag skærmen... Empty Sv: bag skærmen...

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 18:57

uuuuh jeg kender hende også!!!.. nej vent det er mig Oo


når men så kender jeg bare hende den anden der simone tingen DIGI-MUS!!!!!!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bag skærmen... Empty Sv: bag skærmen...

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 19:03

Haha! x''3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bag skærmen... Empty Sv: bag skærmen...

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum