Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
>>På den anden side af skærmen :O! << EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
>>På den anden side af skærmen :O! << EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
>>På den anden side af skærmen :O! << EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
>>På den anden side af skærmen :O! << EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
>>På den anden side af skærmen :O! << EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
>>På den anden side af skærmen :O! << EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
>>På den anden side af skærmen :O! << EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
>>På den anden side af skærmen :O! << EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
>>På den anden side af skærmen :O! << EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
>>På den anden side af skærmen :O! << EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

>>På den anden side af skærmen :O! <<

Go down

>>På den anden side af skærmen :O! << Empty >>På den anden side af skærmen :O! <<

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 16:42

xChokox
>>På den anden side af skærmen :O! << 2n6yd8m

Heyyo, Heyyo Peeps ^-^.
Nu har jeg så lii' valgt at skrive lidt om miiig*Jubel* 8D
Her et par brugere herinde, men i kender mig nok mest som Kyouga(Denne bruger) eller Zelvia xDD
Så ehm.. Her kommer lidt nyttige facts xD

Navn: Nathalie Brøndum Hinrichsen {Fulde navn B] I kan alligevel ikke finde mig på DGS eller lign. n_n}
Alder: 13 B] Altså.. Jeg har fødselsdag d 22 marts xD Så jeg er faktisk over 13 igooooors?! >8E
Køn: Transvistit n_n... Neij sq da xD Pige ^-^
Musik: Ve' sq ikk hvad man kan kategorisere dem under xD Men Black Veil Brides 8D Og min totale-forever-yndlings-sang er; Black Veil Brides- Perfect Weapon.. Uhhm ^^
Hobbies: Okey.. Hader dette punkt, efter som at jeg ikke har nogen hobby på den måde x'3 Medmindre at RPG er en hobby :B
Stil: Godt spørgsmål o.O Hele min årgang siger emo.. Men jeg ve' sq ikk x'3
Idoler: Shane dawson! Så stygt xD Smosh, Onision {Fra youtube alle tre}... Andy sixx :3

Yeah.. Anyways x'D
Ved godt at det er viiiiiildt mærkeligt, men jeg elsker at diskutere.. There.. I said it!
Jeg har aldrig... Virkelig ALDRIG, noglesinde været forelsket! Okey ja, det er mærkeligt, men sandt ^^, Little meh, elsker at hjælpe andre, at skrive hyperchat og... Okey jeg kan også godt lide og ta' billeder af mig selv n_n selv om de næsten alle sammen bliver vildt grimme :B Jeg er yderst... Fikseret, på hvordan jeg ser ud, hvis jeg skal camme med en ^=^b. Jeg har engang animeret, men det gik ikk særlig godt, eftersom at jeg altid var for doven til at afslutte animationerne xD Jeg har det med at jeg elsker at oprette nye karaktere O.Ô Men problemet er at jeg ikke kan klare at styre dem alle xDD. Jeg vil enten have; Sort hår, med regnbue farvet pandehår, eller; I den ene side af håret, Sort, og den anden side Platin blondt xD. Jeg ELSKER virkelig at skrive med nye folk! Så jeg er altid klar på at skrive n_n. Jeg har kun mødt en herinde fra; Night. Men jeg har kendt >>Angelica<< i 3-5 år over nettet. Og ja.. Jeg elsker og redigere billeder ^-^

Og så har jeg det sådan, at jeg ikke sætter mine venner og veninder i bås! Selfølgelig har jeg nogle som er bedre end andre, men jeg siger f.eks ikke at 'Fatima' er min bedste veninde, og 'Deina' er min anden bedsteveninde.. Nej. n_n

Det.. ehm.. Var sådan set det? Bare spørg hvis der er noget? xDD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

>>På den anden side af skærmen :O! << Empty Sv: >>På den anden side af skærmen :O! <<

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 12:43

Slet ingen der vil spørge om noget? :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

>>På den anden side af skærmen :O! << Empty Sv: >>På den anden side af skærmen :O! <<

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 15:38

Iøvrigt.. Hvis i spørg; Team Jacob eller Team Edward... Så er svaret helt klart Jacob!
Team Edward eller Team Damon... Damon!

^-^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

>>På den anden side af skærmen :O! << Empty Sv: >>På den anden side af skærmen :O! <<

Indlæg af Gæst Tirs 13 Dec 2011 - 15:19

Jeg er bare enig når det kommer til dine valg af teams xD Jacob og Damon vinder helt klart :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

>>På den anden side af skærmen :O! << Empty Sv: >>På den anden side af skærmen :O! <<

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum