Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The night can shines (privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The night can shines (privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The night can shines (privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The night can shines (privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The night can shines (privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The night can shines (privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The night can shines (privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The night can shines (privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The night can shines (privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The night can shines (privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The night can shines (privat)

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

The night can shines (privat) Empty The night can shines (privat)

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 23:28

S: skoven
T: 00.00 ca
O: nattens dyr
V: Fuldmåne, skyfri og lunt

________________________________________________________________

fuldmåne lyset nattens skov op så den var lyser end normalt, dyrene var begyndte at vågnede eller har været vågenet i lidt tid, efter hvilken art den var, ud på en eng eller et plet med græs hvor fuldmåne kunne skinne ned på lige ned, hvor træer ikke var, løb en lille ræv rundt og legede efter nogle flagermus, der flyv lavt, flagermusen , virkede os til at hygge sig og havde det sjovt, da ræven ikke vil skade den , dette kunne se være gang den fangede den slap den og lege forsætte , men at den lille rød ræve unge oppe på af græsset og prøvede at fange flagermusen... den var ikke en unge en ung ræv måske ikke helt voksne i nu.... men i virkeligheden var det Melinia som legede i sin ræve form



Sidst rettet af Melinia Tors 5 Aug 2010 - 2:08, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The night can shines (privat) Empty Sv: The night can shines (privat)

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 0:07

Luke gik stille gennem skoven mens hans røde hår let blæste i vinden, hans hvide hud skinnede i fuldmånens lys, i kamp med hans skrigende grønne øjne. Luke havde lukkede sine øjen kort i før han kunne lugte han ikke var helt alene, godt nok var nogen af dyrene vågne men det var ikke det, det var noget der også virkede menneskeligt, men noget ræv var der også. Luke som ikke havde sine hunde med begyndte at løbe, hundene ville nok kun give problemer. Da Luke kom ud til en lille åbning ud til en græs mark så han en lille hoppende ræv som så ud til at lege med en flager mus. Han grinte kort og gik med rolige skridt hen til ræven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The night can shines (privat) Empty Sv: The night can shines (privat)

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 0:15

Ræven hoppede elegant op i luften og snittede næsten flagermusen da han kom i luftning , Ræven bliv nu usynlig i det høje græs, den var vildt dygtigt til at jage og dette vidste det kun... Da den kom op igen flyv flagermusen i cirkel omkring den og ræven stoppede op da han nærmede sig, Flagermusen flyv væk og ræven , begyndte at løb , men hoppede op på en stor sten og så mod ham den ventede på han kom nærmer ham og lagde hovedet på skrå...
Den var kun en ungen , en nygerrige unge endda ... Dens smukke røde pels skinne i månelyset

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The night can shines (privat) Empty Sv: The night can shines (privat)

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 0:41

Luke gik roligt hen til ræven, "Jeg ved hvad du er" hviskede han til den og satte sig på stenen uden at være bange for at den løb. Luke syntes nemlig det var indlysende at ræven havde et menneskeligt jeg, "Bare vis din rigtige skikkelse." sagde han og lukkede øjnene kort og åbnede dem så igen.
Lukes røde hår skindede i månens stærke skær. Mon ræven enlig havde tænkt sig at opgive eller bare være stædig, så Luke måtte bruge mere og mere vold?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The night can shines (privat) Empty Sv: The night can shines (privat)

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 0:46

Ræven så på ham da han sætte sig og lagde hovedet på skrå , som om den forstå, men stadig ikke vidste hvad han ment, den lagde sin to forpoter på hans lår og så mod ham , den var varm ....
Ræven havde ikke forvandle sig til sin rigtig skikkelse da han så mod den igen, den forbliv ræv , og hoppede ned og stod nu i græsset *Så han ved hvad jeg er , Lad os havde det sjovt så* tænkt ræven som var Melinia

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The night can shines (privat) Empty Sv: The night can shines (privat)

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 1:04

Luke rejste sig op, "Hvad laver du?" spurgte han undrende og holdte blikket på ræven. Han smilte lidt da den enlig så rigtig sød ud. "Jeg ved alligevel hvad du er, så hvorfor viser du dig bare ikke?" spurgte han og tog hænderne i lommen og gik to rolige skridt baglæns væk fra den.


//Kreaen forsvinder. Prøver at holde den ^^'//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The night can shines (privat) Empty Sv: The night can shines (privat)

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 1:09

Ræven fnøs, så ud til den sukkede eller noget "Tja , okay" sagde ræven med en rolige stemmen, den snakkede , ræven snakkede pludselig , Melinia forvandle sig om , elegant og hurtigt til sit menneskelig udseende, hun lagde hænderne i lommen på sin shorts "Sååh , how?" spurgte hun , hendes hår var blåt og sæt op i en salgs hestehale, hendes hud var guldende brun, hun så anderledes ud end andre ... mere mørke , vel

///Okaay vil prøve at hjælpe XD ... ,held og lykke XD krydser figner få du ikke gør XD////

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The night can shines (privat) Empty Sv: The night can shines (privat)

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 1:26

Luke spærrede øjnene lidt op og gik hen mod hende, "Look good" sagde han med et smil, "Du er anderledes" forklarede han med et smil, det var jo heller ikke hverdag man så en animagus.
Luke grønne øjne lyssede mere op og han bukkede så dybt for hende, "Luke Main" sagde han med et smil og rettede sig op. Hun var enlig meget køn selv om hun var anderledes, det gjorde hende enlig bare mere og mere spænende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The night can shines (privat) Empty Sv: The night can shines (privat)

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 1:48

//Går i seng nu men kommer måske på mobil ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The night can shines (privat) Empty Sv: The night can shines (privat)

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 2:10

"Øhm mange tak vel, men det var ikke det jeg spurgt om" sagde hun og gik et skridt hen mod ham med sine himlen blå øjne mod hans hat "Jeg vil med deres hat" sagde hun og smilede sødt, hun små grinede, der var omkring 30 cm mellem dem , Melinia så på ham bukkede foran sig og smilede roligt igen
Hun nejede elegant " Melinia Dimio" sagde hun og smilede , hun holdet stadig hænderne i sine lommer, hun havde en vildt god balance og elegant bevægelser , hun bevægede sig stadig som en ræv "Men det jeg startede på , hvordan vidste de jeg ikke var ræv" spurgt hun , der var ikke mange som havde opdaget hun var en Animagus , da hun duftede mere af ræv end menneske i den skikkelse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The night can shines (privat) Empty Sv: The night can shines (privat)

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 13:25

"Gør det noget?" spurgte han retorisk, og fulgte hende med blikket da hun kom tættere på ham, hendes øjne var smukke, "Mange tak" sagde han og gengældte det søde smil. Luke rettede sig lidt og tog så blidt hendes hånd og kyssede håndrykken. "Det er en ære at møde dig Melinia" sagde han med et glad smil og lod hende få sin hånd.
"Jeg vidste du ikke var en ræv på grund af at dig og flagermusen var så gode venner, du lod den slippe op til flere gange, og det ville en normal ræv ikke. Og så er der det at jeg har meget skarpe sanser," forklarede han med et smil der ikke kunne læses. Han hud skind lyse flot op i månens skær.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The night can shines (privat) Empty Sv: The night can shines (privat)

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 18:24

"Næh gør det vel ikke" Sagde hun og så stadig på hans hat "Den klæder dig" sagde hun og smilede roligt...
Melinia blik flyttede sig til sin hånd da han kyssede den høfligt "Mig en ære sir" sagde hun med en meget høflig stemmen , som passede til kyssede på hånden og hans stil ... Derefter lagde hun igen hænderne dybt i lommen og så mod ham, hun flyttede sig ikke baglæns eller noget, hun var helt rolige og frygtede ham ikke
"Næh ja, glemmer det nogle gang, men vis man ikke kæmper naturens ordne, kender man heller ikke til det, en slags fødekæde .... Melinia så mod ham og nikkede forstå "Som jeg allerede ved de er Dæmon" Sagde hun og løftede sin hånd fra den ene lomme og pege mod sin næse, tegn på hendes lugtesans

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The night can shines (privat) Empty Sv: The night can shines (privat)

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 18:40

"Tak det er min yngling" sagde han med et blidt smil og nikkede kort og elegant.
Luke smilte glad, "Jeg kender ikke rigtig til den fødekæde" sagde han og smilte så, "Ja jeg er.." svarede han så og løftede blikket lidt. Han smilte lidt og nynnede så stille en melodi som han havde fået på hovedet da hans bror, Justin, som havde havde sunget og spillet den dag ud og dag ind. Han var nemlig ved at være sanger og skulle snart give sit første album. Den melodi han nynnede lignede ikke noget han kunne side og nynne, men det var nok mere ham sådan noget musik. Men det var jo lidt forskelligt. Han lukkede stille sine grønne øjne og nød vinden lege med hans hår.


Sidst rettet af Luke Ons 4 Aug 2010 - 19:02, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The night can shines (privat) Empty Sv: The night can shines (privat)

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 18:45

"Du dufter af det " sagde hun rettende og så han begyndte og nynnede, Melinia hævet øjenbrynet og rystede på hovedet, ikke af det var dårligt eller noget, men det kom bare pludseligt, Melinia gik derefter forbi ham og sætte sig på en sten, hun små grinede, hun havde en blid latter/grin , hun holdet sig få munden...
"Sorry det kom bare så pludselig, men det er en vildt god melodi , hvem er det fra" spurgte hun og vidste ikke om han lige havde fundet på den eller det var fra en sanger, men hun synes han var spændende og anderledes end andre, mere rolige .... på et punkt... Melinia smilede få sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The night can shines (privat) Empty Sv: The night can shines (privat)

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 19:01

Han smilede lidt og brød nynnen "Det er fra min store bror" sagde han med et smil, han gad ikke rigtig at fortælle hvordan han startede og sådan "Der er sådan noget jeg godt kan lide, anderledes og noget der ikke passer til mit udsende." sagde han og grinte, det var nemlig lidt punk, rockagtigt, og det var ikke lige frem det der passede til ham. Han smilede glad da man slet ikke kunne høre hvilken slags stil den passede til, men hvis man hørete sangen og de rigtige instrumenter vil man elske den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The night can shines (privat) Empty Sv: The night can shines (privat)

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 19:04

Melinia lagde hovedet på skrå "Har du så jeg kan høre den" spurgte hun og rejste sig op løb hentil ham og lagde en hånd på hans skuldre få at vis hun var interesseret i sangen, da det hun havde hørte lyd godt ... Melinia var indtil alt slags musik og kunne ikke lige noget beder end andet , det var det sammen med væsner og person , hun synes om alt ... kort sagt
Hun lagde hovedet på skrå og så hvor tæt det stod, hendes krop rørt lige frem hans side og hans skuldre "Åh sorry" hun flyttede sig baglæns lidt, "Dårlige vane " hun små griende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The night can shines (privat) Empty Sv: The night can shines (privat)

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 22:23

Luke fik et lille chok af hendes nærhed og gik selv lidt tilbage, "Ja men den ligger derhjemme" forklarede han med et lille smil og trak lidt på skuldrende, "Hvis du gerne vil hjem og høre den skal du være forberedt på et hus med seks dæmoner der ikke er de venligste." løj han med et lille smil, godt nok lidt advarende. For Luke hade sin familie, den var så pinlig!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The night can shines (privat) Empty Sv: The night can shines (privat)

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 22:41

Melinia lagde en figner over sin læber da hun tænkt "overlever jeg nok, vil gerne høre den sang" hun grinede lidt og så på ham med rolige øjne "Og du skal være glad for at havde en familie stadig" Sagde hun og smilede sødt og sagde ikke mere , det var på en måde hemmelighedsfuld men på en rar måde sagt ...
Melinia smilede "Du viser vej " sagde hun og ment det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The night can shines (privat) Empty Sv: The night can shines (privat)

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 23:01

Luke sukkede kort, "okay så skal du lige vide at jeg løj lige før for at prøve at tøve, min familie er helt vildt irriterende." forklarede han og vendte om på hælen og gik ind mod skoven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The night can shines (privat) Empty Sv: The night can shines (privat)

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 23:06

Melinia flugte efter ham elegant og stille , undgik hun gren og sten og gik nu ved siden af ham, hun så mod ham med rolige øjne "Tja , jeg gentager mig selv, være glad for du har dem" sagde hun og smilede blidt og så frem ad og undgik en gren igen , hun stod nu tætter på ham og gik tilbage så der var mellemrum mellem dem, hun så mod ham ....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The night can shines (privat) Empty Sv: The night can shines (privat)

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 23:23

Han vendte kort blikket, "Hmm" mumlede han tænkende og begyndte at gå lidt hastigere, "Kom" hviskede han hæst og satte farten mere op, Han var rimelig hurtigt selv om han ikke løb, Man skulle næsten tro han red galoperende på en vild hest der bare ville afsted. Han tog nogle lange skridt før han kort kiggede tilbage og stoppede op, "Må jeg gøre noget?" spurgte han og smilede skævt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The night can shines (privat) Empty Sv: The night can shines (privat)

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 23:56

Melinia prøvede at flugtede med ham så godt hun kunne, men begyndte at falde bag ud , da han stoppede og så mod hende og sagde orde , bliv hun forvirret "gør hvad" spurgte hun nygerrige og vidste ikke hvad han ment, hun gik nu hentil ham og stoppede op foran ham, hun lagde hovedet på skrå "Går an på hvad det er " sagde hun så og man kunne høre hendes vejtetrækninger var hurtigere end normalt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The night can shines (privat) Empty Sv: The night can shines (privat)

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 0:13

"Bare du ikke bliver sur eller noget andet er det fint for mig" sagde han med et smil og hun lå pludselig i hans favn og begyndte at gå meget hurtigt af sted in til midten af skoven og satte hende af ved et kæmpe hus. Det lignede en normal villa men den var bare midt i skoven. De var nogle få meter væk fra huset, "Når du går ind på grunden om fem meter vælder det ud med mine familie medlemmer" ad varede han og gik roligt ved siden af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The night can shines (privat) Empty Sv: The night can shines (privat)

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 0:23

Melinia var stadig overvælde over han havde holdet hende ind sig, hun så mod ham og nikkede, hun så meget forvirret ud og utrolig forvirret over hvor hun var, hun så sig omkring og så det stor hus foran sag, "Nej bliv ikke sur, det okay" hun smilede ..
hun gik nu de skridt det to til 5 meter, hun så mod huset og kiggede på alle som kom ud ... hun fik stor øjne og flyv om bag ham og gemt sig , som refleks

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The night can shines (privat) Empty Sv: The night can shines (privat)

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 0:38

Luke kiggede om bag sig og så frem og så sin sin ældste søster, Lilla, som faktisk var den mindste i højden, stod og stirrede på Luke. Hans tvillingesøster stod, Tine, som var højere en Luke, havde bukket sig ned og stirrede med et kæmpe smil på Melinia.
Lilla: "Hva' har du nu bragt hjem?" sagde hun lidt mobset, hun var nok også den eneste der kunne være lidt ond.
Tine: "Heeej" sagde hun glad til Melinia, "Hvem er det så, score-Carl?" spurgte Tine og blinkede til Luke som bare himlede med øjnene.
Hans mor og far kom dog roligt ud med store smil på læberne, "God aften" sagde de i kor.
Justin var ikke kommet ud, men vis man lyttede godt efter kunne man høre et klaver og en masse bases og guitarer spille. Man kunne også høre en synge, men alt sammen var meget lavt.


//Bliver nød til at skrive lidt spichealt ellers bliver det nok forvirrende for dig at læse ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The night can shines (privat) Empty Sv: The night can shines (privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum