Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En aften i diskotekets bar - Reldus EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En aften i diskotekets bar - Reldus EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En aften i diskotekets bar - Reldus EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En aften i diskotekets bar - Reldus EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En aften i diskotekets bar - Reldus EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En aften i diskotekets bar - Reldus EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En aften i diskotekets bar - Reldus EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En aften i diskotekets bar - Reldus EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En aften i diskotekets bar - Reldus EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En aften i diskotekets bar - Reldus EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En aften i diskotekets bar - Reldus

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus Empty En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 17:52

Tid :: 20.23
Sted :: Salles de banquets - Diskotek
Omgivelser :: Folk der danser, få stole, med borde til...
Dato :: Øhm...
Vejr :: Mørkt, skyfri himmel, men istedet med stjerner på og månen
Påklædning :: En løs hvid top, et par stramme lyse bukser, med skrammer hist og her, et par gule converse


Dørene til Diskoteket var lige åbnet. Nogle var allerede i fuld gang med at danse ude på dansegulvet, og andre havde plantet rumpen i en stol, med vennerne omkring et bord, mens de nød et par øl/drinks. En flok drenge stod i et hjørne, med en flok piger. De grinte. Pigerne havde deres flotte kjoler på. Nogle var løse og lår korte, mens andre gik til knæene, og bare hang frit.
Drengene havde... Bare almendeligt tøj på sådan cirka.
I baren stod en pige, med langt rødt hår. Hun stod lænt ind over disken. På den anden side stod, de bar stole som folk satte sig på og bestilte.
Hun var iført, et par lyse bukser, med et par skrammer hist og her, dog var det meningen, en hvid top, med brede stropper, og sad meget løs om hende, og hendes dejlige gule converse. De var slidte, og her og der tsod der nogle ting. Hendes navn, og der var lavet hjerter, og så videre.
Hendes hår var sat op i rottehaler, der hang ned foran hendes skuldre.
Hun sukkede og kiggede sig omkring. Da Diskoteket lige havde åbnet, strømmede folk op til baren, men nu... 23 minutter, efter... Kom der slet ingen...?
En dame kom hen til hende. "Nå, hvordan går det?" Lin, som pigen hed, sukkede. "Fint, men der kommer ingen...?" Damen klappede hende på skulderen og begyndte at gå om bag ved igen. "Du må være tålmodig!"
Lin smilte og kiggede fortsat udover menneskemængden på dansegulvet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 18:10

Lige udenfor diskoteket gik der en lillahåret dreng med en lang sort frakke på, han kiggede hen imod indgangen til diskoteket "måske skulle jeg smutte indenfor, der er varmere end her" mumlede drengen og gik stille hen imod døren...

Da drengen kom indenfor gik han ligeså stille op til baren og satte sig ned på en af barstolene. han havde ikke sagt et ord siden han kom ind i diskoteket...

//undskyld for den lange tid... min far bad mig ligepludselig komme ned og tage opvasken...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 18:47

//Skulle også lige spise ;D//

Lin opdagede ikke at den store glas-dør igen gik til side, og en dreng kom ind. Hun opdagede heller ikke at han satte sig på en stol. Hun sukkede igen og lige nu stod hun bare i sin helt egen verden. Imens hun bare stod der, betragtede hun alle de dansene gæster, og ønskede at det var hende selv der stod derude, eller rettere dansede derude. Men for det første, havde hun ingen at danse med, og for det andet, var hun jo på arbejde.
Hendes lange rottehaler, blev på en måde pustet til, hver gang, døren blev skubbet op og nye gæster kom ind.
Efter et minut, var en ny gæst, allerede på dansegulvet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 18:52

drengen kiggede nu op og lagde mærke til at der stod en person med lang rød hår der var sat op i rottehaler "øhm hej.." hilste drengen og rakte en hånd ud til pigen "mit navn er Reldus, hyggeligt at møde dig"

//og nu skal jeg spise... LOL//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 19:38

//tilbage//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 22:07

Lin fik et chok, og vendte tilbage til den virkelige verden. Hun smilte på en underlig genert måde, til manden der sad på en barstol. Hun rakte sin slanke hånd frem og trykkede blidt hans, hvorefter hun trak hånden til sig igen. "Navnet er Linea," Hun smilte skævt, satdig med genertheden gemt i det.
Hun trådte hen foran ham, og spurgte: "Noget jeg kan hjælpe med?" Hun mente om han ville ha' en drink, eller en vand. Hun sukkede stille og kløede sig på kinden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 22:21

"nej, jeg kom sådan set kun indenfor fordi det var for koldt udenfor" forklarede han "eller jo, hvis du vil holde mig ved selskab så er der noget" tilføjede han med et smile "hvad siger du?" spurgte han forventningsfuldt, og så på hende med ligeså forventningsfulde øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 22:30

"To sekunder!" I den anden ende af baren stod en mand, med den ene arm lagt over en lyshåret piges skuldre. Hun gik over til dem med et smil. "Hvad kan jeg hjælpe med?" Spurgte Lin så. Manden kiggede på pigen, og pigen smilte. "Jeg vil gerne have en citronvand, og han skal have en almendelig øl." sagde pigen så. Lin nikkede, og åbnede et skab, satte en glas ind under, og ud kom noget kodlt vand. Hun fandt nogle isterninger og med dem deri, og efter det, citroner. Da hun stilte den foran pigen, var det blevet til en citronvand, som hun bestilte.
Lidt efter fandt hun et glas, og åbnede et skab der faktisk var en slags køleskab, hvorefter hun tog en glasflaske med øl i, ud. Hun hælte det op i glasset og gik hen til manden med den. Så stilte hun den foran ham, og smilte. Han havde selv regnet ud hvad det kostede og lage pengene på bordet. Lin tog dem, og lagde dem i kasseaparatet. Så gik hun igen over til Reldus. "Ja, jeg vil gerne holde dig med selvskab!" sagde hun med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 22:40

"ok! så sæt dig her ved siden af mig" tilbød drengen og klappede på sædet ved siden af ham "nå, hvorfor begynder du ikke bare at fortælle mig om dig selv?" foreslå Reldus og smilte venligt til Linea

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 22:44

Hun smilte. "Jeg kan også bare sætte mig her!" Hun trak en barstol, der var tilovers, som så stod omme bag disken, hen og satte sig på den.
"Hm... Jeg hedder jo som sagt Linea, men forresten, bare kald mig Lin." sagde hun og vidste ikke helt hvad mere hun skulle sige. "Jamen, hvad vil du gerne vide?" Hun så en smule spørgende på ham, mens hun spændt ventede på at svar. "Det er lige meget hvad du vil vide, jeg skal prøve at svare på det så godt jeg kan!" Lin sukkede stille, og lod hagen, hvile, i håndfladen. Hendes albue, var plantet på bordet, mens hun let betragtede ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 22:47

Reldus så på Lin, han kiggede lige ind i øjnene på hende "har du en kæreste?" spurgte han og smilte flirtende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 22:51

"Øhm... Nej..." Hun havde egentlig aldrig sådan været tiltrukket af en fyr, og hvis hun endelig havde, var det aldrig blevet til noget. Hun havde aldrig, haft en kæreste. Hun blev dog heller ikke ret let forelsket. Hun rettede ryggen, og tog fat om en vandflaske, der stod nedenunder disken, skruede låget af, tog den op til munden, og vandet, strømmede ind mellem hende rosafarvede læber, og videre gennem munden..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 23:13

"ok... uhm, nah jeg har ikke noget, er der noget du vil vide?" spurgte han.
Han begyndte at se på Lin, hendes lange røde hår, der nu var sat op i rottehaler. hendes lysegrønne øjne, og hendes rosafarvede mund...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 23:17

Hun sukkede stille. "Ikke rigtig..." Hun kiggede på ham, da hun havde sat flaksen fra sig og igen, kom der nogle kunder i baren. Hun skyndte sig hen til dem, og tog imod deres 'bestilling', og fandt det så, hvorefter hun gik tilbage til ham og satte sig på stolen.
"Har du en kæreste, eller har du haft?" spurgte hun bare lige for at på en måde give ham spørgsmålet tilbage. Hun smilte og klikkede neglene lidt mod hinanden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 23:20

"næ, men jeg er ikke sikker på om jeg havde en den gang jeg var i li... NEJ! Jeg hverken har eller har haft en kæreste!" han smilte nervøst og kløede sig i nakken *SHIT det var for tæt på! måske ved hun det enda nu!* tænkte han hysterisk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 23:24

"Okaay.." Hun kneb det ene øje lidt sammen, og så på ham med et lidt mærkeligt udtryk i ansigtet. Hun var virkelig nysgerrig lige nu, og havde en hel strøm af spørgsmål, der plagede om at blive brugt, og besvaret. Men ingen af dem blev sluppet fri, for, hun havde jo lige mødt ham, selvom han dog så ret sød ud. Han kunne nok blive en god og sød ven!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 23:58

"har du mere?" spurgte Reldus og smilte venligt "jeg svarer på det hele, medmindre jeg ikke vil, for så lader jeg vær" sagde han og grinte kort

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 10:23

"Nej... Jeg har ikke mere..." Hun så kort på ham, og strøg lidt pandehår væk fra øjnene, som var for kort til at komme med i rottehalerne. Hun rejste sig igen, og gik over mod en mand, som sad på en barstol cirka en meter fra der hvor hun sad.
Hun fandt hvad han bestilte og gik tilbage til Reldus med et skævt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 14:35

"men, hvordan er det så at arbejde her?" spurgte Reldus nysgerrigt da hun kom tilbage igen.
"at tjene sine tjene penge og at vide hvad der skal ske den næste dag?" sagde Reldus og uddybte sit spørgsmål

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 16:15

"Det er sjovt nok, men jeg er bare hjælper her en gang imellem. Idag er jeg her fordi ham der skulle have været her, sad fast i en elevator.." Hun smilte og kiggede på ham, mens hendes ryg stadig var rettet helt op.
En suk, kom fra hendes læber. "Men jeg får da løn for det alligevel!" sagde hun så lidt efter med et smil plantet på læberne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 16:28

"ja... jeg ville gerne kunne planlægge den næste dag, men da jeg ikke rigtig har nogen penge, eller mit eget hus, eller lejlighed så kan det gøre det lidt svært..." forklarede han og sukkede lavt.
*gad vide om jeg også havde det sådan dengang jeg var i live* tænkte Reldus, men kom med et uheld til at bruge sine telepatiske evner og delte derfor sine tanker med Lin...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 16:34

Lin fik et chok, og rettede derfor ryggen endnu mere. Hun kunne på e måde høre hans stemme inde i hendes eget hovede...? *Mærkeligt!* tænkte hun, da hun ikke kendte til magiske væsner endnu. Hun var nok først lige kommet til byen, og kendte... Kun en udover Reldus.
Hun sukkede stille og lukkede øjnene i et par sekunder.
En ung mand kom ind i baren, og Lin rejste sig og sagde hej til ham. Han smilte og sagde lige så hej til hende. "To sekunder, igen." hviskede hun til Reldus, og snakkede lidt med manden, hvorefter hun gik hen til enden hvor Reldus sad, og fandt sin taske. "Jeg har fri nu, han kom ud af elevatoren, før de havde rejnet med.." sagde hun stille, og tog fat i vandflasken og lagde den tilfældigt ned i den hvide lædertaske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 16:48

"tag din tid" svarede han og smilte mens han så på mens hun tog hen og talte til manden.
"skal vi så tage en dans?" spurgte han og rakte hende inbydende sin hånd...


//jeg logger nu, vi kan bare førsættete senere//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 16:55

Hun bed sig let i underlæben, da han rakte sin hånd frem mod hende, men så smed hun dog tasken på en stol, og lagde en brun læderjakker, som hun også havde taget med, ovenpå. "Okay, men kun en lille bitte en..." sagde hun.
Lin var ikke lige den der dansede mest med drenge og sådan noget, men én dans, kunne vel ikke skade...?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 17:54

"fint" sagde Reldus og smilte.
han trak hende ud på dansegulvet og begyndte stille at danse til musikken...

//undskyld at indlægget var så kort... men har du noget imod at beskrive dansen? du virker til at være ret god til den slags, og det er mere end man kan sige om mig...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En aften i diskotekets bar - Reldus Empty Sv: En aften i diskotekets bar - Reldus

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum