Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud* EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud* EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud* EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud* EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud* EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud* EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud* EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud* EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud* EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud* EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud*

Go down

Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud* Empty Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud*

Indlæg af Damia Søn 8 Aug 2010 - 22:54

Haha yayness jeg har ENDELIG fået redigeret en tegning på computeren som jeg selv har tegnet i hånden .. altså 100% MINE!!! Kan ligeså godt være ærlig og sige det er mega grimt ligeud XD men er bare lidt stolt over at det er lykkedes mig at kunne finde ud af det bare lidt - det er min første anyway så bær lige over med grimheden i det hele riight? x3

Okay Okay hvis jeg bliver ved ender det med jeg ikke sætter dén ind O________O

Titel; The Cute Animal Inside ?
Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud* Animeanimal
Well yeah..
Inspiration: den kommer fra *trommevirvel* min dybe random tankegang!! jeg ved hverken om det er hund eller kat jeg har prøvet at lave XD men skriv og fortæl mig hvad jeg måske kunne gøre bedre - OG om det er en kat eller hund i jeres øjne ; hankøn eller hunkøn. Just.. write something will ya? XD Bare så i ved det er det en tegning jeg tegnede i hånden og derefter redigerede på computeren. Altså har jeg tegnet hvert eneste lille streg op på computeren igen ^___^

Der kommer flere tegninger efter jo flere jeg laver O__o

Damia
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud* Empty Sv: Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud*

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 22:57

God damnit! xD
Jeg døede ikk ved at se det.. Faktisk ret pænt.. godt lavet! :D

Hvordan sætte du egentligt billeder ind?? >_>

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud* Empty Sv: Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud*

Indlæg af Damia Søn 8 Aug 2010 - 22:59

Jeg uploadede det i ImageShack - kan også gøre det fra siden Photobucket XD du skriver bare [img] og [/ i m g ] med koden imellem ^^

Haha virkelig? tak!! XD er ikke selv helt tilfreds med håret .__.
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud* Empty Sv: Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud*

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 23:01

Heay den er da rat pæn xD... men håret kan gøres bedre x3 ... det er da klart en lille hankat x'3 ...xP tror jeg xD... elsker de øjne !!!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud* Empty Sv: Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud*

Indlæg af Damia Søn 8 Aug 2010 - 23:04

jeg ved det godt men brugte også ret kort på at tegne selve billedet XD det er nemmere sagt end gjort XD
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud* Empty Sv: Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud*

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 23:05

i know !!!! (jeg kunne ikke gøre det bedre elsker bare at dømme folk x3 )

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud* Empty Sv: Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud*

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 23:06

Hey! God tegning, syntes vildt godt om ørerne!
(Dyreører har jeg aldrig kunne lave, for ikke at tale om haler! xD)
Ville ønske jeg også kunne tegne 'dyrelemmer' hvis man ellers kan betegne det på den måde x3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud* Empty Sv: Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud*

Indlæg af Damia Søn 8 Aug 2010 - 23:08

Og du tegner ellers mega godt O___O jeg har aldrig været særlig god til hænder eller fødder når det gælder mennesker.. hvad gør man? Man forvandler til DYR!! XD men tusind tak ^_^
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud* Empty Sv: Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud*

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 23:12

Hehe så lidt^^ xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud* Empty Sv: Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud*

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 23:15

der er kun en ting jeg gerne vil sige sådan rent kritisk... det er at tungen sikkert også skulle have været uden farver, når alt andet er sort/hvidt/gråt og hvad mere man kan kalde de forskelige nyangser(stavet forkert...)

eftersom jeg ikke har nævnt det endnu så synes jeg altså at det er godt lavet!

og... jeg har ingen anelse om de er han eller hun! for at kunne se det skal jeg kunne kigge lidt længere nede...

if you know what I mean... XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud* Empty Sv: Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud*

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 13:06

HAHA reldus din.. dims XD skal jeg lave et hel-krop billede næste gang or something xb?
Ja du har nok ret angående det med tungen - trods det faktisk var med vilje ^_____^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud* Empty Sv: Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud*

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 13:32

Uuuh.. Ked af at skuffe dig, men jeg døde ikke XD
Bedre end mine tegninger :b

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud* Empty Sv: Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud*

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 13:55

PIS!! why can't you guys just.. Die?!! XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud* Empty Sv: Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud*

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 13:56

Du er velkommen til at prøve..
MUAHAHA XD
*Kramme kramme kraaamme* :b

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud* Empty Sv: Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud*

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 16:11

*bliver krammet?* .___.'


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud* Empty Sv: Tegninger så grimme at du.. DØR!!! *proud*

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum