Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Først klokken 12 o.o -Zann  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Først klokken 12 o.o -Zann  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Først klokken 12 o.o -Zann  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Først klokken 12 o.o -Zann  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Først klokken 12 o.o -Zann  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Først klokken 12 o.o -Zann  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Først klokken 12 o.o -Zann  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Først klokken 12 o.o -Zann  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Først klokken 12 o.o -Zann  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Først klokken 12 o.o -Zann  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Først klokken 12 o.o -Zann

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Først klokken 12 o.o -Zann  Empty Først klokken 12 o.o -Zann

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 17:38

S: Nains Inn
V: Koldt og små regn er på vej
T: 20:00
O: Fulde mennesker og en baren.


Vinden susede rundt uden for Nains Inn. Det var gråt og koldt uden for kroen, det skulle renge senere i aften. Moon sad på en stol bag baren, hun var på job. Hun sukkede stille, det var lang tid tilbage, hun havde første fri klokken 00:00. Hun kiggede på klokken. 8 stadig. Suk, det stadig 4 timer tilbage, før hun havde fri. Måske kom Zann? Eller ikke? Hun vidste jo ikke om han kom her hen for at hente hende i dag? Han vidste godt hvor hun var, for en gangs skyld. Hun smilte stille, hun lyttede til musiken som kørte i kroen, hun kendte den sang som spillede nu. Hun smilte lidt mere. Det var jo Bring me to life. Hun rystede stille hovedet, en vane som hun havde fra at være en ulv. Hun kiggede rundt i kroen, hun rejste sig op, for at hente nogle glas og falsker som stå på et brod ikke langt fra. Hun gik over og tog dem fra bordet. Mænd som var i kroen kiggede efter hende. Hun smilte stille, og var nu glad for at hun ikke kunne læse folk tanker mere... Der kunne hun engang, men hun lukkede det for meget ude, så nu kunne ikke mere brug det. Hun kiggede kort ud af at af vinduerne i kroen. Hmm.. Ingen regn endnu. Hun gik tilbage til baren, hun satte sig ned igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Først klokken 12 o.o -Zann  Empty Sv: Først klokken 12 o.o -Zann

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 17:45

Zann kom roligt mens det begyndte at regne Zann havde haft lyst til noget at drikke og tænkte at det bedste sted det skulle være var her på Nains inn fordi hans nye kæreste arbejdede der og det ville være en god overraskelse at komme ind af døren han åbnede blidt døren til innen mens klokken over døren ringede "halløjsa" sagde han til bartenderen og til Moon mens han gik hen og satte sig ved disken med et roligt smil "kan man få en øl og er det stadig tilladt at ryge herinde eller er det blevet forbudt ligesom så mange andre steder" spurgte han roligt med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Først klokken 12 o.o -Zann  Empty Sv: Først klokken 12 o.o -Zann

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 17:52

Hun kiggede ned i en bog som lå på hendes skød, hun havde half den med engang, men aldrig fået den med hjem igen. HUn kiggede lidt på den, hun tog den op. Hun hørte klokken ringe, hun sukkede stille. Så skullede hun snart lave noget, øv. Hun lagde bogen fra sig. Hun kiggede ikke op på ham, hun lyttede ikke rigtig til hvem det var der kom her. "Vi vil gerne ha´at man ryger ud nu, det er ikke noget man skal... Men vi vil gerne ha det," sagde hun glad og sødt, som hun skulle. "Ja," sagde hun smilende, stadig uden af kaste et blik på ham. Hun gik hen og fandt en til ham. Hun stillede den på brodet. "Her," sagde hun stille og smilte så godt hun kunne. Hendes tanker var langt væk, hendes tanker var på en bog, det lå på hende stol.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Først klokken 12 o.o -Zann  Empty Sv: Først klokken 12 o.o -Zann

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 17:57

Zann smilede og løftede hendes hovede op med en finger "hejsa skat" sagde han og kyssede hendes kind før han åbnede øllen og drak af den og tog en pakke LA rød frem som han åbnede og stak en af dem i munden og tændte den med et smil "det begynder at regne udenfor" sagde han og pludselig i en underlig fart begyndte det at skylde ned og tordne mens Zann's øjne var helt hvide i et sekund eller 2 hvorefter de blev normale "så jeg ryger herinde"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Først klokken 12 o.o -Zann  Empty Sv: Først klokken 12 o.o -Zann

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 18:01

Hun blinkede let med øjnene, da hun kiggede på ham. Hun smilte et rigtig smil. "Hey skat... Og nej, du må ikke skat," sagde hun smilende til ham. Hun tog den pakke fra ham. Hun kastede den over skulderen. Hun smilte uskyldig til ham. Hun kunne ikke rigtig li folk som røg, hun plejede nu også at sende andre ud, når de gjorde det. Det var vist første gang at hun ikke gjorde det. Men ham var jo noget andet? Eller ikke? Hun kiggede på ham, hun lagde hovedet let på skrå. Hun smilte til ham, men det uskyldige smi hen over læberne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Først klokken 12 o.o -Zann  Empty Sv: Først klokken 12 o.o -Zann

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 18:03

han smilede "det tog dig lang tid at se hvem det var som spurgte om man måtte ryge" sagde han og så på hende "men helt ærlig skat den pakke kostede mig altså 40 kroner" han smilede mens han så hende i øjnene "har du haft en god arbejdes dag" spurgte han mens han bukkede sig over disken og kyssede hende på munden og pustede noget røg ind i hendes mund som han stadig havde i munden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Først klokken 12 o.o -Zann  Empty Sv: Først klokken 12 o.o -Zann

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 18:08

Hun trak påskulderne. "Mine tanker er bare et andet sted endd her,"sagde hun blidt iog slog let ud med armene. Hun kiggede på ham, hun trak igen på skulderne. "Ja og? Du skal ikke ryge... Færdig, den er ikke længere," sagde hun smilende, hendes smil var nuttet. Hun lagde hovedet på skrå. hun fik røgen ind, da han kyssede hende på munden. Hun hostede lidt og trak sig så væk fra ham. Hun tog en flaske vand, hun tog noet af den med et smil. HUn rystede kort på hovedet, som hun plejede at gøre. "Hmm.. Det ved jeg nu ikke.. Det har været som det plejer vel?" svarede hun han, på hvordan det var gået.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Først klokken 12 o.o -Zann  Empty Sv: Først klokken 12 o.o -Zann

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 18:11

Han smilede "nu er der ikke nogen som har taget på dig skat jeg ved hvordan folk kan blive når de har drukket for meget" sagde han og hans smil forsvandt og blev alvorligt "og lad nu vær med at lyv for mig vis der er sket sådan noget sig det i stedet for at skjule det" han så fortsat på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Først klokken 12 o.o -Zann  Empty Sv: Først klokken 12 o.o -Zann

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 18:17

Hun sukkede stille, hun kiggede over på ham. "Hvad skulle der være galt skat?" Hun kiggede undrnede på ham. Hun undgik dog det med om nogle havde eller tog på hende nu. HUn smilte stille til ham. Hun satte sig ned, tættere på end før, så hun nemmere kunne snakke med ham. Hun prøvede at smil så stort hun kunne, men det gik ikke så godt. Hendes smil blev ikke større. Hun kiggede på ham. Hun tog noget mere vand, hun stillede ned på bordet med et stille smil hen over hendes lyserøde læber. Hun lagde hovedet på skrå. Hun kiggede kort rundt, for at e m der var noget hun skulle gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Først klokken 12 o.o -Zann  Empty Sv: Først klokken 12 o.o -Zann

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 18:20

"du undgår emnet skat er der nogen som har rørt dig seksuelt" spurgte han fast og var ligeglad med hvad hun sagde for at få ham væk fra emnet han ville vide sandheden vis der var nogen som så meget som havde taget hende på røven var de dødsens om så han skulle brænde hele kroen ned selvom han ikke ville brænde den ned det var hans ynglings sted og hans kærestes arbejde det ville være dumt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Først klokken 12 o.o -Zann  Empty Sv: Først klokken 12 o.o -Zann

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 18:25

Hun rystede på hovedet. "Jeg undgår ikke noget," mumlede hun med en uskyldig undertone i en stemmen, som var blød. Huun kiggede på ham, hun kiggede kort rundt igen. Hun smilte stille på ham. "Det ved jeg nu ikke helt.. Om man kan sige," sagde hun og lagde hovedet lidt mere på skrå. Hun lagde en hånd på hans kind, hun nussede den blidt, men fingerne. Hun kyssede kort hans panden. Hun smilte kært til ham. Hun bed sig let i underlæben, hun tænkte lidt, mens hun kiggede på ham. Hun kiggede kort ned på bogen, som lå på hendes skød med et smil. Hun var stadig ikke klar over hvad det var for en bog, hun havde dog set den engang i sit liv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Først klokken 12 o.o -Zann  Empty Sv: Først klokken 12 o.o -Zann

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 18:30

Zann så fortsat på hende "skat svar mig nu bare er der nogen som har taget på dig ja eller nej" spurgte han roligt mens han fortsat så på hende han så ned af hende og så bogen som han gik ned og tog op fra hendes skød og lagde på bordet roligt mens han fortsat så på hende igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Først klokken 12 o.o -Zann  Empty Sv: Først klokken 12 o.o -Zann

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 18:34

Hun sukkede stille, hun tog bogen fra bordet. Hun pakkede den ned i sin taske, så hun kunne tag den med hjem igen. Hun smilte stille. Hun nussede stadig hans kind blidt. Hun løftede let det ene øjebryn. "Ja, engang... Før der var noget med dig... Så slap af? Det er mig der går ud over," sagde hun med en hård undertone. Hun var ikke lige så glad for at snkke om dét med hendes kæreste. Hun rejste sig stille op, for a hente nogle flasker som stod på et bordet. Jun tog dem med tilbage. Hun satte sig ned igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Først klokken 12 o.o -Zann  Empty Sv: Først klokken 12 o.o -Zann

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 18:39

"hvem" spurgte han roligt og så overrasket på hende han havde kun spurgt om der var nogen som havde taget på hende idag fordi det ville genere ham meget at folk bare tog på hende mens han var sammen med hende men når dette nu alligevel var kommet på banen så kunne han lige så godt komme dybere i det "skat vis du holder hemmeligheder for mig kan jeg jo ikke stole på dig derfor spørger jeg ind til sådan noget"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Først klokken 12 o.o -Zann  Empty Sv: Først klokken 12 o.o -Zann

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 18:44

Hun sukkede stille og kiggede over på ham. Hendes blik var, det var ikke usrt med hårdt i det. "Hvor skulle jeg vide det fra? Og det var ikke i dag, så du kan bare slappe helt af," sagde hun og kiggede surt væk. Hun kunne ikke li at snakke om det med ham. "Det har jeg hellere ikke. Du kan være helt roligt, okay?" sagde hun stram til ham. Hun kiggede på ham igen. Hun tog noget vand, hun var nu ikke rigtig sur på ham, kun lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Først klokken 12 o.o -Zann  Empty Sv: Først klokken 12 o.o -Zann

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 18:48

Zann så fortsat på hende lidt før han rystede opgivende på hovedet og så rundt i kroen "HVA GLOR I PÅ" råbte han til dem alle før han rejste sig og gik mod døren hvorefter han åbnede den og gik mod skoven uden et ord mere rystende af vrede det var ikke på hende men på sig selv fordi at hun åbenbart ikk kunne li at snakke om det med ham og regnede med at det var specifikt ham hun ikke ville snakke med det om fordi han jo var som han var en dæmon

/skal lige spise kommer igen bagefter^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Først klokken 12 o.o -Zann  Empty Sv: Først klokken 12 o.o -Zann

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 18:52

Hun kiggde etfer ham. Hun sukkede stille, hun rystede selv på hovedet. Hun kiggede lidt runtd. Hun rygget af på nogle borde, hun vente på at han skulle komme tilbage, hun kunne jo ikke rigtig gøre noget lige nu? Hun gik i sine egne tanker, hun holdte ikke rigtig øje på klokken, men den var godt på vej mod 10. Hun kiggede kort ud, det rengede nu. Hun satte sig ned på stolen igen, da hun var færdig. Hun hev bogen frem igen. Hun kiggede på den, hun lod en hånd glide ned over den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Først klokken 12 o.o -Zann  Empty Sv: Først klokken 12 o.o -Zann

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 19:14

Zann satte sig under et træ lige ude for så han blev tør og ventede på klokken blev 12 hun fik fri mens han sad i sine egne tanker *jeg elsker hende men hun forvirre mig nogle gange* tænkte han før han rejste sig og så på sit ur klokken var snart halv elve han gik hen og ind af døren mens han så rundt der var næsten tomt han troede at han havde skræmt dem alle væk og gik hen til et bord i hjørnet uden at blive set og sad bare der og ventede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Først klokken 12 o.o -Zann  Empty Sv: Først klokken 12 o.o -Zann

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 19:36

HUn gik rundt og rygget op fra dem der var gået. Hun smilte ikke mere som hun ellers skulle. Hun prøvede dog at gøre det. Hun tvang en lille smil på læber, men det var langt fra rigtig. Hun gik bare rundt mellen dem, og rygget af bordene. Hun sukkede lydløs. Hun gik tilbage, for at sætte det hele til vask. Hun over mod ham, hun var helt væk i sine tanker. "Skal du ha´ noget?" spurgte hun, uden at se på ham. Hun vidste ikke at det var Zann hun snakkede til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Først klokken 12 o.o -Zann  Empty Sv: Først klokken 12 o.o -Zann

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 20:38

"ja at du sætter dig ned så jeg kan snakke med dig" sagde han roligt mens han så på hende med et trist blik mens han afventede om hun ville sætte sig ned eller gå sin vej han vidste at vis hun gik sin vej betød det at hun ikke ville snakke med ham mens at vis hun blev var det et så lad mig høre eller sådan noget i den retning

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Først klokken 12 o.o -Zann  Empty Sv: Først klokken 12 o.o -Zann

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 21:14

Hun kom ud af sine tanker. Hun kiggede på ham, med et rigitg blik, som ikke var fraværende. Hun smilte lettere stille. Hun satte sig halvt på bordet. Hun nikkede stille. "Hay skat..." Mumlede hun stille. Hun kiggede ned på sine hænderne, næsten med det sammen. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige, eller om han sagde noget. Hun kiggede ud af et vindue, det regnede stadig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Først klokken 12 o.o -Zann  Empty Sv: Først klokken 12 o.o -Zann

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 21:20

"skat jeg elsker dig og så vil jeg gerne kunne beskytte dig og vis folk har gremset på dig så skulle få en lærestreg men det virker som om du intet vil sige til mig" sagde han trist mens han så på hende "vis det er fordi jeg er som jeg er du ved dæmon og engel så forstår jeg det godt" han så ned i jorden trist "undskyld" hviskede han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Først klokken 12 o.o -Zann  Empty Sv: Først klokken 12 o.o -Zann

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 21:25

Et stort smil gled ned over hendes læber. Hun kiggede på ham og lagde hovedet let på skrå. Hun lod sin gled let ned på hasn skød. "Skat? Det er jo lang tid siden, så du kan ikke gøre noget... Hvad skulle jeg da sige?" Hun trak kort på skulderne. "Når jeg ikke har noget at sige til dig. Elsker dig," sagde hun ig lod han ikke sige det sidst, før hun pressede sine læber mopd hans.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Først klokken 12 o.o -Zann  Empty Sv: Først klokken 12 o.o -Zann

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 21:45

han mærkede det og nød det meget mens han lagde armene om hende blidt og lukkede øjnene "har du ikke snart fri skat" spurgte han roligt efter at have sluppet hendes læber og kom til at smile "jeg mener det er lidt kedeligt her vi kan jo ikke lave noget sjovt uden at alle kigger på oss"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Først klokken 12 o.o -Zann  Empty Sv: Først klokken 12 o.o -Zann

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 21:47

Efter at han havde sluppet hendes læber, gled et kært smil hen over hendes læber. "Klokken 12 ca," sagde hun stille og kiggede på ham, med et stort smi. Hun slog han let på baghopvedet, og rullede med øjnene. Hun mumlede noget, som han ikke kunne hører. Hun sukkede stilel og nussede hans kind blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Først klokken 12 o.o -Zann  Empty Sv: Først klokken 12 o.o -Zann

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum