Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Et spil med mine dukker-Mika Amané EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Et spil med mine dukker-Mika Amané EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Et spil med mine dukker-Mika Amané EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Et spil med mine dukker-Mika Amané EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Et spil med mine dukker-Mika Amané EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Et spil med mine dukker-Mika Amané EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Et spil med mine dukker-Mika Amané EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Et spil med mine dukker-Mika Amané EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Et spil med mine dukker-Mika Amané EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Et spil med mine dukker-Mika Amané EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Et spil med mine dukker-Mika Amané

Go down

Et spil med mine dukker-Mika Amané Empty Et spil med mine dukker-Mika Amané

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 20:56

T~Aften omkring
O~Træer i alle former for træ både eg og bøg ovs til hvad der måtte være, et springvand midt i parken.Bænke af træ matchende
de andre træer der står mellem de andre. Græs, store, små, mellem blade der ligger og flyder rundt på jordne den kolde jord
V~Blæst og lidt koldt
S~Parken(sombre)
P~Det på hans ava

____________________________________________________________________


Mørket havde lige lagt sig ned over parken hele stedet lå gravet ind i mørket dog så kunne man godt se noget
lygtepæle der var placeret rundt på græssteder var tændte i natten. Små træblade faldt stolle og langsomt ned på jorden nogle
dalede ned over ham han haddede når de forstyrrede hans syn som de gjorde så derfor fjernede han dem hurtigt væk. Øjnene kunne
skimme hurtigt rundt i omgivelsenre springvandet stille og ingen lyd hørtes derfra, træerne kun en rislende lyd derfra da træerne grene
ryster helt vildt i blæsten. Denne unge mand som var ankommet gik hen mod træet lige under en smuk lygtepæl med nogle små kæder om han lod ryggen hvile op ad træet med begge hænder nede i bukselommerne hans busker var læder sort af farven det samme var hans jakke han havde på udenover den hvide t-shirt. I panden var der et ar mærke som helst bare ikke skulle mindes om eller komme frem på tale det gjorde ham ikke glad for det og desuden måtte han ikke afsløre for megte om det men det kunne han ikke bestemme det blev altid noget andet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et spil med mine dukker-Mika Amané Empty Sv: Et spil med mine dukker-Mika Amané

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 21:29

Et skrig blev hørt, en mand og en kvinde, de kom løbende imod parken, man kunne se blodet de havde på sig, dog var det ikke deres eget. Gråden gennem deres skrig kunne tydes, frygten i deres øjne var stor, de så sig tilbage som var djævlen efter dem, men skikkelsen der dukkede op lignede alt andet end. Mika kom gående med forsigtig skridt, hun sukkede og tog sig let til hovedet, hendes mørkeviolette øjne, med gråsorte tåger som pupiler var fast lagt de krympende skikkelser, "hvis bare i havde givet mig jeres datters sjæl", hun smilte åbenlyst moret af deres i starten mod til at redde hende, mikas marmorhvide venstre hånd var blodig men det var ikke hendes blod, hun tog hånden op til sine læber, og slikkede let en smule af, "så ville jeg ikke være nødtil også at tage jeres", hendes tonefald var næsten leende, med et hurtigt vift med den anden hånd var de begge op i luften, deres skrig morede hende ikke mere, men irriterede hende, de var ikke sjove længere. Hun sukkede trist og kastede dem til jorden, hvor nogle skygger opslugte dem, hun strakte sig kort med et kedsomeligt smil, *er natten ikke stadig ung?*, hun grinte let, hun ville sagtens kunne finde mere sjov.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et spil med mine dukker-Mika Amané Empty Sv: Et spil med mine dukker-Mika Amané

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 17:15

Nu vendte den unge mands blik hen mod udsigten til en person som var kommet han studerede hende med øjnene indtil han gav slip og kiggede op på himlen månen var ikke kommet frem om den også ville det var ikke det vigtigste. Nu vendte han blikket væk fra himlen til hen mod springvandet og lidt væk fra det pigen som var kommet fandt ham meget interesserende han lugtede lidt efter hendes duft kom ind på ham en djelig duft af en engel her i parken skulle man mon gå hen for at hilse eller måske skulle han lave en mere elegant eller uhyggelig entre nej han satsede bare på at gå hen mod hende. Stemmer lød inde i hans hoved men han gad ikke høre efter de stemmer havde generet ham meget på det sidste han stod nu lidt bagved hende og bøjede sig ind over hende så han var ved hendes hals"Godaften d'lady"sagde han højfligt og hviskene ind i hendes ene øre det øre der stod ham tættest ved.Han vidste ikke hvad hun lavede herude og hvad mon hun ville gøre når hun fandt ud af hvad han var hun var sikkert selv ikke et af de mange magiske væsner der fandtes rundt omkring

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et spil med mine dukker-Mika Amané Empty Sv: Et spil med mine dukker-Mika Amané

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 17:24

Mika spillede nysgerrigt øjne op da hun huskede at have mærket, en anden tilstedeværelse, hun havde været så optaget af sin lille leg, at hun ikke havde taget sig så meget af omgivelserne. Duften for kom hende ikke svær at kende, da hun havde mødt mange dæmon i sin tid, men lige præcis denne duft, den facinerede hende, for den var ikke som andre. Hun smilte kort ved tanken, var det sådan en fornemmelse andre havde når de kunne dufte hendes tilstedeværelse? hun var jo halvt dødsengel, og halv ikaros. Hun mærkede nu hans tilstedeværelse stærkere, da han var lige bag hende, hun smilte svagt for sig selv da han hilste, "jamen godaften hr.", hendes stemme var næsten som en blid hvisken der blev båret af vinden, og når hun snakkede kunne man næsten lokkes til at tro at stemmen kom fra andre retninger end lige præcis hendes. Hun vendte sig langsomt men roligt imod ham, hendes betagende mørkeviolette øjne betragtede ham let, hendes marmorhvide hud fik hende til at ligne en fakel i natten, hun satte hovedet på skrå med et blidt smil, hun var virkelig en porcelændukke, så umenneskelig som hun så ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et spil med mine dukker-Mika Amané Empty Sv: Et spil med mine dukker-Mika Amané

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 17:45

Et smil der sad på læben blev lidt større og han mødte hendes blik og gjorde med en stille bevægelse så han stod lidt afslappende uden at have hans hænder gravet ned i lommerne. Denne person var kommet til parken, hvad mon hun ville han kiggede rundt en smule"Hvad laver de herude så sent en engel som dem har jeg ret"sagde han og vendte blikket hen mod hende lidt hans hud lys og gav ikke meget glimt fra sig i mørket hans tænder gemt lidt væk da han smillede han fandt hurtigt omgivelserne meget smukke og interesseret da der var mange blomster alt for smukke selv for ham han sukkede og kiggede igen mod hende der var et eller andet over hende der fik ham til at gå i chok lidt til at tænke#du tænker for meget herre# lød en stemme forbi hans hoved han kiggede væk lidt med et tænkene udtryk#fjern dig fra mit hoved og mine tanker!#sendte han svaret tilbage til hans eget hoved til den stemme som havde forstyrret ham han tog en hånd op til hovedet"Evig og altid skal de fosrtyrre mig"sagde han med tænderne bidt sammen og blikket lidt ned mod jordne den kolde jord der sad en blomst fast i jordne ved siden af ham han afskyede den lidt og hurtigt blev blomsten helt grå og sort. Elliot havde såmen ikke gjort andet end at stirre på blomsten før den blev sådan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et spil med mine dukker-Mika Amané Empty Sv: Et spil med mine dukker-Mika Amané

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 18:05

Hun betragtede ham smilende, med hænderne bag ryggen, selv om den venstre var dybt blodig gjorde hun det ikke for at gemme den, hun rykkede lidt på næsen, da han sagde engel, "Hmm engel og engel", hun grinte blidt, og smilte så nysgerrigt til ham, "kan du gætte hvilken slags engel jeg er?", hendes stemme var drillende, og hun strakte sig kort, og lod så sine arme foldes foran, blodet var begyndt at størkne og hun hade når det skete, af vane, satte hun sig på springvandets kant, for så at vaske hånden, *var det én sjæl for meget?*, hun grinte indvendigt, før hun let og elegant vendte sig imod ham igen, "Jeg skulle få noget arbejde gjort, og ja før jeg kunne stoppe mig selv, havde mine vinger fløjet mig over til parken", hendes milde latter, var en af hendes beroligende punkter, hun så undrende på ham, "hvad med dem selv? et specielt natteærinde formoder jeg, det er jo de fleste dæmoners ynglings tidspunkt", hun nikkede sarkastisk. Hun så lidt overrasket på ham da han sagde det sidste, "evigt og altid? er det ikke første gang vi støder ind i hinanden, jeg husker normalt alle jeg møder", hun smilte roligt, da hendes hukommelse gik langt over fotografisk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et spil med mine dukker-Mika Amané Empty Sv: Et spil med mine dukker-Mika Amané

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 18:13

Gående hen til springvandet tænkte han lidt og lod en latter slippe fri fra det indre af ahsn sjæl han prøvede at få blikket væk fra blodet på hendes hånd men det var rimmeligt svært"Natte ærinde korrekt en dæmon som mig nyder skam natten og gå i smug rundt her i parken om at møde andre væsner spændende som dig"sagde han som det første svar til det hun havde sagt han satte sig ned på kanten ved siden af hende"Åh nej de misforstår det bare nogle tanker jeg kom til at sige for højt en af min stedfars tjerner har forstyret mine tanker så blev lidt sur på ham så derfor sagde jeg evigt og altid"sagde han med et normalt lignende udtryk dog alligevel med et sikkert smil over hans mundvige. Stille rørte han ved vandet og lod hans ansigt spejle sig i vandet røde øjne ses tydeligt hans øjne ja de kunne ses tydeligt"Jeg kan gætte mig frem til de er en dødsengel på grund af blodet ved din hånd hvad har man været ude efter siden det er der på din hånd jeg var ude efter blod men fandt intet så lige pludselig tænkte jeg hvorfor ikke spise og opsøge sjæle og det virkede jeg fik mig lige lidt natmad en god sjæl elsker jeg"sagde han med et lille grin og kiggede med et venligt blik på hende hendes ansigt hendes udseende vingerne han havde vidst hun var en engel hvis han ikke havde det havde han nok kunne gætte det på grund af hendes vinger. Parken blev stille mørket havde været her lang tid og lidt mer til

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et spil med mine dukker-Mika Amané Empty Sv: Et spil med mine dukker-Mika Amané

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 18:29

Hun smilte og kunne ikke lade vær med at smile smigret, "spændende? mig?", hun pegede uskyldigt på sig selv, med et blidt smil, hun nikkede kort til det næste han sagde, dog rykkede hun undrende på sin næse, "hvorfor blokkere du har ikke bare, eller skaffer ham helt af vejen?", hendes blik var lettere tåget da det gik over hendes forstand, i hendes verden var alt nemlig så simpelt, så simpelt som at dræbe, hun så ned i vandet, og hendes mørkeviolette øjne spejlede sig, de havde vær én tåget grå'sort strejf som pupil, hun satte hovedet på skrå, før hun gjorde sit blik tåget og grå'violett som altid, det var kun når hun brugte sin magi, eller var ude på arbejde hendes øjne var mørke, og hvis de var helt sorte, ja så betød det hun skulle hente en stor fangst. Hun smilte bredt så hendes smilhuler blev tydeligt markeret, og nikkede så, "du har ret, hvad afslørede mig?", hun smilte og holdte sin latter tilbage, ved at hvile sin pegefinger tænkende imod sin underlæbe, hun nikkede forstående, "Jeg skulle hente en ung sjæl tæt på parken, og ja da jeg kom efter hende ville hendes forældre ikke slippe hende", hun smilte lumskt, "så de tog med hende i døden", hun små lo lidt, før hun puffede let til ham med et undrende smil, "du var da ikke ude efter menneske blod vel?", man kunne høre hun fik kvalme bare ved tanken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et spil med mine dukker-Mika Amané Empty Sv: Et spil med mine dukker-Mika Amané

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 21:21

Han grinede lidt med en stille dog smirgende latter til hende mens han lagde hænderne på kanten han holdte ikke ved kanten men lod bare begge håndflade ligge helt stille derpå, så trak han på skulderen lidt af det hun sagde med de tanker, stemmer"Tja jeg ønsker enlig selv at fjerne dem men de kommer tilbage og desuden så blodet blodet afslørede dig desvære men det da godt for dit blod på hænderne susede forbi min næse"sagde han med et lille bredt smil hvorefter han kiggede ned i vandet, hvor der var kommet små blade ned i"Du ligner en dukke lidt ved du godt det jeg elsker dukker og afskyr menneskeblod det tilfredstiller mig ikke så hellere sjæle de interessere mig en hel del"sagde han med et nik med hans nakke så de to løse hængene sølvkæder hang løst hans hår var lidt ned i øjnene og hans stemmer i hovedet var langsomt begyndt at komme tilbage han kiggede lidt ned lidt af det fine lysegrønne græs var langsomt blevet gråt og trist*hmm jeg afskyr endelig ikke så meget mennesker det bare blodet jeg vil aldrig kunne drikke menneskeblod hellere sjæle som jeg sagde*kørte tanken rundt i hovedet på ham lidt uden at han vidste tegn på noget han kiggede lidt hen på hende igen"så de spiser også sjælpe imponeret må jeg sige"tilføjede han med det samme da hun sagde det med sjælene man kunne kalde dem begge to for sjælpe spisere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et spil med mine dukker-Mika Amané Empty Sv: Et spil med mine dukker-Mika Amané

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 14:36

Hun hvilte tænkene over hans ord, sin pegefinger imod sin rosa underlæbe, "det lyder da godt nok irriterende, kan de så høre alt hvad du tænker?", hun så undrende på ham, hun ville dø ! hvis nogen kunne høre hendes tanker, hun ville gøre alt for at dræbe den person. Et roligt smil kom på hendes læber. Hun hvilte sine albuer imod kanten, med hovedet hvilende imod sine knor, hun så på ham med et smigret smil, og lod sine grå'violette øjne betragte ham, "synes du det? synes jeg faktisk også selv lidt", hun grinte, "da folk siger jeg ser meget kold ud", hun trak på skuldrende med et komisk smil, da hun jo faktisk var isnende kold. Hun så ned i vandet og skjulte et sarkastisk grin, "du er den første fyr jeg har mødt der hjerteligt indrømmer at han elsker dukker", hun så op på ham med et drillende glimt i øjet, før hun satte hovedet på skrå, "hvorfor er du så facineret af sjæle? er du en sjælevæver?", hun smilte interesseret. Hun sukkede, "faktisk burde jeg guide sjælene til et bedre sted, men", hun smilte blidt, "hvorfor gøre det? når de kan gøre mig så meget gavn", hun grinte, og så på ham, "du er den første person jeg møder som også gør det", hun nikkede roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et spil med mine dukker-Mika Amané Empty Sv: Et spil med mine dukker-Mika Amané

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 21:58

Langsomt lod en hånd føre ombagved hans hoved mens han lavede en kort tænke grimasse om det hun sagde til om han var en sjælevæver men fik så et svar hurtigt frem igen"Det kan man godt sige jeg er sjæle er en vigtig ting for mig jeg elsker livløse og levende sjæle"sagde han med et lille bredt smil til hende så kigged ehan også ned i vandet lidt spejlingen af hans ansigt var meget smuk alle de yndefulde former han havde i ansigtet det hele var så smukt. Elliot lod håret falde ned i øjnene , røde, kolde, gysnende og alligevel så kunne hans øjne ligne to katte øjne i mørket men det koncentrede han sig ikke rigtigt om.
Han vendte sig lidt om mod hende d ahun sagde det med at han var den første fyr hun havde mødt som gerne indrømmede at han elskede dukker Elliot fandt det en smule sjov så derfor grinte han lidt"Haha jeg siger da tak på forhånd af det jeg elsker dukker og de ligner sandelig også en på den meget gode måde"sagde han og igen blev hans tanker forstyrret af en undersåt#Herre herre der er noget ved dem der virker anderledes# sagde en stemme Elliot prøvede at lade som ingenting men mon ikke hun havde genemskuet det eller måske ikke"ja evig og altid prøver mine undersåtter at få fat på mig gennem mine tanker og ja de kan høre, læse mine tanker alt det jeg tænker på det virkelig træls..Men det kan jeg lære at leve med det bliver jeg nød til"sagde han sukkende mens han lavede en kort bevægelse fremover så han nu sad med en håndflade op mod hans højre kind mens han rodede lidt rundt ved siden af kanten af springvandet hvor der blade i mange farver."Hvordan kan folk syntes du ser kold ud? mit første blik af dig var ikke kold nærmest varm"sagde han og forstod ikke andre der havde sagt det til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et spil med mine dukker-Mika Amané Empty Sv: Et spil med mine dukker-Mika Amané

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 19:23

Mika så på hans ekstraordinære ansigt, dog var det hans øjne der facinerede hende mere. Hun kunne ikke lade vær med at sætte hovedet let på skrå, mens hun bare stile og uhørt betragtede ham. "Må man spørger hvad du bruger dem til?", hun smilte drillende, "mon det kunne være dine dukker", hendes smil var bredt nok til at man kunne tyde hendes smilhuler.
Hun grinte blidt og så ned af sine lange marmorhvide fingre, da han sagde hun lignte en dukke, hendes ynder mindede virkelig om en porcelænfigur's, "Ja, en smuk, intetsigende livløs dukke", hun smilte skævt, og så på spejling af sine øjne i vandet, det var ikke de mørkelilla øjne der så tilbage på hende, men hendes indre øjne, nemlig hendes ikaros-øjne, de kulsorte øjne, med mørkelilla stribe som pupil. Hun sukkede som var det normalt, før hun lod sin hånd glide igennem vandet og spejlbilledet viste igen hendes ydre øjne. Hun så på ham med et blidt undrende blik, "at du lader dine undersåtter kunne se så dybt ind i dig?", hun grinte mildt, "du er en speciel en", hun så imod himmlen. Hun satte sig let på kanten af springvandet og så skeptisk på ham, med et sarkastisk smil, "Varm?? selv jeg ser ikke det når jeg ser mig i spejlet", hun grinte, han var virkelig interessan, "Er du sikker på vi ser på den samme person, du og jeg?", hun pegede drillende på sig selv, "selv i min gamle menneske skikkelse flygtede folk fra mig", hun smilte en anelse stolt, men tristhed kunne anes, eller måske ikk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et spil med mine dukker-Mika Amané Empty Sv: Et spil med mine dukker-Mika Amané

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 17:51

Langsomt kiggede han hen på hende efter hendes tale til ham han havde lyttet efter hendes ord og fik nu et lille smil frem på læberne han lænede sig tilbage lidt, lod håndfladerne støtte sig til kanten af springvandet der var yderst smukt her om natten. De små glitrene dråber der faldt ned i det rundt vand overflade smukt meget smukt. Elliot havde nu kigget på springvandet og tænkte lidt"Hmmm tja de er en smuk dukkelignende væsen jeg tror de fleste ville ønske dem nær i stedenfor at løbe væk fra dem da de har denne dejlig forfriskende duft på dem"sagde han til hende mens han grinte lidt af det hun sagde om speciel"Mig nejnej der må være en misforståelse jeg slet ikke speciel bare en normal dæmon af slagsne og dog..."sagde han midt i sætningen han var ved at være i tvivl speciel var han det? eller lå der noget andet i orderne. Han gav et kort kast med hovedet så det lyseblonde hår flagrede lidt men mest væk fra hans øjne hvor han dog haddede at de løse hårtotter
hele tiden ville forstyrre hans blik."Jeg har mange undersåtter men det skal jeg desvære også have en prins skal have undersåtter det hvad jeg ved..Og nu de siger det så gætter jeg enlig på at de har mange evner i dem siden de nu ligner en dukke kan de vel også være en måske"sagde han spørgende og puffede stille til hende ikke særlig hårdt men heller ikke for blidt sådna lige imellem. Elliot vendte hovedet den anden vej den vej hen mod træerne, nogle blomster neden for træet"kan de godt lig parken og hvad de ser"tilføjede han det han mente med om hun kunne lig det hun så henkastede han til ham selv men det vidste hun ikke, og ellers så ville han vide lidt om hvad der gjorde hende glad og hvad hun fandt interesant.
Der var rigtig mange ting han selv fandt interesant bladene, træerne, springvandet ved ham, jordrode, grene, himlen og nnæsten bare alt her i parken

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et spil med mine dukker-Mika Amané Empty Sv: Et spil med mine dukker-Mika Amané

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum