Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." Empty "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 16:15

S//Torvet
O//Masser af shoppende mennesker
V//Solnedgang
T//starten på aftenen
D//irl

______________________________________/

"Arh! Fyraften!" sagde en munter stemme idet hans lange arme blev rakt op i luften i et veltilfreds stræk. En lyshåret ung mand sad ved en selvopslået minibarlignende gadebutik. Han havde et bredt smil på de veltilfredse læber idet endnu et glad støn undslap ham imens han kiggede på sin udmærket betaling. En lille glaskrukke med små hvide ildfluelignende tingester skinnede roligt derfra. Hans betaling.
Han smilede endnu engang og slog kort sin høje farvestrålende hat af hovedet og satte den på bordet, for så at lade sin hvidhandskede hånd glide igennem det solstegte varme hår. Hårdt arbejde, men hvem klager? Ikke Ashton Soulweaver! Næ nej!
Han lænte sig roligt tilbage imod stolekanten og kiggede op imod den nedgående sol med endnu et bredt lyst smil. "Haha en prægtig dag det er." sagde han til sig selv idet han lagde armene over kors og nikkede for sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 16:24

Kajika kom stille gående med sin sorte task over ryggen og så temmelig studerende og frisk ud i det hendes lange smukke hvid blonde hår der gik til hofterne var sat op i en pjuskede hestehale, og hendes hvide stiletter sagde klik,klik da hun gik over brustene, mens hendes blik stille var rettet ned mod hendes iphone efter noget musik. hendes top stoppede over navlen og var stram og løs for oven og hang smukt ned over hendes ene skuldre den var gå og var en slags tshirt, mens hendes sorte shorts brød det uskyldige look lidt, og hendes armbånd på den ene arm brød det meget neutrale look hun havde kørende for oven..
Hun så stille mod den nye lille mini gadebutik og betragtede den med de hav blå øjne, og gik stille mod ham og tog øre dimserne ud og sagde"hejsa´?... dig har jeg aldrig set her??... er det en ny butik eller er du sådan en omrejsende sælger eller??... handler" hun smilte kært og kunne sagtens se han ville slappe af og måske havde tænkt sig at ha fri, men så let skulle han ikke slippe fra nysgerrig kajika...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 16:31

Ashton smilede bredt for sig selv og lod sine gyldne øjne flakke hen over Kajika og sendte hende et veltilfredst elevatorblik. "Jamen halløj Chickas." sagde han og blinkede kort med det ene øje imod hende. Han lagde stille armene om bag ryggen og betragtede hende endnu med et bredt muntert smil. "Jeg er akkurat kommet til, min tøs. Ude og opleve den smukke verden." sagde han muntert. "Og ja jeg er en handler." sagde han så og smilede endnu engang. Hans mund havde en række smule spidsere tænder end mennesker havde, og hans øjne havde en merkant gylden farve, som også tog sig anderledes ud. Ud over det lignede han en forholdsvis normal fyr med smag for avantgarde tøj og pjusket hår.
"Hvad med dig, du? Hvad laver en yndig lille sag herude i det gode vejr?" sagde han og bed sig kort i tommelfingerspidsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 16:42

Kajika rødmede let da han kiggede op og ned af hende, hun var vand til fyre sådan komplimenceret hende og alt muligt, men ikke vand til de lige frem nærmest flirtede til hende, det gjorde de altid efter de havde sagt de elskede hende eller havde lyst til hende, hvor hun altid afslog. kajika var i følge mange mænd umulig at dominere og have magt over, og især svær at forfør, Hun betragtede den smukke fyr foran sig der så overlegent lod sine øjne bestige hendes krop med blikket blot. hun kunne ikke lade vær med flovt at tag sig til kinden, og sagde med en blid smuk stemme"årh.. jeg går bare en lille aften tur fra uni... men jeg på vej hjem af?... og vildt tøj, det kan jeg godt li hvor har du det fra?" hun syntes mega godt om hans tøj og lød utrolig seriøs angående det og ikke hånende eller noget i den stil. hun slikkede sig let om de smukke rosa farvede læber og betragtede hans meget dyriske smukke øjne og sagde med udstrakt hånd til ham og et nuttede smil over de fyldige silkebløde læber"mit navn er Kajika, kajika Dé Volkan" hun grinte kært og sagde"hvad med dig? hvad hedder sådan en elegant herre som dig??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 16:48

Ashton smilede bredt da hun nævnte hans tøj. "Ar lad vær." sagde han og viftede kort med den ene hånd. "Bare lidt stof og lidt tråd." sagde han så og smilede bredt og egentlig en smule lignende med et barns rene smil, trods de lettere uregelmæssige tænder. Han tog blidt hendes hånd og trykkede den stille. "Kajika huh? Glæder mig at møde dig. Jeg kaldes Ashton. Ashton Soulweaver." sagde han og skænkede hende et kort nik i takt med endnu et smil, dog med fokuserende øjne, der godt kunne antyde alvor og måske en smule dyriske fakter.
"Uni siger du?" sagde han og slap stille hendes hånd igen og tænkte sig om. Selv havde han ikke gået i skole i umindelige tider.
Ashtons lettere spidse ører gav et kort vrik fra sig da han lod blikket falde tilbage til glasset med de ildfluelignende lys. Han smilede stille og lod til at nikke til det inden han så på hende igen.
Han strækte sig kort og svippede hatten tilbage på toppen af hans hoved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 17:02

"ashton sikke et smukt og fedt navn det klinger godt i munden, Ashton" hun grinte og sagde"lægger godt over tungen, men ja universitet der går jeg forløbig indtil jeg kan finde et job her i di morga igen, jeg kommer netop fra en ferie i asien så jeg lidt ude af træning og der ikke så mange arbejds pladser mere desværre" hun smilte lettere forførende i det hun blidt strøg sig med den smalde smukke pegefinger med de glas agtige negle let i vær side af mundvigen følgende med læbernes smukke former. Hun lagde blidt armene på hans bord og lænte sig mod ham i det hun blidt kærtegnede hans hår med pegefingeren blidt og tommeltotten i det hun tog blidt om et fnug der havde sat sig i det smukke blonde hår. kajika tog det blidt ud og pustede blidt til det fra siden så hun ikke puste mod ham og sagde"heh et fnug sad i dit hår" hun blinkede til ham og sagde"så hvad handler du med syriske vidunder" hun slikkede sig let om læberne igen i det hendes små katte ligende hugtænder stille bed sig blidt fast i hendes underlæbe og hun fik et katte ligende udseende i ansigtet, smuk elegant guddommelig skønhed. Hun betragtede ashton mere i det hun tænkte*de tænder??... hmm er han mund dæmon??*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 17:08

Ashton udgjorde med én meget hurtig bevægelse og fangede fnugget i luften og puttede det i lommen med et kækt smil til Kajika. "Nu er det værd at gemme på." sagde han og lod endnu engang hans læber smalles i et muntert smil.
"Arbejdspladser ved jeg ikke meget om.. kun at jeg ikke behøver en." sagde han med et muntert grin inden han lyttede til hendes andet spørgsmål.
"Jeg? Jeg sælger såmen drømme." sagde han så og kiggede på hende i en tid. Sælge drømme? Gjorde han nar? Det så ikke sådan ud. Det lød temmelig alvorligt i hans mund imens han stille betragtede hende med det samme, en smulle nærgående smil og gyldne blik.
Ingen løgn ingen tvivl. Han strakte sig endnu engang tilfredst og kiggede ud på gaden. "Det sælger godt her om sommeren.. jeg ville kunne forstå hvis det solgte om vinteren med alle deres deppresioner.." sagde han så og trak på skuldrene. "Men du ved hvad man siger. Ens ulykke er en anden mands himmerige." sagde han med endnu et kækt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 17:16

Kajika så på ham med store drømme og tog sig for munden og sagde"omg!.... Ashton er det rigtigt" kajika så på ham og sagde"hvilke drømme har du eller kan du lave.... fordi ser du jeg .... det en lang historie men når jeg drømme er det kun marridt fordi... en fyr en kaos dæmon kastede en besvægelse over mig fordi jeg ikke ville være hans slave eller lade ham dominere mig og underkaste mig ham, så han gjorde sådan at vær gang jeg går over i drømme stadiet.... så får jeg marridt virkelig grumme marridt og det er ved at gå mig på og jeg få næsten ikke sovet hvilket forklar min taske med lektier og at jeg er på vej til hotellet for at pakke de sidste af mine ting og sådan mens jeg kan studere der oppe i fred... fordi alle sover jo altid nær midnat undtagen vampyr" kajika tog sig blidt for munden og en rødmen kom blussende over de markerede kindben. Hun lod blidt sine finger spidser glide over hårrødderne fra panden og ned til nakken i det hun stille rettede på nogen drillende totter der fik hendes hår til at se lidt vildere og mere sexet ud. hun betragtede hans smukke øjne igen og så flovt væk i det hun tænkte*Ej.... stop med at se på de øjne.... selv om de er så unikke og utrolig smukke.... der er noget spændende over ham* hun smilte kært og rettede blidt på sin tshirt i det hun stille tog sig til den veltrænet smukke glatte faste bare mave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 17:24

Ashton fik store øjne over hendes pludselige fremkvaplen. Sådan sad han hele hendes forklaring igennem inden han begyndte at grine muntert og slog kort i bordet. "Haha og jeg som troede det her var en værre spøgelsesby." sagde han og tørrede kort et par lattertårer ud af sin øjenkrog. Han rettede kort på sin krave og smilede til hende.
"Jeg sælger de drømme, som man ønsker sig. Drømme man selv har magt over og selv kan styre.. indenfor et specielt tidsrum. Mit bedste tilbud er 10 fragmenter for 10 dages drømmesøvn." sagde han så. "Men nu det er dig kan du få dem for 6 fragmenter for 10 nætter." sagde han og smilede kort til hende idet han fandt et stykke papir frem, hvor kontrakten var nedskrevet. Han rækkede det stille til hende og lod hende læse betingelserne:

Vær hilset stolte køber af drømmestykker.
Jeg, Ashton Soulweaver, tilbyder det antal drømmestykker for en rimelig pris af nogle få af Deres sjælfragmenter. Du vil være hundrede procent tilfreds eller sjælestykkerne tilbage helt intakte (Og jeg mener intakte).
Bivirkninger:
Stærk afhængighed og mulig nervøse tilvækster i form af lyst til flere drømme. Bør ikke sælges til folk med hjerteproblemer eller en kæreste der gerne vil lade andet om natten (høm høm xD).
Underskriv her.


"Jeg foreslår at du tænker lidt over dit valg, Kajika." sagde han så og prikkede kort på glasset med de små lys i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 17:32

kajika rødmede let da han tilbød hende mindre pris for ligeså mange nætter og så stille på ham i det hun nærmede ham sig stille og strøg ham blidt under hagen så hun så ham i øjnene og sagde med hovedet let på skrå og et smukt nuttede smil over læberne lettere forførende i sin stemmelege"heh gir du alle tøser rabat smukke" hun blinkede i det hun blidt lod sine smalde lange smukke elegante finger, stryge blidt væk fra hans hage og tog den let hen til sin krop og foldede armene i et kryds og lod den ene hånds finger stille bevæge sig op og ned i det hun løftede det ene øjenbryn og sagde"Hmm.... hvorfor? da... hvad gør... hvad gør disse drømme helt... ved en?... andet end .... end at tag noget fra en.." hun rømmede sig let i det hun flovt så mod papiret igen og sagde"Jeg ved nu ikke rigtigt om det er en god ide... hmm men jeg kommer ikke af med de forfærdelige drømme.... og jeg vil helst undgå at ha flere marridt..." hun bed sig igen i underlæben og så mod det glas han slog blidt ind på og sagde"hmm?? Ashton jeg tænkte på om jeg kunne invitere dig med på hotellet i min suite til måske lidt at spise og drikke? og så kunne vi snakke yderligere om dit speciale i dette med drømme og prisen?" hun kiggede på ham med funklende øjne mens solens sidste stråler gjorde at hendes hvide hår havde en smuk glans over sig, nærmest som en prinsesse. og læberne glimtede smukt fra den klare lipgloss hun brugte.... for at ha dem nærmest evigt fugtede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 17:37

Ashton foldede kort hænderne og støttede albuerne imod bordet imens han stille tænkte sig om, hvorefter han rejste sig op. Han var ikke en af de allerhøjeste, men han var dog det stykke højere end hende alligevel. "Jamen jo da." sagde han og vippede kort med hatten inden han så på butikken. Han tog krukken i den ene hånd og lod til derefter at fumle med noget i hans hat. Ud fra båndet kom der et lille kort frem. Et es. Han holdt det mellem to fingre inden han smed det elegant hen på butikken, hvorefter den lod til at formindskes meget til en form for rygsæk, som han puttede krukken i og smed over skulderen. "Men tro nu ikke at du får mere rabat." sagde han lidt drillende og smilte bredt til hende.
"Drømmene er ikke farlige på nogen måde.. bare virkelighedsrealistiske. En virkelighed man selv kan styre. Der er nogen mennesker her i verden, som har sådan et elendigt liv at de bliver afhængige af disse drømme for at de skal være den nye virkelighed. Folk reagere forskelligt på det, men de fleste ønsker at opleve det igen." sagde han og trak på skuldrene.
og igen.. og igen.. og igen.. lige indtil pungen er tom.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 17:58

Hun nikkede stille og forstående i det hun betragtede rygsækken og sagde"Wauw!??... hvad var det lige for et tricks du lavede der det??... det var vildt" hun grinte i det hun stille rettede let på sin taske og gik mod hotellet med ham ved sin side og sagde"hmm så Ashton hvor er du egenlig fra??" hun ville gå stille til værks med spørgsmålene selv om han var meget facinerende så kunne hun ikke bare læsse spørgsmål i hovedet på ham, og så forvente svar i række følge eller at han over hovede skulle huske resten. Kajika slikkede sig let om læberne i det hun roede blidt i sit hår og tænkte*nej... ikke nu i må ikke komme ud..... bliv inde* hun så stille mod ham og sagde"Jeg har forresten et meget vigtigt spørgsmål.... du ikke menneskelig kan jeg regne ud men hvad er du så??" hun var halv Aspara og halv engel eller ikke engel mere hun havde dog været.... men nu var hun halv Neko.... Neko stod for halv kat og halv menneske undtagne hun ikke var halv menneske men Aspara i stedet for. kajika kunne ikke kontrollere når hendes små blonde katte øre kom frem på hovedet og hendes egne øre forsvandt og hendes hale ville komme frem og små nuttede killinge hudtænder i vær side for oven... men heldigvis så trak det sig tilbage igen. hun sukkede i det hun tænkte på hvor meget man kunne få for en Neko eller mange holdte disse menneske katte som fanger eller kæledyr . kajika lod blidt fingerspidserne rette hendes shorts så de sad strammer på hendes bagdel og tog blidt om bh strengen i den ene side hvor skuldren var blottet og rettede den os lidt ... mens hun stille så mod hotellet de næsten var ved nu, og gik indenfor på det dyre let franske armoatiske hotel, med smukke røde tæpper hvide gulv. malede loft, og guld elevator..(lignede guld)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 11:27

Ashton gik stille med hænderne i lommen og grinte kort over hendes forundrelse med hans lille tryllekunst. "Arh.. det er bare fingerfærdigheder." sagde han og trak på skuldrene, dog med et lidt hemmelighedsfuldt smil. Han betragtede hende i en tid med det tænkende smil. "Hehe du er ikke helt tabt bag en vogn huh? Tja.. jeg burde vel vide at det ikke kunne gå at lege mennske så længe. Det er også kedeligt." sagde han så og jog kort en hånd igennem sit eget pjuskede blonde hår under hatten. "Jeg er en dæmon, som med et fint navn kaldes sjælevæver." sagde han med et smil.
"Men du kan være ganske rolig. Jeg æder verken mennesker eller river vingerne af engle, som dig." sagde han med et smil og fastsatte hænderne i lommerne igen idet han igen betragtede hende med det næsten alt for lette smil. "Sjælevævere er noget mere tilgængelige end mange andre dæmonracer.. desværre er der ikke så mange af dem tilbage længere." sagde han med et kort strejf af alvor over for sin races nedbrydning. En 'truet' race, som dyrene på den røde liste.
Han betragtede måbene stedet hvor hun boede. Sikke da et sted hva?!
"Wow du sidder sgu godt i det." sagde han med et grin. "Hvis du allerede har råd til sådan et sted, hvorfor vil du så ha et arbejde?" sagde han og vendte de spørgende gyldne øjne hen imod hende med endnu et lidt dæmonisk smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 11:34

Kajika så mod ham med et skævt smil og lod hovedet være let på skrå og sagde"Hmm" hun tog sig til hagen som om hun tænkte men det gjorde hun jo slet ikke,"det ved jeg egenlig ikke.. ej det fordi så får man lov til at møde spændende nye folk så som folk som dig Ashton" hun blinkede og gik stille ind i det hun trykkede på knappen til elevatoren og så mod ashton med et lille smil og kunne ikke lade vær med at rødme lidt i det hun tog sig til sin mave igen fordi det begyndte at være lidt køligt indenfor og sagde"Hmm... er det bare mig eller er det lidt køligt??" hun grinte kært og strøg blidt en drillende hårlok til side igen og bed sig let i de smukke bløde fyldige silkelæber og sagde"forresten Ashton siden du er en truede Væsen art, ?? møder du så nogen sinde nogen som... som? dig" hun kiggede på ham med et spørgende blik og hævet øjenbryn, da den endelig kom smilte hun og gik indenfor i elevatoren der havde dejlig afslappende elevator musik uden sang og var lys inden i med spejlglatte metaliske vægge

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 11:40

Ashton betragtede hende kort og smilte. "Kulde har aldrig rigtig generet mig, men jo, det er det vel." sagde han og kiggede lidt på hende. Spændende mennesker sagde hun? Som han selv. Et bredt smil forvrængede sig til en smule dysterhed inden han nikkede til det. "Hehe jeg siger tak." sagde han og betragtede kort området omkring sig. Hun spurgte ham om andet. Om sin race?
"Ah. Jeg har ikke set en sjælevæver i umindelige tider. Ikke siden kappellet blev brændt ned." sagde han tænkende og placerede en finger på sin underlæbe idet han fik et tænkende udtryk. De havde allesammen forsvundet inde i flammerne. Dengang.
Han smilte igen, dog lidt ligegyldigt og så hen på hende, bare for let at glide ud af de rødglødende tanker. Den brænd.. den ville ikke ha forandret noget alligevel, vel?
"Men jeg er nu ret sikker på at der findes flere sjælevævere et eller andet sted. Muligvis i steder som New Orleans eller Tennesee." sagde han og nikkede. Sjælevævere var blevet sporet tilbage til de gamle slavekolonier, og selvom Ashton var 'hvid' så havde han slaveblod i årene. Kun hans race forhindrede hans farve i at formørknes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 11:49

Kajika nikkede stille og sagde"Hmm okay Ashton så har du nogen sinde tænkt på at finde flere af disse sjælevæver??" hun rødmede let i det hun smilte kært og lod blidt nogen fingere stryge over håret mens hun stille betragtede Ashton og sagde"Ashton vis du nogen sinde vil prøve at finde dem vil jeg da med glæde tag med dig" hun blinkede og elevatoren gav et lille ryk i sig i det den stoppede og gav et ding fra sig som en mikroovn.. Hun havde jo høj hælet på så da den endelig stoppede fik hun lidt overbalance og for ikke at falde tog hun blidt fat i Ashton og endte med at stå temmelig tæt op af ham mens hun holdte fast i hans tøj foran brystkassen og rødmede utrolig meget og rejste sig op med et sæt og sagde"øøøhmm.. det må du undskylde jeg tror jeg gik over i min egen drømme verden .... min balance er ellers temmelig go.. undskyld" hun rømmede sig og gik stille ud af elevatoren, med små hofte svang og fugtede blidt læberne med tungen let erotisk kunne det se ud og trak nøglen op fra shortsene og låste op og sagde"det min suite eller var jeg jo flyttet" hun grinte og suiten havde smukt mørkt trægulv der var polerede og der var en seng to stole og 1 bord og så masser af mad i køleskabet der næsten lige var købt ind, og der var os en altan/balkon.. Hun smilte og gik stille indenfor, væggene var cream farvede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 11:57

Ashton lagde kort armene afslappet om bag armene med et kort tænkende blik. "Meh.. Jeg ved nu ikke om de andre kommer til at betyde noget. Jeg har aldrig været et flokdyr alligevel." sagde han lidt ligegyldigt og trak på skuldrene. Han mærkede elevatorens stoppen og før han vidste af det stod Kajika helt op af ham. Han kiggede spørgende på hende og begyndte derefter at grine. "Hehe. Arh lad da være med at undskylde når du ikke har gjort noget galt." sagde han og placerede en hånd på hendes hoved kort imens han lod latteren forstumme.
Han fulgte hende ud i gangen og betragtede nøglen der blev sat imod låsen og lave det sædvandlige lille 'klik'. Han smilede kort og kiggede på døren der åbnede sig.
"Flot hybel." sagde han og lagde armene over kors og nikkede eftertænkende. Ikke dårligt. Et typisk rigmandshjem efter hans mening.. havde han selv haft råd til sådan noget, ville hans stil dog have været en smule anderledes, men hvem klager? Han gik roligt derind og kiggede kort på den mindre spejling i det bonede mørke gulv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 12:05

Kajika tog sig let til hovedet med et let skævt smil der kunne komme til at se lettere flovt og fjoget ud vis man så hvor meget ubehag hun havde haft ved sådan nærmest at overfalde ham kunne det ha lignede for det par der var på vej ind i elevatoren da de kom op med den.. hun satte sig stille ved bordet og tog sin mobil frem og sagde"Hmm noget specielt du vil ha at spise eller drikke fordi så ringer jeg bare til romm service?" hun tænkte over det med drømmene i mens hun stille rejste sig op da hun endelig fik room serivice igennem. Hun gik med langsomme elegante skridt ud til altanen og åbnede stille skydedørene og kiggede lettere neutralt over selveste Terra og sukkede let og spurgte"Ashton har du nogen sinde haft et marridt?" hun så spørgende på ham og så lettere tilpas her oppe fordi hun havde aldrig haft marridt oppe i denne lejlighed andet end en gang... siden Kaos Dæmonen Set forbandet hendes sind til evigt marridt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 12:10

Ashton betragtede hende kort da hun spurgte. "Jeg er altædende, så bare bestil et eller andet." sagde han med et kort grin. Hans smil forstummede da hun spurgte ham om hans egne drømme.. Han smilte skævt, men ikke just så muntert længere. Nærmest en form for opgivelse i selve det lille smil, som hun dog ikke kunne se da han var et par meter bag hende.
"Jeg har ikke drømme eller mareridt på den måde." sagde han så. "Alt vores kreativitet bliver lagt i andre menneskers drømme, så når jeg sover så drømmer jeg om fortiden for det meste. Om det er en drøm eller et mareridt kommer helt an på mindet." sagde han og smilte igen muntert, som om det var en ren refleks at gøre det.
Mareridt.. en dårlig drøm eller en real drøm? Man kan aldrig rigtig placere om disse drømme er dårlige eller gode.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 12:18

kajika sukkede stille og bestilte bare noget af sådan lidt forskelligt, og få minutter kom de op med pizza, kage, is, og lidt af vært og frugter.. hun smilte og sagde"du tager bare for dig og Ashton vil det sige at... vis jeg indgår denne her kontrakt med dig om drømme i 10 dage at jeg skal af med noget af min sjæl til dig.... og vis jeg gør det vil det så ændre noget ved mig? udstråling eller sådan som jeg er eller virker ..." hun kiggede stille på ham i det hun rødmede og gik hen til bordet igen og tog lidt frugt og spiste blidt af det røde æble hun helt spontant havde kommet til at tage. hun kunne ikke lade vær med at se på Ashton fordi... der var jo på dette papir skrevet bivirkningerne men han levede jo af dette så hvorfor skulle det ikke gør en forbandet afhængig... indtil! man helt mistede sin sjæl måske!!??.. kajika bed sig let i underlæben og sagde"jeg ikke så sikker på jeg vil give noget af min sjæl blot for nogen drømme jeg egenlig ikke ved hvad skal handle... om fordi jeg har alt i dette liv, mit liv er fantastisk der tusind drenge der vil ha mig så jeg ikke alene... jeg har veninder og bedste venner... og har lige mødt dig som er rigtig sød os... så? jeg mangler jo intet andet end et middel til at fjerne de onde marridt...."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 12:27

Ashton smilede over det væld af mad der kom op og startede med et stykke pizza og satte sig på gulvet op ad en væg og smilede til hende. "Din udstråling og opførsel vil ikke ændre sig synderligt nej, men i takt med at jeg kommer til at eje en meget lille procent af din sjæl, kan man vel sige at vi bliver forbundet på en måde." sagde han så og tog en bid af pizzaen inden han igen så på hende. "Selvfølgelig vil du ikke forandres yderligt, medmindre du ender med at opkøbe hele din sjæl, men så er der pakkeløsninger og lignende. Aftaler om at stoppe når den og den procentdel er overtrådt." sagde han. "For det meste bliver folk bare mere eller mindre nervevrag af de løsninger når jeg ikke længere må sælge til dem." sagde han og fumlede lidt med en streng af ost, der ikke ville slippe pizzaen.
"Og med hensyn til drømmene og hvad man kan deri. Hvis du er fuldkommen tilfreds med dit liv, så ville jeg ikke foreslå dig at købe noget, men derimod hvis der er ting du vil opleve men ikke kan, er det en god deal. Jeg solgte engang til en menneskekvinde.. hun nåede at være alt hvad hun ønskede sig, selvom hun ikke havde en klink på lommen. Vampyr, model, filmstjerne, familiemedlem.. alt."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 12:34

Hun rødmede og så stille mod ham og fik hurtigt et billede inde i hovedet nærmest hvor hende og Ashton stod op af hinanden nærmest som om de var forbundet og han ejede en del af hende efter som hun var så uskyldig og jomfru.... så kunne dette billede let forvirres i hendes hoved og hun gøs stille i takt med hun tog en bid igen og sagde"hmm.... forbundet... det vel bare sådan almindelig ikke sådan at du.... du kan styre mig på nogen måde høre eller føle det jeg føler eller noget i den form vel... og det vel heller ikke en slags seksuel tiltrækninger der kan opstå... fordi sådan er det med nogen angående sjælesugning men i dette tilfælde er det jo ikke sjælesugning... på en måde??" hun roede sig let i håret og så mod papiret der var dog noget hun inderligt ønskede at prøve.... noget hun ikke rigtig kunne i det virkelig liv, men det at de ville blive forbundet på en måde gjorde hende lettere nervøst og vis nogen af hendes venner opdagede det og især dem der ville ha hende at hun havde givet noget af sin sjæl til en og så en fyr og de var på en måde forbundet, ville Ashton ende i store problemer.... efter som der var meget slåskamp angåede kajika og hvem hun tilhørte eller hvem der fortjente hende og osv...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 12:40

Ashton kiggede kort hen på Kajika med et opgivende blik. "Hvorfor tror i alle sammen det?" sagde han og fik endelig løsrevet osten og bed det i sig. "Bare fordi jeg kommer til at eje et lille bitte stykke sjæl og så bliver forbundet, tror alle automatisk at jeg ønsker at have kontrol over dem." sagde han og smilede. "Du kan være ganske rolig. Jeg har ingen intentioner om at kontrollere dig på nogen måde eller lignende.. Og angående tiltrækning er jeg også lettere ligeglad. Jeg vil ikke ind og pille ved folks følelser, selvom det nu står i min magt." sagde han så. "Trods jeg er en dæmon med et job der godt kunne synes meget ladet med ondskab eller lignende..." han så imod Kajika med rolige gyldne øjne.
"Jeg behandler enhver kunde som var de min ligemand. Alt jeg ønsker er blot en betaling og en tilfreds kunde." sagde han så og nikkede for sig selv.
"Det er jo heller ikke fordi du mister sjælen.. den bliver bare min." sagde han og trak på skuldrene.
"Men hvis du endnu er i tvivl, kan du få en 4minutters smagsprøve."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 12:46

Kajika rødmede svagt og nikkede i det hun sagde"ja du har nok ret og jeg troede det heller ikke men det gælder jo min ja.... min sjæl og okay tror jeg smagsprøve lyder meget fornuftigt" hun kiggede stille på ham mens hun stadig var i tvivl om hvor vidt hun kunne stole på ham efter som han var dæmon og han var handler ... nok det med handler var det væreste og han skulle jo leve . dæmoner levede jo rent på sådan nogen som hende naive mennesker væsner eller hvad der nu var og en engle sjæv var nok den mest kostbar sjæl man kunne eje overhovedet.. hun så mod ham og sagde"så... øøhhm hvordan kommer den til at forgå denne smagsprøve??" hun kiggede lettere nysgerrigt på ham med et hævet øjenbryn og bed sig i underlæben mens tungen kørte blidt mod hendes tænder og så let væk fra ham nervøs ...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 12:52

"Arh det er meget enkelt." sagde han og rejste sig op og kiggede på hende. "Alt du behøver at gøre er at slappe af og lade dit hoved vandre." sagde han og gik tættere på hende ligeså stille, så han ikke virkede truende. Dog vidste han at mange var skeptiske over hans måde at gøre det på, men det skulle ikke være et problem. Med en let bevægelse frigjorde han sine handsker fra hænderne og lod sine anderledes udseende hænder komme til syne. De havde lidt længere fingre end menneskers og på hver finger sad der en negl, som ustandseligt skiftede nyance. På begge hans håndrygge var der symboler, der lignede dem fra mange sort magi bøger og lignende.
"Er du klar?" sagde han så. "Du skal fokusere på hvad nu nøjagtig vil have at der skal ske i drømmen."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå." Empty Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum